Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Podívejte se také Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

cena 223.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha

eBook: Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Podívejte se také Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

cena 421.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...

Podívejte se také Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)

cena 421.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

cena 429.0 Kč
Detail

POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová - e-kniha

eBook: První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách, psychologii spotřebitele v místě prodeje a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále význ amnější roli v komunikaci se zákazníky.

Objev podobné jako POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová - e-kniha

cena 253.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

cena 402.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...

Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

cena 380.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace - Petr Frey

Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

Objev podobné jako Marketingová komunikace - Petr Frey

cena 357.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

cena 110.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

eBook: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Objev podobné jako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.

Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

cena 254.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

eBook: Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

cena 339.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

cena 356.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

cena 110.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha

eBook: Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha

cena 356.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

Objev podobné jako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

cena 301.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Objev podobné jako Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

cena 261.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

cena 349.0 Kč
Detail

POP - In-store komunikace v praxi (978-80-247-2840-7)

Elektronická kniha - autor Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová, 224 stran První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách,...

Objev podobné jako POP - In-store komunikace v praxi (978-80-247-2840-7)

cena 253.0 Kč
Detail

Najkrajšie slovenské chalupy s Katkou Jesenskou - Katarína Jesenská, Jaroslav Pavliga

V rámci relácie Na Chalupe navštívila moderátorka Katarína Jesenská už vyše 300 chalúp. Každá z nich bola niečím jedinečná, každá si niesla v sebe čosi špecifické. Či už architektúru, históriu alebo silný chalupársky príbeh. V tejto knihe prinášame ochutnávku výnimočných chalúp, ktoré boli uverejnené v časopise Moja Chalupa.Veríme, že vás očaria podobne, ako očarili Katarínu a jej tvorivý tím. Katka Jesenská sa pred kameru postavila po prvý raz ako osemnásťročná, už počas štúdia na VŠMU. Po narodení synov Jakuba a Samuela sa začala venovať moderovaniu rôznych televíznych relácií. Vášeň pre módu uplatnila vo svojom vlastnom salóne a značkových butikoch, kde obliekala aj členov vlády a veľvyslancov. Po rodičoch zdedila chalupu na Myjavských kopaniciach, ktorá sa stala jej druhým domovom a vďaka ktorej prišla aj inšpirácia na vlastnú televíznu reláciu s touto témou. Hoci ju prvé dva roky všetky televízie odmietali, nakoniec sama natočila pilotný diel, ktorý sa zapáčil TV JOJ. Relácia Na chalupe sa s veľkým úspechom vysiela už deväť rokov. Pred tromi rokmi založila časopis Moja chalupa a na podnet divákov napísala aj svoju prvú knihu Moja chalupárska kuchyňa. Ako sama hovorí, na chalupe zažíva aj pri práci neuveriteľný relax a všetko neskôr pretaví do relácií a časopisu.

Objev podobné jako Najkrajšie slovenské chalupy s Katkou Jesenskou - Katarína Jesenská, Jaroslav Pavliga

cena 584.0 Kč
Detail

Komunikace s klientem jako hra... i ta má svá pravidla - Daniela Kovářová, Dita Fuchsová

Začínáte s advokacií nebo hledáte odpověď na to, co děláte v dosavadní praxi špatně? Cyklus čtivých příruček „Jak (ne)dělat advokacii“ obsahuje rady, které vám nikdy nikdo neřekl, na které vás možná nenapadlo se zeptat, ale kdyby napadlo, byl by pravděpodobně váš profesní život ještě úspěšnější. Další kniha tohoto cyklu je věnována tématu komunikace – nelze se jí vyhnout, komunikujeme neustále, dokonce i když mlčíme. Jakých chyb se v komunikaci s klientem dopouštíme a jaké existují metody tréninku komunikace, ušité na míru právě pro advokáty? Tato kniha není jen obecnou příručkou do vaší knihovny a nebude vám vnucovat zaručeně fungující recepty. Nabízí životní zkušenosti dvou profesionálek na poli komunikace a advokacie. Knihu ocení nejen advokátní koncipienti nebo začínající advokáti, ale může poskytnout cenné rady i ostříleným profesionálům, kteří mají i po letech praxe pocit, že „zkrátka něco dělají špatně“. Být dobrým advokátem totiž neznamená jen perfektně ovládat svůj obor práva, ale je to ve stejné míře i umění komunikace a často i psychologie.

Objev podobné jako Komunikace s klientem jako hra... i ta má svá pravidla - Daniela Kovářová, Dita Fuchsová

cena 225.0 Kč
Detail

Javorníky - Miloš Jesenský

Javorníky boli Stredozemné a Baltické more, čiže z juhu na sever, ale aj Bytčianske panstvo s hornými Kysucami, o ktorých rozvoj sa zaslúžila hlavná postava Javorníkov - palatín Juraj Turzo. Historická spriaznenosť s palatínom len potvrdzuje javornícky patriarchálny charakter. Predstavuje ho i tunajší najvyšší vrch Veľký Javorník. Ale kniha nie je len o osobách a veľkých skutkoch. Je o miliónoch rokov, kilometroch zlomov a litroch vôd, morských i horských.

Objev podobné jako Javorníky - Miloš Jesenský

cena 478.0 Kč
Detail

Astaroth - Růžena Jesenská

Ať umělkyně, aristokratky, cestovatelky či švadleny, všechny prožívají zvláštní osudová dobrodružství, často v konfrontaci s jinak smýšlejícím okolím, které je považuje za výstřední a zhýralé. V Praze či na odlehlých panstvích a v nepřístupných zahradách raší sapfická láska a matky v nich touží po svých synech; u moře je pak slyšet volání tajemných tragických dálek.Růžena Jesenská je jedinečný zjev české literatury, všestranná autorka, jež vedle dívčích či výchovných románů a divadelních her uměla psát dráždivě smyslné a symbolické texty odehrávající se jakoby mimo svět. Tento výbor, který sestavil a doslovem opatřil Petr Boček, lze doporučit coby půlnoční potěchu všem romanticky, novoromanticky i dekadentně založeným čtenářkám a čtenářům se slabostí pro jemné fantastično a příběhy psané vytříbenou prózou v závojích touhy, na hony vzdálené veškerému realismu.

Objev podobné jako Astaroth - Růžena Jesenská

cena 357.0 Kč
Detail

Dámský svetr MIS černý

Dámský svetr MIS černý

Objev podobné jako Dámský svetr MIS černý

cena 342.99 Kč
Detail

Dějiny alchymie - Miloš Jesenský

Dějiny alchymie patří k oblastem přírodních věd, jejichž studium patří k velmi obtížným, už proto, že tato nauka existovala téměř dvě tisíciletí, a objevila se na třech kontinentech. Na její dlouhé pouti nalézáme úspěchy i ztroskotání. Tím hlavním bylo u praktikující alchymie marné hledání kamene filosofů a transmutace obecných kovů v drahé chemickou či metalurgickou cestou, případně oběma najednou. Alchymisté netušili, že to není možné a právě tímto hledáním, ve skutečnosti marným, prokládali cestu budoucí chemii. Stejně neúspěšně skončily pokusy o přípravu univerzálního léku. To jsou jen dvě oblasti alchymie, která však zahrnovala mnohem více, jak to naznačuje tato kniha. Je zaměřena na středoevropský region, kde jsou dějiny této nauky stále málo prozkoumané, a je to oblast, kterou zahraniční odborná literatura vesměs opomíjí, s výjimkou mimořádného rudolfínského období. I v něm se ale obvykle pozornost soustřeďuje na dvojici John Dee - Edward Kelley. Jednotlivé bloky knihy představují čtenáři rovněž domácí protagonisty této nauky v Čechách a na Moravě, v Polsku a na Slovensku. Hlavním přínosem této knihy o historii alchymie je její zaměření na středoevropský region, kde jsou dějiny této nauky stále málo prozkoumané a zahraniční odbornou literaturou vesměs opomíjené, s výjimkou mimořádného rudolfínského období. Jednotlivé části knihy představují čtenáři hostující i domácí protagonisty této nauky v Čechách a na Moravě, v Polsku a na Slovensku. Přičemž právě poslední ze zmiňovaných oblastí byla dlouhou dobu doslova terra incognita zdejší historiografie. Jelikož však teritorium někdejší polsko-litevské unie zahrnovalo kromě Litvy i podstatnou část dnešní Ukrajiny a Běloruska, stejně jako byla vzájemně propojena historie česká a rakouská, potažmo slovenská a maďarská (uherská), nepředstavuje de facto předmětné pojednání jen dějiny alchymie na území Koruny české, Polska a Slovenska, nýbrž v celé střední a východní Evropě, navíc s přesahem na alchymistickou scénu regionů dalších, vzhledem k tomu, že na rozvoji středoevropské alchymie se podíleli renomovaní alchymisté němečtí, francouzští, angličtí, italští a švýcarští, i díky pobytu českých studentů na univerzitách v Německu, Francii a Itálii! Je mimořádnou zásluhou autora, jenž je neobyčejně zdatným badatelem, že tento svět odkrývá, a kniha tak poskytuje velmi fundovaný pohled na alchymii v podstatné, dosud přehlížené části Evropy.

Objev podobné jako Dějiny alchymie - Miloš Jesenský

cena 493.0 Kč
Detail

Daleká misie - Miloš Jesenský

"Nesmí se říkat to, co si člověk myslí a co by říci měl," stěžují si němečtí vědci Peter a Johannes Fiebagovi, kteří svou výzkumnou kariéru obětovali pátrání po mimozemské inteligenci. "Univerzitní systémy, které samy sebe potvrzují a jsou většinou naprosto zkostnatělé, podobně jako římská kardinálská kolegia, jen zřídka připustí, aby se na vedoucí místo dostali lidé, kteří smýšlejí jinak, kteří myslí v souvislostech a také dopředu. Smutným výsledkem je výchova směrem k vědci bez interdisciplinární páteře." Je smutným závěrem, že s oběma autory lze v mnoha případech souhlasit, přestože je třeba pro pořádek podotknout, že "římská kardinálská kolegia" už dávno nejsou zkostnatělá, což bude pro mnoho čtenářů zřejmě udivující fakt, který bezprostředně souvisí i s ústřední myšlenkou této knihy. Je totiž určitě překvapující konstatování, že ačkoli je popsaná situace příznačná pro mnohé obory přírodních či společenských věd, pro progresivní křesťanskou teologii to v souvislosti s pátráním po mimozemském životě vůbec neplatí.

Objev podobné jako Daleká misie - Miloš Jesenský

cena 268.0 Kč
Detail

Moja chalupárska kuchyňa - Katarína Jesenská

Väčšina receptov pochádza z relácie Na chalupe, ktorú tvorí moderátorka Katka Jesenská už sedem rokov. Kniha je prehľadne rozdelená do štyroch ročných období a nájdete v nej nielen Katkine recepty, ale aj recepty chalupárov, ktoré počas svojho putovania po chalupách ochutnala. Niektoré z nich majú svoju históriu a sú označené ako „tradičné“. Sú naším vzácnym dedičstvom, a preto v Katkinej knihe nemohli chýbať.

Objev podobné jako Moja chalupárska kuchyňa - Katarína Jesenská

cena 749.0 Kč
Detail

Kolem Mileny Jesenské - Jaroslava Vondráčková

K sedmdesátému výročí úmrtí Mileny Jesenské vychází druhé, opravené a doplněné vydání knihy vzpomínek na tuto vynikající českou novinářku, přítelkyni Franze Kafky, levicovou intelektuálku a statečnou ženu, která byla za účast v protinacistickém odboji zatčena gestapem a zemřela v květnu 1944 v koncentračním táboře Ravensbrück. Knihu edičně připravila a komentovala Marie Jirásková, která druhé vydání detailně přehlédla, opravila a doplnila poznámkový aparát. Kniha je rozšířena též o unikátní obrazovou přílohu a jmenný rejstřík. Vychází s doslovem Růženy Grebeníčkové.

Objev podobné jako Kolem Mileny Jesenské - Jaroslava Vondráčková

cena 258.0 Kč
Detail

Adresát Milena Jesenská - Jana Černá

K sedmdesátému výročí úmrtí Mileny Jesenské vychází třetí české knižní vydání knihy její dcery, básnířky a prozaičky Jany Černé, rozené Krejcarové. Kniha strhujícím způsobem vypráví životní příběh vynikající české novinářky, přítelkyně Franze Kafky, levicové intelektuálky a statečné bojovnice proti nacismu, je ovšem zejména vynikající českou prózou, obsahující mnoho jedinečných a přesných postřehů o lidech a lidských povahách, o životě v předválečném Československu a o lidském osudu vůbec. Jana Černá se v knize projevuje jako suverénní a břitká vypravěčka s mimořádně ostrým a přesným postřehem. Kniha vychází doplněna unikátní obrazovou částí, bohatou dokumentární přílohou, jmenným rejstříkem a ediční poznámkou.

Objev podobné jako Adresát Milena Jesenská - Jana Černá

cena 201.0 Kč
Detail

Cesta k jednoduchosti - Milena Jesenská

Nadčasové úvahy inspirativní rebelkyCesta k jednoduchosti je souborem textů Mileny Jesenské, který poprvé vyšel již roku 1926, a přesto dokáže i dnes, téměř o století později, oslovit a inspirovat. Autorka uvažuje o lásce, manželství, věrnosti, přátelství, módě a emancipaci, ale i o kráse, radosti ze života a vůbec o ženách a jejich pohledu na svět. Kniha tak nabízí spojení otázek módních, etických i politických v době „po všem válečném a poválečném víru, v jakémsi zdánlivém klidu a v klamné stabilitě“, jak sama Jesenská trefně hodnotila čas vzniku předkládaných fejetonů. Texty mnoha legendami opředené publicistky se pyšní peprnými bonmoty i pasážemi plnými hluboké lidské empatie. Nadčasově svěží Jesenské styl a univerzální tematika poodhalují, jak se v autorce prala dobová perspektiva i rebelie, tvrdá kritika i porozumění. Ona totiž „jednoduchost není vůbec jednoduchá“.Překladatelka a novinářka Milena Jesenská byla jednou z ženských osobností, které reprezentovaly intelektuální československou meziválečnou republiku a spoluvytvářely tvář nové společnosti. Z jejích textů jasně vystupuje osobnost ženy zakořeněné v tradici, avšak směřující od moderny k avantgardě – dámy s (na svou dobu) liberálními názory a silným sociálním cítěním. Životní příběh Mileny Jesenské rovněž vzrušuje a inspiruje, stal se také nosným tématem četných literárních děl.

Objev podobné jako Cesta k jednoduchosti - Milena Jesenská

cena 178.0 Kč
Detail

Astaroth - Růžena Jesenská - e-kniha

eBook: V povídkách smíchovské rodačky Růženy Jesenské (1863-1940) zaznívají tóny povětšinou temných vášní, které planou v hrudi precizně vykreslených ženských postav, hnaných žádostivostí až k zločinům a šílenství. Ať umělkyně, aristokratky, cestovatelky či švadleny, všechny prožívají zvláštní osudová dobrodružství, často v konfrontaci s jinak smýšlejícím okolím, které je považuje za výstřední a zhýralé. V Praze či na odlehlých panstvích a v nepřístupných zahradách raší sapfická láska a matky v nich touží po svých synech; u moře je pak slyšet volání tajemných tragických dálek. Růžena Jesenská je jedinečný zjev české literatury, všestranná autorka, jež vedle dívčích či výchovných románů a divadelních her uměla psát dráždivě smyslné a symbolické texty odehrávající se jakoby mimo svět. Tento výbor, který sestavil a doslovem opatřil Petr Boček, lze doporučit coby půlnoční potěchu všem romanticky, novoromanticky i dekadentně založeným čtenářkám a čtenářům se slabostí pro jemné fantastično a příběhy psané vytříbenou prózou v závojích touhy, na hony vzdálené veškerému realismu.

Objev podobné jako Astaroth - Růžena Jesenská - e-kniha

cena 259.0 Kč
Detail

Pet Amour Tronky mis. hnědý (CHPpe0030nad)

Pelíšek - pro psy a kočky, materiál látka a syntetická kůže Chcete aby se se váš pejsek či kočička komfortně vyspali? Potom vás jistě zaujme pelíšek Pet Amour. Materiálem pelíšku pro psy a kočky je látka a syntetická kůže. Zásadní přednosti pelíšku pro psy a kočky Pet Amour Tronky mis. hnědý Materiálem pelíšku Pet Amour je látka a syntetická kůže

Objev podobné jako Pet Amour Tronky mis. hnědý (CHPpe0030nad)

cena 2199.0 Kč
Detail

Dámské rukavice s výřezy MIS bordó

Dámské rukavice s výřezy MIS bordó

Objev podobné jako Dámské rukavice s výřezy MIS bordó

cena 171.49 Kč
Detail

Proti tyranům - Kateřina Šolcová, Ján Jesenský

Kniha přináší politicko-filozofický spis Jana Jesenského (1566–1621) Pro vindiciis contra tyrannos oratio (Řeč ve prospěch nároku na odpor proti tyranům) z roku 1620 ve dvojjazyčném latinsko-českém čtenářském vydání pod zkráceným názvem Proti tyranům. Jesenský, který jako rektor pražské univerzity náležel k čelným představitelům povstání českých stavů proti králi Ferdinandovi II., zamýšlel v tomto textu poskytnout vzbouřeným stavům ucelenou ideovou základnu a ospravedlnit jejich postup před zahraniční veřejností. Spis, který byl po porážce povstání zapomenut, dokresluje východiska a pozadí událostí, jež stály na počátku třicetileté války, a má význam také pro poznání dobového evropského myšlení, protože dokládá reflexi názorů kalvínských teoretiků odporu v českých zemích. Přeložila, k vydání připravila a úvodní studii napsala Kateřina Šolcová

Objev podobné jako Proti tyranům - Kateřina Šolcová, Ján Jesenský

cena 201.0 Kč
Detail

Stagg MIS-0822BK Stojan pro mikrofon

Stojan na mikrofon s ramenem a se skládacími nožičkami Prodloužení ramene: až 56 cm Výška: 103 - 166 cm Montážní závit: 3/8" - 5/8" Materiál: Ocel Hmotnost: 2 kg Barva: černá Nastavitelná výška: Ano Délka ramene: 56 cm Hmotnost: 2 kg Maximální výška: 1660 mm Minimální výška: 1030 mm Kompatibilní s: Mikrofon

Objev podobné jako Stagg MIS-0822BK Stojan pro mikrofon

cena 718.0 Kč
Detail

Moja chalupárska kuchyňa 2 - Katarína Jesenská

Nová kuchárska kniha autorky a moderátorky obľúbenej relácie Na Chalupe a šéfredaktorky magazínu Moja Chalupa Kataríny Jesenskej vás pozve späť k jednoduchosti a pôžitku z varenia. Prináša zabudnuté tradičné, ale aj nové svieže recepty, ktoré budete chcieť vyskúšať. Rýchle chuťovky hotové za pár minút, sýte polievky, šťavnaté mäso, ale aj dobroty na osladenie života. V knihe nájdete 61 výnimočných receptov a ešte aj bonus z rodinnej histórie – recepty Katkinej babičky.Varenie na chalupe je viac ako len príprava jedla. Je to návrat k prirodzenosti, k pôžitku z čerstvých surovín a k spoločne stráveným chvíľam pri stole.

Objev podobné jako Moja chalupárska kuchyňa 2 - Katarína Jesenská

cena 584.0 Kč
Detail

Pet Amour Tronky mis. černý/šedý (CHPpe0033nad)

Pelíšek - pro psy a kočky, materiál látka a syntetická kůže Sháníte pro vašeho pejska či kočičku dokonale komfortní místo na spaní? Potom vám zajisté přijde vhod pelíšek Pet Amour. Materiálem pelíšku pro psy a kočky je látka a syntetická kůže. Hlavní přednosti pelíšku pro psy a kočky Pet Amour Tronky mis. černý/šedý Materiálem pelíšku Pet Amour je látka a syntetická kůže

Objev podobné jako Pet Amour Tronky mis. černý/šedý (CHPpe0033nad)

cena 2199.0 Kč
Detail

Cesta k jednoduchosti - Milena Jesenská - e-kniha

eBook: Cesta k jednoduchosti je souborem textů Mileny Jesenské, který poprvé vyšel již roku 1926, a přesto dokáže i dnes, téměř o století později, oslovit a inspirovat. Autorka uvažuje o lásce, manželství, věrnosti, přátelství, módě a emancipaci, ale i o kráse, radosti ze života a vůbec o ženách a jejich pohledu na svět. Kniha tak nabízí spojení otázek módních, etických i politických v době „po všem válečném a poválečném víru, v jakémsi zdánlivém klidu a v klamné stabilitě“, jak sama Jesenská trefně hodnotila čas vzniku předkládaných fejetonů. Texty mnoha legendami opředené publicistky se pyšní peprnými bonmoty i pasážemi plnými hluboké lidské empatie. Nadčasově svěží Jesenské styl a univerzální tematika poodhalují, jak se v autorce prala dobová perspektiva i rebelie, tvrdá kritika i porozumění. Ona totiž „jednoduchost není vůbec jednoduchá“.

Objev podobné jako Cesta k jednoduchosti - Milena Jesenská - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Milena Jesenská (978-80-257-1485-0)

Kniha - autor Alena Wagnerová,, česky V osudu české novinářky Mileny Jesenské (1896–1944) se takřka doslovně zrcadlí všechny proměny a zvraty, očekávání a zklamání první poloviny minulého století. Dcera známého pražského lékaře, absolventka Minervy, prvního dívčího gymnázia v monarchii, zažívá ve Vídni rozpad Rakouska-Uherska, po svém návratu do Prahy se stává souputnicí české meziválečné avantgardy a jako redaktorka Národních listů se zapojuje do úsilí o moderní životní styl. Ve třicátých letech se přiklání ke komunistické straně, brzy však o správnosti její ideologie začíná pochybovat a rozejde se s ní. Silné sociální cítění nicméně nadále zůstává výrazným rysem Mileniny osobnosti. Na stránkách slavné Peroutkovy Přítomnosti pak Jesenská dosahuje vrcholu své žurnalistické dráhy. Po „Mnichovu“ a během okupace pomáhá uprchlíkům a působí i v odboji. Umírá v koncentračním táboře Ravensbrück. Aktualizované a doplněné vydání knihy přední české socioložky a...

Objev podobné jako Milena Jesenská (978-80-257-1485-0)

cena 252.0 Kč
Detail

Pet Amour Tronky mis. bílý/hnědý (CHPpe0027nad)

Pelíšek - pro psy a kočky, materiál látka a syntetická kůže Chcete aby se se váš pejsek či kočička komfortně vyspali? V tom případě vás zaručeně osloví pelíšek Pet Amour. Materiálem pelíšku pro psy a kočky je látka a syntetická kůže. Hlavní přednosti pelíšku pro psy a kočky Pet Amour Tronky mis. bílý/hnědý Materiálem pelíšku Pet Amour je látka a syntetická kůže

Objev podobné jako Pet Amour Tronky mis. bílý/hnědý (CHPpe0027nad)

cena 2239.0 Kč
Detail

Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

Elektronická kniha - autor Jana Vlčková-Mejvaldová, 148 stran, česky Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v...

Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

cena 130.0 Kč
Detail

Komunikace v pomáhajících profesích - Martin Dlabal

Kniha vás směřovat bude k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích. PhDr. Martin Dlabal, Ph.D., je klinický psycholog, psychoterapeut a vysokoškolský pedagog. Kromě toho se věnuje lektorské činnosti v oblasti komunikačních strategií, relaxačních metod a hypnózy.

Objev podobné jako Komunikace v pomáhajících profesích - Martin Dlabal

cena 241.0 Kč
Detail

Písemná komunikace v praxi - Radim Martynek

„Kniha Písemná komunikace v praxi je skvělou pomůckou pro firmu i úřad, využije ji ovšem kdokoliv, kdo chce být zdvořilý, chce zachovávat pravidla současné spisovné češtiny a nechce se znemožnit neznalostí gramatických pravidel. Obsahuje neuvěřitelné množství příkladů, jak správně zacházet s jazykem z hlediska gramatického i grafického. Sama norma o úpravě písemností, která je platným vodítkem pro písemný úřední i osobní styk, nestačí, je jen pouhým výčtem pravidel. Tato kniha ji rozvádí do netušených podrobností, aplikuje ji na písemnosti každodenního využití. Lze ji používat cíleně k uspokojení potřeby napsat správně dopis, proslov nebo úřední dokument, ale lze ji dokonce číst i jako souvislý a obohacující text, neboť její styl a jazyk je na rozdíl od technických norem živý a čtivý, autoři hýří vtipem a umí i při výkladu nudných pravidel vyvolat u čtenářů úsměv.“ (Ladislav Špaček)

Objev podobné jako Písemná komunikace v praxi - Radim Martynek

cena 221.0 Kč
Detail

Zvony alebo kysucká kampanológia - Peter Kubica, Miloš Jesenský

Zvony sa nám svojím čarovným hlasom prihovárajú od narodenia až po poslednú cestu... Už sme pozabudli rozumieť ich reči. Naši predkovia vedeli podľa zvukov rozlíšiť, ktorý zvon sa ozýva a čo oznamuje, či niekde horí, či sa niekto porúčal na večnosť alebo či sa treba poberať na svätú omšu. Vykročte s nami za tajomstvami zvonov, po zabudnutých cestičkách Kysúc, po vŕzgajúcich schodoch v kostolných vežiach, obdivujte umenie zvonolejárov z rôznych končín Európy, spoznajte čudesné príbehy vzácnych zvonov. Kniha o kysuckých zvonoch, zvoniciach, tradíciách zvonolejárstva a ďalších kampanologických zaujímavostiach je prvou svojho druhu na Slovensku!

Objev podobné jako Zvony alebo kysucká kampanológia - Peter Kubica, Miloš Jesenský

cena 298.0 Kč
Detail

Adresát Milena Jesenská (978-80-7215-481-4)

Kniha – autor Jana Černá, česky K sedmdesátému výročí úmrtí Mileny Jesenské vychází třetí české knižní vydání knihy její dcery, básnířky a prozaičky Jany Černé, rozené Krejcarové. Kniha strhujícím způsobem vypráví životní příběh vynikající české novinářky, přítelkyně Franze Kafky, levicové intelektuálky a statečné bojovnice proti nacismu, je ovšem zejména vynikající českou prózou, obsahující mnoho jedinečných a přesných postřehů o lidech a lidských povahách, o životě v předválečném Československu a o lidském osudu vůbec. Jana Černá se v knize projevuje jako suverénní a břitká vypravěčka s mimořádně ostrým a přesným postřehem. Kniha vychází doplněna unikátní obrazovou částí, bohatou dokumentární přílohou, jmenným rejstříkem a ediční poznámkou.

Objev podobné jako Adresát Milena Jesenská (978-80-7215-481-4)

cena 75.0 Kč
Detail

Ztraceni v horách - Miloš Jesenský, Robert K. Leśniakiewicz

ZÁHADNÉ PŘÍPADY A PARANORMÁLNÍ JEVY V TATRÁCH A NA BABÍ HOŘEVAROVÁNÍ!Otevření této knihy a nebezpečný výstup do hor mají jedno společné: oboje podnikáte na vlastní riziko. Na jejích stránkách vykonáte vzrušující, často až děsivou výpravu za temnými tajemstvími Tater a Babí hory. Před vašima očima ožijí bizarní, dodnes nevyřešené zločiny a tragédie, zlověstné přízraky, nečekaná neštěstí, strašidelná zjevení a příběhy, které je lepší nevyprávět. Svědectví očitých svědků paranormálních jevů, jakož i hrozivé legendy zarámované do atraktivní, ale nebezpečné scenérie sněhem pokrytých štítů, kde vedle řídkého vzduchu, zrádného terénu a nevyzpytatelného počasí číhají na návštěvníky hrozby, které ani nepatří do našeho světa. Pokud se začtete do těchto stránek, váš pohled na hory už nikdy nebude takový, jakým byl předtím.Z OBSAHU:* Beze stopy * Defilé zvláštních tragédií ** Příběhy tisíce a jedné smrti * Spadlo to z oblaků ** Podivná světla na obloze * Fantomy, dvojnícia horské přízraky * Kniha ztracených duší ** V oku elektrické bouře * Smrt nosí uniformu ** Jen nevinné umírají mladé * Ďáblové a mimozemšťané ** Nejen na zemi, ale i ve vzduchu *

Objev podobné jako Ztraceni v horách - Miloš Jesenský, Robert K. Leśniakiewicz

cena 330.0 Kč
Detail

Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Učebnice

Zkrácená a přepracovaná verze učebnicové řady Český jazyk a komunikace pro střední školy. Reagujena potřeby pedagogů odborných škol. Obsahuje témata věnovaná jazyku, slohu, komunikaci a práci sinformacemi v jednom svazku – je vysoce flexibilní. Obsahuje výklad i praktické souvislosti.. Jednosvazková učebnice pokrývající celou dobu studia na střední škole, vytvořená podle RVP prostřední odborné vzdělávání. Je koncipovaná primárně pro hodinovou dotaci 1 hodina na jazyk,sloh a komunikaci

Objev podobné jako Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Učebnice

cena 313.0 Kč
Detail

Nenásilná komunikace v praxi - Marshall B. Rosenberg

"Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte? Všichni se čas od času ocitáme v podobných situacích a až příliš často se uchylujeme ke starým neúčinným vzorcům chování – obhajujeme svoji potřebu mít pravdu, odmítáme opravdu naslouchat, kvůli hněvu nebo frustraci říkáme kruté věci. Jenže lze to i jinak, a právě pro takové situace vytvořil Marshall Rosenberg svou slavnou nenásilnou komunikaci. Kniha je vlastně souborem kratších autorových textů a pokrývá tak široku škálu témat od řešení konfliktů přes práci s hněvem, s duchovností či s láskou a vztahy až po výchovu dětí. Díky mnoha přepisům rozhovorů čtenář uvidí, jak metoda nenásilné komunikace funguje v praxi. Marshall Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné komunikace, tj. proces, který podporuje partnerství a pomáhá řešit konflikty ve vztazích a v komunitách. V Portále vyšly jeho knihy Nenásilná komunikace, Co řeknete, změní váš svět a Nenásilná komunikace a moc."

Objev podobné jako Nenásilná komunikace v praxi - Marshall B. Rosenberg

cena 312.0 Kč
Detail

Prodejem k Vítězství

Audiokniha MP3 - Audiokniha vysvětluje přímým a otevřeným způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Audiokniha Prodejem k vítězství vysvětluje přímým a otevřeným způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi.Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste zvýšili své prodejní a obchodní dovednosti, navýšili prodeje, audiokniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou.Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky, aby obchod s vámi uzavřeli. Richard vysvětluje přímým a otevřeným způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Ty se však značně liší od zastaralých a již nefuknčních způsobů prodeje. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim...

Objev podobné jako Prodejem k Vítězství

cena 299.0 Kč
Detail

Podívejte se také