Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Podívejte se také Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)

cena 69.0 Kč
Detail

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Podívejte se také Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

cena 69.0 Kč
Detail

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Podívejte se také Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

cena 69.0 Kč
Detail

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.

Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.

Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

cena 69.0 Kč
Detail

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.

Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

cena 69.0 Kč
Detail

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Elektronická kniha - ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, 128 stran, česky Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.

Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

cena 69.0 Kč
Detail

Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 136 stran Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

cena 69.0 Kč
Detail

Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

cena 69.0 Kč
Detail

Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)

cena 69.0 Kč
Detail

Žena a muž - Sergej N. Lazarev

Žena a muž budou vždy v konfliktu, neboť konflikt je vývoj. Ale schopnost správně vytvořit konflikt, za pravidelného omezování či povzbuzování muže, je velké umění. Dokonce, i když žena prožila s manželem desetiletí, v některých okamžicích musí zůstávat nepřístupnou. To ho donutí vydávat energii a rozvíjet se.

Objev podobné jako Žena a muž - Sergej N. Lazarev

cena 330.0 Kč
Detail

Číše a meč, agrese a láska: aneb Žena a muž v průběhu staletí (978-80-257-2626-6)

Kniha - autor Riane Eislerová, 420 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Riane Eislerová ve své knize vypráví příběh začínající o tisíce let dříve, než kam sahá naše známá historie. Příběh o tom, jak původně partnerské směřování západní civilizace odbočilo na násilnou cestu nadvlády a dominance, která trvala pět tisíc let. Autorka rozlišuje dva modely lidské společnosti, dominanční a partnerský, přičemž dominanční model je založen na nadvládě jednoho pohlaví nad druhým, kdežto partnerský model předpokládá rovnoprávnou spolupráci. Ke zlomovému přechodu od partnerského modelu k modelu dominančnímu došlo kdysi v pravěku; dnes se začínají prosazovat různá hnutí preferující partnerský model, který by mohl lépe zajistit mírové přežití lidstva. Průkopnická práce Riane Eislerové oslovuje široký okruh čtenářů. Autorka se neřídí mainstreamovým pohledem na historii a společnost, ale naopak zpochybňuje oficiální pohled historiků, odmítající alternativní přístup k...

Objev podobné jako Číše a meč, agrese a láska: aneb Žena a muž v průběhu staletí (978-80-257-2626-6)

cena 333.0 Kč
Detail

Žena a muž (978-80-8100-579-4)

Kniha - autor Anatolij Někrasov, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ruský psycholog a filozof rozvíjí zajímavé úvahy o ženách a mužích, o manželství, rodičovství, sexualitě a vůbec všech možných formách těchto vztahů. Vše dokládá skutečnými příběhy, vyprávěním o vlastním životě i dialogy s různými osobami. Nebojí se vyslovovat názory, které se možná mnohým nebudou líbit, avšak právě ty lze brát jako zásah do černého... Interakce dvou tvůrčích energií, ženské a mužské, je základem úplně všeho na tomto světě. Vše, co je krásné, kvalitní a radostné, se rodí z lásky v páru. Stejný vztah – a tedy láska (či spíše její absence nebo pokřivení) – může za utrpení, války i jiné lidské tragédie. Zajímá vás, proč se ve světě a ve vašem životě dějí určité věci? Za vším hledejte ženu! Tato kniha vám pomůže pochopit, co je skutečná ženskost i mužskost a jak lze díky nim moudře vytvořit pár – muže a ženu, jimž náleží veškeré bohatství vesmíru.

Objev podobné jako Žena a muž (978-80-8100-579-4)

cena 229.0 Kč
Detail

Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha

eBook: Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab.

Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha

cena 130.0 Kč
Detail

Soška Couple - žena a muž na kole - 36*9*30,5 cm 2489

Soška Couple - žena a muž na kole - 36*9*30,5 cm Barva: hnědáMateriál: Poly

Objev podobné jako Soška Couple - žena a muž na kole - 36*9*30,5 cm 2489

cena 2588.0 Kč
Detail

Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Filozofové ve městě - Radim Brázda - e-kniha

eBook: Kniha Filozofové ve městě vznikla při příležitosti stého výročí založení Filozofického semináře Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Je věnovaná připomínce prvních devíti filozofů, kteří postupně vykonávali funkci vedoucího Filozofického semináře (pozdější Katedry filozofie). Jejich život, dílo a působení v čele katedry připomínají ukázky z jejich odborných a popularizačních textů z materiálů uložených v Archivu Masarykovy univerzity. Vybrané texty umožňují nahlédnout do úřední i osobní korespondence, deníkových záznamů, vzpomínek jejich současníků a dalších dokumentů spjatých s jejich dílem a životem. Texty a archiválie jsou propojeny a paralelizovány s obecnými filozofickými tématy a evropskými filozofy tehdejšího období, stejně jako s filozofy současnými.

Objev podobné jako Filozofové ve městě - Radim Brázda - e-kniha

cena 128.0 Kč
Detail

Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů.

Objev podobné jako Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím.

Objev podobné jako Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Ženy (a muži) ve zpravodajských redakcích - Vochocová Lenka - e-kniha

eBook: Publikace je v českém prostředí prvním uceleným pohledem na řadu faktorů, které ovlivňují situaci novinářů a novinářek a spolupodílejí se tak i na genderové diskriminaci v profesi. Na základě podrobné rešerše a kritické reflexe zahraniční i domácí literatury zpochybňuje zažitou představu, že zvýšení počtu žen v novinářské profesi a zlepšení jejich postavení v redakcích (například z hlediska zastávání vyšších hierarchických pozic) samo o sobě přispěje k proměně reprezentací žen (a mužů) v mediálních obsazích nebo promění charakter profese samotné, a to především ve prospěch žen. Představuje další strukturní a organizační vlivy, které mohou být ve srovnání s genderem pro směřování a podobu profese významnější, a shrnuje výsledky vlastního autorčina výzkumu, v němž se zaměřila na to, které faktory vnímají ve své profesi jako zásadní samotné novinářky a novináři v České republice.

Objev podobné jako Ženy (a muži) ve zpravodajských redakcích - Vochocová Lenka - e-kniha

cena 130.0 Kč
Detail

Úspěšné ženy ve stínu slavných mužů - Hynek Jeřábek - e-kniha

eBook: Kniha přibližuje osudy pěti výjimečných žen, které se zasloužily o rozvoj sociologických metod a jejich použití v aplikovaném výzkumu: Florence Kelleyové, Vivian M. Palmerové, Marie Jahodové, Herty Herzogové a Elisabeth Noelle-Neumannové. Tyto ženy vynikaly houževnatostí, s níž šly za svými sny a cíli, byly hrdé, mimořádné svou originalitou, a přitom ochotné tvořit v týmu. Dokázaly porozumět empirickým datům a metodologickým souvislostem a snažily se prosazovat inovativní přístupy v bádání, jejich myšlenky byly často i vůdčí ideou dodnes slavných výzkumných projektů. Bez jejich inovací, energie a tvůrčích nápadů by mnohé projekty nebyly tak úspěšné. Sláva však připadla zpravidla mužům teoretikům, v jejichž stínu tvořily. Kniha nabízí vyprávění o vědeckém i osobním životě těchto několika výzkumnic, o jejich odvaze, trpělivosti, nelehkých rozhodnutích i úspěších jejich snažení. Čtenáře provede téměř celým dvacátým stoletím a připomene mu, čím tyto průkopnice přispěly k empirickému sociologickému výzkumu.

Objev podobné jako Úspěšné ženy ve stínu slavných mužů - Hynek Jeřábek - e-kniha

cena 110.0 Kč
Detail

Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky.

Objev podobné jako Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Objev podobné jako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.

Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Objev podobné jako Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.

Objev podobné jako Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Leonidas: Hrdina od Thermopyl - Radim Weber - e-kniha

eBook: Spartský král Leonidas žil a vládl v pátém století před naším letopočtem v období řecko-perských válek. Stal se hrdinou poté, co se svými spolubojovníky padl ve slavné bitvě u Thermopyl. Jinak o něm toho není příliš známo. Kniha se pokouší vylíčit jeho život tak, jak mohl teoreticky probíhat na pozadí života antického Řecka. Svůj příběh vypráví převozníkovi Charónovi, který jej, jak se traduje v řeckých bájích, převáží po smrti do podsvětí.

Objev podobné jako Leonidas: Hrdina od Thermopyl - Radim Weber - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření.

Objev podobné jako Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času.

Objev podobné jako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Co je ironická věda - Radim Kopáč, István Vörös - e-kniha

eBook: Maďarský bohemista, literární vědec, estetik a vysokoškolský pedagog István Vörös je především básník, třebaže doma i v zahraničí jsou oceňovány i jeho prózy a dramatické texty. A básník je to nápaditý, hravý, nekonvenční. Všechny uvedené kvality zcela samozřejmě a přirozeně uplatňuje rovněž ve svých odborných reflexích. Sám je označuje za myšlenkové experimenty oscilující mezi studiemi a eseji. Jejich důležitou vlastností je pak permanentní sebereflexe, komentování vlastních postupů a výkonů. Ne nadarmo se Vörös považuje za postmodernistu, autohermeneutika patří k základním rysům tohoto fenoménu. Stejně jako reinterpretace tradičních příběhů či ideových schémat. […] (pracuje) s dekonstrukcí, respektive konstruktivní destrukcí a fascinací tradičně protikladnými pojmy, odpovídajícími ontologickému protikladu mezi smyslově vnímaným a srozumitelným, případně mezi jeho variantami (například slovo psané a mluvené, rozum a šílenství, smysl doslovný a obrazný, mužský a ženský rod). (z předmluvy Lubomíra Machaly)

Objev podobné jako Co je ironická věda - Radim Kopáč, István Vörös - e-kniha

cena 250.0 Kč
Detail

Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha

eBook: Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu?

Objev podobné jako Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha

cena 275.0 Kč
Detail

Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík - e-kniha

eBook: Publikace prostřednictvím uceleného souboru mezioborově pojatých statí dokumentuje inovace, které tzv. digitální obrat přináší do práce českých sociálněvědních a humanitních badatelů. Rozvoj digitálních technologií totiž netransformuje pouze společnost a kulturu, ale mění i vědní obory, které se těmto oblastem lidského soužití věnují. Část studií se zabývá novými digitálními fenomény a jejich dopady na škálu problémů, kterými se sociální a humanitní vědy musí zabývat. Empiricky laděné kapitoly pak sledují jednotnou linii výkladu, v níž čtenářům nejprve představí jevy vymezené v tradiční oborové perspektivě a následně názorně předvedou uplatnění digitálních postupů, s jejichž pomocí lze zkoumanou oblast uchopit prostřednictvím počítačové analýzy. Kniha zůstává přístupná i pro čtenáře, kteří nemají předchozí znalosti programování a odborných digitálních aplikací, ale mají zájem seznámit se blíže se způsoby, jak zkoumat společnost a kulturu s využitím dat a počítačů.

Objev podobné jako Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík - e-kniha

cena 290.0 Kč
Detail

Co žena nikdy neřekne a muž nikdy neudělá (978-80-874-3133-7)

Elektronická kniha - autor Irena Fuchsová Třicátá druhá kniha povídek Ireny Fuchsové, ve které se dozvíte co žena nikdy neřekne a muž nikdy neudělá. Možná je slovo – nikdy – rezolutní, ale pokud se najde mezi ženami či muži výjimka, pak si troufám tvrdit, že tyto ženy a tito muži potvrzují to, co říká název tohoto blogu…

Objev podobné jako Co žena nikdy neřekne a muž nikdy neudělá (978-80-874-3133-7)

cena 99.0 Kč
Detail

Zvuková báze řečové komunikace - Radek Skarnitzl, Jan Volín, Pavel Šturm - e-kniha

eBook: Publikace Zvuková báze řečové komunikace představuje české veřejnosti nejnovější poznatky o fonetickém a fonologickém popisu řeči. Ve snaze nabídnout komplexní pohled na zvukové systémy jazyků se věnuje segmentálním i prozodickým jevům z několika vzájemně se doplňujících hledisek. Pojednává jak o artikulačním základu řeči, tak o akustických a psychoakustických vlastnostech řečového signálu. Popis segmentální úrovně se kromě vokalických a konsonantických systémů zabývá též interakcemi, k nimž dochází v souvislé řeči. Důkladně je pojat systémový (fonologický) přístup k segmentálním jednotkám a k systematickým procesům. Popis suprasegmentální úrovně vychází ze slabiky jakožto klíčové jednotky řečové produkce i percepce. Důraz je kladen na prozodickou strukturu řeči, na lexikální přízvuk a na melodické a rytmické vlastnosti řeči. Jedním z cílů knihy je rovněž sjednotit rozkolísanou terminologii řečových věd.

Objev podobné jako Zvuková báze řečové komunikace - Radek Skarnitzl, Jan Volín, Pavel Šturm - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století - Petra Koudelková - e-kniha

eBook: Komunikace zaujímá v dnešní společnosti přední postavení a nejinak je tomu také v katolické církvi. I tady se v posledních letech musely udát změny, aby církev dokázala držet krok s moderní dobou. Předkládaná kolektivní monografie představuje tuto problematiku zblízka a to v různých sférách lidského dění, například jako komunikaci s médii, nebo rozebírá trendy v jazyce českém, které se promítají do církevních výrazů. Dále hledá odpovědi na otázky typu, jak církev reaguje na používání a na vliv sociálních sítí a co na to říká její nejvyšší představitel papež František? Pro úplnost přináší monografie i myšlenky a názory Mons. Tomáše Holuba, současného generálního sekretáře České biskupské konference. Uvažuje o silných a slabých stránkách církevní komunikace a přibližuje plány katolické církve do dalších let.

Objev podobné jako Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století - Petra Koudelková - e-kniha

cena 100.0 Kč
Detail

Flipové pouzdro na mobil Nokia 3.4 - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903516408269)

Kryt na mobil - pro Nokia 3.4, materiál TPU a umělá kůže, pevný, ochrana displeje proti poškrábání, integrovaný stojánek, zavírání na magnet, výřezy pro konektory a tlačítka Chraňte svůj mobilní telefon za pomoci ochranného krytu Flipové pouzdro na mobil Nokia 3.4 - VA01S Lampiony a muž v lodičce. Jde o flipové pozdro, které je kvalitním zpracováním zárukou velmi vysoké odolnosti. Povrch krytu je na dotek příjemný a drží se dobře v ruce. Jistotou je také, že u tohoto krytu na mobil Mobiwear zůstane zachován přístup k nabíjení a k dalším tlačítkům potřebným pro bezstarostné užívání telefonu. Je zhotoven tak, aby také ochránil displej proti poškrárábání. Jeho zavírání na magnet zajistí, že se sám nikdy nedokáže otevřít. Jeho součástí je také integrovaný stojánek. Tato maličkost přijde vhod v případech, kdy potřebujete brouzdat na internetu či sledovat videa. S flipovou konstrukcí ochranného krytu zůstane v bezpečí i displej telefonu. Kryt na mobilní telefon je...

Objev podobné jako Flipové pouzdro na mobil Nokia 3.4 - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903516408269)

cena 489.0 Kč
Detail

Flipové pouzdro na mobil LG Velvet - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903516302277)

Kryt na mobil - pro LG Velvet, materiál TPU a umělá kůže, pevný, ochrana displeje proti poškrábání, integrovaný stojánek, zavírání na magnet, výřezy pro konektory a tlačítka Chraňte svůj telefon proti poškození za pomoci ochranného krytu Flipové pouzdro na mobil LG Velvet - VA01S Lampiony a muž v lodičce. Jde o flipové pozdro, které je svým provedením spolehlivou zárukou odolnosti. Materiál je na dotek příjemný a drží se dobře v ruce. Jisté je, že u tohoto krytu na mobil Mobiwear zůstane zachován přístup k dobíjecímu konektoru i k tlačítkům nutným pro plynulé užívání vašeho telefonu. Jeho konstrukce je navržena tak, aby zabezpečoval ochranu displeje před poškrábáním. Uzavírá se na magnet a tím se můžete spolehnout, že nehrozí možnost, aby se sám otevřel. Jistě rádi využijete jeho integrovaný stojánek. Tato maličkost je nezbytná zejména v případech, kdy je pro vás nutné používat ho ke sledování internetu. Flipová konstrukce ochranného krytu zajišťuje ochranu i...

Objev podobné jako Flipové pouzdro na mobil LG Velvet - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903516302277)

cena 489.0 Kč
Detail

Mobiwear Flip pouzdro pro Honor 50 - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903516923267)

Pouzdro na mobil - pro Honor 50, flipové, materiál TPU a umělá kůže, ochrana displeje proti poškrábání, integrovaný stojánek, zavírání na magnet a výřezy pro konektory a tlačítka Máte strach z poškození vašeho telefonu? Pouzdro na mobil od výrobce Mobiwear zaručuje maximální ochranu proti škrábancům a odření. Jedná se o tvrdé flipové pouzdro, tudíž se nemusíte bát, že by se vám poškodila jak zadní, tak přední strana. Nabízená varianta byla zhotovena z materiálu, jako je TPU a umělá kůže. Samozřejmostí jsou výřezy pro klíčové ovládací prvky telefonu. Pouzdru dal výrobce také stojánek, který slouží k většímu pohodlí při sledování videí nebo čtení. Prostřednictvím zavírání na magnet máte zajištěno, že se samo neotevře. Pouzdro na Honor 50 si jistě oblíbíte. Zásadní vlastnosti pouzdra na mobil Mobiwear Flip pouzdro pro Honor 50 - VA01S Lampiony a muž v lodičce Pouzdro na telefon Honor 50 vám umožní mít zařízení po dlouhou dobu jako nové Vyklápěcí provedení ochraňuje

Objev podobné jako Mobiwear Flip pouzdro pro Honor 50 - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903516923267)

cena 489.0 Kč
Detail

Flipové pouzdro na mobil Honor 8X - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903226482917)

Kryt na mobil - pro Honor 8X, materiál TPU a umělá kůže, pevný, ochrana displeje proti poškrábání, integrovaný stojánek, zavírání na magnet, výřezy pro konektory a tlačítka Chraňte svůj telefon proti poškození pomocí ochranného krytu Flipové pouzdro na mobil Honor 8X - VA01S Lampiony a muž v lodičce. Jedná se o flipové pozdro, které je svým precizním provedením pojistkou solidní odolnosti. Povrch krytu je příjemný a neklouže v ruce. Samozřejmé je, že u tohoto krytu na mobil Mobiwear zůstane nezakryt přístup k napájecímu konektoru i k ostatním tlačítkům nutným pro komfortní používání telefonu. Byl zhotoven tak, aby zabezpečoval ochranu displeje před poškrábáním. Prostřednictvím zavírání na magnet budete mít jistotu, že vám nehrozí jeho otevření. K jeho součástem patří také integrovaný stojánek. Tato maličkost je důležitá zejména v případech, kdy je pro vás nutné používat ho ke sledování internetu. Flipová konstrukce ochranného krytu zajišťuje ochranu i pro...

Objev podobné jako Flipové pouzdro na mobil Honor 8X - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903226482917)

cena 489.0 Kč
Detail

Flip pouzdro na mobil Realme 8 - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903516720941)

Kryt na mobil - pro Realme 8, materiál TPU a umělá kůže, pevný, ochrana displeje proti poškrábání, integrovaný stojánek, zavírání na magnet, výřezy pro konektory a tlačítka Ochraňte svůj mobilní telefon pomocí ochranného krytu Flip pouzdro na mobil Realme 8 - VA01S Lampiony a muž v lodičce. Jedná se o flipové pozdro, které je svým provedením spolehlivou pojistkou odolnosti. Povrch je na dotek příjemný a dobře se drží. Jisté je, že u tohoto krytu na mobil Mobiwear zůstane zachován přístup k napájecímu konektoru i tlačítkům nezbytným pro snadné užívání mobilního telefonu. Byl navržen tak, aby displej dokázal zabezpečit proti poškrábání. Zavírání na magnet zajistí, že se sám nikdy nedokáže otevřít. Můžete počítat i s integrovaným stojánkem. Tato maličkost vás potěší v případech nutnosti sledovat internet či prohlížet snímky. Flipová stavba ochranného krytu umožňuje ochranu displeje telefonu. Kryt na mobilní telefon je tuhý, kvůli tomu se může hůře nasazovat, ale...

Objev podobné jako Flip pouzdro na mobil Realme 8 - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903516720941)

cena 489.0 Kč
Detail

Flip pouzdro na mobil Nokia X20 - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903516740864)

Kryt na mobil - pro Nokia X20, materiál silikon, TPU a umělá kůže, pevný, ochrana displeje proti poškrábání, zavírání na magnet, výřezy pro konektory a tlačítka Chraňte svůj telefon před poškozením pomocí ochranného krytu Flip pouzdro na mobil Nokia X20 - VA01S Lampiony a muž v lodičce. Jde o flipové pozdro, které je svým zpracováním jistotou odolnosti. Povrch krytu je na dotek příjemný a neklouže v ruce. Silikon je známý pro svoji praktičnost, odolnost proti nárazům a absorpci vibrací. Jisté je, že u tohoto krytu na mobil Mobiwear zůstane zachován přístup k nabíjecímu portu a ostatním tlačítkům potřebným pro snadné užívání mobilního telefonu. Je vyroben tak, aby zabezpečil ochranu displeje proti poškrábání. Prostřednictvím zavírání na magnet budete mít jistotu, že se sám neotvírá. Flipová konstrukce ochranného krytu zajišťuje ochranu i pro displej telefonu. Kryt na mobil je tuhý, kvůli tomu se může hůře nasazovat, ale poté bude velmi pevně držet. Kryt na mobil...

Objev podobné jako Flip pouzdro na mobil Nokia X20 - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903516740864)

cena 489.0 Kč
Detail

Flip pouzdro na mobil Nokia X10 - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903516742608)

Kryt na mobil - pro Nokia X10, materiál umělá kůže, pevný, ochrana displeje proti poškrábání, zavírání na magnet, výřezy pro konektory a tlačítka Chraňte svůj telefon s pomocí ochranného krytu Flip pouzdro na mobil Nokia X10 - VA01S Lampiony a muž v lodičce. Jedná se o flipové pozdro, které je kvalitním zpracováním zárukou velmi vysoké odolnosti. Materiál je na dotek příjemný a nevyklouzne vám z rukou. Samozřejmostí je, že u tohoto krytu na mobil Mobiwear zůstane zachován přístup k dobíjecímu konektoru i dalším tlačítkům potřebným pro snadné užívání telefonu. Vyrábí se tak, aby poskytl i displeji ochranu proti poškrábání. Jeho zavírání na magnet zabezpečí, že se nedokáže sám otevřít. Díky flipové konstrukci ochranného krytu bude zabezpečen i displej telefonu. Kryt na mobil je tuhý, kvůli tomu se může hůře nandavat, ale potom bude pevně přilnutý. Kryt na mobil pro Nokia X10 zaručeně ochrání váš telefon před poškozením. Nejdůležitější přednosti ochranného krytu...

Objev podobné jako Flip pouzdro na mobil Nokia X10 - VA01S Lampiony a muž v lodičce (5903516742608)

cena 489.0 Kč
Detail

Podívejte se také