Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Podívejte se také cteni a dyslexie

cena 69.0 Kč
Detail

Knihy a čtení (978-80-875-0066-8)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 248 stran Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě.Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby...

Podívejte se také prvni cteni

cena 69.0 Kč
Detail

Filozofové ve městě - Radim Brázda - e-kniha

eBook: Kniha Filozofové ve městě vznikla při příležitosti stého výročí založení Filozofického semináře Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Je věnovaná připomínce prvních devíti filozofů, kteří postupně vykonávali funkci vedoucího Filozofického semináře (pozdější Katedry filozofie). Jejich život, dílo a působení v čele katedry připomínají ukázky z jejich odborných a popularizačních textů z materiálů uložených v Archivu Masarykovy univerzity. Vybrané texty umožňují nahlédnout do úřední i osobní korespondence, deníkových záznamů, vzpomínek jejich současníků a dalších dokumentů spjatých s jejich dílem a životem. Texty a archiválie jsou propojeny a paralelizovány s obecnými filozofickými tématy a evropskými filozofy tehdejšího období, stejně jako s filozofy současnými.

Podívejte se také Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu

cena 128.0 Kč
Detail

Leonidas: Hrdina od Thermopyl - Radim Weber - e-kniha

eBook: Spartský král Leonidas žil a vládl v pátém století před naším letopočtem v období řecko-perských válek. Stal se hrdinou poté, co se svými spolubojovníky padl ve slavné bitvě u Thermopyl. Jinak o něm toho není příliš známo. Kniha se pokouší vylíčit jeho život tak, jak mohl teoreticky probíhat na pozadí života antického Řecka. Svůj příběh vypráví převozníkovi Charónovi, který jej, jak se traduje v řeckých bájích, převáží po smrti do podsvětí.

Objev podobné jako Leonidas: Hrdina od Thermopyl - Radim Weber - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Co je ironická věda - Radim Kopáč, István Vörös - e-kniha

eBook: Maďarský bohemista, literární vědec, estetik a vysokoškolský pedagog István Vörös je především básník, třebaže doma i v zahraničí jsou oceňovány i jeho prózy a dramatické texty. A básník je to nápaditý, hravý, nekonvenční. Všechny uvedené kvality zcela samozřejmě a přirozeně uplatňuje rovněž ve svých odborných reflexích. Sám je označuje za myšlenkové experimenty oscilující mezi studiemi a eseji. Jejich důležitou vlastností je pak permanentní sebereflexe, komentování vlastních postupů a výkonů. Ne nadarmo se Vörös považuje za postmodernistu, autohermeneutika patří k základním rysům tohoto fenoménu. Stejně jako reinterpretace tradičních příběhů či ideových schémat. […] (pracuje) s dekonstrukcí, respektive konstruktivní destrukcí a fascinací tradičně protikladnými pojmy, odpovídajícími ontologickému protikladu mezi smyslově vnímaným a srozumitelným, případně mezi jeho variantami (například slovo psané a mluvené, rozum a šílenství, smysl doslovný a obrazný, mužský a ženský rod). (z předmluvy Lubomíra Machaly)

Objev podobné jako Co je ironická věda - Radim Kopáč, István Vörös - e-kniha

cena 250.0 Kč
Detail

Estetické čtení Vladaře - Jan Bíba - e-kniha

eBook: Kniha nabízí komentář k Machiavelliho Vladaři, zřejmě nejznámějšímu dílu politické teorie. Výklad seznamuje čtenáře s hlavními idejemi a koncepty Machiavelliho politického myšlení a jejich historickým, ideovým a literárním kontextem. Machiavelli je vylíčen jako představitel estetické politické teorie, která namísto řeči zdůrazňuje roli smyslového vnímání jako předpokladu existence politického společenství. Kromě toho kniha věnuje pozornost Machiavelliho specifickému pojetí sociálního konfliktu a jeho kritice oligarchie. Studie vychází současně s novým překladem Vladaře.

Objev podobné jako Estetické čtení Vladaře - Jan Bíba - e-kniha

cena 290.0 Kč
Detail

Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů.

Objev podobné jako Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím.

Objev podobné jako Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Čtení k šálku kávy - Vlasta Hlavsová - e-kniha

eBook: Vážení čtenáři, námětem ke psaní povídek mi slouží skutečné, prožité a odvyprávěné příběhy lidí. Známých, přátel, kamarádů, nebo zcela cizích lidí, které jsem měla tu možnost poznat, nebo se s nimi aspoň setkat. Pochopitelně jsou upravené. Každá povídka je jiná, na jiné téma. Některé povídky jsou psané v mužském rodě, jiné v přítomném čase. Lépe se mi to píše a vzbudí to dojem čtenáře, že to sám prožil, že je to jeho příběh.Život píše opravdu podivné příběhy. Smutné, veselé i nutící k zamyšlení. Myslím si, že moje sbírka povídek osloví spíše ženy a dívky.Je určena k relaxaci a oddechu. Nazvala jsem ji prostě – Čtení k šálku kávy, aneb - Co život napsal.

Objev podobné jako Čtení k šálku kávy - Vlasta Hlavsová - e-kniha

cena 79.0 Kč
Detail

Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík - e-kniha

eBook: Publikace prostřednictvím uceleného souboru mezioborově pojatých statí dokumentuje inovace, které tzv. digitální obrat přináší do práce českých sociálněvědních a humanitních badatelů. Rozvoj digitálních technologií totiž netransformuje pouze společnost a kulturu, ale mění i vědní obory, které se těmto oblastem lidského soužití věnují. Část studií se zabývá novými digitálními fenomény a jejich dopady na škálu problémů, kterými se sociální a humanitní vědy musí zabývat. Empiricky laděné kapitoly pak sledují jednotnou linii výkladu, v níž čtenářům nejprve představí jevy vymezené v tradiční oborové perspektivě a následně názorně předvedou uplatnění digitálních postupů, s jejichž pomocí lze zkoumanou oblast uchopit prostřednictvím počítačové analýzy. Kniha zůstává přístupná i pro čtenáře, kteří nemají předchozí znalosti programování a odborných digitálních aplikací, ale mají zájem seznámit se blíže se způsoby, jak zkoumat společnost a kulturu s využitím dat a počítačů.

Objev podobné jako Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík - e-kniha

cena 290.0 Kč
Detail

Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky.

Objev podobné jako Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Objev podobné jako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.

Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Objev podobné jako Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.

Objev podobné jako Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření.

Objev podobné jako Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času.

Objev podobné jako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Vyprávění a čtení O víně (099925644321)

Audiokniha na CD Audiokniha, která potěší nejen milovníky vína! Výběr literárních textů na téma víno od známých českých autorů interpretují pánové Josef Somr, Miroslav Táborský, Rudolf Křesťan a Ivan Kraus. Vinařské povídky a fejetony z pera Karla Čapka, Miroslava Horníčka, Adolfa Hoffmeistera, Rudolfa Křesťana, Ivana Krause a Ladislava Špačka. Určeno k poslechu nejlépe při sklence lahodného moku.

Objev podobné jako Vyprávění a čtení O víně (099925644321)

cena 149.0 Kč
Detail

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.

Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.

Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Možnosti ovlivnění výkonnosti elitních plavců silovou přípravou - Radim Jebavý, Vladimír Hojka, Kubová Simona - e-kniha

eBook: V žádném jiném sportu, než je plavání, se rychleji nemění tabulky s národními a světovými rekordy. Naši trenéři si kladou otázku, v čem jsou ve světě plavci lepší než u nás. Na to nelze snadno odpovědět. Důvodů je nepochybně více. Určité kvalitativní rozdíly v přípravě nacházíme i mimo bazén. Naše kolektivní monografie se snaží propojit pohled na možná rizika přetížených tělesných segmentů, konkrétně pletence ramenního, a na důležité prvky zejména silové neplavecké přípravy.

Objev podobné jako Možnosti ovlivnění výkonnosti elitních plavců silovou přípravou - Radim Jebavý, Vladimír Hojka, Kubová Simona - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

Vyprávění a čtení o víně (CD) - audiokniha

Audiokniha, která potěší nejen milovníky vína! Výběr literárních textů na téma víno od známých českých autorů interpretují pánové Josef Somr, Miroslav Táborský, Rudolf Křesťan a Ivan Kraus. Vinařské povídky a fejetony z pera Karla Čapka, Miroslava Horníčka, Adolfa Hoffmeistera, Rudolfa Křesťana, Ivana Krause a Ladislava Špačka. Určeno k poslechu nejlépe při sklence lahodného moku.Seznam povídek:1. O zvláštních vínech 05:23 2. Když jde o hrdlo 06:14 3. Víno 26:10 4. O víně 08:22 5. Objednáváme si víno 14:59 6. Zpovídám se 05:19 7. Objednávka 09:13

Objev podobné jako Vyprávění a čtení o víně (CD) - audiokniha

cena 129.0 Kč
Detail

Vyprávění a čtení k odpočinku a uzdravení

Audiokniha MP3 Karel Čapek, čte Josef Somr Úsměvné příběhy českých autorů vybrané speciálně pro ukrácení dlouhé chvíle na lůžku. Tato audiokniha rozptýlí a zlepší náladu všem marodům a pacientům. Plejáda skvělých českých herců a spisovatelů zpříjemní čas léčení a zotavení. Čtou:Josef Somr, Jiří Lábus, Pavel Kříž, Rudolf Křesťan, Josef Dvořák, Jan Kraus, František Nepil, Miloslav Švandrlík, Ladislav Pecháček, Karel Čapek, Vojtěch Steklač, Ivan Kraus

Objev podobné jako Vyprávění a čtení k odpočinku a uzdravení

cena 149.0 Kč
Detail

Vyprávění a čtení k žehlení a pečení

Audiokniha MP3 František Nepil, čte Josef Somr Úsměvné příběhy českých autorů vybrané speciálně pro poslech při domácích pracích. S touto audioknihou se už nikdy nebudete nudit! Plejáda skvělých českých herců a spisovatelů vám zpříjemní čas nejen při žehlení a pečení. Využijte svůj čas, když můžete poslouchat. Čtou: Josef Somr, Ladislav Mrkvička, Saša Rašilov, Rudolf Křesťan, Tomáš Matonoha, Pavel Liška, Jan Kraus, Karel Čapek, František Nepil, Ivan Kraus, Miloslav Švandrlík, Petr Šabach).

Objev podobné jako Vyprávění a čtení k žehlení a pečení

cena 149.0 Kč
Detail

Kouzelné čtení Kniha Praha ušima Kouzelné čtení

Další kniha z edice Kouzelné čtení zavede děti od 6 let do tajných koutů Prahy.

Objev podobné jako Kouzelné čtení Kniha Praha ušima Kouzelné čtení

cena 404.0 Kč
Detail

Žák s SVP Grafomotorika a čtení (978-80-7496-488-6)

Kniha - 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktivity v pracovním sešitu s názvem Žák s SVP - Grafomotorika a čtení jsou připravené na míru dětem se specifickými vzdělávacími potřebami, které mají obtíže v grafickém projevu a psaní, nebo obtíže se zvládnutím techniky čtení a porozuměním čtenému. Pracovní sešit je určen nejen dětem 1. až 3. tříd, ale i všem dětem, které psát a číst začínají. Pracovní listy jsou vhodné k nácviku i docvičování, ke skupinové i individuální práci ve škole, ale i pro nácvik v domácím prostředí pod vedením rodičů. 70 aktivit nabídne Vašemu dítěti průpravu při výuce psaní a čtení. Pomocí tohoto sešitu předejdete školnímu neúspěchu Vašeho dítěte se specifickou poruchou učení. Pracovní sešit je určen dětem od 6 do 9 let.

Objev podobné jako Žák s SVP Grafomotorika a čtení (978-80-7496-488-6)

cena 131.0 Kč
Detail

Kouzelné čtení Kniha Vesmír

Interaktivní mluvící kniha Vesmír z edice Kouzelné čtení ukáže dětem od 6 let, jak dlouhou cestu ušel výzkum od prvotního pozorování hvězd až po lety na Měsíc a ještě dál. Co by asi říkali starověcí hvězdáři a astronomové na dnešní poznatky o vesmíru?Děti knihou provedou profesor Pulzar, Albína, Jonáš, pes Ajnštajn a kočka Eris, kteří jim přinesou pohled na vesmír od dob dávno minulých po současnost.

Objev podobné jako Kouzelné čtení Kniha Vesmír

cena 369.0 Kč
Detail

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

eBook: Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

Objev podobné jako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kniha Pidipohádky - Kouzelné čtení Albi

Dvanáct krátkých pohádek pro každou příležitost – Pidipohádky jsou ideální volbou pro rodiče i děti, kteří si chtějí užít pohádkový čas během cest, při usínání nebo jako milou odměnu za malý dobrý skutek. Interaktivní mluvicí kniha z edice Kouzelné čtení nadchne děti od 3 let svým milým humorem, fantazií i poutavým zpracováním. 12 originálních pohádek plných čertíků, princezen, vodníků i draků Přes 450 zvukových stop – každá pohádka ožívá díky živému vyprávění a zvukům Ideální délka příběhů pro malé posluchače Namluvili: Jana Mařasová a Vasil Fridrich Text: Lucie Krystlíková, ilustrace: Michaela Bergmannová Vzniklo ve spolupráci se Studio SoundLab Co rozvíjí Poslechové dovednosti a soustředění Jazykový cit a představivost Vztah ke knihám a příběhům Obsah balení 1× interaktivní kniha Pidipohádky (funguje s Albi tužkou – není součástí balení) Pro děti, které rády naslouchají, smějí se i sní – Pidipohádky se stanou oblíbenou součástí každého dne.

Objev podobné jako Kniha Pidipohádky - Kouzelné čtení Albi

cena 205.0 Kč
Detail

Kouzelné čtení Kniha Mořské pohádky

Vydejte se s Toníkem a Majdou na námořní dobrodružství! Na vodě i pod vodou. Unikátní koncept, který kombinuje čtení příběhu s pohybovými cvičeními.

Objev podobné jako Kouzelné čtení Kniha Mořské pohádky

cena 404.0 Kč
Detail

Kouzelné čtení Kniha Kašpárkova hudebka

Přibližte si historii a teorii hudby a zábavnou formou se dozvíte odpovědi na otázky: Co je to ušní červ? Proč celá nota nemá nohu? Zjistíte, jak hrát na prdlafon a poslechnete si muzikantské vzkazy od slavných kámošů Kašpárka. Díky velkému kvízu zjistíte, na jaký nástroj byste

Objev podobné jako Kouzelné čtení Kniha Kašpárkova hudebka

cena 404.0 Kč
Detail

Kouzelné čtení Kniha Vyjmenovaná slova

Kniha vyjmenovaná slova z edice Kouzelné čtení nesmí chybět v poličce žádného třeťáka. Mimozemšťánci Befe, Leme, Pese a Veze vás vezmou na výlet na svou planetu Ypsilion a naučí vás vyjmenovaná slova netradiční, ale velmi zábavnou formou. Napínavá dobrodružství jsou obohacena

Objev podobné jako Kouzelné čtení Kniha Vyjmenovaná slova

cena 404.0 Kč
Detail

Kouzelné čtení Kniha Hravé učení

Barevný průvodce pro předškoláky. S Hravým učením se děti nenásilnou formou naučí poznávat čísla, písmena, barvy, tvary a získají spoustu dalších informací, které slouží k jejich rozvoji.Pomocí jednoduchých her a kvízů si získané znalosti mohou samy procvičovat.

Objev podobné jako Kouzelné čtení Kniha Hravé učení

cena 409.0 Kč
Detail

Albi Kouzelné čtení Kniha Přírodověda

Moderní interaktivní učebnice Přírodověda z edice Chytrý školák shrnuje to nejdůležitější z učiva přírodovědy pro 4. a 5. ročník ZŠ a je tak vhodným doplněním školních učebnic. Díky elektronické tužce se děti mohou učit samostatně, interaktivně a zábavně. Tato moderní učebnice je určená všem chytrým školákům, kteří se chtějí zábavnou formou seznámit s předmětem přírodověda. Prostřednictvím vtipných ilustrací a množství nevšedních fotografií děti rychleji proniknou do učební látky. Učivo si mohou zopakovat pomocí kvízů. Důraz je kladen na praktické využití získaných znalostí.Kniha Přírodověda obsahuje 15 kapitol - kromě klasických témat, jako je nauka o zvířatech, rostlinách nebo o lidském těle, se publikace věnuje i různým zajímavostem, např. ze světa pod mikroskopem či z návštěvy ZOO. Kniha obsahuje téměř 2 600 zvukových stop.Elektronická Albi tužka není součástí balení. Prodává se zvlášť.

Objev podobné jako Albi Kouzelné čtení Kniha Přírodověda

cena 469.0 Kč
Detail

Albi Kouzelné čtení Kniha Doprava

Interaktívna naučná kniha seznámí děti s bezpečností v silničním provozu, seznámí s dopravními značkami a dozví se i spoustu užitečných informací ze světa dopravy a strojů. Kniha obsahuje přes 2000 zvuků a textů.Elektronická Albi tužka není součástí knihy. Prodává se samostatně.

Objev podobné jako Albi Kouzelné čtení Kniha Doprava

cena 429.0 Kč
Detail

Kouzelné čtení kniha Vyjmenovaná slova

Interaktivní mluvící kniha Vyjmenovaná slova z edice Kouzelné čtení seznámí děti od 8 let s vyjmenovanými slovy. Dětská kniha je zaměřená na úkoly a procvičování. Nechybí ani význam jednotlivých slov, nejběžnější příbuzná slova a uvedení pravopisně výjimečných slov.Knihou děti provází mimozemšťánci z planety Ypsilion Befe, Leme, Pese a Veze. Befe je vynálezce, Leme je sportovkyně, Pese miluje zvířata a Veze je jeho dvojče, talentované na jazyky. Spolu zažívají velká dobrodružství, která děti vtáhnou do děje plného vyjmenovaných a příbuzných slov.V knize Vyjmenovaná slova nechybí vtipné dialogy, zábavné kvízy ve 3 úrovních obtížnosti a v závěru knihy na děti čeká napínavý závod hlemýžďů.

Objev podobné jako Kouzelné čtení kniha Vyjmenovaná slova

cena 369.0 Kč
Detail

Kouzelné čtení Kniha Vesmír (9788087958476)

Kouzelné čtení - téma vesmír, vhodné od 6 let, 2200 zvukových stop, jazyk čeština Kniha Vesmír z edice Kouzelné čtení od Albi přináší zábavný a poučný pohled na svět kolem nás. Jak probíhalo objevování vesmíru představí dětem profesor Pulzar, holčička Albína, chlapec Jonáš, pejsek Anjštajn a kočička Eris. Na děti čeká úžasná cesta od prvních pohledů na hvězdy až po lety na měsíc. Skvělé dobrodružství s knihou Vesmír je tak vzdáleno jen jedno kliknutí kouzelnou tužkou Albi. Klíčové vlastnosti knihy pro děti Kouzelné čtení Kniha VesmírInteraktivní kniha z edice Kouzelné čtení vypráví dětem o vesmíruKnihou Vesmír provede děti profesor Pulzar, Albína, Jonáš, pejsek Anjštajn a kočička ErisDěti se seznámí s vývojem objevování vesmíru a podívají se také na první lety na měsícKouzelné čtení je ideálním dárkem pro zvídavé dětiKniha Vesmír obsahuje přes 2200 zvuků a textůKnihu namluvili Andrea Elsnerová, Michal Holán a Martin ZahálkaDěti...

Objev podobné jako Kouzelné čtení Kniha Vesmír (9788087958476)

cena 409.0 Kč
Detail

Kouzelné čtení - Kniha Dinosauři (9788087958285)

Kouzelné čtení - téma dinosauři, vhodné od 6 let, 1700 zvukových stop, jazyk čeština Série Kouzelné čtení představuje ideální způsob poznávání světa pro děti ve věku od 6 let. Děti si nenásilnou a interaktivní formou prohlubují své znalosti, logické myšlení i schopnost koncentrace. Knihy ze série Kouzelné čtení v sobě spojují obrázky, text a mluvené slovo. Speciální elektronická tužka (prodává se samostatně) slouží jako čtečka kódu, který je ukryt přímo na stránkách knih. Díky této technologii tužka dokáže předčítat text, který je v knize vytištěn i ten, který je skryt pod ikonami či obrázky. Klíčové vlastnosti knížky Kouzelné čtení - Dinosauři Vznik, vývoj i zánik DinosaurůElektronickou tužku lze díky kompatibilitě s mikro USB nabíjet většinou klasických nabíječek na smartphonyVzhled i zvuky dinosaurůKnížka Dinosauři obsahuje přes 1 700 zvuků a textů Knížky kouzelné čtení procvičují logické myšlení a koncentraci Co najdete...

Objev podobné jako Kouzelné čtení - Kniha Dinosauři (9788087958285)

cena 399.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Podívejte se také