Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Podívejte se také televizni antena do karavanu

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Podívejte se také Hudba v číslech, čísla v hudbě (9788025731536)

cena 69.0 Kč
Detail

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

eBook: Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

Podívejte se také Ahome Plecháček se jménem Radim (23218)

cena 69.0 Kč
Detail

Noc oživlých mrtvol v televizní country show Beverlyho Rodrigueze - David Drábek - e-kniha

eBook: Talk-show neúprosného moderátora Beverlyho Rodrigueze a jeho bizarních hostů. Show plná humorných výstupů, politické satiry, kritiky konzumní společnosti, písniček a zombie… Zběsilá a nekorektní podívaná!

Objev podobné jako Noc oživlých mrtvol v televizní country show Beverlyho Rodrigueze - David Drábek - e-kniha

cena 79.0 Kč
Detail

Smích v televizní reklamě (978-80-875-0072-9)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková, 138 stran Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

Objev podobné jako Smích v televizní reklamě (978-80-875-0072-9)

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

cena 241.0 Kč
Detail

Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.

Objev podobné jako Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Noc oživlých mrtvol v televizní country show Beverlyho Rodrigueze (999-00-026-4618-8)

Elektronická kniha - autor David Drábek, 66 stran, česky Talk-show neúprosného moderátora Beverlyho Rodrigueze a jeho bizarních hostů. Show plná humorných výstupů, politické satiry, kritiky konzumní společnosti, písniček a zombie… Zběsilá a nekorektní podívaná!

Objev podobné jako Noc oživlých mrtvol v televizní country show Beverlyho Rodrigueze (999-00-026-4618-8)

cena 79.0 Kč
Detail

Hudba - Gioia Ted - e-kniha

eBook: Dějiny možná píšou vítězové. Muziku však mají na svědomí rebelové. Pro většinu lidí jsou dějiny hudby pouze matným pojmem ze školních učebnic, s nímž má jejich vlastní posluchačský zájem jen málo společného. Pestrému dvacátému století předcházejí portréty vážných skladatelů a napudrovaných paruk. Dál do minulosti už je jen doba chorálů, lidových písní, louten a temna. Archeologické nálezy a historické zkoumání však ukazují, že hudba člověka provází od počátku lidstva: písně byly důležitou součástí lovu i duchovního života, šumění lučních trav znělo jako koncert. Proč se tedy z dějin hudby staly nudné zástupy úspěšných mužů? Hudební historik a kritik Ted Gioia ve své odvážné knize tvrdí, že to je dáno obecně revolučními možnostmi hudby. Společnost musela rebely nejdříve potlačit a teprve poté jejich inovace zpracovala do krotkého hudebního kánonu. Vyprávět dějiny hudby proto pro Gioiu znamená vyprávět příběhy odpadlíků a podivínů, kteří hledali nové způsoby, jak, kde a pro koho vyluzovat zvuky či jen poslouchat. ––– Naprosto nový pohled na vývoj hudby.— The Atlantic Ambiciózní a zdroji posedlá kulturní provokace.— Los Angeles Times

Objev podobné jako Hudba - Gioia Ted - e-kniha

cena 299.0 Kč
Detail

Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů.

Objev podobné jako Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím.

Objev podobné jako Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Filozofové ve městě - Radim Brázda - e-kniha

eBook: Kniha Filozofové ve městě vznikla při příležitosti stého výročí založení Filozofického semináře Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Je věnovaná připomínce prvních devíti filozofů, kteří postupně vykonávali funkci vedoucího Filozofického semináře (pozdější Katedry filozofie). Jejich život, dílo a působení v čele katedry připomínají ukázky z jejich odborných a popularizačních textů z materiálů uložených v Archivu Masarykovy univerzity. Vybrané texty umožňují nahlédnout do úřední i osobní korespondence, deníkových záznamů, vzpomínek jejich současníků a dalších dokumentů spjatých s jejich dílem a životem. Texty a archiválie jsou propojeny a paralelizovány s obecnými filozofickými tématy a evropskými filozofy tehdejšího období, stejně jako s filozofy současnými.

Objev podobné jako Filozofové ve městě - Radim Brázda - e-kniha

cena 128.0 Kč
Detail

Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky.

Objev podobné jako Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Objev podobné jako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.

Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Objev podobné jako Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Leonidas: Hrdina od Thermopyl - Radim Weber - e-kniha

eBook: Spartský král Leonidas žil a vládl v pátém století před naším letopočtem v období řecko-perských válek. Stal se hrdinou poté, co se svými spolubojovníky padl ve slavné bitvě u Thermopyl. Jinak o něm toho není příliš známo. Kniha se pokouší vylíčit jeho život tak, jak mohl teoreticky probíhat na pozadí života antického Řecka. Svůj příběh vypráví převozníkovi Charónovi, který jej, jak se traduje v řeckých bájích, převáží po smrti do podsvětí.

Objev podobné jako Leonidas: Hrdina od Thermopyl - Radim Weber - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření.

Objev podobné jako Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času.

Objev podobné jako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.

Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.

Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Co je ironická věda - Radim Kopáč, István Vörös - e-kniha

eBook: Maďarský bohemista, literární vědec, estetik a vysokoškolský pedagog István Vörös je především básník, třebaže doma i v zahraničí jsou oceňovány i jeho prózy a dramatické texty. A básník je to nápaditý, hravý, nekonvenční. Všechny uvedené kvality zcela samozřejmě a přirozeně uplatňuje rovněž ve svých odborných reflexích. Sám je označuje za myšlenkové experimenty oscilující mezi studiemi a eseji. Jejich důležitou vlastností je pak permanentní sebereflexe, komentování vlastních postupů a výkonů. Ne nadarmo se Vörös považuje za postmodernistu, autohermeneutika patří k základním rysům tohoto fenoménu. Stejně jako reinterpretace tradičních příběhů či ideových schémat. […] (pracuje) s dekonstrukcí, respektive konstruktivní destrukcí a fascinací tradičně protikladnými pojmy, odpovídajícími ontologickému protikladu mezi smyslově vnímaným a srozumitelným, případně mezi jeho variantami (například slovo psané a mluvené, rozum a šílenství, smysl doslovný a obrazný, mužský a ženský rod). (z předmluvy Lubomíra Machaly)

Objev podobné jako Co je ironická věda - Radim Kopáč, István Vörös - e-kniha

cena 250.0 Kč
Detail

Irská hudba - Zobcová flétna (+audio) - Zdeněk Šotola - e-kniha

eBook: Noty na zobcovou flétnu. Snadná aranžmá 33 nejznámějších irských lidových melodií v úpravě pro sopránovou zobcovou flétnu, doplněných o akordové značky a diagramy. Kniha obsahuje odkazy na audio ukázky všech skladeb, které si můžete stáhnout na svůj počítač nebo přehrát online. ZVUKOVÁ UKÁZKA 1 ZVUKOVÁ UKÁZKA 2 ZVUKOVÁ UKÁZKA 3 The Croppy BoyThe Irish RoverThe Rocky Road To DublinBlack Velvet BandMuirsheen DurkinJug Of PunchThe Mountains Of MourneWhiskey In The JarThe Bard Of ArmaghBoulavogueA Nation Once AgainGreen Grow The RashesCliffs Of DoneenDown By The Salley GardensI Know My LoveThe Rising Of The MoonCarrickfergusBrennan On The MoorPaddy Works On The RailwayArthur McBrideI‘ll Tell Me MaButcher BoyThe Lark In The Clear AirThe Parting GlassBold Fenian MenStar Of County DownFinnegan‘s WakeThe Meeting Of The WatersLeaving Of LiverpoolThe Foggy DewThe Queen Of ConnemaraDanny BoyCome Back To Erin

Objev podobné jako Irská hudba - Zobcová flétna (+audio) - Zdeněk Šotola - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Irská hudba - Klavír (+online audio) - Zdeněk Šotola - e-kniha

eBook: Noty na snadný klavír. Snadná aranžmá 33 nejznámějších irských lidových melodií v úpravě pro sólo klavír. Kniha obsahuje odkazy na audio ukázky všech skladeb, které si můžete stáhnout na svůj počítač nebo přehrát online. Klíčová slova: irské lidovky, irská lidová hudba, noty, kytarové akordy. ZVUKOVÁ UKÁZKA 1 ZVUKOVÁ UKÁZKA 2 ZVUKOVÁ UKÁZKA 3 The Croppy BoyThe Irish RoverThe Rocky Road To DublinBlack Velvet BandMuirsheen DurkinJug Of PunchThe Mountains Of MourneWhiskey In The JarThe Bard Of ArmaghBoulavogueA Nation Once AgainGreen Grow The RashesCliffs Of DoneenDown By The Salley GardensI Know My LoveThe Rising Of The MoonCarrickfergusBrennan On The MoorPaddy Works On The RailwayArthur McBrideI‘ll Tell Me MaButcher BoyThe Lark In The Clear AirThe Parting GlassBold Fenian MenStar Of County DownFinnegan‘s WakeThe Meeting Of The WatersLeaving Of LiverpoolThe Foggy DewThe Queen Of ConnemaraDanny BoyCome Back To Erin

Objev podobné jako Irská hudba - Klavír (+online audio) - Zdeněk Šotola - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Hudba z vedlejšího kupé - M. K. Hardy - e-kniha

eBook: Daniel měl v jednu chvíli vše, co si mohl přát. Milou přítelkyni, plány do budoucna, a pak najednou… nemá ani jedno. A tak se ocitá jen s pár věcmi a kytarou na cestě do neznáma, ale nelituje. Vlak brzo vyjíždí.Emma žije ve světě modelingu, který se přece zdá tak růžový. Její problém je ten, že ona o diety a slávu vůbec nestojí. Jde po cestě snů, které nejsou její.Proto není moc nadšená z představy, že ji tato cesta zavedla na vlak mířící do Paříže. Pak se ale z vedlejšího kupé rozezní syté tóny a krásný hlas, který by mohla poslouchat hodiny.Potulný muzikant a modelka - každý z úplně jiného světa, ale přesto, když jsou spolu, žádné rozdíly neexistují. Má ale románek započatý ve francouzské metropoli šanci přežít i realitu každodenního života? Nebo je jejich problémy nakonec dostihnou?

Objev podobné jako Hudba z vedlejšího kupé - M. K. Hardy - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Kapitoly z filosofie nové hudby - Josef Fulka - e-kniha

eBook: Monografie Kapitoly z filosofie nové hudby se věnuje některým podobám interakce mezi hudbou, filosofií, literaturou a filmem v průběhu 20. století. Zaměřuje se především na způsob, jakým byla v literatuře a filosofii reflektována tzv. schönbergovská reforma vedoucí ke zrušení tonálního systému. Druhou podstatnou proměnou, jíž hudební jazyk v průběhu minulého století prošel a jež se stala předmětem pozoruhodných teoretických reflexí, je rovněž rušení rozdílu mezi (hudebním) zvukem a (přírodním) hlukem, jak k němu docházelo např. v konkrétní hudbě. Mezi autory, kteří se stávají předmětem zájmu Fulkovy knihy, patří Claude Lévi-Strauss, Theodor W. Adorno, Michel Foucault, Marcel Proust, Thomas Mann či Alain Robbe-Grillet. Přestože neusiluje o vyčerpávající přehled různých podob, jakých zmiňovaná interakce nabývá, v reprezentativní podobě ukazuje rozmanitost a bohatost různých způsobů teoretického uvažování o problematice „nové hudby“.

Objev podobné jako Kapitoly z filosofie nové hudby - Josef Fulka - e-kniha

cena 160.0 Kč
Detail

Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík - e-kniha

eBook: Publikace prostřednictvím uceleného souboru mezioborově pojatých statí dokumentuje inovace, které tzv. digitální obrat přináší do práce českých sociálněvědních a humanitních badatelů. Rozvoj digitálních technologií totiž netransformuje pouze společnost a kulturu, ale mění i vědní obory, které se těmto oblastem lidského soužití věnují. Část studií se zabývá novými digitálními fenomény a jejich dopady na škálu problémů, kterými se sociální a humanitní vědy musí zabývat. Empiricky laděné kapitoly pak sledují jednotnou linii výkladu, v níž čtenářům nejprve představí jevy vymezené v tradiční oborové perspektivě a následně názorně předvedou uplatnění digitálních postupů, s jejichž pomocí lze zkoumanou oblast uchopit prostřednictvím počítačové analýzy. Kniha zůstává přístupná i pro čtenáře, kteří nemají předchozí znalosti programování a odborných digitálních aplikací, ale mají zájem seznámit se blíže se způsoby, jak zkoumat společnost a kulturu s využitím dat a počítačů.

Objev podobné jako Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík - e-kniha

cena 290.0 Kč
Detail

Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Objev podobné jako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

cena 216.0 Kč
Detail

Možnosti ovlivnění výkonnosti elitních plavců silovou přípravou - Radim Jebavý, Vladimír Hojka, Kubová Simona - e-kniha

eBook: V žádném jiném sportu, než je plavání, se rychleji nemění tabulky s národními a světovými rekordy. Naši trenéři si kladou otázku, v čem jsou ve světě plavci lepší než u nás. Na to nelze snadno odpovědět. Důvodů je nepochybně více. Určité kvalitativní rozdíly v přípravě nacházíme i mimo bazén. Naše kolektivní monografie se snaží propojit pohled na možná rizika přetížených tělesných segmentů, konkrétně pletence ramenního, a na důležité prvky zejména silové neplavecké přípravy.

Objev podobné jako Možnosti ovlivnění výkonnosti elitních plavců silovou přípravou - Radim Jebavý, Vladimír Hojka, Kubová Simona - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Schelinger Jiří: Jahody mražený (SU5495-2)

Hudební CD - Nový výběr Jiřího Schelingera, který dostal název podle velkého singlového hitu, jenž "obnoveně" zní i v televizní reklamě, přináší osmnáct skladeb od slavné balady Holubí dům, kterou Schelinger nahrál ještě se skupinou Faraon, po singlový Sen, který představuje jedinou dokončenou nahrávku z albovéh Nový výběr Jiřího Schelingera, který dostal název podle velkého singlového hitu, jenž "obnoveně" zní i v televizní reklamě, přináší osmnáct skladeb od slavné balady Holubí dům, kterou Schelinger nahrál ještě se skupinou Faraon, po singlový Sen, který představuje jedinou dokončenou nahrávku z albového projektu Zemětřesení, zastaveného zpěvákovým tragickým koncem. Stranou nezůstávají ani perlyKartágo a Lucrezia Borgia z LP Hrrr na ně, "folkový výlet" Bral jsem to vážně i rockové kvarteto Nám se líbí, Jahody mražený, Stavros Niarchos & Lupič Willy. Za velkou přednost kompilace lze považovat maximalistický remastering snímků se...

Objev podobné jako Schelinger Jiří: Jahody mražený (SU5495-2)

cena 249.0 Kč
Detail

Zákon o reklame (978-80-7676-240-4)

Kniha - autor Jozef Vozár, 280 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá V roku 2001 bol prijatý zákon o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov č. 147/2001 Z. z. K uvedenému právnemu predpisu nebol vydaný doteraz žiadny komentár a neexistuje ani vedecká monografia, ktorá by komplexne rozoberala právne aspekty reklamy. Kolektív autorov, ktorý napísal prvé vydanie komentára k zákonu o reklame pozostáva z právnikov, ktorí sa venujú danej problematike dlhodobo, systematicky a to nielen teoreticky, ale aj prakticky.V tomto komentári možno nájsť odpovede na relevantné otázky, ktoré vyplynuli nielen z doterajšej praktickej aplikácie zákona o reklame, ale aj z teórie. Pri hľadaní odpovedí čerpali autori poznatky nielen zo slovenskej a zahraničnej literatúry, ale aj najmä z judikatúry vrátane rozhodnutí Súdneho dvora EÚ.

Objev podobné jako Zákon o reklame (978-80-7676-240-4)

cena 580.0 Kč
Detail

Yookidoo - První kniha se světly a hudbou (7290107722025)

Mantinel do postýlky skládaný, bez výplně, Mantinel do postýlky Yookidoo - První kniha Chraňte vaše děti před nebezpečím při otáčení v dětské postýlce a zároveň jim dopřejte spoustu zajímavých podnětů k rozvíjení. Z jedné strany je kniha Yookidoo osazena obrázky kontrastních barev, které jsou vhodné pro rozvoj zraku novorozenců. Ze strany druhé jsou obrázky již barevné, což ocení děti od tří měsíců. V neposlední řadě oceníte na mantinelu do postýlky Yookidoo uklidňující melodie, u kterých může vaše miminko spokojeně usnout. Zvuky doplňují blikající světýlka. Mantinel lze jednoduše složit jako leporelo, proto jej můžete vzít kamkoliv s sebou. Klíčové vlastnosti mantinelu do postýlky Yookidoo - První kniha Mantinel do postýlky značky Yookidoo pro rozvoj vašich nejmenších již od narození Oboustranná kniha s obrázky, deseti barevnými světýlky a melodiemi Z jedné strany je kniha Yookidoo...

Objev podobné jako Yookidoo - První kniha se světly a hudbou (7290107722025)

cena 599.0 Kč
Detail

playgro Hudba a obrázková kniha Klipp Klapp Pferd

Hudební a obrázková kniha Klipp Klapp Horse kombinuje několik funkcí, s nimiž mohou děti od 3 měsíců hodně objevit. Když vaše dítě stiskne na hlavu Klipp Klapp Horse, uslyšíte také zvuky kopyta a bzučení. jako krásná melodie vhodná pro děti. Kniha navíc obsahuje několik stránek, které prostřednictvím praskající fólie stimulují akustické smysly vašeho dítěte. Na každé stránce obrázkové knihy jsou vidět zvířata, která jsou díky barevným ilustracím ideální pro oči malých dětí. Stránky obrázkových knih mají navíc měkké textilie a plyšové prvky a také kroužek na zuby, který uklidňuje bolesti dásní z nadcházejících zubů. Podrobnosti o produktu: Rozměry (výška x hloubka): 28 x 6 cm Materiál: 52% polyester, 20% EVA, 2% celofán, 22% ABS & Zinek-mangan a 4% PP Bez bisfenolu A, bez ftalátů, bez PVC Potřebné baterie: 1 x LR44 Věk: od 3 měsíce Pozor Smažte pouze na vnější straně. Prosím, neponořujte se do vody. Před použitím prosím odstraňte všechny obaly. Odstraňte a zlikvidujte ochranné pytle dítěte. Baterie nelze vyměnit.

Objev podobné jako playgro Hudba a obrázková kniha Klipp Klapp Pferd

cena 410.0 Kč
Detail

Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

cena 69.0 Kč
Detail

Štěpánčin televizní kabaret

Audiokniha MP3 Ondřej Suchý,Oldřich Dudek, čte Jitka Molavcová,Josef Dvořák,Štěpánka Haničincová Štěpánka Haničincová (*30. 9. 1931– † 27. 10. 1999) byla česká herečka, autorka a dlouholetá moderátorka pořadů pro děti. Byla jejich dětským idolem, pohádkovou tetou, která je provázela oblíbeným pořadem. Říkaly jí jednoduše - Štěpánka. K nejznámějším pořadům Štěpánky Haničincové, patřily Štěpánčiny korálky, Rozmarýnek, Maminko, tatínku, dívejte se s námi a Malý televizní kabaret. Právě jeden z dílů posledně jmenovaného pořadu vydal v roce 1988 Supraphon na LP (či audiokazetě) pod kat. číslem 11 0230-1 811 a my jej nyní posíláme za svými posluchači v digitální podobě. Jak bylo obvyklé v tomto kabaretu, i zde na úvod vítají posluchače zpívanou znělkou Štěpánčini velcí pomocníci Jitka Molavcová a Josef Dvořák: "....všichni tři vám přejeme tu na startu, aby dobrá nálada vás neminula, tak zdravíme pány kluky, zdravíme i malé slečny, tak zdravíme i partu capartů. Kdo...

Objev podobné jako Štěpánčin televizní kabaret

cena 69.0 Kč
Detail

12 půltónů: Kniha o hudbě (978-80-262-1429-8)

Kniha - autor Zuzanna Kisielewska; Jerzy Gruchot; Wojciech Koss, 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha se originálním způsobem zabývá hudbou ve všech jejích možných podobách. Je nutné slyšet, aby se člověk radoval z hudby? Kdy vznikl první hudební hit? Jak hudba působí na city? Jak a proč se liší hudební cítění v různých oblastech světa. Kniha je plná originálních otázek a překvapivých odpovědí. Autorka nepíše jen o skladatelích a dílech, ale i o principech, na kterých hudba stojí, a jak působí na lidské životy. Děti se dozvědí, kdo použil most jako hudební nástroj, jak vypadá melodie, proč je v Asii víc lidí s absolutním sluchem, jak souvisí evoluce se smyslem pro rytmus a co spojuje hudbu s astronomií. Kniha je určena pro děti od 9 let. Kniha byla v roce 2017 nominována v polské sekci soutěže IBBA za grafické zpracování. Zuzanna Kisielewska je polská novinářka, dcera známého polského skladatele a hudebníka Wacława Kisielewskiego.

Objev podobné jako 12 půltónů: Kniha o hudbě (978-80-262-1429-8)

cena 92.0 Kč
Detail

Hudba v číslech, čísla v hudbě (9788025731536)

Elektronická kniha - autor Eli Maor, 184 stran, česky Eli Maor se ve své knize věnuje vztahům mezi matematikou a hudbou. Nejednou čtenáři osvětlí řadu překvapivých detailů, když zkoumá, jak lze uplatnit matematický aparát v hudbě i naopak. Věnuje se například matematickému popisu vztahů mezi jednotlivými tóny, systémům ladění a jejich historickému vývoji. Píše o snaze matematiků a fyziků přesně popsat pohyb struny, prostor věnuje i zkoumání vzniku a povahy zvuku a jeho přenosu. Jinou oblastí, kde se projevují matematické zákonitosti, jsou rytmické poměry v hudbě, ale ani u nich paralely mezi matematikou a hudbou nekonči. Autor jakožto znalec matematiky a milovník klasické hudby zná obě oblasti detailně a čtenáře dokáže svým zájmem nakazit; a dělá to s podmanivou lehkostí. Anotace 2: Pythagoras v experimentech s monochordem stanovil zákonitosti mezi délkou struny a hudebními intervaly. Tzv. přirozené ladění bylo postupem času nahrazeno laděním temperovaným....

Objev podobné jako Hudba v číslech, čísla v hudbě (9788025731536)

cena 169.0 Kč
Detail

Podívejte se také