Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů.
Podívejte se také Ahome Plecháček se jménem Radim (23218)
Spotřebitelské chování (978-80-875-0081-1)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 310 stran, česky Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i...
Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0)
Elektronická kniha - autor Jan Závodný Pospíšil, Vratislav Kozák, 124 stran Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.
Podívejte se také ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
Podívejte se také
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Hladík Radim: Má hra 1969-2018 (4x CD) - CD (SU6516-2)
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Stagg SPC030 E (SPC030 E)
- Stagg SMD3 E (SMD3 E)
- Stagg SMD1 E (SMD1 E)
- Fieldmann FZN 6005-E (FZN6005-E)
- Fieldmann FDU 2003-E (FDU2003-E)
- Fieldmann FZS 2050-E (FZS2050-E)
- Fieldmann FDB 2004-E (FDB2004-E)
- Fieldmann FZS 2002-E (FZS2002-E)
- e class
- e flor
- Syndrom E
- Stagg SML3/16P8PS E (SML3/16P8PS E)
- FIELDMANN FZF 4050-E (FZF 4050-E)
Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha
Filozofové ve městě - Radim Brázda - e-kniha
eBook: Kniha Filozofové ve městě vznikla při příležitosti stého výročí založení Filozofického semináře Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Je věnovaná připomínce prvních devíti filozofů, kteří postupně vykonávali funkci vedoucího Filozofického semináře (pozdější Katedry filozofie). Jejich život, dílo a působení v čele katedry připomínají ukázky z jejich odborných a popularizačních textů z materiálů uložených v Archivu Masarykovy univerzity. Vybrané texty umožňují nahlédnout do úřední i osobní korespondence, deníkových záznamů, vzpomínek jejich současníků a dalších dokumentů spjatých s jejich dílem a životem. Texty a archiválie jsou propojeny a paralelizovány s obecnými filozofickými tématy a evropskými filozofy tehdejšího období, stejně jako s filozofy současnými.
Objev podobné jako Filozofové ve městě - Radim Brázda - e-kniha
Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím.
Objev podobné jako Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha
Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha
Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky.
Objev podobné jako Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.
Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.
Objev podobné jako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha
Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.
Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.
Objev podobné jako Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha
Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.
Objev podobné jako Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
Leonidas: Hrdina od Thermopyl - Radim Weber - e-kniha
eBook: Spartský král Leonidas žil a vládl v pátém století před naším letopočtem v období řecko-perských válek. Stal se hrdinou poté, co se svými spolubojovníky padl ve slavné bitvě u Thermopyl. Jinak o něm toho není příliš známo. Kniha se pokouší vylíčit jeho život tak, jak mohl teoreticky probíhat na pozadí života antického Řecka. Svůj příběh vypráví převozníkovi Charónovi, který jej, jak se traduje v řeckých bájích, převáží po smrti do podsvětí.
Objev podobné jako Leonidas: Hrdina od Thermopyl - Radim Weber - e-kniha
Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření.
Objev podobné jako Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha
Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha
Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času.
Objev podobné jako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha
Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.
Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Co je ironická věda - Radim Kopáč, István Vörös - e-kniha
eBook: Maďarský bohemista, literární vědec, estetik a vysokoškolský pedagog István Vörös je především básník, třebaže doma i v zahraničí jsou oceňovány i jeho prózy a dramatické texty. A básník je to nápaditý, hravý, nekonvenční. Všechny uvedené kvality zcela samozřejmě a přirozeně uplatňuje rovněž ve svých odborných reflexích. Sám je označuje za myšlenkové experimenty oscilující mezi studiemi a eseji. Jejich důležitou vlastností je pak permanentní sebereflexe, komentování vlastních postupů a výkonů. Ne nadarmo se Vörös považuje za postmodernistu, autohermeneutika patří k základním rysům tohoto fenoménu. Stejně jako reinterpretace tradičních příběhů či ideových schémat. […] (pracuje) s dekonstrukcí, respektive konstruktivní destrukcí a fascinací tradičně protikladnými pojmy, odpovídajícími ontologickému protikladu mezi smyslově vnímaným a srozumitelným, případně mezi jeho variantami (například slovo psané a mluvené, rozum a šílenství, smysl doslovný a obrazný, mužský a ženský rod). (z předmluvy Lubomíra Machaly)
Objev podobné jako Co je ironická věda - Radim Kopáč, István Vörös - e-kniha
Elektroencefalografické koreláty pohybového chování a výkonnostní zátěže - David Pánek - e-kniha
eBook: Tato práce se věnuje problematice vyhodnocení a interpretace změn elektrické aktivity mozku v průběhu prolongované fyzické aktivity. Práce představuje novou metodiku vyhodnocení intracerebrálních zdrojů mozkové aktivity pomocí sLORETA programu v kombinaci s metodami zátěžové fyziologie. Ukazuje na možnosti zobrazení mozkové aktivity, včetně hlubokých mozkových struktur, za současné monitorace aktuální metabolické úrovně. Tímto způsobem je možné hodnotit probíhající mozkové děje za aerobního a anaerobního metabolismu a dokonce poměrně citlivě předem dávkovat požadovanou fyzickou zátěž. Práce je rozdělena do tří částí. První se zabývá metodickou stránkou zpracování elektroencefalografického signálu pomocí programu sLORETA, a to včetně statistického zpracování a následného 3D zobrazení. Druhá část je rešeršní a věnuje se vztahům mezi mozkovou aktivitou a pohybem. Třetí část je experimentální a obsahuje studii zabývající se změnami mozkové aktivity v průběhu stupňovaného zátěžového testu na bicyklovém ergometru u skupiny 43 probandů zahrnujících vytrvalostní sportovce, vojáky a nesportovce. Výsledky ukazují na odlišné chování mezi probandy jednotlivých skupin, které odráží jejich emoční prožívání v průběhu pohybu a adaptabilitu na zvýšenou fyzickou zátěž. Metodika má uplatnění nejen ve sportovní a rehabilitační medicíně, ale umožňuje prohloubit studium vlivu fyzické aktivity na mozkovou činnost u celé řady neurologických a interních onemocnění.
Objev podobné jako Elektroencefalografické koreláty pohybového chování a výkonnostní zátěže - David Pánek - e-kniha
Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík - e-kniha
eBook: Publikace prostřednictvím uceleného souboru mezioborově pojatých statí dokumentuje inovace, které tzv. digitální obrat přináší do práce českých sociálněvědních a humanitních badatelů. Rozvoj digitálních technologií totiž netransformuje pouze společnost a kulturu, ale mění i vědní obory, které se těmto oblastem lidského soužití věnují. Část studií se zabývá novými digitálními fenomény a jejich dopady na škálu problémů, kterými se sociální a humanitní vědy musí zabývat. Empiricky laděné kapitoly pak sledují jednotnou linii výkladu, v níž čtenářům nejprve představí jevy vymezené v tradiční oborové perspektivě a následně názorně předvedou uplatnění digitálních postupů, s jejichž pomocí lze zkoumanou oblast uchopit prostřednictvím počítačové analýzy. Kniha zůstává přístupná i pro čtenáře, kteří nemají předchozí znalosti programování a odborných digitálních aplikací, ale mají zájem seznámit se blíže se způsoby, jak zkoumat společnost a kulturu s využitím dat a počítačů.
Objev podobné jako Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík - e-kniha
Rizikové chování ve sportu dětí a mládeže - Pavel Slepička, Jiří Mudrák, Irena Slepičková - e-kniha
eBook: Tato monografie se zaměřuje na nejzávažnější formy rizikového chování ve sportu – doping, agresi a podvádění užívané k dosažení úspěchu za každou cenu. Zkoumá souvislosti mezi rizikovým chováním a nadměrným důrazem kladeným na úspěch v soutěži. Poukazuje také na možnosti přenosu rizikových vzorců chování ze sportu do běžného života mladých sportovců. Publikace je podnětná zejména pro rodiče, trenéry a učitele, kteří se podílejí na vývoji osobnosti adolescentů v průběhu jejich sportovní kariéry. Předkládané informace by měly pomoci vyhnout se situacím, ve kterých se rizika pro adekvátní vývoj sportujících dětí a mládeže často objevují.
Objev podobné jako Rizikové chování ve sportu dětí a mládeže - Pavel Slepička, Jiří Mudrák, Irena Slepičková - e-kniha
Možnosti ovlivnění výkonnosti elitních plavců silovou přípravou - Radim Jebavý, Vladimír Hojka, Kubová Simona - e-kniha
eBook: V žádném jiném sportu, než je plavání, se rychleji nemění tabulky s národními a světovými rekordy. Naši trenéři si kladou otázku, v čem jsou ve světě plavci lepší než u nás. Na to nelze snadno odpovědět. Důvodů je nepochybně více. Určité kvalitativní rozdíly v přípravě nacházíme i mimo bazén. Naše kolektivní monografie se snaží propojit pohled na možná rizika přetížených tělesných segmentů, konkrétně pletence ramenního, a na důležité prvky zejména silové neplavecké přípravy.
Objev podobné jako Možnosti ovlivnění výkonnosti elitních plavců silovou přípravou - Radim Jebavý, Vladimír Hojka, Kubová Simona - e-kniha
Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
eBook: Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.
Objev podobné jako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů.
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil - e-kniha
eBook: Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.
Objev podobné jako Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil - e-kniha
Chování související se zdravím: determinanty, modely a konsekvence - Jaroslava Dosedlová, Jana Marie Havigerová, Martin Jelínek, Iva Burešová - e-knih
eBook: Monografie shrnuje hlavní výstupy výzkumu podporovaného agenturou GAČR s názvem Chování zdraví podporující a chování zdraví ohrožující: determinanty, modely, konsekvence. Integruje pět studií rozdělených do jednotlivých kapitol, které řeší problematiku vztahů komponent chování souvisejícího se zdravím s vybranými osobnostními charakteristikami, konstrukty optimismu a pesimismu, nadějí, ontogenezí a neuropsychologickými jevy. Prezentované poznatky a vyvozené závěry přispívají nejen k hlubšímu teoretickému pochopení sledovaných vztahů, ale také k praktické podpoře seberegulačních mechanismů čtenářů vedoucích k péči o jejich vlastní zdraví. Publikace je určena odborné veřejnosti, tematicky oslovuje především odborníky a studenty v oblasti psychologie, zdravotnictví, pedagogiky a dalších sociálních věd, kterým je blízká problematika lidského zdraví.
Objev podobné jako Chování související se zdravím: determinanty, modely a konsekvence - Jaroslava Dosedlová, Jana Marie Havigerová, Martin Jelínek, Iva Burešová - e-knih
Spotrebiteľské právo (978-80-7598-987-1)
Kniha - slovensky Spotrebiteľské právo je prvá učebnica na slovenskom trhu právnickej literatúry, ktorá sa koncentruje na túto problematiku komplexne. Predkladaná učebnica, systematicky spracúvajúca matériu ochrany spotrebiteľa, je dielom autorského kolektívu pod vedením doc. JUDr. Moniky Jurčovej, PhD., z Právnickej fakulty Trnavskej univerzity a jeho súčasťou je JUDr. Veronika Borkovičová a JUDr. Marek Maslák. Vo všeobecnej časti učebnica kladie doraz na cyklus zmluvného vzťahu, predzmluvné štádium a kontrolu procesu uzatvárania spotrebiteľskej zmluvy, možnosti jej obsahovej kontroly, zabezpečenie záväzkov zo spotrebiteľských zmlúv, splnenie a právne následky nesplnenia zmluvy. V závere všeobecnej časti sa výklad venuje komplexne procesnej stránke ochrany spotrebiteľa (súdne a mimosúdne riešenie sporu, konkrétna, abstraktná kontrola). Druhá časť učebnice sa zaoberá frekventovanými zmluvnými typmi v spotrebiteľskom práve (kúpa, poskytovanie služieb) a...
Objev podobné jako Spotrebiteľské právo (978-80-7598-987-1)
Spotřebitelské typologie (978-80-875-0090-3)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 206 stran, česky Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž...
Objev podobné jako Spotřebitelské typologie (978-80-875-0090-3)
Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Border Kolie pod lupou: Kniha třetí Chování a problémy s ním spojené (978-80-7428-378-9)
Kniha - autor Carol Priceová, 144 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Border kolie ve vzorci: vysoká inteligence + složitá mentalita = problémy s chováním Majitelé mohou narazit na mnoho problémů s chováním – od obsedantních aktivit po nejrůznější úzkosti, fobie nebo neurózy související s vysokooktanovým psím mozkem. Čím to je, že se jednotlivé borderky navzájem tolik liší myšlením a chováním? Je jejich chování ovlivněno domácím prostředím, výchovou v nejranějším věku, způsobem života, majitelem, nebo je naprogramováno v individuálních genech? Závěrečná kniha trilogie Border kolie pod lupou – která následuje po knihách Povaha a Výchova a výcvik – se zaměřuje na chování border kolií, na to, čím je chování určováno u vašeho konkrétního psa a proč. Carol Priceová, světově uznávaná autorita na toto plemeno, je přesvědčena, že základem všeho, co borderka dělá, je autistický typ psí mentality. Když pochopíte autistické rysy, které má možná i váš pes – od...
Objev podobné jako Border Kolie pod lupou: Kniha třetí Chování a problémy s ním spojené (978-80-7428-378-9)
Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (CD)
Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (2024) - CD. Reedice Hladíkova instrumentálního alba z roku 1975. Nově remasterované album je pokračováním „Efektní“ reediční řady i hudebním svědkem času. Tento skvělý kytarista by si za dobu velmi úspěšné kariéry určitě zasloužil víc sólových šancí, ale osud mu poskytl vlastně jen tuto jedinou. A ještě dost komplikovanou, neb původně natočenou už v roce 1973, vydanou se zpožděním, a navíc s v nouzi upravenou částí jinak zpívaného repertoáru. Přesto je to stále výtečné poslouchání, se ctí zařaditelné do tehdejší světové vlny progresivního rocku. Můžete tam snad nalézt mírné ohlasy Pink Floyd, Santany či Yes, ale ze všeho nejvíc je to zcela unikátní skladatel a instrumentalista Radim Hladík. Ve spolupráci s výtečně fungujícím základním triem J. Kůstka, V. Čech a L. Semelka, plus hosty J. Stivínem (flétna, saxofon) a M. Kratochvílem (piano), je to dospělý art rock s občasnými bluesovými kořeny, mírným podílem jazzu a principiální kytarovostí na mnoho způsobů. Vedle dvou rozsáhlých kompozic tu najdeme dvě středostopážní a jedno překvapení v podobě Čajovny, z níž se stala jedna z našich nejikoničtějších instrumentálek vůbec. Také proto jejích dalších pět verzí (včetně jedné dosud nevydané koncertní) z let 1979 až 2011 tvoří cédéčkový bonus.1. Boty 10:00 2. Čajovna 04:03 3. Skládanka 05:52 4. Ztráty a nálezy 05:16 5. Hypertenze 12:36 6. Čajovna (live 1979) 02:18 7. Čajovna (1986) 03:09 8. Čajovna (1992) 03:05 9. Čajovna (live 2007) 03:04 10. Čajovna (live 2010) 03:50
Objev podobné jako Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (CD)
Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (Vinyl LP)
Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (2024) - Vinyl LP. Reedice Hladíkova instrumentálního alba z roku 1975. Nově remasterované album je pokračováním „Efektní“ reediční řady i hudebním svědkem času. Tento skvělý kytarista by si za dobu velmi úspěšné kariéry určitě zasloužil víc sólových šancí, ale osud mu poskytl vlastně jen tuto jedinou. A ještě dost komplikovanou, neb původně natočenou už v roce 1973, vydanou se zpožděním, a navíc s v nouzi upravenou částí jinak zpívaného repertoáru. Přesto je to stále výtečné poslouchání, se ctí zařaditelné do tehdejší světové vlny progresivního rocku. Můžete tam snad nalézt mírné ohlasy Pink Floyd, Santany či Yes, ale ze všeho nejvíc je to zcela unikátní skladatel a instrumentalista Radim Hladík. Ve spolupráci s výtečně fungujícím základním triem J. Kůstka, V. Čech a L. Semelka, plus hosty J. Stivínem (flétna, saxofon) a M. Kratochvílem (piano), je to dospělý art rock s občasnými bluesovými kořeny, mírným podílem jazzu a principiální kytarovostí na mnoho způsobů. Vedle dvou rozsáhlých kompozic tu najdeme dvě středostopážní a jedno překvapení v podobě Čajovny, z níž se stala jedna z našich nejikoničtějších instrumentálek vůbec. Také proto jejích dalších pět verzí (včetně jedné dosud nevydané koncertní) z let 1979 až 2011 tvoří cédéčkový bonus. 1. Boty 10:00 2. Čajovna 04:03 3. Skládanka 05:52 4. Ztráty a nálezy 05:16 5. Hypertenze 12:36
Objev podobné jako Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (Vinyl LP)
Jak posloucháme hudbu? (978-80-904-2738-9)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 140 stran Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Jak posloucháme hudbu? (978-80-904-2738-9)
Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha
eBook: PROVÁDÍME OBŘADY, abychom vyznačili důležité události a oslavili svátky – náš moderní přístup však pouze klouže po povrchu jejich skutečného potenciálu. S Knihou obřadů šamanská učitelka Sandra Ingermanová předkládá bohatý a praktický zdroj pro vytváření obřadů plných radosti, smyslu a magie. „Dychtivě se snažíme spojit s něčím širším než jen s tím, co prožíváme prostřednictvím svých běžných smyslů v materiálním světě,“ píše Sandra. „Prováděním obřadů vstoupíte do krásné a kreativní síly, kterou jste si možná nikdy ani nepředstavovali.“ Kniha obřadů splétá šamanská učení s příběhy, příklady a nápomocnými vhledy a zabývá se: součástmi obřadu – včetně stanovení si silných záměrů, opuštění všedních starostí, přípravy prostoru a hladkého vyřešení neočekávaného, pokyny pro samostatnou práci, pro práci v komunitě a prostřednictvím virtuálních obřadů, invokací elementů, přírodního světa, duchů předků a božské energie, obřady pro svatby, narození, přechodové rituály, pohřby, úctyhodné zakončení a nové začátky, obřady pro energetickou rovnováhu – léčení a požehnání, vyřešení posvátných smluv, zbavení se omezujících představ, vytváření modlitebních stromů atd., životem samotným jako obřadem – jak celý svůj život prostoupit obřadnou praxí od péče o zahradu nebo renovace vlastního domova či kanceláře až po pomoc s léčením naší planety.
Objev podobné jako Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha
Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Představte si, že vaše kůže je křehká jako motýlí křídla. I šev na oblečení vás poraní. Občas nemůžete polknout, jícnem nic neprojde. Jaké to je, žít s takovou křehkostí, by vám pověděla Olga Joklová, která takzvanou nemocí motýlích křídel trpěla. Bohužel už to osobně udělat nemůže. Olga strávila většinu svého života tím, že upřímně o svém onemocnění mluvila a snažila se tak pomoci všem, kteří se s ním narodili, a otevřít oči těm, kteří nemají o podobné bolesti tušení. Olga si své myšlenky a postřehy zapisovalado nejrůznějších deníků a sešitů. Na její záznamy nyní vlastními povídkami navazují Petr Borkovec, Marek Šindelka, Lucie Faulerová, Jakub König, Jonáš Zbořil, Anna Bolavá a A. Gravensteen. Ilustracemi je doprovodil Lukáš Musil. Vznikl tak pestrý povídkový soubor, který je zároveň vzpomínkou na jednu neobyčejnou ženu a poctou všem křehkým a statečným. Jeho koupí přispějete organizaci Debra, která lidem s nemocí motýlích křídel pomáhá prožít co nejvíce a trpět co nejméně.
Objev podobné jako Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha
Kniha dní - Patti Smith - e-kniha
eBook: Osobitá a dojemná kniha od autorky titulů Just Kids a M Train obsahuje na 365 fotografií a zamyšlení, jež dokládají jedinečnou estetiku Patti Smith. Inspirací pro vznik tohoto díla byl autorčin populární profil na Instagramu. V roce 2018 zveřejnila na této sociální síti první snímek. Pod obrázkem byla krátká zpráva: "Zdravím všechny." Patti Smith, která dříve fotila na polaroid, začala na Instagram přidávat fotky z mobilu, na nichž se objevují děti, topení, boty nebo její habešská kočka Cairo. Sledující těmto miniaturním vhledům do autorčina světa ihned propadli, ať už se jednalo o záběry kávy, rozečtených knih, obrázky z hudebních turné, železničních stanic a zapadlých kaváren nebo o náhrobky jejích hrdinů - Williama Blakea, Dylana Thomase, Sylvie Plathové, Simone Weilové či Alberta Camuse. Po nějaké době tak vznikl ucelený příběh o životě zasvěceném umění, který si získal více než milion sledujících. Kniha také obsahuje staré fotografie, které nejsou k vidění nikde jinde - perly jako dar k výročí, matčina klíčenka či manželova kytara Mosrite. Svůj notes má Patti Smith vždycky po ruce, aby v rozmanitých a zároveň intimních zápisech mohla čtenářům poskytnout zprávy o svých cestách po celém světě. Kniha dní a 365 fotografií, jež obsahuje, nabízí jedinečný způsob, jak nahlédnout do velké mysli vizionářky, básnířky, spisovatelky, umělkyně. Je plná naděje, žalu i hravosti, a proto může být inspirativním dílem pro dnešní nejistou dobu.
Objev podobné jako Kniha dní - Patti Smith - e-kniha
Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha
eBook: Tragikomický román o šesťdesiatych rokoch dvadsiateho storočia opisuje nástup rokenrolu a elektrických gitár v malom meste na Slovensku. Doteraz najosobnejší text autora opisuje jeho brata, rockového gitaristu, ktorý prejde mnohými skupinami od bigbeatových až po barové kapely, aby nakoniec v osemdesiatych rokoch emigroval do Západného Nemecka, kde spácha samovraždu. Kniha je zároveň aj príbehom mnohých ľudí, ktorí chceli opustiť komunistické Československo, ohradené elektrickým plotom a miestami zámerne pripomína romány Julesa Verna: útek ponorkou, balónom, obrneným autom... Román, jemne balansujúci medzi čiernym humorom a melanchóliou, je poctou básnikom Beat generation aj nespočetným rockovým skupinám, pri ktorých hudbe dospeli viaceré generácie dnešných Slovákov. Viliam Klimáček (1958), dramatik, básnik, prozaik, režisér, scenárista a herec divadla GUnaGU, autor kníh pre deti a mládež. Narodil sa v Trenčíne, žil na Starej Turej, býva v Bratislave. Vyštudoval medicínu a po deväťročnej praxi zo zdravotníctva odišiel. Založil divadlo GUnaGU, v ktorom režíruje. Píše aj pre iné domáce a zahraničné divadlá, tiež pre rozhlas, televíziu a film. Napísal vyše šesťdesiat divadelných hier, vyšla mu dvadsiatka kníh. Konceptuálne rozprávky Noha k nohe zaradila poľská sekcia IBBY do Kánonu 100 najkrajších detských kníh sveta, román Námestie kozmonautov bol vo finále Anasoft litera 2008, Horúce leto 68 vyšlo v Arabských emirátoch, Francúzsku, Litve a v USA.
Objev podobné jako Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha
Hurvínkova abeceda slušného chování ()
Audiokniha MP3 Miloš Kirschner,Vladimír Straka, čte Miloš Kirschner,Helena Štáchová Hurvínkova abeceda slušného chováníPůvodní LP album 1118 4161 Hurvínkova abeceda slušného chování vydal Supraphon poprvé v roce 1984, digitálně pak ve zkrácené formě na CD SU 5112-2 v roce 1996. Na přání našich zákazníků posíláme nyní do digitálních obchodů titul z řady S+H v plné délce a s původním obalem 2LP kompletu.
Objev podobné jako Hurvínkova abeceda slušného chování ()
Hurvínkova abeceda slušného chování
Audiokniha MP3 Miloš Kirschner,Vladimír Straka, čte Helena Štáchová,Miloš Kirschner Spejbl s paní Kateřinou učí Hurvínka a Máničku slušnému chování.
Objev podobné jako Hurvínkova abeceda slušného chování
Podívejte se také
- FIELDMANN FDPO 201050-E (FDPO 201050-E)
- Stagg SYC3/MPS2P E (SYC3/MPS2P E)
- Stagg SYC3/PS2CM E (SYC3/PS2CM E)
- Ritter RGS3-E/BDT (RGS3-E/BDT)
- FIELDMANN FDPP 200705-E (FDPP 200705-E)
- FIELDMANN FZR 2035-E (FZR 2035-E)
- Fieldmann FDU 201001-E (FDU 201001-E)
- MPM Mode E W02M.11267.E (368403)
- Fieldmann FZR 9017-E (FZR 9017-E)
- Stagg SYC6/MPS2CM E (SYC6/MPS2CM E)
- Fieldmann FZK 2115-E (FZK 2115-E)
- FIELDMANN FDMB 200171-E (FDMB 200171-E)
- FIELDMANN FDB 200901-E (FDB 200901-E)
- FIELDMANN FDK 200802-E (FDK 200802-E)
- FIELDMANN FDB 200352-E (FDB 200352-E)
- Ritter RGS7-E/MGB (RGS7-E/MGB)
- Stagg SYC3/PS2P E (SYC3/PS2P E)
- Stagg SYC3/MPS2CM E (SYC3/MPS2CM E)
- Stagg SYC3/P2P E (SYC3/P2P E)
- FIELDMANN FDAK 201101-E (FDAK 201101-E)
- PHILCO PC 165 E (PC 165 E)
- Stagg SYC2/MPS2P E (SYC2/MPS2P E)