Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření.
Podívejte se také Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.
Podívejte se také Ahome Plecháček se jménem Radim (23218)
Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky.
Podívejte se také Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
Podívejte se také
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- dva druhy pravdy michael connelly e kniha
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Stírací a nalepovací kniha Příroda: Stieracia a nalepovacia kniha Príroda
- Stírací a nalepovací kniha Svět: Stieracia a nalepovacia kniha Svet
- Ema a kouzelná kniha
- Hladík Radim: Má hra 1969-2018 (4x CD) - CD (SU6516-2)
- Stírací a nalepovací kniha Na cestách: Stieracia a nalepovacia kniha Na cestách
- Kniha smíchu a zapomnění (9788071083672)
- Kniha kódů a šifer (9788073638504)
- Jak se dělá e-kniha: Příprava elektronických publikací ve formátech EPUB a MOBI (978-80-87855-15-7)
- iSaprio My Coffe and Redhead Girl pro Huawei P40 Lite E (coffread-TPU3_P40LE)
- iSaprio My Coffe and Brunette Girl pro Huawei P40 Lite E (coffbru-TPU3_P40LE)
- Raketa: Kniha a stavebnicové kostky (9789463786096)
- ROJAPLAST Zahradní domek OSCAR E-A (OSCARA)
- My Garden Baby Koupání A Spinkání (887961989120)
- Stagg SPC030 E (SPC030 E)
Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha
Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha
Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím.
Objev podobné jako Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha
Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů.
Objev podobné jako Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha
Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha
Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.
Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.
Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.
Objev podobné jako Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha
Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.
Objev podobné jako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha
Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha
Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času.
Objev podobné jako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.
Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Kulturní život a my (978-80-875-0053-8)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 274 stran Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření.
Objev podobné jako Kulturní život a my (978-80-875-0053-8)
Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
eBook: Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.
Objev podobné jako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů.
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Sexuální život slavných - Radim Uzel - e-kniha
eBook: Každá norma je sama o sobě herbicidem fantazie a zavádět jakékoliv normy do sexuálního života je právě z tohoto důvodu zvláště ošidné. Nedivme se proto, že zrovna v sexu snad neexistuje nic, co by někde nebylo velebeno a s nadšením provozováno, zatímco jinde – a třeba i ve stejném čase – nebylo zatraceno a prokleto nastotisíckrát.O sexuálních libůstkách slavných lidí jejich životopisci zpravidla cudně mlčí, což však neznamená, že by významné osobnosti nebyly bytostmi z masa a krve. Mnozí slavní minulosti trpěli stejnými problémy jako my dnes, nemluvě o jejich věčných zápasech s prudérní dobovou morálkou. Autor knihy sice nepatří k profesionálním dějepiscům, intimními životopisy slavných se však zabývá již řadu let. Díky jemu tak může historie znovu dostat šanci, aby se stala učitelkou života – tentokrát dokonce i toho sexuálního.
Objev podobné jako Sexuální život slavných - Radim Uzel - e-kniha
Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Alergie a my - Theresa Macphailová - e-kniha
eBook: Imunitní systém nás chrání před vším možným – dokud se neobrátí proti nám Až čtyřicet procent světové populace trpí nějakou formou alergie. A toto číslo rok od roku roste, k tomu se navíc objevují nové typy alergenů. Z alergií se tak stává civilizační nemoc, která bude trápit stále větší počet lidí a víc a víc zatěžovat zdravotnické systémy. Kniha Alergie a my hledá příčiny tohoto nárůstu alergií – a zároveň vysvětluje, co to přesně alergická reakce je, proč lidské tělo občas reaguje tak bouřlivě a s jakými změnami ve společnosti, v životním prostředí i klimatu toto podráždění může souviset. Pátrání vede do lékařských ordinací, biologických laboratoří i obyčejných domácností a ukazuje, na jaké změny a podněty imunitní systém reaguje. Autorka objasňuje, jestli má smysl utrácet v souvislosti s alergií za probiotika, zda je smysluplné se často umývat nebo co nám způsobují čisticí prostředky. Dá se s alergií něco dělat? A jaký je vlastně výhled kýchajícího, uslzeného a škrábajícího se lidstva do budoucna? ––– Důležitá a skvěle vyrešeršovaná kniha lékařské antropoložky Theresy MacPhailové dává nemoci lidskou tvář. Alergie je podle ní nejen zlým dvojčetem imunity, ale také nečekanou odvrácenou stranou materiálního pokroku, který nám podlamuje zdraví způsoby, s nimiž si neumíme poradit. Autorka nenabízí snadná řešení alergické krize, avšak její citlivé vhledy do problematiky činí z knihy poutavé čtení.— The Wall Street Journal
Objev podobné jako Alergie a my - Theresa Macphailová - e-kniha
Máňa a my druzí - Simona Bohatá - e-kniha
eBook: Dospívání není lehké. Nestačí, že vám doma uháčkovali šaty z chemlonu a že vás ve škole nutí nosit pionýrský šátek, ještě o vaši výchovu zápolí velice neortodoxní babička Máňa a mladá maminka Aranka. Zdálo by se, že tím výčet strastí dětství v Praze 60. a 70. let pro malou Simonu končí, jenže pak „mi došlo, že budu nosit brýle už nafurt.“ Vtipně, bez patosu, s citem pro pointu, tak vypráví Simona Bohatá příběh Máni a druhých, příběh svého dětství.
Objev podobné jako Máňa a my druzí - Simona Bohatá - e-kniha
Ethicum - Radim Brázda - e-kniha
eBook: Ethicum je učeno pro základní orientaci v etice. S pomocí příkladů a explikací představuje základní sféry etického zájmu (deskriptivní etika, deontická logika, metaetika, normativní etika, aplikovaná etika). Vstup do textu otevírá set základních otázek, které si etika tradičně pokládala a pokládá je i v novějších modifikacích a upřesněních.br> Ethicum směřuje od otázek, základních morálních přesvědčení a jejich zdůvodnění k jednotlivým způsobům, kterými je možné zahájit systematické studium etiky. Ethicum se nepokouší vyjít vstříc speciální cílové skupině čtenářů. Pokouší se předložit problémy morální filozofie v rovinách a v podobách, o nichž se domnívám, že by mohly být adekvátní pro úvod do studia etiky na půdě univerzity.
Objev podobné jako Ethicum - Radim Brázda - e-kniha
Nacistická kulturní politika - Volker Mohn - e-kniha
eBook: Monografická práce Volkera Mohna je zásadním příspěvkem k fungování nacistického režimu a správy Protektorátu Čechy a Morava a rovněž k chování české společnosti za okupace. Autor využil všechny dostupné archivní materiály jak české, tak německé provenience, zpracoval dobové publikace v obou jazycích a rovněž tak i dosavadní odbornou literaturu. Podle nacistické propagandy prožívali Češi za Protektorátu „dobu kulturního rozkvětu“. Takové tvrzení je samozřejmě třeba odkázat do říše legend. Přesto však právě v kulturní oblasti zbýval českému obyvatelstvu poměrně nemalý prostor pro realizaci, nenutili mu jen propagandu a nepředkládali jen lehkou zábavu. Lidé měli i nadále přístup k národním klasikům, v Národním divadle se hrála Prodaná nevěsta a z literárních děl 19. století se stávaly bestsellery. Rovněž většina umělců mohla zpočátku dál pracovat, pokud své působení přizpůsobili postulátům německých úřadů. Okupační režim se pro takovou formu kulturní politiky rozhodl především z toho důvodu, že mu šlo o zachování klidu v Protektorátu a nerušené fungování zbrojní výroby. Autor podrobně a plasticky líčí, jak v jednotlivých oblastech – literatuře, hudbě, divadlu a filmu – reagovaly na německé zákroky české úřady, instituce a v neposlední řadě umělci. Ukazuje, jak je obtížné přiřazovat jejich chování ke zdánlivě jednoznačným kategoriím jako „odpor a odboj“ nebo „kolaborace“. Rozporuplnost a nejednoznačnost situace českých umělců i obtíže při hodnocení jejich postojů za Protektorátu pak vykresluje na konkrétních příbězích umělců – spisovatele Františka Kožíka, dirigenta Václava Talicha a populárního krále komiků Vlasty Buriana. Volker Mohn (nar. 1979) vystudoval moderní dějiny a dějiny východní Evropy na Univerzitě Heinricha Heineho v Düsseldorfu. V letech 2003–2005, v době svého studia, působil na katedře kultury a dějin Němců ve východní Evropě u profesora Detlefa Brandese. Dva semestry vedl na Univerzitě Karlově v Praze seminář o dějinách německého hraného filmu. V roce 2011 obhájil disertační práci o nacistické kulturní politice v Protektorátu Čechy a Morava, která vyšla v originále roku 2014. V letech 2011–2016 působil jako vědecký pracovník v oblasti dějin a kultury východní Evropy na Univerzitě Heinricha Heineho v Düsseldorfu.
Objev podobné jako Nacistická kulturní politika - Volker Mohn - e-kniha
Zvíře nadržené - Radim Uzel - e-kniha
eBook: Milostné zvířátko uděláme z vás, kolem hrdla dáme pozlacený pás…“ veršuje libretista Karel Sabina v naší vpravdě národní opeře. Doba však tehdy byla cudná, nebo si tak alespoň navenek připadala. Jakápak tedy „nadrženost“. Přitom však lidská sexualita je tak stará jako lidstvo samo a jedním z jejích trvalých znaků je vyšší sexuální aktivita mužů. Navíc je člověk bytostí trvale sexualizovanou a jeho sexualita má charakter jak prokreační – rozmnožovací, tak rekreační – potěšující.Deset kapitol knihy Zvíře nadržené neobchází žádná tabu již proto, že si je autor nepřipouští. Zdaleka si proto nevšímá jen různých forem párového soužití, ale také toho, kde jsou v sexu hranice normality a kdy je třeba mluvit o sexuálním nebezpečí a zločinu.Kybernetička Lynne Hallová na adresu stále populárnějších sexuálních robotů nedávno pronesla, že jejich hardware je těžký, hlučný a přehřívá se. Koneckonců, někde se s polidšťováním techniky začít muselo.
Objev podobné jako Zvíře nadržené - Radim Uzel - e-kniha
Beauty fotografie - Radim Kořínek - e-kniha
eBook: Zaujaly vás stylizované snímky nadpozemsky krásných modelek a rádi byste se dozvěděli, jak takové záběry vznikají? Nebo si naopak myslíte, že fotografie spadající do škatulky beauty jsou jedna jako druhá, bez nápadu a podřízené komerčním požadavkům zákazníka? Nechte si poradit, jak k tomuto žánru přistupovat osobitým způsobem a možná budete nakonec překvapeni tím, kde všude dokáže oko nadaného fotografa krásu nalézt a jakých podob může v jeho podání nabývat. Zkušený výtvarník a fotograf se s vámi vám v deseti kapitolách rozdělí o své jedinečné zkušenosti se zobrazováním krásy. Dočtete se, jak sám vnímá samotný žánr beauty, kde hledá fotografické příležitosti a spolupracovníky, kdy je se svou prací spokojen a kdy se naopak rozhodne výsledné snímky dále upravovat v počítači. Kromě řady praktických rad nabízí autor i zamyšlení nad vybranými snímky, u kterých podrobně popíše okolnosti jejich vzniku a na závěr pak připravil inspirativní galerii, v níž se sami přesvědčíte, jak pestrá může beauty fotografie být. Kniha vám mimo jiné poradí jak: * Najít rozumný poměr mezi technikou a výtvarným cítěním * Efektivně pracovat s nezbytným osvětlovacím příslušenstvím * Najít modelky, vizážistky, kadeřníky a další spolupracovníky * Navodit atmosféru a zohlednit požadavky všech zúčastněných * Provádět nezbytné úpravy pořízených snímků ve Photoshopu * Hledat inspiraci a vytvořit si originální fotografický rukopis
Objev podobné jako Beauty fotografie - Radim Kořínek - e-kniha
Rudolfův pekař - Radim Weber - e-kniha
eBook: Málokdo ví, málo kdo zná, že v době panování císaře Rudolfa II, žil na Starém městě pražském pekař, který měl ve své pekárně na tehdejší dobu neobvyklé technické vymoženosti. Zřejmě i tato skutečnost inspirovala Jana Wericha k napsání scénáře k filmům Císařův pekař a Pekařův císař. Fiktivní setkání tohoto pekaře se svým potomkem, žijícím v dnešní době, zavádí čtenáře do doby 16. století, rovněž konfrontuje nejen tehdejší dobu s realitou filmů, ale i s realitou dnešní doby.
Objev podobné jako Rudolfův pekař - Radim Weber - e-kniha
Sexuální všehochuť - Radim Uzel - e-kniha
eBook: V dobách předinternetových hledala školní dítka v Pravidlech školního pravopisu pod jistými písmeny jistá slova. Písmena tam byla vždy, hledaná slova nikdy.Nejnovější kniha Radima Uzla tímto problémem netrpí. Je v ní všechno. Sex pěkně jako podle abecedy, neboť erotika je v lidském světě všudypřítomná – a kdo by to chtěl skrývat, byl by špatným vypravěčem.Radim Uzel to ví – a když píše, usmívá se. MUDr. Radim Uzel, CSc. (*27. března 1940, Ostrava)Promoval v roce 1963 na lékařské fakultě v Brně. Po celou dobu své odborné praxe se věnoval reprodukční medicíně, poruchám plodnosti, plánovanému rodičovství a problematice antikoncepce. V rámci specializace v lékařské sexuologii se profiloval především jako odborník na sexuální výchovu. Je autorem mnoha článků v tisku, rozhovorů a publicistických relací v rozhlase a v televizi. Každoročně absolvuje desítky přednášek a besed v oblasti sexuální výchovy pro odbornou i laickou veřejnost. Jeho vystoupení i písemné projevy vynikají srozumitelností a humorným nadhledem. Absolvoval studijní pobyty v Holandsku a v USA. Je čestným členem České gynekologicko-porodnické společnosti, České a Slovenské sexuologické lékařské společnosti, odborným garantem Národního registru reprodukčního zdraví Ministerstva zdravotnictví ČR, čestným předsedou Společnosti pro plánování rodiny a sexuální výchovu, externím učitelem Univerzity Hradec Králové. Vydal téměř dvě desítky populárních knižních publikací, je místopředsedou Obce českých spisovatelů.
Objev podobné jako Sexuální všehochuť - Radim Uzel - e-kniha
Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha
eBook: Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře ní strategie a marketingového plánu.
Objev podobné jako Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha
Umění vyjednat cokoliv - Radim Pařík - e-kniha
eBook: Pokud něco chcete, řekněte to. Protože jinak to nikdy nedostanete. Naučte se vyjednávat podle principů FBI a uvidíte, že už zítra dosáhnete svého. Konečně se v této knize dozvíte, co zatím o vyjednávání vědí jen ti vyvolení. Osvojíte si fungující postupy a zjistíte, proč obvyklé poučky zkrátka nefungují. Nejlepší vyjednavači to prostě dělají jinak, naučte se to taky. Všichni vyjednáváme pokaždé, když po nás někdo něco chce. Uvařit kávu, koupit hračku, zkrátit dodací lhůtu, pustit někoho do dveří... Vyjednáváme doma, v práci, dokonce i na ulici. Naučte se to a budete v životě mnohem spokojenější a úspěšnější.
Objev podobné jako Umění vyjednat cokoliv - Radim Pařík - e-kniha
Filozofové ve městě - Radim Brázda - e-kniha
eBook: Kniha Filozofové ve městě vznikla při příležitosti stého výročí založení Filozofického semináře Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Je věnovaná připomínce prvních devíti filozofů, kteří postupně vykonávali funkci vedoucího Filozofického semináře (pozdější Katedry filozofie). Jejich život, dílo a působení v čele katedry připomínají ukázky z jejich odborných a popularizačních textů z materiálů uložených v Archivu Masarykovy univerzity. Vybrané texty umožňují nahlédnout do úřední i osobní korespondence, deníkových záznamů, vzpomínek jejich současníků a dalších dokumentů spjatých s jejich dílem a životem. Texty a archiválie jsou propojeny a paralelizovány s obecnými filozofickými tématy a evropskými filozofy tehdejšího období, stejně jako s filozofy současnými.
Objev podobné jako Filozofové ve městě - Radim Brázda - e-kniha
Ecce homo Forman - Radim Kratochvíl - e-kniha
eBook: Máte rádi knihy o životě slavných a inspirativních osobností? Tak to byste si rozhodně neměli nechat ujít novou publikaci s názvem Ecce homo Forman, kterou má na svědomí Radim Kratochvíl. Přináší totiž jedinečnou možnost poznat slavného režiséra Miloše Formana tak, jak si ho pamatují lidé, kteří měli to štěstí s ním nějaký čas pobývat nebo spolupracovat. Jeho životní příběh totiž dodnes baví, ale také inspiruje velkou spoustu lidí.Převážnou část knihy tvoří vzpomínky samotného Radima Kratochvíla, což je syn herečky Věry Křesadlové-Formanové a nevlastní bratr Petra a Matěje Formanů. Kratochvíl poutavě vypráví, jak s Milošem Formanem procestoval západní Evropu na kolech, jak společně poznávali zajímavá místa, lidi i gastronomii a jak mohl sledovat umělce při práci ve střižně, zatímco prožíval oslnění americkým filmem.Kromě příběhů z pera Radima Kratochvíla však kniha Ecce homo Forman přináší také příspěvky slavných osobností, lidí ze zákulisí známých projektů i několika režisérových přátel. Ti všichni se spojili a rozhodli se dát dohromady dosud neslyšené příběhy a fotografie ze soukromých archivů, které čtenářům přiblíží Formanovo dětství, dospívání, filmové začátky i slavné americké období. Při čtení tak nabydou dojem, jako by Formana vlastně znali osobně.
Objev podobné jako Ecce homo Forman - Radim Kratochvíl - e-kniha
Viola - smutná královna - Radim Weber - e-kniha
eBook: Život Violy Těšínské, české královny, je plný záhad. Záhadou je i vražda jejího manžela, posledního panovníka rodu Přemyslovců, Václava III. Dost na to, aby tato skutečnost podnítila fantazii spisovatele. Viola, tušící blízkou smrt, zve k sobě opata cisterciáckého řádu, Petra Žitavského, aby mu osvětlila svůj těžký život a současně mu sdělila své poznatky o vraždě Václava. Petr, na přání bývalé královny, se rozhodne až těsně před smrtí její vypravování sepsat, avšak sám nechá na osudu, zda se o něm dozví budoucí pokolení.
Objev podobné jako Viola - smutná královna - Radim Weber - e-kniha
Já, tučňák Maxík - Radim Weber - e-kniha
eBook: Tučňáček Maxík žije v Antarktidě, nejchladnějším území naší planety, které tučňáci nazývají Bělozemí. Zde se seznámí s výzkumníkem Vojtou, který mu zachrání život. Stanou se velkými přáteli. Maxík vypráví svoje příhody od svého narození až po svatbu s kamarádkou Lilinkou. Proto nejen Vojta, ale i čtenáři, se dozvědí mnoho zajímavého o životě tučňáků císařských. Pro děti od 4 let.
Objev podobné jako Já, tučňák Maxík - Radim Weber - e-kniha
Vratislav - smutný král - Radim Weber - e-kniha
eBook: Syna Přemysla Otakara I., Vratislava, čekala skvělá kariéra. Jako prvorozený syn se mohl stát následníkem českého trůnu. Po komplikovaném vztahu otce s jeho matkou Adlétou Míšeňskou, však zůstal, po rozluce manželů, jen téměř neznámou historickou postavou. Dost na to, aby tato skutečnost podnítila fantazii spisovatele. Nález neznámého díla zběhlého mnicha Findelkinda, osvětluje nejen záhadu kolem Vratislava a důvod nevraživého vztahu ke svému otci, přibližuje i život autora tohoto spisku.
Objev podobné jako Vratislav - smutný král - Radim Weber - e-kniha
Životopis bez cenzury - Radim Uzel - e-kniha
eBook: Gynekolog a sexuolog Radim Uzel se vypracoval na jednoho z nejznámějších a nejvtipnějších lidových vypravěčů. Svými sexuálně humornými přednáškami vyprodává sály v Čechách i na Slovensku. Ke svým osmdesátinám tento nesmírně moudrý muž sepsal s vtipem i nadsázkou své paměti. Na 256 stranách a 50 obrázcích se skvěle pobavíte i poučíte. Některé pasáže jsou vtipné, jiné šokující a další kontroverzní. Chcete vědět: Jak se ve svých 47 letech stal spisovatelem? Proč se unikátní československé antikoncepční tělísko jmenuje Dana? Jak to bylo s komunisty? Proč celý život vypadá o patnáct let mladší? Proč nikdy v životě nedělal žádný sport? Proč byl čtyřikrát bezdomovcem? Jak může uspět člověk, jehož otec zemřel ještě před jeho narozením, musel se čtrnáctkrát stěhovat, přežil deset prezidentů, čtyři změny režimu a dvakrát ho vyhodili z významného postu v práci? Může se 80 let zkušeností a moudrostí vejít do 385 000 znaků? Pokud ano, pak právě v této knize. Užijte si úžasné vyprávění doktora Radima Uzla.
Objev podobné jako Životopis bez cenzury - Radim Uzel - e-kniha
Dvojčata na útěku - Radim Keith - e-kniha
eBook: Zamilujete se v pokročilém věku, chcete mít spolu jednoho andílka, ale narodí se vám dvě čertice. Co vše se stane při plánování potomstva nebo následným zjištěním, že se svou milou čekáte dvojčata? Jaké myšlenky se vám honí při zařizování před i po porodu, či nastalá situace přechodu starostlivého otce na otce na rodičovské, se dočtete právě zde. Kniha, napsaná s lehkým humorem, popisuje vzácné okamžiky založení rodiny očima muže a vykresluje jednotlivé milníky do detailů, abyste i vy mohli být přeneseni přímo do dějů, které se opravdu staly.
Objev podobné jako Dvojčata na útěku - Radim Keith - e-kniha
Betty a my: O jednom českém kulturním fenoménu (978-80-275-1075-7)
Kniha - autor Jiří Trávníček, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kdybyste měla dát svému dítěti na cestu životem jednu knihu, která by to byla? Vejce a já. Takto odpověděla Marta Kubišová na dotaz Tomáše Halíka v roce 2015. Proč zrovna Betty MacDonaldová, autorka Vejce a já, dosáhla u českých čtenářů (rozuměj: čtenářek) takové popularity? Co ji způsobilo? A proč se tak děje zrovna u nás a ne jinde? Autor nejdříve sleduje americké osudy života a díla Betty MacDonaldové v širších kulturně-společenských souvislostech; poté hledá české paralely, kódy a předpoklady; v další části dostávají slovo samotné české čtenářky a jejich názory; kniha končí shrnujícím pohledem na daný fenomén v širokém kontextu (čtenářské) kultury. Ba ne, není to jen osobitý humor, jímž se tato americká autorka vepsala do našich srdcí; do značné míry je to i její protofeminismus. Její kulturní mise v českém prostředí je jak čtenářská, tak emancipační.
Objev podobné jako Betty a my: O jednom českém kulturním fenoménu (978-80-275-1075-7)
Pohádky na dobrou noc - Radim Weber - e-kniha
eBook: Červená Karkulka se dostala z břicha vlka, Zlatovláska si vzala kuchaře Jiříka, Jeníček a Mařenka utekli z perníkové chaloupky... ty a další pohádky poslouchají děti před spaním. Říká se jim tradiční české pohádky, i když ne všechny se zrodily v českém prostředí. Tato kniha obsahuje čtrnáct veršovaných pohádek a je doplněna o jednu bajku. Doufám, že až je budete dětem číst, že se jim zalíbí.
Objev podobné jako Pohádky na dobrou noc - Radim Weber - e-kniha
Sexuální mýty a pověry - Radim Uzel - e-kniha
eBook: Známý český gynekolog a popularizátor sexuologie se ve své knize zabývá zjevnými i skrytými oblastmi lidského sexuálního života. Jak je zvyklý, mluví o nich otevřeně a bez zábran. S úsměvným nadhledem uvádí na pravou míru mnohé pevně zakořeněné mýty a pověry z časů našich prababiček i dnešního digitálního věku. Fake news sexu, řekli bychom. Radí, ale nementoruje. Učí, ale nepoučuje. Laskavou a lehkou rukou píše svého průvodce světem, o němž americký romanopisec Henry Miller soudí: „Sex je jeden z deseti důvodů pro reinkarnaci. Ty ostatní nejsou důležité.“
Objev podobné jako Sexuální mýty a pověry - Radim Uzel - e-kniha
Leonidas: Hrdina od Thermopyl - Radim Weber - e-kniha
eBook: Spartský král Leonidas žil a vládl v pátém století před naším letopočtem v období řecko-perských válek. Stal se hrdinou poté, co se svými spolubojovníky padl ve slavné bitvě u Thermopyl. Jinak o něm toho není příliš známo. Kniha se pokouší vylíčit jeho život tak, jak mohl teoreticky probíhat na pozadí života antického Řecka. Svůj příběh vypráví převozníkovi Charónovi, který jej, jak se traduje v řeckých bájích, převáží po smrti do podsvětí.
Objev podobné jako Leonidas: Hrdina od Thermopyl - Radim Weber - e-kniha
Podívejte se také
- Stagg SMD3 E (SMD3 E)
- Stagg SMD1 E (SMD1 E)
- Hudba a my (978-80-875-0084-2)
- My a čas (978-80-8061-832-2)
- Dětská osuška My Little Pony Pipp a Sunny
- my little pony ponik s kamaradem a doplnky
- My Hood Set basketbalového koše a míče (304002)
- My Hero Academia - sklenice, zápisník a odznáček (3665361079866)
- My Garden Baby Koupání A Spinkání (Sioc) (194735048687)
- Sputnik a my (978-80-7428-149-5)
- Fieldmann FZN 6005-E (FZN6005-E)
- Fieldmann FDU 2003-E (FDU2003-E)
- Fieldmann FZS 2050-E (FZS2050-E)
- Fieldmann FDB 2004-E (FDB2004-E)
- Fieldmann FZS 2002-E (FZS2002-E)
- TPMS CUB MERCEDES-BENZ E-CLASS (W213) W213 "E" 04/2016 - 12/2021 [A] (2932S720)
- Vzťahy: Vzťah samého so sebou, My a naši rodičia, My a naše deti, Partnerské vzťahy... (978-80-8216-014-0)
- Kniha mlčení. Básnické a filosofické texty staré Číny
- Kyvadlo Základní kniha: Praltické rady a tabulky (8595637003873)
- Střet králů: Píseň ledu a ohně - Kniha druhá
- TPMS CUB MERCEDES-BENZ E-CLASS W211 "E" 07/2005 - 06/2009 [A (MC-1)] (3043S720)
- Velká kniha o Crowleyho Tarotu: komplet kniha a 78 karet (978-80-7370-345-5)