Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Podívejte se také Muzea a galerie (978-80-875-0034-7)

cena 69.0 Kč
Detail

Muzea a galerie (978-80-875-0034-7)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 124 stran Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Podívejte se také Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku (978-80-87073-87-2)

cena 69.0 Kč
Detail

Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku (978-80-87073-87-2)

Kniha - autor Jan Galeta, 320 stran, česky Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku je název průvodce významnými stavbami, v nichž sídlí a působí muzejní a galerijní instituce se svými sbírkami.Publikace nás provede těmito stavbami, o nichž jsme neměli možnost mnohé se dovědět, byť do muzeí a galerií chodíme dost často. Takto souhrnně jsou představeny čtenářům poprvé. Mezi těmi 437 stavbami a objekty uváděnými v publikaci nejsou jen ty, které byly přímo stavěny pro muzejní a galerijní účel, ale seznámíme se zejména s desítkami hradů a zámků, paláců, měšťanských domů, vil i venkovských a dokonce obranných staveb, které jsou dnes se svými muzejními a galerijními sbírkami přístupny veřejnosti. V bohatě obrazově doprovozené knize se dovíme zajímavé informace o jejich architektech, stavitelích a stavebnících a mnohdy stovky let staré historii. 61 autorů pod vedením Jana Galety z Masarykovy univerzity v Brně připravilo bohatou publikaci, která čtenáři...

Objev podobné jako Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku (978-80-87073-87-2)

cena 252.0 Kč
Detail

Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Filozofové ve městě - Radim Brázda - e-kniha

eBook: Kniha Filozofové ve městě vznikla při příležitosti stého výročí založení Filozofického semináře Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Je věnovaná připomínce prvních devíti filozofů, kteří postupně vykonávali funkci vedoucího Filozofického semináře (pozdější Katedry filozofie). Jejich život, dílo a působení v čele katedry připomínají ukázky z jejich odborných a popularizačních textů z materiálů uložených v Archivu Masarykovy univerzity. Vybrané texty umožňují nahlédnout do úřední i osobní korespondence, deníkových záznamů, vzpomínek jejich současníků a dalších dokumentů spjatých s jejich dílem a životem. Texty a archiválie jsou propojeny a paralelizovány s obecnými filozofickými tématy a evropskými filozofy tehdejšího období, stejně jako s filozofy současnými.

Objev podobné jako Filozofové ve městě - Radim Brázda - e-kniha

cena 128.0 Kč
Detail

Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů.

Objev podobné jako Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím.

Objev podobné jako Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky.

Objev podobné jako Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Objev podobné jako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.

Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.

Objev podobné jako Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Leonidas: Hrdina od Thermopyl - Radim Weber - e-kniha

eBook: Spartský král Leonidas žil a vládl v pátém století před naším letopočtem v období řecko-perských válek. Stal se hrdinou poté, co se svými spolubojovníky padl ve slavné bitvě u Thermopyl. Jinak o něm toho není příliš známo. Kniha se pokouší vylíčit jeho život tak, jak mohl teoreticky probíhat na pozadí života antického Řecka. Svůj příběh vypráví převozníkovi Charónovi, který jej, jak se traduje v řeckých bájích, převáží po smrti do podsvětí.

Objev podobné jako Leonidas: Hrdina od Thermopyl - Radim Weber - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření.

Objev podobné jako Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času.

Objev podobné jako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.

Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.

Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Archiv Národního muzea v 19. století - Milena Beličová - e-kniha

eBook: Oficiálně se dějiny Archivu Musea království Českého jako svébytného muzejního oddělení začínají psát 1. března 1846, nicméně jeho základy byly položeny prakticky již v momentu založení muzea a získávání jeho prvních akvizic společenskovědní povahy. V pozdějších letech byl tento základ postupně rozvíjen až k založení samostatného muzejního pracoviště se specifickými úkoly. Čtenář nyní drží v ruce první díl dějin Archivu Národního muzea, kopírující svým časovým vymezením v podstatě „dlouhé“ 19. století. Archiv Národního muzea zde sledujeme v kontextu celkových Národního muzea či dokonce v ještě širší perspektivě vývoje kulturních institucí v Českém království i později v různých fázích republikánského zřízení, ať již v dobách československých či českých, do roku 1915. Vznik a vývoj Národního muzea v tomto kontextu představuje jednu ze zásadních institucí spoluutvářejících pojetí českého národa. Stejně tak se jedná o instituci zaštiťující moderní usilování o zachování a studium jeho kulturních tradic a v neposlední řadě musíme zmínit i zcela nesporný význam muzea pro formování moderních věd, přírodních i společenských. Na druhé straně nahlížíme dějiny Archivu Národního muzea také v kontextu vývoje českého a československého archivnictví, neboť v dějinách muzejního archivu se takřka čítankovým způsobem odrážejí všechny přelomové momenty vývoje archivní vědy.

Objev podobné jako Archiv Národního muzea v 19. století - Milena Beličová - e-kniha

cena 220.0 Kč
Detail

Co je ironická věda - Radim Kopáč, István Vörös - e-kniha

eBook: Maďarský bohemista, literární vědec, estetik a vysokoškolský pedagog István Vörös je především básník, třebaže doma i v zahraničí jsou oceňovány i jeho prózy a dramatické texty. A básník je to nápaditý, hravý, nekonvenční. Všechny uvedené kvality zcela samozřejmě a přirozeně uplatňuje rovněž ve svých odborných reflexích. Sám je označuje za myšlenkové experimenty oscilující mezi studiemi a eseji. Jejich důležitou vlastností je pak permanentní sebereflexe, komentování vlastních postupů a výkonů. Ne nadarmo se Vörös považuje za postmodernistu, autohermeneutika patří k základním rysům tohoto fenoménu. Stejně jako reinterpretace tradičních příběhů či ideových schémat. […] (pracuje) s dekonstrukcí, respektive konstruktivní destrukcí a fascinací tradičně protikladnými pojmy, odpovídajícími ontologickému protikladu mezi smyslově vnímaným a srozumitelným, případně mezi jeho variantami (například slovo psané a mluvené, rozum a šílenství, smysl doslovný a obrazný, mužský a ženský rod). (z předmluvy Lubomíra Machaly)

Objev podobné jako Co je ironická věda - Radim Kopáč, István Vörös - e-kniha

cena 250.0 Kč
Detail

Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík - e-kniha

eBook: Publikace prostřednictvím uceleného souboru mezioborově pojatých statí dokumentuje inovace, které tzv. digitální obrat přináší do práce českých sociálněvědních a humanitních badatelů. Rozvoj digitálních technologií totiž netransformuje pouze společnost a kulturu, ale mění i vědní obory, které se těmto oblastem lidského soužití věnují. Část studií se zabývá novými digitálními fenomény a jejich dopady na škálu problémů, kterými se sociální a humanitní vědy musí zabývat. Empiricky laděné kapitoly pak sledují jednotnou linii výkladu, v níž čtenářům nejprve představí jevy vymezené v tradiční oborové perspektivě a následně názorně předvedou uplatnění digitálních postupů, s jejichž pomocí lze zkoumanou oblast uchopit prostřednictvím počítačové analýzy. Kniha zůstává přístupná i pro čtenáře, kteří nemají předchozí znalosti programování a odborných digitálních aplikací, ale mají zájem seznámit se blíže se způsoby, jak zkoumat společnost a kulturu s využitím dat a počítačů.

Objev podobné jako Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík - e-kniha

cena 290.0 Kč
Detail

Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík - e-kniha

eBook: Kniha zkoumá problém řízení a hospodaření muzeí a snaží se ukázat muzeum jako kulturní instituci, která může být analyzována z historického, muzeologického, kulturního, funkčního, sociologického, statistického, ekonomického, manažerského, marketingového i administrativně správního aspektu. Publikace má vedle teoretického přínosu také přínos praktický – teoretické závěry opírající se o empirické prozkoumání reality fungování muzeí mohou být zdrojem informací, jak naplňovat úkoly muzeí uložené legislativou, jak efektivně chránit sbírku a účelně s ní nakládat, jak hospodárně pracovat s rozpočtem a majetkem muzea, jak motivovat a vést zaměstnance a jak účinně provádět prezentaci a marketing muzea. V neposlední řadě mohou být výsledky zkoumání využity také jako zdroj informací pro předkladatele vládních návrhů zákonů, které se týkají zakládání a řízení muzeí a jejich hospodaření.

Objev podobné jako Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík - e-kniha

cena 200.0 Kč
Detail

Možnosti ovlivnění výkonnosti elitních plavců silovou přípravou - Radim Jebavý, Vladimír Hojka, Kubová Simona - e-kniha

eBook: V žádném jiném sportu, než je plavání, se rychleji nemění tabulky s národními a světovými rekordy. Naši trenéři si kladou otázku, v čem jsou ve světě plavci lepší než u nás. Na to nelze snadno odpovědět. Důvodů je nepochybně více. Určité kvalitativní rozdíly v přípravě nacházíme i mimo bazén. Naše kolektivní monografie se snaží propojit pohled na možná rizika přetížených tělesných segmentů, konkrétně pletence ramenního, a na důležité prvky zejména silové neplavecké přípravy.

Objev podobné jako Možnosti ovlivnění výkonnosti elitních plavců silovou přípravou - Radim Jebavý, Vladimír Hojka, Kubová Simona - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku - Jan C. Galeta

Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku je název průvodce významnými stavbami, v nichž sídlí a působí muzejní a galerijní instituce se svými sbírkami. Publikace nás provede těmito stavbami, o nichž jsme neměli možnost mnohé se dovědět, byť do muzeí a galerií chodíme dost často. Takto souhrnně jsou představeny čtenářům poprvé. Mezi těmi 437 stavbami a objekty uváděnými v publikaci nejsou jen ty, které byly přímo stavěny pro muzejní a galerijní účel, ale seznámíme se zejména s desítkami hradů a zámků, paláců, měšťanských domů, vil i venkovských a dokonce obranných staveb, které jsou dnes se svými muzejními a galerijními sbírkami přístupny veřejnosti. V bohatě obrazově doprovozené knize se dovíme zajímavé informace o jejich architektech, stavitelích a stavebnících a mnohdy stovky let staré historii. 61 autorů pod vedením Jana Galety z Masarykovy univerzity v Brně připravilo bohatou publikaci, která čtenáři přiblíží bohatý vějíř jedinečných stavebních památek naší země.

Objev podobné jako Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku - Jan C. Galeta

cena 268.0 Kč
Detail

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

eBook: Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

Objev podobné jako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

cena 241.0 Kč
Detail

Kulturní zboží jako dar (978-80-875-0098-9)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 144 stran, česky Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a...

Objev podobné jako Kulturní zboží jako dar (978-80-875-0098-9)

cena 69.0 Kč
Detail

Víra, náboženství a církve (978-80-875-0092-7)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 164 stran, česky Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova...

Objev podobné jako Víra, náboženství a církve (978-80-875-0092-7)

cena 69.0 Kč
Detail

Knihy a čtení (978-80-875-0066-8)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 248 stran Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě.Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby...

Objev podobné jako Knihy a čtení (978-80-875-0066-8)

cena 69.0 Kč
Detail

Galerie mrtvých

Audiokniha MP3 Chris Carter, čte Jakub Saic - autor Chris Carter, čte Jakub Saic „Jedenatřicet let u sboru, a za ta léta jsem viděl šílených věcí víc než dost, ale kdybych si mohl, než umřu, vybrat jen jednu věc, kterou bych radši neviděl… Tak by to byla tahle.“ Tak poručík Losangeleského policejního sboru přivítá detektivy Huntera a Garciu na místě, kde se podle všeho odehrála snad nejotřesnější vražda, jakou kdy vyšetřovali. Brzy po ní následují další, události se vyvíjejí nečekaným směrem a detektivové útvaru ultranásilných zločinů musí spojit své síly s agenty FBI. Společně s nimi se pak vydávají po stopě sériového vraha, jehož loviště nemá hranice, psychopata, pro kterého vraždy zdaleka nejsou jen zabíjení – považuje je za druh umění. Vítejte v Galerii mrtvých. CHRIS CARTER Ač zní jeho jméno typicky americky, Chris Carter je původem Ital narozený v Brazílii. Vystudoval psychologii a chování zločinců na Michiganské univerzitě a jako člen týmu soudní...

Objev podobné jako Galerie mrtvých

cena 349.0 Kč
Detail

Galerie - Greenberg Steven

One woman's quest for truth reveals a dark family secret long buried in Prague's Nazi past. WINNER: Pinnacle Book Achievement Award, Fall 2015 -- Best Books in Fiction "Imagine Stephen King wrote Schindler's List..." Nikki [Historical, Thriller, Literary, Holocaust] Every family holds to secrets, but some are far darker, reach deeper, and touch a rawer nerve than others. Vanesa Neuman is the daughter of Holocaust survivors, and her childhood in the cramped intimacy of south Tel Aviv is shadowed by her parents' unspoken wartime experiences. The past for her was a closed book... until her father passes away and that book falls literally open. Vanesa must now unravel the mystery of the diary she has received--and the strange symbol within--at all costs. Set against the backdrop of the Nazi occupation and the Jewish Museum of Prague--Adolf Eichmann's "Museum of an Extinct Race"--Galerie is fast-paced historical fiction in the tradition of Tatiana De Rosnay's Sarah's Key. From Jerusalem's Yad V'Shem Holocaust research center, to the backstreets of Prague, and into the former "paradise ghetto" of Theresienstadt, Vanesa's journey of understanding will reveal a darker family past than she ever imagined--a secret kept alive for over half a century. PERFECT FOR BOOK CLUBS: A book club guide is included at the end of the story. Galerie by Steven Greenberg Evolved Publishing presents a thrilling work of historical fiction that examines how Holocaust horrors still resonate generations later, and how even deep wounds of betrayal can ultimately heal. [DRM-Free] Books by Steven Greenberg: Enfold Me Galerie Moon Path (Coming 2017) More Great Thrillers from Evolved Publishing: Forgive Me, Alex by Lane Diamond Shatter Point by Jeff Altabef Whispers of the Dead by C.L. Roberts-Huth Red on the Run by K.M. Hodge

Objev podobné jako Galerie - Greenberg Steven

cena 447.0 Kč
Detail

Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (CD)

Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (2024) - CD. Reedice Hladíkova instrumentálního alba z roku 1975. Nově remasterované album je pokračováním „Efektní“ reediční řady i hudebním svědkem času. Tento skvělý kytarista by si za dobu velmi úspěšné kariéry určitě zasloužil víc sólových šancí, ale osud mu poskytl vlastně jen tuto jedinou. A ještě dost komplikovanou, neb původně natočenou už v roce 1973, vydanou se zpožděním, a navíc s v nouzi upravenou částí jinak zpívaného repertoáru. Přesto je to stále výtečné poslouchání, se ctí zařaditelné do tehdejší světové vlny progresivního rocku. Můžete tam snad nalézt mírné ohlasy Pink Floyd, Santany či Yes, ale ze všeho nejvíc je to zcela unikátní skladatel a instrumentalista Radim Hladík. Ve spolupráci s výtečně fungujícím základním triem J. Kůstka, V. Čech a L. Semelka, plus hosty J. Stivínem (flétna, saxofon) a M. Kratochvílem (piano), je to dospělý art rock s občasnými bluesovými kořeny, mírným podílem jazzu a principiální kytarovostí na mnoho způsobů. Vedle dvou rozsáhlých kompozic tu najdeme dvě středostopážní a jedno překvapení v podobě Čajovny, z níž se stala jedna z našich nejikoničtějších instrumentálek vůbec. Také proto jejích dalších pět verzí (včetně jedné dosud nevydané koncertní) z let 1979 až 2011 tvoří cédéčkový bonus.1. Boty 10:00 2. Čajovna 04:03 3. Skládanka 05:52 4. Ztráty a nálezy 05:16 5. Hypertenze 12:36 6. Čajovna (live 1979) 02:18 7. Čajovna (1986) 03:09 8. Čajovna (1992) 03:05 9. Čajovna (live 2007) 03:04 10. Čajovna (live 2010) 03:50

Objev podobné jako Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (CD)

cena 289.0 Kč
Detail

Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (Vinyl LP)

Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (2024) - Vinyl LP. Reedice Hladíkova instrumentálního alba z roku 1975. Nově remasterované album je pokračováním „Efektní“ reediční řady i hudebním svědkem času. Tento skvělý kytarista by si za dobu velmi úspěšné kariéry určitě zasloužil víc sólových šancí, ale osud mu poskytl vlastně jen tuto jedinou. A ještě dost komplikovanou, neb původně natočenou už v roce 1973, vydanou se zpožděním, a navíc s v nouzi upravenou částí jinak zpívaného repertoáru. Přesto je to stále výtečné poslouchání, se ctí zařaditelné do tehdejší světové vlny progresivního rocku. Můžete tam snad nalézt mírné ohlasy Pink Floyd, Santany či Yes, ale ze všeho nejvíc je to zcela unikátní skladatel a instrumentalista Radim Hladík. Ve spolupráci s výtečně fungujícím základním triem J. Kůstka, V. Čech a L. Semelka, plus hosty J. Stivínem (flétna, saxofon) a M. Kratochvílem (piano), je to dospělý art rock s občasnými bluesovými kořeny, mírným podílem jazzu a principiální kytarovostí na mnoho způsobů. Vedle dvou rozsáhlých kompozic tu najdeme dvě středostopážní a jedno překvapení v podobě Čajovny, z níž se stala jedna z našich nejikoničtějších instrumentálek vůbec. Také proto jejích dalších pět verzí (včetně jedné dosud nevydané koncertní) z let 1979 až 2011 tvoří cédéčkový bonus. 1. Boty 10:00 2. Čajovna 04:03 3. Skládanka 05:52 4. Ztráty a nálezy 05:16 5. Hypertenze 12:36

Objev podobné jako Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (Vinyl LP)

cena 519.0 Kč
Detail

Galerie slávy - Václav Knop

Audiokniha MP3 Luboš Xaver Veselý, čte Luboš Xaver Veselý, Václav Knop Galerie slávy - Václav Knop - audiokniha obsahuje biografický rozhovor se známou osobností, který moderuje Luboš Xaver Veselý. Vydavatelství Six Fresh s.r.o. připravilo pro posluchače cyklus poutavých biografických rozhovorů se známými osobnostmi. Každý, kdo zanechal ve svém oboru významnou stopu, je mediálně známým a profesně uznávaným, má právo na svoje místo v GALERII SLÁVY. Každý díl GALERIE SLÁVY je de facto mluveným životopisem konkrétní osobnosti. Kudy vedla životní cesta herce Václava Knopa? Kdy a proč se rozhodlo, že bude hercem? Co všechno předcházelo jeho slavnému angažmá v Národním divadle? Co zažil s Vinklářem, Kemrem, Hrušínským a dalšími? Jak se hercům žilo a tvořilo za komunistů? Co v jeho profesní kariéře znamenal populární seriál Hospoda? O vojně, o kartách, o politice, o ženách, o filmu, o divadle, o slávě, o dabingu, o životě i smrti, o ženách i dětech… ale taky o...

Objev podobné jako Galerie slávy - Václav Knop

cena 149.0 Kč
Detail

Galerie slávy - Robert Vano

Audiokniha MP3 Luboš Xaver Veselý, čte Robert Vano, Luboš Xaver Veselý Galerie slávy - Robert Vano - audiokniha obsahuje biografický rozhovor se známou osobností, který moderuje Luboš Xaver Veselý. Vydavatelství Six Fresh s.r.o. připravilo pro posluchače cyklus poutavých biografických rozhovorů se známými osobnostmi. Každý, kdo zanechal ve svém oboru významnou stopu, je mediálně známým a profesně uznávaným, má právo na svoje místo v GALERII SLÁVY. Každý díl GALERIE SLÁVY je de facto mluveným životopisem konkrétní osobnosti. Životní peripetie, trnitá cesta k úspěchu, i kapky životní moudrosti popisuje v mimořádně otevřeném podívání slavný český fotograf Robert Vano. Jak a proč putoval čerstvý maturant z komunistické země za svobodou? Kde se potkal s fotografováním? Co všechno zažil v Americe? Proč zůstal americkým občanem? Co si myslí o politice, o umění, o smrti nebo sám o sobě? Tyto a desítky dalších otázek zaznívají v tomto díle Galerie slávy. Robert...

Objev podobné jako Galerie slávy - Robert Vano

cena 149.0 Kč
Detail

Galerie slávy - Jan Saudek

Audiokniha MP3 Luboš Xaver Veselý, čte Luboš Xaver Veselý, Jan Saudek Galerie slávy - Jan Saudek - audiokniha obsahuje biografický rozhovor se známou osobností, který moderuje Luboš Xaver Veselý. Jedinečný životopisný rozhovor se světoznámým českým fotografem Janem Saudkem. Mimořádně otevřená, exkluzivní, zpověď člověka, která nenechá nikoho chladným, odkrývá řadu doposud nezveřejněných peripetií jeho života. Jaké bylo jeho dětství? Čeho v životě nejvíce lituje? Za jakých okolností a proč se rozešel se svým bratrem nebo se svojí bývalou partnerkou? Co si myslí o ženách, o smrti, o vztazích nebo o umění? To vše zaznívá v emotivní zpovědní show, kde je Jan Saudek hostem moderátora Luboše Xavera Veselého. Vydavatelství Six Fresh s.r.o. připravilo pro posluchače cyklus poutavých biografických rozhovorů se známými osobnostmi. Každý, kdo zanechal ve svém oboru významnou stopu, je mediálně známým a profesně uznávaným, má právo na svoje místo v GALERII SLÁVY. Každý...

Objev podobné jako Galerie slávy - Jan Saudek

cena 149.0 Kč
Detail

Galerie slávy - Jiří Adamec

Audiokniha MP3 Luboš Xaver Veselý, čte Luboš Xaver Veselý, Jiří Adamec Galerie slávy - Jiří Adamec - audiokniha obsahuje biografický rozhovor se známou osobností, který moderuje Luboš Xaver Veselý. Jedinečný životopisný rozhovor s režisérem Jiřím Adamcem, který je autorem legendárních seriálů jako jsou Sanitka, Rodáci, Pojišťovna štěstí, Cesty domů a další. Jiří Adamec je muž, který neztrácí čas a proto je jeho život plný jedinečných vzpomínek a zážitků. To vše zaznívá v upřímné zpovědní show, kde je Jiří Adamec hostem moderátora Luboše Xavera Veselého. Vydavatelství Six Fresh s.r.o. připravilo pro posluchače cyklus poutavých biografických rozhovorů se známými osobnostmi. Každý, kdo zanechal ve svém oboru významnou stopu, je mediálně známým a profesně uznávaným, má právo na svoje místo v GALERII SLÁVY. Každý díl GALERIE SLÁVY je de facto mluveným životopisem konkrétní osobnosti. Obsah: 1. Dětství 2. Studium a profesní začátky 3. Režisérská tvorba...

Objev podobné jako Galerie slávy - Jiří Adamec

cena 149.0 Kč
Detail

Galerie slávy - Antonín Panenka

Audiokniha MP3 Luboš Xaver Veselý, čte Luboš Xaver Veselý, Antonín Panenka Galerie slávy - Antonín Panenka - audiokniha obsahuje biografický rozhovor se známou osobností, který moderuje Luboš Xaver Veselý. Jedinečný životopisný rozhovor se slavným českým fotbalistou a internacionálem Antonínem Panenkou. Kde začala a jak pokračovala životní cesta jednoho z nejpopulárnějších českých sportovců. Jaké největší životní překážky mu osud připravil a jak vlastně zaplatil za svůj mimořádný úspěch a svoji nehynoucí slávu. Kdo pomohl jeho sportovnímu úspěchu? Jak dnes vidí svoji legendární penaltu v Bělehradě? Jak vypadalo pozadí profesionálního sportu za totalitního režimu? Jak vidí postavení dnešních sportovních hvězd? Antonín Panenka odpovídá na, místy ostré, otázky moderátora Luboše Xavera Veselého s nevázanou upřímností. Vydavatelství Six Fresh s.r.o. připravilo pro posluchače cyklus poutavých biografických rozhovorů se známými osobnostmi. Každý, kdo zanechal ve...

Objev podobné jako Galerie slávy - Antonín Panenka

cena 149.0 Kč
Detail

Podívejte se také