Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Podívejte se také Muzea a galerie (978-80-875-0034-7)

cena 69.0 Kč
Detail

Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Podívejte se také Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku (978-80-87073-87-2)

cena 69.0 Kč
Detail

Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím.

Podívejte se také Šluknovsko: Všeobecné informace, přírodní krásy, kulturní památky, muzea a galerie, ... (80-7033-898-9)

cena 69.0 Kč
Detail

Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů.

Objev podobné jako Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.

Objev podobné jako Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.

Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Objev podobné jako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky.

Objev podobné jako Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření.

Objev podobné jako Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Muzea a galerie (978-80-875-0034-7)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 124 stran Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Objev podobné jako Muzea a galerie (978-80-875-0034-7)

cena 69.0 Kč
Detail

Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času.

Objev podobné jako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.

Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.

Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku - Jan C. Galeta, kolektiv autorů

Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku je název průvodce významnými stavbami, v nichž sídlí a působí muzejní a galerijní instituce se svými sbírkami. Publikace nás provede těmito stavbami, o nichž jsme neměli možnost mnohé se dovědět, byť do muzeí a galerií chodíme dost často. Takto souhrnně jsou představeny čtenářům poprvé. Mezi těmi 437 stavbami a objekty uváděnými v publikaci nejsou jen ty, které byly přímo stavěny pro muzejní a galerijní účel, ale seznámíme se zejména s desítkami hradů a zámků, paláců, měšťanských domů, vil i venkovských a dokonce obranných staveb, které jsou dnes se svými muzejními a galerijními sbírkami přístupny veřejnosti. V bohatě obrazově doprovozené knize se dovíme zajímavé informace o jejich architektech, stavitelích a stavebnících a mnohdy stovky let staré historii. 61 autorů pod vedením Jana Galety z Masarykovy univerzity v Brně připravilo bohatou publikaci, která čtenáři přiblíží bohatý vějíř jedinečných stavebních památek naší země.

Objev podobné jako Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku - Jan C. Galeta, kolektiv autorů

cena 268.0 Kč
Detail

Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku (978-80-87073-87-2)

Kniha - autor Jan Galeta, 320 stran, česky Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku je název průvodce významnými stavbami, v nichž sídlí a působí muzejní a galerijní instituce se svými sbírkami.Publikace nás provede těmito stavbami, o nichž jsme neměli možnost mnohé se dovědět, byť do muzeí a galerií chodíme dost často. Takto souhrnně jsou představeny čtenářům poprvé. Mezi těmi 437 stavbami a objekty uváděnými v publikaci nejsou jen ty, které byly přímo stavěny pro muzejní a galerijní účel, ale seznámíme se zejména s desítkami hradů a zámků, paláců, měšťanských domů, vil i venkovských a dokonce obranných staveb, které jsou dnes se svými muzejními a galerijními sbírkami přístupny veřejnosti. V bohatě obrazově doprovozené knize se dovíme zajímavé informace o jejich architektech, stavitelích a stavebnících a mnohdy stovky let staré historii. 61 autorů pod vedením Jana Galety z Masarykovy univerzity v Brně připravilo bohatou publikaci, která čtenáři...

Objev podobné jako Muzea a galerie v Čechách, na Moravě a ve Slezsku (978-80-87073-87-2)

cena 252.0 Kč
Detail

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

eBook: Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

Objev podobné jako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

cena 241.0 Kč
Detail

Hurá do galerie - Pavlína Pitrová - e-kniha

eBook: Poznejte barevný svět výtvarného umění! Vydejte se na poznávací výlet do světa výtvarného umění. Cesta povede napříč staletími i uměleckými styly. Provázet vás budou veselé ilustrace, díky nimž si pojmy ze světa výtvarného umění snadno zapamatujete. Seznámíte se s nejvýznamnějšími díly historie a umělci, kteří je vytvořili. Nechybí výtvarné aktivity, díky kterým se i z vás stanou experti na umění, nebo dokonce samotní umělci!

Objev podobné jako Hurá do galerie - Pavlína Pitrová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Překvapení v galerii - Clare Connellyová - e-kniha

eBook: Pohádkově krásný král, pohádkově krásný ostrov a pohádkově krásný hrad… Ale tím pohádka končí. Protože Frankie nikdy královnou být nechtěla. A stala se jí proti vlastní vůli – Matthias ji přinutil. A Matthias na pohádky nevěří! Jenže to netuší, že i když podle něj pohádky nejsou, jedna ho nakonec dožene. A že čelit jí… to by bylo jako postavit se do cesty lavině!

Objev podobné jako Překvapení v galerii - Clare Connellyová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Harfy ve sbírce Národního muzea – Českého muzea hudby - Daniela Kotašová - e-kniha

eBook: Publikace se zaměřuje na prezentaci sbírky harf v Národním muzeu – Českém muzeu hudby (dále NM ČMH). Její základ tvoří katalog, který doprovází text s těžištěm v české problematice a v historii, s níž harfy v muzejní sbírce bezprostředně souvisejí. Smyslem tedy není všeobecné pojednání o vývoji harfy a jejích historicky významných stadiích, ale zaměření na česká specifika, charakteristická pro dějiny nástroje na našem území, která se jakkoliv vztahují k nástrojům ve sbírce NM ČMH. Kniha je určena muzejním pracovníkům, restaurátorům, konzervátorům, výrobcům harf, hudebním historikům, ale i praktickým hudebníkům – harfistům, zájemcům o hudební nástroj z hlediska užitého umění, běžným návštěvníkům muzeí a širší laické veřejnosti. This publication focuses on the presentation of the harp collection at the National Museum – Czech Museum of Music. At the core of the publication is a catalogue, which is accompanied by a text that concentrates mainly on issues specific to this country and on historical questions that are directly applicable to the harps in the museum collection. The purpose therefore is not a general discussion of the harp’s development and of its historically important phases, but rather to concentrate on specific local issues that are characteristic of the history of the instrument in this country and that are in any way relevant to the instruments in the collection of the National Museum. This book is intended for museum workers, instrument restorers and preservers, harp makers, and music historians as well as for practical musicians – harpists, those interested in the harp from the perspective of the applied arts, ordinary museum visitors, and the broader lay public.

Objev podobné jako Harfy ve sbírce Národního muzea – Českého muzea hudby - Daniela Kotašová - e-kniha

cena 435.0 Kč
Detail

Z galerie otců Plzně - Jiří Votruba - e-kniha

eBook: Jiří Votruba:Z galerie otců Plzněstřípky vědomostí o těch, kteří v různých dobách stáli v čele města, a o časech, jež společně s ním prožívaliKniha zachycuje sled osobností, které stály v čele někdejšího královského města Plzně a společně s ním prožívaly časy, které následovaly od jeho založení okolo roku 1295 až do roku 1948. Publikace stejně tak zaznamenává i události v souvislosti s pobyty významných historických osobností v Plzni. Mezi ně patřil známý husitský hejtman Jan Žižka, císař Rudolf II., jeho dvorní astronom Tycho Brahe, první dobyvatel města Arnošt hrabě Mansfeld, ale i zavržený generalissimus císařských vojsk Albrecht z Valdštejna, císař František I. a řada dalších. Autor knihy Jiří Votruba byl dlouholetým profesionálním novinářem. Zprvu třináct let působil v redakci Československého rozhlasu v Plzni, v dalších letech pak v několika redakcích regionálních novin. Od svého narození v historickém Chebu v roce 1946 měl vždy blízký vztah k historii západních Čech. Když se s rodiči v roce 1960 přistěhoval do Plzně, zrodilo se v něm přání zachytit zaznamenat osudy významných plzeňských osobností na pozadí historických událostí. Práce na této zajímavé a fakty bohatě zaplněné knize trvala autorovi zhruba osm let.

Objev podobné jako Z galerie otců Plzně - Jiří Votruba - e-kniha

cena 119.0 Kč
Detail

Ethicum - Radim Brázda - e-kniha

eBook: Ethicum je učeno pro základní orientaci v etice. S pomocí příkladů a explikací představuje základní sféry etického zájmu (deskriptivní etika, deontická logika, metaetika, normativní etika, aplikovaná etika). Vstup do textu otevírá set základních otázek, které si etika tradičně pokládala a pokládá je i v novějších modifikacích a upřesněních.br> Ethicum směřuje od otázek, základních morálních přesvědčení a jejich zdůvodnění k jednotlivým způsobům, kterými je možné zahájit systematické studium etiky. Ethicum se nepokouší vyjít vstříc speciální cílové skupině čtenářů. Pokouší se předložit problémy morální filozofie v rovinách a v podobách, o nichž se domnívám, že by mohly být adekvátní pro úvod do studia etiky na půdě univerzity.

Objev podobné jako Ethicum - Radim Brázda - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Fenomén Praděd - Vlastivědné muzeum Jesenicka - e-kniha

eBook: Vydejte se za poznáním tajemných zákoutí nejvyšší hory Jeseníků! Čekají na vás zajímavá místa a stavby, vodní toky i okolní sídla. Dozvíte se vše o mytickém duchu hor, který prý v hoře sídlí, i o zajímavých osobnostech spojených s tímto podmanivým místem. Zjistíte, jaké turistické a sportovní možnosti Praděd nabízí a necháte se okouzlit úchvatnými fotografiemi a ilustracemi. Průvodcem na objevitelských cestách vám bude specialista na oblast Jesenicka, který zná Praděd i jeho okolí jako své boty. Matěj Matela vyrostl a žije v Jeseníkách, díky čemuž má k tomuto regionu velmi silný vztah a opravdu dobře ho zná. Je pracovníkem Vlastivědného muzea Jesenicka, které se na přípravě této knihy také podílelo (www.muzeumjesenik.cz).

Objev podobné jako Fenomén Praděd - Vlastivědné muzeum Jesenicka - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Sport a muzeum - Jan Lomíček - e-kniha

eBook: Publikace se věnuje problematice proměn sportovně-tělovýchovných muzeí v českých zemích. Zaměřuje se na vývoj státního muzea tělesné výchovy a sportu, které by letos oslavilo sedmdesáté výročí existence, a peripetie jeho fungování od devadesátých let, které vyvrcholily zánikem ústřední stálé expozice dějin tělesné výchovy a sportu v ČR. Její více než dvacetiletou absenci v současné době nahrazují lokální stálé expozice a síně slávy. Současný stav sportovně-tělovýchovného muzejnictví u nás publikace srovnává se situací v zemích V4 a v závěru rozebírá možné perspektivy, které se v oblasti muzejní prezentace témat spojených s historií tělesné výchovy, sportu a olympismu nabízejí do budoucna.

Objev podobné jako Sport a muzeum - Jan Lomíček - e-kniha

cena 190.0 Kč
Detail

Paměť Národního muzea - Libor Jůn - e-kniha

eBook: Monografie Paměť Národního muzea představuje největší muzeum České republiky v netradiční perspektivě, prostřednictvím egodokumentů (paměti, deníkové záznamy, rozhovory), které konfrontuje s dokumenty legislativní povahy či úředními dokumenty. Dějiny Národního muzea jsou sledovány v kontextu událostí politických dějin, ale s důrazem na individuální prožitek a perspektivu jednotlivých pracovníků muzea, kteří se podíleli na jeho každodenním životě. V podobě i formulacích dokumentů je možno sledovat hlavní rysy vývoje způsobů vyjadřování i vzájemné komunikace mezi muzejníky navzájem, ale i vůči nadřízeným orgánům, stejně jako přesahy do širšího kontextu politických a kulturních dějin Československa v rozmezí let 1918-1990.

Objev podobné jako Paměť Národního muzea - Libor Jůn - e-kniha

cena 190.0 Kč
Detail

Hurá do muzea - Pavlína Pitrová - e-kniha

eBook: Prozkoumej pestrý svět muzejních sbírek! Co je to muzeum? Co tam můžete vidět? Kdo zde pracuje? Jak vznikají sbírky? Nejen to se dozvíte, když se s námi vydáte na poznávací výlet do výstavních síní, depozitářů či skanzenů. Zjistíte, kdy muzea začala vznikat a proč jsou tak důležitá. Cesta povede napříč staletími i vědními obory. Seznámíte se s nejvýznamnějšími sběrateli a dozvíte se, jaké muzejní poklady můžete ve sbírkách najít. Bonus! Mapa významných muzeí v České republice a Evropě.

Objev podobné jako Hurá do muzea - Pavlína Pitrová - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Tisky do roku 1700 v Národním muzeu - Českém muzeu hudby - Dagmar Štefancová - e-kniha

eBook: Vědecký katalog starých tisků vydaných od roku 1499 do roku 1700 soustřeďuje údaje o všech relevantních tiscích z hudebněhistorického oddělení Českého muzea hudby (celkem 107 položek). Jedná se o liturgické knihy, sborníky renesanční polyfonie, raně barokní kompozice, ale také hudebněteoretické práce a učebnice. Katalog je velmi podrobně zpracován, vybaven několika druhy rejstříků a obrazovou dokumentací. Badatel se tak může ve sbírkovém fondu Národního muzea - Českého muzea hudby dobře orientovat a získat informace o pramenech, z nichž mnohé jsou unikátně zachovány v domácím i světovém měřítku. Zhodnocením sbírky starých tisků se z obsahového hlediska zabývá speciální kapitola, která v jednotlivých tematických skupinách představuje čtenářům známá i méně známá jména renesančních a barokních skladatelů, teoretiků a tiskařů. Kniha je uvedena studií o vzniku této sbírky a její historii v letech 1818–1989.

Objev podobné jako Tisky do roku 1700 v Národním muzeu - Českém muzeu hudby - Dagmar Štefancová - e-kniha

cena 370.0 Kč
Detail

Zvíře nadržené - Radim Uzel - e-kniha

eBook: Milostné zvířátko uděláme z vás, kolem hrdla dáme pozlacený pás…“ veršuje libretista Karel Sabina v naší vpravdě národní opeře. Doba však tehdy byla cudná, nebo si tak alespoň navenek připadala. Jakápak tedy „nadrženost“. Přitom však lidská sexualita je tak stará jako lidstvo samo a jedním z jejích trvalých znaků je vyšší sexuální aktivita mužů. Navíc je člověk bytostí trvale sexualizovanou a jeho sexualita má charakter jak prokreační – rozmnožovací, tak rekreační – potěšující.Deset kapitol knihy Zvíře nadržené neobchází žádná tabu již proto, že si je autor nepřipouští. Zdaleka si proto nevšímá jen různých forem párového soužití, ale také toho, kde jsou v sexu hranice normality a kdy je třeba mluvit o sexuálním nebezpečí a zločinu.Kybernetička Lynne Hallová na adresu stále populárnějších sexuálních robotů nedávno pronesla, že jejich hardware je těžký, hlučný a přehřívá se. Koneckonců, někde se s polidšťováním techniky začít muselo.

Objev podobné jako Zvíře nadržené - Radim Uzel - e-kniha

cena 99.0 Kč
Detail

Beauty fotografie - Radim Kořínek - e-kniha

eBook: Zaujaly vás stylizované snímky nadpozemsky krásných modelek a rádi byste se dozvěděli, jak takové záběry vznikají? Nebo si naopak myslíte, že fotografie spadající do škatulky beauty jsou jedna jako druhá, bez nápadu a podřízené komerčním požadavkům zákazníka? Nechte si poradit, jak k tomuto žánru přistupovat osobitým způsobem a možná budete nakonec překvapeni tím, kde všude dokáže oko nadaného fotografa krásu nalézt a jakých podob může v jeho podání nabývat. Zkušený výtvarník a fotograf se s vámi vám v deseti kapitolách rozdělí o své jedinečné zkušenosti se zobrazováním krásy. Dočtete se, jak sám vnímá samotný žánr beauty, kde hledá fotografické příležitosti a spolupracovníky, kdy je se svou prací spokojen a kdy se naopak rozhodne výsledné snímky dále upravovat v počítači. Kromě řady praktických rad nabízí autor i zamyšlení nad vybranými snímky, u kterých podrobně popíše okolnosti jejich vzniku a na závěr pak připravil inspirativní galerii, v níž se sami přesvědčíte, jak pestrá může beauty fotografie být. Kniha vám mimo jiné poradí jak: * Najít rozumný poměr mezi technikou a výtvarným cítěním * Efektivně pracovat s nezbytným osvětlovacím příslušenstvím * Najít modelky, vizážistky, kadeřníky a další spolupracovníky * Navodit atmosféru a zohlednit požadavky všech zúčastněných * Provádět nezbytné úpravy pořízených snímků ve Photoshopu * Hledat inspiraci a vytvořit si originální fotografický rukopis

Objev podobné jako Beauty fotografie - Radim Kořínek - e-kniha

cena 389.0 Kč
Detail

Rudolfův pekař - Radim Weber - e-kniha

eBook: Málokdo ví, málo kdo zná, že v době panování císaře Rudolfa II, žil na Starém městě pražském pekař, který měl ve své pekárně na tehdejší dobu neobvyklé technické vymoženosti. Zřejmě i tato skutečnost inspirovala Jana Wericha k napsání scénáře k filmům Císařův pekař a Pekařův císař. Fiktivní setkání tohoto pekaře se svým potomkem, žijícím v dnešní době, zavádí čtenáře do doby 16. století, rovněž konfrontuje nejen tehdejší dobu s realitou filmů, ale i s realitou dnešní doby.

Objev podobné jako Rudolfův pekař - Radim Weber - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sexuální všehochuť - Radim Uzel - e-kniha

eBook: V dobách předinternetových hledala školní dítka v Pravidlech školního pravopisu pod jistými písmeny jistá slova. Písmena tam byla vždy, hledaná slova nikdy.Nejnovější kniha Radima Uzla tímto problémem netrpí. Je v ní všechno. Sex pěkně jako podle abecedy, neboť erotika je v lidském světě všudypřítomná – a kdo by to chtěl skrývat, byl by špatným vypravěčem.Radim Uzel to ví – a když píše, usmívá se. MUDr. Radim Uzel, CSc. (*27. března 1940, Ostrava)Promoval v roce 1963 na lékařské fakultě v Brně. Po celou dobu své odborné praxe se věnoval reprodukční medicíně, poruchám plodnosti, plánovanému rodičovství a problematice antikoncepce. V rámci specializace v lékařské sexuologii se profiloval především jako odborník na sexuální výchovu. Je autorem mnoha článků v tisku, rozhovorů a publicistických relací v rozhlase a v televizi. Každoročně absolvuje desítky přednášek a besed v oblasti sexuální výchovy pro odbornou i laickou veřejnost. Jeho vystoupení i písemné projevy vynikají srozumitelností a humorným nadhledem. Absolvoval studijní pobyty v Holandsku a v USA. Je čestným členem České gynekologicko-porodnické společnosti, České a Slovenské sexuologické lékařské společnosti, odborným garantem Národního registru reprodukčního zdraví Ministerstva zdravotnictví ČR, čestným předsedou Společnosti pro plánování rodiny a sexuální výchovu, externím učitelem Univerzity Hradec Králové. Vydal téměř dvě desítky populárních knižních publikací, je místopředsedou Obce českých spisovatelů.

Objev podobné jako Sexuální všehochuť - Radim Uzel - e-kniha

cena 109.0 Kč
Detail

Dějiny Náprstkova muzea I - Klára Woitschová - e-kniha

eBook: První díl dvousvazkové monografie věnované pražskému Náprstkovu muzeu pojednává o dějinách této významné muzejní instituce. Cílem je objasnit vývoj postavení muzea v soustavě českých a československých paměťových institucí a proměnu úkolů, které si buď samo předsevzalo, či mu byly ukládány autoritami určujícími směr politického a kulturního vývoje ve státě. Pozornost je věnována i budování expozic a nejvýznamnějším výstavám, a to i v souvislosti s prostory, v nichž muzeum v průběhu let působilo, představen je i jeho vědecký program. Výklad se držím chronologické linie a dějiny muzea jsou zachyceny v celé jejich šíři v podstatě až do současnosti. Druhou, do jisté míry autonomní část výkladu představuje rozsáhlá kapitola o vývoji knihovny Náprstkova muzea.

Objev podobné jako Dějiny Náprstkova muzea I - Klára Woitschová - e-kniha

cena 380.0 Kč
Detail

Hurvínek a kouzelné muzeum - Ivona Březinová - e-kniha

eBook: Prastarému muzeu loutek, kde pan Spejbl pracuje jako hlídač, hrozí zbourání. Hurvínek se díky své neposlušnosti dostane do podzemí muzea a objeví svět, který byl doposud návštěvníkům zcela utajen. Velmi brzy bude muset prokázat svou chytrost, šikovnost, odvahu a smysl pro přátelství, aby zachránil taťuldu, ale i kouzelné muzeum a celé město z nadvlády zločinného Pána loutek.

Objev podobné jako Hurvínek a kouzelné muzeum - Ivona Březinová - e-kniha

cena 179.0 Kč
Detail

Indický textil ve sbírkách Náprstkova muzea - e-kniha

eBook: Publikace seznamuje čtenáře s pestrým souborem textilií z indického subkontinentu ze sbírek Náprstkova muzea v Praze. Rozmanité přírodní podmínky dnešní Indie, Pákistánu a Bangladéše stejně jako národnostní, sociální a náboženská specifika se odrážejí v široké škále materiálů, výrobních technik i repertoáru vzorů použitých při výrobě oděvů. Práce poskytuje řadu informací všem zájemcům o indickou kulturu stejně jako obecných znalostí o textilnictví, tradičních řemeslech i muzejním odborníkům. Indické oděvy jsou vedle erudovaného výkladu představeny i velkým množstvím barevných fotografií.

Objev podobné jako Indický textil ve sbírkách Náprstkova muzea - e-kniha

cena 320.0 Kč
Detail

Rukopisy do roku 1700 ze sbírek Národního muzea - Českého muzea hudby - Dagmar Štefancová - e-kniha

eBook: Vědecký katalog je věnován nejstarším hudebním památkám z fondu Českého muzea hudby a tvoří protějšek k podobné práci o hudebních tiscích z téhož fondu, publikované v roce 2019. Čtenář tak dostává podrobné informace o hudebních pramenech, které vznikly od 2. poloviny 14. století do konce 17. století. Publikace je uvedena kapitolou o sběru nejstarších hudebních rukopisů v Knihovně Národního muzea a od roku 1946 v samostatném hudebním oddělení, všímá si velkých přesunů klášterních fondů v souvislosti s konfiskáty a později restitucemi, vydělení specifického fondu AZ i současné podoby celé sbírky nejstarších hudebních rukopisů. Tuto sbírku hodnotí a detailně zkoumá z nejrůznějších hledisek (kodikologie, filigranologie, provenience rukopisů, obsahu atd.). Katalog je strukturován podle druhu zapsané hudby (jednohlas latinský a český, polyfonie) a podle typu pramenů (hlasově kompletní polyfonní prameny, hlasové knihy, fragmenty, tabulatury apod.), doprovází ho bohatý poznámkový aparát a rejstříky (jmenné, lokační, incipitové). Kniha poskytuje detailní pohled nejen na prameny odborné veřejnosti známé (Kutnohorský kodex, Codex Jacobides aj.), ale zároveň informuje o nově objevených faktech, která přispívají k lepšímu poznání středověké a renesanční hudební kultury ve střední Evropě.

Objev podobné jako Rukopisy do roku 1700 ze sbírek Národního muzea - Českého muzea hudby - Dagmar Štefancová - e-kniha

cena 559.0 Kč
Detail

Umění vyjednat cokoliv - Radim Pařík - e-kniha

eBook: Pokud něco chcete, řekněte to. Protože jinak to nikdy nedostanete. Naučte se vyjednávat podle principů FBI a uvidíte, že už zítra dosáhnete svého. Konečně se v této knize dozvíte, co zatím o vyjednávání vědí jen ti vyvolení. Osvojíte si fungující postupy a zjistíte, proč obvyklé poučky zkrátka nefungují. Nejlepší vyjednavači to prostě dělají jinak, naučte se to taky. Všichni vyjednáváme pokaždé, když po nás někdo něco chce. Uvařit kávu, koupit hračku, zkrátit dodací lhůtu, pustit někoho do dveří... Vyjednáváme doma, v práci, dokonce i na ulici. Naučte se to a budete v životě mnohem spokojenější a úspěšnější.

Objev podobné jako Umění vyjednat cokoliv - Radim Pařík - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Podívejte se také