Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Strategický management lidských zdrojů: moderní trendy v HR (978-80-271-3675-9)

Kniha - autor Hana Urbancová; Pavla Vrabcová, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Lidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost. Proto je vysoce aktuální zabývat se vhodným nastavením personálních aktivit, aby si organizace nejenom udržela své zaměstnance, ale také své místo na trhu. V této knize se dozvíte, jak nastavit management lidských zdrojů v organizaci, jak aplikovat age management, společenskou odpovědnost, jak budovat značku zaměstnavatele a v neposlední řadě jak dosahovat konkurenční výhody v organizaci s důrazem na udržitelnost.

Podívejte se také Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

cena 429.0 Kč
Detail

Strategický management lidských zdrojů (978-80-271-3675-9)

Elektronická kniha - autor Hana Urbancová, 296 stran, česky Lidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost. Proto je vysoce aktuální zabývat se vhodným nastavením personálních aktivit, aby si organizace nejenom udržela své zaměstnance, ale také své místo na trhu. V této knize se dozvíte, jak nastavit management lidských zdrojů v organizaci, jak aplikovat age management, společenskou odpovědnost, jak budovat značku zaměstnavatele a v neposlední řadě jak dosahovat konkurenční výhody v organizaci s důrazem na udržitelnost.

Podívejte se také Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

cena 424.0 Kč
Detail

Řízení lidských zdrojů: Moderní pojetí a postupy, 13. vydání (978-80-247-5258-7)

Kniha - autor Michael Armstrong; Stephen Taylor, 928 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Třinácté vydání světového bestselleru představuje moderní pojetí a postupy v oblasti řízení lidských zdrojů. V porovnání s desátým vydáním, které mnozí čeští čtenáři dobře znají, je třinácté vydání knihy výrazně přepracované a aktualizované. Michael Armstrong, který je světově uznávanou kapacitou v oblasti řízení lidských zdrojů, připravil tuto knihu společně se Stephenem Taylorem s cílem ukázat, jak může řízení lidských zdrojů přispívat k úspěšnosti různých organizací od výrobních podniků přes obchodní společnosti až po veřejné instituce. Přitom vycházejí z výsledků mnoha výzkumných projektů, které se zabývaly dopady rozmanitých strategií, politik a postupů v řízení lidských zdrojů na jednotlivce, týmy i organizace, a tyto dopady demonstrují s využitím řady případových studií z prostředí mnoha významných a úspěšných organizací. Výhodou knihy je, že zpracovává...

Podívejte se také Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví (978-80-271-0720-9)

cena 849.0 Kč
Detail

Strategický management lidských zdrojů - Hana Urbancová, Pavla Vrabcová

Lidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost. Proto je vysoce aktuální zabývat se vhodným nastavením personálních aktivit, aby si organizace nejenom udržela své zaměstnance, ale také své místo na trhu. V této knize se dozvíte, jak nastavit management lidských zdrojů v organizaci, jak aplikovat age management, společenskou odpovědnost, jak budovat značku zaměstnavatele a v neposlední řadě jak dosahovat konkurenční výhody v organizaci s důrazem na udržitelnost.

Objev podobné jako Strategický management lidských zdrojů - Hana Urbancová, Pavla Vrabcová

cena 447.0 Kč
Detail

Strategický management lidských zdrojů - Hana Urbancová, Pavla Vrabcová - e-kniha

eBook: Lidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost. Proto je vysoce aktuální zabývat se vhodným nastavením personálních aktivit, aby si organizace nejenom udržela své zaměstnance, ale také své místo na trhu. V této knize se dozvíte, jak nastavit management lidských zdrojů v organizaci, jak aplikovat age management, společenskou odpovědnost, jak budovat značku zaměstnavatele a v neposlední řadě jak dosahovat konkurenční výhody v organizaci s důrazem na udržitelnost.

Objev podobné jako Strategický management lidských zdrojů - Hana Urbancová, Pavla Vrabcová - e-kniha

cena 424.0 Kč
Detail

Moderní time management (978-80-271-2452-7)

Elektronická kniha - autor Kevin Kruse, 176 stran, česky Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: • Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. • Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. • Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili....

Objev podobné jako Moderní time management (978-80-271-2452-7)

cena 246.0 Kč
Detail

Řízení lidských zdrojů - Moderní pojetí a postupy - Michael Armstrong, Stephen Taylor

Třinácté vydání světového bestselleru představuje moderní pojetí a postupy v oblasti řízení lidských zdrojů. V porovnání s desátým vydáním, které mnozí čeští čtenáři dobře znají, je třinácté vydání knihy výrazně přepracované a aktualizované. Michael Armstrong, který je světově uznávanou kapacitou v oblasti řízení lidských zdrojů, připravil tuto knihu společně se Stephenem Taylorem s cílem ukázat, jak může řízení lidských zdrojů přispívat k úspěšnosti různých organizací od výrobních podniků přes obchodní společnosti až po veřejné instituce. Přitom vycházejí z výsledků mnoha výzkumných projektů, které se zabývaly dopady rozmanitých strategií, politik a postupů v řízení lidských zdrojů na jednotlivce, týmy i organizace, a tyto dopady demonstrují s využitím řady případových studií z prostředí mnoha významných a úspěšných organizací. Výhodou knihy je, že zpracovává problematiku řízení lidských zdrojů opravdu komplexně. Zabývá se všemi činnostmi personalistů a manažerů v oblasti řízení lidských zdrojů – od vytváření a rozvoje organizace přes motivaci, oddanost a angažovanost zaměstnanců, zabezpečování lidských zdrojů, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, řízení pracovního výkonu a odměňování zaměstnanců, zaměstnanecké vztahy, zabezpečování pohody zaměstnanců, bezpečnost a ochranu zdraví při práci, mezinárodní řízení lidských zdrojů, personální informační systém nebo právní úpravu zaměstnávání lidí až po dovednosti personalistů a nástroje k řízení lidských zdrojů. Vysvětluje, proč a jak je třeba lidské zdroje řídit strategicky, aby řízení lidských zdrojů podporovalo dosahování strategických cílů organizace a uspokojovalo potřeby zainteresovaných stran. Kniha spojuje prvky odborné knihy, praktické příručky i studijního textu a bude zaručeným přínosem pro všechny, kteří se řízením lidských zdrojů nějak zabývají, od akademiků přes praktiky až po studenty vysokých škol a jiných vzdělávacích institucí. Dílo přeložil Ing. Martin Šikýř, Ph.D., autor několika publikací z oblasti řízení lidských zdrojů a žák dlouholetého překladatele této knihy prof. Josefa Koubka.

Objev podobné jako Řízení lidských zdrojů - Moderní pojetí a postupy - Michael Armstrong, Stephen Taylor

cena 894.0 Kč
Detail

Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

Kniha - autor Jaromír Veber; Lenka Švecová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového a provozního řízení. Z historického hlediska autoři zkoumali, jak se tyto přístupy objevují a používají v praxi, a zdůrazňují, které přístupy, techniky a metody byly překonány a které jsou dnes aktivní. Publikace je určena nejen studentům bakalářských a magisterských programů v oboru ekonomie a managementu, ale také širokému publiku praktiků.

Objev podobné jako Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

cena 444.0 Kč
Detail

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....

Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

cena 344.0 Kč
Detail

Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber, 344 stran, česky Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového a provozního řízení. Z historického hlediska autoři zkoumali, jak se tyto přístupy objevují a používají v praxi, a zdůrazňují, které přístupy, techniky a metody byly překonány a které jsou dnes aktivní. Publikace je určena nejen studentům bakalářských a magisterských programů v oboru ekonomie a managementu, ale také širokému publiku praktiků.

Objev podobné jako Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

cena 424.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

cena 261.0 Kč
Detail

Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví (978-80-271-0720-9)

Elektronická kniha - autor Andrea Pokorná, 256 stran, česky Text reflektuje zvyšující se požadavky na kvalitu poskytovaných zdravotních služeb. Jedná se o první publikaci svého druhu na území České republiky, která nabízí velmi názorné metodické návody k identifikaci rizik při poskytování zdravotních služeb, k prevenci nežádoucích událostí a k jejich rozpoznání, klasifikaci, sledování a hlášení v rámci jednotného systému. Kniha je určena odborníkům na řízení kvality péče ve zdravotnictví i sociálních službách. Využije ji liniový management, lékaři, nelékařští zdravotničtí pracovníci, pedagogové a studenti zdravotnických oborů, kteří se v praxi nebo při studiu setkávají s tematikou nežádoucích událostí. Publikace osloví i zájemce o problematiku hodnocení kvality péče. Poslouží také jako studijní literatura pro lékařské i nelékařské zdravotnické pracovníky ve vysokoškolském vzdělávání. Jako metodický nástroj by měla být součástí knihovny každého manažera rizik...

Objev podobné jako Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví (978-80-271-0720-9)

cena 297.0 Kč
Detail

Moderní time management: Zdvojnásobte svou produktivitu, aniž byste se cítili přepracovaní (978-80-271-2452-7)

Kniha - autor Kevin Cruse, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili. Jak odejít z práce v pět hodin bez pocitu viny. Jak odolávat rozptýlení sociálními sítěmi. Jak řídit mítinky jako manažeři ve společnostech Apple, Google a Virgin. Jak vyléčit prokrastinaci a...

Objev podobné jako Moderní time management: Zdvojnásobte svou produktivitu, aniž byste se cítili přepracovaní (978-80-271-2452-7)

cena 249.0 Kč
Detail

Stručný příběh moderního umění (978-80-271-2078-9)

Kniha - autor Susie Hodgeová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá, doprava zdarma s AlzaPlus+ Nově pojatá kniha vysvětlí historii umění na 50 klíčových dílech – od Courbeta až po současné instalace Jajoi Kusamaové – a přiřadí tato známá díla k jednotlivým směrům, tématům a technikám. Díky přehlednému designu se studenti a zájemci o umění mohou snadno orientovat a projdou svou cestu poznáním umělců, stylů a období. Přístupnou a stručnou formou objeví nejdůležitější a nejvlivnější umělecké koncepty a uvědomí si, jak, proč a kdy se umění měnilo, kdo představoval hlavní díla a jaká tato díla byla. V knize se nepoužívá umělecký žargon a text umožňuje pochopit a užít si umění.

Objev podobné jako Stručný příběh moderního umění (978-80-271-2078-9)

cena 309.0 Kč
Detail

Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví: metodika prevence, identifikace a analýza (978-80-271-0720-9)

Kniha - autor Andrea Pokorná; Veronika Štrombachová; Dana Dolanová; Petra Búřilová; Jan Mužík, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace nabízí metodické návody k identifikaci rizik při poskytování zdravotních služeb, k prevenci nežádoucích událostí a k jejich rozpoznání, klasifikaci, sledování a hlášení. Jako metodický nástroj by měla být součástí knihovny každého manažera rizik ve zdravotnickém zařízení.

Objev podobné jako Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví: metodika prevence, identifikace a analýza (978-80-271-0720-9)

cena 303.0 Kč
Detail

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Kniha - autor Jan Barták, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li nám vůle k činu....

Objev podobné jako Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

cena 345.0 Kč
Detail

Projektový management (978-80-271-3619-3)

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, 432 stran, česky Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů a metodik projektového řízení. Proto vzniklo druhé vydání, které všechny tyto trendy reflektuje. Pokud hledáte publikaci, která shrnuje většinu světových znalostí a trendů v oboru projektového řízení a vývoje produktu, doplněnou o praktické zkušenosti z řízení tuzemských i mezinárodních projektů, našli jste tu pravou. Kniha přináší aktuální přehled metod a technik projektového řízení, včetně agilních či hybridních přístupů. Srozumitelný, čtivý a prakticky zaměřený výklad je doplněn mnoha obrázky, příklady a případovými studiemi. Kromě praktického pomocníka projektových manažerů získáte zároveň i univerzální učebnici, ať už se...

Objev podobné jako Projektový management (978-80-271-3619-3)

cena 552.0 Kč
Detail

Projektový management (978-80-271-0075-0)

Elektronická kniha - autor Alena Svozilová, 424 stran Již třetí vydání publikace je komplexním a praktickým průvodcem pro všechny projektové manažery, podnikatele a studenty. Kniha je doplněna o řadu nových metod, zkušeností i témat, kterými jsou např. nové procesní modely, aktuální SW podpora pro řízení projektů, specifika mezinárodního prostředí a mnohé další. Detaily knihy: Autor: Alena Svozilová Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0075-0 Počet stran: 424

Objev podobné jako Projektový management (978-80-271-0075-0)

cena 421.0 Kč
Detail

Fashion management (978-80-271-2113-7)

Elektronická kniha - autor Vladimíra Khelerová, 192 stran, česky Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem. Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů. Na trhu...

Objev podobné jako Fashion management (978-80-271-2113-7)

cena 254.0 Kč
Detail

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Elektronická kniha - autor Jan Barták, 296 stran, česky Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li...

Objev podobné jako Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

cena 339.0 Kč
Detail

Destinační management (978-80-271-3218-8)

Elektronická kniha - autor Andrea Holešinská, 344 stran, česky Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace. Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu destinačního managementu, a to jak z procesní stránky, tak ze stránky konkurenceschopnosti a udržitelnosti. Velký prostor je věnován specifikům destinačního managementu (tj. principu 3K - kooperace, koordinace, komunikace). Závěrem jsou prezentovány praktické poznatky o vývoji destinačního managementu v zahraničí a v ČR.

Objev podobné jako Destinační management (978-80-271-3218-8)

cena 382.0 Kč
Detail

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 416 stran, česky ??Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci...

Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

cena 484.0 Kč
Detail

Management zákaznických řešení (978-80-271-0559-5)

Elektronická kniha - autor Vít Chlebovský, 128 stran Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve...

Objev podobné jako Management zákaznických řešení (978-80-271-0559-5)

cena 212.0 Kč
Detail

Management chronických ran (978-80-271-0620-2)

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 232 stran, česky Publikace komplexně zpracovává management ošetřování ran. Je určená pro zdravotnické profesionály, kteří ošetřují pacienty s nehojícími se ranami v klinické praxi nemocnic, v domácí péči, v zařízeních sociálních služeb a v hospicích. Problematika je zpracována od příčin, souvisejících faktorů, diagnostiky, terapie až po konkrétní typy ran, jejich průběžné posuzování a následný management péče. Konkrétní nehojící se rány, které jsou v monografii zahrnuty, jsou dekubity, ulcus cruris, syndrom diabetické nohy, maligní a sororigenní (způsobené sestrou) rány. Informace k nehojícím se ranám nereflektují jen tělesné projevy ran, ale i dopad na bolest, psychické prožívání a sociální fungování pacienta a jeho rodiny. Významnou oblastí u vybraných typů ran je výběr vhodných intervencí, s využíváním nejmodernějších ošetřovatelských postupů a terapie. Autoři vycházeli převážně ze zahraniční odborné literatury, praxe...

Objev podobné jako Management chronických ran (978-80-271-0620-2)

cena 314.0 Kč
Detail

Scénáře pro strategické rozhodování a řízení (978-80-271-2020-8)

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 240 stran, česky V současném období dynamických změn podnikatelského prostředí a nejistot selhávají tradiční metody strategického rozhodování a řízení založené na prognózách významných faktorů ovlivňujících hospodářské výsledky společností (poptávka, prodejní a nákupní ceny, dostupnost zdrojů, měnové kurzy aj.), neboť tyto prognózy jsou značně nespolehlivé. Významným nástrojem podpory strategického rozhodování a řízení v těchto podmínkách jsou scénáře představující varianty možného budoucího vývoje. Základem tvorby scénářů je stanovení trendů klíčových faktorů ovlivňujících volbu strategie, které jsou dostatečně spolehlivé, a identifikace dvou klíčových nejistot. Jejich kombinací se pak vytvoří čtyři značně odlišné scénáře vývoje budoucnosti, které jsou základem tvorby a výběru variant strategie, jež by měla být buď robustní, tj. vhodná pro všechny scénáře, nebo flexibilní, umožňující její korekce...

Objev podobné jako Scénáře pro strategické rozhodování a řízení (978-80-271-2020-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 320 stran Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje...

Objev podobné jako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)

cena 421.0 Kč
Detail

Jak hledat zaměstnance v 21. století: Techniky moderního recruitmentu (978-80-271-0551-9)

Kniha - autor Jan Tegze, 328 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jste personalisté a máte na starosti hledání nových zaměstnanců? Zbystřete! Chcete se dozvědět vše potřebné o efektivním hledání a získávání nových lidí? Rádi byste získali účinné nástroje pro vyhledávání lidí na internetu a sociálních sítí? Nenechte si utéct tuto jedinečnou knihu, která vám s tím pomůže!

Objev podobné jako Jak hledat zaměstnance v 21. století: Techniky moderního recruitmentu (978-80-271-0551-9)

cena 499.0 Kč
Detail

Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

Elektronická kniha - autor Felix Křížek, Josef Neufus, 224 stran Aktualizované vydání knihy se zaměřuje na provoz a reálné fungování ubytovacího zařízení Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům zajímajících se o nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů. Kniha je svou praktičností a množstvím konkrétních údajů a příkladů vhodná i pro majitele či manažery menších ubytovacích zařízení hotelového typu. Druhé vydání knihy se podrobněji věnuje hotelovému marketingu a obchodu, využití nových technologií (např. v rezervačním oddělení) a řízení ekonomického a technického úseku hotelu. Nově obsahuje fotografie dobrých a špatných příkladů z praxe. Uznávaní a zkušení autoři komplexně představují nástroje řízení v jednotlivých činnostech a nástroje řízení procesů v hotelovém provozu za účelem zajištění maximalizace využití daných kapacit a dosažení optimálních výnosů s ohledem na ekologii a etiku v podnikání. Součástí publikace jsou též příklady...

Objev podobné jako Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

cena 229.0 Kč
Detail

Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

Elektronická kniha - autor Jaroslav Nenadál a kol., 380 stran Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti managementu organizací.Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování a spolupráce s dodavateli, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům.Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti...

Objev podobné jako Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

cena 329.0 Kč
Detail

Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

Elektronická kniha - autor Jaroslav Nenadál, Darja Noskievičová, Růžena Petříková, Jiří Plura, Josef Tošenovský, 380 stran Kniha zkušených autorů a předních domácích odborníků přináší přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti podnikového řízení. Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům. Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti systémů managementu jakosti, metodologie zlepšování, předpoklady dosahování podnikové excelence a rozvojové trendy managementu jakosti. Výklad jednotlivých kapitol je doprovázen příklady dobré praxe.

Objev podobné jako Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

cena 329.0 Kč
Detail

Kondiční příprava dětí a mládeže: Zásobník cvičení s moderními pomůckami (978-80-271-2065-9)

Kniha - autor Tomáš Zumr, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Populárně napsaná kniha je zaměřena na kondiční přípravu dětí a mládeže s využitím moderních pomůcek a tréninkových prostředků. Více než 180 efektivních cvičení, ilustrovaných na fotografiích, se stane inspirací pro trénink mladých sportovců již od předškolního věku. Trenéři, rodiče, sportovci a všichni zájemci o nové trendy v kondiční přípravě se v knize seznámí s inovativním náčiním, kterým lze zkvalitnit a zpestřit trénink. Autor vysvětluje základní pojmy týkající se kondiční přípravy a popisuje pohybové schopnosti ve vztahu k jednotlivým věkovým obdobím dětství a dospívání. V praktické části knihy se čtenář seznámí s konkrétním začleněním pomůcek do pohybové přípravy dětí a s jejich využitím při rozvoji rychlosti, síly, koordinace, pohyblivosti a vytrvalosti, včetně kompenzačních cvičení.

Objev podobné jako Kondiční příprava dětí a mládeže: Zásobník cvičení s moderními pomůckami (978-80-271-2065-9)

cena 209.0 Kč
Detail

Řízení lidských zdrojů (978-80-7400-347-9)

Kniha - autor Zuzana Dvořáková, 558 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Odborná publikace jako jediná na našem knižním trhu podává ucelený pohled na řízení (management) lidských zdrojů: – shrnuje současné znalosti o organizaci personální práce a personálních procesech – analyzuje manažerské zkušenosti z řízení a vedení lidí – definuje nové trendy v řízení lidí, jež ovlivňují efektivnost motivace a spokojenost zaměstnanců – součástí knihy je slovník základních pojmů. Text je rozdělen do čtyř částí. Část I. Personální práce v podniku zachycuje vývoj názorů na personální práci a změny organizace personální práce v podniku (od personálních činností k řízení lidských zdrojů). Část II. Vnější prostředí podniku a personální činnosti poukazuje na změny vnějšího prostředí a jak se tyto změny promítají do jednotlivých personálních činností i celkové podnikové strategie lidských zdrojů. Text pojednává o trhu práce v Evropské unii, o specifikách trhu práce v...

Objev podobné jako Řízení lidských zdrojů (978-80-7400-347-9)

cena 799.0 Kč
Detail

Moderní lektor (978-80-271-0093-4)

Elektronická kniha - autor Tomáš Langer, 224 stran Atraktivní a čtivý průvodce zahrnuje celý komplex základů lektorské činnosti. Výklad je doplněn řadou tipů, obrázků a úkolů. Díky přehledné struktuře a navigačním ikonám se budete v textu skvěle orientovat. Zájemce o certifikaci připraví na zkoušky z profesní kvalifikace Lektor dalšího vzdělávání.

Objev podobné jako Moderní lektor (978-80-271-0093-4)

cena 246.0 Kč
Detail

Moderní ekonomie (978-80-271-0120-7)

Elektronická kniha - autor Hana Lipovská, 256 stran Kniha vám srozumitelně a zajímavě odkryje svět vědy, která ovlivňuje náš každodenní život. Čtivý výklad doprovází mnoho atraktivních úkolů a příkladů ze života. Studenti a další zájemci o ekonomii získají nejen základní ekonomické znalosti, ale především se naučí myslet samostatně, kriticky - a ekonomicky. Detaily knihy: Autor: Hana Lipovská Rok vydání: 2017 ISBN: 978-80-271-0120-7 Počet stran: 256

Objev podobné jako Moderní ekonomie (978-80-271-0120-7)

cena 271.0 Kč
Detail

Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)

Kniha - autor Adam Žaludek, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je v České republice unikátní svou tematikou. I přes stupňující se zájem vlády a Ministerstva zdravotnictví o kvalitu zdravotních služeb podobná monografie na našem trhu neexistuje. V současné době probíhá reforma psychiatrické péče a ze sdělovacích prostředků se stále častěji dozvídáme o nejrůznějších aspektech duševního zdraví. Odborná veřejnost vynakládá značné úsilí na destigmatizaci psychiatrie. Do středu zájmu se dostává též zásadní otázka kvality a bezpečí v této oblasti. Přitom psychiatrická péče zažívá mnohá příkoří a nepochopení ze strany široké veřejnosti i odborníků. Má velmi nejistý legislativní rámec a je značně podfinancována. A to i přesto, že spotřeba neuropsychofarmak vykazuje stoupající trend a lůžkové i ambulantní kapacity jsou naplněny. Nárůst počtu konzumentů péče s sebou přináší i zátěž ve formě žalob, kdy často jedinou oporou, která zdravotníkům...

Objev podobné jako Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)

cena 386.0 Kč
Detail

Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)

Elektronická kniha - autor Adam Žaludek, 248 stran, česky Kniha je v České republice unikátní svou tematikou. I přes stupňující se zájem vlády a Ministerstva zdravotnictví o kvalitu zdravotních služeb podobná monografie na našem trhu neexistuje. V současné době probíhá reforma psychiatrické péče a ze sdělovacích prostředků se stále častěji dozvídáme o nejrůznějších aspektech duševního zdraví. Odborná veřejnost vynakládá značné úsilí na destigmatizaci psychiatrie. Do středu zájmu se dostává též zásadní otázka kvality a bezpečí v této oblasti. Přitom psychiatrická péče zažívá mnohá příkoří a nepochopení ze strany široké veřejnosti i odborníků. Má velmi nejistý legislativní rámec a je značně podfinancována. A to i přesto, že spotřeba neuropsychofarmak vykazuje stoupající trend a lůžkové i ambulantní kapacity jsou naplněny. Nárůst počtu konzumentů péče s sebou přináší i zátěž ve formě žalob, kdy často jedinou oporou, která zdravotníkům zůstává, je řádně vedená...

Objev podobné jako Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)

cena 382.0 Kč
Detail

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Elektronická kniha - autor Jiří Dědina, Jiří Odcházel, 328 stran Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu mají umožnit úspěšně organizovat pracovní prostředí a zvýšit tak celkovou prosperitu podniku. Autoři v knize postupují od komunikace, motivace a rozhodování jednotlivců, přes skupiny a týmy, virtuální týmy a jejich komunikaci a kooperaci, organizační vztahy, síťové a virtuální organizace a strategické aliance až po rozvoj organizace, organizační kulturu a řízení lidských zdrojů, vedení, rozhodování a řešení konfliktů v organizaci. Kromě klasických organizačních struktur útvarových se autoři věnují nové metodologii pro tvorbu organizování pomocí procesního řízení. Moderní publikace je doplněna...

Objev podobné jako Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

cena 390.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

cena 280.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

cena 339.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

cena 286.0 Kč
Detail

Moderní německá konverzace (978-80-271-0083-5)

Elektronická kniha - autor Iva Michňová, 160 stran Chcete suverénně konverzovat na nejrůznější témata? Chcete používat fráze jako rodilí mluvčí? Knížka věnuje pozornost výrazům současné mluvené němčiny, které se opravdu používají a které v jiných učebnicích většinou nenajdete. Díky knížce budete přirozeně komunikovat v německém jazyce, a navíc vás to bude bavit!

Objev podobné jako Moderní německá konverzace (978-80-271-0083-5)

cena 203.0 Kč
Detail

Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)

Elektronická kniha - autor Roman Zuzák, 176 stran Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi.

Objev podobné jako Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)

cena 229.0 Kč
Detail

Průvodce úspěšného obchodníka: Prodej je hra. Naučíme vás hrát a vydělávat moderními způsoby! (978-80-271-2218-9)

Kniha - autor Petr Neckař; David Kolář; David Janeček, 312 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy! Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe, žádné teoretické poučky. To, jak jste obchod doposud znali, se po přečtení této knihy úplně změní. Objevíte nejmodernější obchodní postupy, které odpovídají digitální době, ve které se nyní nacházíme. Tento kompletní průvodce moderním obchodováním vás provede nejrůznějšími technikami: od toho, jak najít kontakt, přes to, co říkat a neříkat v telefonním hovoru, při online schůzce, automatizovaném domlouvání schůzky, až po rady, jak obchod úspěšně uzavřít pomocí prověřených moderních technik prodeje. Ne každý obchod vyjde, ale když víte, jak postupovat a reagovat na námitky, jak vést schůzku a co a jak efektivně dělat po ní, tak se vaše šance...

Objev podobné jako Průvodce úspěšného obchodníka: Prodej je hra. Naučíme vás hrát a vydělávat moderními způsoby! (978-80-271-2218-9)

cena 309.0 Kč
Detail

Soudní lékařství a jeho moderní trendy (978-80-247-3594-8)

Elektronická kniha - autor Jiří Štefan, Jiří Hladík, kolektiv a, 448 stran Soudní lékařství se zabývá nejen otázkami medicínskými ale i forenzními a napomáhá k odhalování trestných činů a k prevenci kriminality. Zasahuje do nejrůznějších medicínských i nemedicínských oborů. Poskytuje základní soudně lékařské a medicínsko právní poznatky, jejichž znalost je nezbytná při výkonu zdravotní péče každého lékaře. Kniha je zaměřena nejen na praktickou stránku činnosti soudních lékařů ale i jiných odborníků v medicíně. Je nezbytná proto, aby se dobře orientovali v legislativě a znali svoje povinnosti i práva, což je aktuální zvláště v současné době při stoupajícím počtu stížností spojených s poskytováním zdravotnické péče. Vedle soudních lékařů je určena i všem ostatním lékařům a je důležitou studijní pomůckou pro posluchače lékařských fakult, Policejní akademie, příslušníky policie a právníky. Tato učebnice pro pre- i postgraduální studium je bohatě obrazově...

Objev podobné jako Soudní lékařství a jeho moderní trendy (978-80-247-3594-8)

cena 679.0 Kč
Detail

Česká humanistická tradice v moderním managementu (978-80-87296-14-1)

Kniha - autor Vladimír Dvořák; Klára Lauritzenová; Magda Vašáková Loumová, 96 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Autoři knihy objevují principy humanistického myšlení a na něm založeného vůdcovství a předkládají je jako inspirativní vzory pro náš současný život a řízení moderních organizací. Kniha sleduje myšlenkový proud od Husa přes Němcovou, Masaryka, Baťu až k našim současníkům. Hledá v jejich způsobu myšlení to, co je i pro dnešní vedení lidí aktuální a využitelné. Pomáhá učit se vyzařovat moudrost a zkušenost, která je pro ostatní následováníhodná. „Celé uplynulé čtvrtstoletí jsme v našich luzích a hájích fascinovaně hltali hlavně anglosaskou manažerskou literaturu a nacházeli v ní vzory pro řízení firem, teď to zkoušíme jinak a obracíme se ke zdrojům vlastním, česko-moravským. Skrze příběhy skutečných osobností, příklady odvahy či schopnosti čelit nezdarům ukazujeme osudy vedené jasnými životními postoji. Věříme, že humanistické principy jsou...

Objev podobné jako Česká humanistická tradice v moderním managementu (978-80-87296-14-1)

cena 167.0 Kč
Detail

Vedení lidí, týmů a firem: Praktický atlas managementu (978-80-271-0629-5)

Kniha - autor Jiří Plamínek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam zdravého rozumu pro rozhodování a připomíná, že úspěch vzniká z dobré orientace v situacích a schopnosti poznat, co je důležité. Publikace přináší nový pohled na vztah manažerů a lídrů, nové poznatky o potřebách zákazníků a nové úvahy o strategickém řízení. Kniha více připomíná těsný vztah technické a lidské části organizací a popisuje zbrusu nový manažerský nástroj – mapy souvislostí. Publikace je skutečným atlasem: na většině dvoustran najdete vpravo obrázek a vlevo související výklad – toto uspořádání je velmi praktické a šetří čtenářům čas. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání:...

Objev podobné jako Vedení lidí, týmů a firem: Praktický atlas managementu (978-80-271-0629-5)

cena 269.0 Kč
Detail

Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů (978-80-247-5212-9)

Elektronická kniha - autor Martin Šikýř, 200 stran Na trhu ojedinělá publikace se věnuje využití tzv. nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů. Zaměřuje se na vytváření pracovních míst, výběr, hodnocení, odměňování, vzdělávání i péči o zaměstnance. Kniha přináší inspiraci všem organizacím, které se chtějí stát úspěšnými zaměstnavateli.

Objev podobné jako Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů (978-80-247-5212-9)

cena 212.0 Kč
Detail

Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)

Elektronická kniha - autor Pavel Štrach, 168 stran Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí.

Objev podobné jako Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)

cena 246.0 Kč
Detail

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických...

Objev podobné jako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

cena 303.0 Kč
Detail

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)

Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro...

Objev podobné jako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)

cena 419.0 Kč
Detail

Moderní lektor: Průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých (978-80-271-0093-4)

Kniha - autor Tomáš Langer, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak kurz sestavit, aby byli účastníci i zadavatelé spokojeni? Jak s účastníky vzdělávání komunikovat a jak je motivovat? Které metody vzdělávání jsou efektivní a na které byste měli raději zapomenout? Co je e-beam, vizualizér a jak tyto a další moderní pomůcky v kurzu efektivně využít? Jaké jsou zásady i nejčastější chyby při práci s učebními pomůckami? Jak do výuky zapojit hlasování nebo jiné interaktivní metody? Na tyto a další otázky vám odpoví tento moderní průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých. Jako jediný mezi mnoha zahrnuje na dvou stovkách stran celý komplex základů lektorské činnosti. Prakticky pojatá příručka je určena zejména začínajícím lektorům, ale i ti zkušenější v ní najdou mnoho zajímavých informací a inspirativních podnětů. Dozvíte se, jak kurz dobře připravit po stránce organizační a metodické i jak jej správně lektorsky zahájit a úspěšně dovést až k jeho...

Objev podobné jako Moderní lektor: Průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých (978-80-271-0093-4)

cena 249.0 Kč
Detail

Podívejte se také