Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií.

Podívejte se také Základy Public Relations (9788779689503)

cena 339.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Podívejte se také Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

cena 110.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...

Podívejte se také Public relations (978-80-247-4229-8)

cena 380.0 Kč
Detail

Základy Public Relations (9788779689503)

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.

Objev podobné jako Základy Public Relations (9788779689503)

cena 119.0 Kč
Detail

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.

Objev podobné jako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

cena 140.0 Kč
Detail

Public relations (978-80-247-4229-8)

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

Objev podobné jako Public relations (978-80-247-4229-8)

cena 322.0 Kč
Detail

Public relations (978-80-247-5022-4)

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.

Objev podobné jako Public relations (978-80-247-5022-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví...

Objev podobné jako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

cena 69.0 Kč
Detail

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí...

Objev podobné jako Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

cena 271.0 Kč
Detail

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i...

Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

cena 253.0 Kč
Detail

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.

Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

cena 302.0 Kč
Detail

Politická komunikace (978-80-247-3536-8)

Elektronická kniha - autor Jan Křeček, 176 stran Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen — a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dálů. Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům,...

Objev podobné jako Politická komunikace (978-80-247-3536-8)

cena 322.0 Kč
Detail

Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské...

Objev podobné jako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

cena 199.0 Kč
Detail

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a...

Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

cena 212.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada

cena 143.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Politická komunikace - Jan Křeček - e-kniha

eBook: Monografie představuje úvod do oboru politická komunikace. Srozumitelně představuje základní teorie a koncepty, vypočítává nejtypičtější projevy politického komunikování. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou pro profesionály.

Objev podobné jako Politická komunikace - Jan Křeček - e-kniha

cena 322.0 Kč
Detail

Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha

eBook: Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab.

Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha

cena 130.0 Kč
Detail

Vyváženost ve vysílání - Ivan Vodochodský, Jan Křeček, Nečas Vlastimil, Jan Miessler

Analytická a regulační praxe rozhlasového a televizního vysílání v ČR dosud neměla k dispozici ustálený výklad konceptů objektivity a vyváženosti, a nemohla proto zohlednit klíčový požadavek vysílacího zákona, aby nebyla v celku vysílaného programu jednostranně zvýhodňována žádná politická strana, a to s přihlédnutím k jejich reálnému postavení v politickém a společenském životě.Tento stav dlouhodobě generoval nejistotu na straně vysílatelů, nespokojenost na straně politických aktérů a nedůvěru na straně veřejnosti, přestože ve věku sociálních sítí stoupá význam vysílacích médií (a to zejména těch veřejnoprávních) pro provoz veřejné sféry a racionální (celo)společenské debaty, které se bez legitimity založené na kvalitním a vyváženém pokrytí politiky dlouhodobě neobejdou.Předkládaná publikace má ambice tento neuspokojivý stav řešit jak detailním výkladem stěžejních teoretických východisek, tak i navazující metodikou pro provádění kvantitativní obsahové analýzy vysílání. Je určena klíčovým aktérům české vysílací a regulační praxe – zaměstnancům veřejnoprávních i soukromých vysílatelů, regulačním orgánům a analytickým pracovištím. Své uplatnění najde při profesní přípravě budoucích žurnalistů a mediálních analytiků, stejně jako v debatách veřejnosti a jejích politických zastupitelů.Publikace vznikla jako hlavní výstup grantového projektu Vyváženost v rozhlasovém a televizním vysílání společného řešitelského týmu Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy a společnosti Newton Media.

Objev podobné jako Vyváženost ve vysílání - Ivan Vodochodský, Jan Křeček, Nečas Vlastimil, Jan Miessler

cena 268.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

cena 402.0 Kč
Detail

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.

Objev podobné jako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Zvuková báze řečové komunikace - Radek Skarnitzl, Jan Volín, Pavel Šturm - e-kniha

eBook: Publikace Zvuková báze řečové komunikace představuje české veřejnosti nejnovější poznatky o fonetickém a fonologickém popisu řeči. Ve snaze nabídnout komplexní pohled na zvukové systémy jazyků se věnuje segmentálním i prozodickým jevům z několika vzájemně se doplňujících hledisek. Pojednává jak o artikulačním základu řeči, tak o akustických a psychoakustických vlastnostech řečového signálu. Popis segmentální úrovně se kromě vokalických a konsonantických systémů zabývá též interakcemi, k nimž dochází v souvislé řeči. Důkladně je pojat systémový (fonologický) přístup k segmentálním jednotkám a k systematickým procesům. Popis suprasegmentální úrovně vychází ze slabiky jakožto klíčové jednotky řečové produkce i percepce. Důraz je kladen na prozodickou strukturu řeči, na lexikální přízvuk a na melodické a rytmické vlastnosti řeči. Jedním z cílů knihy je rovněž sjednotit rozkolísanou terminologii řečových věd.

Objev podobné jako Zvuková báze řečové komunikace - Radek Skarnitzl, Jan Volín, Pavel Šturm - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Public Relations - Jacquie L'Etang

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR.

Objev podobné jako Public Relations - Jacquie L'Etang

cena 515.0 Kč
Detail

Detecting and reducing corruption risk and fraud in the public sector - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček - e-kniha

eBook: Kniha nabízí nový pohled na zkoumání korupce a odhalování podvodů. Autoři ukazují na korupci jako komplexní sociální jev, který je možné zkoumat z různých interdisciplinárních pohledů. Těžiště zkoumání a hlavní přínos knihy spočívá v analýze faktorů detekujících korupční riziko a podvody s veřejnými zdroji. Autoři na bázi metody FMEA (Fault Mode and Effect Analysis) navrhují vlastní přístup, jak pracovat s korupčním rizikem ve veřejné správě. Vypracovávají algoritmy, které ukazují, jak odhalovat korupční riziko a podvody ve veřejné správě.

Objev podobné jako Detecting and reducing corruption risk and fraud in the public sector - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

eBook: Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

Objev podobné jako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

cena 322.0 Kč
Detail

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

eBook: Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.

Objev podobné jako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Desigual Res Jeans Modrá

Res Jeans - Desigual - Modrá.

Objev podobné jako Desigual Res Jeans Modrá

cena 989.0 Kč
Detail

Strange Relations - Ralf Webb

In October 1960, James Baldwin and John Cheever spoke on a panel together at San Francisco State College. The troubled state of American society was under discussion, which Baldwin incisively diagnosed as a 'failure of the masculine sensibility'. Strange Relations explores this crisis in mid-century masculinity and the lives and works of four bisexual writers who fought to express and embody alternate possibilities. Building on Walt Whitman's philosophy of the love between men, Ralf Webb considers the ways in which Tennessee Williams and Carson McCullers, as well as Cheever and Baldwin, resisted in their art, as well as in their relationships, the damaging expectations of contemporary gender and sexuality. With a curious, intelligent and sensitive gaze, Ralf Webb sheds new light on each writer. Together, these artists offer a powerful and moving argument for a transformative new masculinity, grounded in fluidity, love and intimacy.

Objev podobné jako Strange Relations - Ralf Webb

cena 402.0 Kč
Detail

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

eBook: Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat.

Objev podobné jako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

Pánská zimní bunda prošívaná RES bílá

Pánská zimní bunda prošívaná RES bílá

Objev podobné jako Pánská zimní bunda prošívaná RES bílá

cena 1199.25 Kč
Detail

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

eBook: Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.

Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

cena 253.0 Kč
Detail

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

eBook: Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.

Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

cena 302.0 Kč
Detail

Sony Hi-Res WH-1000XM4, černá (WH1000XM4B.CE7)

Bezdrátová sluchátka - s mikrofonem, přes hlavu, okolo uší, uzavřená konstrukce, 3,5 mm Jack, Bluetooth 5.0, pro PC, podpora AAC, LDAC a SBC, aktivní potlačení hluku (ANC), hlasový asistent, NFC, přepínání skladeb, přijímání hovorů, sony Headphones Connect, frekvenční rozsah 4-40000 Hz, měnič 40 mm, výdrž baterie až 38 h Náhlavní bezdrátová sluchátka Sony WH-1000XM4 vám poskytnou nevídaně kvalitní poslech při zachování maximálního pohodlíSpolečnost Sony přichází s novými náhlavními bezdrátovými sluchátky Sony WH-1000XM4 - ty se vyznačují nejen elegantním a čistým designem se snadným ovládáním pomocí dotykových ploch na náušnících, ale také celou řadou moderních a chytrých funkcí. Zdokonalený QN1 čip umožní sluchátkům Sony WH-1000XM4 ještě lépe pracovat s technologií potlačení okolního hluku (ANC) a nabídnou vám možnost nastavit si tuto technologii dle sebe (pomocí aplikace). K chytrému zařízení lze bezdrátová sluchátka Sony připojit pomocí Bluetooth 5.0 anebo...

Objev podobné jako Sony Hi-Res WH-1000XM4, černá (WH1000XM4B.CE7)

cena 7990.0 Kč
Detail

Sony Hi-Res WH-1000XM4, modrá (WH1000XM4L.CE7)

Bezdrátová sluchátka - s mikrofonem, přes hlavu, okolo uší, uzavřená konstrukce, 3,5 mm Jack, Bluetooth 5.0, podpora AAC, LDAC a SBC, aktivní potlačení hluku (ANC), hlasový asistent, NFC, přepínání skladeb, přijímání hovorů, sony Headphones Connect, frekvenční rozsah 4-40000 Hz, měnič 40 mm, odnímatelný kabel 1,2 m, výdrž baterie až 38 h Náhlavní bezdrátová sluchátka Sony WH-1000XM4 vám poskytnou nevídaně kvalitní poslech při zachování maximálního pohodlíSpolečnost Sony přichází s novými náhlavními bezdrátovými sluchátky Sony WH-1000XM4 - ty se vyznačují nejen elegantním a čistým designem se snadným ovládáním pomocí dotykových ploch na náušnících, ale také celou řadou moderních a chytrých funkcí. Zdokonalený QN1 čip umožní sluchátkům Sony WH-1000XM4 ještě lépe pracovat s technologií potlačení okolního hluku (ANC) a nabídnou vám možnost nastavit si tuto technologii dle sebe (pomocí aplikace). K chytrému zařízení lze bezdrátová sluchátka Sony připojit pomocí...

Objev podobné jako Sony Hi-Res WH-1000XM4, modrá (WH1000XM4L.CE7)

cena 7990.0 Kč
Detail

Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

Elektronická kniha - autor Jana Vlčková-Mejvaldová, 148 stran, česky Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v...

Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

cena 130.0 Kč
Detail

Victrola VPT-1500 Hi-Res Hi-Fi Gramofon

Objevte zvukový ráj s Victrola VPT-1500 Hi-Res Onyx gramofonem! Tento skvěle navržený gramofon Vás vezme na nostalgickou cestu napříč érami hudby, aniž by uškodil kvalitě zvuku. S futuristickými funkcemi a tradičním designem je tento gramofon skutečnou ozdobou každého obývacího pokoje a dokonalým způsobem, jak reprodukovat své oblíbené vinylové desky.Pomocí adaptivního zvuku aptX nabízí Victrola VPT-1500 Hi-Res Onyx gramofon vynikající kvalitu zvuku, která doslova oživí Vaše oblíbené melodie. Díky vestavěnému přenosu zvuku Bluetooth ve vysokém rozlišení můžete snadno streamovat hudbu do kompatibilních reproduktorů a sluchátek.Tento gramofon je vyroben z vysoce kvalitních materiálů a nabízí dýhovaný podstavec z MDF s nízkou rezonancí a prémiové kovové komponenty gramofonu a talíře. Vše je doplněno prémiovým hliníkovým raménkem s na míru navrženou odnímatelnou hlavovou částí a nastavitelným protizávažím.Zajistěte si vyvážené přehrávání bez zkreslení s přenoskou s pohyblivým magnetem Audio technica AT-VM95E. A co je nejlepší? Tento gramofon nabízí uživatelsky přívětivé funkce, jako je přepínatelný předzesilovač se standardními analogovými výstupy RCA a snímačem automatického zastavení, který zabraňuje opotřebení hrotu. Šířka (cm): 43.0 Výška (cm): 11.5 Hloubka (cm): 36.2 Výstupy: Stereo RCA Balení obsahuje: Přenoska;Napájecí kabel;Slipmat Barva: Černá Gramofonová přenoska v balení: Ano Talíř: Hliník Gramofonová přenoska: Audio-Technica AT-VM95E Typ převodu: Řemenový pohon Bluetooth: Ano Ramínko: Hliník Poloha ramene: Right Zvedání ramínka: Manuál Změna rychlosti: Manuální změna rychlosti USB: Ne Rychlost: 33 1/3 RPM;45 RPM Napájení: 110V - 240V Hmotnost: 5,6 kg

Objev podobné jako Victrola VPT-1500 Hi-Res Hi-Fi Gramofon

cena 8739.0 Kč
Detail

Victrola VPT-2500 Hi-Res Hi-Fi Gramofon

Gramofon Victrola VPT-2500 Hi-res Carbon – špičkový přístroj pro všechny milovníky kvalitního zvuku. Tento gramofon je vybaven nejmodernějšími technologiemi pro poskytnutí nejčistšího a nejautentičtějšího zážitku z poslechu hudby.Victrola VPT-2500 využívá adaptivní zvuk APTX, což zajišťuje nejvyšší kvalitu zvuku přenášenou přes Bluetooth do kompatibilních reproduktorů a sluchátek. Můžete si tak užívat své oblíbené melodie s maximálním pohodlím a bez jakýchkoli kompromisů.Gramofon je vyroben z vysoce kvalitních materiálů. Nízkoodporový podstavec z MDF je doplněn prémiovými kovovými komponenty gramofonu a talířem, což vytváří elegantní a robustní konstrukci. Prémiové raménko vyrobené z uhlíkových vláken je navržené na míru a doplněno odnímatelnou hlavovou částí a nastavitelným protizávažím. To vše umožňuje precizní manipulaci se zvukem.V srdci gramofonu naleznete cartridge Ortofon 2M Red, která vám přináší neuvěřitelný, dynamický zvuk a jeho charakteristickou vřelost. Výsledkem je autentický zážitek z poslechu, který vás okouzlí. Jeho uživatelsky přívětivé funkce, jako je přepínatelný předzesilovač s výstupem RCA a snímačem automatického zastavení, který zabraňuje opotřebení stylusu, vám umožní užívat si hudbu naplno a bez starostí. Hmotnost: 6,1 kg Šířka (cm): 43.0 Hloubka (cm): 36.2 Výška (cm): 11.5 Gramofonová přenoska v balení: Ano Zvedání ramínka: Manuál Rychlost: 45 RPM;33 1/3 RPM Balení obsahuje: Přenoska;Napájecí kabel;Slipmat Typ převodu: Řemenový pohon Ramínko: Uhlíkové vlákno Gramofonová přenoska: Ortofon 2M Red Bluetooth: Ano Napájení: 110V - 240V Změna rychlosti: Manuální změna rychlosti Talíř: Hliník Barva: Černá Výstupy: Stereo RCA USB: Ne Poloha ramene: Right

Objev podobné jako Victrola VPT-2500 Hi-Res Hi-Fi Gramofon

cena 11190.0 Kč
Detail

Pánská zateplená mikina s kapucí RES tmavě šedá

Pánská zateplená mikina s kapucí RES tmavě šedá

Objev podobné jako Pánská zateplená mikina s kapucí RES tmavě šedá

cena 1039.28 Kč
Detail

Sony Hi-Res WH-1000XM4, stříbrno-šedá (WH1000XM4S.CE7)

Bezdrátová sluchátka - s mikrofonem, přes hlavu, okolo uší, uzavřená konstrukce, 3,5 mm Jack, Bluetooth 5.0, pro PC, podpora AAC, LDAC a SBC, aktivní potlačení hluku (ANC), hlasový asistent, NFC, přepínání skladeb, přijímání hovorů, sony Headphones Connect, frekvenční rozsah 4-40000 Hz, citlivost 105 dB/mW, impedance 40 Ohm, měnič 40 mm, výdrž baterie až 38 h Náhlavní bezdrátová sluchátka Sony WH-1000XM4 vám poskytnou nevídaně kvalitní poslech při zachování maximálního pohodlíSpolečnost Sony přichází s novými náhlavními bezdrátovými sluchátky Sony WH-1000XM4 - ty se vyznačují nejen elegantním a čistým designem se snadným ovládáním pomocí dotykových ploch na náušnících, ale také celou řadou moderních a chytrých funkcí. Zdokonalený QN1 čip umožní sluchátkům Sony WH-1000XM4 ještě lépe pracovat s technologií potlačení okolního hluku (ANC) a nabídnou vám možnost nastavit si tuto technologii dle sebe (pomocí aplikace). K chytrému zařízení lze bezdrátová sluchátka...

Objev podobné jako Sony Hi-Res WH-1000XM4, stříbrno-šedá (WH1000XM4S.CE7)

cena 7990.0 Kč
Detail

Sony Hi-Res SRS-RA5000, černá (SRSRA5000.CEL)

Bluetooth reproduktor - aktivní, aktivní bezdrátový subwoofer, 3,5mm jack, Bluetooth 5.0, Wi-Fi, Chromecast, NFC, hlasový asistent, mikrofon, podpora AAC a SBC, Spotify, ovládání přes zařízení s iOS nebo Android Bluetooth reproduktor Sony Hi-Res SRS-RA5000 zaplní celou místnost zvukemVykouzlete si doma příjemnou atmosféru při poslechu oblíbené hudby přes Bluetooth reproduktor Sony Hi-Res SRS-RA5000. Kompaktní provedení umožní reproduktor umístit kamkoliv, přičemž jeho stylový design v černé barvě vkusně doplní jakýkoli interiér. Jak už název napovídá, reproduktor nabízí Hi-Res Audio, díky čemuž si vychutnáte zvuk studiové kvality vyšší, než jakou by vám mohly zajistit disky CD. Mezi výhody reproduktoru patří přehrávání prostorového zvuku a funkce pro vylepšení kvality skladeb. Uvnitř Sony Hi-Res SRS-RA5000 se nachází celkem 7 reproduktorů, které se postarají o kvalitní zvukový výstup. Reproduktor má bezdrátové technologie Bluetooth a Wi-Fi, takže...

Objev podobné jako Sony Hi-Res SRS-RA5000, černá (SRSRA5000.CEL)

cena 15390.0 Kč
Detail

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

eBook: Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech.

Objev podobné jako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

cena 320.0 Kč
Detail

Fleecová mikina Columbia M Backbowl FZ Fleece Res 2053853

Mikina z kolekce Columbia. Model vyroben z fleecového materiálu. Model vyrobený z měkkého materiálu.

Objev podobné jako Fleecová mikina Columbia M Backbowl FZ Fleece Res 2053853

cena 1199.0 Kč
Detail

Corsair XD3 RGB Pump Res Black (CX-9040003-WW)

Pumpa vodního chlazení závit 1/4", objem kapaliny 180ml, rychlost 4800 RPM, PWM, RGB Chladicí systém Corsair XD3 RGB Pump / Reservoir Combo je vybaven výkonným čerpadlem D5 PWM, integrovaným RGB osvětlením a teplotním čidlem. Celý systém zajišťuje silný a vyvážený průtok pro chladicí obvod. Šestnáct individuálně adresovatelných RGB LED diod rozsvítí hlavu pumpy a vytvoří přizpůsobitelné světelné efekty. Součástí balení je teplotní senzor, který monitoruje v reálném čase teplotu chladicí kapaliny uvnitř chladicího obvodu. Klíčové vlastnosti pumpy vodního chlazení Corsair XD3 RGB Pump - BlackVýkonný chladicí systém Corsair XD3 RGB Pump / Reservoir ComboSilný a vyvážený průtok kapaliny chladicím obvodemPřizpůsobitelné RGB světelné efektyDesign zásobníku pro snadné plnění a proplachováníMonitorování teploty kapaliny v reálném časePřipevnění ke skříni, nebo držáku ventilátoru Gumový montážní systém tlumí vibrace Snadná...

Objev podobné jako Corsair XD3 RGB Pump Res Black (CX-9040003-WW)

cena 3649.0 Kč
Detail

Corsair XD3 RGB Pump Res White (CX-9040001-WW)

Pumpa vodního chlazení - kombinovaná pumpa a zásobník, integrované RGB LED osvětlení, výkonné čerpadlo D5 PWM, bílá barva Chladicí systém Corsair XD3 RGB Pump / Reservoir Combo je vybaven výkonným čerpadlem D5 PWM, integrovaným RGB osvětlením a teplotním čidlem. Celý systém zajišťuje silný a vyvážený průtok pro chladicí obvod. Šestnáct individuálně adresovatelných RGB LED diod rozsvítí hlavu pumpy a vytvoří přizpůsobitelné světelné efekty. Součástí balení je teplotní senzor, který monitoruje v reálném čase teplotu chladicí kapaliny uvnitř chladicího obvodu. Klíčové vlastnosti pumpy vodního chlazení Corsair XD3 RGB PumpVýkonný chladicí systém Corsair XD3 RGB Pump / Reservoir ComboSilný a vyvážený průtok kapaliny chladicím obvodemPřizpůsobitelné RGB světelné efektyDesign zásobníku pro snadné plnění a proplachováníMonitorování teploty kapaliny v reálném časePřipevnění ke skříni, nebo držáku ventilátoru Gumový montážní systém tlumí...

Objev podobné jako Corsair XD3 RGB Pump Res White (CX-9040001-WW)

cena 3649.0 Kč
Detail

S odvahou k pravdě: Život političky Heleny Koželuhové, neteře bratří Čapků (978-80-88292-27-2)

Kniha - autor Michal Pehr, 396 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Čtenářům se poprvé dostávají do rukou vzpomínky Marty Procházkové-Kastnerové na její maminku Helenu Koželuhovou-Procházkovou (1907–1967), které jsou cenným svědectvím o poválečné době. Uvádějí řadu dosud neznámých detailů ze života této dnes již pozapomenuté osobnosti české poválečné politické žurnalistiky a jedné z nejvýraznějších postav Československé strany lidové. Do jejího profesního i osobního života dramaticky zasáhly únorové události roku 1948, které celou rodinu přiměly k odchodu do exilu. Text vzpomínek, uvedený životopisnou studií, je prokládán citacemi z osobité publicistické tvorby Heleny Koželuhové i z rodinné korespondence. Součástí knížky je rozsáhlá fotografická příloha.

Objev podobné jako S odvahou k pravdě: Život političky Heleny Koželuhové, neteře bratří Čapků (978-80-88292-27-2)

cena 273.0 Kč
Detail

Public Enemy - Revolverlution Tour 2003 (3 LP)

Rok vydání: 2024.0 Země původu: Německo Interpret / Téma: Public Enemy Rychlost: 33 1/3 RPM Typ: LP deska;Stereo;Luxusní edice Datum vydání: 2024-04-20 Vydavatelství: LMLR Složení setu: 3 ks Barva: Černá Balení obsahuje: LP Barva podle výrobce: Black Varianta: Revolverlution Tour 2003 (3 LP) Subžánr: Conscious;Gangsta;Hardcore Hip-Hop Žánr: Hip Hop

Objev podobné jako Public Enemy - Revolverlution Tour 2003 (3 LP)

cena 1259.0 Kč
Detail

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.

Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

cena 959.0 Kč
Detail

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.

Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

cena 959.0 Kč
Detail

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.

Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

cena 959.0 Kč
Detail

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.

Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

cena 959.0 Kč
Detail

The Places I've Cried in Public (1474949525)

Kniha - autor Holly Bourne, anglicky, brožovaná bez přebalu matná It looked like love. It felt like love. But this isn't a love story. Amelie fell hard for Reese. And she thought he loved her too. But she's starting to realise that real love isn't supposed to hurt like this. So now she's retracing their story, revisiting all the places he made her cry. Because if she works out what went wrong, perhaps she can finally learn how to get over him.

Objev podobné jako The Places I've Cried in Public (1474949525)

cena 239.0 Kč
Detail

Podívejte se také