Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

eBook: Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

Podívejte se také Základy Public Relations (9788779689503)

cena 322.0 Kč
Detail

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

eBook: Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.

Podívejte se také Public relations (978-80-247-4229-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

eBook: Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat.

Podívejte se také Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

cena 271.0 Kč
Detail

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.

Objev podobné jako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha

eBook: Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu.

Objev podobné jako Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

cena 110.0 Kč
Detail

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

eBook: Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.

Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

cena 253.0 Kč
Detail

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

eBook: Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.

Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

cena 302.0 Kč
Detail

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

eBook: Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.

Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

cena 212.0 Kč
Detail

Základy Public Relations (9788779689503)

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.

Objev podobné jako Základy Public Relations (9788779689503)

cena 119.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

cena 110.0 Kč
Detail

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.

Objev podobné jako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

cena 140.0 Kč
Detail

Public relations (978-80-247-4229-8)

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

Objev podobné jako Public relations (978-80-247-4229-8)

cena 322.0 Kč
Detail

Public relations (978-80-247-5022-4)

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.

Objev podobné jako Public relations (978-80-247-5022-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí...

Objev podobné jako Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

cena 271.0 Kč
Detail

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví...

Objev podobné jako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

cena 69.0 Kč
Detail

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i...

Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

cena 253.0 Kč
Detail

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií.

Objev podobné jako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

cena 339.0 Kč
Detail

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.

Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

cena 302.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

cena 402.0 Kč
Detail

Manual of Physical Anthropology - Miroslav Kopecký - e-kniha

eBook: The book provides expert information about physical manual anthropology and its application in the study and research of the biological variability of humans and human populations in time and space.

Objev podobné jako Manual of Physical Anthropology - Miroslav Kopecký - e-kniha

cena 99.0 Kč
Detail

Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské...

Objev podobné jako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

cena 199.0 Kč
Detail

Nová vědecká éra? - Marek Hrubec, Martin Kopecký - e-kniha

eBook: V příspěvcích osmi autorů ze tří zemí střední Evropy se z různých pohledů vypráví o byrokratizaci a deformaci provozu vědeckého bádání a univerzit od devadesátých let 20. století. Pozornost se soustřeďuje na patologické proměny, které vyvolala snaha uplatnit neoliberální dogmata v této oblasti, a jak se ve jménu omezení zásahu státu do oblasti vědy a vzdělání podporoval rozvoj klientelismu a korupce, jak se opatření, která měla pluralizovat možnosti a podpořit iniciativu jednotlivých vědců a badatelských kolektivů změnila v prostředky oligarchizace, atd. Kniha optimisticky považuje období tvrdé vlády neoliberálních přístupů za odbyté a uvažuje o výhledech pro přicházející dobu.

Objev podobné jako Nová vědecká éra? - Marek Hrubec, Martin Kopecký - e-kniha

cena 99.0 Kč
Detail

I v pekle potkáš anděly - Milan Kopecký - e-kniha

eBook: Etel bylo deset, když do jejího života vtrhla válka. Netušila, že se právě stala úhlavním nepřítelem člověka, který hlásal cosi o čistotě rasy. Netušila, že i ona by měla být zodpovědná za všechno špatné, co se ve světě dělo, a že by za to měla zaplatit cenu nejvyšší. Etel však přežila – přežila Osvětim, Dachau i čtrnáctidenní pochod smrti. Přežila, protože měla to, co bylo základem přežití: štěstí. A kromě toho potkala člověka, který rozhodl, že jejím osudem nebude smrt, ale život.

Objev podobné jako I v pekle potkáš anděly - Milan Kopecký - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a...

Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

cena 212.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...

Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

cena 380.0 Kč
Detail

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

eBook: Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech.

Objev podobné jako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

cena 320.0 Kč
Detail

Mayo Clinic: Jak žít déle a cítit se mladší? - Stephen Kopecký - e-kniha

eBook: Všichni chceme prožít dlouhý život v dobrém zdraví, ale jak toho docílit? Profesor Stephen Kopecky, uznávaný kardiolog působící v prestižní americké nemocnici Mayo Clinic, nám předkládá srozumitelný a ucelený návod, jak správným životním stylem dosáhnout účinné prevence hlavních civilizačních chorob. Doporučení uvedená v knize profesora Kopeckého přitom vycházejí jak z ověřených vědeckých faktů, tak z jeho rozsáhlých osobních zkušeností.V minulosti byla hlavní příčinou úmrtnosti infekční onemocnění. V průběhu minulého století se však ve vyspělých zemích hlavní příčina úmrtí posunula od infekčních nemocí k dlouhodobým chronickým civilizačním onemocněním a tento stav trvá dodnes. Paradoxně jsou tato civilizační onemocnění minimálně z části důsledkem toho, že žijeme déle než kdykoli předtím.Ale i když žijeme déle, žijeme lépe? Stephen Kopecky, renomovaný lékař, který sám překonal dvakrát rakovinu, nám nabízí malé každodenní změny, které však mohou zásadním způsobem ovlivnit naše zdraví a náš život. Tajemství dlouhého života v dobrém zdraví spočívá v šesti oblastech – stravovat se zdravě, zvýšit fyzickou aktivitu a zlepšit tak svou kondici, nastavit si správně spánkový režim, účinně se chránit před stresem a pochopit vliv alkoholu a tabáku na naše tělo – a i z malé změny udělat změnu dlouhodobou. Na vydání české verze této knihy se podílejí i přední čeští kardiologové, a proto tato kniha, byť původně napsána v Americe, propojuje nejlepší současné znalosti a zkušenosti jak americké, tak i české kardiologie.

Objev podobné jako Mayo Clinic: Jak žít déle a cítit se mladší? - Stephen Kopecký - e-kniha

cena 288.0 Kč
Detail

Berta puberta - Tereza Kopecká - e-kniha

eBook: Mít starší sestru, která se najednou začne tak rychle a podivně měnit, je pěkná otrava! Protivná Albertýna chytla pubertu a naštvaná Apolenka je přesvědčená, že hůř už snad ani být nemůže… Jak se asi za takovýchto doslova bojových podmínek vydaří letošní pobyt ve stařičké Vile Augustě, kam obě udatné válečnice odjíždí s rodiči na jarní prázdniny? Rozhodně si během něj jedna od druhé nenechá nic líbit. V téhle „dívčí“ válce plné proradné lsti se zajatci prostě neberou, zato tu dochází k lámání kostí a na řadu přijdou i skutečné biologické zbraně… Oko za oko, zub za zub, sestřičko!

Objev podobné jako Berta puberta - Tereza Kopecká - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Miloš Kopecký - Pavel Kovář - e-kniha

eBook: Základem knihy je nedokončená autobiografie Miloše Kopeckého. Svůj životopis začal psát sám, ale velkou část zápisků pod tíhou přílišné sebekritiky spálil. Od dětství v ulici Ve Smečkách přes první kontakty s divadlem, „souboje“ s E. F. Burianem, čtyři manželství a spoustu milostných vztahů po feldkuráta Katze, doktora Štrosmajera a osudové onemocnění. „Pokusím se o zpětnou procházku vlastním životem, vlastní minulostí. Pokusím se zachovat vše, pokud mi paměť dovolí, jak se skutečně odehrálo, a nebudu si nic vymýšlet: ostatně je stará omšelá pravda, že život je nejlepší autor. A je ovšem kýčař, který kašle na všechny estetické nároky a požadavky. Nebudeme se však stydět tu kýčařinu života předestřít čtenáři, neboť kýč života má svou zvláštní a nedostižnou sílu i půvab.“

Objev podobné jako Miloš Kopecký - Pavel Kovář - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Ztracená generace lékařů - Tereza Kopecká - e-kniha

eBook: Stát se lékařem či lékařkou nebylo po první světové válce jednoduché. Generace mladých (kohorta narozená na přelomu 19. a 20. století, nastupující do prvního ročníku studia lékařství na Lékařské fakultě Univerzity Karlovy na podzim roku 1920) si však nenechala vzít své ideály a přetavila je ve zcela specifický étos, jehož pevnost později prověřily dva totalitní režimy. Společně prožili dvacáté století – jako spolužáci, kolegové, přátelé, spolubojovníci v zákopech i spoluvězni. Společně byli také zavrženi jako překonaný model lékaře, pro nějž není v socialismu místo. Prosopografie – kolektivní historie této generace mediků a lékařů – je prezentována v monografii, v níž autorka za pomoci velkých pramenných souborů doprovází své „hrdiny“ do poslucháren a piteven, nemocnic a ordinací, do koncentračních táborů, do emigrace i na popraviště.

Objev podobné jako Ztracená generace lékařů - Tereza Kopecká - e-kniha

cena 250.0 Kč
Detail

Honba za světlitem - Tereza Kopecká - e-kniha

eBook: Členy party, Vika, Berta, Heldu a Alistu, svede dohromady jedna malá krádež spáchaná s dobrým úmyslem… Plachý Vik, který dosud vyrůstal jako v bavlnce, chráněn před existencí nepřátelských mobů, se musí vypořádat se zjištěním, že svět za zdí jejich farmy vůbec není takový, jak mu rodiče tvrdili. Je obrovský, zákeřný, a tak nevyzpytatelný! Ale zároveň mu do cesty připletl tři dobré kamarády, s nimiž se ani on sám nebojí pustit do velmi nebezpečných dobrodružství!

Objev podobné jako Honba za světlitem - Tereza Kopecká - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Emin vánoční deník - Tereza Kopecká - e-kniha

eBook: Představte si, že je prosinec a adventní čas již svými světélky připomíná blížící se Vánoce. Zrovna jste se vyléčili z angíny, a pan doktor vám proto už teď přísně nařídil povinné vánoční prázdniny. Právě v takové situaci se ocitla osmiletá Ema. Protože její maminka s tatínkem musí ještě pracovat na společné knize, Emu a její mladší sestřičku Zorku svěří na hlídání babičce a dědečkovi, kteří bydlí ve vesničce sice docela maličké, ale plné velkých příležitostí k zajímavým zážitkům! A tak zde obě holčičky prožívají voňavé sváteční dny ve společnosti mnoha přátelských lidí, kteří mají vždy co nevšedního nabídnout. A jak to všechno víme? Jednoduše. Ema si vše zapsala do svého deníku!

Objev podobné jako Emin vánoční deník - Tereza Kopecká - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Psychologie 3. díl - Ilona Kopecká - e-kniha

eBook: Učebnice je jako jediná na trhu přímo zaměřená pro obor sociální činnost. V prvním díle je žákům předkládána problematika psychologie sociální, zdravotnické a etika se zaměřením na uplatnění v sociálně zdravotnické oblasti. Obsah učebnice odpovídá požadavkům ŠVP (školní výukový program) a bude vhodnou učební pomůckou pro žáky i učitele.

Objev podobné jako Psychologie 3. díl - Ilona Kopecká - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

Deník farářky - Martina Viktorie Kopecká - e-kniha

eBook: Boží cesty jsou nevyzpytatelné a nekonvenční farářka Martina Viktorie Kopecká o tom ví své. Valnou většinu jejího života se nezdálo, že bude aspirovat na službu v církvi – a přesto je dnes výraznou postavou Církve československé husitské. Jak vypadá život moderní farářky? To se dozvíte v jejích zápiscích, které se odvíjejí v rytmu církevního roku a nabízejí neopakovatelný vhled do zážitků ženy-kněze: od bohoslužeb až po setkání s papežem Františkem.

Objev podobné jako Deník farářky - Martina Viktorie Kopecká - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Psychologie 1. díl - Ilona Kopecká - e-kniha

eBook: Učebnice jako jediná na trhu se zaměřuje přímo na potřeby žáků studujících obor sociální činnost. V prvním díle je žákům předkládána problematika obecné a vývojové psychologie se zaměřením na uplatnění v sociálně zdravotnické oblasti. Obsah učebnice odpovídá požadavkům ŠVP (školního výukového programu) a bude vhodnou učební pomůckou pro žáky i učitele.

Objev podobné jako Psychologie 1. díl - Ilona Kopecká - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Psychologie 2. díl - Ilona Kopecká - e-kniha

eBook: Učebnice je přímo určená pro studenty oboru sociální činnost, jako jediná na trhu. Ve druhém díle je žákům předkládána problematika psychologie osobnosti, komunikace a psychodiagnostiky se zaměřením na uplatnění v sociálně zdravotnické oblasti. Obsah učebnice odpovídá požadavkům ŠVP (školní výukový program) a bude vhodnou učební pomůckou pro žáky i učitele.

Objev podobné jako Psychologie 2. díl - Ilona Kopecká - e-kniha

cena 195.0 Kč
Detail

Public Health and Preventive Medicine - Dana Müllerová - e-kniha

eBook: Public Health and Preventive Medicine je učebnicí pro studenty všeobecného lékařství a zubního lékařství, může však sloužit i zdravotníkům či odborné nelékařské veřejnosti. Jejím cílem je poskytnout informace o preventivních aktivitách, které mohou prodloužit délku života a zlepšit kvalitu života jednotlivců a populací. Kniha poskytuje přehled hlavních témat ochrany a podpory zdraví a interakcí mezi zdravím a životním prostředím s důrazem na ovlivnitelné faktory životního stylu v prevenci chronických neinfekčních onemocnění.

Objev podobné jako Public Health and Preventive Medicine - Dana Müllerová - e-kniha

cena 200.0 Kč
Detail

Povídky: Spisy Ladislava Grosmana - Ladislav Grosman - e-kniha

eBook: Druhý svazek spisů přináší všechny povídky z prvního vydání knihy Nevěsta, v exilu vydanou povídkovou knihu Hlavou proti zdi, texty publikované pouze časopisecky a zejména dosud nevydané povídky z autorových rukopisů. Ve svých prózách se Grosman vrací na Slovensko doby meziválečné a válečné, zachycuje poválečnou všednodennost a evokuje život v Izraeli v letech sedmdesátých. Tím nejcennějším v tomto svazku je Grosmanovo zobrazení zaniklého meziválečného světa slovenských Židů, v němž prožil své dětství. Knihu uspořádal, k vydání připravil a edičně komentoval Jiří Opelík.

Objev podobné jako Povídky: Spisy Ladislava Grosmana - Ladislav Grosman - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Morčák Pip a spol. - Tereza Kopecká - e-kniha

eBook: Napínavý příběh z prapodivného světa mrtvých o věrném přátelství, velké odvaze a... jednom drzém morčeti! Jedenáctiletý Eda odjíždí vlakem ve společnosti svého obtloustlého morčecího kamaráda Pipa k tetě, aby na jejím statku strávil začátek letních prázdnin. Sestřenice Tylka Edův příjezd napjatě očekává a těší se na společně prožitá nová dobrodružství. Ani jeden však netuší, že tentokrát je čekají docela jiné zážitky než obvykle, a dokonce nebudou ani z tohoto světa… Jak si obě děti poradí a co na to morčák Pip? Ehm… ten z celého srdce nesnáší svoji plastovou přepravku!

Objev podobné jako Morčák Pip a spol. - Tereza Kopecká - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Vánoční trable s ovečkou - Tereza Kopecká - e-kniha

eBook: Nejlepší věc na světě je chodit do dramaťáku a hrát divadlo se svými kamarády. Přesně to si myslí jedenáctiletá Dáša, která se na každou schůzku svého divadelního souboru těší skoro jako na Vánoce. A co teprve, když vyrazí sehrát speciální vystoupení ve staročeském skanzenu! Do party se přidá i mlsná Božena, která miluje vánočku, pije ze záchodu a všude trousí bobky… Ona je totiž ovce, ale nejen tak ledajaká. Má smysl pro drama, takže se těsně před vánočním představením ztratí. Jak tohle jen dopadne?!

Objev podobné jako Vánoční trable s ovečkou - Tereza Kopecká - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Za všechno může pes - Tereza Kopecká - e-kniha

eBook: Moje máma je trochu šílená a donesla domů opuštěného psa Arnoštka. Můj táta je mrzutý právník a nemá rád zbytečné věci. Vůbec nechápu, jak jsem se těm dvěma mohla narodit já, taková úplně normální holka. My všichni máme ještě starou babinu, a protože si zlomila nohu (její pes Wikoušek v tom byl fakt nevinně!), jsme jí museli v létě hodně pomáhat. Díky tomu jsem se seznámila s Bětkou, která je machr na holčičí kosmetiku, snědly jsme spolu spoustu čokolády a vyřešily jednu úplňkovou záhadu.

Objev podobné jako Za všechno může pes - Tereza Kopecká - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Velká kniha drátenictví - Ladislav Jurovatý - e-kniha

eBook: Jedinečnost Velké knihy o drátenictví spočívá v její komplexnosti, s kterou autor podrobně a uceleně mapuje drátenické řemeslo a zpracování drátu s možnostmi jeho využití v umělecké tvorbě i při výrobě praktických předmětů. Seznamuje zájemce se současným drátováním jako s projevem kultivovaného umění, o které je stálý zájem. V úvodní kapitole je popsaná historie slovenského drátenictví s životopisy nejvýznamějších postav tohoto řemesla. V praktické části knihy autor popisuje nutné vybavení a vhodné nástroje pro tvorbu s drátem. K popisu základních technik jsou ještě připojeny podrobné návody na zhotovení 12 výrobků, z nichž se každý váže k jednomu měsíci v roce. Autor se věnuje i konečným povrchovým úpravám zhotovených drátovaných výrobků. Závěr knihy patří současným tvůrcům, kteří k svému uměleckému vyjádření používají drát a techniky vycházející z drátenického řemesla.

Objev podobné jako Velká kniha drátenictví - Ladislav Jurovatý - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Rudolf Kopecký: Vzpomínky starého novináře - Martin Nekola - e-kniha

eBook: Rudolf Kopecký pracoval na svých pamětech nazvaných „Vzpomínky starého novináře“ od počátku 60. let až do své smrti. Jedná se o osm dílů o 2350 stranách strojopisu, v nichž autor velmi čtivou formou popisuje dětství, mládí, studia, život v Rakousku-Uhersku, osobnosti, události, aféry první republiky, dále činnost v zahraničním vojsku za druhé světové války a konečně i různé aspekty poúnorového exilu, které ani v odborné literatuře nebyly detailně rozebrány. Kopecký píše kritickým pohledem, netají se odmítavým postojem k Edvardu Benešovi, přináší zase jiný, unikátní úhel pohledu na moderní československé dějiny. Vzhledem k enormnímu rozsahu nebyly Kopeckého paměti dosud publikovány. Tato kniha přináší výběr nejzajímavějších kapitol pamětí, opatřený poznámkovým aparátem a medailonky významných osobností. Kniha bezpochyby vzbudí zájem odborné i laické veřejnosti, vyvolá řadu diskusí a kontroverzí. Rudolf Kopecký (vl. jménem Kauders), syn prodavače, se narodil v Praze 27. prosince 1893. Studoval na Technické univerzitě v Praze, avšak studia nedokončil, protože byl odveden do rakouské armády. Během 1. světové války Kopecký chvíli sloužil na ruské frontĕ, ale kvůli zranění strávil většinu války rekonvalescencí. V samostatném Československu pracoval pro periodika Tribuna, Čas a Národní listy, politicky se hlásil k národně demokratické straně Karla Kramáře a tedy do „protihradního“ tábora. Byl také aktivním svobodným zednářem a angažoval se v budování československého svobodného zednářství po roce 1918. Významně se zapojil do hnutí „Volná myšlenka“, které spoluvytvářel. Na jaře 1939 se přidal k zahraničnímu odboji v Polsku, Rumunsku, ve Francii a konečně ve Velké Británii, kterou již neopustil. Rozešel se s koncepcí Edvarda Beneše a odmítal příklon k Sovětskému svazu, pročež se ani po konci druhé světové války nevrátil domů. Z Londýna otevřeně kritizoval poválečné poměry v Československu, vydával čtrnáctideník Národ, založil skromný think-tank a informační centrálu Czech Liberal Information Service, kde se mělo soustřeďovat jádro národních demokratů, které zamýšlel obnovit jako politickou stranu v těžkých podmínkách exilu. Podílel se na československém vysílání BBC, přispíval do celé řady pravicově orientovaných exilových tiskovin. Zemřel v Londýnĕ 25. listopadu 1981.

Objev podobné jako Rudolf Kopecký: Vzpomínky starého novináře - Martin Nekola - e-kniha

cena 179.0 Kč
Detail

Andělé se samopalem - Milan Kopecký, Kameník Václav - e-kniha

eBook: Mezi vojáky 2. čs. samostatné paradesantní brigády působilo několik desítek žen, z nichž mnohé absolvovaly i výsadkový výcvik. Řada z nich se zúčastnila bojů v Karpatech v září 1944, leteckého přesunu na pomoc Slovenskému národnímu povstání a bojů v Nízkých Tatrách za kruté zimy na přelomu let 1944 a 1945. Jejich statečnost, skromnost, obětavost a houževnatost by neměly zmizet pod nánosem času, už pouze proto, že v době druhé světové války byl – s výjimkou Rudé armády – výskyt většího počtu žen mezi výsadkáři pravidelných jednotek naprostým unikátem.Kniha popisuje nejen činnost ženských příslušnic na pozadí historie 2. čs. parabrigády, ale obsahuje i jejich životopisné medailonky, bohatě ilustrované většinou dosud nepublikovanými fotografiemi, reprodukcemi dokumentů a snímky dobových artefaktů. Autoři se také pokusili uvést na pravou míru mnohé legendy a vysvětlit i některé dosud nevyřešené otazníky, mnohdy spojené s osudy celé parabrigády

Objev podobné jako Andělé se samopalem - Milan Kopecký, Kameník Václav - e-kniha

cena 299.0 Kč
Detail

Zpověď farářky - Tomáš Novotný, Martina Viktorie Kopecká - e-kniha

eBook: Faráři i farářky jsou neustále připraveni naslouchat ostatním. Co se ale děje v jejich duši? Martina Viktorie Kopecká dává v nebývale otevřené zpovědi nahlédnout do svého vnitřního světa. Co si myslí o celibátu a založení rodiny? Jak vnímá vážné nemoci a odcházení farníků? Je ze služby někdy unavená? A jaké podoby může mít duchovní praxe v době zaměřené na výkon a hmotné statky? Sbírku nadčasových úvah doplňují rozhovory, v nichž nejznámější česká farářka vůbec poprvé promlouvá i o nečekaných tématech.

Objev podobné jako Zpověď farářky - Tomáš Novotný, Martina Viktorie Kopecká - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Básně - Ladislav Szalai - e-kniha

eBook: Tři básnické sbírky v jedné. Výbor básní Ladislava Szalaie z let 1966 – 2012, které jednotlivě vyšly ve sbírkách Klidné hlubiny, Podivná paměť a Věčný život.

Objev podobné jako Básně - Ladislav Szalai - e-kniha

cena 89.0 Kč
Detail

Statek - Ladislav Vrchovský - e-kniha

eBook: Neobyčejný příběh o nezlomné lásce k rodné hroudě a také o hrdinném boji proti lidské závisti i zaslepené touze po cizím majetku. Zcela unikátní svědectví o statku rodiny Zíků se odvíjí na pozadí rozpadu Rakousko-uherského císařství, zrodu Československé republiky, první i druhé světové války a v neposlední řadě také totalitního komunistického režimu po roce 1948 až do současnosti. Přes všechnu nepřízeň osudu se nakonec potomkům Františka Zíky podařilo znova úspěšně hospodařit na svém statku, a to hlavně díky nezdolné víře, neutuchajícímu přesvědčení o své pravdě a zároveň neskutečně tvrdé práci, i když často za cenu nejvyšší – za cenu krve i lidských životů. Statek je symbolem lidského odhodlání bojovat v nelehkých dobách za svůj osud, právo na svobodu a bránit svůj majetek mnohdy doslova i vlastníma rukama.

Objev podobné jako Statek - Ladislav Vrchovský - e-kniha

cena 382.0 Kč
Detail

Všiváci - Ladislav Klimeš - e-kniha

eBook: Poslední tři roky života nebyly pro bývalého vojáka Michala Kamenského zrovna jednoduché. Střídání špatných zaměstnání s těmi ještě horšími, neustálý nedostatek peněz a trauma z války z něj udělaly trosku. Nečekaná nabídka od tajemného muže přichází jako na zavolanou. Michal ji s nadějí přijímá.Netuší, že se opět stává pouhým pěšákem v soukromé válce. Špinavé válce bez pravidel, cti a morálky. Vyhrává plnější peněženka a ochota hrát zákeřněji než protivník.To ale není to nejhorší.Jeho život ovlivňují nejen živí, ale i mrtví.A to možná více, než by se Michalovi líbilo...

Objev podobné jako Všiváci - Ladislav Klimeš - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Žranice - Ladislav Pecháček - e-kniha

eBook: Je začátek normalizace. 51. vojenský prapor potrubní dopravy provedl povinné čistky, mezi suspendovanými je i prostořeký štábní lékař Josef a prvotřídní kuchař útvaru Hans. Navzdory politické nespolehlivosti jsou nečekaně povoláni do akce. V bohem zapomenutém újezdu Krupice bude probíhat cvičení československých a sovětských vojsk za účasti nejvyšších velitelů a kuchař s lékařem dostanou úkol: Josef má zaručit nezávadnost stravy coby ochutnávač, kdežto šéfkuchař musí osvědčit zkušenosti z přepychových hotelů. Oba vědí, že pokud se před papaláši něco pokazí, schytají to oni. A to náš mladý doktor nenápadně zatajil nákazu infekční žloutenkou. Sovětský maršál s hepatitidou B by pro oba znamenal kriminál… Nezaměnitelně ironické vyprávění autora básnické hexalogie se vrací do těžké doby, opět viděné prizmatem „veselé vědy o smutných věcech“.

Objev podobné jako Žranice - Ladislav Pecháček - e-kniha

cena 140.0 Kč
Detail

Podívejte se také