Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.
Podívejte se také Základy Public Relations (9788779689503)
Základy Public Relations (9788779689503)
Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.
Podívejte se také Public relations (978-80-247-4229-8)
Vyšetřování - L. Ron Hubbard
Jedině tím, že člověk určí příčiny, může přestat být efektem nežádoucích situací. Jedna věc je být schopen pozorování. Zcela jiná věc je zužitkovat pozorování tak, aby se člověk mohl dostat k podstatě věcí.
Podívejte se také Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Podívejte se také
- Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
- Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
- Hubbard Freddie: Breaking Point - LP (3551982)
- RON 24/8 (20100007)
- RON 23/12 (20100016)
- RON 556 píšťalka (114991)
- Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)
- Force Ron spirálový červený (8592627020223)
- Ron Jungla 0,04l 40% (703123957465)
- Schwalbe Rocket Ron Performance 26x2,1" (4026495820165)
- RON 222 - balení 100 ks (20202001)
- RON 223 - balení 100 ks (20202007)
- Puntacana Ron Viejo 0,7l 37,5% (7466871100653)
- Ron Abuelo 7Y 0,7l 40 % (7451101210127)
- Ron Maja 12Y 0,7l 40% (7410010644010)
- RON 434 praporek - balení 25 ks (20502004)
- RON No. 10 - balení 1000 ks (20100012)
- Ron 22 Reserva 22Y 0,7l 40% (7501033200243)
- Ron Santisima Trinidad 15Y 40,7% 0,7l (8500004250460)
- Ron Sostenible Dark 8Y 0,7l 40% (5744000820002)
Problémy práce - L. Ron Hubbard
Život je zo siedmich desatín práca, z jednej desatiny rodina, z jednej desatiny politika a z jednej desatiny odpočinok. Ekonomická stránka – výplata a boj o ňu – je sedem desatín existencie.Problémy práce obsahujú nadriadené princípy a zákony, ktoré sa vzťahujú na každé pracovné úsilie či problém. Ide totiž o objavy, ktoré odhaľujú jadro týchto problémov a vysvetľujú samotnú skladbu života ako takého.
Objev podobné jako Problémy práce - L. Ron Hubbard
Dianetika Vývoj vědy - L. Ron Hubbard
Dianetika: Vývoj vědy je vlastní příběh L. Rona Hubbarda odhalující to, jak objevil reaktivní mysl, která se skrývá v Člověku a zotrčuje ho.
Objev podobné jako Dianetika Vývoj vědy - L. Ron Hubbard
Dianetika Původní teze - L. Ron Hubbard
Dianetika: Původní teze je první popis Dianetiky, který L. Ron Hubbard napsal. Původně kolovala mezi pár přáteli v podobě rukopisu, brzy se začala kopírovat a předávat z ruky do ruky, až nakonec obíhala doslova celý svět. Ale zvěsti, které se o ní šířily, tento oheň jen přiživovaly. Když Rona zaplavily tisíce dopisů dožadujících se více informací, usoudil, že jediným způsobem, jak tyto dotazy zodpovědět, je kniha. Tou knihou byla Dienetika: Moderní věda o duševním zdraví, nyní největší bestseller v oblasti mylsi v historii. Zjistěte, čím to všechno začalo. Protože tady jsou naprosté základy dianetických objevů a rovnice Dianetiky, včetně...
Objev podobné jako Dianetika Původní teze - L. Ron Hubbard
Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Public relations (978-80-247-4229-8)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.
Objev podobné jako Public relations (978-80-247-4229-8)
Public relations (978-80-247-5022-4)
Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.
Objev podobné jako Public relations (978-80-247-5022-4)
Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví...
Objev podobné jako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí...
Objev podobné jako Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i...
Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)
Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské...
Objev podobné jako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a...
Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Sebeanalýza - L. Ron Hubbard
Sebeanalýza je kompletní příručka pro kohokoli, kdo chce zlepšit své schopnosti a zvýšit potenciál své úspěšnosti. Používáním jednoduchých, snadno osvojitelných technik Sebeanalýzy chvilku každý den můžete zvýšit potenciál svého úspěchu, vybudovat svou sebejistotu a omezit stres. Váš úspěch závisí na vašich schopnostech - naučte se je pomocí Sebeanalýzy využívat naplno.
Objev podobné jako Sebeanalýza - L. Ron Hubbard
Deti - L. Ron Hubbard
Výchova šťastného a zdravého dieťaťa nie je niečo, čomu by sa väčšina rodičov učila. V skutočnosti, napriek svojim najlepším úmyslom, robia počas celej výchovy iba samé chybu. V dôsledku toho sa príliš často v rodinách stretávame so zlými vzťahmi spojenými s neprestajným napätím medzi rodičmi a deťmi. Toto nie je prirodzený stav. V skutočnosti sa tomu dá úplne vyvarovať. L. Ron Hubbard vyvinul veľa metód, aby v deťoch a ich rodičoch rozvinul to najlepšie. V tejto brožúre sa dočítate o niektorých z týchto metód a objavov, týkajúcich sa toho, ako vychovať dieťa bez toho, aby ste zlomili jeho ducha; ako mať dieťa, ktoré bude ochotné prispieť rodine, ako môžete dieťaťu pomôcť rýchlo prekonávať každodenné výbuchy a trápenia v živote. Výchova dieťaťa by mala byť radosťou. A môže to tak byť. V skutočnosti to môže byť zo všetkých ľudských zážitkov ten, ktorý prináša v živote najviac uspokojenia. Používanie scientologických prístupov pri výchove dieťaťa môže zaručiť, že deti budú šťastné, milujúce a produktívne, a že sa statnú hodnotnými členmi spoločnosti, v ktorej žijú.
Objev podobné jako Deti - L. Ron Hubbard
Dianetika - L. Ron Hubbard
Dianetika obsahuje objavy ktoré boli vyhlásené za významnejšie, než objavenie kolesa či ohňa, vďaka čomu si už vyše 50 rokov drží status bestselleru. S viac ako 20 miliónmi výtlačkov je Dianetika nesporne najčítanejšou a najvýznamnejšou knihou o ľudskej mysli, aká bola kedy napísaná.S viac ako 25 miliónmi predaných výtlačkov je Dianetika nesporne najčítanejšou a najvýznamnejšou knihou o ľudskej mysli, aká bola kedy napísaná.Nájdete tu štruktúru a kompletný popis reaktívnej mysle – dosiaľ neznámeho zdroja nočných môr, nezmyselného strachu, rozrušení a neistôt, ktoré zotročujú človeka. Na týchto riadkoch sa dozviete, ako sa ich zbaviť a dosiahnuť tak niečo, o čom mohol človek dodnes len snívať: stav Clear.
Objev podobné jako Dianetika - L. Ron Hubbard
Dianetika - L. Ron Hubbard
Objevte zdroj duševních bariér, které vám brání k dosažení vašich cílů, a zjistěte jak jich můžete dosáhnout!Reaktivní mysl zotročuje člověka a je skrytým zdrojem nočních můr, neopodstatněných strachů, rozčilení a nejistoty. A tato kniha Vám ukáže jak se jí zbavit. Používají ji desítky miliónů lidí v prakticky každé zemi světa a její objevy byly popisovány jako zásadnější, než byl vynález kola a objev ohně. Protože tako kniha obsahuje odpovědi na vás. Vydejte se na nejdelší dobrodružství ze všech, na průzkum nezmapovaných končin teritoria, které leží dva centimetry za vaším čelem.
Objev podobné jako Dianetika - L. Ron Hubbard
Děti - L. Ron Hubbard
Chtěli byste mít dobré vztahy se svým dítětem? Máte miminko, které v noci pláče a nevíte co s ním? Jak žít s dětmi? V této brožurce najdete základní principy, které vám pomohou při výchově vašich potomků, aby byli šťastní, měli vás rádi a stali se hodnotnými členy společnosti.
Objev podobné jako Děti - L. Ron Hubbard
Študijná technológia - L. Ron Hubbard
Keď viete, ako sa učiť, učenie môže byť zábava. Učenie je bolestivé iba vtedy, keď narazíte na jednu z 3 bariér v štúdiu. Tieto 3 bariéry sú jedinou príčinou toho, prečo sa pri učení začnete byť rozptýlený alebo sa nemôžete sústrediť a stačia na to, aby urobili z akéhokoľvek z človeka pomalého študenta. Prevratným objavom je, že všetky tieto 3 bariéry môžete zvládnuť pomocou jednoduchých a presných techník.
Objev podobné jako Študijná technológia - L. Ron Hubbard
Etika a kondice - L. Ron Hubbard
V Scientologii máme základní technologii etiky. Jednotlivec se může tuto technologii naučit, může se ji naučit používat ve svém životě a může si pak dát svoji vlastní etiku do pořádku, změnit svůj stav a začít svým vlastním úsilím směřovat nahoru směrem k přežití.
Objev podobné jako Etika a kondice - L. Ron Hubbard
Dynamiky existence (Defekt) - L. Ron Hubbard
Hledali jste někdy odpovědi na život? Jaké mám postavení ke zbytku všeho živého a svým bližním? V této brožurce najdete společného jmenovatele, který se vztahuje na celý život a pomocí kterého je možné to pochopit.
Objev podobné jako Dynamiky existence (Defekt) - L. Ron Hubbard
Příručka pro Precleary - L. Ron Hubbard
Příručka pro precleary je legendární manuál sebe-procesingu, manuál, který představuje přechod od předmětu Dianetiky k Scientologii. Zde najdete zlomové objevy, které odhalily jev ŽIVOTNÍHO KONTINUA —mechanizmu, kvůli kterému na sebe každý přebírá vady a neschopnosti těch, kteří zemřeli nebo odešli, až už nakonec nežije svůj vlastní život. V této knize tedy najdete odpovědi na to, jak se zbavit všech těch částí „vás“, které však ve skutečnosti VÁMI nejsou. Tato kniha obsahuje: • rozsáhlá pojednání, která poskytují nejúplnější popis ideálního stavu Člověka • lidskou mysl – jak funguje a její základní účel • řídící centrum, jednotku „vědomí o vědomí“ mysli, a jakým způsobem je PŘÍČINOU těla a prostředí • patnáct aktů sebe-procesingu, které jedince posouvají z pozice EFEKTU do pozice PŘÍČINY —procesů tak mocných, že této knize získaly přízvisko kniha zázraků. Toto pracovní vydání Příručky pro precleary je speciálně vytvořeno pro snazší použití v procesingu, s prostorem na odpovědi na otázky procesingu, a bude trvalým a úplným záznamem vašeho vlastního případu pro použití v budoucím procesingu. V sebe-procesingu se Příručka pro precleary používá spolu se Sebeanalýzou.
Objev podobné jako Příručka pro Precleary - L. Ron Hubbard
Jak řešit konflikty - L. Ron Hubbard
Dostanete se někdy s někým do konfliktu? I když se běžně věří, že je k hádce potřeba jen dvou, přesto musí, aby nastal skutečný konflikt, existovat třetí strana a takovou hádku vytvořit. Toto je přirozený zákon, který neznali lidé v dávné minulosti stejně tak jako ti dnešní. Vyplatí se ho používat v jakékoli situaci, kde se člověk snaží nastolit mír.
Objev podobné jako Jak řešit konflikty - L. Ron Hubbard
Řešení problému drog - L. Ron Hubbard
Máte vlastní zkušenosti s drogami nebo blízké kamarády, členy rodiny, kteří s nimi marně bojují? Chtěli byste pomoci, ale nevíte jak? V této brožurce naleznete odpovědi, jak na to. Drogy život okrádají o pocity a radosti, které jsou jedinými důvody žít.
Objev podobné jako Řešení problému drog - L. Ron Hubbard
Řešení pro nebezpečné prostředí - L. Ron Hubbard
Stává se vám někdy, že jste rozrušeni tím, co se děje kolem vás? Cítíte se bezmocní, neschopni mít tyto události pod kontrolou? Pocítili jste někdy dokonce strach? Zde můžete najít metody, které vám pomohou vaše strachy překonat a umožní vám také pomoci druhým.
Objev podobné jako Řešení pro nebezpečné prostředí - L. Ron Hubbard
Čo je príčinou útlaku - L. Ron Hubbard
Prečo sú niektorí ľudia ako ostatní? Prečo sú niektorí ľudia náchylní k nehodám? A existuje vôbec dôvod, prečo niektorí ľudia žijú svoj život na náladovej hojdačke, jeden deň sa im darí a druhý deň sa nedarí? Existuje na to vysvetlenie a nemá to nič spoločné s bohmi, osudom alebo konštaláciou hviezd. V skutočnosti, ten pravý dôvod, ktorý leží za týmto fenoménom bol vysvetlený v Scientológii.
Objev podobné jako Čo je príčinou útlaku - L. Ron Hubbard
Co je příčinou útlaku - L. Ron Hubbard
Proč jsou někteří lidé častěji nemocní než ostatní? Proč jsou někteří lidé náchylní k nehodám? A existuje důvod, proč někteří lidé žijí svůj život na emoční houpačce, jeden den se jim daří a další den se mají špatně? Je pro to vysvětlení a nemá nic společného s bohy, osudem, který tyto jevy zapříčiňuje, a přináší jejich vysvětlení. Byl objeven v Scientologii a najdete ho právě v této brožuře.
Objev podobné jako Co je příčinou útlaku - L. Ron Hubbard
Čisté telo, čistá myseľ - L. Ron Hubbard
Ak by mohol byt´ Purifikačný program použitý na záchranui aspoň časti civilizácie, trpiacej na účinky drog a iných toxických látok, potom možno existuje nádej pre celú tuto civilizáciu.
Objev podobné jako Čisté telo, čistá myseľ - L. Ron Hubbard
Scientologie - Nový pohled na život - L. Ron Hubbard
Materiály Scientologie obsahují ten nejrozsáhlejší souhrn informací, jaký kdy byl shromážděn o mysli, duchu a životě. Ve více než stovce knih a publikací, v tisících dalších článků a pojednání a ve více než 3 000 nahraných přednáškách zahrnují díla L. Rona Huubarda praktick ykaždou stránku života. A toto je Scientologie: Nový pohled na život, kniha, která obsahuje nadčasový výběrRonových objevůshromážděných z celé šíře jeho psaných děl a každá kapitola představuje široký, přesto však úplný přehled Scientologie aplikované na konkrétní stránky existence - a společně pak ukazují panoramatický pohled na celý život. Je možné být šťastný? Osobní integrita Pátrání Člověka po jeho duši O naší snaze dosáhnout nesmrtelnosti Osm dynamik, které zahrnují samotný život Trojúhelník afinity, reality a komunikace, který ukazuje jednotlivé části, které tvoří mezilidské vztahy Manželství Jak žít s dětmi Co je to velikost? Dvě pravidla pro šťastný život Antisociální a sociální osobnost Zákon třetí strany, který odhaluje příčiinu konfliktů Poctivost a etika Má filozofie, Ronova osobní výpověď o tom, co motivovalo jeho celoživotní práci a hledání Scientologie Zde tedy najdete základy života, skutečná řešení, která fungují teď a tady, pravdy, k nimž se můžete stále znovu a znovu vracet.
Objev podobné jako Scientologie - Nový pohled na život - L. Ron Hubbard
Pomoc pri chorobách a zraneniach - L. Ron Hubbard
L. Ron Hubbard vyvinul sled praktických použití svojich objavov pre mentálnu a duchovnú stránku telesných ťažkostí človeka. A tým, ako sa vyvíjalo stále viac a viac techník, tým sa začala používať nová technológia nazvaná „ASISTY“ (anglické slovo „assist“ znamená pomôcť). Množstvo spôsobov, ako asisty používať, je takmer neobmedzené. Pomôžu vždy a často majú zázračné výsledky.
Objev podobné jako Pomoc pri chorobách a zraneniach - L. Ron Hubbard
Prostriedky k lepšiemu zvládaniu práce - L. Ron Hubbard
Prudko klesajúca produktivita, rozsiahle prepúšťanie, nevlúdne vzťahy medzi vedením a pracovníkmi, nekompetencia vedúcich pracovníkov a nečestné obchodné jednania, to všetko ludí na pracovisku neustále trápi. Nečudo, že sa práca pre milióny ludí stáva zdrojom stresu a úzkosti. Ako zvýšiť pracovnú výkonnoť a produktivitu, ako zvládať zma¨tky na pracovisku, a ako prekonávať vyčerpanie, to všetko sú zálezitosti, ktoré sa týkajú pracovníka rovnako ako riaditela podniku. Ich vyriešenie by prinieslo nielen va¨ťší pocit bezpečnosti, ale aj va¨ťšiu spokojnosť. Táto brozurka obsahuje niektoré z velkého množstva princípov a technik L. Rona Hubbarda, vyvinutých pre použivanie na pracovisku. Práca nielenže môže prinášať uspokojenie a naplnenie, ale ako hlavná činnoť va¨tsˇiny našich životov by ho prinášať mala. Použitie údajov v tejto brožúre vám pomôze to dosiahnuť.
Objev podobné jako Prostriedky k lepšiemu zvládaniu práce - L. Ron Hubbard
Jak se učit a studovat - L. Ron Hubbard
Učil vás během vašeho studia někdy někdo, jak studovat? Ne? Potom vám tato brožurka přináší jedinečné základní postupy, jak toho dosáhnout a být efektivní ve studiu a také v životě, jestliže se nemůžete nic naučit, potom samozřejmě nebudete schopni zjistit, jak cokoli dělat.
Objev podobné jako Jak se učit a studovat - L. Ron Hubbard
Public Relations - Jacquie L'Etang
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR.
Objev podobné jako Public Relations - Jacquie L'Etang
Problémy práce - Scientologie aplikovaná na každodenní pracovní svět - L. Ron Hubbard
Práce sehrává ve hře života důležitou roli. Máte ze své práce skutečně radost? Máte ve svém zaměstnání pocit jistoty? Chtěli byste mít větší osobní uspokojení z toho, že svou práci děláte dobře? Tato kniha ukazuje, jak přesně těchto věcí dosáhnout a ještě mnohem více. Hra života a uvnitř něj hra práce může být radostná a prospěšná.
Objev podobné jako Problémy práce - Scientologie aplikovaná na každodenní pracovní svět - L. Ron Hubbard
Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
eBook: Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.
Objev podobné jako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
eBook: Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.
Objev podobné jako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Tyler Hubbard - Strong (CD)
Země interpreta: USA;USA Balení obsahuje: CD;CD Rok vydání: 2024.0;2024.0 Datum vydání: 2024-04-12;2024-04-12 Složení setu: 1 ks;1 ks Žánr: Folk;Folk;Country;Country Typ: CD;CD;Album;Album Varianta: Strong (CD);Strong (CD) Subžánr: Country;Country Vydavatelství: EMI;EMI Země původu: Německo;Německo Interpret / Téma: Tyler Hubbard;Tyler Hubbard
Objev podobné jako Tyler Hubbard - Strong (CD)
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada
Strange Relations - Ralf Webb
In October 1960, James Baldwin and John Cheever spoke on a panel together at San Francisco State College. The troubled state of American society was under discussion, which Baldwin incisively diagnosed as a 'failure of the masculine sensibility'. Strange Relations explores this crisis in mid-century masculinity and the lives and works of four bisexual writers who fought to express and embody alternate possibilities. Building on Walt Whitman's philosophy of the love between men, Ralf Webb considers the ways in which Tennessee Williams and Carson McCullers, as well as Cheever and Baldwin, resisted in their art, as well as in their relationships, the damaging expectations of contemporary gender and sexuality. With a curious, intelligent and sensitive gaze, Ralf Webb sheds new light on each writer. Together, these artists offer a powerful and moving argument for a transformative new masculinity, grounded in fluidity, love and intimacy.
Objev podobné jako Strange Relations - Ralf Webb
Cesta ke štěstí - Průvodce k lepšímu životu založený na zdravém životu - L. Ron Hubbard
Průvodce k lepšímu životu založený na zdravém rozumu. Jestliže člověk nepřežívá, nemůže dosáhnout radosti ani štěstí.
Objev podobné jako Cesta ke štěstí - Průvodce k lepšímu životu založený na zdravém životu - L. Ron Hubbard
Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
eBook: Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat.
Objev podobné jako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.
Objev podobné jako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Freddie Hubbard - Breaking Point (LP)
Země původu: Německo Dekáda interpreta: 1980 - 1989;2000 - 2009;1950 - 1959;1960 - 1969;1970 - 1979;1990 - 1999 Barva: Černá Rok vydání: 2022.0 Datum vydání: 2022-06-03 Balení obsahuje: LP Rychlost: 33 1/3 RPM Subžánr: Hard Bop;Modal;Post Bop Žánr: Jazz Interpret / Téma: Freddie Hubbard Složení setu: 1 ks Vydavatelství: Blue Note Země interpreta: USA Typ: Stereo;Album;LP deska;Otevírací obal;Nové vydání Hmotnost: 180 g Barva podle výrobce: Black Gramáž desky: 180 g Varianta: Breaking Point (LP)
Objev podobné jako Freddie Hubbard - Breaking Point (LP)
Základy organizování (9788779689510)
Kniha - autor L. Ron Hubbard, 48 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 48 stran, česky Pokud se chcete naučit základní principy organizování a organizace, potom máte jedinečnou příležitost si je osvojit díky této brožurce. To, co člověka zklame, nejsou jeho sny. Je to nedostatek know-how, které je nezbytné k tomu, aby se tyto sny mohly stát skutečností.
Objev podobné jako Základy organizování (9788779689510)
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
eBook: Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
eBook: Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Podívejte se také
- RON 430 standard - balení 200 ks (20501001)
- RON 26/6 - balení 1000 ks (20100010)
- RON 24/6 - balení 1000 ks (20100001)
- RON 860 neodymový - balení 2 ks (20802080)
- RON 224 barevné - balení 100 ks (20202012)
- Harry Potter LEGO Plyšový Ron Weasley (11964514434)
- RON 432 barevný - balení 50 ks (20502001)
- Public Enemy: What You Gonna Do When the Grid Goes Down? - CD (3515051)
- RON 451 25 mm - balení 100 ks (20301003)
- El Ron Prohibido Reserva 12y 0,7l 40% (7502265140376)
- Funko POP! Harry Potter - Holiday Ron Weasley (889698511544)
- Ron Botran Anejo Reserva 15Y 1l 40% (7401005008122)
- Ron Canuto Selección Superior 7Y 0,7l 40% (7862108679242)
- RON 442 16 mm - balení 100 ks (20400001)
- RON 202 kobercový hřeb - balení 75 ks (20201005)
- RON 1506 25 cm s dřevěnou rukojetí (21701003)
- Ron Abuelo Napoleon 15Y 0,7l 40 % GB (7451101210523)
- RON 224 EZ žluté - balení 100 ks (20202031)
- BergHOFF Gril keramický kamado RON small (BF-2415703)
- CAT S42 H+ černá (CS42H-DAB-RON-NN)
- Towards Partnership: The Third Decade of Czech-German Relations (978-80-210-8541-1)
- RON 420 19 mm černý - balení 12 ks (20601002)