Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.

Podívejte se také Základy Public Relations (9788779689503)

cena 140.0 Kč
Detail

Základy Public Relations (9788779689503)

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.

Podívejte se také Public relations (978-80-247-4229-8)

cena 119.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Podívejte se také Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

cena 110.0 Kč
Detail

Public relations (978-80-247-4229-8)

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

Objev podobné jako Public relations (978-80-247-4229-8)

cena 322.0 Kč
Detail

Public relations (978-80-247-5022-4)

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.

Objev podobné jako Public relations (978-80-247-5022-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví...

Objev podobné jako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

cena 69.0 Kč
Detail

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí...

Objev podobné jako Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

cena 271.0 Kč
Detail

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i...

Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

cena 253.0 Kč
Detail

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.

Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

cena 302.0 Kč
Detail

Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské...

Objev podobné jako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

cena 199.0 Kč
Detail

Public Relations - Jacquie L'Etang

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR.

Objev podobné jako Public Relations - Jacquie L'Etang

cena 515.0 Kč
Detail

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a...

Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

cena 212.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...

Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

cena 380.0 Kč
Detail

Dámské šaty Jacquie RUE PARIS béžové

Dámské šaty Jacquie RUE PARIS béžové

Objev podobné jako Dámské šaty Jacquie RUE PARIS béžové

cena 377.49 Kč
Detail

Sensas Krmení Amorce Maison Etang 3kg,Sensas Krmení Amorce Maison Etang 3kg

AMORCE MAISON ETANG (jezero) AMORCE MAISON ETANG (jezero) Krmení se středně hrubou strukturou s intenzivní oříškovou vůní. Ideální pro lov všech druhů ryb po celý rok zejména na stojatých vodách.

Objev podobné jako Sensas Krmení Amorce Maison Etang 3kg,Sensas Krmení Amorce Maison Etang 3kg

cena 174.0 Kč
Detail

Sensas Krmítková směs 3000 1kg - Etang (jezero),Sensas Krmítková směs 3000 1kg - Etang (jezero)

Univerzální, skvěle fungující krmítková směs, která se hodí jak na krátkodobé, tak i na delší výpravy. Gros Gardons Black (velká plotice-černé) - Černé kořeněné krmení hrubší konzistence pro lov plotic a cejnů. Ideální do studené a čisté vody. Etang (jezero) - Jemné sladké základové krmení na jezero. Rychle pracuje a tvoří mrak. Moulinet Special Anglaise (angličák) - Speciální základové krmení pro lov s anglickým splávkem. Má oříškovou vůni a hrubší konzistenci. Je univerzálně použitelné během celého roku. Vhodné na kapry, větší cejny a plotice. Při stisknutí dobře drží, ale ve vodě se rychle rozpadá. Fond (řeka) - Těžké a lepivé základové krmení do proudu. Obsahuje hodně hrubých částeček. Gardons (plotice) - Famózní krmení 3000 Gardons, díky kterému získala firma Sensas svůj věhlas. Je jemné a rozpadavé. Má hnědou barvu a čokoládově-kořeněnou příchuť. Žádná plotice neodolá! Balení 1 kg. Ablettes (ouklej) - Velmi jemné světlé hladinové krmivo, které tvoří dobře mrak. Je vhodné pro lov ouklejí. Je určeno na stojatou nebo mírně tekoucí vodu. Při přípravě rozpracovat do kašovitého stavu. Gardons Red (plotice-červené) - Červené krmení na plotice. Má kořeněnou vůni. Vhodné především do kalné jarní vody. Canal (kanál) - Jemnější krmení postavené především na mletém praženém konopí a dalších semenech pro lov drobnějších ryb na pomalejší řece nebo stojaté vodě. Bremes (cejn) - Sladké žluté krmení v bylinkové příchuti s kousíčky barevných fluo pečivových kousků. Jemnější a méně lepivé, vhodné na cejny. Bremes Jaune Tracante (žlutý cejn) - Sladké výrazně žluté krmení v bylinkové příchuti s kousíčky flou pečivových kousků. Obsahuje velký podíl žlutého barviva a ve vodě vytváří nádherný žlutý kal. Vhodné na léto na stojatou vodu pro lov cejnů. Noire (plotice-černé) - Slané kořeněné krmení tmavší barvy. Vhodné do studené vody především na plotice. Balení 1 kg.

Objev podobné jako Sensas Krmítková směs 3000 1kg - Etang (jezero),Sensas Krmítková směs 3000 1kg - Etang (jezero)

cena 145.0 Kč
Detail

Sensas Krmítková směs 3000 3kg - Etang (jezero),Sensas Krmítková směs 3000 3kg - Etang (jezero)

Univerzální, skvěle fungující krmítková směs, která se hodí jak na krátkodobé, tak i na delší výpravy. Carpes (kapr) - Hrubé sladké krmení určené pro lov kaprů. Má vysokou výživnou hodnotu. Má silné kukuřično oříškové aroma, které láká kapry za jakýchkoliv podmínek. Nejoblíbenější kaprové krmení na českém trhu. Etang (jezero) - Jemné sladké základové krmení na jezero. Rychle pracuje a tvoří mrak. Vhodné na kapry, cejny, plotice. Bremes (cejn) - Sladké žluté krmení v bylinkové příchuti s kousíčky barevných fluo pečivových kousků. Jemnější a méně lepivé, vhodné na cejny. Gros Gardons (velká plotice) - Univerzální krmení na větší plotice, cejnky nebo cejny. Hnědé s čokoládově-kořeněnou příchutí. Nejpoužívanější krmení mezi českými závodníky!

Objev podobné jako Sensas Krmítková směs 3000 3kg - Etang (jezero),Sensas Krmítková směs 3000 3kg - Etang (jezero)

cena 377.0 Kč
Detail

Sensas Krmení Amorce Universal 4kg - Etang - Jezero,Sensas Krmení Amorce Universal 4kg - Etang - Jezero

Amorce Universal je krmení na stojaté vody s jemnou strukturou a malou lepivostí. Ideální na kombinaci s krmením na určitou cílovou rybu. Amorce Universal je krmení na stojaté vody s jemnou strukturou a malou lepivostí. Ideální na kombinaci s krmením na určitou cílovou rybu. Bremes (cejn) Krmení na cejny se středně hrubou strukturou a lepivostí. Vhodné pro lov na stojatých a mírně tekoucích vodách. Carp (kapr) Krmení na kapry s hrubší strukturou a vyšší lepivostí. Dobře drží v krmítku i při dlouhých náhozech a je vhodné i na lov na řekách. Etang (jezero) Krmení na stojaté vody s jemnou strukturou a malou lepivostí. Ideální na kombinaci s krmením na určitou cílovou rybu. Gardons (plotice) Krmení na plotice s jemnější strukturou a střední lepivostí. Vhodné na lov na stojaté a mírně tekoucí vody.

Objev podobné jako Sensas Krmení Amorce Universal 4kg - Etang - Jezero,Sensas Krmení Amorce Universal 4kg - Etang - Jezero

cena 222.0 Kč
Detail

Sensas 3000 Etang 1kg (3297830007010)

Vnadicí směs pro ryby, lákavé spojení chuti a vůně Sensas 3000 Etang je oblíbené a především velmi kvalitní krmení, které díky spoustě atraktivních složek přiláká a udrží mnoho ryb na krmném místě. Tato vnadící směs je vytvořena na bázi sladké chuti a je ideálním řešením pro lov na jezeře, protože kolem krmného místa vytvoří lákavý mrak. Sensas 3000 Etang je dodávána v balení o hmotnosti 1 kg a je vhodnou volbou po celý rok. Hlavní přednosti vnadící směsi Sensas 3000 Etang 1 kgVnadící směs nabízí mnoho atraktivních složekIdeální řešení pro lov na jezeře, protože kolem krmného místa vytvoří lákavý mrakZákladem vnadící směsi Sensas 3000 Etang je sladká chuťKrmení je vhodnou volbou po celý rokSměs je dodávána v 1kg balení

Objev podobné jako Sensas 3000 Etang 1kg (3297830007010)

cena 145.0 Kč
Detail

Sensas Krmítková směs 3000 Super Black 1kg - Etang - Jezero,Sensas Krmítková směs 3000 Super Black 1kg - Etang - Jezero

Speciální série černého krmení. Na rozdíl od všech ostatních černých krmení zůstává stále černé i pod vodou. Krmivo je barveno pomocí nové procedury a nikoliv jen přidáním černého barviva. Vhodné je především do čisté vody anebo do náročných podmínek. Speciální série černého krmení. Na rozdíl od všech ostatních černých krmení zůstává stále černé i pod vodou. Krmivo je barveno pomocí nové procedury a nikoliv jen přidáním černého barviva. Vhodné je především do čisté vody anebo do náročných podmínek. Cílová ryba Vůně Hrubost Lepivost Bremes - Cejn cejn karamel/vanilka střední střední Etang - Jezero cejn, plotice koriandr malá malá Gardons - Plotice plotice konopí/čokoláda malá malá Riviere - Řeka velká ryba oříšky/sušenky střední střední

Objev podobné jako Sensas Krmítková směs 3000 Super Black 1kg - Etang - Jezero,Sensas Krmítková směs 3000 Super Black 1kg - Etang - Jezero

cena 145.0 Kč
Detail

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

eBook: Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

Objev podobné jako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

cena 322.0 Kč
Detail

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

eBook: Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.

Objev podobné jako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada

cena 143.0 Kč
Detail

Strange Relations - Ralf Webb

In October 1960, James Baldwin and John Cheever spoke on a panel together at San Francisco State College. The troubled state of American society was under discussion, which Baldwin incisively diagnosed as a 'failure of the masculine sensibility'. Strange Relations explores this crisis in mid-century masculinity and the lives and works of four bisexual writers who fought to express and embody alternate possibilities. Building on Walt Whitman's philosophy of the love between men, Ralf Webb considers the ways in which Tennessee Williams and Carson McCullers, as well as Cheever and Baldwin, resisted in their art, as well as in their relationships, the damaging expectations of contemporary gender and sexuality. With a curious, intelligent and sensitive gaze, Ralf Webb sheds new light on each writer. Together, these artists offer a powerful and moving argument for a transformative new masculinity, grounded in fluidity, love and intimacy.

Objev podobné jako Strange Relations - Ralf Webb

cena 402.0 Kč
Detail

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

eBook: Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat.

Objev podobné jako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.

Objev podobné jako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sensas krmení 3000 super black 1kg-etang

Sensas krmení 3000 SUPER BLACK 1kg-Etang

Objev podobné jako Sensas krmení 3000 super black 1kg-etang

cena 149.0 Kč
Detail

Sensas 3000 Super Black Etang 1kg (3297830116026)

Vnadicí směs pro ryby, silný efekt Sensas 3000 Super Black Etang je oblíbené a především velmi kvalitní krmení v černé barvě, které díky spoustě atraktivních složek přiláká a udrží mnoho ryb na krmném místě. Tato vnadící směs je určena pro lov na jezeře a do čistých a těžkých vod a je speciální tím, že její černá barva zůstává neměnná i pod vodou. Sensas 3000 Super Black Etang je dodávána v balení o hmotnosti 1 kg a je vhodnou volbou po celý rok. Hlavní přednosti vnadící směsi Sensas 3000 Super Black Etang 1 kgVnadící směs nabízí mnoho atraktivních složekIdeální řešení pro lov na jezeře a do čistých a těžkých vodSpecialitou Sensas 3000 Super Black Etang je černá barva, která je i pod vodou neměnnáKrmení je v černé barvě a dá se využívat po celý rokSměs je dodávána v 1kg balení

Objev podobné jako Sensas 3000 Super Black Etang 1kg (3297830116026)

cena 145.0 Kč
Detail

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

eBook: Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.

Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

cena 253.0 Kč
Detail

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

eBook: Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.

Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

cena 302.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Sensas krmítková směs 3000 brown 1 kg-etang

Sensas krmítková směs 3000 Brown 1 kg-Etang

Objev podobné jako Sensas krmítková směs 3000 brown 1 kg-etang

cena 149.0 Kč
Detail

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií.

Objev podobné jako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

cena 339.0 Kč
Detail

Sensas krmítková směs amorce universal 4 kg - etang (jezero)

Ideální na kombinaci s krmením na určitou cílovou rybu.

Objev podobné jako Sensas krmítková směs amorce universal 4 kg - etang (jezero)

cena 229.0 Kč
Detail

Sensas 3000 Super Etang Bremes (Jezero-cejn) 1kg (3297830103118)

Vnadicí směs pro ryby, lákavé spojení chuti a vůně Vnadicí směs je důležitým doplňkem pro každou návštěvu rybářského revíru. Sensas 3000 Super Etang Bremes (Jezero-cejn) 1kg představuje vnadicí směs, kterážto silně láká ryby do vašeho lovného teritoria, a bude je držet na místě. Mimořádná receptura rychle působí, dále vnadicí směs využijete pro krátkodobé rybaření. Výhodné balení o hmotnosti 1000 g vás podrží, i když se na lov vydáte nalehko. Podstatné přednosti vnadicí směsi Sensas 3000 Super Etang Bremes (Jezero-cejn) 1kg Vnadicí směs Sensas 3000 Super Etang Bremes (Jezero-cejn) 1kg navnadí ryby k vám a udrží je v místě lovu Hmotnost: 1000 g Další vlastnosti vnadicí směsi Sensas jsou: dráždí čichové smysly ryb a dráždí chuťové smysly ryb

Objev podobné jako Sensas 3000 Super Etang Bremes (Jezero-cejn) 1kg (3297830103118)

cena 145.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

cena 402.0 Kč
Detail

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

eBook: Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech.

Objev podobné jako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

cena 320.0 Kč
Detail

Mondial f krmítková směs etang jaune (žlutý cejn jezero) 1 kg

Díky jeho menší lepivosti a vysoké atraktivitě je vhodné především na stojaté vody. Nejlépe se hodí pro letní lov v teplé vodě.

Objev podobné jako Mondial f krmítková směs etang jaune (žlutý cejn jezero) 1 kg

cena 109.0 Kč
Detail

Public Enemy - Revolverlution Tour 2003 (3 LP)

Rok vydání: 2024.0 Země původu: Německo Interpret / Téma: Public Enemy Rychlost: 33 1/3 RPM Typ: LP deska;Stereo;Luxusní edice Datum vydání: 2024-04-20 Vydavatelství: LMLR Složení setu: 3 ks Barva: Černá Balení obsahuje: LP Barva podle výrobce: Black Varianta: Revolverlution Tour 2003 (3 LP) Subžánr: Conscious;Gangsta;Hardcore Hip-Hop Žánr: Hip Hop

Objev podobné jako Public Enemy - Revolverlution Tour 2003 (3 LP)

cena 1259.0 Kč
Detail

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.

Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

cena 959.0 Kč
Detail

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.

Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

cena 959.0 Kč
Detail

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.

Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

cena 959.0 Kč
Detail

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.

Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

cena 959.0 Kč
Detail

The Places I've Cried in Public (1474949525)

Kniha - autor Holly Bourne, anglicky, brožovaná bez přebalu matná It looked like love. It felt like love. But this isn't a love story. Amelie fell hard for Reese. And she thought he loved her too. But she's starting to realise that real love isn't supposed to hurt like this. So now she's retracing their story, revisiting all the places he made her cry. Because if she works out what went wrong, perhaps she can finally learn how to get over him.

Objev podobné jako The Places I've Cried in Public (1474949525)

cena 239.0 Kč
Detail

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

eBook: Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.

Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

cena 212.0 Kč
Detail

Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael

Helps students become better speakers in their classrooms, workplaces, and communities This top-selling, comprehensive introductory public speaking title highlights and develops the theme of "Finding Your Voice." It helps students develop as speakers and as people, as they gain presentation skills and confidence, discover causes that interest and engage them, and give them a sense of purpose. This theme reinforces the book's primary goal of helping students to become better communicators in their classrooms, workplaces and communities.

Objev podobné jako Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael

cena 1954.0 Kč
Detail

Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)

Hudební CD - Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Gilbert Becaud byl francouzským zpěvákem skladatelem, pianistou a též hercem. V dětství hrál na piáno, později začal psát pro Marii Bizet. Zpívat ho přiměla Edith Piaf. Jako zpěvák se uvedl v roce 1953 v nahrávkách Mes Mains a Les Croix, koncertovat začal o rok později. Jeho kariéra trvala úctyhodných padesát let. Proslul energickým vystupováním, pro které se mu přezdívalo „Pan 100 tisíc voltů”. K nejslavnějším skladbám Gilberta Becauda patří písně Nathalie a Et Maintenant. Řadu jeho písní proslavili jiní - Elvis Presley, Sonny & Cher, Marlene Dietrich, Shirley Bassey, Frank Sinatra nebo Neil Diamond. Rok reedice : 2017 (kompilace) Seznam stop CD 1 Viens (1955) / Quand Tu Danses (1955) / Salut Les Copains (1957) / Et Maintenant (1963) /...

Objev podobné jako Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)

cena 339.0 Kč
Detail

Public Enemy - Apocalypse 91... The Enemy Strikes Black (2 LP)

Subžánr: Conscious Žánr: Hip Hop Typ: Album;Nové vydání;LP deska Země interpreta: USA Rok vydání: 2015.0 Barva podle výrobce: Black Země původu: Německo Rychlost: 33 1/3 RPM Upozornění pro rodiče: Nevhodný obsah pro děti a nezletilé Balení obsahuje: LP Interpret / Téma: Public Enemy Složení setu: 2 ks Barva: Černá Vydavatelství: Def Jam Records Datum vydání: 2015-08-14 Varianta: Apocalypse 91... The Enemy Strikes Black (2 LP)

Objev podobné jako Public Enemy - Apocalypse 91... The Enemy Strikes Black (2 LP)

cena 1224.0 Kč
Detail

TED Talks: The official TED guide to public speaking (1472228065)

Kniha - anglicky, brožovaná bez přebalu matná The official TED guide to public speaking

Objev podobné jako TED Talks: The official TED guide to public speaking (1472228065)

cena 309.0 Kč
Detail

Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)

Kniha - autor David Špaček, 384 stran, česky, pevná s přebalem matná Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné...

Objev podobné jako Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)

cena 600.0 Kč
Detail

Podívejte se také