Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.
Podívejte se také Základy Public Relations (9788779689503)
Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví...
Podívejte se také Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Podívejte se také Public relations (978-80-247-4229-8)
Podívejte se také
- Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
- Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Jan Werich a semafor
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- dva druhy pravdy michael connelly e kniha
- Pěruška Jan, Hudec Jiří: Viola E Contrabbasso Concertanti - CD (AS748-2)
- Jan Werich vypráví pohádky a povídky
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Jan Werich a Miroslav Horníček na Kampě
- Stírací a nalepovací kniha Příroda: Stieracia a nalepovacia kniha Príroda
- Stírací a nalepovací kniha Svět: Stieracia a nalepovacia kniha Svet
- jan werich forbiny vzpominek i a ii cd
- Ema a kouzelná kniha
- Železný Jan (9788025705995)
- Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
eBook: Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat.
Objev podobné jako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
eBook: Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.
Objev podobné jako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
eBook: Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.
Objev podobné jako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
eBook: Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
eBook: Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Udržitelné zpravodajství - Jan Stejskal - e-kniha
eBook: Kniha hodnotí stav současného zpravodajství, analyzuje jeho praktické postupy a teoretické základy a zamýšlí se nad obsahem základních pojmů objektivita, nestrannost a vyváženost. Autor se zevrubně zabývá procesem transformace reality při tvorbě zpráv a definováním zpravodajských profesních pravidel. Sleduje životní cyklus zprávy, popisuje cenzurní deformace zpravodajství a na konkrétních příkladech ukazuje mechanismus tvorby dezinformací. Shrnuje parametry veřejnoprávního zpravodajství, definuje vlastnosti zprávy jako zboží a hodnotí formy vlastnictví zpravodajských médií. Polemizuje s hodnocením zpravodajství jako zrcadlového obrazu skutečnosti, nebo naopak manipulativního nástroje mediokracie a prostředku politické dominance. Zamýšlí se nad postavením novináře v éře sociálních sítí, digitalizace a robotizace zpravodajství.
Objev podobné jako Udržitelné zpravodajství - Jan Stejskal - e-kniha
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
eBook: Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.
Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií.
Objev podobné jako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí...
Objev podobné jako Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová - e-kniha
eBook: Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. Autorský tým složený z novinářů, komunikačních praktiků a oborových pedagogů usiloval o knihu fundovanou, ale zároveň přehlednou a užitečnou pro široké spektrum čtenářů: tiskové mluvčí, PR profesionály, komunální politiky, manažery, podnikatele či pracovníky vnějších vztahů ve firmách. Kniha také představuje cenný zdroj informací pro studenty žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů. Cílem knihy je osvětlit celou problematiku nikoliv jen prostřednictvím suchopárných definic, ale také na příkladech z české i zahraniční praxe, z byznysu, politiky i dalších oblastí. Čtenáři zjistí, jak řešily vážné komunikační krize nadnárodní korporace, špičkoví manažeři, politici, české firmy, úřady i další instituce. Význam krizové komunikace nejzřetelněji vyvstává v mimořádných situacích, jako byly v českém prostředí například povodně, metanolová aféra nebo naposledy pandemie nemoci covid-19. Rukopis knihy sice vznikal z větší části před pandemií, ale zachycuje také první komunikační a novinářské zkušenosti z období šíření koronaviru. Kniha vychází jako první svazek nové edice „ProMedia“ Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity.
Objev podobné jako Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová - e-kniha
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Základy Public Relations (9788779689503)
Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.
Objev podobné jako Základy Public Relations (9788779689503)
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.
Objev podobné jako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Public relations (978-80-247-4229-8)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.
Objev podobné jako Public relations (978-80-247-4229-8)
Public relations (978-80-247-5022-4)
Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.
Objev podobné jako Public relations (978-80-247-5022-4)
Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i...
Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Konkurenční zpravodajství - Bartes František - e-kniha
eBook: V knize se seznámíte s moderními přístupy a metodami získávání a vyhodnocování informací o konkurenční firmě a konkurenčním prostředí, včetně tvorby přidané hodnoty nutné k získání zpravodajství (Intelligence). Osvojíte si způsoby ochrany obchodního tajemství firmy. Autor ve své koncepci Competitive Intelligence mění stávající paradigma, neboť opouští koncept zpravodajského cyklu, který v podnikatelské praxi reálně neexistuje, a místo něj chápe činnosti prováděné v Competitive Intelligence jako zpravodajský proces, který pro potřeby Competitive Intelligence definuje. Podle autora výsledkem procesu zpravodajské analýzy musí vždy být „předpověď o budoucnosti“. Toto nové pojetí konkurenčního zpravodajství umožňuje předávat vrcholovému vedení firmy hodnověrné podklady pro jeho strategické rozhodování. Jako první v České republice se kniha do hloubky věnuje také problematice Counter Competitive Intelligence. V této souvislosti zaměřuje svoji pozornost i na problematiku detekce, identifikace a analýzy dezinformace. Cílem knihy je přinést čtenářům teoretické základy a metodické postupy potřebné pro získání a osvojení znalostí v oblasti přípravy a vlastního získávání informací o konkurenci.
Objev podobné jako Konkurenční zpravodajství - Bartes František - e-kniha
Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)
Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské...
Objev podobné jako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a...
Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová - e-kniha
eBook: Třetí, revidované vydání kolektivní práce odborníků v oblasti mediálního světa pod vedením zkušené editorky doc. Barbory Osvaldové obsahuje stati věnované fenoménu zpravodajství. Publikace mapuje jeho různé fáze – počínaje exkurzem do nejstarší žurnalistiky „psané“ přes zpravodajství agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku až po produkci tzv. nových médií. Jimi se zabývá zcela nová, aktuální kapitola s názvem Online zpravodajství. Teoretické pojednání je doprovázeno konkrétními příklady z novinářské praxe, které dobře doplňují celistvou čtenářovu představu o problému, ať už bude číst materiál jako student, nebo zájemce o problematiku zpravodajství.
Objev podobné jako Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová - e-kniha
Public Policy - Martin Potůček - e-kniha
eBook: Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech.
Objev podobné jako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha
Detecting and reducing corruption risk and fraud in the public sector - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček - e-kniha
eBook: Kniha nabízí nový pohled na zkoumání korupce a odhalování podvodů. Autoři ukazují na korupci jako komplexní sociální jev, který je možné zkoumat z různých interdisciplinárních pohledů. Těžiště zkoumání a hlavní přínos knihy spočívá v analýze faktorů detekujících korupční riziko a podvody s veřejnými zdroji. Autoři na bázi metody FMEA (Fault Mode and Effect Analysis) navrhují vlastní přístup, jak pracovat s korupčním rizikem ve veřejné správě. Vypracovávají algoritmy, které ukazují, jak odhalovat korupční riziko a podvody ve veřejné správě.
Objev podobné jako Detecting and reducing corruption risk and fraud in the public sector - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček - e-kniha
Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová
Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě.
Objev podobné jako Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová
Public Health and Preventive Medicine - Dana Müllerová - e-kniha
eBook: Public Health and Preventive Medicine je učebnicí pro studenty všeobecného lékařství a zubního lékařství, může však sloužit i zdravotníkům či odborné nelékařské veřejnosti. Jejím cílem je poskytnout informace o preventivních aktivitách, které mohou prodloužit délku života a zlepšit kvalitu života jednotlivců a populací. Kniha poskytuje přehled hlavních témat ochrany a podpory zdraví a interakcí mezi zdravím a životním prostředím s důrazem na ovlivnitelné faktory životního stylu v prevenci chronických neinfekčních onemocnění.
Objev podobné jako Public Health and Preventive Medicine - Dana Müllerová - e-kniha
Novinové zpravodajství a noviny v Čechách od 17. století do roku 1740 - Eva Stejskalová - e-kniha
eBook: Zprávy se mezi lidmi šířily od nepaměti. Vyprávění, poselství, dopisy, písně, ale i psané novinky, vyobrazení a letáky předcházely periodickým tiskovinám, které díky pravidelnému a stálému uveřejňování „nejnovějších“ informací brzy dosáhly v tištěné komunikaci prvenství. Privilegia na vydávání novin získávali, chránili a dědili knihtiskaři, zpravodajskou korespondenci jim zprostředkovala pošta, která se někdy na vydávání novin i podílela. Pravidelné tištěné noviny počaly vycházet roku 1605 ve Štrasburku, na území Koruny české byly vydávány od poloviny roku 1658 v německém jazyce v pražské knihtiskárně rodiny Sedlčanských. První číslo novin českých vyšlo pak v Praze u Karla Františka Rosenmüllera st. v únoru 1719. Předkládaná publikace představuje způsoby informování o událostech zpravodajskými „předchůdci“ novin, popisuje řadu pražských tištěných českých a německých periodik z let 1658–1740 a z jejich obsahu vybírá, co a za jakých okolností se čtenářské publikum dozvídalo nového. O tom, že šlo často o zprávy historicky i lidsky pozoruhodné, nemůže být pochyb.
Objev podobné jako Novinové zpravodajství a noviny v Čechách od 17. století do roku 1740 - Eva Stejskalová - e-kniha
Dračice - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
eBook: Draci. Zlovolné plémě dštící oheň a zkázu, kamkoliv přiletí. Když se navíc spojí pod velením své Matky, království nemá šanci. Existuje jen jediná síla schopná jim účinně vzdorovat. Jenže… je dobrý nápad pozvat si do země mocný řád nekromantů? O jeho představené se tvrdí, že je horší než všichni draci dohromady. Navíc si klade podmínky. A princ Kelem sice není sladká, bezbranná panna, ale přesto brzy pozná, jaké to je, být předhozen skutečné dračici… Jan Hlávka (1979) je známý hlavně jako autor povídek, za které dvakrát získal cenu Ikaros, a tří úspěšných románů ze série Agent JFK. Dračice je jeho prvním větším příspěvkem do žánru fantasy bez výpůjček cizího světa či hrdinů. Jana Vybíralová (1981) je zatím v literárním světě jméno neznámé, již několikrát ale při psaní s Janem Hlávkou úzce spolupracovala. Jejich společným zájmem je Star Trek, četba dobrých knih a psaní. Oba autory je možné najít na stránkách www.janhlavka.cz.
Objev podobné jako Dračice - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
Archa knih - Jan Tománek - e-kniha
eBook: Skutečná pravda se skrývá mezi řádky Jednotvárný a poklidný život v malé komunitě se zdá být zcela idylický. Všichni žijí v souladu s přírodou a Bohem, který je chrání před tím, co číhá za branami vesnice. Ale přesto vše není takové, jaké se na první pohled zdá, a někdo začíná pokládat nepříjemné otázky…
Objev podobné jako Archa knih - Jan Tománek - e-kniha
Bold & Beautiful: Public Sex & Kink Erotica - Saga Stigsdotter, Malva B., Nicolas Lemarin, Valery Jonsson - e-kniha
eBook: \'Bold & Public Sex & Kink Erotica\' from LUST is a collection of steamy stories for readers who find pleasure in kinks, public sex, exhibitionism, voyeurism, watching, and being watched. From bondage to swinging, from elicit encounters in public places to sex clubs, there\'s something to excite every reader.
Objev podobné jako Bold & Beautiful: Public Sex & Kink Erotica - Saga Stigsdotter, Malva B., Nicolas Lemarin, Valery Jonsson - e-kniha
Jan Vojáček: Umění nemoci - Jan Vojáček - e-kniha
eBook: I lékaře někdy dostihne nemoc – v případě Jana Vojáčka šlo o banální virózu, přesto si kvůli ní začal opět klást různé otázky. Co pro naše tělo znamená nemoc a jaké poučení si z ní vzít? Pokud jste často nemocní, sužují vás chronické potíže nebo se jen „necítíte dobře“, je na čase změnit přístup. Oblíbený představitel funkční medicíny nenabízí zázračná řešení, ale nové myšlenkové nastavení: Každý můžeme podpořit své zdraví a kvalitu života, i když jsme v těžké výchozí situaci.
Objev podobné jako Jan Vojáček: Umění nemoci - Jan Vojáček - e-kniha
Pomníky zimy - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
eBook: Edice "Evropská space opera"Plán menabaranského premiéra Avriana Danna vyšel. Viridianský král byl podveden a císař Andrej Korwarian utrpěl těžkou ztrátu. Zatímco se zlomený Georg Talminis vrací domů, algorský císař začíná plánovat záchrannou akci i odplatu. Ani ředitel viridianské tajné služby Michail Petrov nehodlá stát stranou. Na Menabaranu s hrstkou spojenců rozbíhá špionážní akci s dobře ukrytými osobními motivy, při které se nezastaví před ničím.Také situace ve vládě Avriana Danna se vyhrocuje. Ne všichni jsou spokojeni se směrem, kterým se nový premiér ubírá, navíc mnozí jeho spojenci tiše osnovají vlastní plány. A sestry Vanbergovy s Darrenem Iversonem vyrážejí z Newellu na výpravu za pokladem, která je zavede hluboko do vesmíru, až na místo, kam se rozhodně dostat nechtěli. O to těžší bude najít cestu zpět – nebo alespoň přežít.Dávné pomníky skrývají v ledových útrobách mnohá tajemství. Některá jsou však stále živá, a i po stovkách let smrtelně nebezpečná.
Objev podobné jako Pomníky zimy - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
Chlad Chiméry - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
eBook: Císařské skříně ukrývají různé kostlivce. Viktorie odhaluje další tajemství svého muže, i nejzáhadnějšího místa algorské říše: Mrtvé díry. V rukou císaře končí také sestry Vanbergovy a Darren Iverson. Nad jejich budoucností visí velký otazník. Na Viridianu se král Talminis utápí ve výčitkách, zatímco ředitel tajné služby Michail Petrov hledá odpovědi v historii vlastní rodiny. Nepřítel, po kterém pátrá, je však mnohem blíže, než tuší. Navzdory hrozící menabaranské invazi přilétá na Newell svérázný profesor, odhodlaný dokončit stůj co stůj svůj tajemný výzkum. Také poslední člen oddílu S-19 se zde ukrývá po nezdařené akci, jenže zůstat nenápadný je čím dál těžší. Avriana Danna naopak dělí poslední krůček od neomezené moci a k jejímu dosažení je menabaranský premiér schopný všeho. Každý něco skrývá. Každý má svůj plán. Mnozí se honí za přízraky, ale některé Chiméry je lepší nenajít.
Objev podobné jako Chlad Chiméry - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
Tenký led - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
eBook: Algorský císařský pár sice přežil pokus o atentát, ale jeho pachatel je stále na svobodě. Císařovna Viktorie se snaží znovu najít klid, jenže daleko od ní se začíná rodit další, mnohem horší spiknutí, do něhož je pomalu zatahován i viridianský král Georg Talminis. Na Menabaranu si zatím Avrian Dann upevňuje svou moc, s velkorysou podporou sil, o kterých netuší skoro nic, zatímco Nikola a Natalie Vanbergovy prchají na lodi Darrena Iversona z planety. V patách však nemají jen policii, a Newell se jim může namísto bezpečného domova stát vražednou pastí. V úvodní knize cyklu Algor bylo rozehráno mnoho her. Nyní poznáme, na jak tenký led se všichni hráči vydají, ať už chtějí či nikoliv – i to, pod kým z nich se nakonec prolomí.
Objev podobné jako Tenký led - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
Ďábelské papírky Jany Skálové - Jan Hrubý - e-kniha
eBook: Atraktivní kniha povídek Jana Hrubého o známých i neznámých osobnostech v souvislosti s výkladem karet a originální obrazovou částí s lexikonem karetního výkladu Jany Skálové s ilustracemi akademické malířky Inky Delevové
Objev podobné jako Ďábelské papírky Jany Skálové - Jan Hrubý - e-kniha
Abused, Battered, or Stalked: Violence in Intimate Partner Relations Gendered - Jiří Buriánek, Simona Pikálková, Zuzana Podaná - e-kniha
eBook: Monografie analyzuje data z projektu „Intimate partner violence: follow-up research to IVAWS 2003“ v kontextu teorií genderové (a)symetrie. Nabízí srovnání dvou reprezentativních podsouborů mužů a žen dotazovaných v letech 2012 a 2013. Kniha uvádí základní prevalence výskytu v oblasti fyzického násilí i psychologického zneužívání, zabývá se podmínkami jeho vzniku a důsledky pro oběti. Přináší též data o stalkingu jakožto relativně novém fenoménu v transformující se společnosti.
Objev podobné jako Abused, Battered, or Stalked: Violence in Intimate Partner Relations Gendered - Jiří Buriánek, Simona Pikálková, Zuzana Podaná - e-kniha
Kniha o naději - Jane Goodallová - e-kniha
eBook: Jane Goodallová, světoznámá přírodovědkyně a průkopnice výzkumu chování zvířat, se už desítky let neúnavně věnuje také ochraně ohrožených živočišných druhů. Již jako třiadvacetiletá se současná ikona mladých ochránců přírody vydala do afrického Gombe, aby si splnila svůj sen a studovala tam život divokých zvířat, zejména šimpanzů. V Knize o naději čerpá z moudrosti celého svého života, který zasvětila přírodě, a pomáhá nám pochopit, jak si zachovat naději i tváří v tvář pandemiím, válkám a hrozícím ekologickým katastrofám. V důvěrném rozhovoru s Douglasem Abramsem poutavě vypráví o svých cestách po celém světě, průkopnickém výzkumu a neutuchajícím aktivismu. Její bohaté zkušenosti nám mohou pomoci lépe porozumět krizím, jimž v současnosti čelíme. Jane a Doug společně nastiňují jedinou možnou cestu vpřed - začít opět věřit v budoucnost. Protože naděje existuje, i když se někdy zdá být nedosažitelná. Můžeme ji najít například v přírodě - a v naší vlastní odolnosti.
Objev podobné jako Kniha o naději - Jane Goodallová - e-kniha
Knihy Jihozemě 4 - Jan Rampas - e-kniha
eBook: Události v Jihozemi se daly do pohybu. V neklidném Haenoru zuří válka jak s nepřáteli, tak i ve vlastních řadách, přičemž se do něj stahuje temnota. Ve Vejeneji se intrikuje proti králi, což odnesl nakonec jak král samotný, tak všichni korunní princové. A k tomuto všeobecnému neklidu se ještě zničehonic opět objevují draci a chtějí zasahovat do dějin, k čemuž jim výborně slouží i skřetí armáda.
Objev podobné jako Knihy Jihozemě 4 - Jan Rampas - e-kniha
Knihy Jihozemě 2 - Jan Rampas - e-kniha
eBook: Vítejte u druhého dílu fantasy ságy z velkolepého světa Jihozemě, ze světa zrozeného z krve a oceli. Na bitevním poli proti sobě stojí upadající království lidí, krvežízniví skřeti a nevypočitatelní elfové a trpaslíci. Všichni společně pak čekají na reakci prvních pánů Jihozemě- draků. Odhalte, kdo pro sebe nakonec získá vavříny vítězství a kdo skončí hluboko v poli poražených.
Objev podobné jako Knihy Jihozemě 2 - Jan Rampas - e-kniha
Knihy Jihozemě 3 - Jan Rampas - e-kniha
eBook: Vítejte u třetího dílu fantasy ságy z velkolepého světa Jihozemě, ze světa zrozeného z krve a oceli. Na bitevním poli proti sobě stojí upadající království lidí, krvežízniví skřeti a nevypočitatelní elfové a trpaslíci. Všichni společně pak čekají na reakci prvních pánů Jihozemě- draků. Odhalte, kdo pro sebe nakonec získá vavříny vítězství a kdo skončí hluboko v poli poražených.
Objev podobné jako Knihy Jihozemě 3 - Jan Rampas - e-kniha
Knihy Jihozemě 1 - Jan Rampas - e-kniha
eBook: Vítejte u prvního dílu fantasy ságy z velkolepého světa Jihozemě, ze světa zrozeného z krve a oceli. Na bitevním poli proti sobě stojí upadající království lidí, krvežízniví skřeti a nevypočitatelní elfové a trpaslíci. Všichni společně pak čekají na reakci prvních pánů Jihozemě- draků. Odhalte, kdo pro sebe nakonec získá vavříny vítězství a kdo skončí hluboko v poli poražených.
Objev podobné jako Knihy Jihozemě 1 - Jan Rampas - e-kniha
Úzkost a obavy - Ján Praško, Jana Prašková, Jana Vyskočilová - e-kniha
eBook: Úzkost a obavy jsou normálními reakcemi na nebezpečí nebo na stres. Problémem se stávají tehdy, pokud se tyto emoční reakce objevují příliš často, jsou příliš silné, trvají příliš dlouho nebo se objevují v nevhodných situacích. Generalizovaná úzkostná porucha se projevuje všeobecnou trvalou úzkostí, která není vázána na konkrétní situace nebo objekty. Lidé s touto poruchou reagují nepřiměřeně i na slabé stresory a žijí v trvalém vnitřním napětí. Trápí se maličkostmi a stálou nerozhodností, trpí podrážděností, nadměrnou únavou až vyčerpaností, bolestmi hlavy, bušením srdce, poruchami spánku, svalovým napětím, třesem, závratěmi, výjimkou nejsou ani panické epizody. Kniha shrnuje poznatky o generalizované úzkostné poruše a o způsobech terapeutické intervence, kterou nejčastěji představuje kombinace psychoterapie a farmakoterapie. Využijí ji pacienti trpící úzkostnou poruchou, jejich rodinní příslušníci i lékaři a psychologové.
Objev podobné jako Úzkost a obavy - Ján Praško, Jana Prašková, Jana Vyskočilová - e-kniha
Die Räuber - Loupežníci - Jana Navrátilová, Ján Kurinec, Jan Budňák - e-kniha
eBook: Přesvědčte se, že i klasikové německy psané literatury píší k současným tématům! Pociťujete zdrženlivý odstup při slovech světoví klasikové, klasická díla, nebo vám dokonce naskakuje husí kůže, když slyšíte termín „povinná četba“? Dovolte, abychom se vás pokusili přesvědčit, že se za tím mohou skrývat zajímavé i dobrodružné příběhy, že problémy, které literární postavy řeší, nám mohou být dokonce i dnes blízké. Vždyť touha po lásce, spravedlnosti, nenávist, žárlivost, radost, smutek, hlad po penězích, honba za slávou, závist, škodolibost … to všechno důvěrně známe, ať se to odehrávalo v minulých stoletích nebo jde o naši současnost. Jméno Friedricha Schillera reprezentuje jednu z největších osobností německé literatury. Tak jej známe z učebnic. Ale on byl také normálním člověkem se všemi chybami, touhami, vášněmi, byl také mladý, nerozvážný, plný ideálů, také chtěl tvořit lepší svět. Drama, které vám v této knize nabízíme, vzniklo v době, která se v německé literatuře příznačně nazývá „Sturm und Drang“ – období bouře a vzdoru. Hlavní důraz se klade na hluboce prožívané city, vášně, hrdinové se pohybují neustále v extrémních situacích a pohříchu většinou končí tragicky. Dílo je dramatickou prvotinou mladého autora, Schiller měl jen něco málo přes dvacet let, když ho psal. Vytvořil dílo plné vášně a tužeb. Nejvyššími hodnotami hlavních hrdinů jsou svoboda, čest a spravedlnost. Drama se vyznačuje mistrovským zpracováním dialogů, přináší na scénu řadu bojových scén plných akce a napětí. Karel Moor je prototyp romantického hrdiny, který má všechno, co takový hrdina má mít, a sympatie si získává svým temperamentem, schopností prožívat city a vášně naplno a beze zbytku. Ponořte se do četby a přeneste se do světa, kde láska je vždy věrná, čistá a nesmrtelná, zloba nezkrotná, zoufalství bezedné a zrada propastná! Pomocí cvičení si ověříte, jestli jste všemu porozuměli. V jazykových kapitolách jsou vybrány některé gramatické jevy s příklady přímo z textu a na konci knihy najdete ve slovníku méně známá, případně v současném jazyce méně obvyklá slova. Součástí knihy je nahrávka ke stažení ve formátu MP3.
Objev podobné jako Die Räuber - Loupežníci - Jana Navrátilová, Ján Kurinec, Jan Budňák - e-kniha
Jan Vojáček: Umění být zdráv - Jan Vojáček - e-kniha
eBook: Proč neustále roste počet chronicky nemocných lidí? A proč si s těmito chorobami současná medicína neumí poradit? Jak naslouchat signálům těla a napojit se na svou skutečnou podstatu? Jeden z nejuznávanějších představitelů funkční medicíny Jan Vojáček vám ukáže, jak ve vlastním organismu probudit schopnost samoléčby a najít ztracenou harmonii. Umění být zdráv může ovládnout kdokoli – zjistěte, jak na to!
Objev podobné jako Jan Vojáček: Umění být zdráv - Jan Vojáček - e-kniha
Jan Kraus: Můj soukromý buzynes - Jan Kraus - e-kniha
eBook: Netradiční pohled populárního českého moderátora na byznys, život a vztahy. Knížka o veškerém mém byznysu. O tom, který jsem dělal ve škole, na jízdárně, s mým otcem, s vojáky, s mojí první ženou, s bytem, s komputerem, s Italy, s divadlem i s televizí. Nejsem a nechtěl jsem být byznysmenem. Ale byznys mi pořád lezl do života. Buď proto, že nebylo na živobytí, nebo proto, že padl komunismus. Pokaždé mi výrazně změnil život. Byznys nejsou jen příjmy, výdaje, zisky atd. Ale především příběh, který chodí s ním.
Objev podobné jako Jan Kraus: Můj soukromý buzynes - Jan Kraus - e-kniha
Gastroenterologie - Jan Lata, Jan Bureš, Tomáš Vaňásek - e-kniha
eBook: Publikace si neklade za cíl být vyčerpávající monografií postihující v plné šíři problematiku gastroenterologie a hepatologie, ale chce být přehledným a uceleným zdrojem informací pro rychlou orientaci v klinické praxi. Poslouží také jako základní přehled pro lékaře jiných specializací a jako aktuální shrnutí potřebných znalostí pro pregraduální i postgraduální studenty medicíny. Stručná a moderní příručka, koncipovaná s ohledem na studenty lékařských fakult a lékaře, kteří potřebují nové a přehledně utříděné poznatky o tomto významném oboru medicíny. Dlouhodobé odborné a pedagogické zkušenosti brněnských a královéhradeckých lékařů dávají záruku, že se publikace stane nejen oblíbenou učebnicí oboru, ale i základní praktickou příručkou pro všeobecné lékaře prvního kontaktu. Elektronická verze vydána v roce 2011.
Objev podobné jako Gastroenterologie - Jan Lata, Jan Bureš, Tomáš Vaňásek - e-kniha
Podívejte se také
- Stírací a nalepovací kniha Na cestách: Stieracia a nalepovacia kniha Na cestách
- Jan Neruda a Židé Texty a kontexty (978-80-7470-009-5)
- Kniha smíchu a zapomnění (9788071083672)
- Kniha kódů a šifer (9788073638504)
- ABUS JC8320 JAN (4003318901294)
- kysucke povesti podmanicky jan
- Jan Hus - DVD (9279)
- Galerie slávy - Jan Saudek
- Jan Masaryk - pravdivý příběh ()
- Jan Werich za oponou
- Jan Žižka - DVD (N03540)
- Jak se dělá e-kniha: Příprava elektronických publikací ve formátech EPUB a MOBI (978-80-87855-15-7)
- Jan Mukařovský: Život a dílo (978-80-7491-531-4)
- Jan Hus: Život a dílo (978-80-257-0875-0)
- Kniha Poslední slovo má Jan Rejžek!: Z mého deníčku 3 (2010-2015) (978-80-7492-270-1)
- Raketa: Kniha a stavebnicové kostky (9789463786096)
- Jan Masaryk - Tajemství života a smrti (978-80-750-5954-3)
- Pavlík a rytíř Jan z Michalovic (978-80-751-2075-5)
- Schulmeister Jan: Piano - CD (UP0248)
- Jan Vojáček: Umění být zdráv
- Jan Kraus: Můj soukromý buzynes
- Skoumal Petr, Vodňanský Jan, Burian Jan, Dědeček Jiří: Večírek rozpadlých dvojic (SU5815-2)