Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Empatická a asertivní komunikace (978-80-271-2227-1)
Elektronická kniha - autor Olga Lošťáková, 172 stran, česky Autorka knihy je psycholožka a zkušená lektorka, která pomáhá klientům s rozvojem emoční inteligence, efektivní komunikace a prezentace. Na spoustě praktických příkladů a ukázkových dialogů vám ukáže, jak někoho dokázat odmítnout a jak se naopak zachovat, když nás odmítne druhý, jak umět dát negativní zpětnou vazbu a naopak dokázat přijmout kritiku, jak rozpoznat a zvládat manipulaci anebo jak pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci. Naučte se dobře zvládat obtížné situace v komunikaci s druhými lidmi a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. k pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci.
Podívejte se také Empatická a asertivní komunikace: Jak zvládat obtížné komunikační situace (978-80-271-2227-1)
Empatická a asertivní komunikace: Jak zvládat obtížné komunikační situace (978-80-271-2227-1)
Kniha - autor Olga Lošťáková, 172 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Naučte se dobře zvládat obtížné situace a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy. Autorka knihy je psycholožka a zkušená lektorka, která pomáhá klientům s rozvojem emoční inteligence, efektivní komunikace a prezentace.
Podívejte se také Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Empatická a asertivní komunikace - Olga Lošťáková - e-kniha
eBook: Autorka knihy je psycholožka a zkušená lektorka, která pomáhá klientům s rozvojem emoční inteligence, efektivní komunikace a prezentace. Na spoustě praktických příkladů a ukázkových dialogů vám ukáže, jak někoho dokázat odmítnout a jak se naopak zachovat, když nás odmítne druhý, jak umět dát negativní zpětnou vazbu a naopak dokázat přijmout kritiku, jak rozpoznat a zvládat manipulaci anebo jak pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci. Naučte se dobře zvládat obtížné situace v komunikaci s druhými lidmi a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. k pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci.
Podívejte se také Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Podívejte se také
- Terapie (978-80-267-2227-4)
- Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
- Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
- Psychologie komunikace (978-80-736-7387-1)
- Tracyho tygr (978-80-257-2227-5)
- Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)
- Komunikace s pacientem v intenzivní péči (978-80-271-0064-4)
- Trombóza a malignita (978-80-271-3051-1)
- Copánky a drdoly (978-80-271-0627-1)
- Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
- Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)
- Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)
- Pedagogická komunikace v teorii a praxi (80-247-0738-1)
- Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
- Od broukání k povídání: Návod na rozvoj komunikace a řeči dítěte (978-80-271-3346-8)
- Samík a práškovací letadlo (978-80-271-3246-1)
- Z Etiopie a odjinud (978-80-271-1378-1)
- Cesmínka a vánoční přání (978-80-271-3291-1)
- Český jazyk a komunikace pro střední školy 1.díl: Pracovní sešit (978-80-7358-167-1)
- Školní zralost a komunikace (978-80-7496-390-2)
Empatická a asertivní komunikace - Jak zvládat obtížné komunikační situace - Olga Lošťáková
Autorka knihy je psycholožka a zkušená lektorka, která pomáhá klientům s rozvojem emoční inteligence, efektivní komunikace a prezentace. Na spoustě praktických příkladů a ukázkových dialogů vám ukáže, jak někoho dokázat odmítnout a jak se naopak zachovat, když nás odmítne druhý, jak umět dát negativní zpětnou vazbu a naopak dokázat přijmout kritiku, jak rozpoznat a zvládat manipulaci anebo jak pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci. Naučte se dobře zvládat obtížné situace v komunikaci s druhými lidmi a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. k pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci.
Objev podobné jako Empatická a asertivní komunikace - Jak zvládat obtížné komunikační situace - Olga Lošťáková
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)
Elektronická kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se potýkají...
Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)
Komunikace s nemocným (978-80-271-2288-2)
Elektronická kniha - autor Aleš Bednařík, 232 stran, česky Lékaři jsou medicínští odborníci a jejich nejsilnější motivací je pacienty úspěšně léčit. Pacienti však jako laici neumějí vyhodnotit odbornost lékaře, ale umějí zhodnotit lékařův přístup, jeho chování během diagnostiky, vyšetřování, či léčby. I většina stížností na zdravotnický personál nevyplývá ze špatné zdravotní péče, ale vzniká kvůli nevhodné komunikaci. Na profesionální, tedy odborné i lidské komunikaci s pacienty a jejich příbuznými opravdu záleží. Nejen proto, abychom předešli zbytečným konfliktům a stížnostem, ale zejména proto, že profesionální komunikace podporuje dobré vztahy mezi lékaři a pacienty, zlepšuje jejich spolupráci (complianci), ale hlavně snižuje množství stresu lékařů v jejich i tak náročné práci. Komunikační příručku vytvořili dva zkušení odborníci, praktici i autoři několika knih. Po letech aktivní práce s pacienty, lékaři i sestrami zmapovali v jednotlivých kapitolách...
Objev podobné jako Komunikace s nemocným (978-80-271-2288-2)
Jak být asertivní a říkat ne bez pocitu viny (978-80-271-3301-7)
Elektronická kniha - autor Damon Zahariades, 128 stran, česky Připadá vám, že vás občas lidé využívají? Říkáte často ano, i když byste raději řekli ne? Nevíte, jak druhé odmítnout, aby se neurazili nebo se na vás nezlobili? S touto knížkou se naučíte říkat ne v každé situaci, kdy to budete potřebovat! S knihou získáváte praktického průvodce, jak si vůči okolí vymezit vlastní hranice a jak rozvinout svou asertivitu, kterou budete potřebovat k jejich udržení. Své známé, členy rodiny, kolegy, šéfy i sousedy přesvědčíte, aby vaše hranice respektovali a uznali vaši osobní autoritu. Překonáte svůj zlozvyk "dělat lidem laskavosti", uvědomíte si 11 hlavních důvodů, proč máme tendenci říkat ano i v situacích, kdy víme, že bychom měli říct ne, a získáte 10 jednoduchých strategií, jak odmítnout druhé lidi citlivě. Naučíte se, proč z vás odmítnutí nedělá špatného člověka (opak je pravdou!). Jako bonus přidává autor speciální rady, jak říci ne svému...
Objev podobné jako Jak být asertivní a říkat ne bez pocitu viny (978-80-271-3301-7)
Jak být asertivní a říkat ne bez pocitu viny (978-80-271-3301-7)
Kniha - autor Damon Zahariades, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Připadá vám, že vás občas lidé využívají? Říkáte často ano, i když byste raději řekli ne? Nevíte, jak druhé odmítnout, aby se neurazili nebo se na vás nezlobili? S touto knížkou se naučíte říkat ne v každé situaci, kdy to budete potřebovat! S knihou získáváte praktického průvodce, jak si vůči okolí vymezit vlastní hranice a jak rozvinout svou asertivitu, kterou budete potřebovat k jejich udržení. Své známé, členy rodiny, kolegy, šéfy i sousedy přesvědčíte, aby vaše hranice respektovali a uznali vaši osobní autoritu. Překonáte svůj zlozvyk "dělat lidem laskavosti", uvědomíte si 11 hlavních důvodů, proč máme tendenci říkat ano i v situacích, kdy víme, že bychom měli říct ne, a získáte 10 jednoduchých strategií, jak odmítnout druhé lidi citlivě. Naučíte se, proč z vás odmítnutí nedělá špatného člověka (opak je pravdou!). Jako bonus přidává autor speciální rady, jak říci ne svému...
Objev podobné jako Jak být asertivní a říkat ne bez pocitu viny (978-80-271-3301-7)
Psychologie komunikace (978-80-736-7387-1)
Elektronická kniha - autor Zbyněk Vybíral, 320 stran Komunikace znamená nejen výměnu informací a kódů, ale vzájemnou interakci subjektů, která má složité zákonitosti a pravidla, a v případě mezilidské komunikace i velmi jemnou psychologii. Analýza mezilidské i vnitřní, skryté komunikace, kterou se zabývá tato kniha, shrnuje verbální a neverbální sdělování, kognitivní základy a soudobé přístupy k porozumění komunikačních výměn. Pozornost je věnována tomu, jak používáním jazyka a řeči ovlivňujeme myšlení a postoje druhých lidí. Jednotlivé kapitoly rozebírají komunikaci mediální, poruchy komunikace, terapeutické sdělování nebo komunikaci v internetovém prostředí. Kniha vznikla přepracováním a podstatným rozšířením Psychologie lidské komunikace (Portál, 2000).
Objev podobné jako Psychologie komunikace (978-80-736-7387-1)
Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na...
Objev podobné jako Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Trénink komunikace pro introverty (978-80-271-3763-3)
Elektronická kniha - autor Sylvia Löhken, 168 stran, česky Patříte mezi introverty? Cítíte se nepříjemně, když máte vstoupit do místnosti plné neznámých lidí nebo prezentovat ostatním své úspěchy? Přivádí vás do rozpaků, když máte reagovat na kompliment či kritiku? Nevíte, jak odmítnout něčí žádost nebo pozvání? Je pro vás složité absolvovat přijímací pohovor či jednání? Máme pro vás skvělou zprávu – komunikace šitá na míru introvertům se dá natrénovat! Díky této knížce budete lépe zvládat situace, které jsou pro vás jako pro introverta nepříjemné nebo problematické. Dozvíte se, jak využít své silné stránky, které vám introverze přináší. Autorka, odbornice na introvertní a extrovertní komunikaci, se s vámi podělí o mnohé tipy, abyste v klidu a s přehledem dosáhli svých cílů, a to v souladu s vaší osobností.
Objev podobné jako Trénink komunikace pro introverty (978-80-271-3763-3)
Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
Elektronická kniha - autor Eva Zacharová, 128 stran Komunikace je důležitou součástí kvalitního profesionálního chování sester a dalších zdravotnických pracovníků. Publikace proto přináší základní oblasti sociální komunikace mezi zdravotnickým pracovníkem a pacientem.
Objev podobné jako Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Jednej asertivně! (978-80-247-3999-1)
Elektronická kniha - autor Tomáš Novák, 120 stran Uveďte spolu s námi asertivitu do praxe. Asertivita není jenom prosazování vlastních postojů, názorů a požadavků. Je to i forma jednání snižující strach z různých společenských situací, z emocionálních a sociálních vztahů. Podporuje pocity vlastní sebejistoty, místo rezignace a naučené bezmocnosti nabízí pocit otevřené budoucnosti a důstojných životních perspektiv.Kniha známého brněnského psychologa vám pomůže naučit se základní asertivní pravidla a postupy. Usnadněte si svůj každodenní život, prožívejte jej s nadhledem a lehkostí. Používejte předkládané techniky a nenechte se okolím manipulovat. Mnoho štěstí na cestě za asertivním přístupem k životu!
Objev podobné jako Jednej asertivně! (978-80-247-3999-1)
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)
Elektronická kniha - autor RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA, a kolektiv, 436 stran Tato kniha je druhou odbornou publikací nové edice J@K. Je určena podnikatele, marketérty, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří si uvědomují, že snižování nákladů na komunikaci je možné posílit konkurenceschopnost a postavení na trhu. Najdete v ní inspiraci a odpovědi J@K efektivně řešit marketingovou komunikaci, a zejména J@K tuto komunikaci realizovat s nižšími náklady.
Objev podobné jako Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)
Komunikace s pacientem v intenzivní péči (978-80-271-0064-4)
Elektronická kniha - autor Šárka Tomová, 136 stran Komunikace s pacientem ve vážném stavu a s umělou plicní ventilací je nedílnou a velmi důležitou součástí péče o tyto pacienty. Prostudováním publikace čtenář získá komplexní manuál, jak zlepšit komunikaci s pacientem v klinické praxi, včetně praktických komunikačních nástrojů využitelných v obtížných situacích. Detaily knihy: Autor: Šárka Tomová Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0064-4 Počet stran: 136
Objev podobné jako Komunikace s pacientem v intenzivní péči (978-80-271-0064-4)
Komunikace s nemocným: sdělování nepříznivých informací (978-80-271-2288-2)
Kniha - autor Aleš Bednařík; Mária Andrášiová, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Lékaři jsou medicínští odborníci a jejich nejsilnější motivací je pacienty úspěšně léčit. Pacienti však jako laici neumějí vyhodnotit odbornost lékaře, ale umějí zhodnotit lékařův přístup, jeho chování během diagnostiky, vyšetřování, či léčby. I většina stížností na zdravotnický personál nevyplývá ze špatné zdravotní péče, ale vzniká kvůli nevhodné komunikaci. Na profesionální, tedy odborné i lidské komunikaci s pacienty a jejich příbuznými opravdu záleží. Nejen proto, abychom předešli zbytečným konfliktům a stížnostem, ale zejména proto, že profesionální komunikace podporuje dobré vztahy mezi lékaři a pacienty, zlepšuje jejich spolupráci (complianci), ale hlavně snižuje množství stresu lékařů v jejich i tak náročné práci. omunikační příručku vytvořili dva zkušení odborníci, praktici i autoři několika knih. Po letech aktivní práce s pacienty, lékaři i sestrami...
Objev podobné jako Komunikace s nemocným: sdělování nepříznivých informací (978-80-271-2288-2)
Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření...
Objev podobné jako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Trénink komunikace pro introverty: Jak najít ta správná slova (978-80-271-3763-3)
Kniha - autor Sylvia Löhken, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Díky této knížce budete lépe zvládat situace, které jsou pro vás jako pro introverta nepříjemné nebo problematické. Autorka, odbornice na introvertní a extrovertní komunikaci, se s vámi podělí o mnohé tipy, abyste v klidu a s přehledem dosáhli svých cílů, a to v souladu s vaší osobností.
Objev podobné jako Trénink komunikace pro introverty: Jak najít ta správná slova (978-80-271-3763-3)
Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)
Kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se...
Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Od broukání k povídání: Návod na rozvoj komunikace a řeči dítěte (978-80-271-3346-8)
Kniha - autor Theodora Lenka Ficová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Věděli jste, že dítě se svým okolím začíná komunikovat už u maminky v bříšku? A svou specifickou řeč dál rozvíjí i po narození, dlouho před tím, než se naučí vyslovit první hlásky.
Objev podobné jako Od broukání k povídání: Návod na rozvoj komunikace a řeči dítěte (978-80-271-3346-8)
Terapie (978-80-267-2227-4)
Elektronická kniha - Autorka bestsellerů Za zavřenými dveřmi a V pasti lží, se v Terapii vrací k tomu, v čem je nejlepší - k napínavému psychologickému thrilleru. - autor B.A. Paris, 352 stran, česky Napínavý psychologický thrillerKdyž se Alice a Leo přestěhují do exkluzivního obytného komplexu, splní se jim celoživotní sen. Existuje však jeden temný důvod, proč luxusní rodinnou vilu v uzavřené komunitě mohli koupit tak výhodně – a tím je bývalá majitelka, psychoterapeutka Nina. Co se s ní přede dvěma lety stalo? A proč o tom nikdo ze sousedů nechce mluvit? Alicina zvědavost se změní v posedlost a ve zdánlivě dokonalém domě se začnou odehrávat nevysvětlitelné věci.B. A. Paris, autorka bestsellerů Za zavřenými dveřmi a V pasti lží, se v Terapii vrací k tomu, v čem je nejlepší - k napínavému psychologickému thrilleru.Napsali o knize TerapieTak tohle bylo parádní počteníčko…Moje druhá přečtená kniha autorky a opět skvělá…Do poslední chvíle člověk nevěděl nic…Jen...
Objev podobné jako Terapie (978-80-267-2227-4)
Terapie (978-80-267-2227-4)
Kniha - autor B. A. Parisová, 352 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Napínavý psychologický thriller od autorky bestselleru Za zavřenými dveřmiKdyž se Alice a Leo přestěhují do exkluzivního obytného komplexu, splní se jim celoživotní sen. Existuje však jeden temný důvod, proč luxusní rodinnou vilu v uzavřené komunitě mohli koupit tak výhodně – a tím je bývalá majitelka, psychoterapeutka Nina. Co se s ní přede dvěma lety stalo? A proč o tom nikdo ze sousedů nechce mluvit? Alicina zvědavost se změní v posedlost a ve zdánlivě dokonalém domě se začnou odehrávat nevysvětlitelné věci.B. A. Paris, autorka bestsellerů Za zavřenými dveřmi a V pasti lží, se v Terapii vrací k tomu, v čem je nejlepší - k napínavému psychologickému thrilleru.Napsali o knize TerapieTak tohle bylo parádní počteníčko…Moje druhá přečtená kniha autorky a opět skvělá…Do poslední chvíle člověk nevěděl nic…Jen hádal a špatně…Fakt super…IrsafPříběh je pojat jako "sousedský thriller", v němž se...
Objev podobné jako Terapie (978-80-267-2227-4)
Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 200 stran V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Nové vydání je rozšířeno o kapitolu o osobnostních typech, jejich vlivu na průběh komunikace a rady, jak s různými typy jednat, diskutovat či je o něčem přesvědčit. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.
Objev podobné jako Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Tvrdohlavý Turek (978-80-277-2227-3)
Kniha - autor Jules Verne, 448 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tvrdohlavost může být i dobrou vlastností, jenže na druhé straně může kvůli tvrdohlavosti dojít až k téměř nepředstavitelným situacím. Do jedné takové se dostal bohatý obchodník s tabákem Kéraban, který žije v asijské části Istanbulu, zatímco obchodní kancelář má v části evropské. A jednoho dne nastal problém. Když se chce jako vždycky přeplavit přívozem přes Bospor, zjistí, že na tuto přepravu byla uvalena nová daň. Sice nízká, ale i tu odmítá Kéraban zaplatit. A protože je opravdu tvrdohlavý, nezbývá než celé Černé moře objet v kočáře, neboť vlaky nesnáší. Přináší to spoustu dobrodružných situací, které nyní prozrazovat rozhodně nebudeme. Ovšem trable nepřestávají ani po návratu do Istanbulu. Svatba jeho synovce Ahmeta s dívkou Amasií se opět musí odehrát v evropské části města. Nová cesta kolem Černého moře z časových důvodů nepřipadá v úvahu, takže tvrdohlavý Kéraban musí zvolit...
Objev podobné jako Tvrdohlavý Turek (978-80-277-2227-3)
Tracyho tygr (978-80-257-2227-5)
Kniha - česky Americká kultovní novely čtenářům znovu připomene půvabný příběh Thomase Tracyho, newyorského mladíka, ke kterému se jednoho dne připojí jako stálý společník tygr, na něhož mladík už od dětství čeká, aby v něm probudil lásku k dívce Lauře a naučil ho dalším důležitým věcem, jež potřebuje mladík ke své proměně v muže.
Objev podobné jako Tracyho tygr (978-80-257-2227-5)
Úžasní broučci (978-80-256-2227-8)
Kniha - autor Jenny Wren, 10 stran, česky, leporela Prozkoumej tajemnou říši hmyzu! Žije zde mnoho prapodivných brouků, barevných motýlů a dlouhých housenek. Prohlédni si tuto knížku a seznam se s nimi! V trávě se z housenky klube motýl, nad jezírkem přeletěla vážka a v lese pavouk tká své sítě. Kniha z řady První objevy s obrázky má v každé scéně pohyblivé prvky, díky nimž se děti seznámí s úžasným světem přírody a zároveň si procvičí jemnou motoriku.
Objev podobné jako Úžasní broučci (978-80-256-2227-8)
Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
Elektronická kniha - autor Jan Křeček, 176 stran Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen — a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dálů. Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům,...
Objev podobné jako Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
Elektronická kniha - autor Štěpán Vymětal, 176 stran Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy...
Objev podobné jako Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)
Kniha - autor Kristián Chalupa, 160 stran, česky Autor této knihy Kristián Chalupa je vystudovaný psycholog, novinář a publicista, který se setkal a setkává s mnoha zajímavými osobnostmi, ať už v soukromí nebo při pracovních příležitostech. Profesionální styk s veřejností mu jde asi dobře, protože v roce 2008 převzal za kvalitní komunikaci s médii a veřejností ocenění a diplom společnosti Westminster a Asociace komunikačních agentur. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, kde tehdy pracoval ve funkci tiskového mluvčího, ředitele odboru vnějších vztahů a poradce předsedy byl vyhodnocen jako třetí nejlépe komunikující úřad ze čtyřiceti zkoumaných. O komunikaci autor, který mimochodem zvažuje kandidaturu na prezidenta ČR, sám uvádí: „Beru komunikaci jako kouzlo. Je kouzlem, když se vydaří, je kouzlem, které může lidi spojovat, bez komunikace lidé nemohou žít ani pracovat. Málokdo je ve své profesi úspěšný, aniž by komunikoval s ostatními, vztahy a přátelství bez...
Objev podobné jako Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)
Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.
Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)
Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 221 stran, česky Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě...
Objev podobné jako Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)
Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)
Elektronická kniha - autor Božena Jiřincová, 144 stran Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí. Renomovaná česká autorka prezentuje komunikační dovednosti na konkrétních činnostech manažera, tedy na modelových situacích, ve kterých se vedoucí pracovník ocitá každý den. PhDr. Božena Jiřincová čerpá zejména z vlastních praktických zkušeností, získaných při práci s manažery ve firmách a z vedení výcviků komunikativních dovedností. Publikace může sloužit také jako manuál pro řešení určitých komunikačních situací, obsahuje doporučení, jak v takových situacích jednat a obstát před svými podřízenými.
Objev podobné jako Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)
Asertivní žena (978-80-247-2426-3)
Elektronická kniha - autor Tomáš Novák, Yveta Kudláčková, 144 stran Vycházíte vstříc již dopředu všem, s nimiž jednáte? Ustupujete, protože přeci moudřejší ustoupí? Necháváte si všechno líbit a často vás napadne, že byste raději byli nejmenší na celém světě? Pokud ano, pak kniha Asertivní žena byla napsána právě pro vás. Máte právě jedinečnou možnost s její pomocí ledacos změnit k lepšímu.Asertivita nabízí specifický přístup k životu. Vede k umění využívat vlastní možnosti a k omezení důsledků různých manipulací z okolí. Jaké jsou tedy zmíněné možnosti, které všichni máme bez ohledu na to, zda asertivní jsme nebo ne? Budete se divit, ale je jich minimálně dvacet. Stačí jen zalistovat knihou, kterou právě držíte v ruce, a začít na sobě pracovat.
Objev podobné jako Asertivní žena (978-80-247-2426-3)
Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)
Elektronická kniha - autor James Borg, 240 stran V této velmi praktické a čtivé knížce najdete špičková pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit na druhé svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak komunikovat s různými typy lidí včetně těch problematických či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů. Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je bezpochyby důležité pro každého, kdo potřebuje přesvědčit ostatní o svých názorech, záměrech, cílech — ať už v pracovním nebo osobním životě. To znamená prakticky pro všechny.
Objev podobné jako Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)
Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
Elektronická kniha - autor Radek Chalupa, 176 stran Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a...
Objev podobné jako Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
Elektronická kniha - autor Irena Žantovská, 288 stran Kniha Rétorika a komunikace je uceleným kompendiem provázejícím čtenáře širokým a členitým světem komunikace v minulosti i současnosti. Nejprve představí samotný pojem lidské komunikace a základní komunikační funkce, zvláštní pozornost věnuje komunikaci neverbální a komunikační situaci, včetně řečnických triků a protitriků. Ucelený blok je zaměřen na dějiny rétoriky, a to od antických počátků přes křesťanský středověk, renesanci, církevní rétoriku až po názory na řečnictví, jak je nacházíme u autorů 19. století. Následují analýzy dnešního stavu rétorické a komunikační praxe. Poslední třetina knihy se věnuje samotnému rétorickému umění, osobnosti řečníka, řečnickým žánrům, jednotlivým fázím řečnického procesu i kultuře mluveného projevu. Všímá si vztahu řečníka a publika a jeho zpětné vazby a také klade důraz na řečníkovu image a její tvorbu.
Objev podobné jako Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
Zlatá kniha komunikace (978-80-85624-33-5)
Kniha - autor David Gruber, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Proč je Zlatá kniha komunikace jednou z nejčtenějších knih svého oboru? Příčinou může být to, že její autor David Gruber je vizionář, který v lecčem předběhl dobu. Jako příklad můžeme uvést videoukázku z jeho televizního seriálu Kurz rychlého čtení z roku 1986 (hledejte "David Gruber - vize internetu"), kde velmi přesně popisoval skutečnost, která masově nastala až po roce 2000. I Zlatá kniha komunikce je psána takto vizionářsky a přináší převrat do mnoha soft skills. Kdo ji má, čte a využívá její poznatky, ten je hodně vpředu. Připomínáme, že je to kniha typu all-in-one, čili čtenář najde na jednom místě z komunikačních znalostí a dovedností vše podstatné a to vždy ve třech úrovních podrobnosti: stučná definice užitečnosti - stručná "kuchařka", tj. návod k využití - podrobnější pojednání. Konkrétní témata knihy vidí čtenář rovnou na první straně obálky vpravo.
Objev podobné jako Zlatá kniha komunikace (978-80-85624-33-5)
Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)
Elektronická kniha - autor Andreas Basu, Liane Faust, 112 stran V knížce najdete vše důležité, co potřebujete znát pro úspěšnou komunikaci s druhými lidmi. Dozvíte se a na řadě příkladů uvidíte, jak pomocí tzv. nenásilné komunikace překonávat nedorozumění, efektivně řešit konflikty a úspěšně vést rozhovory. Naučíte se také správně naslouchat a vnímat pocity a potřeby své vlastní a druhých lidí. Díky nejlepším technikám nenásilné komunikace budete úspěšnější a spokojenější ve svém pracovním i osobním životě.
Objev podobné jako Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)
Slovník mediální komunikace (978-80-736-7955-2)
Elektronická kniha - autor Irena Reifová, 328 stran Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.
Objev podobné jako Slovník mediální komunikace (978-80-736-7955-2)
Sebevýchova (978-80-271-2425-1)
Elektronická kniha - autor Michal Zvírotský, 224 stran, česky ?Chcete vědět, proč musí být člověk vychováván i v dospělosti? A proč by měl každý vychovávat především sám sebe? Zajímá vás, jak na to? Tato ojedinělá publikace vás seznámí s pedagogickými, psychologickými, filozofickými a dalšími aspekty výchovy sebe sama. Kniha vychází z osobnostně orientované pedagogiky a z přesvědčení, že člověk není stroj, a proto nemá být řízen či formován, ale chráněn a kultivován. Na místo módního selfmanagementu staví sebevýchovu coby největší pedagogickou a životní výzvu. Sebevýchova je konečným cílem demokratického výchovného působení, proto by se jí měl zabývat každý přemýšlivý člověk, zejména ten, který na sebe bere část odpovědnosti za výchovu druhých. Odborníkům na vzdělávání kniha poskytne řadu teoretických podnětů a orientaci v mezioborové terminologii (součástí textu je i unikátní výkladový slovník sebereferenčních slov), všem čtenářům pak nabídne...
Objev podobné jako Sebevýchova (978-80-271-2425-1)
Máta (978-80-271-0726-1)
Elektronická kniha - autor Lenka Tréglová, 112 stran Autorky Lenka Tréglová a Anita Ponešová pro vás napsaly knihu o mátě, v níž se dozvíte vše, co nutně potřebujete vědět, abyste ji mohli pěstovat, inhalovat, vařit z ní a péct s ní. Tahle kniha stejně jako máta: Zmírňuje stres (už po několika listech) Ulevuje od bolesti hlavy Zahání únavu a špatnou náladu Zlepšuje trávení a chladí pálení žáhy Neobsahuje vůbec žádné kalorie Výborně se hodí k čaji a dortu Zahání komáry a jiné agresory Hodí se při rýmě a nachlazení Potěší oko A voní! Přivoňte si na straně 2.
Objev podobné jako Máta (978-80-271-0726-1)
Kamenictví (978-80-271-3808-1)
Elektronická kniha - autor R. Jundrovský, 224 stran, česky Kamenické řemeslo má za sebou velice dlouhý vývoj, jeho počátky sahají až do antiky. Řemeslné znalosti předávané ústním podáním byly časem zčásti zapomenuty. Snaha oživit toto pozapomenuté řemeslo vedla na přelomu 19. a 20. století profesora R. Jundrovského k sepsání takřka encyklopedicky pojaté příručky Kamenictví. Nahlédněte pod ruce starých mistrů kamenického řemesla. V učebnici napsané na konci 19. století najdete postupy prací, používané v době jejího vzniku.
Objev podobné jako Kamenictví (978-80-271-3808-1)
Platnéřství (978-80-271-0528-1)
Kniha - autor Petr Brožek; Jan Syka, 168 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Výpravná a návodná kniha pro zájemce o historická řemesla, zbroje a historický šerm, pro kováře, umělecké kováře a zámečníky, studenty, učně a další aktivní řemeslníky se zabývá klasickým řemeslem, které staletí patřilo mezi nejoceňovanější obory.
Objev podobné jako Platnéřství (978-80-271-0528-1)
Wellness (978-80-271-0010-1)
Kniha - autor Milada Krejčí; Václav Hošek, 304 stran, česky Kniha komplexně představuje obor a speciality ve wellness, uvádí znaky zdravé komunikace, etiky, zaměřuje se na využití prostředí ve wellness. Provádění aktivit v přírodě, která představuje v současné době největší tělocvičnu pro stále více lidí, využití lázní a cvičení pro získání pohody v duševní i tělesné oblasti. Změny v chápání klienta ve wellness, které vedou ke zlepšení jeho duševního a tělesného stavu, vedou také ke zlepšení spánku, zdraví, vztahů a eliminují nezdravé chování jedince. Kniha se zabývá také ekonomickou a marketingovou stránkou wellness a věnuje pozornost pohybu a aktivitě, které sehrávávají velkou roli ve kvalitě života jedince.
Objev podobné jako Wellness (978-80-271-0010-1)
Podívejte se také
- Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)
- Byznys etiketa a komunikace (978-80-242-7366-2)
- Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
- Žilina a okolie z neba (978-80-8144-271-1)
- Nejznámější české a moravské koledy (978-80-271-0601-1)
- Antiobezitika - vývoj, současnost a perspektivy (978-80-271-1282-1)
- Pražské povstání: Růže a barikády (978-80-271-0362-1)
- Zahrada na chatě a chalupě (978-80-271-2595-1)
- Anežka a kouzelná baletní sukýnka (978-80-271-2243-1)
- Máta (978-80-271-0726-1)
- Sebevýchova (978-80-271-2425-1)
- Kamenictví (978-80-271-3808-1)
- Plašmyška (978-80-271-1774-1)
- Japonsko (978-80-271-0359-1)
- Platnéřství (978-80-271-0528-1)
- Autoškola (978-80-271-0007-1)
- Wellness (978-80-271-0010-1)
- Houby (978-80-271-3415-1)
- Český jazyk a komunikace pro SŠ 1: Průvodce pro učitele (978-80-7358-168-8)
- Komunikace mezi rodičem a dítětem (978-80-247-2698-4)
- Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)
- Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)