Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

Produkt Sportovní marketing (978-80-271-0560-1) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Sportovní marketing (978-80-271-0560-1) upraviť a produkt hľadať znova.

Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1) , Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1) , Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2) , Sportovní talent (978-80-271-0841-1)

Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8) , Sportovní talent: komplexní přístup (978-80-271-0841-1)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Detail

Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2) , Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Detail

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9) , Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu (978-80-271-1296-8) , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Detail

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6) , Sportovní výživa (978-80-271-1030-8)

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Detail

Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1) , Sova (978-80-259-0560-9)

Sportovní talent (978-80-271-0841-1)

Sportovní talent (978-80-271-0841-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Michal Vičar, 272 stran Sportovní talent je v knize rozebírán z hlediska kinantropologie, psychologie, sociologie, genetiky, filozofie a dalších vědních disciplín. Autor popisuje možnosti identifikace a kultivace talentu a srovnává modely jeho rozvoje. Určuje psychické vlastnosti potřebné k tomu, aby se sportovec probojoval až na vrchol. Zabývá se ranou specializací, kvalitou tréninku, všestranností a vlivy prostředí. Nezapomíná ani na filozofický a především etický rozměr tématu – stanovuje principy, které je nutné dodržovat, aby se zabránilo psychickému či fyzickému poškozování dítěte a porušování jeho práv. Kniha je určena odborné i sportovní veřejnost – především trenérům, manažerům a funkcionářům klubů i samotným sportovcům a jejich rodičům. Text obohacují příběhy sportovců, rozhovory s významnými osobnostmi a příklady i zkušenosti z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sportovní talent (978-80-271-0841-1) , Mezinárodní marketing: strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Detail

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8) , Stará škola (978-80-276-0560-6)

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)
Detail

Elektronická kniha - autor David Slouka, 144 stran Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7) , Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Sportovní talent: komplexní přístup (978-80-271-0841-1)

Sportovní talent: komplexní přístup (978-80-271-0841-1)
Detail

Kniha - autor Michal Vičar, 272 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Co je to sportovní talent? Je člověku vrozený, nebo se v průběhu jeho života vyvíjí? Jak jej můžeme rozpoznat a jakým způsobem rozvíjet? Odpovědi na otázky, nad kterými se zamýšlí nejeden rodič či trenér, hledá sportovní psycholog Michal Vičar. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sportovní talent: komplexní přístup (978-80-271-0841-1) , Sportovní výživa: čtvrté, doplněné vydání (978-80-271-1030-8)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Detail

Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5) , Marketing základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Detail

Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích. (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5) , Jak nalézt a rozvíjet sportovní talent (978-80-271-0527-4)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0) , Spiroergometrie v kardiologii a sportovní medicíně (978-80-271-2552-4)

Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Detail

Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8) , Houby (978-80-271-3415-1)

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing (978-80-251-4311-7) , Kandidát (978-80-271-3866-1)

Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak... (alza.cz)

Podobné produkty ako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6) , Autoškola (978-80-271-0007-1)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing (978-80-247-4670-8) , Wellness (978-80-271-0010-1)

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9) , Sutašky (978-80-271-0784-1)

Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Detail

Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (alza.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing (978-80-251-5016-0) , Zahrada (978-80-271-2074-1)

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová... (alza.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing (978-80-251-4311-7) , Sebevýchova (978-80-271-2425-1)

Online marketing (978-80-251-4155-7)

Online marketing (978-80-251-4155-7)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing (978-80-251-4155-7) , Kamenictví (978-80-271-3808-1)

Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Detail

Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4) , Platnéřství (978-80-271-0528-1)

Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Detail

Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4) , Máta (978-80-271-0726-1)

Toto je marketing (978-80-566-1627-7)

Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Seth Godin, 240 stran, slovensky Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Toto je marketing (978-80-566-1627-7) , Plašmyška (978-80-271-1774-1)

Sportovní psychologie (978-80-271-3136-5)

Sportovní psychologie (978-80-271-3136-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Dana Štěrbová, 240 stran, česky Úspěch ve sportu nezáleží jen na talentu, fyzické kondici, na zvládnutí techniky a taktických variant – to nejdůležitější se možná odehrává v hlavě každého sportovce. Především mladí adepti sportovní kariéry budou muset s největší pravděpodobností čelit celé řadě problémů: budou překonávat různá zranění, bojovat s nervozitou, vyrovnávat se s vlastní sexualitou nebo s pochybnostmi o vlastních schopnostech, svém těle a o tom, jaký má jejich dlouholeté úsilí vlastně smysl. A k tomu se ještě nacházejí v nelehkém období dospívání, kdy hledají své místo mezi vrstevníky i ve společnosti jako takové… Tato trochu netradiční kniha je určena nejen jim, ale i rodičům a trenérům, kteří je chtějí co nejlépe připravit na všechny sportovní i životní výzvy. Spojuje přednosti odborné monografie s komiksem zpracovávajícím různé příběhy mladých sportovců. Najdeme zde rady, jak postupovat ve zcela... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sportovní psychologie (978-80-271-3136-5) , Japonsko (978-80-271-0359-1)

Sportovní výživa (978-80-271-1030-8)

Sportovní výživa (978-80-271-1030-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Nancy Clark, 448 stran, česky V šestém (u nás čtvrtém), upraveném vydání knihy Sportovní výživa dostanete ty nejlepší rady od mezinárodně uznávané odbornice na výživu. Ať už sportujete vrcholově nebo se jen zajímáte o zdravý životní styl, Nancy Clarková vám poradí, jak z výživy dostat maximum. Pomůže vám s výběrem potravin v obchodě i restauraci, ale také s tím, co jíst před cvičením, během něj i po něm. Díky 89 originálním receptům budete vědět, jaké vyvážené pokrmy můžete připravovat ve vlastní kuchyni. Dozvíte se všechno o dietách bez hladovění, zdravém nabírání na váze i specifických výživových potřebách sportovců bojujících s poruchami příjmu potravy. Kniha vychází z ověřených vědeckých poznatků a pomůže vám zorientovat se ve světě stravovacích plánů, sacharidů, bílkovin, příjmu tekutin, biopotravin, potravinových doplňků nebo hubnutí nebo tvorby svalové tkáně. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sportovní výživa (978-80-271-1030-8) , Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Sportovní výživa do kapsy (978-80-271-0511-3)

Sportovní výživa do kapsy (978-80-271-0511-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Ivan Mach, 136 stran Kulturistika a fitness jsou sportovní odvětví, ve kterých hraje rozhodující roli výživa nehledě na to, zda se jedná o kondiční či výkonnostní formu. V knize naleznete přehled všech nejdůležitějších informací, které vám pomohou najít cestu ke správné sportovní výživě. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sportovní výživa do kapsy (978-80-271-0511-3) , Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

Sebevýchova (978-80-271-2425-1)

Sebevýchova (978-80-271-2425-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Michal Zvírotský, 224 stran, česky ?Chcete vědět, proč musí být člověk vychováván i v dospělosti? A proč by měl každý vychovávat především sám sebe? Zajímá vás, jak na to? Tato ojedinělá publikace vás seznámí s pedagogickými, psychologickými, filozofickými a dalšími aspekty výchovy sebe sama. Kniha vychází z osobnostně orientované pedagogiky a z přesvědčení, že člověk není stroj, a proto nemá být řízen či formován, ale chráněn a kultivován. Na místo módního selfmanagementu staví sebevýchovu coby největší pedagogickou a životní výzvu. Sebevýchova je konečným cílem demokratického výchovného působení, proto by se jí měl zabývat každý přemýšlivý člověk, zejména ten, který na sebe bere část odpovědnosti za výchovu druhých. Odborníkům na vzdělávání kniha poskytne řadu teoretických podnětů a orientaci v mezioborové terminologii (součástí textu je i unikátní výkladový slovník sebereferenčních slov), všem čtenářům pak nabídne... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sebevýchova (978-80-271-2425-1)

Sutašky (978-80-271-0784-1)

Sutašky (978-80-271-0784-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Zuzana Hejdrychová, 112 stran V této knize vám autorka představí šití šperků ze sutašek (textilních prýmků). Naučíte se pracovat s jehlou, prýmky a dalšími materiály, jako jsou drahé kameny, kabošony, Swarovski krystaly, korálky, buttonky a další. Šití šperků ze sutašek (textilních prýmků) je jedním z nejobtížnějších druhů šitého šperku, avšak když máte trpělivost a chuť učit se, tak i přes počáteční nezdary vám nakonec bude odměnou nádherný a netradiční šperk. Předkládá se vám devět projektů seřazených podle obtížnosti s podrobným popisem a fotografiemi z jednotlivých kroků výroby. Sutaškové šperky jsou stále více populární po celém světě – původní česká kniha představí šití šperků ze sutašek klasickou technikou s důrazem na precizní a čisté zpracování. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sutašky (978-80-271-0784-1)

Zahrada (978-80-271-2074-1)

Zahrada (978-80-271-2074-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Ilona Prath-Krejčová, 280 stran, česky Z mnoha možností, které se majitelům zahrad nabízejí, vybírá bohatě ilustrovaná kniha ty nejosvědčenější. Předkládá nejrůznější úhly pohledu, jak k zahradní tvorbě přistupovat, jak se o zahradu starat. Současným trendem při vytváření vlastní zahrady je propojit oblíbené a pěstitelsky ověřené okrasné či užitkové rostliny s planými, plevelnými, avšak často zdraví prospěšnými druhy v jeden harmonický celek. Benefity takovéhoto přístupu - soulad s přírodou, klid, zdravá a užitečná zahrada plná zvířecích návštěvníků, prevence a přírodní léčba různých neduhů z vlastních zdrojů - ocení všichni, komu se zahrada stane místem aktivního odpočinku i druhým obývacím pokojem. Kniha navíc stírá hranice mezi zarputilými zastánci čistě přírodních zahrad a jejich oponenty z řad obhájců klasických udržovaných zahrádek. Text knihy doprovázejí převážně humorné úvahy vedoucí k zamyšlení nad skutečným smyslem... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zahrada (978-80-271-2074-1)

Polygon (978-80-271-0838-1)

Polygon (978-80-271-0838-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kubizňák, 328 stran, česky Je pozdní srpen roku 1988. Na Manhattan dopadá odpolední slunce a ve vzduchu je již cítit blížící se podzim. Před půlrokem jsem byl centrálou povýšen po třech letech operativní práce v jednom z nejtěžších západních kontrarozvědných prostředí na zástupce rezidenta, v kódu NATO Acting COS (Chief of Station, v názvosloví KGB je ekvivalentem rezident). Kontakt je na smluveném místě včas, všechno probíhá jako po másle. Naskočí do mého šedého Chevroletu Cavalier s diplomatickou značkou 009 PHD. Je lehce zadýchán a viditelně rozrušen. Buď pospíchal od metra, nebo se něco přihodilo. Jestli ho něco skutečně rozhodilo, muselo to stát za to, protože tenhle chlap je flegmatik. Mé „řemeslo“ mě naučilo trpělivosti, která se mi mnohokrát vyplatila. Čekám tedy, až z tajného spolupracovníka něco vypadne. Když objíždím blok potřetí a on stále mlčí,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Polygon (978-80-271-0838-1)

Máta (978-80-271-0726-1)

Máta (978-80-271-0726-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Lenka Tréglová, 112 stran Autorky Lenka Tréglová a Anita Ponešová pro vás napsaly knihu o mátě, v níž se dozvíte vše, co nutně potřebujete vědět, abyste ji mohli pěstovat, inhalovat, vařit z ní a péct s ní. Tahle kniha stejně jako máta: Zmírňuje stres (už po několika listech) Ulevuje od bolesti hlavy Zahání únavu a špatnou náladu Zlepšuje trávení a chladí pálení žáhy Neobsahuje vůbec žádné kalorie Výborně se hodí k čaji a dortu Zahání komáry a jiné agresory Hodí se při rýmě a nachlazení Potěší oko A voní! Přivoňte si na straně 2. (alza.cz)

Podobné produkty ako Máta (978-80-271-0726-1)

Platnéřství (978-80-271-0528-1)

Platnéřství (978-80-271-0528-1)
Detail

Kniha - autor Petr Brožek; Jan Syka, 168 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Výpravná a návodná kniha pro zájemce o historická řemesla, zbroje a historický šerm, pro kováře, umělecké kováře a zámečníky, studenty, učně a další aktivní řemeslníky se zabývá klasickým řemeslem, které staletí patřilo mezi nejoceňovanější obory. (alza.cz)

Podobné produkty ako Platnéřství (978-80-271-0528-1)

Plašmyška (978-80-271-1774-1)

Plašmyška (978-80-271-1774-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdeňka Študlarová, 56 stran, česky Seznamte se s myšákem, který se bojí úplně všeho, na co si vzpomenete. Bojí se tak moc, že raději jen sedí doma. Všichni mu říkají Plašmyška a mají z něho legraci. „Musíš najít odvahu!“ slyší ze všech stran. A tak se vydá na dobrodružnou výpravu, na které ho čekají zlomyslné krysy, ustrašení zajíci i zákeřné lasičky. Podaří se mu nakonec strach překonat, najít nebojácnost a stát se hrdinou? Příběh o velkém putování malého myšáka napsala rozhlasová redaktorka a moderátorka Kateřina Kubalová. (alza.cz)

Podobné produkty ako Plašmyška (978-80-271-1774-1)

Japonsko (978-80-271-0359-1)

Japonsko (978-80-271-0359-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Veronika Válková, 184 stran Další Bářino napínavé putování časem. Tentokrát prožijete napínavé dobrodružství, které vás zavede do Japonska mezi gejši a samuraje! (alza.cz)

Podobné produkty ako Japonsko (978-80-271-0359-1)

Autoškola (978-80-271-0007-1)

Autoškola (978-80-271-0007-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Minář, 272 stran Nová, velmi přehledná a bohatě ilustrovaná učebnice je určena pro žáky autoškol i další řidiče, kteří si potřebují zopakovat pravidla provozu na silničních komunikacích, naučit se nové dopravní značky i předpisy a otestovat své odborné znalosti prostřednictvím zkušebních testových otázek. Nejpřehlednější a nejaktuálnější kniha na trhu. Navíc k dispozici dopravní videa a animace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Autoškola (978-80-271-0007-1)

Wellness (978-80-271-0010-1)

Wellness (978-80-271-0010-1)
Detail

Kniha - autor Milada Krejčí; Václav Hošek, 304 stran, česky Kniha komplexně představuje obor a speciality ve wellness, uvádí znaky zdravé komunikace, etiky, zaměřuje se na využití prostředí ve wellness. Provádění aktivit v přírodě, která představuje v současné době největší tělocvičnu pro stále více lidí, využití lázní a cvičení pro získání pohody v duševní i tělesné oblasti. Změny v chápání klienta ve wellness, které vedou ke zlepšení jeho duševního a tělesného stavu, vedou také ke zlepšení spánku, zdraví, vztahů a eliminují nezdravé chování jedince. Kniha se zabývá také ekonomickou a marketingovou stránkou wellness a věnuje pozornost pohybu a aktivitě, které sehrávávají velkou roli ve kvalitě života jedince. (alza.cz)

Podobné produkty ako Wellness (978-80-271-0010-1)

Kamenictví (978-80-271-3808-1)

Kamenictví (978-80-271-3808-1)
Detail

Elektronická kniha - autor R. Jundrovský, 224 stran, česky Kamenické řemeslo má za sebou velice dlouhý vývoj, jeho počátky sahají až do antiky. Řemeslné znalosti předávané ústním podáním byly časem zčásti zapomenuty. Snaha oživit toto pozapomenuté řemeslo vedla na přelomu 19. a 20. století profesora R. Jundrovského k sepsání takřka encyklopedicky pojaté příručky Kamenictví. Nahlédněte pod ruce starých mistrů kamenického řemesla. V učebnici napsané na konci 19. století najdete postupy prací, používané v době jejího vzniku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kamenictví (978-80-271-3808-1)

Kandidát (978-80-271-3866-1)

Kandidát (978-80-271-3866-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Lenka Pastorčáková, 384 stran, česky KANDIDÁT JEN TAK NEPŘICHÁZÍ. KANDIDÁT JE STVOŘEN! Jste přesvědčeni, že volíte vámi vybraného kandidáta a právě jemu dáváte hlas. Ve skutečnosti však volíte lidi, kterými se budoucí prezident obklopuje. Kandidát se totiž jen tak nezjevuje, ale je tvořen a přetvářen týmem lidí, stejně jako kterýkoliv jiný marketingový produkt. Na pozadí předvolební kampaně hlavy státu se rozehrává tvrdá a nemilosrdná hra o pomyslný trůn. Tento místy až šokující příběh vás rozhodně nenechá klidně spát. Přestože je tento román fikce, autorka při psaní knihy čerpá z vlastních zkušeností z prostředí prezidentské kampaně, kdy pracovala na pozici tiskové mluvčí jednoho z kandidátů. Rovněž těží z praxe televizní reportérky, a mistrně popisuje zákulisí příprav večerních zpráv, politických debat a předvolební „práce“ médií vůbec. Všechny postavy a události v této knize jsou smyšlené. Jakákoliv... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kandidát (978-80-271-3866-1)

Houby (978-80-271-3415-1)

Houby (978-80-271-3415-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Bärbel Oftringová, 112 stran, česky V této knize najdeš kolem 130 druhů hub, které se vyskytují nejčastěji a které bychom měli znát. Rostou v zahradách, v parcích a v lesích, na loukách i na polích, některé dokonce uprostřed měst. Některé houby objevíš především v blízkosti určitých druhů stromů, které jsou jejich „životními partnery“. Jiné druhy hub se vyskytují na ztrouchnivělém dřevě, nebo dokonce na kmenech a větvích živých stromů. Další houby tě zaujmou, protože vypadají jako brambory, hvězdy, koráli nebo chobotnice, jiné zaznamenáš kvůli jejich nepříjemnému zápachu. Čím více pozornosti budeš při procházkách věnovat okolní přírodě, tím více hub objevíš. Kniha je velmi přehledná, nádherné barevné ilustrace a rozdělení kapitol podle tvaru plodnic ti pomohou při určování hub. Navíc získáš i zajímavé informace a tipy na další aktivity. (alza.cz)

Podobné produkty ako Houby (978-80-271-3415-1)

Sportovní výživa: Čtvrté, doplněné vydání (978-80-271-1030-8)

Sportovní výživa: Čtvrté, doplněné vydání (978-80-271-1030-8)
Detail

Kniha - autor Nancy Clark, 448 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V šestém (u nás čtvrtém), upraveném vydání knihy Sportovní výživa dostanete ty nejlepší rady od mezinárodně uznávané odbornice na výživu. Ať už sportujete vrcholově nebo se jen zajímáte o zdravý životní styl, Nancy Clarková vám poradí, jak z výživy dostat maximum. Pomůže vám s výběrem potravin v obchodě i restauraci, ale také s tím, co jíst před cvičením, během něj i po něm. Díky 89 originálním receptům budete vědět, jaké vyvážené pokrmy můžete připravovat ve vlastní kuchyni. Dozvíte se všechno o dietách bez hladovění, zdravém nabírání na váze i specifických výživových potřebách sportovců bojujících s poruchami příjmu potravy. Kniha vychází z ověřených vědeckých poznatků a pomůže vám zorientovat se ve světě stravovacích plánů, sacharidů, bílkovin, příjmu tekutin, biopotravin, potravinových doplňků nebo hubnutí nebo tvorby svalové tkáně. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sportovní výživa: Čtvrté, doplněné vydání (978-80-271-1030-8)

Skřítek Křesadýlko (978-80-271-0052-1)

Skřítek Křesadýlko (978-80-271-0052-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Radomír Socha, Zdeňka Študlarová, 88 stran Skřítek Křesadýlko není jen tak ledajaký skřítek, který žije v lese s ostatními skřítky a vílami. Tento skřítek umí kouzelné věci! Vydejte se s námi do pohádkového lesa a zažijte spoustu úžasných dobrodružství! (alza.cz)

Podobné produkty ako Skřítek Křesadýlko (978-80-271-0052-1)

Nemocné rozhovory (978-80-271-1688-1)

Nemocné rozhovory (978-80-271-1688-1)
Detail

Kniha - autor Ladislav Kabelka, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komunikace je nástrojem vztahu a my jsme nástrojem vztahu – to je motto, které již řadu let provází oblíbené kurzy, jež autor pořádá pro své kolegy – lékaře, ale i další zdravotníky. Vytváří platformu pro interaktivní scénky, jimiž autor lékaře provází. Ne vždy je to cesta snadná – kniha otevírá i Pandořiny skříňky emocí, strachu a úzkostí. Monografie se věnuje dobré klinické praxi ve vzájemné komunikaci mezi lékařem, resp. zdravotníkem, pacientem a jeho blízkými. Zaměřuje se na různá specifická prostředí, kde se lékař s paliativní péčí setká – přes kliniku, okresní nemocnici až k hospici nebo domovu pro seniory. Čtenář se seznámí se sdělováním špatných zpráv v jednotlivých lékařských oborech, sdílením, osobními postoji i obranou v komunikaci, dozví se, jak pracovat s emocemi. Zařazeny jsou i kapitoly věnované neonatologii a péči o nevyléčitelně nemocné děti, doprovázení a péči o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Nemocné rozhovory (978-80-271-1688-1)

Město spí (978-80-271-0630-1)

Město spí (978-80-271-0630-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Votruba, 40 stran Jde o původní básničku, kterou před lety napsal Zdeněk Svěrák pro svého syna Jana na školní představení, které se pak opravdu uskutečnilo, a pan Svěrák se ho ve škole zúčastnil. Básnička pojednává o různých profesích, které vykonávají lidé, zatímco my spíme. Děti se tak dozvědí, že mezitím, co sní své sny a město spí – vycházejí ven kočky a dávají si schůzky. Naše zdraví hlídá doktor Pánek, který je připravený pomoci i v noci. Aby bylo bezpečno, vzácné věci hlídají hlídači, abychom ráno měli dobré housky – pečou je přes noc pekaři… atd. Zároveň se děti seznámí s různými „nočními“ profesemi. Text dosud nikdy nevyšel knižní podobě. Pouze v roce 2016 byl v rámci Hodiny zpěvu tento text zhudebněn Jaroslavem Uhlířem. (alza.cz)

Podobné produkty ako Město spí (978-80-271-0630-1)

Stomatologická radiologie (978-80-271-1039-1)

Stomatologická radiologie (978-80-271-1039-1)
Detail

Kniha - autor Friedrich Pasler, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Překlad již 6. vydání úspěšné publikace, která byla přeložena do pěti světových jazyků. Tuto praktickou publikaci by měl mít ve své ordinaci každý stomatolog pro každodenní práci. Knihu ocení samozřejmě i studenti medicíny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Stomatologická radiologie (978-80-271-1039-1)

Právnická angličtina (978-80-271-2537-1)

Právnická angličtina (978-80-271-2537-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Radek Šimek, 328 stran, česky Zaměřuje se na rozvoj jazykových dovedností a rozpoznávání problematických oblastí, kde mezi právními systémy není přesný přesah. Kniha je ušitá na míru českým právníkům a nabízí také vhled do problematiky zrádných slov (mezijazykových homonym – např. concurrent - konkurent), která mohou české právníky při komunikaci v angličtině zmást. Je určena studentům práva, právníkům a příbuzným profesím a učitelům právnické angličtiny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Právnická angličtina (978-80-271-2537-1)

Účetnictví 1 (978-80-271-0331-7)

Účetnictví 1 (978-80-271-0331-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Hinke, 144 stran Již třetí vydání úspěšné knihy objasňuje problematiku účetnictví podnikatelů zejména na příkladech a úlohách, včetně řešení a komentářů. Publikace je kompletně aktualizovaná. (alza.cz)

Podobné produkty ako Účetnictví 1 (978-80-271-0331-7)
Sportovní marketing (978-80-271-0560-1), Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1), Sportovní talent (978-80-271-0841-1), Sportovní talent: komplexní přístup (978-80-271-0841-1), Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8), Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2), Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9), Sportovní výživa (978-80-271-1030-8), Sova (978-80-259-0560-9), Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1), Stará škola (978-80-276-0560-6), Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5), Sportovní výživa: Čtvrté, doplněné vydání (978-80-271-1030-8), Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0), Jak nalézt a rozvíjet sportovní talent (978-80-271-0527-4), Spiroergometrie v kardiologii a sportovní medicíně (978-80-271-2552-4), Houby (978-80-271-3415-1), Kandidát (978-80-271-3866-1), Autoškola (978-80-271-0007-1), Wellness (978-80-271-0010-1), Sutašky (978-80-271-0784-1), Zahrada (978-80-271-2074-1), Sebevýchova (978-80-271-2425-1), Kamenictví (978-80-271-3808-1), Platnéřství (978-80-271-0528-1), Máta (978-80-271-0726-1), Plašmyška (978-80-271-1774-1), Japonsko (978-80-271-0359-1), Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1), Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)