Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová , Forbyt záclona květa bíláeBook: Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha , Absolutní základy moderního marketinguKolektiv autorů připravil k vydání soukromoprávně zaměřenou kolektivní monografii na trvale aktuální téma zastoupení. Publikace má sloužit praktikujícím právníkům ze základních právnických profesí, kteří uvítají důkladnější řešení některých problémů zastoupení. Monografie rovněž velmi dobře poslouží těm, kteří se o zastoupení zajímají akademicky. Svým pojetím jde o publikaci zpracovávající jednak základní otázky zastoupení, často v novém kontextu, jednak rozvíjející úvahy nad dosud neřešenými specifickými problémy. Z tradičních témat je traktováno např. povinné zastoupení či substituce v civilním procesu, dále otázky spojené s plnou mocí. Na druhé straně je pak pozornost upínána k otázkám zastoupení spojených kupř. s umělou inteligencí. Specifika zastoupení různých subjektů představuje významnou část zpracovávané látky (zastoupení nezletilého či osoby s duševním onemocněním, zastoupení právnické osoby obecně, společenství vlastníků, banky či pojišťovny zvláště, aj.). Kolektivní monografie především otevírá diskusi na téma zastoupení v oborech práva soukromého a civilního procesu a přináší své řešení starých i dosud neřešených otázek zastoupení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Zastoupení Specifika a kontext , Šlabikár multi level marketinguMonografie „Specifika řízení zpětných toků“ přináší část výsledků několikaletého explorativně-deskriptivního výzkumu věnovaného přístupu podniků ke zpětným tokům. Text navazuje na předchozí práci autorů – Řízení zpětných toků – tím, že blíže rozpracovává témata, jako je outsourcing, strategie zpětných toků, jejich formalizované plánování, podoba zpětných toků a problematika podpory informačních systémů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Specifika řízení zpětných toků - Alena Klapalová , Tajné dějiny značek (978-80-759-7484-6)Tato publikace je věnována problematice řízení o přestupku právnické osoby, a to zejména z pohledu jeho specifik oproti řízení o přestupku osoby fyzické. V červenci 2017 nabyl účinnosti nový zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, který na rozdíl od předchozího přestupkového zákona, upravuje i správněprávní (přestupkovou) odpovědnost právnických osob. Tato správná myšlenka by si však zasloužila v některých ohledech podstatně lepší realizaci. Nedostatky právní úpravy lze spatřovat v rovině teoretické, legislativně-technické i čistě praktické. Těžiště monografie spočívá v podrobné analýze jednotlivých, zejména procesních institutů, které jsou pro řízení o přestupku právnické osoby zcela specifické (např. zajišťovací institut zákazu zániku, zrušení a přeměny obviněné právnické osoby), nebo jsou s ohledem na specifický charakter právnické osoby aplikovány do určité míry odlišně od řízení o přestupku fyzických osob, obzvláště těch nepodnikajících. Pozornost je věnována zejména procesnímu jednání (úkonům) právnických osob v řízení o přestupku, specifikům dokazování, včetně jeho vztahu k otázce přičitatelnosti a liberace, otázce procesního nástupnictví při přechodu odpovědnosti za přestupek na právního nástupce právnické osoby nebo konkurenci řízení o přestupku právnické osoby s trestním řízení proti právnické osobě pohledem zásady ne bis in idem. Po důkladné analýze současné právní úpravy přichází monografie s konkrétními návrhy de lege ferenda. Monografie najde své místo zejména v knihovnách akademiků specializujících se na oblast správního práva, advokátů věnujících se obhajobě právnických osob v řízení o přestupcích, pracovníků správních úřadů nebo soudců správních soudů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Specifika řízení o přestupku právnické osoby - Grygar Tomáš , Hrajeme na klavír podle akordových značek - emil hradecký (bm001)Stěžejní část publikace je věnována účetnictví v zemědělství dle českých účetních předpisů. V této části publikace jsou analyzovány především jednotlivé přístupy k ocenění biologických aktiv a možnosti jejich účetního zachycení. Prvořadá pozornost je věnována způsobům kalkulace vlastních nákladů ve sdružené výrobě rostlinného i živočišného charakteru (která je v zemědělství velmi častá) a jejich kritickému zhodnocení. Kalkulace vlastních nákladů ve sdružené výrobě je stále otevřeným problémem účetní teorie i praxe. V návaznosti na ocenění biologických aktiv následuje výklad jejich účetního zobrazení v členění na zobrazení živočišné a rostlinné výroby v dlouhodobých a oběžných aktivech a kritická analýza variantních přístupů k účetnímu zobrazení, včetně doporučení pro účetní praxi a ilustračních příkladů. Závěr výkladu každé části je věnován požadavkům českých předpisů na vykazované informace v příloze k účetní závěrce a dalším doporučením na vykazování informacío dané oblasti. Další část publikace je zaměřena na mezinárodní přístupy k účetním zobrazení zemědělské činnosti, specificky pak zejména na úpravu oceňování, klasifikace a vykazování informací o biologických aktivech dle mezinárodního standardu účetního výkaznictví IAS 41 – Zemědělství. I v této části je provedena analýza požadavků standardu, doplněná o ilustrační příklady. Výsledkem analýzy je návrh účetních modelů, které navazují na požadavky standardů, umožňují jejich naplnění a zároveň přináší uživatelům relevantní informace, které omezí nejistoty a rizika spojená s hodnocením účetní jednotky. V závěru publikace je provedena komparace přístupů k oceňování, účetnímu zobrazení a k vykazování účetních informací podle Mezinárodních standardů účetního výkaznictví a podle českých účetních předpisů. V návaznosti na provedenou analýzu jsou nastíněny další možné cesty zlepšení českých účetních předpisů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Specifika účetnictví a oceňování v zemědělství - Dvořáková Dana , Zastoupení specifika a kontext (978-80-7598-867-6)Stěžejní část publikace je věnována účetnictví v zemědělství dle českých účetních předpisů. V této části publikace jsou analyzovány především jednotlivé přístupy k ocenění biologických aktiv a možnosti jejich účetního zachycení. Prvořadá pozornost je věnována způsobům kalkulace vlastních nákladů ve sdružené výrobě rostlinného i živočišného charakteru (která je v zemědělství velmi častá) a jejich kritickému zhodnocení. Kalkulace vlastních nákladů ve sdružené výrobě je stále otevřeným problémem účetní teorie i praxe. V návaznosti na ocenění biologických aktiv následuje výklad jejich účetního zobrazení v členění na zobrazení živočišné a rostlinné výroby v dlouhodobých a oběžných aktivech a kritická analýza variantních přístupů k účetnímu zobrazení, včetně doporučení pro účetní praxi a ilustračních příkladů. Závěr výkladu každé části je věnován požadavkům českých předpisů na vykazované informace v příloze k účetní závěrce a dalším doporučením na vykazování informacío dané oblasti. Další část publikace je zaměřena na mezinárodní přístupy k účetním zobrazení zemědělské činnosti, specificky pak zejména na úpravu oceňování, klasifikace a vykazování informací o biologických aktivech dle mezinárodního standardu účetního výkaznictví IAS 41 – Zemědělství. I v této části je provedena analýza požadavků standardu, doplněná o ilustrační příklady. Výsledkem analýzy je návrh účetních modelů, které navazují na požadavky standardů, umožňují jejich naplnění a zároveň přináší uživatelům relevantní informace, které omezí nejistoty a rizika spojená s hodnocením účetní jednotky. V závěru publikace je provedena komparace přístupů k oceňování, účetnímu zobrazení a k vykazování účetních informací podle Mezinárodních standardů účetního výkaznictví a podle českých účetních předpisů. V návaznosti na provedenou analýzu jsou nastíněny další možné cesty zlepšení českých účetních předpisů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Specifika účetnictví a oceňování v zemědělství - Dana Dvořáková , Specifika řízení zpětných toků (978-80-210-6076-0)Elektronická kniha - autor Miroslav Sedláček, 320 stran, česky Kolektiv autorů připravil k vydání soukromoprávně zaměřenou kolektivní monografii na trvale aktuální téma zastoupení. Publikace má sloužit praktikujícím právníkům ze základních právnických profesí, kteří uvítají důkladnější řešení některých problémů zastoupení. Monografie rovněž velmi dobře poslouží těm, kteří se o zastoupení zajímají akademicky. Svým pojetím jde o publikaci zpracovávající jednak základní otázky zastoupení, často v novém kontextu, jednak rozvíjející úvahy nad dosud neřešenými specifickými problémy. Z tradičních témat je traktováno např. povinné zastoupení či substituce v civilním procesu, dále otázky spojené s plnou mocí. Na druhé straně je pak pozornost upínána k otázkám zastoupení spojených kupř. s umělou inteligencí. Specifika zastoupení různých subjektů představuje významnou část zpracovávané látky (zastoupení nezletilého či osoby... (alza.cz)
Podobné produkty ako Zastoupení - Specifika a kontext (978-80-7598-867-6) , Základy marketingu (978-80-247-5869-5)Kniha - autor Miroslav Sedláček; Tomáš Střeleček, 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kolektiv autorů připravil k vydání soukromoprávně zaměřenou kolektivní monografii na trvale aktuální téma zastoupení. Publikace má sloužit praktikujícím právníkům ze základních právnických profesí, kteří uvítají důkladnější řešení některých problémů zastoupení. Monografie rovněž velmi dobře poslouží těm, kteří se o zastoupení zajímají akademicky. Svým pojetím jde o publikaci zpracovávající jednak základní otázky zastoupení, často v novém kontextu, jednak rozvíjející úvahy nad dosud neřešenými specifickými problémy. Z tradičních témat je traktováno např. povinné zastoupení či substituce v civilním procesu, dále otázky spojené s plnou mocí. Na druhé straně je pak pozornost upínána k otázkám zastoupení spojených kupř. s umělou inteligencí. Specifika zastoupení různých subjektů představuje významnou část zpracovávané látky (zastoupení nezletilého či osoby s duševním... (alza.cz)
Podobné produkty ako Zastoupení Specifika a kontext (978-80-7598-867-6) , Konec marketingu (978-80-271-1296-8)Elektronická kniha - autor Radoslav Škapa, 132 stran, česky Monografie „Specifika řízení zpětných toků“ přináší část výsledků několikaletého explorativně-deskriptivního výzkumu věnovaného přístupu podniků ke zpětným tokům. Text navazuje na předchozí práci autorů – Řízení zpětných toků – tím, že blíže rozpracovává témata, jako je outsourcing, strategie zpětných toků, jejich formalizované plánování, podoba zpětných toků a problematika podpory informačních systémů. (alza.cz)
Podobné produkty ako Specifika řízení zpětných toků (978-80-210-6076-0) , Sada luxusních dárkových tašek 17 x 23 x 8 cm, 4 kseBook:,Kolektiv autorů připravil k vydání soukromoprávně zaměřenou kolektivní monografii na trvale aktuální téma zastoupení. Publikace má sloužit praktikujícím právníkům ze základních právnických profesí, kteří uvítají důkladnější řešení některých problémů zastoupení. Monografie rovněž velmi dobře poslouží těm, kteří se o zastoupení zajímají akademicky. Svým pojetím jde o publikaci zpracovávající jednak základní otázky zastoupení, často v novém kontextu, jednak rozvíjející úvahy nad dosud neřešenými specifickými problémy. Z tradičních témat je traktováno např. povinné zastoupení či substituce v civilním procesu, dále otázky spojené s plnou mocí. Na druhé straně je pak pozornost upínána k otázkám zastoupení spojených kupř. s umělou inteligencí. Specifika zastoupení různých subjektů představuje významnou část zpracovávané látky (zastoupení nezletilého či osoby s duševním onemocněním, zastoupení právnické osoby obecně, společenství vlastníků, banky či pojišťovny zvláště, aj.). Kolektivní monografie především otevírá diskusi na téma zastoupení v oborech práva soukromého a civilního procesu a přináší své řešení starých i dosud neřešených otázek zastoupení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Zastoupení - Specifika a kontext - Miroslav Sedláček, Tomáš Střeleček - e-kniha , Květa fialová pod křídly andělů (978-80-7281-483-1)Publikace je zaměřena na výklad práva Evropské unie a jeho zvláštnosti ve srovnání s výkladem práva mezinárodního a práva vnitrostátního. Často je totiž zdůrazňován vliv práva Evropské unie na české právo a na českou aplikační praxi a neméně často jsou zdůrazňována specifika výkladu práva Evropské unie, a to právě v kontrapozici k právu vnitrostátnímu, které je podle obecného pojetí tím, co zvláštní není, a tedy je „normální“. K dojmu zvláštnosti výkladu práva Evropské unie přispívá především to, že je toto právo směrodatně vykládáno Soudním dvorem EU. Publikace proto pečlivě analyzuje systémové postavení Soudního dvora EU v institucionální struktuře Evropské unie, jeho vazby a interakce s jinými mezinárodními soudy a s vrcholnými soudy členských států. Náležitá pozornost je dále věnována jednotlivým výkladovým metodám, včetně argumentace „effet utile“. Tyto metody jsou analyzovány v kontextu jejich pojetí v common law, v kontinentálním právu a v právu mezinárodním. Hlavním předmětem rozboru jsou četná rozhodnutí Soudního dvora EU. Závěrečná část práce je zaměřena na důsledky toho, jak s právem Evropské unie pracuje Soudní dvůr EU pro členské státy a vnitrostátní soudní a aplikační praxi. Pozornost je věnována především tzv. obrácené diskriminaci a dále evolučním procesům ve vnitrostátních právních řádech, které byly vyvolány jejich interakcemi způsobenými právem Evropské unie. Práce je vhodná především pro soudní a správní orgány a dále pro odbornou veřejnost, zabývá-li se otázkami výkladu práva obecně. Poskytuje totiž metodický návod, jak při výkladu práva Evropské unie z pohledu aplikujícího orgánu postupovat. (patro.cz)
Podobné produkty ako Specifika výkladu práva Evropské unie a jeho vnitrostátní důsledky - Sehnálek David , Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)Směnky jsou hojně využívaným cenným papírem, proto je vedeno mnoho soudních sporů o zaplacení směnečného nároku. Tato soudní řízení vykazují významná specifika a jsou pro jejich účastníky plné potenciálních nástrah, které mohou zhatit jejich úspěch v řízení.Publikace je věnována zvláštnostem a problémovým aspektům soudních řízení vedených při uplatnění směnečného nároku v prostém nalézacím řízení, a zejména pak ve směnečném rozkazním řízení.Autor podrobně analyzuje směnečné rozkazní řízení, kritizuje jeho koncepční nevyváženost, jež ústí v kolizi právní úpravy s právem na spravedlivý proces. Dále analyzuje a hodnotí intenzivní uplatnění principu koncentrace v tomto řízení a jeho vliv na práva a povinnosti účastníků řízení. Pojednává rovněž o důkazním břemenu v řízení o zaplacení směnečného nárokua o míře důkazu ve směnečných sporech. Při výkladu se nevyhýbá polemice s rozhodovací praxí soudů.Kniha obsahuje exkurs do zahraniční právní úpravy civilních řízení Rakouské republiky a Spolkové republiky Německo, v nichž jsou uplatňovány směnečné nároky. Rozebírá klady a zápory jednotlivých řízení, kterými jsou rakouské směnečné rozkazní řízení, německé směnečné upomínací řízení, německé směnečné řízení a německé listinné řízení.Autor úvahami de lege ferenda reaguje na návrh právní úpravy směnečného rozkazního řízení, jenž je obsažen ve věcném záměru připravovaného civilního řádu soudního.V rámci úvah o možné budoucí podobě směnečných sporů předkládá svůj pohled na nové koncepční uchopení právní úpravy směnečného rozkazního řízení.Publikace je určena zejména odborným čtenářům, kterým vyloží teoretická východiska pohledu na řízení o zaplacení směnečného nároku, provede je však i průběhem soudního řízení o zaplacení směnečného nároku, a to z pohledu teoretika působícího v akademické sféře i praktika – advokáta, který se směnečným právem zabývá již více než 25 let. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Řízení o zaplacení směnečného nároku (specifika a problémové aspekty) - Radim Chalupa , Specifika řízení o přestupku právnické osoby (978-80-7400-783-5)Kniha - autor Tomáš Grygar, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato publikace je věnována problematice řízení o přestupku právnické osoby, a to zejména z pohledu jeho specifik oproti řízení o přestupku osoby fyzické. V červenci 2017 nabyl účinnosti nový zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, který na rozdíl od předchozího přestupkového zákona, upravuje i správněprávní (přestupkovou) odpovědnost právnických osob. Tato správná myšlenka by si však zasloužila v některých ohledech podstatně lepší realizaci. Nedostatky právní úpravy lze spatřovat v rovině teoretické, legislativně-technické i čistě praktické. Těžiště monografie spočívá v podrobné analýze jednotlivých, zejména procesních institutů, které jsou pro řízení o přestupku právnické osoby zcela specifické (např. zajišťovací institut zákazu zániku, zrušení a přeměny obviněné právnické osoby), nebo jsou s ohledem na specifický charakter právnické osoby aplikovány do určité míry odlišně... (alza.cz)
Podobné produkty ako Specifika řízení o přestupku právnické osoby (978-80-7400-783-5) , Marketing základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)Kniha - autor Dana Dvořáková, 148 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stěžejní část publikace je věnována účetnictví v zemědělství dle českých účetních předpisů. V této části publikace jsou analyzovány především jednotlivé přístupy k ocenění biologických aktiv a možnosti jejich účetního zachycení. Prvořadá pozornost je věnována způsobům kalkulace vlastních nákladů ve sdružené výrobě rostlinného i živočišného charakteru (která je v zemědělství velmi častá) a jejich kritickému zhodnocení. Kalkulace vlastních nákladů ve sdružené výrobě je stále otevřeným problémem účetní teorie i praxe. V návaznosti na ocenění biologických aktiv následuje výklad jejich účetního zobrazení v členění na zobrazení živočišné a rostlinné výroby v dlouhodobých a oběžných aktivech a kritická analýza variantních přístupů k účetnímu zobrazení, včetně doporučení pro účetní praxi a ilustračních příkladů. Závěr výkladu každé části je věnován požadavkům českých předpisů na vykazované... (alza.cz)
Podobné produkty ako Specifika účetnictví a oceňování v zemědělství (978-80-7552-907-7) , Marketing základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)eBook:,Monografie „Specifika řízení zpětných toků“ přináší část výsledků několikaletého explorativně-deskriptivního výzkumu věnovaného přístupu podniků ke zpětným tokům. Text navazuje na předchozí práci autorů – Řízení zpětných toků – tím, že blíže rozpracovává témata, jako je outsourcing, strategie zpětných toků, jejich formalizované plánování, podoba zpětných toků a problematika podpory informačních systémů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Specifika řízení zpětných toků - Alena Klapalová, Radoslav Škapa, Michal Krčál - e-kniha , Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)eBook: Publikace si klade za cíl, jako první dílo na trhu, komplexně postihnout a popsat aspekty i principy webové kartografie. První čistě teoretická část přináší jednoznačné vymezení pojmů a uvedení čtenáře do kontextu. Druhá část publikace popisuje jednotlivé aspekty webové kartografie, včetně pilířů pro vlastní tvorbu mapových aplikací: data a knihovny. Publikace je koncipována jako soubor pravidel, zásad, doporučení a metod pro autory webových map. Čtenář této monografie by se po jejím prostudování měl jednoznačně orientovat v aspektech a principech webové kartografie, správně pojmenovat dané termíny, a v neposlední řadě by měl pochopit proces tvorby webové mapy s veškerými kartografickými náležitostmi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Webová kartografie – specifika tvorby interaktivních map na webu - Rostislav Nétek - e-kniha , Marketing základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)eBook: Publikace rozšiřuje zkoumanou problematiku pomáhajících profesí ve vztahu k sexualitě o téma osobnosti jedince a jeho postoje k sexualitě v kontextu s nutností připravenosti do profesní praxe. Je zaměřena na zkoumání v oblasti postojů, přesvědčení a hodnot týkajících se lidské sexuality, včetně osob s mentálním postižením, a to z pohledu reprezentantů pomáhajících profesí. Téma je podpořeno o názory na problémy při komunikaci o sexuálních otázkách, o názory na schopnosti k diskusi a předávání informací z oblasti sexuality včetně osob s mentálním postižením. Považujeme za nutné zkvalitnit profesní připravenost osob pro pomáhající profese ve vztahu k sexualitě v rovině znalostní i odborně didaktické, neboť výsledky výzkumu prokázaly respondenty vnímanou nedostatečnou profesní připravenost. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Specifika komunikace ve vztahu k sexualitě III - Dana Štěrbová, Miluše Rašková - e-kniha , Specifika výkladu práva evropské unie a jeho vnitrostátní důsledky (978-80-7400-741-5)Kniha - autor Leona Jochmannová, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá To, co se nám stane v dětství, je v hlubinách našeho těla a naší mysli uloženo navždy. Můžeme to potlačit, zmanipulovat vlastní pocity, dokonce i vzpomínky, ale nemůžeme to vymazat. Nejdůležitější ze všeho je pochopit: pak je s tím možné s pomocí odborníků pracovat a nacházet východiska. (alza.cz)
Podobné produkty ako Trauma u dětí: Kategorie, projevy a specifika odborné péče (978-80-271-2842-6) , Donutil miroslav, gott karel, kerndl laďa, zázvorková stella, fialová květa, jan pavel ii., kabátová (8594030607442)Kniha - autor David Sehnálek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena na výklad práva Evropské unie a jeho zvláštnosti ve srovnání s výkladem práva mezinárodního a práva vnitrostátního. Často je totiž zdůrazňován vliv práva Evropské unie na české právo a na českou aplikační praxi a neméně často jsou zdůrazňována specifika výkladu práva Evropské unie, a to právě v kontrapozici k právu vnitrostátnímu, které je podle obecného pojetí tím, co zvláštní není, a tedy je „normální“. K dojmu zvláštnosti výkladu práva Evropské unie přispívá především to, že je toto právo směrodatně vykládáno Soudním dvorem EU. Publikace proto pečlivě analyzuje systémové postavení Soudního dvora EU v institucionální struktuře Evropské unie, jeho vazby a interakce s jinými mezinárodními soudy a s vrcholnými soudy členských států. Náležitá pozornost je dále věnována jednotlivým výkladovým metodám, včetně argumentace „effet utile“. Tyto metody jsou analyzovány v... (alza.cz)
Podobné produkty ako Specifika výkladu práva Evropské unie a jeho vnitrostátní důsledky (978-80-7400-741-5) , Komunickuj: alebo o marketingu, médiách a modernej komunikácii (978-80-8128-177-8)Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek , Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek , Rytmicko-melodické modely k doprovodu populárních písní podle akordových značek a jejich klavírní st (978-80-261-0569-5)Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek , Konec marketingu: ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý , Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý , 7 pilířů efektivního online marketingu: jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)Zbierka, členená na tri časti, sa aj vďaka umeleckej, ale predovšetkým osobnostnej zrelosti autora, sústredí na prežívanie kompromisných zamotaných situácií. Autor ich však nevníma ako prekážku, naopak, sám sebe dovoľuje prežiť i tieto stránky života a vďaka nim ďalej dozrieva. (patro.cz)
Podobné produkty ako Obnovovanie kvetu - Vlado Martin , Strategie b2b digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)Zbierka, členená na tri časti, sa aj vďaka umeleckej, ale predovšetkým osobnostnej zrelosti autora, sústredí na prežívanie kompromisných zamotaných situácií. Autor ich však nevníma ako prekážku, naopak, sám sebe dovoľuje prežiť i tieto stránky života a vďaka nim ďalej dozrieva. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Obnovovanie kvetu - Martin VladoTitul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek MoudrýeBook: Monografie se soustředí na aspekty lidského sexuálního a reprodukčního chování, které jsou společensky nejzávažnějšími projevy sexuality. Publikace zahrnuje informace vedoucí k větší odpovědnosti za vlastní sexuální zdraví, k bezpečnému a zodpovědnému sexuálnímu chování, prostřednictvím kterého lidé (i s disabilitou) dokážou na akceptovatelné úrovni naplňovat své sexuální potřeby. Zaměřuje se na sexuální zneužívání včetně osob s mentálním postižením. Pozornost je věnována tématu pomáhající profese, oblasti postojů a sexuality včetně rodiny, v níž se vyskytuje jedinec se zdravotním postižením a problematice sexuality v kontextu výchovy a vzdělávání v kurikulárních dokumentech na státní a školské úrovni. Jsou též popsána specifika přístupů ve vzdělávání k osobám s mentálním postižením. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Specifika komunikace ve vztahu k sexualitě I: Pomáhající profese ve vztahu k sexualitě, včetně osob s mentálním postižením - Dana Štěrbová, Miluše RašeBook: Publikace je dalším pokračováním tématiky komunikace o sexualitě u vybraných pomáhajících profesí. Zaměřuje se na běžnou populaci, včetně osob s mentálním postižením. Pojímá základní potřeby včetně lidské sexuality v souladu s moderní pedagogikou a psychologií. Naše motto \"\"Bylo by méně problémů, kdyby se více o sexualitě komunikovalo.\"\", vytyčuje směr k rozvoji komunikace o sexualitě. K vybraným tématům \"\"přijetí homosexuality společností a problému komunikace o ní\"\", stejně jako \"\"komunikace se zákonnými zástupci o sexuálních otázkách\"\", je zdůrazněn pohled na potřebu dalšího vzdělávání v oblasti lidské sexuality. V publikaci jsou uvedena vybraná témata z realizovaného empirického výzkumu, a to v souvislosti s odkrytím a identifikací problému v postojích i dovednostech u budoucích odborníků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Specifika komunikace ve vztahu k sexualitě II: Pomáhající profese ve vztahu k sexualitě,včetně osob s mentálním postižením - z empirického výzkumu - DNové přepracované vydání úspěšné encyklopedie planých rostlin obsahuje přehled nejběžnějších druhů. Seřazuje je do skupin, které jsou velmi snadno určitelné i bez větších botanických znalostí. Stačí si všímat základních znaků: jakou mají květy baru, jestli jsou souměrné a zda jde o strom, keř nebo travinu. Kniha nabízí nejen podrobný popis jednotlivých rostlin i s výstižnými ilustracemi, ale také základní informace o biotopech a uvádí přehledné tabulky a náčrty ilustrující botanické termíny, jako jsou typy květenství, plodů, stonků či postavení listů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Co tu kvete? - Spohnová Margot„… Máma vždycky říkala, že se rouhám, když tě nechci a odháním tě od sebe. Odpusť mi. Hrozně tě chci mít u sebe, prosím. Jsi jediný člověk, který mě nechce měnit. Jsi jediný člověk, který nic neočekává. Prostě máš jenom velikou radost, když mě vidíš. Mám tě moc rád a dnes jsem strašně vděčný za to, že tě mám. Svým jednoduchým životem jsi mi každodenním příkladem, že štěstí není ve většině těch věcí, ve kterých ho hledáme..." Krátké střípky ze života jednoho obyčejného Davida a jeho neobyčejné sestry Ani s Downovým syndromem. O křehkosti a proměnlivosti života, o přijetí a pochopení, o lidství, které by mělo být v každém z nás. Pro všechna srdce otevřená, dospělá i nedospělá... (patro.cz)
Podobné produkty ako Pro koho kvetou stromy - AlbyKrátké střípky ze života jednoho obyčejného Davida a jeho neobyčejné sestry Ani s Downovým syndromem. O křehkosti a proměnlivosti života, o přijetí a pochopení, o lidství, které by mělo být v každém z nás. Pro všechna srdce otevřená, dospělá i nedospělá... (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pro koho kvetou stromy - AlbyVydejte se s autorem na pouť od prvního pokusu o báseň až do současnosti. Na cestě jeho podivnou poezií potkáte lásku, smutek, bolest, ale hlavně spoustu krásných slov. Začtěte se do drobných roztomilých básniček a prokousejte se skrz ně spolu s jejich tvůrcem k jeho stylu. Pojďte bláznivě bloudit, ponořte se do autorovy mysli, pokochejte se. Možná je blázen. Ale blázni kvetou. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Blázni kvetou - C. H. OhrKniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)Zbierka starých čínskych prísloví. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Perly z jazmínového kvetu - Lucia JesenskáPrvý diel z edície Naša kvetena je zameraný na rastliny rastúce na bežných lúkach, najmä v blízkosti vôd, v údoliach riek, ale tiež v mestách, záhradách alebo podhorských lúkach. 251 rastlinných druhov vyskytujúcich sa na Slovensku i v Českej republike. Originálna farebná kresba každej rastliny s detailmi dôležitých častí. Podrobné opisy rastlín, ich možné zámeny s príbuznými alebo podobnými druhmi, rozšírenie u nas i vo svete, využitie a zaujímavosti. Základné znaky, podľa ktorých sa rastliny určujú i rozlišujú, s názornými ilustráciami. Slovenský, latinský a český register rastlín uľahčujúci vyhľadávanie rastlín. (patro.cz)
Podobné produkty ako Naša kvetena Vlhké lúky - Josková RadkaZbierka starých čínskych prísloví. (patro.cz)
Podobné produkty ako Perly z jazmínového kvetu - Jesenská LuciaKniha autentických príbehov najmä zo školského prostredia, ktoré podáva učiteľka s dlhoročnou praxou na základe vlastných skúseností, prichádza na pomoc učiteľom etickej či občianskej výchovy. Príbehy sú podané tak, ako ich sama autorka so svojimi žiakmi prežila a v rôznych situáciách pomáhala nachádzať správne postoje, riešiť problémy v škole aj mimo nej. Kniha ukazuje, ako môže učiteľ pozitívne ovplyvniť osobnostný rozvoj žiaka – vnímavým, empatickým prístupom, pochopením aj konkrétnou pomocou. Pomáha pochopiť postoje a názory mladých a naopak, pomáha žiakom vcítiť sa do pocitov a postojov učiteľa. Dôsledkom budovania vzťahu medzi učiteľom a žiakom na vzájomnom porozumení a dôvere je lepšie prijímanie školských poznatkov i to, že učiteľ sa stáva prirodzenou autoritou vo výchove k etickým hodnotám. Príbehy sú zoradené podľa tém učebných osnov 5. – 9. ročníka. Vhodnosť ich využitia na hodinách etiky autorka overila v praxi. Z jej skúseností vyplýva, že žiaci na príbehy aktívne reagujú predovšetkým preto, že sú im blízke – zaoberajú sa ich problémami, sú v nich vyjadrené ich túžby. Za každým príbehom sú zaradené otázky a citáty na zamyslenie pre žiakov, napríklad ako by sa zachovali v danej situácii, či je správne riešiť situáciu opísaným spôsobom, na koho by sa obrátili v prípade podobného problému; otázky sú podnetmi na dialóg o ich názoroch a postojoch. (patro.cz)
Podobné produkty ako Zakázané ovocie najviac chutí - Slyšková KvetaeBook:,Ta je hezká! zaradoval se medvídek, když ve své zahradě objevil zvláštní rostlinku. Každý den ji zaléval, stínil jí před žárem slunečníkem, před spaním jí nezapomněl popřát dobrou noc. Ale květina nic. Proč nekveteš? dumal malý zahradník. Zdaleka ovšem netušil, co se zatím děje pod zemí! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Proč nekveteš? - Katarína Macurová - e-knihaKniha autentických príbehov najmä zo školského prostredia, ktoré podáva učiteľka s dlhoročnou praxou na základe vlastných skúseností, prichádza na pomoc učiteľom etickej či občianskej výchovy. Príbehy sú podané tak, ako ich sama autorka so svojimi žiakmi prežila a v rôznych situáciách pomáhala nachádzať správne postoje, riešiť problémy v škole aj mimo nej. Kniha ukazuje, ako môže učiteľ pozitívne ovplyvniť osobnostný rozvoj žiaka – vnímavým, empatickým prístupom, pochopením aj konkrétnou pomocou. Pomáha pochopiť postoje a názory mladých a naopak, pomáha žiakom vcítiť sa do pocitov a postojov učiteľa. Dôsledkom budovania vzťahu medzi učiteľom a žiakom na vzájomnom porozumení a dôvere je lepšie prijímanie školských poznatkov i to, že učiteľ sa stáva prirodzenou autoritou vo výchove k etickým hodnotám. Príbehy sú zoradené podľa tém učebných osnov 5. – 9. ročníka. Vhodnosť ich využitia na hodinách etiky autorka overila v praxi. Z jej skúseností vyplýva, že žiaci na príbehy aktívne reagujú predovšetkým preto, že sú im blízke – zaoberajú sa ich problémami, sú v nich vyjadrené ich túžby.Za každým príbehom sú zaradené otázky a citáty na zamyslenie pre žiakov, napríklad ako by sa zachovali v danej situácii, či je správne riešiť situáciu opísaným spôsobom, na koho by sa obrátili v prípade podobného problému; otázky sú podnetmi na dialóg o ich názoroch a postojoch. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Zakázané ovocie najviac chutí - Kveta SlyškováKniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketingKnížka je souborem poetických a přitom zábavných básniček oblíbeného autora. Básničky ukážou malým čtenářům, co ve světě kvete, svítí a létá, přirozenou cestou rozšíří jejich poznání, slovní zásobu a jazykový cit, smysl pro rytmus a neméně důležitý smysl pro krásu. V knížce si kromě jiného můžete přečíst, co spojuje orobinec s doutníky, kde bydlí lilie, po kom má pomněnka jméno, proč má len radost, co na svět přinášejí konvalinky, co si přeje pouťový balonek, kdy spí čas a kdy zmizí tma. Verše Jiřího Havla spojují spoustu zajímavostí ze světa, který nás obklopuje, s veselými jazykovými hříčkami a poetickými obrazy. Jiří Havel je známý a oblíbený autor literatury pro děti. Publikoval množství knížek, leporel, obrázkových čtení. Edita Plicková ilustruje dětské pohádkové knížky, omalovánky, leporela, učebnice, spolupracuje s dětskými časopisy. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Co tu kvete, svítí, létá? - Jiří, HaveleBook: Sbírka básní o lásce, pocitech, myšlenkách a věcech kolem nás. 55 zdánlivě nesourodých básní, které mapují autorovo hledání svého stylu, autorův výkvět. Blázni kvetou, tak se začtěte a vykveťte taky. Vydejte se s autorem na pouť od prvního pokusu o báseň až do současnosti. Na cestě jeho podivnou poezií potkáte lásku, smutek, bolest, ale hlavně spoustu krásných slov. Začtěte se do drobných roztomilých básniček a prokousejte se skrz ně spolu s jejich tvůrcem k jeho stylu. Pojďte bláznivě bloudit, ponořte se do autorovy mysli, pokochejte se. Možná je blázen. Ale blázni kvetou. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Blázni kvetou - C. H. Ohr - e-knihaKniha - autor C. H. Ohr, 96 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Vydejte se s autorem na pouť od prvního pokusu o báseň až do současnosti. Na cestě jeho podivnou poezií potkáte lásku, smutek, bolest, ale hlavně spoustu krásných slov. Začtěte se do drobných roztomilých básniček a prokousejte se skrz ně spolu s jejich tvůrcem k jeho stylu. Pojďte bláznivě bloudit, ponořte se do autorovy mysli, pokochejte se. Možná je blázen. Ale blázni kvetou. (alza.cz)
Podobné produkty ako Blázni kvetou (978-80-7650-540-7)Elektronická kniha - autor Katarína Macurová, 32 stran Ta je hezká! zaradoval se medvídek, když ve své zahradě objevil zvláštní rostlinku. Každý den ji zaléval, stínil jí před žárem slunečníkem, před spaním jí nezapomněl popřát dobrou noc. Ale květina nic. Proč nekveteš? dumal malý zahradník. Zdaleka ovšem netušil, co se zatím děje pod zemí! (alza.cz)
Podobné produkty ako Proč nekveteš? (978-80-000-4211-4)Elektronická kniha - autor C. H. Ohr, 96 stran, česky Sbírka básní o lásce, pocitech, myšlenkách a věcech kolem nás. 55 zdánlivě nesourodých básní, které mapují autorovo hledání svého stylu, autorův výkvět. Blázni kvetou, tak se začtěte a vykveťte taky. Vydejte se s autorem na pouť od prvního pokusu o báseň až do současnosti. Na cestě jeho podivnou poezií potkáte lásku, smutek, bolest, ale hlavně spoustu krásných slov. Začtěte se do drobných roztomilých básniček a prokousejte se skrz ně spolu s jejich tvůrcem k jeho stylu. Pojďte bláznivě bloudit, ponořte se do autorovy mysli, pokochejte se. Možná je blázen. Ale blázni kvetou. (alza.cz)
Podobné produkty ako Blázni kvetou (978-80-765-0540-7)Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová