Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)

Produkt Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2) upraviť a produkt hľadať znova.

Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)

Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)
Detail

Kniha - autor Jiří Šedek, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak začátečníci, tak i ti, kteří již podnikají. Dozvíte se jak si vybrat správnou společnost, jak se od kontaktů na papíře dostat k prvním klientům a spolupracovníkům. Závěr je věnovaný tomu, jak najít ty nejtalentovanější z nich, s kterými lze vybudovat obrovské organizace. Průvodce ocení každý, kdo to se síťovým obchodem myslí vážně a chce stavět na jasném systému. (alza.cz)

Podobné produkty ako Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2) , Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)

Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek

Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek
Detail

Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak začátečníci, tak i ti, kteří již podnikají. Dozvíte se jak si vybrat správnou společnost, jak se od kontaktů na papíře dostat k prvním klientům a spolupracovníkům . Závěr je věnovaný tomu, jak najít ty nejtalentovanější z nich, s kterými lze vybudovat obrovské organizace. Průvodce ocení každý, kdo to se síťovým obchodem myslí vážně a chce stavět na jasném systému. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek , 12 kroků k vysněné kariéře (978-80-271-1254-8)

Kurzy Alfa – příručka pro přípravu týmu (978-80-864-4972-2)

Kurzy Alfa – příručka pro přípravu týmu (978-80-864-4972-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Alfa, 48 stran Materiál určený k přípravě vedoucích a pomocníků na kurzech Alfy.Tento materiál umožňuje naučit se vést skupinku a pastoračně se postarat o jednotlivé účastníky kurzu. Příručka obsahuje nepostradatelné podněty k tomu, jak na skupinkách rozvíjet rozhovor. Vedoucí skupinek i pomocníci nám potvrdili, jak velikou pomocí pro pořádání kurzu pro ně tato příručka byla. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kurzy Alfa – příručka pro přípravu týmu (978-80-864-4972-2) , Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Google poezie: Psáno našeptávačem (978-80-88049-96-8)

Google poezie: Psáno našeptávačem (978-80-88049-96-8)
Detail

Kniha - autor Tomáš Coufal; Tomáš Miklica; Daniel Poláček, 188 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Už jste někdy na internetu našli něco, co by vás vůbec nenapadlo hledat? Možná to byla google poezie! Tak se od určité doby říká objevům ve výsledcích takzvaného našeptávače googlovského vyhledávání, kdy algoritmus vytáhne na základě slova nebo několika písmenek z nejvyhledávanějších výrazů pár frází a poskládá je způsobem, který dává nečekaný smysl. V této knize najdete výběr nejlepších objevů doplněný o rozhovor se zakladatelem fenoménu google poezie a o předmluvu předního odborníka na počítačem generovanou literaturu. Ať už google poezii dlouhodobě lajkujete na sociálních sítích, nebo o ní slyšíte poprvé... kdo zkusí štěstí, třeba najde i sám sebe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Google poezie: Psáno našeptávačem (978-80-88049-96-8) , Metodický průvodce vlastivěda 4: k učebnicím a pracovním sešitům (978-80-87591-98-7)

Kompletní tarot: Průvodce výkladem karet krok za krokem (978-80-7336-541-7)

Kompletní tarot: Průvodce výkladem karet krok za krokem (978-80-7336-541-7)
Detail

Kniha - autor Juliet Sharman Burke, 174 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato klasická kniha - dokonalý úvod ke starodávnému umění vykládat tarot - je zde upravena a doplněna tak, aby vedla a inspirovala novou generaci čtenářů. Metoda Juliet Sharrnan-Burke, založená na zkušenosti s dlouholetou výukou, před stavuje skupinu karet Velké i Malé arkány tak, že proces učení je postupný a zábavný. Procvičování vaší imaginace pomůže rozvinout sílu vaší intuice, základ pro úspěšného vykladače tarotu. Toto nové vydání je doplněno kartami z oblíbené sady Sharman-Caselli, proslulé svou srozumitelností a výrazností. Juliet nabízí svěží pohled na symboliku. Předmluva je od Liz Greene - spoluautorky žádané knihy Mýtický tarot. Ať už chcete vykládat karty pro druhé nebo použít karty pro hlubší pochopení vás samých, tato kniha s kartami se stane vaším ideálním společníkem. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kompletní tarot: Průvodce výkladem karet krok za krokem (978-80-7336-541-7) , Google poezie: psáno našeptávačem (978-80-88049-96-8)

Koučování týmu (978-80-247-4871-9)

Koučování týmu (978-80-247-4871-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Petra Prošková, Jana Ada Kubíčková, Michaela Daňková, 112 stran Vedete tým lidí a chcete najít inspiraci, jak lépe na to? Toužíte dozvědět se více o koučování a nahlédnout pod pokličku, jak to dělají v jiných firmách? V tom případě se k vám dostala ta správná kniha. (alza.cz)

Podobné produkty ako Koučování týmu (978-80-247-4871-9) , 5 kroků k úspěšnému projektu (978-80-247-4631-9)

Budování úspěšných týmů (978-80-726-1597-1)

Budování úspěšných týmů (978-80-726-1597-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Mühlfeit, 200 stran, česky Někdejší prezident Microsoftu v Evropě, kouč úspěšných manažerů i sportovců Jan Mühlfeit a bývalý kapitán české basketbalové reprezentace a konzultant v oblasti leadershipu Pavel Pumprla spojili síly. Odhalte s nimi tajemství úspěšných týmů! Jak dosáhnout všech svých cílů i za ztížených podmínek? A v čem spočívá hlavní role lídra? S řadou neocenitelných tipů z praxe najdete přitažlivou vizi právě pro svůj tým a využijete talentu svých svěřenců naplno. (alza.cz)

Podobné produkty ako Budování úspěšných týmů (978-80-726-1597-1) , Deset kroků k vyšší sebedůvěře (978-80-247-5146-7)

Ve Stalinově týmu (978-80-257-2641-9)

Ve Stalinově týmu (978-80-257-2641-9)
Detail

Kniha - autor Sheila Fitzpatricková, 384 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha Sheily Fitzpatrickové Ve Stalinově týmu. Roky riskantního života v sovětské politice je pozoruhodnou sondu do nejvyšších pater sovětské politiky 20. až počátku 50. let 20. století. Na rozdíl od většiny prací, které se soustředí na osobu sovětského diktátora J. V. Stalina, se Fitzpatricková zaměřila na jeho nejbližší spolupracovníky. Prostřednictvím dobové korespondence, úředního materiálu i četných vzpomínek a pamětí ukazuje, že za Stalinem stála skupina věrných, kteří tvořili nebývale efektivní tým až do Stalinovy smrti v roce 1953. Stalinovi oddaní druhové s ním nejen úzce spolupracovali, ale zároveň patřili i k jeho nejbližších a povětšinou jediným známým. Do Stalinova v průběhu třiceti let patřili například Molotov, Malenkov, Kaganovič, Vorošilov, Berija, Andrejev či Chruščov. V důsledku politického teroru, jenž se nevyhýbal ani členům týmu ani jejich rodinám, se jeho... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ve Stalinově týmu (978-80-257-2641-9) , Šance pro oči: deset kroků k nápravě zraku vlastními silami (978-80-86439-19-8)

Budování úspěšných týmů (978-80-7261-597-1)

Budování úspěšných týmů (978-80-7261-597-1)
Detail

Kniha - autor Jan Mühlfeit; Roman Pumprla, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Někdejší prezident Microsoftu v Evropě, kouč úspěšných manažerů i sportovců Jan Mühlfeit a bývalý kapitán české basketbalové reprezentace a konzultant v oblasti leadershipu Pavel Pumprla spojili síly. Odhalte s nimi tajemství úspěšných týmů! Jak dosáhnout všech svých cílů i za ztížených podmínek? A v čem spočívá hlavní role lídra? S řadou neocenitelných tipů z praxe najdete přitažlivou vizi právě pro svůj tým a využijete talentu svých svěřenců naplno. (alza.cz)

Podobné produkty ako Budování úspěšných týmů (978-80-7261-597-1) , Srdcem k srdci: malý průvodce modlitbou (978-80-262-1742-8)

Výběr pracovníků do týmu (978-80-247-1739-5)

Výběr pracovníků do týmu (978-80-247-1739-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Luděk Vajner, 112 stran Vybírat si člověka do pracovního týmu je těžká a zároveň i zodpovědná činnost. Co je tedy hlavním kritériem správného výběru? Je to lidská nebo odborná stránka kandidáta? A v jaké míře? Jak určit, že je to ten správný člověk na dané pracovní místo v daném „časoprostoru“? Vydrží tempo a zvládne nároky, které na něj bude toto zaměstnání klást? Jak bude vycházet se spolupracovníky, se zákazníky? Bude schopen dodržovat daná firemní pravidla? Jakou týmovou roli bude zastávat? To je jen zlomek otázek, které si klademe a na něž bychom měli znát odpověď, dříve než se rozhodneme o přijetí či nepřijetí kandidáta. Na většinu těchto otázek najdete odpovědi ve zbrusu nové knížce PhDr. Luďka Vajnera, kterou právě držíte v ruce. (alza.cz)

Podobné produkty ako Výběr pracovníků do týmu (978-80-247-1739-5) , Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing (978-80-247-4670-8) , Praktický průvodce současnou kardiologií (978-80-908638-2-8)

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu (978-80-271-1296-8) , 10 kroků k vyššímu výkonu pracovníků (978-80-247-3955-7)

Jak zefektivnit práci v týmu (978-80-247-1624-4)

Jak zefektivnit práci v týmu (978-80-247-1624-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Norbert Riethof, Anna Crkalová, 200 stran Skutečně platí, že se máme chovat k ostatním tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám?Jak je možné konstruktivně využívat rozdílů mezi lidmi?Do jaké míry určuje osobnostní typ člověka způsob, jakým jej lze motivovat?Na tyto a mnoho dalších otázek odpovídá kniha erudovaných konzultantů, lektorů a koučů Anny Crkalové a Norberta Riethofa. Poutavou formou poskytují praktické návody na efektivní vedení týmů v různých oblastech podnikání. Vycházejí přitom ze své mnohaleté zkušenosti z českého prostředí. Propojují několik teoretických koncepcí (metody koučování, využití osobnostní typologie, analýza týmů) a uvádí možnosti a ukázky, jak tyto poznatky využívat v praxi. Ukazují, že z dlouhodobého hlediska přinášejí tyto nové přístupy výrazné zefektivnění činnosti, vyšší motivaci, změnu postoje k vlastnímu rozvoji, lepší pocit seberealizace a více pozitivní energie i tvořivosti. Kniha je určena vedoucím... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak zefektivnit práci v týmu (978-80-247-1624-4) , Karma klíč k osudu: sedm kroků k vyřešení karmy (978-80-7336-577-6)

Praktický průvodce současnou kardiologií (978-80-908638-2-8)

Praktický průvodce současnou kardiologií (978-80-908638-2-8)
Detail

Kniha - autor Petr Neužil; Petr Ošťádal; Zita Marešová, 184 stran, česky Tato kompaktní publikace by měla sloužit praktickým lékařům i nejširší veřejnosti jako praktický a srozumitelným jazykem sepsaný souhrn nejpodstatnějších kardiovaskulárních onemocnění, s nimiž se setkáváme u našich nemocných. Jsou zde shromážděny nejzákladnější informace, které by měly umožnit rychlou a praktickou schopnost orientace, a to jak lékařům a zdravotníkům, ale i dalším čtenářům. Mohou tak přiblížit příčiny, příznaky a škálu diagnostických prostředků a léčby zvláště zdravotníkům, kteří se touto problematikou nezabývají každý den. Text by měl být tedy základním, a hlavně přehledným nástrojem pro rychlou orientaci zejména pro lékaře a další zdravotnický personál v terénu. Prostřednictvím tohoto stručného přehledu se autoři pokusili zaznamenat ty nejaktuálnější poznatky v oboru tak, aby jednak korespondovaly s principy léčby založené na důkazech, ale zároveň ukazovaly na nejnovější... (alza.cz)

Podobné produkty ako Praktický průvodce současnou kardiologií (978-80-908638-2-8) , Mademoiselle (978-80-88049-29-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6) , Nakrmte svůj mozek: 7 kroků k lehčímu já a jasnější mysli (978-80-7554-151-2)

Mademoiselle (978-80-88049-29-6)

Mademoiselle (978-80-88049-29-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jolana Ševčíková, 40 stran, česky Druhá sbírka současné české básnířky popisuje život mladé ženy, jak její touhy a přání, tak i prudké vášně a citová vzplanutí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mademoiselle (978-80-88049-29-6) , Bomby k tyči (978-80-907059-8-2)

Krok za krokem 1. třídou (978-80-247-2038-8)

Krok za krokem 1. třídou (978-80-247-2038-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdenka Kreislová, 168 stran První třída... Magické slůvko "poprvé" provází prvňáčky celým rokem. Poprvé si sami přečtou knížku, poprvé se sami podepíší, poprvé vyřeší slovní úlohu, poprvé napíší domácí úkol a poprvé ho možná také zapomenou, poprvé dostanou vysvědčení a možná i poprvé prožijí radost z úspěchu. To vše s nimi prožívají i jejich učitelé. Je to mnoho radosti, ale zároveň i starostí. Žádný začátek není jednoduchý. Možná i pro vás jako pro učitele je to poprvé. Možná právě poprvé nastupujete do první třídy a o to intenzivněji vše s vašimi žáky prožíváte. Tím více pravděpodobně oceníte publikaci, kterou právě držíte v ruce. Poradí, pomůže a dodá plno inspirace do začátků. Přejeme vám mnoho úspěchů a rozzářených úsměvů vašich žáků. (alza.cz)

Podobné produkty ako Krok za krokem 1. třídou (978-80-247-2038-8) , Kurzy alfa – příručka pro přípravu týmu (978-80-864-4972-2)

12 kroků k vysněné kariéře (978-80-271-1254-8)

12 kroků k vysněné kariéře (978-80-271-1254-8)
Detail

Elektronická kniha - autor James Reed, 176 stran, česky Třetinu svého života strávíte v práci. To je dost dlouhá doba na to, abyste chodili někam, kde nejste spokojení, nemyslíte? Možná potřebujete změnit pohled na svou dosavadní kariéru, ale bojíte se tak zásadní životní změny. Nevíte, kde a jak začít, abyste si našli práci, která vás bude bavit a naplňovat. A právě pro vás je tato kniha! Autor vám ve dvanácti krocích ukáže, co můžete udělat pro to, abyste se svou kariérou začali být spokojení. Ať už stojíte na jejím počátku, nebo se nacházíte někde uprostřed. Pokud i vás přepadají v neděli večer chmury a do práce se netěšíte, je nejvyšší čas s tím něco udělat. Tato praktická kniha přináší osvědčené rady a tipy pro každého, kdo si hledá práci nebo není se svou stávající kariérou spokojený. A dozvíte se v ní také to, proč nestojí za to opouštět své zaměstnání ve zlém, ale v přátelské atmosféře. (alza.cz)

Podobné produkty ako 12 kroků k vysněné kariéře (978-80-271-1254-8) , Koučování týmu (978-80-247-4871-9)

Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8) , Pong (978-80-88346-98-2)

133 her pro motivaci a rozvoj týmů (978-80-247-3927-4)

133 her pro motivaci a rozvoj týmů (978-80-247-3927-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslava Ester Evangelu, Oldřich Fridrich, 176 stran Publikace určená lektorům, manažerům, vedoucím týmů a personalistům umožňuje snadno a velmi efektivně zvyšovat motivaci a rozvíjet schopnosti a dovednosti týmů a jejich členů. Velkou předností příručky je rozdělení na 133 srozumitelných her a cvičení s určením konkrétních oblastí, které hra v týmu pomáhá rozvíjet (např. fixace poznatků, komunikace, řízení týmu). U her jsou definovány také body, podle nichž může manažer hodnotit jednotlivé účastníky her. Zjistí tak efektivitu týmové komunikace, formální a neformální vůdcovství, komunikační a vyjednávací dovednosti jednotlivců, jejich motivaci, pozice v týmu, nápaditost a kreativitu, tendence k dalšímu rozvoji apod. Jednotlivá cvičení splní dvojí účel: za prvé posílí týmovou práci, pomohou vzájemnému poznání i zlepšení komunikace a za druhé vedou k odbornému pohledu manažera na jednotlivé členy týmu. (alza.cz)

Podobné produkty ako 133 her pro motivaci a rozvoj týmů (978-80-247-3927-4) , Marketing základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Budu máma! (978-80-88049-84-5)

Budu máma!  (978-80-88049-84-5)
Detail

Kniha - autor Veronika Zvonková, 166 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tahle kniha o těhotenství není žádným průvodcem ani učebnicí, jak perfektně zvládnout celých devět měsíců. Kniha je deníkem mladé maminky, která je mimo jiné autorkou projektu Moderní máma (www.moderni-mama.cz), v němž zaznamenává své pocity od samého počátku. Píše o změnách jak fyzických, tak psychických. Dělí se s ostatními o těhotenské chutě, nálady i hádky s těmi nejbližšími, prožívá pvní přípravy miminka a také popisuje samotné zážitky z porodního sálu. Deník je rozdělen na kapitoly dle jednotlivých těhotenských měsíců. Též obsahuje rady a tipy z reálného života, fotografie rostoucího bříška, ale také například reálný rozpočet dětské výbavičky. Objevíte zde také tipy na nákupy, ať už těhotenského oblečení či výbavičky pro miminko. V knížce najdete nejen zábavu a inspiraci, ale především pochopení a možná i spoustu odpovědí na vaše otázky, pokud vám v bříšku roste... (alza.cz)

Podobné produkty ako Budu máma! (978-80-88049-84-5) , Plzeňská strašidla (978-80-87338-98-8)

Skryté národy (978-80-88049-87-6)

Skryté národy (978-80-88049-87-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Špatenka, 210 stran, česky Velké dobrodružství, odhalující dlouho utajovaný svět hluboko pod zemskou kůrou, přenese Martina do svízelných situací, plných tajemství, která neměla být nikdy odhalena. S nejlepším přítelem Jakubem se zaplete do kruhu spiknutí a zrad, jež vyústí ve sled nenadálých událostí měnících nejen skrytý podzemní svět. Nechte se unášet světem plným magických technologií, a ponořte se do strhující amosféry fantastického světa plného skrytých národů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Skryté národy (978-80-88049-87-6) , Z kopce (978-80-88049-45-6)

Z kopce (978-80-88049-45-6)

Z kopce (978-80-88049-45-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina B. Pavková, 127 stran, česky Život v lyžařském středisku Nakiska běží doslova jako v TV seriálu. Mladí svérázní hrdinové, fotogenické velehory, mezinárodní emoce a napínavý sešup... Terka čerstve dostudovala biochemii a v práci dala výpověď. Reprezentovat na olympiádě byl totiž už dlouho její sen. A v Kanadě, na snowboardu se může i splnit! Humorná kniha inspirovaná zkušeností autorky, že i kdyby to mělo jít z kopce, tak ať to hlavně stojí za to! (alza.cz)

Podobné produkty ako Z kopce (978-80-88049-45-6) , Budu máma! (978-80-88049-84-5)

Strategie řízení nákupu: Krok za krokem (978-80-7400-414-8)

Strategie řízení nákupu: Krok za krokem (978-80-7400-414-8)
Detail

Kniha - autor Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál. Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se, že nákup má významný strategický potenciál a že může být důležitým zdrojem konkurenční výhody. V současnosti se role nákupu postupně rozšiřuje do oblastí, jako je spolupráce s dodavateli na inovacích, nákup veškerých služeb včetně outsourcingu podpůrných funkcí, standardizace procesů v celém dodavatelském řetězci, využití konceptu Total... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie řízení nákupu: Krok za krokem (978-80-7400-414-8) , Hlavu vzhůru po rozvodu?!: cesta k fungujícímu rodičovskému týmu (978-80-271-1702-4)

Kuchařka pro začátečníky: Krok za krokem (978-80-88409-61-8)

Kuchařka pro začátečníky: Krok za krokem (978-80-88409-61-8)
Detail

Kniha - 212 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Chcete se naučit vařit? Nebo už se v kuchyni nějaký čas pohybujete, ale stále to není ono? Nová kniha z dílny Apetitu vás provede přípravou oblíbených jídel, která díky srozumitelně napsaným receptům zvládne opravdu každý. Kuchařka pro začátečníky od Apetitu vám bude skvělým rádcem při prvních krůčcích v kuchyni. Sáhnout však po ní můžete i v případě, že už nějaké zkušenosti s vařením máte, jen se stále u plotny a trouby necítíte jistí. Díky srozumitelně napsaným receptům zvládnete uvařit vše, co máte rádi, avšak možná si na to zatím netroufáte. A to od vajec Benedikt, přes domácí vývar, svíčkovou na smetaně či hovězí cheeseburger až po kynuté koláče nebo narozeninový dort! Tam, kde by nováček mohl tápat, jsme přidali obrázkové návody krok za krokem, které vás nenechají klopýtnout. Celá kniha je navíc protkaná praktickými tipy & triky, díky kterým brzy získáte v kuchyni chybějící jistotu. Dozvíte se také,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kuchařka pro začátečníky: Krok za krokem (978-80-88409-61-8) , Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Jak být ve všem totální deb*l: 47 1/2 kroků k trvalému neúspěchu (978-80-242-7773-8)

Jak být ve všem totální deb*l: 47 1/2 kroků k trvalému neúspěchu (978-80-242-7773-8)
Detail

Kniha - autor Steve McDermott, 336 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha Jak být ve všem totální de**l je vaším dokonalým životním koučem, možná lépe řečeno antikoučem. Pozor: ať už děláte cokoli, nedělejte opak toho, co se zde dozvíte, jinak jste ve vážném nebezpečí, že provedete některé pozitivní změny a povedete úspěšnější život. Tento vtipný antirádce vás zbaví spousty zbytečných životních starostí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak být ve všem totální deb*l: 47 1/2 kroků k trvalému neúspěchu (978-80-242-7773-8) , Na počátku: praktický průvodce k uzdravení ve vztazích (978-80-7553-174-2)

Sushi: Doma, krok za krokem (978-80-87737-42-2)

Sushi: Doma, krok za krokem (978-80-87737-42-2)
Detail

Kniha - 88 stran, česky, pevná bez přebalu matná Sushi párty díky této knize zvládne úplně každýDetailní obrázková kniha s více než 300 fotografiemi, které vás precizně a jednoduše navedou krok za krokem jak zvládnout přípravu tolik populární japonské techniky sushi v domácím prostředí. Další kniha z úspěšné dílny Pražského kulinářského institutu, která vlídně tuto techniku ozřejmuje a pasuje na úroveň běžných pokrmů. Kniha svým zpracováním nadchne úplné amatéry ale i profesionální kuchaře. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sushi: Doma, krok za krokem (978-80-87737-42-2) , Němčina ihned k použití do kapsy: jazykový průvodce (978-80-7335-374-2)

Česky krok za krokem 2 (978-80-86903-92-7)

Česky krok za krokem 2 (978-80-86903-92-7)
Detail

Kniha - autor Pavla Bořilová; Lída Holá, 212 stran, česky Učebnice Česky krok za krokem 2 navazuje na první díl Česky krok za krokem 1. Je určena pro výuku studentů, kteří chtějí dosáhnout úrovně B1.Obsahuje celkem 20 lekcí. Prvních 10 lekcí přináší opakování učiva, které bylo probráno v prvním díle, v dalších lekcích se učivo rozšiřuje o nové jevy a prohlubuje se i komunikační kompetence studentů. Vstupní texty se orientují na zajímavá témata ze všech oborů lidské činnosti a závěrečná část každé lekce, Čeština pro každý den, přibližuje život v ČR. Množství tematicky zakotvených textů a cvičení poskytuje základ pro rozvoj jazykových dovedností a slovní zásoby, důležitou složkou výuky je i personalizace témat. Důraz je kladen na nácvik výslovnosti a osvojování jazyka prostřednictvím kolokací. Učebnice obsahuje bohatý fotografický a obrazový materiál. Publikace svou šíří slovní zásoby, množstvím textů a podrobnými vysvětleními uspokojí i náročné zájemce o studium... (alza.cz)

Podobné produkty ako Česky krok za krokem 2 (978-80-86903-92-7) , Ve stalinově týmu (978-80-257-2641-9)

Obrázková kuchařka: Krok za krokem (978-80-7346-235-2)

Obrázková kuchařka: Krok za krokem (978-80-7346-235-2)
Detail

Kniha - autor Jana Ryšavá, 182 stran, česky Jediná kuchařka obrázková kuchařka na trhu, která Vám ukáže přípravu pokrmů krok za krokemObrázková kuchařka je jediná kuchařka na trhu, která Vám ukáže přípravu pokrmů krok za krokem pomocí obrázků, od potřebných ingrediencí až po závěrečnou úpravu. Kuchařka obsahuje osvědčené recepty tradiční české kuchyně. Zjistíte například, jak připravit bramborovou polévku, hovězí guláš, rýžový nákyp nebo výborný jablečný štrúdl.Recepty jsou rozčleněny do jednotlivých kategorií - polévky, hlavní jídla s masem i bez, sladká jídla, moučníky, dezerty, pomazánky, saláty a přílohy. Všechny pokrmy jsou vytvořeny z dostupných surovin, bez náhražek a dochucovadel. Suroviny nemusíte vážit, vystačíte s hrníčkem a lžící. S Obrázkovou kuchařkou se naučí vařit každý. (alza.cz)

Podobné produkty ako Obrázková kuchařka: Krok za krokem (978-80-7346-235-2) , Komunickuj: alebo o marketingu, médiách a modernej komunikácii (978-80-8128-177-8)

Mezi dvěma ohni (978-80-88049-89-0)

Mezi dvěma ohni (978-80-88049-89-0)
Detail

Elektronická kniha - ze série Kvadriga, autor Lucie Stošková, 528 stran, česky Spolupráce čtyř vládců živlů, služebníků zla, by se dozajista stala zkázou celého magického světa! Zatím jsou však jen tři, protože čtvrtý se k nim odmítá připojit. Podaří se mu zvítězit nad silou zbylého ďáblova trojlístku? Snad mu v tomto boji pomůže mladý vysokoškolský docent Claudius Drake, který ale už deset let zápasí s vlastními démony. Do jeho života však právě nyní vstupuje někdo, jehož úkolem je provést Drakea trnitou cestou vyrovnávání se s jeho děsivou minulostí. Novopečená asistentka Cellestia mu svou soustavnou přítomností v jeho pracovně doslova pije krev. Jak ale zkrotit tuto zpupnou bytost, ukázat jí, kdo je tady pánem, přitom se do ní nezamilovat a nezměnit nakonec sám sebe? Těžko! Claudius by o tom mohl vyprávět! (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezi dvěma ohni (978-80-88049-89-0) , Cirkus pepi (978-80-85389-98-2)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Detail

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Detail

Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Hlavu vzhůru po rozvodu?!: Cesta k fungujícímu rodičovskému týmu (978-80-271-1702-4)

Hlavu vzhůru po rozvodu?!: Cesta k fungujícímu rodičovskému týmu (978-80-271-1702-4)
Detail

Kniha - autor Milena Mikulková, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Co předchází rozvodu či rozchodu, v jakých fázích vztahu se lidé rozcházejí a co přináší tolik zklamání v blízkých vztazích? Co hledáme v rozhodnutí „pojďme od sebe“? Jsou-li navíc v rodině rozcházejících se partnerů děti, vnímání jejich potřeb a zvládání nové situace zaslouží zvláštní ohled. Je možné se rozejít důstojně a s konstruktivním pohledem do budoucnosti? Co je k tomu potřeba a kde se to naučit? Představovaná kniha vychází z praxe práce s rodinami v rozvodu. Autorka stála u zrodu tzv. cochemské praxe v opatrovnických řízeních, kdy jedním z hlavních principů je posílení rodičovských kompetencí v situaci, kdy se rozpadá jejich partnerství a je potřeba pro děti zachovat fungování tzv. rodičovského týmu při sdíleném rodičovství. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hlavu vzhůru po rozvodu?!: Cesta k fungujícímu rodičovskému týmu (978-80-271-1702-4)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Procházky Ostravou 2: Krok za krokem ulicemi města (978-80-264-4288-2)

Procházky Ostravou 2: Krok za krokem ulicemi města (978-80-264-4288-2)
Detail

Kniha - autor Petr Lexa Přendík, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jedinečný průvodce vám opět nabízí sedm tematických procházek. Snahou bylo vymanění se z klasického pohledu na Ostravu jako na oblast průmyslu. Raději vychází do přírodních lokalit a méně známých čtvrtí, např. do Hošťálkovic a staré Poruby. Nevyhýbá se ani populárním městským centrům – Přívozu a Vítkovicím, představuje je však optikou přelomu 19. a 20. století v kontextu doby, urbanismu, architektury a jejich současných hodnot. Zcela netypickou kapitolou je procházka místy, kudy vedly tramvajové koleje. (alza.cz)

Podobné produkty ako Procházky Ostravou 2: Krok za krokem ulicemi města (978-80-264-4288-2)

Digitální fotografie: Krok za krokem k profesionální fotografii (978-80-7413-438-8)

Digitální fotografie: Krok za krokem k profesionální fotografii (978-80-7413-438-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Scott Kelby, 272 stran, česky Nová kniha Digitální fotografie od Scotta Kelbyho přináší ty nejlepší tipy a rady, jak dosáhnout profesionálních snímků. Autor v knize otevírá spoustu témat a rozebírá řadu situací, které nás můžou při fotografování potkat. Je v ní zahrnuto vše od příprav na fotografování přes výběr objektivů pro konkrétní situaci až po samotné focení, kde nám autor ukazuje několik svých ověřených postupů. Těšit se můžete na obecná témata typu: jak dosáhnout perfektně ostrých snímků, jak fotografovat krajinu a k čemu nám poslouží např. polarizační filtr nebo jak vyfotografovat oblíbené turistické destinace bez lidí. Nechybí ani kapitola o fotografování portrétů, jak fotit s odraznou deskou nebo jak využít blesk na maximum. Kapitola týkající se práce s blesky je obzvlášť přínosná, protože jak sám autor zmiňuje – tohle téma řeší téměř každý z nás. Scott Kelby nás provede také světem svatební fotografie a ukáže nám, které... (alza.cz)

Podobné produkty ako Digitální fotografie: Krok za krokem k profesionální fotografii (978-80-7413-438-8)

Digitální fotografie: Krok za krokem k profesionální fotografii (978-80-7413-438-8)

Digitální fotografie: Krok za krokem k profesionální fotografii (978-80-7413-438-8)
Detail

Kniha - autor Scott Kelby, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nová kniha Digitální fotografie od Scotta Kelbyho přináší ty nejlepší tipy a rady, jak dosáhnout profesionálních snímků. Autor v knize otevírá spoustu témat a rozebírá řadu situací, které nás můžou při fotografování potkat. Je v ní zahrnuto vše od příprav na fotografování přes výběr objektivů pro konkrétní situaci až po samotné focení, kde nám autor ukazuje několik svých ověřených postupů. Těšit se můžete na obecná témata typu: jak dosáhnout perfektně ostrých snímků, jak fotografovat krajinu a k čemu nám poslouží např. polarizační filtr nebo jak vyfotografovat oblíbené turistické destinace bez lidí. Nechybí ani kapitola o fotografování portrétů, jak fotit s odraznou deskou nebo jak využít blesk na maximum. Kapitola týkající se práce s blesky je obzvlášť přínosná, protože jak sám autor zmiňuje – tohle téma řeší téměř každý z nás. Scott Kelby nás provede také světem svatební... (alza.cz)

Podobné produkty ako Digitální fotografie: Krok za krokem k profesionální fotografii (978-80-7413-438-8)

Jóga Krok za krokem: Snadno a s radostí (978-80-7633-573-8)

Jóga Krok za krokem: Snadno a s radostí (978-80-7633-573-8)
Detail

Kniha - autor Nicole Reese, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Rádi byste si zacvičili jógu doma, ale nevíte přesně, jak na to? Nicole Reese, zkušená cvičitelka jógy, vás pomocí doprovodných fotografií názorně provede postupnými jednoduchými kroky celé sestavy. Seznámí vás s nejrůznějšími cviky, které pozitivně ovlivní vaši duši i tělo a vrátí vám přirozenou svěžest, harmonii a rovnováhu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jóga Krok za krokem: Snadno a s radostí (978-80-7633-573-8)

Czech for Beginners Step by Step: Čeština pro začátečníky krok za krokem (978-80-904465-8-8)

Czech for Beginners Step by Step: Čeština pro začátečníky krok za krokem (978-80-904465-8-8)
Detail

Kniha - autor Štěpánka Pařízková, 500 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice češtiny pro začátečníky step by step pokrývá gramatiku až na úroveň A2 a konverzační témata cizinců, kteří začínají bydlet v České republice. Pracuje se slovní zásobou asi 1800 slovíček. Učebnice poskytuje široký pomocný aparát. Skládá se z učebnice, cvičebnice, doplňků, přehledu gramatiky, poslechu a rozsáhlého souboru interaktivních cvičení. Všechny tyto materiály student získá při koupi kompletu učebnice a cvičebnice. Koupí tedy dvě a získá další čtyři. The textbook of Czech for beginners step by step covers grammar up to the level A2 and conversation topics for foreigners who want to live in the Czech republic. It works with vocabulary of about 1800 words. The book provides rich supplementary materials. They are workbook, supplements, grammar summary, listening records and extensive set of interactive exercises. The student gets all these materials on buying the set... (alza.cz)

Podobné produkty ako Czech for Beginners Step by Step: Čeština pro začátečníky krok za krokem (978-80-904465-8-8)

Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)

Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radomila Soukalová, 158 stran Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)

Léčba diabetu inzulinovou pumpou u dětí krok za krokem (978-80-204-2480-8)

Léčba diabetu inzulinovou pumpou u dětí krok za krokem (978-80-204-2480-8)
Detail

Kniha - autor David Neumann, 140 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Rodiče dětí s diabetem, stejně jako i edukační sestry, se setkávají s řadou situací, které musí správně vyřešit, aby předešli akutnímu nebo dlouhodobému zhoršení nemoci. Právě jim je určena naše knížka - tedy především těm, kteří se k léčbě inzulinovou pumpou u dětí chystají anebo právě začali. Měla by jim být každodenním pomocníkem při zvládání nejrůznějších problémů tak, aby byl dítěti umožněn co nejbohatší výběr činností a cukrovka nezasahovala do jeho psychického, dovednostního a sociálního vývoje. Krok za krokem jsou probrány jednotlivé fáze a možné situace, počínaje úvodním nastavením přes zvládnutí glykemií po jídlech a v noci až po období "experimentů", kdy dítě a rodič zjišťují, co všechno je s "pumpičkou" možné. Důraz klade autor na pochopení bezpečnosti léčby a nástrah, které nese. Podrobně proto čtenáře seznamuje mj. se specialitami moderních pump, jak pomáhají, ve kterých... (alza.cz)

Podobné produkty ako Léčba diabetu inzulinovou pumpou u dětí krok za krokem (978-80-204-2480-8)

Kroky vraha (978-80-267-2205-2)

Kroky vraha  (978-80-267-2205-2)
Detail

Kniha - autor Michaela Klevisová, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá V pražském lesoparku byla v noci uškrcena mladá žena. Novinářka Julie Kellerová je zřejmě poslední, kdo s ní před vraždou mluvil. Oběť se navíc nápadně podobala její dceři Kláře. Byla to náhoda, nebo měl vrah spadeno na někoho jiného? Sympatický inspektor Josef Bergman rozkrývá složitý hlavolam a odhaluje tajemství zastírající minulost. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kroky vraha (978-80-267-2205-2)

Kroky vraha (978-80-267-2205-2)

Kroky vraha (978-80-267-2205-2)
Detail

Elektronická kniha - ze série Detektivky Michaely Klevisové, autor Michaela Klevisová, 360 stran, česky Nový případ inspektora Josefa Bergmana! V pražském lesoparku byla v noci uškrcena mladá žena. Novinářka Julie Kellerová je zřejmě poslední, kdo s ní před vraždou mluvil. Oběť se navíc nápadně podobala její dceři Kláře. Je možné, aby se vrah zmýlil? Měla by se Klára Kellerová bát o život? Napětí se ještě vystupňuje, když nedaleko místa činu dojde ke druhé vraždě… Sympatický inspektor Josef Bergman rozkrývá složitý hlavolam a odhaluje staré hříchy, důmyslné lži a utajované vášně. Michaela Klevisová (*1976 v Praze) Vystudovala žurnalistiku na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a od roku 1997 pracuje jako novinářka. Jejím největším koníčkem je cestování a psaní reportáží z míst, která navštívila. Její prvotina Kroky vraha (2007) sklidila mimořádný úspěch a dostala za ni Cenu Jiřího Marka. Úspěšný byl i její druhý detektivní román Zlodějka příběhů (2009) a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kroky vraha (978-80-267-2205-2)

Low-cost za každou cenu (978-80-88049-86-9)

Low-cost za každou cenu (978-80-88049-86-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Tadeáš Rulík, 223 stran, česky Balkánský poloostrov a západní Evropa. V žádném případě se nejedná o promyšlené a pečlivě naplánované výlety. Naše dodávka se ubírá vpřed na základě rámcového plánu, ale co bude zítra nebo pozítří s jistotou nikdo dopředu neví. Nemůže vědět. Každý z náš má vlastní představu o tempu cesty, o tom, co chce vidět a kolik toho chce vidět, přičemž absolutního konsenzu dosáhneme často jen ve dvou případech – při snaze o udržení co nejnižšího rozpočtu a co největších zásob piva. Hlavní dobrodružství tak tkví především v nejistotě z toho, co vznikne z četných kompromisů uvnitř skupiny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Low-cost za každou cenu (978-80-88049-86-9)

Proč louže přes den mizí? (978-80-88049-82-1)

Proč louže přes den mizí? (978-80-88049-82-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Tereza Hodková, 63 stran, česky Proč louže přes den mizí? Jak snadno se dá tato otázka přirovnat k otázce, proč přes den mizí lidské štěstí. Setkáváme se s pěti příběhy, ve kterých se lidské životy změní neuvěřitelným skokem v opak toho, co bylo. Pojďme se ponořit do hlubin lidské psychiky a sociálních problémů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Proč louže přes den mizí? (978-80-88049-82-1)

Lunasterové Krok do prázdna (978-80-253-5919-8)

Lunasterové Krok do prázdna (978-80-253-5919-8)
Detail

Kniha - autor Natalja Ščerba, 304 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Dvoutvářný svět stojí na prahu velkého Času zatmění. Kdo prorazí cestu do tajemného Astralisu? Bílý drak Silver, nebo černý drak Aurum? Ovládnou nový svět Asterové, nebo Lunojasní? Celestina, Tim a Alex musí v těchto těžkých dobách najít své místo ve světě. Všichni cítí, že se blíží okamžik, kdy bude potřeba zariskovat a udělat krok do prázdna. Najdou k tomu ale dost odvahy? A co je tam za Velkým předělem čeká? Život, nebo smrt? (alza.cz)

Podobné produkty ako Lunasterové Krok do prázdna (978-80-253-5919-8)

Lunasterové - Krok do prázdna (978-80-253-5919-8)

Lunasterové - Krok do prázdna (978-80-253-5919-8)
Detail

Elektronická kniha - ze série Lunasterové, autor Natalja Ščerba, 304 stran, česky Dvoutvářný svět stojí na prahu velkého Času zatmění. Kdo prorazí cestu do tajemného Astralisu? Bílý drak Silver, nebo černý drak Aurum? Ovládnou nový svět Asterové, nebo Lunojasní? Kořeny této rivality sahají nejspíš až do pradávných dob a je možné, že obyvatelé starobylé Famagusty mají své vlastní plány. Celestina, Tim a Alex musí v těchto těžkých dobách najít své místo ve světě. Všichni cítí, že se blíží okamžik, kdy bude potřeba zariskovat a udělat krok do prázdna. Najdou k tomu ale dost odvahy? A co je tam za Velkým předělem čeká? Život, nebo smrt? (alza.cz)

Podobné produkty ako Lunasterové - Krok do prázdna (978-80-253-5919-8)

První kroky z úzkosti (978-80-7297-113-8)

První kroky z úzkosti (978-80-7297-113-8)
Detail

Kniha - (alza.cz)

Podobné produkty ako První kroky z úzkosti (978-80-7297-113-8)

První kroky s internetem (978-80-247-3255-8)

První kroky s internetem (978-80-247-3255-8)
Detail

Elektronická kniha - autor David Procházka, 112 stran Kniha jedinečným a srozumitelným způsobem pomůže nezkušenému uživateli s těžkými začátky na internetu. Čtenář se dozví, jak využívat internetový prohlížeč, jak nejlépe na internetu nalézt požadované informace, jak založit a využívat e-mail a programy pro textovou a hlasovou komunikaci. Také se v publikaci dočte o nakupování na internetu, o internetových aukcích, specializovaných portálech a dozví se, co je potřeba udělat pro vlastní webovou prezentaci. Kniha bude čtenáře vést ke zvládání všech základních služeb internetu, tak, aby byl schopen ovládat internet v pracovních i soukromých aktivitách. (alza.cz)

Podobné produkty ako První kroky s internetem (978-80-247-3255-8)
Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2), 12 kroků k vysněné kariéře (978-80-271-1254-8), Konec marketingu (978-80-271-1296-8), Metodický průvodce Vlastivěda 4: k učebnicím a pracovním sešitům (978-80-87591-98-7), Google poezie: Psáno našeptávačem (978-80-88049-96-8), 5 kroků k úspěšnému projektu (978-80-247-4631-9), Deset kroků k vyšší sebedůvěře (978-80-247-5146-7), Šance pro oči: Deset kroků k nápravě zraku vlastními silami (978-80-86439-19-8), Srdcem k srdci: Malý průvodce modlitbou (978-80-262-1742-8), Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8), Praktický průvodce současnou kardiologií (978-80-908638-2-8), 10 kroků k vyššímu výkonu pracovníků (978-80-247-3955-7), Karma Klíč k osudu: Sedm kroků k vyřešení karmy (978-80-7336-577-6), Mademoiselle (978-80-88049-29-6), Nakrmte svůj mozek: 7 kroků k lehčímu já a jasnější mysli (978-80-7554-151-2), Bomby k tyči (978-80-907059-8-2), Kurzy Alfa – příručka pro přípravu týmu (978-80-864-4972-2), Koučování týmu (978-80-247-4871-9), Pong (978-80-88346-98-2), Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6), Plzeňská strašidla (978-80-87338-98-8), Z kopce (978-80-88049-45-6), Budu máma! (978-80-88049-84-5), Hlavu vzhůru po rozvodu?!: Cesta k fungujícímu rodičovskému týmu (978-80-271-1702-4), Základy marketingu (978-80-247-5869-5), Na počátku: Praktický průvodce k uzdravení ve vztazích (978-80-7553-174-2), Němčina ihned k použití do kapsy: jazykový průvodce (978-80-7335-374-2), Ve Stalinově týmu (978-80-257-2641-9), KomuNICKuj: Alebo o marketingu, médiách a modernej komunikácii (978-80-8128-177-8), Cirkus Pepi (978-80-85389-98-2)