Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Produkt Konec marketingu (978-80-271-1296-8) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Konec marketingu (978-80-271-1296-8) upraviť a produkt hľadať znova.

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu (978-80-271-1296-8) , Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Detail

Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8) , Konec marketingu: ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)

Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8) , Konec zlobení (978-80-271-2107-6)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Detail

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8) , Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1) , Konec sebeklamu (978-80-88407-34-8)

Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1) , Konec hlídky (978-80-7306-857-8)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2) , Námesačný (978-80-222-1296-0)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Detail

Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2) , Konec velkých prázdnin (978-80-204-4374-8)

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Detail

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9) , Konec aneb začátek (978-80-267-2229-8)

20 výnimočných vynálezcov, ktorí zmenili svet: Neobyčajné príbehy (978-80-255-1296-8)

20 výnimočných vynálezcov, ktorí zmenili svet: Neobyčajné príbehy (978-80-255-1296-8)
Detail

Kniha - 96 stran, slovensky, pevná bez přebalu matná 20 príbehov o dievčatách a chlapcoch, ktorí vedeli snívať, mali obrovsků fantáziu a úžasnú vytrvalosť. Vďaka svojim inováciám sa zapísali do histórie! (alza.cz)

Podobné produkty ako 20 výnimočných vynálezcov, ktorí zmenili svet: Neobyčajné príbehy (978-80-255-1296-8) , Okamžik pravdy (978-80-766-1296-9)

Konec zlobení (978-80-271-2107-6)

Konec zlobení (978-80-271-2107-6)
Detail

Elektronická kniha - Učit ve 2. B není žádný med. Je to totiž třída plná malých zlobivců, na které je každý krátký. Když ale nová paní učitelka získá nečekaného kouzelného pomocníka, začnou se dít věci! Podaří se zlobivé děti přeci jen polepšit? - autor Zuzana Pospíšilová, 72 stran, česky Mysleli jste si, že se zlobivé děti nemůžou polepšit? Ale kdepak, jde to. Jen je k tomu někdy zapotřebí trochu čar a kouzel. Paní učitelka Lada to s 2. B nemá vůbec jednoduché. Je to totiž třída plná zlobivých dětí, kterou nechce nikdo učit. Naštěstí ale paní učitelka nečekaně získá kouzelného pomocníka, díky kterému se jí podaří se zlobením zatočit. Jak? To si přečtěte v jubilejní 100. knížce oblíbené dětské autorky Zuzany Pospíšilové. (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec zlobení (978-80-271-2107-6) , Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Konec zlobení (978-80-271-2107-6)

Konec zlobení (978-80-271-2107-6)
Detail

Kniha - autor Zuzana Pospíšilová; Daniela Skalová, 72 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Mysleli jste si, že se zlobivé děti nemůžou polepšit? Ale kdepak, jde to. Jen je k tomu někdy zapotřebí trochu čar a kouzel. Paní učitelka Lada to s 2. B nemá vůbec jednoduché. Je to totiž třída plná zlobivých dětí, kterou nechce nikdo učit. Naštěstí ale paní učitelka nečekaně získá kouzelného pomocníka, díky kterému se jí podaří se zlobením zatočit. Jak? To si přečtěte v jubilejní 100. knížce oblíbené dětské autorky Zuzany Pospíšilové. (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec zlobení (978-80-271-2107-6) , 20 výnimočných vynálezcov, ktorí zmenili svet: neobyčajné príbehy (978-80-255-1296-8)

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)
Detail

Elektronická kniha - autor David Slouka, 144 stran Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7) , Komunickuj: alebo o marketingu, médiách a modernej komunikácii (978-80-8128-177-8)

Konec školní nudy (978-80-271-2254-7)

Konec školní nudy (978-80-271-2254-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Sieglová, 336 stran, česky Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční. Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti. Každá metoda obsahuje krátký popis a účel, postup při realizaci a doporučení, jak ji prezentovat studentům. Na to navazují odkazy propojující danou techniku s dalšími kapitolami napříč knihy. To umožní pedagogům zkonstruovat lekci od začátku do konce, včetně volby vhodné interaktivní formy práce pro vybranou metodu. Kniha také nabízí ukázkové... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec školní nudy (978-80-271-2254-7) , Bretaň: až na konec světa (978-80-88088-57-8)

Počátek v konci (978-80-271-0554-0)

Počátek v konci (978-80-271-0554-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Elaine Lóre, 296 stran Počátek v konci je příběhem nás dvou. Příběhem, který je sice zabalen ve fantaskním světě, ale události, které se v něm odehrávají, jsou mrazivě skutečné… Ne vždy byla naše rozhodnutí šťastná. Ne vždy jsme si vybrali cestu, která vedla tím správným směrem. Právě proto jsme se rozhodli, že Počátek v konci spatří světlo světa. Nechceme totiž utíkat před sebou… Před tím, čím jsme byli. (alza.cz)

Podobné produkty ako Počátek v konci (978-80-271-0554-0) , Vyber si svůj šťastný konec (978-80-754-4994-8)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Detail

Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5) , Mlýn (978-80-271-0884-8)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Detail

Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích. (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5) , Koncentrace (978-80-271-1324-8)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing (978-80-247-4670-8) , Wordpress (978-80-271-0178-8)

Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2)

Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Ailton Krenak, 136 stran, česky Globální pandemie, extrémní počasí a obrovské požáry definují naší éru, které se také říká antropocén. Ailton Krenak pochází z Brazílie, kde je brán za důležitý hlas přírodních národů. Ukazuje, jak současná environmentální krize je zakořeněna v poněkud mylné představě konceptu lidstva – myslíme si, že lidské bytosti jsou nadřazené ostatním formám přírody a proto je můžeme libovolně vykořisťovat. Abychom zastavili environmentální katastrofu, musíme podle Krenaka odmítnout důsledky této nadřazené perspektivy a přijmout novou formu snění, která nám umožní znovu nalézt své místo v přírodě. V této knize ukazuje jak na to. (alza.cz)

Podobné produkty ako Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2) , Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2)

Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2)
Detail

Kniha - autor Ailton Krenak, 136 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Globální pandemie, extrémní počasí a obrovské požáry definují naší éru, které se také říká antropocén. Ailton Krenak pochází z Brazílie, kde je brán za důležitý hlas přírodních národů. Ukazuje, jak současná environmentální krize je zakořeněna v poněkud mylné představě konceptu lidstva – myslíme si, že lidské bytosti jsou nadřazené ostatním formám přírody a proto je můžeme libovolně vykořisťovat. Abychom zastavili environmentální katastrofu, musíme podle Krenaka odmítnout důsledky této nadřazené perspektivy a přijmout novou formu snění, která nám umožní znovu nalézt své místo v přírodě. V této knize ukazuje jak na to. (alza.cz)

Podobné produkty ako Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2) , Němčina (978-80-271-1717-8)

Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6)

Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Zach Klein, 328 stran „Každý z nás v sobě nosí představu domova, který čeká jenom na to, až ho postavíme.“ To je hlavní myšlenka publikace Cabin Porn. Tento domov může mít podobu chatičky, srubu nebo přístřešku. Je však něčím víc - je to náš úkryt před světem, naše útočiště, kde je klid a kam můžeme zvát své nejbližší a sdílet se s nimi. Kniha dokumentuje příběhy 200 chat, srubů a přístřešků, postavených z materiálů nalezených v jejich bezprostředním okolí. Deseti z nich je věnován obsáhlejší materiál, jak textový, tak obrazový. Inspirace pro všechny, kdo se chtějí vracet do lůna přírody. (alza.cz)

Podobné produkty ako Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6) , Běhání (978-80-271-3276-8)

Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6)

Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6)
Detail

Kniha - autor Klein Zach, 328 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Obrazová publikace pro všechny milovníky chataření, přírody, ale také architektury„Každý z nás v sobě nosí představu domova, který čeká jenom na to, až ho postavíme.“ To je hlavní myšlenka publikace Cabin Porn. Tento domov může mít podobu chatičky, srubu nebo přístřešku. Je však něčím víc - je to náš úkryt před světem, naše útočiště, kde je klid a kam můžeme zvát své nejbližší a sdílet se s nimi.Kniha dokumentuje příběhy 200 chat, srubů a přístřešků, postavených z materiálů nalezených v jejich bezprostředním okolí. Deseti z nich je věnován obsáhlejší materiál, jak textový, tak obrazový. Inspirace pro všechny, kdo se chtějí vracet do lůna přírody. (alza.cz)

Podobné produkty ako Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6) , Nasucho (978-80-271-3317-8)

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Detail

Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1) , Háčkování (978-80-271-0785-8)

Konec marketingu - Gil Carlos

Konec marketingu - Gil Carlos
Detail

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. (patro.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu - Gil Carlos , Psychologie (978-80-271-0532-8)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Detail

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6) , Kameny (978-80-271-3416-8)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Detail

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu (978-80-247-5869-5) , Makroekonomie (978-80-271-0251-8)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu (978-80-247-5869-5) , Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)

Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)
Detail

Kniha - autor Dagmar Sieglová, 336 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá, doprava zdarma s AlzaPlus+ Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční. Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti. Každá metoda obsahuje krátký popis a účel, postup při realizaci a doporučení, jak ji prezentovat studentům. Na to navazují odkazy propojující danou techniku s dalšími kapitolami napříč knihy. To umožní pedagogům zkonstruovat lekci od začátku do konce, včetně volby vhodné interaktivní formy práce pro vybranou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7) , Gogen me 1296

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6) , Konec školní nudy: didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8) , Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)

Námesačný (978-80-222-1296-0)

Námesačný (978-80-222-1296-0)
Detail

Kniha - 232 stran, slovensky, pevná s přebalem matná To, čo ráno vidí na videu, prekračuje hranice jeho najtemnejšej predstavivosti...Ako mladý muž trpel Leon Nader nespavosťou.V námesačnosti sa dokonca počas nočných výletov uchýlil k násiliu, kvôli čomu sa následne liečil na psychiatrii. Z liečebne ho prepustili ako vyliečeného, no jedného dňa, o niekoľko rokov neskôr, zmizne Leonova žena za záhadných okolností. Je možné, že jeho choroba opäť prepukla?Aby zistil, ako sa správa v spánku a či je možné, že má na zmiznutí manželky nejakú vinu, pripevní si na čelo pohybom aktivovanú kameru- to, čo ráno vidí na videu, prekračuje hranice jeho najtemnejšej predstavivosti...VypnutoSebastian FitzekSebastian Fitzek (1971) je nemecký autor psychotrilerov. Jeho debut Terapia (Die Therapie) vyšiel v roku 2006 a razom sa stal bestsellerom. Nositeľ ceny Friedricha Glausera má na konte množstvo úspešných titulov, ktoré boli medzičasom preložené do dvadsiatich štyroch jazykov a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Námesačný (978-80-222-1296-0)

Psychologie (978-80-271-0532-8)

Psychologie (978-80-271-0532-8)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 280 stran, česky Publikace určená studentům pedagogických oborů prezentuje obecnou, vývojovou, pedagogickou a sociální psychologii se zaměřením na mladší a starší školní věk dítěte. Tato publikace je určená studentům pedagogických oborů – budoucím učitelům, kteří budou pracovat s dětmi mladšího a staršího školního věku, tedy se žáky základní školy. Kniha umožňuje studentům nahlédnout do psychologických disciplín ze tří úhlů pohledu: učitele-edukátora, který by měl být vybaven základními znalostmi z obecné, vývojové, pedagogické a sociální psychologie, jakož i i z psychoterapie; učitele-kolegy, jenž by měl být seznámen se základními poznatky z oblasti psychologie práce; a učitele-vědecko-výzkumného pracovníka, který by měl být seznámen s designem a realizací výzkumné činnosti v pedagogickém procesu. Celý text doprovázejí četné příklady z praxe autorek a bohatý poznámkový aparát. (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie (978-80-271-0532-8)

Koncentrace (978-80-271-1324-8)

Koncentrace (978-80-271-1324-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Chris Bailey, 248 stran, česky Praktický průvodce ovládáním pozornosti – jedinečný nástroj, který vám umožní být kreativnější, produktivnější a žít smysluplněji Naše pozornost nebyla nikdy tak rozptylována jako dnes. Řada z nás si uvědomuje, jak mozek trpí neustálou snahou dělat víc věcí najednou. Přesto si to nedokážeme odpustit a navrch trávíme spoustu času zbytečnostmi. Náš mozek přitom nabízí dva účinné režimy, které můžeme spustit, když účelně využijeme svou pozornost. Hyperfocus – režim stoprocentního soustředění, který umožňuje být produktivnější. A scatterfocus – režim rozptýleného soustředění, který umožňuje být kreativnější a spojovat myšlenky novými způsoby. S pomocí knihy Koncentrace se naučíte tyto režimy využívat a ovládat svou pozornost. Autor Chris Bailey se kromě jiného zabývá tématy jako: rozpoznání a zvládání čtyř hlavních druhů rozptylování vytvoření jednoduchého a uspořádaného... (alza.cz)

Podobné produkty ako Koncentrace (978-80-271-1324-8)

Mlýn (978-80-271-0884-8)

Mlýn (978-80-271-0884-8)
Detail

Elektronická kniha - Strhující příběh dvou bratrů, kteří dali slib umírajícímu otci, že uchrání jejich mlýn a majetek proti všem. - autor Michal Vaněček, 432 stran Fascinující příběh podle skutečné události. Dva bratři. Jeden mlýn. A jeden slib…Strhující příběh dvou bratrů, kteří dali slib umírajícímu otci, že uchrání jejich mlýn a majetek proti všem. Lze takový slib dodržet za všech okolností? Může oddanost takovému závazku odolat i mašinériím totalitních režimů?Zcela ojedinělé zpracování neobyčejně silného životního příběhu rodiny z jižních Čech zahrnuje časové období přes sto let. Nelehké životní osudy jednotlivých postav dokreslují autentické zprávy z Rudého práva, při kterých vás možná i zamrazí. Mlýn je symbolem děsivého soukolí, kterým musela řada našich předků projít. Je symbolem víry v právo na svobodu, v právo rozhodovat sám o svém osudu a být připraven vzít na sebe zodpovědnost.Dva bratři svůj slib splnili. Uchránili svůj majetek proti nacistům,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mlýn (978-80-271-0884-8)

Kameny (978-80-271-3416-8)

Kameny (978-80-271-3416-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Rupert Hochleitner, 112 stran, česky V této knize najdeš asi 85 druhů minerálů, drahokamů, hornin a fosilií, které se u nás vyskytují nejčastěji. Určitě nebudeš moct všechny hned najít ve svém okolí. Když se však na své výpravy dobře připravíš a zjistíš si dostatek informací o dobrých nalezištích, nějaký z těchto kamenů objevíš. Přečti si, jak je nejlepší při plánování postupovat, na co je třeba určitě dávat pozor a kde můžeš získat důležité informace. Kniha je velmi přehledná, při určování ti pomohou detailní fotografie minerálů, drahokamů, hornin a fosilií. Najdeš zde i zajímavé informace o jejich sběru a tipy, co můžeš podnikat, zkoumat a vyzkoušet. Na klopách obálky si přečteš o barvě vrypu minerálů a rady, jak určovat typy hornin. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kameny (978-80-271-3416-8)

Makroekonomie (978-80-271-0251-8)

Makroekonomie (978-80-271-0251-8)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 368 stran Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více o problematice všeobecné makroekonomické rovnováhy (model IS-LM), o záporné úrokové míře, finanční ústavě, deflační spirále a mnohém dalším. Zkušení autoři v knize srozumitelně vysvětlují všechny hlavní makroekonomické koncepty a jejich souvztažnost. Cílem této knihy je poskytnutí solidního poznatkového základu pro samostatné utváření názorů, a proto je čtenář seznamován s rozdílnými makroekonomickými doktrínami, aniž je k některé z nich záměrně směrován. Publikace je určena především studentům bakalářského studia na ekonomických vysokých školách a studentům MBA. (alza.cz)

Podobné produkty ako Makroekonomie (978-80-271-0251-8)

WordPress (978-80-271-0178-8)

WordPress (978-80-271-0178-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Laurenčík, 264 stran, česky Kniha se zabývá jedním z nejpoužívanějších nástrojů pro tvorbu webových stránek – redakčním systémem WordPress. Tento systém umožňuje vytvářet jednoduché webové stránky a diskuzní fóra s využitím předem připraveného designu, ale také náročnější a složitější weby. Můžete při tom využívat vlastní programové moduly v jazyku PHP, vlastní formátování a vlastní datové tabulky. Čtenáři se seznámí s oběma přístupy. První část knihy je určena začátečníkům a popisuje použití systému WordPress na uživatelské úrovni. Druhá část popisuje komplexnější témata: principy použití vlastního kódu, vlastního formátování a vlastních programových modulů v rámci systému WordPress. Nechybí ani popis tvorby vlastní šablony. Součástí výkladu je i úvod do problematiky jazyků HTML a PHP, popis tvorby vlastních stylů CSS a základy jazyka SQL pro práci... (alza.cz)

Podobné produkty ako WordPress (978-80-271-0178-8)

Nasucho (978-80-271-3317-8)

Nasucho (978-80-271-3317-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Carolyn Dunsterová, 176 stran, česky Bylo prokázáno, že pro naši každodenní pohodu je zcela zásadní kontakt s přírodou – ten ale může být obtížný, jestliže žijeme i pracujeme ve městě. Dát dohromady pár suchých květů a bobulí, nějaké ty posbírané větvičky a plody a vytvořit si tak sezonní aranžmá představuje laciný způsob, jak do svého domova vnést kousek přírody, aniž bychom si museli lámat hlavu s jeho udržováním. Líbí se vám mít doma květiny? Někdy ale zvadnou a opadají dříve, než si je užijete. To se dá změnit! Vyzkoušejte současný trend a naučte se jak vypěstovat a usušit vhodné rostliny a uvázat z nich báječné kytice, které vám dlouho vydrží a dodají vašemu domovu romantickou atmosféru. Floristka Carolyn Dunster vdechla tomuto umění nový život a naučí vás, jak si vyrobit větší i menší kytice a aranžmá z přírodnin, které dodají vašemu prostředí trochu bohémský pocit a hodí se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Nasucho (978-80-271-3317-8)

Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Cupcakes (978-80-271-2509-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Anna Šmalcová, 144 stran, česky Milá společnost, šálek kávy nebo čaje a cupcakes – malé dortíčky – krásky pečené v papírovém košíčku. To jsou zákusky s vynikajícím krémem, různých příchutí, zdobené voňavou skořicí, křupavými oříšky, čokoládou dodávající pocit štěstí, různými druhy ovoce, jedlými bylinkami nebo jen posypané cukrovými ozdůbkami. Vyzkoušejte některý z 60 úžasných receptů uvedených v této knize, které jsou náležitě ověřeny a odměnou vám bude nejen kus tvořivé práce, ale i zábava a radost. Patříte-li do široké skupiny těch, kteří rádi pečou sladké dobroty snadno a rychle, nahlédněte do této jedinečné publikace a nechejte se inspirovat fantazií chutí a barev. Zdařilé fotografie a lákavý design zdobených cupcakes vás budou náležitě inspirovat při jejich zdobení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Cupcakes (978-80-271-2509-8)
Detail

Kniha - autor Anna Šmalcová, 144 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Cupcakes – krásky pečené v papírovém košíčku. To jsou zákusky s vynikajícím krémem a náplní, ochucené různými příchutěmi. Cupcakes mají velkou výhodu v tom, že nepotřebujete nádobí, jsou naporcované a dají se podávat k jakékoli příležitosti jako jsou svatby, zahradní slavnosti, dětské oslavy a jiné společenské události. Vyzkoušejte některý z 80 receptů a upečte si dortíčky podle své chuti. Ať už jste cukrář, hospodyňka, anebo jen rádi pečete sladké dobroty, nechte se inspirovat. Všechny v knize uvedené recepty jsou zárukou, že výsledek vaší práce bude dokonalý. (alza.cz)

Podobné produkty ako Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Háčkování (978-80-271-0785-8)

Háčkování (978-80-271-0785-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Lenka Bednářová, 112 stran Nová Lenčina kniha přináší opět spoustu roztomilých figurek tentokrát zhotovených z jednoho druhu příze Camilla v pastelových barvách. V knize najdete 20 přehledných popisů s postupovými fotografiemi na uháčkování vodních i suchozemských zvířátek i ta létající. Ani tentokrát nechybí nová „školička“ háčkování. Novinkou je použití dvou typů popisů – klasický textový a také znakový, který je určen převážně zkušenějším háčkujícím. (alza.cz)

Podobné produkty ako Háčkování (978-80-271-0785-8)

Psychologie (978-80-271-0532-8)

Psychologie (978-80-271-0532-8)
Detail

Kniha - autor Michaela Pugnerová, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie (978-80-271-0532-8)

Němčina (978-80-271-1717-8)

Němčina (978-80-271-1717-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Anežka Hanáková, 232 stran, česky Publikace je určena zejména střednímu zdravotnickému personálu, který plánuje pracovně nebo studijně vyjet do německy mluvících zemí. Vhodná je však i pro lékaře, studenty lékařských a zdravotnických fakult nebo středních zdravotnických škol. Pomáhá rychle se zorientovat v cizím prostředí vzhledem k výtahu nejdůležitější počáteční zdravotnické slovní zásoby. Publikace je uživatelsky přívětivá vzhledem k jasně dané struktuře a logice posloupnosti tematiky. Autorka vystudovala obor porodní asistence na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy. Získala mezinárodní jazykový certifikát úrovně C2 a má více než desetiletou zkušenost s výukou německého jazyka v jazykovém studiu. Zúčastnila se pracovní stáže v německé nemocnici, odkud také čerpala informace do své knihy. Pravidelně publikuje články týkající se oboru porodní asistence. (alza.cz)

Podobné produkty ako Němčina (978-80-271-1717-8)

Běhání (978-80-271-3276-8)

Běhání (978-80-271-3276-8)
Detail

Elektronická kniha Zlepšete svou sílu, rychlost i vytrvalost s knihou Běhání na anatomických základech. Najdete v ní 48 detailně popsaných efektivních cviků, které vám pomůžou dostat ze sebe to nejlepší. Přehledné barevné ilustrace vám pomohou pochopit, které svaly, vazy a šlachy jak pracují, když je vaše tělo v pohybu. Zjistíte, jak můžete konkrétní svaly posilovat a běhat účinněji. Autoři Joe Puleo a Patrick Milroy také vysvětlí, jaké mají na běhání vliv rozdílné venkovní podmínky nebo kvalitní vybavení. Kromě toho se také dozvíte, jak se vyhýbat zraněním, která běžce často trápí, jakou jsou natržené svaly či šlachy nebo bolest zad či kolenou. (alza.cz)

Podobné produkty ako Běhání (978-80-271-3276-8)

Konec emocí (978-80-88029-58-8)

Konec emocí (978-80-88029-58-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Stejskal, 224 stran, česky Životem pětadvacetileté Anety otřese zdánlivě neškodná houbová smaženice. Otrava a podivná halucinace odstartují divoký sled událostí, kdy se mladá žena musí vypořádat nejen s nečekaným rodinným tajemstvím, ale také s dědictvím, které by si přál málokdo z nás. Protože to, co si neseme v sobě, nelze jen tak potlačit. Psychologická novela psaná svižným a vtipným jazykem přináší střízlivý pohled na každodenní vnitřní bitvy, které si každý musí vybojovat sám. (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec emocí (978-80-88029-58-8)

Konec hlídky (978-80-7306-857-8)

Konec hlídky (978-80-7306-857-8)
Detail

Elektronická kniha - Šílený vrah je zpátky a plánuje krutou pomstu, New York Times bestseller - autor Stephen King, 468 stran Napínavý román Konec hlídky je působivým závěrem detektivní trilogie, která se stala bestsellerem deníku New York Times a jejíž první dvě části – Pan Mercedes a Právo nálezce nedávno vyšly.Šílený vrah je zpátky a plánuje krutou pomstuNapínavý román Konec hlídky je působivým závěrem detektivní trilogie, která se stala bestsellerem deníku New York Times a jejíž první dvě části – Pan Mercedes a Právo nálezce nedávno vyšly.Pachatel hrůzných činů leží v nemocnici a jeho uzdravení je nepravděpodobné, přesto má neuvěřitelnou moc páchat to nejhorší myslitelné zlo. Pokud ho vyšetřovatel Bill Hodges s Holly Gibneyovou brzy nezastaví, stanou se jeho oběťmi i oni…Nejlepší kniha roku 2016 dle čtenářů na Goodreads.com v kategorii Mystery & thriller"Výborné zakončení excelentní trilogie. Stephen King opět nezklamal, příběh je... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec hlídky (978-80-7306-857-8)

Konec sebeklamu (978-80-88407-34-8)

Konec sebeklamu (978-80-88407-34-8)
Detail

Kniha - autor Julia Galef, 274 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Pokud jde o to, čemu věříme, lidé vidí to, co chtějí vidět. Jinými slovy, máme to, čemu Julia Galefová říká "vojenské" myšlení. Od kmenového myšlení a zbožných přání až po racionalizaci v osobním životě a všechno mezi tím, jsme nuceni bránit myšlenky, kterým chceme nejvíce věřit - a sestřelovat ty, kterým nevěříme. Pokud však chceme mít častěji pravdu, měl bychom se podle Galefa vycvičit ve "skautském" myšlení. Na rozdíl od vojáka není cílem průzkumníka hájit jednu stranu na úkor druhé. Je jít ven, prozkoumat území a vrátit se s co nejpřesnější mapou. Bez ohledu na to, v co doufá, chce zvěd především vědět, co je skutečně pravda. V knize The Scout Mindset Galef ukazuje, že to, co dělá skauty lepšími v tom, aby věci zjistili správně, není to, že jsou chytřejší nebo znalejší než ostatní. Je to hrstka emočních dovedností, návyků a způsobů pohledu na svět - které se může naučit každý. Na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec sebeklamu (978-80-88407-34-8)

Konec sebeklamu (978-80-88407-34-8)

Konec sebeklamu (978-80-88407-34-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Julia Galef, 288 stran, česky Jaký je rozdíl mezi průzkumníkem a vojákem? Jak se nebát mýlit se a přiznat si chybu? Jak naše názory přerůstají v identitu? Lidé mají tendenci vidět to, co vidět chtějí. Jinak řečeno trpíme tím, čemu Julia Galef říká „mentalita vojáka“. Jsme ustrojeni tak, abychom hájili myšlenky, v které si přejeme věřit, a zamítali ty ostatní. Pokud ale chceme realitu vnímat správněji, měli bychom se podle autorky cvičit v „mentalitě průzkumníka“. Na rozdíl od vojáka nejde průzkumníkovi o to, aby hájil jednu konkrétní stranu. Jeho úkolem je rozhlédnout se, prozkoumat území a vrátit se s co nejpřesnější mapou. Bez ohledu na to, co by sám upřednostňoval, chce průzkumník především znát skutečný stav věcí. Na základě diskusí z Redditu, postřehů o rozpolcené politické scéně a fascinujících příběhů o tom, jak přežít ztroskotání uprostřed oceánů, jak Jeff Bezos nepodléhá nadměrné sebedůvěře a jak superprognostici strčí do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec sebeklamu (978-80-88407-34-8)

Konec hlídky (978-80-7306-857-8)

Konec hlídky (978-80-7306-857-8)
Detail

Kniha - autor Stephen King, 328 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Napínavý román Konec hlídky je velkolepým závěrem detektivní trilogie, která se stala bestsellerem deníku New York Times a jejíž první dvě části – Pan Mercedes a Právo nálezce – v nakladatelství Beta nedávno vyšly. Pachatel hrůzných činů leží v nemocnici a jeho uzdravení je nejisté, přesto má neuvěřitelnou moc páchat to nejhorší myslitelné zlo. Pokud ho vyšetřovatel Bill Hodges s Holly Gibneyovou brzy nezastaví, stanou se jeho oběťmi i oni… (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec hlídky (978-80-7306-857-8)

Znovu já (978-80-271-0149-8)

Znovu já (978-80-271-0149-8)
Detail

Elektronická kniha - Román vypráví o strachu z prohry a každodenním tlaku, kterému čelíme a před kterým utíkáme. Opravdu musíme dělat pokaždé vše, co se od nás očekává? - autor Gayle Formanová, 328 stran Román Znovu já vypráví o strachu z prohry a každodenním tlaku, kterému čelíme a před kterým utíkáme. Opravdu musíme dělat pokaždé vše, co se od nás očekává? Opravdu musíme podstoupit náročnou operaci srdce, abychom si uvědomili, že ještě vůbec nějaké máme? (alza.cz)

Podobné produkty ako Znovu já (978-80-271-0149-8)
Konec marketingu (978-80-271-1296-8), Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8), Konec zlobení (978-80-271-2107-6), Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8), Konec sebeklamu (978-80-88407-34-8), Konec hlídky (978-80-7306-857-8), Námesačný (978-80-222-1296-0), Konec velkých prázdnin (978-80-204-4374-8), Konec aneb Začátek (978-80-267-2229-8), Okamžik pravdy (978-80-766-1296-9), Základy marketingu (978-80-247-5869-5), 20 výnimočných vynálezcov, ktorí zmenili svet: Neobyčajné príbehy (978-80-255-1296-8), KomuNICKuj: Alebo o marketingu, médiách a modernej komunikácii (978-80-8128-177-8), Bretaň: až na konec světa (978-80-88088-57-8), Vyber si svůj šťastný konec (978-80-754-4994-8), Mlýn (978-80-271-0884-8), Koncentrace (978-80-271-1324-8), WordPress (978-80-271-0178-8), Cupcakes (978-80-271-2509-8), Němčina (978-80-271-1717-8), Běhání (978-80-271-3276-8), Nasucho (978-80-271-3317-8), Háčkování (978-80-271-0785-8), Psychologie (978-80-271-0532-8), Kameny (978-80-271-3416-8), Makroekonomie (978-80-271-0251-8), Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6), gogen me 1296, Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7), Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)