Strategie b2b digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Produkt Strategie b2b digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Strategie b2b digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3) upraviť a produkt hľadať znova.

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Detail

Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3) , Strategie b2b digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon

Detail

Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Obsah publikace: Vývoj digitální strategie pro B2B Strategie B2B digitálního marketingu. Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících. Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B. Raná fáze cesty kupujícího Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie. B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků. Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi Řízení a integrace digitálních kampaní B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně. Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu. Digitální technologie pro udržení zákazníků Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu. Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon , Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví (978-80-875-0029-3)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Detail

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0) , Jak přesvědčivě vyjednávat: psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1)

Strategie sociálních médií: Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků (978-80-7508-715-7)

Strategie sociálních médií: Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků (978-80-7508-715-7)
Detail

Kniha - autor Julie Atherton, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie. Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy. Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie sociálních médií: Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků (978-80-7508-715-7) , Jak jednat s problematickými lidmi: rychlé a účinné strategie jednání nejen s potížisty (978-80-7508-607-5)

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví (978-80-875-0029-3)

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví (978-80-875-0029-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák, 90 stran Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie pro SBU bude představen jak teoreticky, tak i prakticky na příkladu společnosti, která v této monografii nese fiktivní název VINGAL, a. s. Tato společnost ve skutečnosti patří k největším prodejcům zdravotnických prostředků a provedené analýzy odrážejí reálný stav celého odvětví v dané době i jeho proměny, které jsou pro formulaci business strategie klíčové: Ačkoliv můžeme tvrdit, že marketing je v rámci společnosti tvořen na vysoké odborné úrovni, což například potvrzují výsledky jako jsou obrat nebo podíl... (alza.cz)

Podobné produkty ako Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví (978-80-875-0029-3) , Hodnota a e-business (978-80-210-5506-3)

Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon

Detail

Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon , How to run a business without risk (9781911511144)

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)
Detail

Kniha - autor Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik, 364 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4) , Business intelligence (80-247-1094-3)

Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)

Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)
Detail

Kniha - autor John Westwood, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2) , Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví - Jiří Vaněk, Vratislav Kozák, Tomáš Vican - e-kniha

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví - Jiří Vaněk, Vratislav Kozák, Tomáš Vican - e-kniha
Detail

eBook:,Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie pro SBU bude představen jak teoreticky, tak i prakticky na příkladu společnosti, která v této monografii nese fiktivní název VINGAL, a. s. Tato společnost ve skutečnosti patří k největším prodejcům zdravotnických prostředků a provedené analýzy odrážejí reálný stav celého odvětví v dané době i jeho proměny, které jsou pro formulaci business strategie klíčové: Ačkoliv můžeme tvrdit, že marketing je v rámci společnosti tvořen na vysoké odborné úrovni, což například potvrzují výsledky jako jsou obrat nebo podíl na trhu, je zřejmé, že to, co bývalo přijatelné v dobách ekonomického růstu, se může zdát nedostatečné v dnešní situaci, kdy makroekonomická situace i prognóza není dobrá, zejména pak v oblasti zdravotnictví. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví - Jiří Vaněk, Vratislav Kozák, Tomáš Vican - e-kniha , Milostná strategie (978-80-87166-13-0)

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková
Detail

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková , Podniková strategie (978-80-7400-507-7)

Business modelování: Jak na business modely v digitálním prostředí (978-80-271-3356-7)

Business modelování: Jak na business modely v digitálním prostředí (978-80-271-3356-7)
Detail

Kniha - autor Pavel Adámek; Lucie Maixnerová, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe. I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení. Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky. Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití. (alza.cz)

Podobné produkty ako Business modelování: Jak na business modely v digitálním prostředí (978-80-271-3356-7) , Strategie úniku (978-80-758-5651-7)

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček

Detail

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček , Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)

Jak jednat s problematickými lidmi: Rychlé a účinné strategie jednání nejen s potížisty (978-80-7508-607-5)

Jak jednat s problematickými lidmi: Rychlé a účinné strategie jednání nejen s potížisty (978-80-7508-607-5)
Detail

Kniha - autor Roy Lilley, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato nová příručka nabízí rychlé a účinné strategie jednání nejen s potížisty. Když pochopíte motivy a chování problematických lidí, naučíte se s nimi jednat, zachovat si chladnou hlavu a předejít nepříjemným situacím. Příručku doplňují ukázkové dialogy, techniky, praktická cvičení, šablony a užitečné tipy. Vydejte se vstříc úspěchu s řadou příruček nejen pro manažery. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak jednat s problematickými lidmi: Rychlé a účinné strategie jednání nejen s potížisty (978-80-7508-607-5) , Strategie úniku (978-80-7585-651-7)

Evoluce touhy (Strategie sexuálního chování) (978-80-727-2214-3)

Evoluce touhy (Strategie sexuálního chování) (978-80-727-2214-3)
Detail

Elektronická kniha - autor David M. Buss, 392 stran Netradiční a přelomová monografie o lidské sexualitě z pozice evoluční psychologie. První publikace evoluční psychologie o sexuálních strategiích vycházející v češtině. Tento nový směr v psychologii se snaží rekonstruovat problémy, které museli řešit naši předkové ve svém primitivním prostředí a z těchto premis odvodit jejich současné chování.Kniha je zvláště cenná tím, že nám pojmenovává a zpřehledňuje naše neuvědomované motivy, potřeby, postoje a následně i tužby a přání. Může nám pomoci, abychom více porozuměli různým partnerským/manželským rozporům, nevěrám, rozchodům, tahanicím o děti...Určeno, psychologům, sociologům studentům psychlogie, biologie a příbuzných oborů především však laické veřejnosti.Překlad Josef HausmannPředmluva Eduard BakalářKoláž na obalu Miroslav Huptych Detaily knihy: Autor: David M. Buss Rok vydání: 0 ISBN: 978-80-727-2214-3 Počet stran: 392 (alza.cz)

Podobné produkty ako Evoluce touhy (Strategie sexuálního chování) (978-80-727-2214-3) , Evoluce touhy (strategie sexuálního chování) (978-80-727-2214-3)

Korporátní strategie: Krok za krokem (978-80-7400-620-3)

Korporátní strategie: Krok za krokem (978-80-7400-620-3)
Detail

Kniha - autor Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský, 224 stran, česky, pevná s přebalem matná Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. - vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem. Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat: 1. krok - Strategická... (alza.cz)

Podobné produkty ako Korporátní strategie: Krok za krokem (978-80-7400-620-3) , Korporátní strategie: krok za krokem (978-80-7400-620-3)

Jak využít emocí pro profesní růst (978-80-247-2735-6)

Jak využít emocí pro profesní růst (978-80-247-2735-6)
Detail

Kniha - autor Ingo Vogel, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak využít emocí pro profesní růst (978-80-247-2735-6) , Business risk buster intervenes 3

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Emil Vacík, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Stanislav Hájek, 384 stran Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na implementaci formulované strategie, kde přináší soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z praxe. Kniha se postupně věnuje strategickému řízení, řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů, dále se zaměřuje se na tvorbu, analýzu a hodnocení investičního a finančního plánu a zabývá se implementací a hodnocením strategie a strategickým controllingem. Neopomíjí ani řízení růstu, fúze a akvizice,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4) , Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 416 stran, česky ??Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2) , Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Umění války: Využití válečných strategií v byznysu (978-80-265-1108-3)

Umění války: Využití válečných strategií v byznysu (978-80-265-1108-3)
Detail

Kniha - autor Vít Vojta, 208 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Toto vydání je výjimečné tím, že starobylé pojednání přímo z čínského originálu přeložil sinolog Vít Vojta a každou kapitolu doplnil aktuálním komentářem zaměřeným na to, jak strategie Umění války využít v podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění války: Využití válečných strategií v byznysu (978-80-265-1108-3) , Čtyři směry business myšlení (978-80-87981-31-3)

Podniková strategie (978-80-7400-507-7)

Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
Detail

Kniha - autor Ladislav Tyll, 276 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podniková strategie (978-80-7400-507-7) , Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)

Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)

Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1) , Investice: nová strategie (978-80-271-2101-4)

Strategie úniku (978-80-758-5651-7)

Strategie úniku (978-80-758-5651-7)
Detail

Elektronická kniha - ze série Z deníků Robokata, autor Martha Wells, 184 stran, česky PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku (978-80-758-5651-7) , Cesta k rovnováze: ekonomická strategie pro čr (80-7254-694-5)

Strategie úniku (978-80-7585-651-7)

Strategie úniku (978-80-7585-651-7)
Detail

Kniha - autor Martha Wells, 184 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal. Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku (978-80-7585-651-7) , Praktická plicní chirurgie: indikace a strategie (978-80-7345-489-0)

Milostná strategie (978-80-87166-13-0)

Milostná strategie (978-80-87166-13-0)
Detail

Kniha – autor Simona Monyová, 112 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Simona Monyová, 112 stran, česky, pevná bez přebalu matná Čerstvá absolventka vysoké školy Soňa se snaží vymanit z důsledků ne příliš šťastného dětství, problematického vztahu s matkou a soužití s otcem-alkoholikem. Zároveň si bolestně, ale cílevědomě buduje nové zázemí ve vztahu s Petrem. Dosáhne Soňa Milostnou strategií vytoužené harmonie? (alza.cz)

Podobné produkty ako Milostná strategie (978-80-87166-13-0) , Spinergo business černá

Ruská strategie a evropská uprchlická krize (978-80-907004-5-1)

Ruská strategie a evropská uprchlická krize (978-80-907004-5-1)
Detail

Kniha - autor Jeff R. Nyquist; Anca-Maria Cerneaová, 65 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Než jsem se rozhodl tuto studii vydat, dlouho jsem o ní přemýšlel, hlavně o jejím významu pro naši politickou situaci. Nemám pochyb, že informace obsažené v této knize mají reálný základ. Je víc než logické, že Rusko plně využívá dědictví po SSSR, a to i v oblasti infiltrace sovětských tajných služeb do muslimských organizací a islamistických skupin. Proč agenti ruské tajné služby infiltrují muslimské organizace? Za prvé, protože mohou. Evropské tajné služby mají stále více svázané ruce sílící multikulturní mentalitou, takže vedení evropských tajných služeb neriskuje přípravu agentů, kteří by se vydávali za muslimy a působili mezi nimi, protože v případě jejich odhalení by z toho politici zelených a sociálních demokratů udělali "peklo" a vedení tajných služeb by to určitě stálo místo, jak se nepřímo v této souvislosti přesvědčil dnes již bývalý šéf německé... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ruská strategie a evropská uprchlická krize (978-80-907004-5-1) , Spinergo business šedá

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 320 stran Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje... (alza.cz)

Podobné produkty ako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5) , Bizarní hry: strategie lásky (978-80-88363-41-5)

Strategie a postupy v sociální práci (978-80-262-1952-1)

Strategie a postupy v sociální práci (978-80-262-1952-1)
Detail

Kniha - autor Oldřich Matoušek, 528 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha přináší ucelený přehled oborových přístupů užívaných v současné sociální práci. Jejich praktická aplikace je pak dokumentována na názorných kazuistikách, jednotlivá hesla jsou logicky členěna do tematických oddílů. Jedinečnost publikace spočívá i v rozsáhlé autorské základně, díky níž se na jednom místě potkávají texty předních teoretiků i praktiků sociální práce, čímž vzniká původní dílo na rozhraní teorie a praxe. Důležitým impulzem pro vznik knihy byl výzkum, který proběhl v letech 2018–2021 pod názvem „Profesionalizace sociální práce“ a jehož výstupem byl i soubor profesiogramů obsahující činnosti, které sociální pracovníci vykonávají na jednotlivých typech pracovních pozic. Použité členění strategií a postupů používaných v sociální práci chce s tímto přehledem faktických činností českých sociálních pracovníků korespondovat. Kniha je proto určena jak akademikům a výzkumníkům,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie a postupy v sociální práci (978-80-262-1952-1) , Handmade business (978-80-7555-163-4)

Jak přesvědčivě vyjednávat: Psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1)

Jak přesvědčivě vyjednávat: Psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1)
Detail

Kniha - autor Thomas Fritzsche, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vyjednávat suverénně a s úspěchem není těžké, pokud znáte ty správné strategie a postupy! Najdete je v knížce zkušeného autora, plné skutečně prověřených rad a srozumitelných příkladů z praxe. Dozvíte se, jak uspět při kooperativním vyjednávání i jak se ubránit za použití triků při strategickém vyjednávání. Zjistíte, na jaké rady vnucované na některých školeních raději zapomenout, či jak jsou důležité osobnosti vyjednávajících. Autor se také podrobně věnuje vyjednávání pomocí NLP – neurolingvistického programování. Pomocí praktických příkladů a cenných tipů vám Thomas Fritzsche objasní nejdůležitější psychologické strategie a metody, díky nimž budete vyjednávat flexibilně, úspěšně a zaměřeni na svůj cíl. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak přesvědčivě vyjednávat: Psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1) , Business modelování (978-80-271-3356-7)

Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)

Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)
Detail

Kniha - autor Pavel Kohout, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Autor věnuje pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, podstatnou část tvoří algoritmické investování. (alza.cz)

Podobné produkty ako Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4) , Investiční strategie: 7. aktualizované a přepracované vydání (978-80-247-5064-4)

Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)

Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)
Detail

Kniha - autor Josef Krause, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6) , Čtenářské strategie: u předškolních dětí a nečtenářů (978-80-262-1858-6)

Jak se úspěšně učit: Nejlepší strategie a techniky (978-80-271-0286-0)

Jak se úspěšně učit: Nejlepší strategie a techniky (978-80-271-0286-0)
Detail

Kniha - autor Eberhardt Hofmann; Monika Löhle, 192 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Ať už studujete, učíte se sami jazyky či se profesně vzděláváte, díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivnějiDíky této knížce se budete učit mnohem snadněji a efektivněji, lépe si nové poznatky zapamatujete a u zkoušek či v práci se vám bude dařit. Zjistíte, jaký styl učení vám vyhovuje, poznáte vhodné metody učení a time managementu, paměťové i relaxační techniky a dozvíte se, jak si učení s úspěchem zorganizovat. Kniha obsahuje mnoho testů, praktických rad a tipů. DOZVÍTE SE:Jak se rychle naučit velké množství slovíček nebo dat?Jak na to, když je důležité látku pochopit?Jak obelstít paměť, abyste nezapomínali?Proč je dobré psát si taháky?V jaký moment přináší učení více škody než užitku?Jaký jste učební typ a co to pro vás znamená?Jak zvýšit potenciál svého mozku pomocí strukturování a myšlenkových map?Proč si vizualizovanou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak se úspěšně učit: Nejlepší strategie a techniky (978-80-271-0286-0)

Čtyři směry business myšlení (978-80-87981-31-3)

Čtyři směry business myšlení (978-80-87981-31-3)
Detail

Kniha - autor František Hroník, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé. Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybychom nejistoty nezakoušeli, už nejsme mezi živými. Nechte se pozvat k přemýšlení o sobě, druhých a světě a také o budoucnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Čtyři směry business myšlení (978-80-87981-31-3)

Hodnota a e-business (978-80-210-5506-3)

Hodnota a e-business (978-80-210-5506-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Alena Klapalová, 180 stran, česky Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hodnota a e-business (978-80-210-5506-3)

Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2)

Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Hanuliaková, a kol., 220 stran Publikácia reflektuje na aktuálnu problematiku súčasnej pedagogickej praxe, ktorou je agresívne správania detí a mládeže. Primárne sa orientuje na výchovné aspekty prevencie prostredníctvom prosociálnej, osobnostnej a sociálnej výchovy, na výchovu k hodnotám a tradíciám. Súčasťou textu sú konkrétne návrhy ako eliminovať agresivitu u žiakov, kyberšikanovanie a praktické ukážky, metodické postupy realizácie programov pri prevencii sociálno-patologických javov. (alza.cz)

Podobné produkty ako Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2)

Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)

Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Srpová, Ivana Svobodová, Pavel Skopal, Tomáš Orlík, 200 stran Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít banka, pokud budete uvažovat o financování svého podnikatelského plánu formou úvěru, a seznámíte se i s dalšími možnostmi jeho financování. Dozvíte se, jak postupovat při tvorbě firemní strategie, prostřednictvím které dokážete prezentovat svoji připravenost na budoucnost. Kniha je určena podnikatelům, manažerům i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením. (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)

Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5)

Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5)
Detail

Kniha - autor Lucie Polenská, 152 stran, česky, pevná s přebalem matná Tato kniha je určena všem, které zajímají obyčejně neobyčejné příběhy ze života. Příběhy vypráví, jakým způsobem vytváříme vztahy a jak s nimi zacházíme. V této knížce chce autorka poukázat na jednu velmi absurdní věc, kterou nazvala strategiemi lásky. Většina z nás používá nějaké strategie na získání toho nejdůležitějšího, co v životě potřebujeme. Obvykle k tomu používáme strategie, které jsou nečisté a zároveň očekáváme, že získáme něco čistého a krásného. Kolika z nás už konečně dojde, že ze špíny drahokam nikdy uplácat nemůžeme? Kolik času ještě potřebujeme, abychom pochopili svoje vlastní strategie? Kolik z nás má zájem poznat, kým jsme a kým chceme být? Pojďme se tedy na chvilku ponořit do hloubky příběhů plných napětí a nečekaných konců. Pojďme zkusit pochopit ten nejzáhadnější fenomén, kterým je Láska. (alza.cz)

Podobné produkty ako Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5)

Moderně s Moodlem: Jak využít e-learning ve svůj prospěch? (978-80-905802-7-5)

Moderně s Moodlem: Jak využít e-learning ve svůj prospěch? (978-80-905802-7-5)
Detail

Kniha - autor Václav Maněna, 294 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezi dnešní nejvyužívanější vzdělávací technologie patří bezesporu e-learningové systémy. Díky širokým možnostem pro podporu vzdělávání je e-learning používán nejen ve školách, ale i ve firmách. Oblíbeným e-learingovým systémem je Moodle, který je poskytován zdarma jako otevřený software, takže si ho můžete bezplatně vyzkoušet. Václav Maněna se dlouhodobě věnuje e-learningu a využití technologií ve výuce. Své zkušenosti z komerční sféry předává studentům (budoucím učitelům informatiky) při výuce předmětu Didaktika informatiky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderně s Moodlem: Jak využít e-learning ve svůj prospěch? (978-80-905802-7-5)

Algoritmy pro život: Jak využít počítačové algoritmy při každodenním rozhodování (978-80-7555-037-8)

Algoritmy pro život: Jak využít počítačové algoritmy při každodenním rozhodování (978-80-7555-037-8)
Detail

Kniha – Skoncujte s nerozhodností díky aplikaci počítačových postupů v každodenním životě – autor Brian Christian; Tom Griffiths, 400 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Skoncujte s nerozhodností díky aplikaci počítačových postupů v každodenním životěBojujete často s nerozhodností a kladete si otázky jako: Čemu se mám v práci věnovat nejdřív? Bude lepší zaparkovat na prvním volném místě, nebo jet dál do centra? Kolik bytů mám projít před rozhodnutím o koupi? Najdu dvě stejné ponožky?Jakkoli to zní překvapivě, v běžném životě neustále řešíme obdobu nejtěžších problémů, jimiž se zabývají informatici. Od počítačů neočekáváme váhání, neefektivitu ani lítost nad špatným rozhodnutím - proč tedy nevyužít počítačových postupů pro optimalizaci našich každodenních rozhodnutí?Kniha se stala bestsellerem Amazonu v kategorii Věda. (alza.cz)

Podobné produkty ako Algoritmy pro život: Jak využít počítačové algoritmy při každodenním rozhodování (978-80-7555-037-8)

Sny jako zdroj sebepoznání: Jak využít sny k osobnímu rozvoji (978-80-247-5690-5)

Sny jako zdroj sebepoznání: Jak využít sny k osobnímu rozvoji (978-80-247-5690-5)
Detail

Kniha - autor Marta Helingerová, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Naučte se spolu s námi přistupovat ke snům, porozumějte jim a využijte je pro svůj osobní rozvoj. Pomohou vám vyřešit problémy a orientovat se v životních situacích, ať už se týkají osobních vztahů, nebo zaměstnání. Autorka vás seznámí s technikami výkladu snů a představí vám jejich svébytný jazyk plný obrazů a symbolů jako přirozenou „řeč duše“, která se tímto způsobem vyjadřuje k našemu životu a jejíž hlas bychom neměli přeslechnout. Vysvětlí vám, proč míváme noční můry, co se děje v dětských snech a co je to lucidní snění. Ukáže vám, jak je možné sny využít v každodenním životě, a především k vlastnímu sebepoznání. Budete až překvapeni, co vše se ve vašem životě náhle změní. Poznejte tedy sami sebe a sněte! (alza.cz)

Podobné produkty ako Sny jako zdroj sebepoznání: Jak využít sny k osobnímu rozvoji (978-80-247-5690-5)

Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)

Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Fučík, 170 stran, česky Od počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu? První část analýzy odpovídá kvantitativnímu popisnému přístupu a prostřednictvím sekundární analýzy směřuje k popisu různých aspektů porozvodové situace: sociální situace domácností rozvedených, rodičovské dráhy žen, které zažily rozvod a navazování nových partnerství. Zároveň zkoumáme efektivitu mezigeneračního... (alza.cz)

Podobné produkty ako Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)

Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)

Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)
Detail

Kniha - autor Petr Fučík, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Od počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Modernizace partnerských vztahů mimo jiné přináší také snazší možnost vystoupit z neuspokojivého manželství. Rozšiřující se kultura rozvodovosti je relativně novým fenoménem, jenž nabývá na významu během posledních desetiletí, a je možné, že rozvod ovlivní mechanismy sociální reprodukce. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu? (alza.cz)

Podobné produkty ako Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)

Investiční strategie pro třetí tisíciletí (978-80-247-5064-4)

Investiční strategie pro třetí tisíciletí (978-80-247-5064-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Kohout, 272 stran Osvědčený a plně aktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům. Poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politickoekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností, ale také například studenti finančních a ekonomických oborů. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelně vysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Investiční strategie pro třetí tisíciletí (978-80-247-5064-4)

Self Made : The definitive guide to business startup success - Bianca Miller-Cole, Byron Cole

Self Made : The definitive guide to business startup success - Bianca Miller-Cole, Byron Cole
Detail

SELF-MADE IS A TRULY DEFINITIVE GUIDE; A 'GO-TO' BOOK FOR ALL ENTREPRENEURS AT ANY STAGE OF BUSINESS. This authoritative, focused guide by two of the UK's brightest young entrepreneurs - The Apprentice runner-up, Bianca Miller and serial entrepreneur, Byron Cole - is a comprehensive toolkit for anyone who wants to make a success of running their own business. Featuring interviews with well known entrepreneurs, entertainers and industry experts, the book covers every tier of the business development process, from start-up to exit, offering practical, implementable and global advice on the start up process. De-coding the jargon that is prevalent in business circles today, this book provides straightforward advice on converting an innovative business concept into a commercially viable proposition. It will help you to avoid the costly common mistakes of many who have gone before you, and create a sustainable enterprise that will flourish. Read Self Made and run your own business without fear of failure. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Self Made : The definitive guide to business startup success - Bianca Miller-Cole, Byron Cole

Lesní terapie ve městě: Jak využít efektu biofilie v urbanizovaném světě? (978-80-7336-994-1)

Lesní terapie ve městě: Jak využít efektu biofilie v urbanizovaném světě? (978-80-7336-994-1)
Detail

Kniha - autor Clemens G. Arvay, česky Příroda je ten nejúčinnější lék proti civilizačním chorobám, jako je stres, kardiovaskulární problémy a deprese. V lese posilujeme náš imunitní systém a orgány do poslední buňky. Jak se ale má člověk dostat k léčivé síle přírody ve městě? Je lesní terapie ve městě možná? Clemens Arvay je optimista. Tento profesí biolog ukazuje, jak a proč se města vystavěná v souladu s přírodou podepisují na zdraví jednotlivce či dobré kondici celé společnosti. Kniha obsahuje mimo jiné praktické tipy, jak mohou obyvatelé měst využívat léčivé síly přírody už dnes. (alza.cz)

Podobné produkty ako Lesní terapie ve městě: Jak využít efektu biofilie v urbanizovaném světě? (978-80-7336-994-1)

Strategie a taktika prodeje: Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji (978-80-87079-64-5)

Strategie a taktika prodeje: Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji (978-80-87079-64-5)
Detail

Kniha - autor Čeněk Tim Šlapák, 132 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce, potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního případu. Prodejní know-how jednoho z nejzkušenějších profesionálů z obchodní teorie a praxe je zde sdíleno srozumitelnou formou, vychází z jeho dlouholetého úspěšného působení v prodeji a z jeho studií a praktického aplikování moderní psychologie. Zkušený, ale i začínající prodejce zde přehledně a na jednom místě nalezne všechny nástroje z pomyslné profesní brašny prodejce. Jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují tak, aby popisovaly postup celým prodejním cyklem. Je zde ukázáno, jak důležité pro úspěšný prodej je znát a umět používat jak taktiku, tak i strategii. V knize jsou uvedeny odpovídající příklady z praxe zkušeného profesionála, které umožňují čtenáři hlouběji a citlivěji vnímat vyzkoušené praktiky. Kromě doporučení... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie a taktika prodeje: Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji (978-80-87079-64-5)

Strategie řízení nákupu: Krok za krokem (978-80-7400-414-8)

Strategie řízení nákupu: Krok za krokem (978-80-7400-414-8)
Detail

Kniha - autor Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál. Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se, že nákup má významný strategický potenciál a že může být důležitým zdrojem konkurenční výhody. V současnosti se role nákupu postupně rozšiřuje do oblastí, jako je spolupráce s dodavateli na inovacích, nákup veškerých služeb včetně outsourcingu podpůrných funkcí, standardizace procesů v celém dodavatelském řetězci, využití konceptu Total... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie řízení nákupu: Krok za krokem (978-80-7400-414-8)

Praktická plicní chirurgie: Indikace a strategie (978-80-7345-489-0)

Praktická plicní chirurgie: Indikace a strategie (978-80-7345-489-0)
Detail

Kniha - autor Alice Tašková; Vladislav Hytych, 272 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plicní chirurgie se v průběhu posledních 20 let stala jedním z hlavních chirurgických oborů. Je to výsledek dříve nepředstavitelného medicínského a technického pokroku, ale také požadavků, které jsou na plicní chirurgii kladeny. V návaznosti na úspěšné publikace „Minimum plicní chirurgie – krok za krokem“ (V. Hytych a kol., Maxdorf 2013) a „Plicní chirurgie v instruktivních kazuistikách“ (V. Hytych, A. Tašková, M. Vašáková a kol., Maxdorf 2014) připravil kolektiv plicních chirurgů z Thomayerovy nemocnice v čele s MUDr. Alicí Taškovou a doc. MUDr. Vladislavem Hytychem, Ph.D., novou monografii „Praktická plicní chirurgie“. Kniha rekapituluje základy anatomie hrudníku, zásady předoperačního vyšetření, anestezii u plicních operací, perioperační a pooperační péči, hlavní oddíly pak obsahují podrobné popisy jednotlivých operací se stručnou charakteristikou, indikacemi,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Praktická plicní chirurgie: Indikace a strategie (978-80-7345-489-0)

IS/IT strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4)

IS/IT strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4)
Detail

Kniha - autor Miloslav Keřkovský; Alena Hanzelková; Jitka Kominácká, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organizace a řízení, komunikace a vytvářená distribučních kanálů se zákazníky a dodavateli, prostředkem zvyšování produktivity, efektivnosti, kvality, flexibility výroby a služeb. IS/IT jsou nezbytné vzhledem ke globalizaci a zvyšující se dynamice trhů, zkracování inovačních cyklů a zvyšování intenzity konkurenčního boje. Stále více rozhodují o podnikatelském úspěchu či neúspěchu. Zasahují do všech oblastí managementu a týkají se stále většího okruhu zainteresovaných osob (stakeholders). Na druhé straně, i přes trendy zvyšování výkonů a snižování jednotkových nákladů na IS/IT, zejména hardware, jsou... (alza.cz)

Podobné produkty ako IS/IT strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4)

Stezky a strategie I: Metodologické trajektorie dějepisu umění (především ve střední Evropě) (978-80-7485-151-3)

Stezky a strategie I: Metodologické trajektorie dějepisu umění (především ve střední Evropě) (978-80-7485-151-3)
Detail

Kniha - autor Ján Bakoš, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je souborem esejí, které se zabývají metodologií dějin umění. V roce 2013 byly publikovány pod názvem Discourses & Strategies ve vydavatelství Petera Langa ve Frankfurtu nad Mohanem. Některé ze studií, které jsou zařazeny do českého vydání, jsou značně prepracovány a doplněny. Spojuje je nejen zorný úhel, z něhož autor problematiku nahlíží - perspektiva středoevropského badatele -, ale také poznání, že konkrétní uměleckohistorický výzkum obsahuje často nereflektované teoretické premisy, které mají jak epistemologickou, tak také ideologickou povahu. Autor je přitom přesvědčen, že teoretická sebereflexe je nevyhnutelnou, nikoli však samoúčelnou součástí vědecké disciplíny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Stezky a strategie I: Metodologické trajektorie dějepisu umění (především ve střední Evropě) (978-80-7485-151-3)

Jak využít pro zdraví potraviny a byliny: podle znalostí tradiční čínské medicíny (978-80-257-2839-0)

Jak využít pro zdraví potraviny a byliny: podle znalostí tradiční čínské medicíny (978-80-257-2839-0)
Detail

Kniha - autor Zhang Yifang; Yao Yingzhi, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Správný výběr potravin a bylinek, které jsou pro vás vhodné, může znamenat významný krok na cestě nejen k uzdravení z případné nemoci, ale také k tomu, abyste se ve svém těle cítili dobře. V této knížce se dozvíte, jak si správně vybrat a kombinovat různé varianty potravin, aby co nejlépe přispěly k vaší vnitřní rovnováze, přinesly vám životní vitalitu a rovněž odpovídaly vaší tělesné konstituci. Knížka vychází z poznatků tradiční čínské medicíny a ukáže vám, jak předcházet některým onemocněním a také jak skvěle vypadat a skvěle se cítit. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak využít pro zdraví potraviny a byliny: podle znalostí tradiční čínské medicíny (978-80-257-2839-0)
Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3), Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví (978-80-875-0029-3), Jak přesvědčivě vyjednávat: Psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1), Jak jednat s problematickými lidmi: Rychlé a účinné strategie jednání nejen s potížisty (978-80-7508-607-5), Hodnota a e-business (978-80-210-5506-3), How to run a business without risk (9781911511144), Business Intelligence (80-247-1094-3), Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1), Milostná strategie (978-80-87166-13-0), Podniková strategie (978-80-7400-507-7), Strategie úniku (978-80-758-5651-7), Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1), Strategie úniku (978-80-7585-651-7), Evoluce touhy (Strategie sexuálního chování) (978-80-727-2214-3), Korporátní strategie: Krok za krokem (978-80-7400-620-3), Business Risk Buster Intervenes 3, Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2), Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4), Čtyři směry business myšlení (978-80-87981-31-3), Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6), Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4), Cesta k rovnováze: Ekonomická strategie pro ČR (80-7254-694-5), Praktická plicní chirurgie: Indikace a strategie (978-80-7345-489-0), SPINERGO Business černá, SPINERGO Business šedá, Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5), Handmade business (978-80-7555-163-4), Business modelování (978-80-271-3356-7), Investiční strategie: 7. aktualizované a přepracované vydání (978-80-247-5064-4), Čtenářské strategie: U předškolních dětí a nečtenářů (978-80-262-1858-6)