Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Produkt Základy marketingu (978-80-247-5869-5) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Základy marketingu (978-80-247-5869-5) upraviť a produkt hľadať znova.

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Detail

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu (978-80-247-5869-5) , Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu (978-80-247-5869-5) , Absolutní základy moderního marketingu

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3) , Základy statistiky (978-80-247-5786-5)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6) , Základy podnikání (978-80-247-3339-5)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0) , Marketing základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5) , Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6) , Marketing základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3) , Marketing základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing (978-80-247-4670-8) , Základy strategického řízení a rozhodování (978-80-247-1911-5)

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9) , Základy financí (978-80-247-3669-3)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4) , Základy fyziky pro lékařské a zdravotnické obory (978-80-247-4712-5)

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek , Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek , Základy lékařské fyziologie (978-80-247-2526-0)

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0) , Základy posuzování invalidity (978-80-247-3535-1)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek , Základy klinické adiktologie (978-80-247-1411-0)

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý , Základy klinické obezitologie (978-80-247-3252-7)

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý , Základy realistické kresby (978-80-247-4058-4)

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0) , Základy klinického výskumu (978-80-247-5713-1)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8) , Základy malování akvarelem (978-80-247-4793-4)

Základy marketingu - Karlíček Miroslav

Základy marketingu - Karlíček Miroslav
Detail

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Karlíček Miroslav , Základy rodinných domů (978-80-247-4720-0)

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
Detail

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý , Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1) , Základy praktické terminologie pro sestry (978-80-247-3697-6)

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha , Základy psychologie pro zdravotnické obory (978-80-247-4062-1)

Event marketing (80-247-0646-6)

Event marketing (80-247-0646-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Event marketing (80-247-0646-6) , Základy klinické onkologie (978-80-7262-716-5)

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu (978-80-271-1296-8) , Základy chemie 2 (978-80-7373-162-5)

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková

Detail

V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou nenásilnou inkluzí zapojit do společenského a ekonomického dění osoby, jež jsou na klasickém trhu práce znevýhodněné. Představují spektrum aktivit hrající v našem tržním systému velmi důležitou roli. Nová a ojedinělá publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři základní orientaci a prohloubení znalostí o problematice sociálního podnikání a marketingu, jehož sílu si málokdo uvědomuje. Jeho cílem není přesvědčit lidi o koupi určité značky jogurtů nebo čajů, nýbrž změnit chování společnosti, změnit její názory a vnímání světa. Ten, komu se to daří, má v ruce neuvěřitelně silný nástroj. Proto je na místě opatrnost při tvorbě sociální reklamy, ale i kritické myšlení ze strany příjemce. Dalším cílem knihy je pomoci měnit v naší společnosti hluboce zakořeněné negativní předsudky pramenící ze skutečnosti, že marketing může výrazným a zároveň pro ně nežádoucím způsobem ovlivňovat chování lidí. Tato negativní konotace může být korigována jen detailním poznáním podstaty a účelů marketingu i faktu, že jeho smyslem není vždy jen manipulace. Publikace je určena odborné veřejnosti z řad sociálních podnikatelů, managementu malých a středních podniků. Určena je rovněž studentům managementu a marketingu pro doplnění uceleného přehledu o možnostech marketingu v sociálním podnikání, pracovníkům veřejné správy a státním i soukromým institucím. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková , Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Výzvy marketingu v současné krizi (978-80-904-6457-5)

Výzvy marketingu v současné krizi  (978-80-904-6457-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Mgr. Jiří Boháček, Dr., 192 stran Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. (alza.cz)

Podobné produkty ako Výzvy marketingu v současné krizi (978-80-904-6457-5) , Základy srdeční elektrofyziologie a katétrových ablací (978-80-247-3677-8)

Přináležení (978-80-247-4134-5)

Přináležení (978-80-247-4134-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Toko-pa Turner, 256 stran, česky Se svou typickou hloubkou a vytříbeným stylem nám Toko-pa nabízí cestu k přináležení vedoucí z nitra ven. Na základě mýtů, příběhů a snů nás přivádí ke zdroji našeho odcizení, kdy se vyhnanství stává nutným krokem iniciace do autentického bytí. Následně rozebírá dovednosti přináležení – postupy pocházející od předků na léčení našich ran a obnovení opravdového přináležení k životu i ke světu. Většina lidí si představuje přináležení jako skutečnost vázanou k nějakému mýtickému místu nebo člověku nebo kmenu a celý život stráví jeho marným hledáním. Co když ale přináležení nelze vůbec lokalizovat? Co když se jedná o dovednost, kterou jsme ztratili či zapomněli? Kanadská autorka s velkým množstvím obdivovatelům svým košatým vyprávěcím stylem provádí čtenáře různými aspekty hledání sám sebe a svého místa ve světě. Doporučujeme jako inspirační zdroj čtenářům, kteří řeší své kořeny a zabývají se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Přináležení (978-80-247-4134-5) , Základy klasické hudební kompozice (978-80-7476-023-5)

iPhone (978-80-247-4457-5)

iPhone (978-80-247-4457-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Vávrů, 192 stran Tato kniha provede čtenáře krok za krokem vývojem nativních mobilních aplikací pro iPhone, nejúspěšnější mobilní platformu současnosti. Autor popisuje krok za krokem kompletní postup vývoje mobilní aplikace, od instalace vývojového prostředí, představení úspěšného frameworku Phonegap a Jquery Mobile, jeho vlastností a funkcí a názorně Vás provede krok po kroku vytvořením typické iPhone aplikace, testování na zařízení i emulátoru a její následný upload do Apple Appstore.Čtenář se tak naučí vše potřebné pro vývoj vlastních mobilních aplikací pro iPhone schopných využívat moderní technologie jako GPS, kompas, fotoaparát, souborový systém, vzdálená práce s daty a mnohé další za použití HTML5 a Javasrciptu. (alza.cz)

Podobné produkty ako iPhone (978-80-247-4457-5) , Základy gymnastické přípravy dětí (978-80-271-1284-5)

Tenis (978-80-247-2703-5)

Tenis (978-80-247-2703-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Linhartová, 104 stran Tato moderně zpracovaná kniha o tenise se věnuje komplexnímu shrnutí teorie a hlavně praxe tenisové výuky. Její autorkou je zkušená tenistka a trenérka dětí i aktivních hráčů. Čtenáři se seznámí s technikou a nácvikem jednotlivých tenisových úderů, s taktickými zásadami dvouhry a čtyřhry, s osobností trenéra a zásadami tréninku dětí a mládeže. Autorka se věnuje také systému nových tenisových soutěží pro děti - minitenisu (věková kategorie 6-7 let) a babytenisu (věková kategorie 8-9 let). (alza.cz)

Podobné produkty ako Tenis (978-80-247-2703-5) , Metalex (978-80-247-5195-5)

Leadership (978-80-247-4163-5)

Leadership (978-80-247-4163-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Steve Radcliffe, 176 stran Knížka, která je evropským bestsellerem a sklízí mnoho nadšených reakcí, ukazuje, že leadership nemusí být komplikovanou záležitostí, ale naopak - stačí, když se soustředíte na tři skutečně rozhodující oblasti leadershipu. Autor, jenž patří k nejúspěšnějším koučům lídrů, vám kombinací otázek a akčních plánů nabídne návod, jak krok za krokem identifikovat oblasti, na něž byste se vy osobně měli zaměřit. Podělí se o rady a osvědčené techniky, které přispějí k významnému zlepšení vašich vůdčích dovedností. Mimořádnost knihy podtrhuje také to, že Steve Radcliffe vychází ze své práce se skutečnými lídry v reálných situacích. (alza.cz)

Podobné produkty ako Leadership (978-80-247-4163-5)

Andragogika (978-80-247-4824-5)

Andragogika (978-80-247-4824-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Milan Beneš, 176 stran Vzdělávání dospělých je dynamicky se rozvíjející obor, který reaguje na aktuální požadavky praxe a vzdělávací politiky, mj. i sociálních a vzdělávacích programů EU. Tato úspěšná publikace slouží jako základní učební text pro studenty andragogiky a personálního řízení a mapuje tento multidisciplinární obor v celém jeho rozsahu. Detaily knihy: Autor: Milan Beneš Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-247-4824-5 Počet stran: 176 (alza.cz)

Podobné produkty ako Andragogika (978-80-247-4824-5)

Koučování (978-80-247-4121-5)

Koučování (978-80-247-4121-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Michaela Daňková, 112 stran S koučováním se takříkajíc "roztrhl pytel". Koučuje se vedení zaměstnanců, rozvoj učitelů, výchova dětí, prodejní výsledky, sport, vyváženost "rodina-práce", a dokonce i sex. Koučovat můžeme svého šéfa, kolegy, zaměstnance, manžela, děti i sami sebe. Nemůžeme se proto ani divit, že když se řekne kouč, tak hodně lidí zpozorní: "Kouč - aha, to je ten échytrák\', co nám nic neřekne, pořád se nás bude ptát a nakonec za to chce zaplatit?"Koučování není všelék, ale je dobré si uvědomit, že se jedná o účinný způsob řízení, který nám může hodně pomoci. Stačí jen uplatňovat jej na správných místech a u správných lidí. Inspirujte se proto v právě aktualizované a doplněné knize Koučování - kdy, jak a proč. Obohatí váš rejstřík práce s lidmi, pochopíte díky ní hlavní principy koučování a naučí vás naplňovat je v každodenní praxi. Přejeme vám mnoho úspěchů při praktickém koučování a řízení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Koučování (978-80-247-4121-5)

Logohrátky (978-80-247-3975-5)

Logohrátky (978-80-247-3975-5)
Detail

Kniha - 120 stran, česky „Opičinky opičí svaly nejlíp procvičí.“ Neohebný jazýček zase nejlépe rozpohybují Logohrátky. Není výslovnost vašeho předškoláka úplně v pořádku? Rádi byste své dítě podpořili v mluvních dovednostech a motivovali ho ke správné výslovnosti? Skvěle vám v tom pomůže tato hravá ilustrovaná knížka. Díky říkankám, hádankám a zábavným úkolům se svým předškolákem procvičíte výslovnost těžších hlásek a hláskových skupin, a navíc si spolu užijete hodně zábavy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Logohrátky (978-80-247-3975-5)

Jóga (978-80-247-2071-5)

Jóga (978-80-247-2071-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Bártová Helena Kubrychtová, Robert Stuchlík, 208 stran Současný člověk hledá nástroje k posílení tělesného i duševního zdraví, ke zlepšení partnerských vztahů, k prosperitě a šťastnému životu. Moudrost dávných mistrů vtělená do systému jógy nám přináší cenné podněty, poučky, techniky a směry k další cestě. Publikace, určená cvičitelům jógy, na tělo orientovaným psychoterapeutům i všem zájemcům o zdravý životní styl, předkládá čtenářům ucelený přehled různých směrů jógy. Vysvětluje, co a proč v józe funguje a nabízí také možnosti cvičení specifickým skupinám zájemců, jako jsou nastávající maminky, děti a senioři. Autoři popisují techniky dýchání, očistné techniky, cvičení jógových ásán, relaxační a meditační techniky jako základní prostředky, které je možné aplikovat v běžném životě. Ukazují, že budování psychické a fyzické kondice umožňuje díky technikám jógy žít život v harmonii s vlastní kontrolou a odpovědností k sobě a ostatním. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jóga (978-80-247-2071-5)

Andragogika (978-80-247-4824-5)

Andragogika (978-80-247-4824-5)
Detail

Kniha - autor Milan Beneš, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace vychází v druhém, aktualizovaném a podstatně rozšířeném vydání. Doplněny byly zejména části týkající se vývoje vzdělávání dospělých v ČR, andragogiky jako vědní disciplíny i didaktických otázek. Pozornost je věnována též rostoucímu významu dokumentů vzdělávací politiky – do knihy byly zařazeny kapitoly, které analyzují výchozí stanoviska těchto dokumentů, především teorii humánního kapitálu a koncept znalostní společnosti. Publikace zohledňuje zejména poznatky spojené se sociologickým pohledem na učení se dospělých. Kniha obsahuje kromě vysvětlení základních termínů například: * přehled hlavních směrů andragogických teorií * příklady organizace vzdělávání dospělých * cílové skupiny ve vzdělávání dospělých * profesní vzdělávání dospělých * andragogické profese a profesionalizace andragogické práce (alza.cz)

Podobné produkty ako Andragogika (978-80-247-4824-5)

Fimo (978-80-247-3834-5)

Fimo (978-80-247-3834-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Petra Nemravová, 80 stran Kniha je zaměřena na tvorbu tzv. "canes" - roliček a hranolků s různými motivy, je tedy svým pojetím monotematická - zabývá se "pouze" jedním aspektem práce s polymerovou hmotou, avšak práce s caney (cane = váleček, rolička či hranolek z polymerové hmoty se vzorem) je jedním z velkých témat. Kolik je na světě obrázků a tvarů, tolik může být i caneů. V oblasti polymerové hmoty je právě tvorba barevných roliček jedním ze základních stavebních kamenů této výtvarné techniky, tyto se pak využívají při vytváření šperků a dalších předmětů. Navíc jsou v knize popsána i tzv. "roksová lízátka a bonbóny". Kniha částečně doplňuje první publikaci: Fimo - šperky z polymerové hmoty. (alza.cz)

Podobné produkty ako Fimo (978-80-247-3834-5)

Futsal (978-80-247-2534-5)

Futsal (978-80-247-2534-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kresta, 112 stran Tato ojedinělá publikace pojednává o futsalu FIFA - dynamicky se rozvíjejícím sportovním odvětví, které se vyvinulo z fotbalu. Výkonnostním i rekreačním hráčům, trenérům a učitelům tělesné výchovy i všem ostatním zájemcům představuje futsal z komplexního pohledu. Autor, bývalý aktivní hráč a současný mezinárodní rozhodčí, jej srovnává s ostatními formami fotbalu, věnuje se především herním činnostem jednotlivce, herním kombinacím a systémům, nezapomíná ani na pravidla hry a informace o soutěžích a na specifický futsalový trénink. Kniha obsahuje množství názorných fotografií a schémat. (alza.cz)

Podobné produkty ako Futsal (978-80-247-2534-5)

Logohrátky (978-80-247-3975-5)

Logohrátky (978-80-247-3975-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Zuzana Pospíšilová, 120 stran „Opičinky opičí svaly nejlíp procvičí.“ Neohebný jazýček zase nejlépe rozpohybují Logohrátky. Není výslovnost vašeho předškoláka úplně v pořádku? Rádi byste své dítě podpořili v mluvních dovednostech a motivovali ho ke správné výslovnosti? Skvěle vám v tom pomůže tato hravá ilustrovaná knížka. Díky říkankám, hádankám a zábavným úkolům se svým předškolákem procvičíte výslovnost těžších hlásek a hláskových skupin, a navíc si spolu užijete hodně zábavy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Logohrátky (978-80-247-3975-5)

Metalex (978-80-247-5195-5)

Metalex (978-80-247-5195-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Marcel Gause, 232 stran Publikace zachycuje zajímavý a v mnoha ohledech jedinečný příběh značky Metalex (zkráceně MTX). Vypráví o osudech hlavních aktérů a zároveň přináší technický popis okruhových a soutěžních speciálů i dalších výrobků. Kromě unikátních fotografií a kreseb jsou zde vůbec poprvé publikovány souhrnné tabulky s kompletními technickými údaji jednotlivých vozidel. (alza.cz)

Podobné produkty ako Metalex (978-80-247-5195-5)

Demence (978-80-247-1490-5)

Demence (978-80-247-1490-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimír Pidrman, 192 stran Praktická kniha předního českého autora, doc. MUDr. Vladimíra Pidrmana, Ph.D., přináší diagnostiku a diferenciální diagnostiku demence. Zabývá se neurobiochemií, patologií a neuropatologií demence a uvádí terapeutické postupy léčby kognitivní poruch, poruch chování a změn aktivit denního života. A to vše jak z pohledu farmakologického, tak i behaviorálního. Nezapomíná ani na výživu - často opomíjenou problematiku dementních nemocných. Vymezuje roli pečovatele. Publikace je doplněna zajímavými kazuistikami a je určena zejména nejširší lékařské veřejnosti a studentům medicíny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Demence (978-80-247-1490-5)

Svíčky (978-80-247-2675-5)

Svíčky (978-80-247-2675-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Šabatka, 48 stran, česky Druhá knížka o svíčkách vycházející v edici Šikovné ruce obsahuje nové techniky ruční výroby svíček doposud u nás nepublikované. Zaměřuje se zejména na ty zájemce, kteří si již vyzkoušeli základní techniky a mají zájem zdokonalit se v technikách nových a složitějších. Novinkou je tvarování svíček z odlitých parafinových plátů, rolované svíčky, palmové svíčky, skládané svíčky a v neposlední řadě nové směry v dekorování a zdobení svíček. Také zde nalezneme popis možných chyb při výrobě svíček, jejich příčiny a odstraňování. (alza.cz)

Podobné produkty ako Svíčky (978-80-247-2675-5)

Zlato (978-80-247-5210-5)

Zlato (978-80-247-5210-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Bohumil J. Studýnka, Jan Struž, 344 stran Výpravná a šíří zpracování tématu výjimečná publikace z pera renomovaných autorů představuje zlato jako přírodní produkt mimořádných vlastností, který hýbal osudy jednotlivců i celých národů a který se stal pro lidstvo ztělesněním nepomíjivé kvality a hodnoty. Poutavý text je doprovázen nádhernými fotografiemi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zlato (978-80-247-5210-5)

Plavání (978-80-247-2154-5)

Plavání (978-80-247-2154-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Irena Čechovská, Tomáš Miler, 136 stran Druhé, přepracované vydání úspěšné knihy přináší všem kondičním i výkonnostním plavcům, učitelům a trenérům mládeže moderní pohled na výuku plavání. Kniha představuje plavání jako jednu z nejoblíbenějších pohybových aktivit pro každého bez rozdílu věku a pohlaví. Podrobně popisuje čtyři základní plavecké způsoby a postup výuky plavání. Začátečníkům usnadní zvládnutí správné techniky pohybu, zkušenějším plavcům pomůže vypilovat jednotlivé způsoby a poradí, jak optimálně trénovat a zvyšovat kondici. Učitelé plavání a trenéři zde najdou mnoho zajímavých postřehů a rad, jak postupovat při vlastní výuce. Publikace se stane pomocníkem i pro ty, kteří chtějí poznávat krásy pod vodou při šnorchlování. (alza.cz)

Podobné produkty ako Plavání (978-80-247-2154-5)

Himmler (978-80-247-3959-5)

Himmler (978-80-247-3959-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Peter Longerich, 720 stran, česky Skutečně epochální práce německého historika a proslulého odborníka na nacismus Petera Longericha odhaluje poslední nevyjasněné otázky kolem říšského vůdce SS Heinricha Himmlera (1900 -1945) - autor jedinečným způsobem poskládal mozaiku Himmlerovy osobní životní historie, politické biografie a dobových nacistických reálií a otevřel nám tak překvapivý pohled na celkovou historii nacistické diktatury. O Himmlerovi panuje spousta stereotypů: někdy je pedantským byrokratem, jindy je zase vylíčen jako ponurý ideolog tzv. konečného řešení. Petr Longerich však čtenáři poskytuje celkový přehled ze všech oblastí, které s Himmlerovou zodpovědností a působením nějakým způsobem souvisí, a ukazuje, jak neuvěřitelným způsobem zosobňuje tento muže strukturu a destruktivní dynamiku nacistické diktatury. Tato první skutečně důkladná biografie říšského vůdce SS a velitele zbraní SS, šéfa Gestapa, komisaře pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako Himmler (978-80-247-3959-5)

Stomie (978-80-247-3256-5)

Stomie (978-80-247-3256-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Veronika Zachová, kolektiv a, 232 stran Jediná ucelená publikace na našem trhu pro sestry, které pečují o pacienty se stomií. Obsahuje přehledné informace o historii, stomických pomůckách, operacích končících stomií, o problémech, které stomiky provázejí. Obsahuje odpovědi na otázky sester, které pečují nejen o potřeby stomiků, ale také zodpovídají dotazy pacientů a jejich příbuzných a poskytují jim psychickou podporu ve složitých situacích. Publikaci doplňují kazuistiky a slovo stomika, který problematiku vnímá z jiného pohledu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Stomie (978-80-247-3256-5)

Networking (978-80-247-5533-5)

Networking (978-80-247-5533-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Lenka Schánová, 160 stran Jak získat nové klienty a obchodní partnery Chcete uspět v networkingu? Chcete rozšířit okruh svých obchodních partnerů, klientů či kamarádů? Známá networkerka ukazuje, že nezáleží na tom, jaký typ člověka jste, zda introvert, extrovert, startupista nebo zkušený podnikatel, abyste v networkingu uspěli. Na základě vlastních zkušeností přináší tipy a triky, jak na to. (alza.cz)

Podobné produkty ako Networking (978-80-247-5533-5)

Fenomén Knížák (978-80-247-5757-5)

Fenomén Knížák (978-80-247-5757-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Ivo Strejček, kolektiv a, 144 stran Kniha Fenomén Knížák vznikla u příležitosti 75. narozenin jedné z nejkontroverznějších postav současného českého dění. Představuje Milana Knížáka jako umělce, výtvarníka a seznamuje čtenáře i s jeho názory občanskými, společenskými, manažerskými i pedagogickými. Nechybí ani malá ochutnávka umělcova díla. (alza.cz)

Podobné produkty ako Fenomén Knížák (978-80-247-5757-5)

Pohádková muzika (978-80-247-5715-5)

Pohádková muzika (978-80-247-5715-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Čtvrtek, Zdeňka Študlarová, 176 stran Vypravte se díky této knížce na zámek knížat Hološveců z Perka! Zapomněly z něj odejít staré časy, proto se tu odehrávají podivuhodné věci. Velkou roli v tom hrají nejen různé pohádkové bytosti, ale i kouzelné nástroje ze zámecké hudební komnatky. V zámku se zkrátka neustále děje něco proti fyzice... (alza.cz)

Podobné produkty ako Pohádková muzika (978-80-247-5715-5)

Frivolitková krajka (978-80-247-4233-5)

Frivolitková krajka (978-80-247-4233-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jarmila Kršková, 112 stran Kniha je učebnicí frivolitkové krajky hlavně pro začátečníky. Autorka se zaměřuje na bižuterii a oděvní doplňky kombinované s korálky. Ke každému výrobku je připojen popis práce i diagram. Detaily knihy: Autor: Jarmila Kršková Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-247-4233-5 Počet stran: 112 (alza.cz)

Podobné produkty ako Frivolitková krajka (978-80-247-4233-5)
Základy marketingu (978-80-247-5869-5), Absolutní základy moderního marketingu, Základy statistiky (978-80-247-5786-5), Základy podnikání (978-80-247-3339-5), Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3), Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6), Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6), Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0), Základy strategického řízení a rozhodování (978-80-247-1911-5), Základy financí (978-80-247-3669-3), Základy fyziky pro lékařské a zdravotnické obory (978-80-247-4712-5), Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3), Základy lékařské fyziologie (978-80-247-2526-0), Základy posuzování invalidity (978-80-247-3535-1), Základy klinické adiktologie (978-80-247-1411-0), Základy klinické obezitologie (978-80-247-3252-7), Základy realistické kresby (978-80-247-4058-4), Základy klinického výskumu (978-80-247-5713-1), Základy malování akvarelem (978-80-247-4793-4), Základy rodinných domů (978-80-247-4720-0), Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3), Základy praktické terminologie pro sestry (978-80-247-3697-6), Základy psychologie pro zdravotnické obory (978-80-247-4062-1), Základy klinické onkologie (978-80-7262-716-5), Základy chemie 2 (978-80-7373-162-5), Konec marketingu (978-80-271-1296-8), Základy srdeční elektrofyziologie a katétrových ablací (978-80-247-3677-8), Základy klasické hudební kompozice (978-80-7476-023-5), Základy gymnastické přípravy dětí (978-80-271-1284-5), Metalex (978-80-247-5195-5)