O podstatě reklamy - světlík jaroslav

Produkt O podstatě reklamy - světlík jaroslav sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu O podstatě reklamy - světlík jaroslav upraviť a produkt hľadať znova.

O podstatě reklamy - Světlík Jaroslav

O podstatě reklamy - Světlík Jaroslav
Detail

Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů. (patro.cz)

Podobné produkty ako O podstatě reklamy - Světlík Jaroslav , O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)

O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)

O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Světlík, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie,... (alza.cz)

Podobné produkty ako O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5) , Hutka jaroslav: tango o praze - cd (bp0114-2)

Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha

Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
Detail

eBook:,„Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha , Allnature čaj světlík lékařský nať 40 g (8595674624499)

K podstate vety - Ján Kačala

K podstate vety - Ján Kačala
Detail

Monografia významného jazykovedca, špecialistu na syntax, si kladie za cieľ zhrnúť základné poznatky o podstate vety. Popri základnej gramatickej úrovni sa podrobne zaoberá sémantickou a obsahovou štruktúrou vety, ale i jej modálnou a emocionálnou stránkou, porovnaniu slovosledu v syntagme a vo vete, prostriedkom prispievajúcim k organickému zapojeniu vety do textu. Takto komplexne spracované dielo s prehľadným usporiadaním, presným vedeckým jazykom vypĺňa medzeru v súčasnej slovenskej jazykovednej literatúre. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako K podstate vety - Ján Kačala , Jaroslav frey

K podstate vety - Kačala Ján

K podstate vety - Kačala Ján
Detail

Monografia významného jazykovedca, špecialistu na syntax, si kladie za cieľ zhrnúť základné poznatky o podstate vety. Popri základnej gramatickej úrovni sa podrobne zaoberá sémantickou a obsahovou štruktúrou vety, ale i jej modálnou a emocionálnou stránkou, porovnaniu slovosledu v syntagme a vo vete, prostriedkom prispievajúcim k organickému zapojeniu vety do textu. Takto komplexne spracované dielo s prehľadným usporiadaním, presným vedeckým jazykom vypĺňa medzeru v súčasnej slovenskej jazykovednej literatúre. (patro.cz)

Podobné produkty ako K podstate vety - Kačala Ján , Stvořena ženou: dopisy matky dceři o podstatě ženství (978-80-7553-499-6)

Díky, Adame - Marek Světlík

Díky, Adame - Marek Světlík
Detail

Kniha připomíná zkušenosti člověka, jenž si "na náměstích vycinkal" dnešní dobu, ale především zažil hrůzné události minulého století: válku, teror padesátých let, osmašedesátý se vším všudy, ale i normalizační bezpráví a blbnutí. V knize tedy píši o některých událostech ke konci války /o náletech/, o únoru 1948, o popravách a lámání osobností v padesátých letech, o závanu uvolnění koncem 60. let a Palachově sebeoběti; několika obrazy shrnuji období normalizace, ale i dobu po převratu i s jejími negativy, která protagonista knihy vnímá trpělivě. A několika obrazy, aby děj nebyl vytržen z dějinného kontextu, popisuji studentské revoluční nálady konce 60. let i jinde v Evropě /Finsko, SRN/. Přes všechna napětí, která líčí, je kniha pokojná: její člověk na svou dobu nahlíží pohledem vědomého křesťana, který i přes váhání ve víře, ke kterému dospěl pod tlakem všech událostí doby - tak jako ostatně přemnoho lidí ztrácí životní jistoty, a bezradně pak hledají smysl svého žití v mnohých jeho nejrůznějších náhražkách -, opět nachází své místo v plnohodnotném životě. Kniha vyjadřuje přesvědčení, že se i praktikující věřící - jako i další a další poctiví lidé - svým životem podíleli na celkovém pnutí doby, které přemohlo komunistický útlak a přispělo k návratu naší země k jejím historickým kořenům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Díky, Adame - Marek Světlík , Láska a žárlivost: pravda o skutečné podstatě lásky (978-80-906389-4-5)

Leros Světlík 50 g

Leros Světlík 50 g
Detail

Leros Světlík 50 g je sypaný bylinný nálev s natí světlíku lékařského, který přispívá k osvěžení unavených očí a ve spojení s koupelí dodá svěžest celému tělu. (drmax.cz)

Podobné produkty ako Leros Světlík 50 g , Strážní andělé: o podstatě a působení našich duchovních vůdců (80-7336-402-6)

K podstate vety: Syntetický pohľad (978-80-8115-066-1)

K podstate vety: Syntetický pohľad (978-80-8115-066-1)
Detail

Kniha - autor Ján Kačala, 152 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Monografia významného jazykovedca, špecialistu na syntax, si kladie za cieľ zhrnúť základné poznatky o podstate vety. Popri základnej gramatickej úrovni sa podrobne zaoberá sémantickou a obsahovou štruktúrou vety, ale i jej modálnou a emocionálnou stránkou, porovnaniu slovosledu v syntagme a vo vete, prostriedkom prispievajúcim k organickému zapojeniu vety do textu. Takto komplexne spracované dielo s prehľadným usporiadaním, presným vedeckým jazykom vypĺňa medzeru v súčasnej slovenskej jazykovednej literatúre. (alza.cz)

Podobné produkty ako K podstate vety: Syntetický pohľad (978-80-8115-066-1) , Bohatství národů (pojednání o podstatě a původu bohatství národů) (978-80-863-8960-8)

BETAVID se světlíkem lékařským 60 tablet

BETAVID se světlíkem lékařským 60 tablet
Detail

BETAVID se světlíkem lékařským pro zdravé oči. Obsahuje extrakty ze světlíku, borůvek a červeného vína a beta-karoten. (drmax.cz)

Podobné produkty ako BETAVID se světlíkem lékařským 60 tablet , Vzkvétání: nové poznatky o podstatě štěstí a duševní pohody (978-80-87270-95-0)

Serafin Světlík - tinktura z bylin 50 ml

Serafin Světlík - tinktura z bylin 50 ml
Detail

Serafin Světlík - tinktura z bylin 50 ml Vysoce kvalitní bylinný výtažek vyrobený z čerstvých bylin speciálním homeopatickým postupem výroby a potencovaný D3. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako Serafin Světlík - tinktura z bylin 50 ml , Jaroslav hašek - povídky

Reklama ...vážně!? ()

Reklama ...vážně!? ()
Detail

Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? () , Dobro a zlo: úvahy zakladatele etikoterapie o podstatě zla a o boji se zlem (978-80-7336-814-2)

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Detail

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil , Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Zuma Oční kapky se světlíkem lékařským 10 ml

Zuma Oční kapky se světlíkem lékařským 10 ml
Detail

Zuma Oční kapky se světlíkem lékařským 10 ml Zdravotnický prostředek. Oční kapky se světlíkem lékařským jsou osvěžující a zklidňující oční kapky s roztokem výtažku ze světlíku lékařského. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako Zuma Oční kapky se světlíkem lékařským 10 ml , Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Allnature Čaj Světlík lékařský nať 40 g (8595674624499)

Allnature Čaj Světlík lékařský nať 40 g (8595674624499)
Detail

Čaj - bylinný, sypaný, 40 g – přispívá k dobrému stavu zraku, osvěžení těla Světlík lékařský má lidový název Ambrožka. Světlík je oblíbený pro svůj příznivý vliv na lidský zrak. Zároveň celkově osvěžuje tělo. Účinky- Normální stav zraku- Osvěžení těla (alza.cz)

Podobné produkty ako Allnature Čaj Světlík lékařský nať 40 g (8595674624499) , Louny na starych pohlednicich martin vostrel havrlant jaroslav rychtarik jaroslav

Reklama ...vážně!? - audiokniha

Reklama ...vážně!? - audiokniha
Detail

Audiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? - audiokniha , Zapadli vlastenci miller jaroslav

Vražda potřebuje reklamu ()

Vražda potřebuje reklamu ()
Detail

Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vražda potřebuje reklamu () , Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)

Základy moderní reklamy

Základy moderní reklamy
Detail

Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy moderní reklamy , Podstata řádu o stavitelském umění a podstatě univerza: kniha prvn: fenomén života (978-80-7485-207-7)

Reklama ...vážně!? 4 ()

Reklama ...vážně!? 4 ()
Detail

Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 4 () , Zahada hlavolamu jaroslav foglar audiokniha

Reklama ...vážně!? 3 ()

Reklama ...vážně!? 3 ()
Detail

Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 3 () , Amazon kindle paperwhite 5 2021 16gb (bez reklamy) (b09tmf6742)

Reklama ...vážně!? 2 ()

Reklama ...vážně!? 2 ()
Detail

Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 2 () , Amazon kindle paperwhite 5 2021 32gb (bez reklamy) (b08n2qk2tg)

Živá reklama - Kaščák Jozef

Živá reklama - Kaščák Jozef
Detail

Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadhľadom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ľahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Živá reklama - Kaščák Jozef , Chaloupek václav, lenk jaroslav samson: písničky a příběhy o zvířátkách (2x cd) - cd (su6118-2)

Dynamické reklamy - Bauckmann David

Dynamické reklamy - Bauckmann David
Detail

Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam. (patro.cz)

Podobné produkty ako Dynamické reklamy - Bauckmann David , Orchestr národního divadla, krombholc jaroslav: tajemství. komická opera o 3 dějstvích (2x cd) - cd (su4069-2)

Srovnávací reklama - Hruda Ondřej

Srovnávací reklama - Hruda Ondřej
Detail

Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají. (patro.cz)

Podobné produkty ako Srovnávací reklama - Hruda Ondřej , Ahome plecháček se jménem jaroslav (23193)

Živá reklama - Kaščák Jozef

Živá reklama - Kaščák Jozef
Detail

Život. Realista ho vidí taký, aký je. Optimista dúfa, že ho vie zlepšiť. Pesimista neverí, že sa s ním dá niečo robiť. Nihilista si je istý, že sa s ním nedá nič robiť. Filozof sa ho pokúša vysvetliť. Anarchista nepotrebuje nikomu nič vysvetľovať. Fanatik verí, že smrťou v mene niečoho sa bude mať v inom živote určite lepšie, čím sa dostáva na úroveň optimistu. Jozef Kaščák do žiadnej z týchto kategórií nepatrí. Jeho blogy sú o veselej hlučnej samote v presýpacích hodinách našej civilizácie. Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadhľadom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ľahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa Kaščáka bude páčiť... (patro.cz)

Podobné produkty ako Živá reklama - Kaščák Jozef , Jarni romance jaroslav vrchlicky martin wels

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Detail

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík , Ked stichne nasa krv reznik jaroslav

Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha

Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha
Detail

Audiokniha:,..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha , Mateřství jako z reklamy: (na lexaurin) (978-80-264-2457-4)

Reklama ...vážně!? 3 - Různí - audiokniha

Reklama ...vážně!? 3 - Různí - audiokniha
Detail

Audiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 3 - Různí - audiokniha , Krček jaroslav: instrumentální skladby - cd (up0201-2)

Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim

Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim
Detail

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim , Jaroslav uhlir zdenek sverak operky cd dvd

A to říkaj voni mně? Sto židovských anekdot - Eduard Světlík - audiokniha

A to říkaj voni mně? Sto židovských anekdot - Eduard Světlík - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Židovský humor je nepřekonatelný. Svědčí o tom i řada sborníků židovských anekdot. Sto nejlepších z nedávno vydaného souboru editora Eduarda Světlíka jsme vybrali pro dvojici interpretů - Miroslava Moravce a Václava Postráneckého. Oba se při natáčení skvěle bavili. Snad se budete stejně dobře bavit při poslechu tohoto netradičního titulu i Vy! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako A to říkaj voni mně? Sto židovských anekdot - Eduard Světlík - audiokniha , Svěcený jaroslav: houslové koncerty - cd (cq0001-2)

I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar

I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar
Detail

Autor se zabývá komunikačním poradenstvím a strategickým plánováním kampaní pro významné značky působící na českém trhu. Kniha představuje historii a podstatu jednotlivých oborů reklamní komunikace, jejich nástroje, techniky a strategie, a zároveň provokuje k inovaci pohledů na jejich užití. Kniha obsahuje řadu barevných fotografií, ilustrací, citátů, odkazů a doporučení pro další profesní rozvoj čtenáře. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar , Jaroslav valečka (978-80-7641-023-7)

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

Reklama ...vážně!? 2 - Josef Barchánek - audiokniha

Reklama ...vážně!? 2 - Josef Barchánek - audiokniha
Detail

Audiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 2 - Josef Barchánek - audiokniha

Jak na reklamu - Závodná Lucie Sára

Jak na reklamu - Závodná Lucie Sára
Detail

Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jak na reklamu - Závodná Lucie Sára

Rozhodnutia vo veciach reklamy - Vozár Jozef

Rozhodnutia vo veciach reklamy - Vozár Jozef
Detail

Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry. (patro.cz)

Podobné produkty ako Rozhodnutia vo veciach reklamy - Vozár Jozef

Reklama (978-80-247-3492-7)

Reklama (978-80-247-3492-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama (978-80-247-3492-7)

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Detail

Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Bohatství národů (Pojednání o podstatě a původu bohatství národů) - Adam Smith - e-kniha

Bohatství národů (Pojednání o podstatě a původu bohatství národů) - Adam Smith - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha Pojednání o podstatě a původu bohatství národů, pro niž se vžil zkrácený název Bohatství národů, je považována za první systematický a konzistentní výklad ekonomie v historii lidstva. Nepochybně se stala trvalým klenotem světové ekonomické literatury a je zaslouženě nazývána biblí ekonomie. Frekvence citací a odkazů v nově publikovaných článcích, studiích, monografiích, učebnicích a encyklopediích 240 let po prvním vydání tohoto díla je výjimečná. Z tohoto intelektuálního zdroje nečerpají pouze ekonomové a historici, ale také filosofové, etikové, sociologové, právníci a zástupci dalších profesí. Myšlenková hloubka a originalita jsou klíčem k trvalému, neutuchajícímu zájmu širokého okruhu čtenářů. Tyto skutečnosti řadí Bohatství národů do kategorie věčných knih. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bohatství národů (Pojednání o podstatě a původu bohatství národů) - Adam Smith - e-kniha

Stvořena ženou: Dopisy matky dceři o podstatě ženství (978-80-7553-499-6)

Stvořena ženou: Dopisy matky dceři o podstatě ženství (978-80-7553-499-6)
Detail

Kniha - autor Elisabeth Elliotová, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kdo jsem? Většina křesťanských žen si tuto otázku klade jen zřídkakdy. Ovšem když jsme si vědomy své ženské a křesťanské identity ženy, díváme se jinak na sebe i na druhé. Elizabeth Elliotová Vám může pomoci na cestě hledání odpovědí, díky nimž se v nás rodí tento nový pohled. Podle ní se nemáme ptát „Kdo jsem?“, ale „Čí jsem?“. Autorka ve své knize píše upřímně a se zaujetím o tom, co znamená být křesťanskou ženou a otevřeně se zabývá i citlivými tématy podřízenosti ve vztahu, rozdílů mezi mužskou a ženskou přirozeností, mluví o správné ženské hrdosti i o tom, jak žít naplno i jako svobodná a nezadaná. (alza.cz)

Podobné produkty ako Stvořena ženou: Dopisy matky dceři o podstatě ženství (978-80-7553-499-6)

Strážní andělé: O podstatě a působení našich duchovních vůdců (80-7336-402-6)

Strážní andělé: O podstatě a působení našich duchovních vůdců (80-7336-402-6)
Detail

Kniha - autor Penny McLean, 184 stran, česky, pevná s přebalem matná Strážní andělé mohou vstupovat do našeho života jako čistá energie i jako pomáhající lidé a vysílat svá poselství jako ochranné teplo či varující hlas. Tato publikace vás seznámí s myšlenkovým bohatstvím a pestrostí jevových forem našich spirituálních průvodců. S inspirativní jasností autorka ukazuje, jak s nimi můžeme navázat kontakt a kolika rozmanitými způsoby nám mohou pomáhat. Otevřete svá srdce a naučte se vnímat poselství svých duchovních pomocníků, neboť to jsou často drobnosti, které nesou znamení vašich strážných duchů a jejich velké moudrosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Strážní andělé: O podstatě a působení našich duchovních vůdců (80-7336-402-6)

Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Detail

Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe. (dvd-premiery.cz)

Podobné produkty ako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha

Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha

Základy moderní reklamy - Claude C. Hopkins - audiokniha

Základy moderní reklamy - Claude C. Hopkins - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď.Byl nesmírně pracovitým člověkem. Nejraději měl neděli, kdy ho nikdo nerušil při práci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy moderní reklamy - Claude C. Hopkins - audiokniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Detail

Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Česká reklama (978-80-265-0046-9)

Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Česká reklama (978-80-265-0046-9)

Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Detail

Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají. (alza.cz)

Podobné produkty ako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

Vzkvétání: Nové poznatky o podstatě štěstí a duševní pohody (978-80-87270-95-0)

Vzkvétání: Nové poznatky o podstatě štěstí a duševní pohody (978-80-87270-95-0)
Detail

Kniha - autor Martin Seligman, 408 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Štěstí samotné, přestože je důležitou součástí osobní pohody, nedává životu člověka úplný a pravý smysl. Seligman nyní klade otázku: Co je tím, co vám umožňuje kultivovat svá nadání, vytvářet hlubší a trvalejší vztahy s ostatními lidmi, cítit radost a smysluplně přispívat světu? Neboli co je tím, díky čemu můžete prospívat? Do centra zájmu se dostává osobní pohoda (well-being), přičemž štěstí (happiness) neboli pozitivní emoce se stávají jedním z pěti pilířů pozitivní psychologie, spolu se zaujetím, pozitivními vztahy, smysluplností a úspěšným výkonem. Těchto pět prvků, pro které se používá akronym PERMA (z anglických termínů Positive Emotions, Engagement, Relationship, Meaning, Accomplishment), představuje permanentní, trvalé stavební kameny plně uspokojivého života. Autor v knize vypráví podnětné příběhy o uplatnění pozitivní psychologie v praxi, a to v oblastech vzdělávání, ekonomiky,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vzkvétání: Nové poznatky o podstatě štěstí a duševní pohody (978-80-87270-95-0)
O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5), Hutka Jaroslav: Tango o Praze - CD (BP0114-2), Allnature Čaj Světlík lékařský nať 40 g (8595674624499), jaroslav frey, Stvořena ženou: Dopisy matky dceři o podstatě ženství (978-80-7553-499-6), Láska a žárlivost: Pravda o skutečné podstatě lásky (978-80-906389-4-5), Strážní andělé: O podstatě a působení našich duchovních vůdců (80-7336-402-6), Bohatství národů (Pojednání o podstatě a původu bohatství národů) (978-80-863-8960-8), Vzkvétání: Nové poznatky o podstatě štěstí a duševní pohody (978-80-87270-95-0), Jaroslav Hašek - Povídky, Dobro a zlo: Úvahy zakladatele Etikoterapie o podstatě zla a o boji se zlem (978-80-7336-814-2), Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8), Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2), louny na starych pohlednicich martin vostrel havrlant jaroslav rychtarik jaroslav, zapadli vlastenci miller jaroslav, Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6), Podstata řádu O stavitelském umění a podstatě univerza: Kniha prvn: Fenomén života (978-80-7485-207-7), zahada hlavolamu jaroslav foglar audiokniha, Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742), Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB (bez reklamy) (B08N2QK2TG), Chaloupek Václav, Lenk Jaroslav Samson: Písničky a příběhy o zvířátkách (2x CD) - CD (SU6118-2), Orchestr Národního divadla, Krombholc Jaroslav: Tajemství. Komická opera o 3 dějstvích (2x CD) - CD (SU4069-2), Ahome Plecháček se jménem Jaroslav (23193), jarni romance jaroslav vrchlicky martin wels, ked stichne nasa krv reznik jaroslav, Mateřství jako z reklamy: (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4), Krček Jaroslav: Instrumentální skladby - CD (UP0201-2), jaroslav uhlir zdenek sverak operky cd dvd, Svěcený Jaroslav: Houslové koncerty - CD (CQ0001-2), Jaroslav Valečka (978-80-7641-023-7)