Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík , Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)eBook:,Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim , Ogilvy o reklamě v digitálním věkueBook:,Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha , Hudba v číslech, čísla v hudbě (9788025731536)eBook:,Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha , Ahome plecháček se jménem radim (23218)eBook:,Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha , Kucharsky rondon radim bily vel 42Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4) , Hudba v labi (978-80-7656-046-8)eBook:,Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hudba praha & michal ambrož: hudba praha & michal ambrož - cd (9029544948)eBook:,Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hudba praha & michal ambrož: hudba praha & michal ambrož - lp (9029544947)Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová , Hudba ticha - dvd (d008226)eBook:,Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hudba ke stazeni zdarmaeBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha , Posádková hudba brno: koncertní dechová hudba františka maňase - cd (310438-2)eBook:,Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hladík radim: má hra 1969-2018 (4x cd) - cd (su6516-2)eBook:,Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hudba praha: degenerace - cd (100p007)eBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha , Puzzle hudba 1000 dílků (628136619912)eBook:,Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha , Notes alfons mucha hudba nelinkovaný (8595054261917)eBook:,Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha , Leonard cohení: život, hudba a vykoupeníeBook:,Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha , Leonard cohen. život, hudba a vykoupení ()eBook:,Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hudba praha: maelstrom - cd (010207-2)eBook:,Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hudba je nejkrásnější emoce (část první) ()eBook:,Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hudba (978-80-275-0588-3)eBook:,Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hammel pavol, varga marián, hladík radim: na ii. programe sna - lp (910493-1)eBook:,Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Various: je jen jedna hudba - cd (pump007)eBook:,Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hudba praha band: barevný sny - cd (9029652701)eBook:,Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Vec & švidraň: hudba k láske - cd (9016692551)eBook:,Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hudba praha band: barevný sny - lp (9029652533)eBook:,Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hudba prvočísel (978-80-736-3945-7)eBook:,Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha , Hudba ohně (978-80-7637-215-3)eBook:,Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha , Hudba je nejkrásnější emoce (část první) (pkf1ak)eBook:,Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha , Collegium marianum jana semeradova rorate coeli advent a vanoce v barokni praze hudba prahy 18 stoletieBook:,Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-knihaElektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)V roku 2001 bol prijatý zákon o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov č. 147/2001 Z. z. K uvedenému právnemu predpisu nebol vydaný doteraz žiadny komentár a neexistuje ani vedecká monografia, ktorá by komplexne rozoberala právne aspekty reklamy. Kolektív autorov, ktorý napísal prvé vydanie komentára k zákonu o reklame pozostáva z právnikov, ktorí sa venujú danej problematike dlhodobo, systematicky a to nielen teoreticky, ale aj prakticky.V tomto komentári možno nájsť odpovede na relevantné otázky, ktoré vyplynuli nielen z doterajšej praktickej aplikácie zákona o reklame, ale aj z teórie. Pri hľadaní odpovedí čerpali autori poznatky nielen zo slovenskej a zahraničnej literatúry, ale aj najmä z judikatúry vrátane rozhodnutí Súdneho dvora EÚ. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Zákon o reklame - Jozef VozárElektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. (alza.cz)
Podobné produkty ako Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)Kniha - autor Jozef Vozár, 280 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá V roku 2001 bol prijatý zákon o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov č. 147/2001 Z. z. K uvedenému právnemu predpisu nebol vydaný doteraz žiadny komentár a neexistuje ani vedecká monografia, ktorá by komplexne rozoberala právne aspekty reklamy. Kolektív autorov, ktorý napísal prvé vydanie komentára k zákonu o reklame pozostáva z právnikov, ktorí sa venujú danej problematike dlhodobo, systematicky a to nielen teoreticky, ale aj prakticky.V tomto komentári možno nájsť odpovede na relevantné otázky, ktoré vyplynuli nielen z doterajšej praktickej aplikácie zákona o reklame, ale aj z teórie. Pri hľadaní odpovedí čerpali autori poznatky nielen zo slovenskej a zahraničnej literatúry, ale aj najmä z judikatúry vrátane rozhodnutí Súdneho dvora EÚ. (alza.cz)
Podobné produkty ako Zákon o reklame (978-80-7676-240-4)17 známých filmových a televizních melodií ve velmi snadných úpravách nejen pro malé klavíristy (patro.cz)
Podobné produkty ako Filmový klavír - Radim Linhart - Linhart RadimDalší pokračování oblíbeného titulu se známými filmovými a televizními melodiemi ve velmi snadných úpravách nejen pro malé klavíristy. (patro.cz)
Podobné produkty ako Filmový klavír 2 - Radim Linhart, Brožovaná - Linhart RadimFilmová hudba je tím nejlepším studijním materiálem pro žáky a učitele hry na klavír. Pro děti, které milují své filmové hrdiny, není větším potěšením než si zahrát hudbu ze svých oblíbených filmů. Třetí díl Filmového klavíru přináší další známé filmové melodie (Jurský park, Hvězdné války, Četník ze Saint Tropez, ...) v trochu náročnějších úpravách, než tomu bylo u předchodích dílů. Publikaci ocení samozřejmě i dospělí pianisté a příznivci filmové hudby. (patro.cz)
Podobné produkty ako Filmový klavír 3 - Linhart Radim, Brožovaná - Linhart RadimŽena zralého věku to nemá ve světě plném mládí jednoduché, zvláště pokud ji ze všech stran sledují ostříží zraky dospívajících potomků, chátrajících matek, nedosažitelných mužů, zaujatých kolegů, jiných závistivých žen i kritické společnosti, jež povrchně soudí, že zralá žena už má vše podstatné vlastně za sebou. Že tomu tak ve skutečnosti není a že i na čarodějnici 50+ ještě mnohé čeká, dokazuje právě toto ironické pojednání sepsané známou advokátkou i věhlasným sexuologem, tedy autory, kteří o ženách, mužích i strastech tohoto světa leccos vědí. (patro.cz)
Podobné produkty ako Jak se žije padesátkám - Radim Uzel - Uzel RadimElektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková, 138 stran Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů. (alza.cz)
Podobné produkty ako Smích v televizní reklamě (978-80-875-0072-9)Elektronická kniha - autor Eli Maor, 184 stran, česky Eli Maor se ve své knize věnuje vztahům mezi matematikou a hudbou. Nejednou čtenáři osvětlí řadu překvapivých detailů, když zkoumá, jak lze uplatnit matematický aparát v hudbě i naopak. Věnuje se například matematickému popisu vztahů mezi jednotlivými tóny, systémům ladění a jejich historickému vývoji. Píše o snaze matematiků a fyziků přesně popsat pohyb struny, prostor věnuje i zkoumání vzniku a povahy zvuku a jeho přenosu. Jinou oblastí, kde se projevují matematické zákonitosti, jsou rytmické poměry v hudbě, ale ani u nich paralely mezi matematikou a hudbou nekonči. Autor jakožto znalec matematiky a milovník klasické hudby zná obě oblasti detailně a čtenáře dokáže svým zájmem nakazit; a dělá to s podmanivou lehkostí. Anotace 2: Pythagoras v experimentech s monochordem stanovil zákonitosti mezi délkou struny a hudebními intervaly. Tzv. přirozené ladění bylo postupem času nahrazeno laděním temperovaným.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudba v číslech, čísla v hudbě (9788025731536)Eli Maor se ve své knize věnuje vztahům mezi matematikou a hudbou. Nejednou čtenáři osvětlí řadu překvapivých detailů, když zkoumá, jak lze uplatnit matematický aparát v hudbě i naopak. Věnuje se například matematickému popisu vztahů mezi jednotlivými tóny, systémům ladění a jejich historickému vývoji. Píše o snaze matematiků a fyziků přesně popsat pohyb struny, prostor věnuje i zkoumání vzniku a povahy zvuku a jeho přenosu. Jinou oblastí, kde se projevují matematické zákonitosti, jsou rytmické poměry v hudbě, ale ani u nich paralely mezi matematikou a hudbou nekonči. Autor jakožto znalec matematiky a milovník klasické hudby zná obě oblasti detailně a čtenáře dokáže svým zájmem nakazit; a dělá to s podmanivou lehkostí. Anotace 2: Pythagoras v experimentech s monochordem stanovil zákonitosti mezi délkou struny a hudebními intervaly. Tzv. přirozené ladění bylo postupem času nahrazeno laděním temperovaným. Rozdíl mezi nimi vysvětluje přítomná kniha, a současně ozřejmuje, že tónové poměry jsou dány jednoduchými matematickými zákonitostmi, které se neomezují jen na huddební oblast. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudba v číslech, čísla v hudbě - Maor EliEli Maor se ve své knize věnuje vztahům mezi matematikou a hudbou. Nejednou čtenáři osvětlí řadu překvapivých detailů, když zkoumá, jak lze uplatnit matematický aparát v hudbě i naopak. Věnuje se například matematickému popisu vztahů mezi jednotlivými tóny, systémům ladění a jejich historickému vývoji. Píše o snaze matematiků a fyziků přesně popsat pohyb struny, prostor věnuje i zkoumání vzniku a povahy zvuku a jeho přenosu. Jinou oblastí, kde se projevují matematické zákonitosti, jsou rytmické poměry v hudbě, ale ani u nich paralely mezi matematikou a hudbou nekonči. Autor jakožto znalec matematiky a milovník klasické hudby zná obě oblasti detailně a čtenáře dokáže svým zájmem nakazit; a dělá to s podmanivou lehkostí. Anotace 2: Pythagoras v experimentech s monochordem stanovil zákonitosti mezi délkou struny a hudebními intervaly. Tzv. přirozené ladění bylo postupem času nahrazeno laděním temperovaným. Rozdíl mezi nimi vysvětluje přítomná kniha, a současně ozřejmuje, že tónové poměry jsou dány jednoduchými matematickými zákonitostmi, které se neomezují jen na huddební oblast. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudba v číslech, čísla v hudbě - Maor EliHledáte tip na originální dárek pro své blízké a dochází vám už nápady? Pak jste u nás správně. Tento set si oblíbí především ti, kteří milují hudbu a foukací nástroje. V malé cestovní plechovce se nachází flétna a skládací harmonika. Ideální dvojice nejen na večery u táboráku nebo s rodinou při grilování. Navíc foukací nástroje zvyšují kapacitu plic a rozhodně prospívají zdraví. Udělejte svým nejbližším radost, protože hudba to je lék na všechno a sbližuje. (familium.cz)
Podobné produkty ako Hudba v plechovcePředstavovaný diář vzniká s cílem uspokojit praktickou potřebu každodenního plánování, nezbytného v každé profesi, a zároveň představit populárním způsobem významné vědecké objevy, filozofické úvahy, metody a klíčové postavy vědy a filozofie laickému čtenáři. Kalendář nabízí každý den jednu badatelskou osobnost, která se v daný den buď narodila, nebo zemřela, a každý týden se inspiruje jednou osobností či relevantním problémem a prezentuje je ve formě medailonu na protilehlé straně kalendáře. Diář není zamýšlen jako systematická a vyčerpávající encyklopedie vědy, ale jako zábavná popularizační příručka pro zvídavé jedince, kteří se nebojí nahlédnout do mnohdy složitého a abstraktního světa vědy a filozofie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Diář - Kalendárium filozofů a vědců - Radim Brázda, Zdeňka Jastrzembská, Radim BělohradKniha - autor Eli Maor, 184 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Eli Maor se ve své knize věnuje vztahům mezi matematikou a hudbou. Nejednou čtenáři osvětlí řadu překvapivých detailů, když zkoumá, jak lze uplatnit matematický aparát v hudbě i naopak. Věnuje se například matematickému popisu vztahů mezi jednotlivými tóny, systémům ladění a jejich historickému vývoji. Píše o snaze matematiků a fyziků přesně popsat pohyb struny, prostor věnuje i zkoumání vzniku a povahy zvuku a jeho přenosu. Jinou oblastí, kde se projevují matematické zákonitosti, jsou rytmické poměry v hudbě, ale ani u nich paralely mezi matematikou a hudbou nekonči. Autor jakožto znalec matematiky a milovník klasické hudby zná obě oblasti detailně a čtenáře dokáže svým zájmem nakazit; a dělá to s podmanivou lehkostí. Anotace 2: Pythagoras v experimentech s monochordem stanovil zákonitosti mezi délkou struny a hudebními intervaly. Tzv. přirozené ladění bylo postupem času nahrazeno laděním... (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudba v číslech, čísla v hudbě: Od Pythagora k Schoenbergovi (9782572982304)Kniha hudebníka (kontrabasista v České filharmonii) a výtvarníka (člen Syndikátu výtvarných umělců), ve které obrazy zní hudbou. Úvodní texty kapitol napsal Pavel Klinecký, básně Václav Fuka, použity jsou citáty z díla Františka Halase. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudba v obrazech - Ondřej BalcarUnikátní obrazová publikace na fotografiích Vladimíra Kasla představuje průřez hudební produkcí klubu Labe v Hořovicích, který vznikal během patnácti let. Na uměleckých snímcích je zachyceno více než sedm desítek hudebníků, zpěváků a kapel, kteří prošli touto legendární klubovou scénou. Vladimír Kasl na svých snímcích zachycuje atmosféra koncertů muzikantů a hudebních uskupení, jakými jsou například: Akutní potřeba / Akrobat / Dan Bárta & Illustratosphere / Iva Bittová / BlueGround & Klára / Brass Band / Cartonnage / Cop / Debustrol / Laco Deczi & Celula New York / Doctor P.P. / Echoes of Pink Floyd / Fleret / Folimanka Blues / Garage & Tony Ducháček / Horkýže Slíže / Hudba Praha band/ IKEM band / Imodium / Jananas / Pavlína Jíšová / Martin Kratochvíl / Tomáš Kočko & Orchestr / Václav Koubek / Krausberry / La Fanka / Rudy Linka / Tomáš Linka / Mig 21 / Vladimír Mišík / Mňága a Žďorp / Mydy Rabycad / Neřež / Nezmaři / Odyssea / Oldáš / Pakostra / Miroslav Paleček a Ivo Jahelka / Papavero / Peshata / Plastic people of the Universe / Barbora Poláková / Přelet M. S. / P.U.B. / Půl dechu do měchu / ROOT / Rybičky 48 / Miki Ryvola / Sestry Havelkovy / Sex Deviants / Skyline / Jan Spálený/ Špejbls Helprs / S.P.S. / Jiří Stivín / Tleskač / Totální nasazení / Trapas / UDG / Vladivojna La Chia / Vltava / Vypsaná fixa / Whitesnake Revival / Wohnout / Yellow Sisters / Zrní (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudba v Labi - Kasl VladimírKniha pojednává o ženách a mužích, kteří v době Summitu NATO 2002 v Praze, nebyli nikde vidět, ale důsledně střežili vzdušný prostor České republiky na svých pracovištích ve struktuře Vzdušných sil AČR. „Rok 2002, vojenská letecká základna Čáslav. Těžké olověné mraky a drobný déšť. Přilétá 555. letka F-16. A naši budou ve spolupráci s celou aliancí chránit vzdušný prostor nad Českou republikou.“ „Součástí knihy jsou snímky letecké techniky, využívané VzS AČR nebo aliančními partnery ve prospěch NATO Summit 2002 Praha. Kniha obsahuje rovněž QR kódy pro ilustrační video aktivit sil a prostředků Vzdušných sil AČR, a to nejen v době Summitu 2002.“ (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako MISSION Renegade Vigil Completed - Miloslav Bauer, Radim Kostelecký, Miloslav Bauer; Radim KosteleckýDruhé vydání publikace, která souhrnně představuje bohatství uměleckých památek vzniklých v českých zemích v 1. polovině 19. století a odrážejících osobitý umělecký, ideový a hodnotový proud, který bývá tradičně označován pojmem biedermeier. Postiženo je utváření a šíření biedermeierského stylu ve všech oblastech výtvarné a užité tvorby (malba, grafika, kresba, nábytek, sklo, porcelán, móda, šperk, hračka…). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Biedermeier - Radim Vondráček