Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil , Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. (patro.cz)
Podobné produkty ako Jak na reklamu - Závodná Lucie Sára , Hroši žerou trpaslíky!: praktický průvodce světem hoaxů, fake news a dalších bulšitů (978-80-264-2716-2)Řešení k cvičebnici mediální výchovy. Obsahuje vyřešeny všechny příklady a odpovědi na všechny otázky. Cvičebnice k předmětu mediální výchova obsahuje nejrůznější příklady, úkoly a otázky, které pokrývají veškerou látku probíranou v učebnici studenta. Všechna cvičení jsou koncipována tak, aby co nejvíce vycházela z reality a bylo možné je použít v praxi. Správné řešení všech úkolů je uvedeno v metodice učitele.Jediná učebnice svého druhu v ČR! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mediální výchova - Cvičebnice - řešení - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil , Praktický průvodce podnikatele: aneb jak vést daňovou evidenci (978-80-905622-2-6)Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a rozpoznat objektivní informace od těch, které se nám média snaží „podsunout“. To je nutné zejména v současnosti, kdy je internet a sociální sítě přetížen záplavou sdělení. Mediální výchova je již stálým předmětem českého školství. Druhé vydání úspěšné učebnice pomáhá v orientaci v problematice – předkládá srozumitelným a názorným způsobem poznatky spjaté s historií a vznikem prvních mediálních titulů, obeznamuje se zásadami žurnalistiky, uplatněním modeních médií a využitím sociálních sítí. Pozornost je věnována i aktuálním hrozbám, kterými jsou pro společnost fake-news a dezinformace šířené ve většině případů v kybernetickém prostoru. Učivo je doplněno množstvím obrázků, infografiky, schémat a souvislostí ze světa médií, součástí výkladu je i více jak 70 úkolů a námětů k doplňkovému studiu a vypracování ze strany studenta. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mediální výchova - aktualizované 2. vydání - Lucie Sára Závodná, Jan Závodný Pospíšil , Vražda potřebuje reklamu ()Učebnicový titul z edice Občanského a společenskovědního základu se zaměřením na sociologii a média. Učebnice se zabývá dvěma okruhy občanského a společenskovědního základu, a to problematikou sociologie a dále médii a jejich vlivu na člověka.Kromě celkové aktualizace obsahu nově obsahuje kapitolu věnovanou dezinformacím. Témata celku sociologie se věnují vymezení nauky a základních pojmů sociologie, struktuře společnosti a procesu socializace člověka. Seznamuje také s problematikou rodiny a věnuje se rovněž vztahu člověka, kultury a přírody; procesu integrace člověka v kultuře dané společnosti. Celek zaměřený na média poměrně úzce souvisí s celkem předchozím. Média a reklama provázejí v současné společnosti člověka na každém kroku; je proto vhodné naučit se jim rozumět, umět si informace třídit a ověřovat si je z více zdrojů. Seznámí vás s problematikou komunikačního procesu, médii jako takovými, mediálními celky a žurnalistickými žánry. Poměrně podrobně se tato část učebnice věnuje masmédiím a novým médiím, zejména pak těm, která jsou založena na internetových technologiíchUčebnice má doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociologie, Média - Občanský a společenskovědní základ - Lucie Sára Závodná, Jan Závodný Pospíšil, Tereza Konečná , Praktický průvodce reiki: jak se dostat k podstatě reiki (978-80-7336-392-5)Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára ()Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak na média - Jan Pospíšil , Průvodce dětským světem (978-80-247-1907-8)Autor se zabývá komunikačním poradenstvím a strategickým plánováním kampaní pro významné značky působící na českém trhu. Kniha představuje historii a podstatu jednotlivých oborů reklamní komunikace, jejich nástroje, techniky a strategie, a zároveň provokuje k inovaci pohledů na jejich užití. Kniha obsahuje řadu barevných fotografií, ilustrací, citátů, odkazů a doporučení pro další profesní rozvoj čtenáře. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar , Průvodce světem kapesních počítačů (80-247-1227-x)"Tvrdě pracuj a vyděláš si peníze." Zdá se vám to povědomé? Jan Široký vám ve svém bestselleru, který po letech znovu vychází jako kompletní průvodce světem obchodování opcí, ukáže, že tomu může být i jinak. S minimální časovou investicí dokážete pravidelně a dlouhodobě zhodnocovat svůj kapitál například o dvacet procet za rok. Bez tajných fíglů a kliček, jen s elementárními znalostmi fungování burzovních trhů a toho, čemu se burzovní profesionálové věnují nejraději - opcí. Díky nim mohou vaše peníze pracovat pro vás, zatímco spíte, jíte nebo cestujete. Pojďte s námi prozkoumat metody úspěšných burzovních expertů i vy. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Praktický průvodce opčním obchodováním - Jan Široký , Gastronomický a společenský průvodce světem i. evropa (8595637003101)Třetí kniha z řady úspěšných příruček pro lékaře i jejich pacienty. Od prvního Praktického průvodce se počet léčených diabetiků v ČR zvýšil o více než 100 000, přibývá i nemocných s diabetem, kteří o své nemoci zatím nevědí. Celkově již počet přesáhl číslo 1 milion. Dobrou zprávou na druhé straně je to, že každý rok přicházejí na trh další velmi účinné léky a rychle se vyvíjejí i technologie, které nejen zlepšují úroveň léčby, ale rovněž zvyšují kvalitu života nemocných. Informací o cukrovce je v dnešní době dostatek, problémem řady textů je však malá srozumitelnost pro laika. Právě to bylo impulsem pro vznik této knihy. K její vynikající srozumitelnosti přispěla skutečnost, že větší část textu byla původně určena pro pacientský internetový server a autorka měla velký počet reakcí od pacientů v rámci internetové lékařské poradny. Nejčastější a nejpřínosnější z těchto dotazů a odpovědí jsou rovněž součástí knihy. (patro.cz)
Podobné produkty ako Praktický průvodce cukrovkou III. - Psottová Jana , Jak vyzrát na alergii a astma: přehledný průvodce světem alergiků + plán pro snadné dýchání (978-80-7406-157-8)Cukrovka nebolí a je neviditelná a to je její největší riziko a zhouba. V České republice trpí tímto onemocněním přibližně 800 000 pacientů, každoročně jich minimálně 50 000 přibývá. Odhady počtu nemocných na celém světě se pohybují přibližně kolem 285 milionů diabetiků. Specifickým rysem cukrovky je její značná ovlivnitelnost chováním pacienta, a tedy i úrovní jeho edukace. Informací o cukrovce je v dnešní době dostatek, problémem řady textů je však malá srozumitelnost pro laika. Právě to bylo impulsem pro vznik této knihy. K její vynikající srozumitelnosti přispěla skutečnost, že větší část textu byla původně určena pro pacientský internetový server a autorka měla na každý z nich velký počet reakcí od pacientů v rámci internetové lékařské poradny. Nejčastější a nejpřínosnější z těchto dotazů a odpovědí jsou rovněž součástí knihy. Lék, který by vyléčil cukrovku zatím neznáme, ale umíme mnoho parametrů ovlivnit, a tak zlepšit kvalitu života diabetiků a prodloužit jejich život. Plnohodnotná spolupráce pacienta s lékařem je základem a předpokladem úspěchu, a k tomu by měla přispět tato kniha, která navazuje na 1. díl. (patro.cz)
Podobné produkty ako Praktický průvodce cukrovkou II. - Psottová Jana , Jak přežít první (k)rok: praktický průvodce nejrizikovějším obdobím samoživitelství (978-80-7252-555-3)"Tvrdě pracuj a vyděláš si peníze." Zdá se vám to povědomé? Jan Široký vám ve svém bestselleru, který po letech znovu vychází jako kompletní průvodce světem obchodování opcí, ukáže, že tomu může být i jinak. S minimální časovou investicí dokážete pravidelně a dlouhodobě zhodnocovat svůj kapitál například o dvacet procet za rok. Bez tajných fíglů a kliček, jen s elementárními znalostmi fungování burzovních trhů a toho, čemu se burzovní profesionálové věnují nejraději - opcí. Díky nim mohou vaše peníze pracovat pro vás, zatímco spíte, jíte nebo cestujete. Pojďte s námi prozkoumat metody úspěšných burzovních expertů i vy. (patro.cz)
Podobné produkty ako Praktický průvodce opčním obchodováním - Široký Jan , Adehade jak na emoce deti s adhd jan uhlirAudiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),... (alza.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? () , Průvodce světem plastikového modeláře 8: patina, kompletní průvodce (978-80-88472-02-5)Cukrovka nebolí a je neviditelná a to je její největší riziko a zhouba. V České republice trpí tímto onemocněním přibližně 800 000 pacientů, každoročně jich minimálně 50 000 přibývá. Odhady počtu nemocných na celém světě se pohybují přibližně kolem 285 milionů diabetiků. Specifickým rysem cukrovky je její značná ovlivnitelnost chováním pacienta, a tedy i úrovní jeho edukace. Informací o cukrovce je v dnešní době dostatek, problémem řady textů je však malá srozumitelnost pro laika. Právě to bylo impulsem pro vznik této knihy. K její vynikající srozumitelnosti přispěla skutečnost, že větší část textu byla původně určena pro pacientský internetový server a autorka měla na každý z nich velký počet reakcí od pacientů v rámci internetové lékařské poradny. Nejčastější a nejpřínosnější z těchto dotazů a odpovědí jsou rovněž součástí knihy. Lék, který by vyléčil cukrovku zatím neznáme, ale umíme mnoho parametrů ovlivnit, a tak zlepšit kvalitu života diabetiků a prodloužit jejich život. Plnohodnotná spolupráce pacienta s lékařem je základem a předpokladem úspěchu, a k tomu by měla přispět tato kniha, která navazuje na 1. díl. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Praktický průvodce cukrovkou, II. díl - Psottová Jana , Praktický průvodce pistolnice (978-80-271-2547-0)Třetí kniha z řady úspěšných příruček pro lékaře i jejich pacienty. Od prvního Praktického průvodce se počet léčených diabetiků v ČR zvýšil o více než 100 000, přibývá i nemocných s diabetem, kteří o své nemoci zatím nevědí. Celkově již počet přesáhl číslo 1 milion. Dobrou zprávou na druhé straně je to, že každý rok přicházejí na trh další velmi účinné léky a rychle se vyvíjejí i technologie, které nejen zlepšují úroveň léčby, ale rovněž zvyšují kvalitu života nemocných. Informací o cukrovce je v dnešní době dostatek, problémem řady textů je však malá srozumitelnost pro laika. Právě to bylo impulsem pro vznik této knihy. K její vynikající srozumitelnosti přispěla skutečnost, že větší část textu byla původně určena pro pacientský internetový server a autorka měla velký počet reakcí od pacientů v rámci internetové lékařské poradny. Nejčastější a nejpřínosnější z těchto dotazů a odpovědí jsou rovněž součástí knihy. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Praktický průvodce cukrovkou, III. díl - Psottová Jana , Praktický průvodce stomika (978-80-247-5712-4)Audiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? - audiokniha , Thajsko - praktický průvodce (978-80-751-2763-1)Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl... (alza.cz)
Podobné produkty ako Základy moderní reklamy , Chaos: praktický průvodce (978-80-88213-24-6)Čtvrtý svazek knižní řady Sudkových fotografických cyklů představuje jeho zakázkovou tvorbu. Historik umění Vojtěch Lahoda ve svém doprovodném textu ukazuje vývoj Sudkova vztahu k reklamní fotografii, zdůrazňuje klíčové Sudkovo setkání s Družstevní prací a Ladislavem Sutnarem a ukazuje, jak v mnoha případech Sudkovy snímky vznikající na zakázku volně přecházely v jeho volnou tvorbu. Sudek vytvářel na svých snímcích ze skleněných předmětů abstraktní kompozice, pracoval s neobvyklými úhly pohledu i se světlem. Sám si své reklamní práce vážil a některé své takto vzniklé snímky zahrnoval do svého díla a vystavoval je. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Reklama - Josef Sudek , Praktický průvodce fakturací: aneb jak správně vystavovat faktury a další doklady 2014 (978-80-905622-0-2)Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích... (alza.cz)
Podobné produkty ako Vražda potřebuje reklamu () , Opi: ilustrovaný průvodce světem opic (978-80-00-06619-6)Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného... (alza.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 4 () , Chilli: průvodce světem pálivého jídla (978-80-7473-906-4)Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět... (alza.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 2 () , Velký obrazový průvodce světem dinosaurů (978-80-7677-039-3)Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím... (alza.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 3 () , Burian jan: jak zestárnout - cd (mam842-2)Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. - Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Spotřební imaginace státního socialismu - Reklama v Československu 1948-1989 - Lucie Česálková, Marta Sylvestrová, Ondřej Dufek, Ondřej Táborský , Židovská meditace: praktický průvodce (978-80-7364-141-2)Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam. (patro.cz)
Podobné produkty ako Dynamické reklamy - Bauckmann David , Inventarizace praktický průvodce + cd (978-80-7554-124-6)Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají. (patro.cz)
Podobné produkty ako Srovnávací reklama - Hruda Ondřej , Praktický průvodce koncem života (978-80-266-1279-7)Život. Realista ho vidí taký, aký je. Optimista dúfa, že ho vie zlepšiť. Pesimista neverí, že sa s ním dá niečo robiť. Nihilista si je istý, že sa s ním nedá nič robiť. Filozof sa ho pokúša vysvetliť. Anarchista nepotrebuje nikomu nič vysvetľovať. Fanatik verí, že smrťou v mene niečoho sa bude mať v inom živote určite lepšie, čím sa dostáva na úroveň optimistu. Jozef Kaščák do žiadnej z týchto kategórií nepatrí. Jeho blogy sú o veselej hlučnej samote v presýpacích hodinách našej civilizácie. Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadhľadom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ľahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa Kaščáka bude páčiť... (patro.cz)
Podobné produkty ako Živá reklama - Kaščák Jozef , Praktický průvodce cukrovkou ii. (978-80-7345-441-8)Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadhľadom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ľahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa... (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Živá reklama - Kaščák Jozef , Gdpr: praktický průvodce implementací (978-80-271-0668-4)Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dynamické reklamy - David Bauckmann , Praktický průvodce státní službou (978-80-271-1756-7)Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová , Praktický průvodce očními chorobami (978-80-204-5278-8)Nepostradatelná kniha pro všechny mzdové účetní, ekonomy, personalisty, podnikatele, studenty a další! Řeší ohromné množství odborných otázek, které si každodenně klade mzdová praxe. Předností knihy je přehledné zpracování a velké množství příkladů, tabulek, přehledů a vyplněných formulářů.Publikace je aktualizována k 1. 1. 2024 v souladu s novelami zákonů. Reaguje na široký vějíř odborných otázek z oblasti mzdové a navazující problematiky, které musí každodenně řešit mzdová účetní a ostatní odborná veřejnost s akcentací spektra novelizovaných předpisů a zapracování všech legislativních změn. Podrobně je vysvětlen postup při stanovení jednotlivých mzdových plnění včetně všech náhrad a příplatků podle zákoníku práce, průměrného výdělku, náhrad za dovolenou, denního vyměřovacího základu včetně jeho redukce, náhrad za nemoc, dále výpočet výše jednotlivých dávek nemocenského a důchodového pojištění, příkladů týkajících se evidenčních listů důchodového pojištění, podpory v nezaměstnanosti i jednotlivých dávek státní sociální podpory. Předností knihy je rovněž přehledné a praktické zpracování dané odborné problematiky s použitím velkého množství příkladů, tabulek, přehledů a vyplněných formulářů. Kniha je určena pro mzdové účetní, ekonomy, personalisty, podnikatele, manažery, daňové poradce, auditory a je zároveň nepostradatelným metodickým a praktickým pomocníkem studentů a účetních praktikantů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mzdové účetnictví 2024 - praktický průvodce - Jan Přib, Václav Vybíhal , Libreoffice writer: praktický průvodce (978-80-904248-9-0)Nepostradatelná kniha pro všechny mzdové účetní, ekonomy, personalisty, podnikatele, studenty a další! Řeší ohromné množství odborných otázek, které si každodenně klade mzdová praxe. Předností knihy je přehledné zpracování a velké množství příkladů, tabulek, přehledů a vyplněných formulářů.Publikace je aktualizována k 1. 1. 2023 v souladu s novelami zákonů. Reaguje na široký vějíř odborných otázek z oblasti mzdové a navazující problematiky, které musí každodenně řešit mzdová účetní a ostatní odborná veřejnost s akcentací spektra novelizovaných předpisů a zapracování všech legislativních změn. Podrobně je vysvětlen postup při stanovení jednotlivých mzdových plnění včetně všech náhrad a příplatků podle zákoníku práce, průměrného výdělku, náhrad za dovolenou, denního vyměřovacího základu včetně jeho redukce, náhrad za nemoc, dále výpočet výše jednotlivých dávek nemocenského a důchodového pojištění, příkladů týkajících se evidenčních listů důchodového pojištění, podpory v nezaměstnanosti i jednotlivých dávek státní sociální podpory. Do textu jsou promítnuty i právní instrumenty nového občanského zákoníku. Předností knihy je rovněž přehledné a praktické zpracování dané odborné problematiky s použitím velkého množství příkladů, tabulek, přehledů a vyplněných formulářů. Kniha je určena pro mzdové účetní, ekonomy, personalisty, podnikatele, manažery, daňové poradce, auditory a je zároveň nepostradatelným metodickým a praktickým pomocníkem studentů a účetních praktikantů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mzdové účetnictví 2023 - praktický průvodce - Jan Přib, Václav VybíhalV přeneseném smyslu se „alma mater“ (matka živitelka) používá pro univerzitu nebo jinou vysokou školu. Vysokoškolské prostředí si pro svůj román vybrala i autorka. Na život nechává pohlédnout z více stran prostřednictvím několika postav. Alma je univerzitní učitelkou a jak už to u svobodných třicátnic bývá, protlouká se životem se vším všudy. Její dar vidět život odlišně od ostatních jí situaci neulehčuje. Na stejné univerzitě si doplňuje vzdělání také Levi. Mladý a nezodpovědný podnikatel se brzy stane pro Almu nejlepším kamarádem. Není si však jistý tím, co od života chce a dělá tím Almě nepořádek v hlavě i v srdci. Do třetice je tu Almina kolegyně Vanda. Ta se v Levim zhlédne od první chvíle a chce ho jenom pro sebe. V sériích setkání chápe každý toho druhého trochu jinak. A každý by chtěl pro sebe jen to nejlepší. Nemůžeme se pak divit, když všechno dopadne úplně jinak. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Alma mater - Lucie Sára Závodná"Já, vlk srdcem i krví, slavnostně přísahám, že budu dodržovat vždy a za všech okolností tato Pravidla smečky." Kniha je životním příběhem muže, který je vždy a za všech okolností obletován ženami. Matyáš Wolf je totiž tak trošku zvláštní - zavázal se k dodržování stanovených pravidel. Pokud tak nečiní, je potrestán. "Jako kluci jsme asi hledali nějaký manuál na život. Chtěli jsme vědět, jak máme žít svůj život v každou chvíli tak, abychom nepropásli nic, co nám bylo nabízeno. Hledali jsme nějaké desatero, které by bylo jasným vodítkem. Snad proto jsme si vytvořili Pravidla, kterým jsme slavnostně přísahali věrnost až do konce svých životů." (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pravidla smečky - Lucie Sára ZávodnáKniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Bačuvčík RadimKlasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů. (patro.cz)
Podobné produkty ako O podstatě reklamy - Světlík JaroslavKniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Radim BačuvčíkAudiokniha:,..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audioknihaAudiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 3 - Různí - audioknihaPohádky s reklamou oživují umlčená sešitková vydání ilustrovaných pohádek z dob monarchie a časů první poloviny 20. století. Knížka nabízí výběr titulů, kde dominují půvabné kresby známých malířů ve spojení s nápaditou, i když nostalgicky působící reklamou na potraviny a drogistické zboží. Pouť do pohádkových světů minulosti odmění čtenáře světlem příjemných zážitků i nečekaných odhalení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pohádky s reklamou - Pavel ŠmidrkalDeník mých kachních let je zápisníkem Laury, která zachycuje několik měsíců ze svého každodenního života. Na jeho stránkách popisuje několik typů lásky, která jí mění dny v dobrém i zlém – lásku sourozeneckou, mileneckou i kamarádskou.Jak se všechny tyto lásky prolínají a co z nich zůstává, je zajímavým vhledem do života mladých lidí.I když si to málokdo odváží přiznat, touha nahlédnout do cizích deníků je člověku vlastní. Jsou tím nejosobnějším společníkem, kterému jsou svěřovány nejtajnější přání a tužby. I proto je jejich majitelé střeží před zraky cizích lidí. Tento deník je do jisté míry otevřeným a přesto ukrývá mnohé tajemné... (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Deník mých kachních let - Lucie Sára ZávodnáReklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry. (patro.cz)
Podobné produkty ako Rozhodnutia vo veciach reklamy - Vozár JozefeBook:,Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-knihaAudiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 2 - Josef Barchánek - audioknihaeBook:,„Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-knihaKniha obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až 1949. Jedné se o skoro ucelený soubor volně tištěných materiálů firmy. Je samozřejmé, že práci nakladatelství nejlépe reprezentuje knižní tvorba, ale tato publikace dokládá, že i její další publikační činnost může být - a je velmi zajímavá. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal MoraveceBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-knihaElektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co... (alza.cz)
Podobné produkty ako Reklama (978-80-247-3492-7)Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do... (alza.cz)
Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věkuPublikace čtenářsky atraktivním způsobem shrnuje základy právní úpravy týkající se nejen správy a vymáhání pohledávek ve velkých korporacích, ale také metody vymáhání pohledávek drobných věřitelů. Čtivým, srozumitelným způsobem shrnuje základní informace o aktuální legislativě, včetně odkazů na nejnovější změny i soudní rozhodnutí, poskytuje odpovědi na často kladené otázky a přibližuje zkoumanou oblast pomocí praktických příkladů.Hlavní výhodou publikace je její čtivost a přehlednost pro čtenáře, který není právníkem. Výklad obsažený v publikaci poskytuje čtenáři jasné řešení konkrétních praktických problémů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Průvodce věřitele - Praktické a přehledné postupy - Jana ŠvábováAudiokniha:,Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď.Byl nesmírně pracovitým člověkem. Nejraději měl neděli, kdy ho nikdo nerušil při práci. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Základy moderní reklamy - Claude C. Hopkins - audiokniha