O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)

Produkt O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5) upraviť a produkt hľadať znova.

O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)

O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Světlík, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie,... (alza.cz)

Podobné produkty ako O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5) , O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)

O podstatě reklamy - Světlík Jaroslav

O podstatě reklamy - Světlík Jaroslav
Detail

Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů. (patro.cz)

Podobné produkty ako O podstatě reklamy - Světlík Jaroslav , Láska a žárlivost: pravda o skutečné podstatě lásky (978-80-906389-4-5)

Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4) , Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Detail

Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2) , Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8) , Stvořena ženou: dopisy matky dceři o podstatě ženství (978-80-7553-499-6)

Základy marketingovej komunikácie (978-80-89447-11-4)

Základy marketingovej komunikácie (978-80-89447-11-4)
Detail

Kniha - autor Helena Labská; Mária Tajtáková; Miroslav Foret, 232 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace - reklama, PR... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingovej komunikácie (978-80-89447-11-4) , Právne dejiny slovenska (978-80-89447-84-8)

Právne dejiny Slovenska (978-80-89447-84-8)

Právne dejiny Slovenska (978-80-89447-84-8)
Detail

Kniha - autor Jozef Kolárik, 236 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Vybrané pramene právnej histórie, ktoré sú vhodné a účelné pri štúdiu národnej právnej histórie. Cieľom tejto publikácie nie je podať rozsiahly a vyčerpávajúci prehľad prameňov právnej histórie, ale vybrať tie, ktoré sú považované za vhodné a účelné pri štúdiu národnej právnej histórie. Aj preto dielo neobsahuje značné množstvo prameňov a boli vybraté len tie, ktoré boli považované za vhodné pri výučbe dejín štátu a práva. Vybrané pramene sú zoradené chronologicky, obsahujú zoznam odporúčanej literatúry, otázky, vrátane tabuliek, príloh či prehľadu udalostí, ktoré sa viažu k danej téme a majú tak pomôcť k lepšej orientácii pri štúdiu a pochopeniu problematiky. Z jazykového hľadiska je väčšina textov citovaných bez zmien, tak ako boli uvedené v literatúre. Iba výnimočne boli urobené drobné zásahy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Právne dejiny Slovenska (978-80-89447-84-8) , Bohatství národů (pojednání o podstatě a původu bohatství národů) (978-80-863-8960-8)

Rozhodnutia vo veciach reklamy (978-80-8078-677-9)

Rozhodnutia vo veciach reklamy (978-80-8078-677-9)
Detail

Kniha - autor Ľubomír Zlocha; Jozef Vozár, 340 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry. (alza.cz)

Podobné produkty ako Rozhodnutia vo veciach reklamy (978-80-8078-677-9) , Vzkvétání: nové poznatky o podstatě štěstí a duševní pohody (978-80-87270-95-0)

Komparatívne perspektívy verejnoprávnych deliktov (978-80-89447-53-4)

Komparatívne perspektívy verejnoprávnych deliktov (978-80-89447-53-4)
Detail

Kniha - autor Peter Potásch, 248 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Delikty, priestupky, prečiny, zločiny, vina a zavinenie v právnom poriadku SR. Protiprávne konanie fyzických a právnickych osôb je v podmienkach Slovenskej republiky štandardne vnímané ako relatívne oddelená agenda samostatných právnych odvetví, do ktorých predmetu patria aj príslušné delikty. Táto koncepcia platí aj pre právny poriadok Slovenskej republiky, ktorý dlhodobo deliktuálne právo vníma len cez prizmu práva verejného, a preto sa často špecifikácia/označenie deliktuálneho práva na právo verejné v praxi ani téorii neaplikuje, dokonca sa takéto označenie ani nepoužíva. Delikty sú totiž akoby automaticky a samozrejme vnímané ako integrálna zložka verejného práva so všetkými súvisiacimi atribútmi, a to tak, že delikty patria buď do práva trestného, alebo práva správneho. Predkladaná monografia sa snaží - aj keď len vo všeobecných hmotnoprávnych základoch - od vyššie... (alza.cz)

Podobné produkty ako Komparatívne perspektívy verejnoprávnych deliktov (978-80-89447-53-4) , Magický měsíc (978-80-87678-85-5)

Praktická príručka písania pre profesionálov (978-80-89447-68-8)

Praktická príručka písania pre profesionálov (978-80-89447-68-8)
Detail

Kniha - autor Martin Kasarda, 208 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Rozdiel medzi základnou znalosťou písania a ovládaním remesla písania je obrovský. Azda najjednoduchšie sa táto zručnosť dá porovnať s varením. Prakticky každý človek si vie pripraviť nejakú tú základnú potravu. Potom jestvuje vrstva ľudí, ktorých varenie baví, varia si doma, možno pre priateľov. Jestvuje však aj vrstva profesionálnych kuchárov, ktorí majú zručnosti, skúsenosti a vedia zo surovín pripraviť viac-menej štandardné jedlo. A na vrchole stojí skupina výnimočných šéfkuchárov, ktorých je naozaj len zopár. Sú majstrami remesla a vedia vyčarovať z mála neskutočné ohňostroje zážitkov. Novinárska profesia sa nachádza na úrovni profesionálnych kuchárov... (alza.cz)

Podobné produkty ako Praktická príručka písania pre profesionálov (978-80-89447-68-8) , Komparatívne perspektívy verejnoprávnych deliktov (978-80-89447-53-4)

Teorie a praxe kulturních průmyslů (978-80-89447-83-1)

Teorie a praxe kulturních průmyslů (978-80-89447-83-1)
Detail

Kniha - autor Miroslav Zelinský, 248 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe kulturních průmyslů (978-80-89447-83-1) , Dobro a zlo: úvahy zakladatele etikoterapie o podstatě zla a o boji se zlem (978-80-7336-814-2)

K podstate vety: Syntetický pohľad (978-80-8115-066-1)

K podstate vety: Syntetický pohľad (978-80-8115-066-1)
Detail

Kniha - autor Ján Kačala, 152 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Monografia významného jazykovedca, špecialistu na syntax, si kladie za cieľ zhrnúť základné poznatky o podstate vety. Popri základnej gramatickej úrovni sa podrobne zaoberá sémantickou a obsahovou štruktúrou vety, ale i jej modálnou a emocionálnou stránkou, porovnaniu slovosledu v syntagme a vo vete, prostriedkom prispievajúcim k organickému zapojeniu vety do textu. Takto komplexne spracované dielo s prehľadným usporiadaním, presným vedeckým jazykom vypĺňa medzeru v súčasnej slovenskej jazykovednej literatúre. (alza.cz)

Podobné produkty ako K podstate vety: Syntetický pohľad (978-80-8115-066-1) , Praktický průvodce reiki: jak se dostat k podstatě reiki (978-80-7336-392-5)

Model optimálneho fungovania modernej štátnej správy (978-80-89447-78-7)

Model optimálneho fungovania modernej štátnej správy (978-80-89447-78-7)
Detail

Kniha - autor Ladislav Hrtánek, 200 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Cieľom monografickej práce je načrtnúť koncepciu modernej štátnej správy a na základe toho navrhnúť legislatívne zmeny normatívnych právnych aktov. Prvá kapitola osvetľuje všeobecnú charakteristiku štátnej správy ako súčasti verejnej správy. Detailne je spracovaná časť, ktorá sa týka rozlišovania štátnej správy vykonávanej štátom, verejnoprávnymi korporáciami a inými subjektmi. Ďalšia kapitola monografickej práce skúma vymedzenie základných pilierov výstavby modernej štátnej správy a zákonodarnej moci. Analýze princípov fungovania modernej štátnej správy je venovaná tretia kapitola. Štvrtá kapitola sa zaoberá zmenami, ktoré by sa mali realizovať v organizačnom zabezpečení výkonu štátnej správy. Záverečná kapitola poukazuje na výsledný model štátnej správy v kontexte jej vývoja. Optimalizácia fungovania modernej štátnej správy patrí jednoznačne medzi tie subsystémy vedy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Model optimálneho fungovania modernej štátnej správy (978-80-89447-78-7) , Strážní andělé: o podstatě a působení našich duchovních vůdců (80-7336-402-6)

Médiá a novinári na Slovensku 2010 (978-80-89447-32-9)

Médiá a novinári na Slovensku 2010 (978-80-89447-32-9)
Detail

Kniha - autor Samuel Brečka, 232 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Samuel Brečka, 232 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia je veľmi aktuálnym a pre novinársku teóriu, edukáciu i prax prepotrebným dielom, pretože zveľaďuje databázu najnovších poznatkov o transformácii slovenských médií i samostatnej novinárskej profesie. Kniha zásluhou rôznorodého pohľadu na vývoj slovenskej mediálnej a novinárskej scény za posledných 20 rokov prináša cennú databázu poznatkov o médiách a novinároch na Slovensku. Je jedinou publikáciou svojho druhu, ktorá takto komplexne hodnotí nielen vývoj médií, ale aj vývoj novinárskej profesie na Slovensku v medzinárodnom kontexte. (alza.cz)

Podobné produkty ako Médiá a novinári na Slovensku 2010 (978-80-89447-32-9) , Sám sobě psychoterapeutem (978-80-88163-85-5)

Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)

Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)
Detail

Kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání... (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4) , Amazon kindle paperwhite 5 2021 16gb (bez reklamy) (b09tmf6742)

Magický Měsíc (978-80-87678-85-5)

Magický Měsíc (978-80-87678-85-5)
Detail

Kniha - autor Klára Trnková, 120 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Měsíc se od pravěku těšil velkému zájmu. Dlouho před tím, než člověk získal nějaké vědomosti, byl tajuplnému tělesu objevujícímu se jen v noci přisuzován vliv na nejrůznější děje. Chladné magické světlo a temnější skvrny připomínající různé objekty vzbuzovaly obrazotvornost a daly podnět k mnoha dohadům, mýtům a legendám. V knize najdete povídání o samotném Měsíci, o lunárních božstvech, i o působení Měsíce na naše chování a na přírodu. Byl a je také stálou inspirací ve všech uměleckých oborech, najdeme tu několik připomínek. (alza.cz)

Podobné produkty ako Magický Měsíc (978-80-87678-85-5) , Amazon kindle paperwhite 5 2021 32gb (bez reklamy) (b08n2qk2tg)

Finančné právo na Slovensku a v Európskej únii (978-80-89447-86-2)

Finančné právo na Slovensku a v Európskej únii (978-80-89447-86-2)
Detail

Kniha - autor Karin Prievozníková; Vladimír Babčák; Miroslav Štrkolec, 832 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Unikátna komplexná publikácia o finančnom práve! V ucelenej forme spája problematiku finančného práva na Slovensku s oblasťou finančno-právnych aktov v EÚ. Vysokoškolská učebnica Finančné právo na Slovensku a v Európskej únii ponúka čitateľovi v kompaktnej podobe ťažiskové poznatky týkajúce sa dvoch strán tej istej právnej kategórie, ktorou je finančné právo. Rozsah a hĺbka spracovania jednotlivých oblastí finančno-právnej regulácie závisela jednak od významu konkrétneho inštitútu finančného práva, a jednak od rozsahu a druhu právnej regulácie platnej v príslušnej oblasti. V nadväznosti na uvedené je v druhej časti venovaná mimoriadna pozornosť najmä problematike rozpočtového práva a v tretej časti menovému právu EÚ nielen vzhľadom na rozsiahlosť a zložitosť právnej úpravy, ale predovšetkým zo zreteľa na význam týchto okruhov spoločenských... (alza.cz)

Podobné produkty ako Finančné právo na Slovensku a v Európskej únii (978-80-89447-86-2) , Podstata řádu o stavitelském umění a podstatě univerza: kniha prvn: fenomén života (978-80-7485-207-7)

Sám sobě psychoterapeutem (978-80-88163-85-5)

Sám sobě psychoterapeutem (978-80-88163-85-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Roman Pešek, 108 stran, česky Publikace je určena především lidem s různými úzkostnými a depresivními problémy, a také jejich blízkým osobám. Obsah je založený na výpovědích více jak třiceti klientů, kteří odpovídali na otázky, co jim během psychoterapie pomohlo a co jim stále pomáhá, aby své úzkostné a depresivní obtíže lépe zvládali. Uvedené faktory terapeutické účinnosti jsou doplněny o profesní zkušenosti autora, zkušeného psychoterapeuta. Kniha je psaná stylem, aby zmiňované informace, metody a doporučení byly pro čtenáře srozumitelné a dobře využitelné v praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sám sobě psychoterapeutem (978-80-88163-85-5) , Zrada na biskupském dvoře (978-80-86969-85-5)

Zrada na biskupském dvoře (978-80-86969-85-5)

Zrada na biskupském dvoře (978-80-86969-85-5)
Detail

Kniha - autor Harald Parigger; Christian Zimmer, 138 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Zrada na biskupském dvoře (978-80-86969-85-5) , Model optimálneho fungovania modernej štátnej správy (978-80-89447-78-7)

Reklama (978-80-247-3492-7)

Reklama (978-80-247-3492-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama (978-80-247-3492-7) , Mateřství jako z reklamy: (na lexaurin) (978-80-264-2457-4)

999 vtipov na každý deň (978-80-89153-85-5)

999 vtipov na každý deň (978-80-89153-85-5)
Detail

Kniha - autor Vladimír Skalický, 264 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha 999 vtipov na každý deň je výber z dlhoročnej autorovej zbierky. Je určená všetkým na pobavenie i radosť, no najmä tým, ktorí sa vedia zasmiať aj na vlastných nezdaroch a humor ich neopúšťa ani v situáciách, keď iným už behá mráz po chrbte. (alza.cz)

Podobné produkty ako 999 vtipov na každý deň (978-80-89153-85-5) , O ničem (978-80-7340-166-5)

Česká reklama (978-80-265-0046-9)

Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Česká reklama (978-80-265-0046-9) , O modlitbě (978-80-884-0201-5)

Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Detail

Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají. (alza.cz)

Podobné produkty ako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9) , Lehké povídání o nelehkých věcech (978-80-907550-5-5)

Šlapanice a okolí Brna z nebe (978-80-88259-85-5)

Šlapanice a okolí Brna z nebe (978-80-88259-85-5)
Detail

Kniha - autor Kamil Glovňa; Jakub Chovan, 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kde byla svedena nejtěžší tanková bitva 2. světové války, jak rozlehlé bylo bojiště slavné bitvy u Slavkova a co všechno ukrývá malebné údolí říčky Bobravy? To vše a mnohem více se dozvíte při listování touto knihou. Nasedněte do letadla a seznamte se pohledem z výšky s oblastí ORP Šlapanice (obec s rozšířenou působností). Při pohledu z výšky Vás upoutají zejména vesničky s upravenými centry, krásnými kapličkami a kostelíky. Jejich červené střechy vykukují mezi hustými lesy, upoutají pozornost uprostřed rozlehlých polí. Tento region je zároveň velmi bohatý na nejrůznější architektonické památky. Ať už jde o zámky a zámečky, kostely nebo památníky válečných střetů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Šlapanice a okolí Brna z nebe (978-80-88259-85-5) , Kniha o čítaní - čítanie o knihách (978-80-569-0849-5)

Stvořena ženou: Dopisy matky dceři o podstatě ženství (978-80-7553-499-6)

Stvořena ženou: Dopisy matky dceři o podstatě ženství (978-80-7553-499-6)
Detail

Kniha - autor Elisabeth Elliotová, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kdo jsem? Většina křesťanských žen si tuto otázku klade jen zřídkakdy. Ovšem když jsme si vědomy své ženské a křesťanské identity ženy, díváme se jinak na sebe i na druhé. Elizabeth Elliotová Vám může pomoci na cestě hledání odpovědí, díky nimž se v nás rodí tento nový pohled. Podle ní se nemáme ptát „Kdo jsem?“, ale „Čí jsem?“. Autorka ve své knize píše upřímně a se zaujetím o tom, co znamená být křesťanskou ženou a otevřeně se zabývá i citlivými tématy podřízenosti ve vztahu, rozdílů mezi mužskou a ženskou přirozeností, mluví o správné ženské hrdosti i o tom, jak žít naplno i jako svobodná a nezadaná. (alza.cz)

Podobné produkty ako Stvořena ženou: Dopisy matky dceři o podstatě ženství (978-80-7553-499-6) , Pohádka o štěstí (978-80-7497-420-5)

Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7) , Legenda o ladě (978-80-253-5712-5)

Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)

Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Detail

Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak na reklamu (978-80-7402-115-2) , Tanec o život (978-80-88073-47-5)

Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Detail

Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4) , O válečném umění (978-80-875-6122-5)

Kamarádi z Medového lesa: Jak zahnat stesk (978-80-88316-85-5)

Kamarádi z Medového lesa: Jak zahnat stesk (978-80-88316-85-5)
Detail

Kniha - autor Andrea Schütze, 96 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tenhle les skrývá jedno velké tajemství: bydlí tu čtyři zvířecí kamarádi s laskavým srdcem a hebounkou srstí, kteří jsou připraveni přispěchat na pomoc, kdykoli má některé z dětí z lesní školky potíže. A ještě že tak! Davídkovi se totiž první den ve školce hrozně stýská a pomocníky moc a moc potřebuje. Poplach u zvířecího zásahového komanda lesních zvířátek, která jsou připravena pomoct každému dítěti z lesní školky, pokud má nějaké malé nebo velké trable. Jaké štěstí! Davídkovi se totiž do nové lesní školky nechce a hrozně se mu tam stýská. Dobře že mu Chrochtík, Makovička, Míša a Daňka vyrobí lesní kalendář, ve kterém se každou půlhodinu objeví malý dárek. Záchranná četa školkových dětí: lišák Míša, laňka Daňka, divoké prasátko Chrochtík a mývalinka Makovička. Už znáte naše kamarády? lišák Míša - Do všeho strká svůj zvědavý čumáček a dokáže v lese objevit ta nejlepší... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kamarádi z Medového lesa: Jak zahnat stesk (978-80-88316-85-5) , Boj o ameriku (978-80-247-5223-5)

Vzkvétání: Nové poznatky o podstatě štěstí a duševní pohody (978-80-87270-95-0)

Vzkvétání: Nové poznatky o podstatě štěstí a duševní pohody (978-80-87270-95-0)
Detail

Kniha - autor Martin Seligman, 408 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Štěstí samotné, přestože je důležitou součástí osobní pohody, nedává životu člověka úplný a pravý smysl. Seligman nyní klade otázku: Co je tím, co vám umožňuje kultivovat svá nadání, vytvářet hlubší a trvalejší vztahy s ostatními lidmi, cítit radost a smysluplně přispívat světu? Neboli co je tím, díky čemu můžete prospívat? Do centra zájmu se dostává osobní pohoda (well-being), přičemž štěstí (happiness) neboli pozitivní emoce se stávají jedním z pěti pilířů pozitivní psychologie, spolu se zaujetím, pozitivními vztahy, smysluplností a úspěšným výkonem. Těchto pět prvků, pro které se používá akronym PERMA (z anglických termínů Positive Emotions, Engagement, Relationship, Meaning, Accomplishment), představuje permanentní, trvalé stavební kameny plně uspokojivého života. Autor v knize vypráví podnětné příběhy o uplatnění pozitivní psychologie v praxi, a to v oblastech vzdělávání, ekonomiky,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vzkvétání: Nové poznatky o podstatě štěstí a duševní pohody (978-80-87270-95-0) , Pohádky o princeznách (978-80-7567-640-5)

Bohatství národů (Pojednání o podstatě a původu bohatství národů) (978-80-863-8960-8)

Bohatství národů (Pojednání o podstatě a původu bohatství národů) (978-80-863-8960-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Adam Smith, 872 stran Kniha Pojednání o podstatě a původu bohatství národů, pro niž se vžil zkrácený název Bohatství národů, je považována za první systematický a konzistentní výklad ekonomie v historii lidstva. Nepochybně se stala trvalým klenotem světové ekonomické literatury a je zaslouženě nazývána biblí ekonomie. Frekvence citací a odkazů v nově publikovaných článcích, studiích, monografiích, učebnicích a encyklopediích 240 let po prvním vydání tohoto díla je výjimečná. Z tohoto intelektuálního zdroje nečerpají pouze ekonomové a historici, ale také filosofové, etikové, sociologové, právníci a zástupci dalších profesí. Myšlenková hloubka a originalita jsou klíčem k trvalému, neutuchajícímu zájmu širokého okruhu čtenářů. Tyto skutečnosti řadí Bohatství národů do kategorie věčných knih. (alza.cz)

Podobné produkty ako Bohatství národů (Pojednání o podstatě a původu bohatství národů) (978-80-863-8960-8)

Na dlouhé povídání: Román o podstatě přátelství mezi ženami (978-80-7689-183-8)

Na dlouhé povídání: Román o podstatě přátelství mezi ženami (978-80-7689-183-8)
Detail

Kniha - autor Anna Hogelandová, 336 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Anna je ve dvanáctém týdnu těhotenství, když jí zavolá Margot, starší sestra, se kterou nikdy neměla nejvřelejší vztah, a oznámí jí, že potratila. Ale nevypráví, jak se cítí, potřebuje mluvit o své přítelkyni. O Elizabeth. Svěřila se jí. Převyprávěla Margot svůj příběh tak, jak to ještě nikomu jinému nikdy neřekla. O prvním manželovi, potratu a krachu manželství a o nové etapě v jiném městě, s jiným mužem a s jiným dítětem, které v jejím břichu roste. Neberu to jako tajemství, spíše jako příběh, který je těžké odvyprávět po kouskách, zároveň je těžké ho vyprávět vcelku. Zkrátka je jednodušší ho vynechat. Myslím, že mě lidi můžou znát, aniž by o mně všechno tohle věděli. Ženská „tajemství“ Annu přitahují. Nebo je to něco v ní, co v jiných budí důvěru, že se mohou svěřit? Druhý příběh si vyslechne cestou z těhotenské jógy od Corrie, mladé ženy, jež možná vůbec není těhotná, již Anna... (alza.cz)

Podobné produkty ako Na dlouhé povídání: Román o podstatě přátelství mezi ženami (978-80-7689-183-8)

Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

Smích v televizní reklamě (978-80-875-0072-9)

Smích v televizní reklamě (978-80-875-0072-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková, 138 stran Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Smích v televizní reklamě (978-80-875-0072-9)

Mateřství jako z reklamy: (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)

Mateřství jako z reklamy: (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)
Detail

Kniha - O mateřství s humorem. - autor Petra Hřebíková, 144 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá O mateřství s humoremKdyž mi bylo dvacet, opovržlivě jsem koukala na všechny ty chudinky s kočárky. Na ty jejich povadlé nazelenalé tváře, neupravené vlasy, vytahaná trička a rozšmajdané boty. Takhle JÁ nikdy nedopadnu. Na můj šatník a kosmetickou taštičku nebude mít mateřství vůbec žádný vliv. Nikdy! A pak to začalo. Nejprve putovaly do zapomnění boty na podpatku. Protože zkuste zvedat kočárek do tramvaje na jehlách. Nejsem Reinhold Messner, ať žijí tenisky. Pak začaly mizet hedvábné halenky. Protože fleky od dětských přesnídávek nějakým záhadným způsobem přitahují mnohemvíc než výrazně levnější polyesterové kousky. Pápá, jakýkoli šperku na krk. Dítě se neptá, zda je řetízek designérský kousek, dítě trhá.Zní vám to povědomě? Jistěže ano. A je toho ještě mnohem víc! Protože jak zjistili američtí vědci, rozhodnutí mít dítě, je to nejhorší rozhodnutí, které můžete... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mateřství jako z reklamy: (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)
Detail

Elektronická kniha - O mateřství s humorem. - autor Petra Hřebíková, 144 stran Všem špatným mámám....Že jsou děti smyslem a radostí našeho života, se dočtete i v příbalovém letáčku krému na opruzeniny. Jenže američtí vědci (a ti vědí všechno) nedávno zjistili, že mít děti je nejhorší životní rozhodnutí, které můžete udělat. Budete mítméně spánku, méně peněz a méně sexu. A přesně o takových chvílích je tato kniha.Když mi bylo dvacet, opovržlivě jsem koukala na všechny ty chudinky s kočárky. Na ty jejich povadlé nazelenalé tváře, neupravené vlasy, vytahaná trička a rozšmajdané boty. Takhle JÁ nikdy nedopadnu. Na můj šatník a kosmetickou taštičku nebude mít mateřství vůbec žádný vliv. Nikdy!A pak to začalo.Nejprve putovaly do zapomnění boty na podpatku. Protože zkuste zvedat kočárek do tramvaje na jehlách. Nejsem Reinhold Messner, ať žijí tenisky.Pak začaly mizet hedvábné halenky. Protože fleky od dětských přesnídávek nějakým záhadným způsobem přitahují mnohemvíc... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)

Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)

Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)
Detail

Kniha - autor Miles Young; David Ogilvy, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století. (alza.cz)

Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání (978-80-875-0062-0)

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání (978-80-875-0062-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 92 stran Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání (978-80-875-0062-0)

Tři chlupatá zvířata: Zajícův rok, Les oběšených lišek, Chlupatý sluha pana faráře (978-80-86026-85-5)

Tři chlupatá zvířata: Zajícův rok, Les oběšených lišek, Chlupatý sluha pana faráře (978-80-86026-85-5)
Detail

Kniha - 568 stran, česky Reedice tří úspěšných románů finského humoristy Arta Paasilinny. Zajícův rok, jeden z Paasilinnových prvních románů, autora proslavil po celé Evropě. S novinářem středního věku Vatanenem a zajícem mladého věku se v něm vydáme na dobrodružné putování po Finsku. Les oběšených lišek je jedna z Paasilinnových nejlepších knih. Stejně se jmenuje místo v Laponsku, kde se před pomstou a spravedlností ukrývá Oiva Juntunen, národností Fin a povoláním darebák, ve společnosti lišek, vlasteneckého majora Remese, švédských prostitutek Agnety a Kristýny a staré Laponky Nasky Mosnikoffové. Bláznivě veselá kniha Chlupatý sluha pana faráře popisuje dobrodružství svérázného faráře Oskariho Huuskonena a jeho věrného přítele, medvěda Obejdy, který se dokonce naučí i žehlit. Překlad Jan Petr Velkoborský a Vladimír Piskoř, ilustrace Jiří Slíva. (alza.cz)

Podobné produkty ako Tři chlupatá zvířata: Zajícův rok, Les oběšených lišek, Chlupatý sluha pana faráře (978-80-86026-85-5)

Československo Česká a Slovenská Federativní republika: Přehled oficiální statistiky v letech 1980 - (978-80-86844-85-5)

Československo Česká a Slovenská Federativní republika: Přehled oficiální statistiky v letech 1980 - (978-80-86844-85-5)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Češka, 494 stran, česky, pevná bez přebalu matná Údaje v "Přehledu" rozšiřují naše poznatky o skutečnostech, které dříve nebyly publikovány, a také o skutečnostech, které z různých důvodů po rozdělení Československé federativní republiky na Českou republiku a Slovenskou republiku přestaly být statisticky sledovány. Přehled představuje i přínos pro současná a budoucí zkoumání a srovnávací analýzy. Poskytuje statistické údaje o skutečnostech v národních republikách, které mohou tvořit důležitou srovnávací základnu při zkoumání citlivých jevů v sociální a ekonomické oblasti, a které se vyznačují zcela jinou dynamikou a rozměry (nezaměstnanost, zadluženost aj.). Popsaný "Přehled" je ve svém prvním díle zaměřen na agregátní národohospodářské charakteristiky a průřezové statistické údaje. Ocenění si zaslouží i uvedení obsahu a názvů tabulek v angličtině, což rozšíří jeho využitelnost i v zahraničí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Československo Česká a Slovenská Federativní republika: Přehled oficiální statistiky v letech 1980 - (978-80-86844-85-5)

Ptáci na zahradě: Poznej 85 zajímavých druhů (978-80-271-3417-5)

Ptáci na zahradě: Poznej 85 zajímavých druhů (978-80-271-3417-5)
Detail

Kniha - autor Haag Holger, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Při troše trpělivosti se i zahradě či ve městě setkáš s mnoha druhy ptáků, stačí jen pozorovat. Rozdělení kapitol knihy podle velikosti ptáků a nádherné barevné ilustrace zaručují přehlednost a pomohou ti při určování jednotlivých druhů. Na klopách obálky najdeš různé zajímavosti ze života ptáků a tipy, jak jim můžeš zpříjemnit život. (alza.cz)

Podobné produkty ako Ptáci na zahradě: Poznej 85 zajímavých druhů (978-80-271-3417-5)

Dobro a zlo: Úvahy zakladatele Etikoterapie o podstatě zla a o boji se zlem (978-80-7336-814-2)

Dobro a zlo: Úvahy zakladatele Etikoterapie o podstatě zla a o boji se zlem (978-80-7336-814-2)
Detail

Kniha - autor Ctibor Bezděk,, česky, pevná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Dobro a zlo: Úvahy zakladatele Etikoterapie o podstatě zla a o boji se zlem (978-80-7336-814-2)

Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948-1989 (978-80-7470-449-9)

Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948-1989 (978-80-7470-449-9)
Detail

Kniha - autor Lucie Česálková; Ondřej Táborský; Marta Sylvestrová, 504 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s... (alza.cz)

Podobné produkty ako Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948-1989 (978-80-7470-449-9)

To nejlepší z Nejlepšího copywritera: O psaní, reklamě a duši. (978-80-7413-402-9)

To nejlepší z Nejlepšího copywritera: O psaní, reklamě a duši. (978-80-7413-402-9)
Detail

Kniha - autor Pavel Šenkapoun, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu. (alza.cz)

Podobné produkty ako To nejlepší z Nejlepšího copywritera: O psaní, reklamě a duši. (978-80-7413-402-9)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Detail

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Everville (978-80-86707-85-3)

Everville (978-80-86707-85-3)
Detail

Kniha - autor Clive Barker, 504 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vítejte v Everville… Na hoře vysoko nad městem stojí brána vedoucí na pobřeží jiného světa a ve městě pod ní není jediný člověk, jehož život by tím nebyl zasažen. Phoebe Cobbová se chystá skončit se svým starým životem a povoláním sestry a vydává se hledat svého ztraceného milence do moře snění v jiném světě… Tesla Bombecková, která už ví, jaké hrůzy číhají za tou branou, musí rozřešit záhadnou minulost města, pokud chce ty hrůzy udržet venku… A Harry D'Amour, který sledoval cestu zla po Spojených Státech, to zlo objeví na sluncem ozářených ulicích města Everville… Síly, které stvořily naši minulost, chtějí zničit naši budoucnost… Tato kniha je návratem literárního génia, strhující pokračování temného románu Velké a tajné show. Sága pokračuje ve vyprávění o tom, jak se náš svět prolíná se světem moře Podstaty, jeho podivuhodnými, často zlověstnými místy i bytostmi, a tento fantastický... (alza.cz)

Podobné produkty ako Everville (978-80-86707-85-3)

Červ (978-80-87864-85-2)

Červ (978-80-87864-85-2)
Detail

Kniha - autor Zmicer Daškievič, 192 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Zmicer Daškievič je nové zářící jméno v současné běloruské literatuře. Je to nejen běloruský básník a prozaik, ale hlavně společensko-politický aktivista, který v roce 2010 byl z jedním z kandidátů na prezidenta. V den prezidentských voleb 19.12.2010 byl krutě zbit, těžce raněn a s mozkolebečním traumatem v bezvědomí odvezen do nemocnice, poté převezen do vězení a posléze do domácího vězení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Červ (978-80-87864-85-2)

Rovnováha (978-80-88067-85-6)

Rovnováha (978-80-88067-85-6)
Detail

Kniha - autor Petr Švec, 252 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Až donedávna si žil docela dobře. Měl práci, byt i skvělou holku, kterou chtěl požádat o ruku. Štěstí je ovšem vrtkavé, a tak stačila jedna malá nehoda, aby se jeho život rozsypal jako domeček z karet. Možná měl tehdy radši umřít. Netušil, že druhý svět existuje, dokud nespatřil svého prvního ducha. A to byl teprve začátek. Pozvolna začínal nabývat dojmu, že dar, jejž by nejraději vrátil, má hlubší smysl. Zdánlivá náhoda střídala náhodu, přesto všechny jeho kroky směřovaly k místní továrně. Byl povolán… Ale kým? Kdo je vlastně jeho šéf? Myslel si, že se mu daří rozplétat tragická vlákna minulosti, a ani si nevšiml, že z nich spíš plete oprátku. Nikdy dřív nebyl smrti blíž než teď. Náhody totiž neexistují… (alza.cz)

Podobné produkty ako Rovnováha (978-80-88067-85-6)

Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)

Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
Detail

Kniha - autor Dana Ondrejová; David Sehnálek, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se komplexně zabývá právní regulací nekalosoutěžní reklamy a nekalých obchodních praktik. Autoři popisují a porovnávají českou i unijní právní úpravu nekalé soutěže, srovnávací reklamy a nekalých obchodních praktik (včetně tzv. černé listiny) a zhodnocují implementaci relevantních směrnic Evropské unie do českého práva. Uvádějí a rozebírají značné množství judikatury Soudního dvora EU (včetně vybraných stanovisek generálních advokátů), Nejvyššího správního soudu, Nejvyššího soudu a dalších soudů. Dále seznamují s novou legislativou EU upravující nekalosoutěžní aspekty obchodního tajemství. Závěrečná část je věnována přeshraničnímu prosazování práva na ochranu proti nekalosoutěžnímu jednání včetně určení rozhodného práva a místa sudiště. (alza.cz)

Podobné produkty ako Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)

K podstate vety - Kačala Ján

K podstate vety - Kačala Ján
Detail

Monografia významného jazykovedca, špecialistu na syntax, si kladie za cieľ zhrnúť základné poznatky o podstate vety. Popri základnej gramatickej úrovni sa podrobne zaoberá sémantickou a obsahovou štruktúrou vety, ale i jej modálnou a emocionálnou stránkou, porovnaniu slovosledu v syntagme a vo vete, prostriedkom prispievajúcim k organickému zapojeniu vety do textu. Takto komplexne spracované dielo s prehľadným usporiadaním, presným vedeckým jazykom vypĺňa medzeru v súčasnej slovenskej jazykovednej literatúre. (patro.cz)

Podobné produkty ako K podstate vety - Kačala Ján
O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5), Láska a žárlivost: Pravda o skutečné podstatě lásky (978-80-906389-4-5), Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8), Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2), Stvořena ženou: Dopisy matky dceři o podstatě ženství (978-80-7553-499-6), Právne dejiny Slovenska (978-80-89447-84-8), Bohatství národů (Pojednání o podstatě a původu bohatství národů) (978-80-863-8960-8), Vzkvétání: Nové poznatky o podstatě štěstí a duševní pohody (978-80-87270-95-0), Magický Měsíc (978-80-87678-85-5), Komparatívne perspektívy verejnoprávnych deliktov (978-80-89447-53-4), Dobro a zlo: Úvahy zakladatele Etikoterapie o podstatě zla a o boji se zlem (978-80-7336-814-2), Praktický průvodce Reiki: Jak se dostat k podstatě Reiki (978-80-7336-392-5), Strážní andělé: O podstatě a působení našich duchovních vůdců (80-7336-402-6), Sám sobě psychoterapeutem (978-80-88163-85-5), Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742), Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB (bez reklamy) (B08N2QK2TG), Podstata řádu O stavitelském umění a podstatě univerza: Kniha prvn: Fenomén života (978-80-7485-207-7), Zrada na biskupském dvoře (978-80-86969-85-5), Model optimálneho fungovania modernej štátnej správy (978-80-89447-78-7), Mateřství jako z reklamy: (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4), O ničem (978-80-7340-166-5), O modlitbě (978-80-884-0201-5), Lehké povídání o nelehkých věcech (978-80-907550-5-5), Kniha o čítaní - čítanie o knihách (978-80-569-0849-5), Pohádka o štěstí (978-80-7497-420-5), Legenda o Ladě (978-80-253-5712-5), Tanec o život (978-80-88073-47-5), O válečném umění (978-80-875-6122-5), Boj o Ameriku (978-80-247-5223-5), Pohádky o princeznách (978-80-7567-640-5)