Autor se zabývá komunikačním poradenstvím a strategickým plánováním kampaní pro významné značky působící na českém trhu. Kniha představuje historii a podstatu jednotlivých oborů reklamní komunikace, jejich nástroje, techniky a strategie, a zároveň provokuje k inovaci pohledů na jejich užití. Kniha obsahuje řadu barevných fotografií, ilustrací, citátů, odkazů a doporučení pro další profesní rozvoj čtenáře. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako I zázrak potřebuje reklamu - Jan CézarAudiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích... (alza.cz)
Podobné produkty ako Vražda potřebuje reklamu () , Píseň pro issy bradleyovou: každý někdy potřebuje zázrak (978-80-257-2662-4)Audioknihu Vražda potřebuje reklamu ()napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe. (dvd-premiery.cz)
Podobné produkty ako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha , Jan hus známý i neznámý (9788024623566)Audiokniha:,Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha , Jan werich forbiny vzpominek i a ii cdeBook:,Přijde-li někomu, že v knize není mnoho kladných postav a dobrých skutků (jsou-li tam vůbec nějaké), zde je omluva. Vše bylo učiněno pro výnos nakladatelův. Dobro je v dnešních ekonomicky obtížných dobách totiž krajně nevýnosné. Lidé, kteří nejvíce po dobru volají, jsou nejméně ochotni ho kupovat. Neštěstí a zlo se proto v knize volně prochází. Autor se ho sice snaží morálně odsoudit, ale vždy jen do té míry, aby neztratil sympatie svých čtenářů. Zároveň se autor omlouvá těm, kteří budou těmito stránkami zaujati, či dokonce vzrušeni, že tak lehkovážně hazarduje s jejich jinak vybraným literárním vkusem... (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Zabíjet srdcem - Jan Cézar - e-kniha , Zázrak svaté winifredy ()Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil , Zázrak jménem maggie ()Kniha Zázraky Jana Pavla II. vyšla v Polsku v roce 2006 a 2009a stala se bestselerem. Obsahuje řadu svědectví o zázracích, které se staly na papežovu přímluvu už za jeho života i podrobný popis zázraků oficiálně uznaných a doložených k procesům jeho blahořečení a svatořečení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Zázraky Jana Pavla II. - Pawel Zuchniewicz , Zázrak svatého wolfganga ()Veselé Vánoce? Pro Pavla sotva! Jeho nejlepší kamarádka Alex se poslední dobou chová divně, je uzavřená a nechce s nikým trávit čas. Dokonce ani s Pavlem a Dustym ne! Věnuje se pouze výpomoci v psím útulku. Když se z útulku začnou ztrácet zvířata, Pavel věří, že s Dustym dokážou případ vyřešit. Jenže jeho čtyřnohý kamarád má strach, že ho Pavel chce v útulku nechat. Zvítězí v něm důvěra v pána, nebo uteče? Může být Alex do únosu zvířat nějak zapletena? (patro.cz)
Podobné produkty ako Dusty Zázrak o Vánocích - Andersen Jan , Chodící zázrak (9788025736838)Veselé Vánoce? Pro Pavla sotva! Jeho nejlepší kamarádka Alex se poslední dobou chová divně, je uzavřená a nechce s nikým trávit čas. Dokonce ani s Pavlem a Dustym ne! Věnuje se pouze výpomoci v psím útulku. Když se z útulku začnou ztrácet zvířata, Pavel věří, že s Dustym dokážou případ vyřešit. Jenže jeho čtyřnohý kamarád má strach, že ho Pavel chce v útulku nechat. Zvítězí v něm důvěra v pána, nebo uteče? Může být Alex do únosu zvířat nějak zapletena? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dusty: Zázrak o Vánocích - Jan Andersen , Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)Kniha Zázraky Jana Pavla II. vyšla v Polsku v roce 2006 a 200 9 a stala se bestselerem. Obsahuje řadu svědectví o zázracích, které se staly na papežovu přímluvu už za jeho života i podrobný popis zázraků oficiálně uznaných a doložených k procesům jeho blahořečení a svatořečení. (patro.cz)
Podobné produkty ako Zázraky Jana Pavla II. - Zuchniewicz Pawel , Druhy exil edvarda benese kuklik jan bilek jan marsoun erik nemecek janPoetické vyprávění malé dívky, která jako Alenka v říši divů putuje krajinou svého dětství. Jejími průvodci zemí zázraků - světem bez hranic mezi sny a realitou - se stávají různé legendární postavy jako třeba Malý princ. V osobité parafrázi slavného díla Lewise Carrolla ožívají slavnosti, které důvěrně známe, aniž tušíme, jak důležitou roli v našich životech hrají. Literární předloha stejnojmenného celovečerního filmu (v kinech od 8. 2. 2018) s Viktorií Stříbrnou, Veronikou Žilkovou a Bolkem Polívkou v hlavních rolích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Alenka v zemi zázraků - Jana Kristina Studničková , Červená karkulka potřebuje pomoc! (978-80-277-1163-5)Poetické vyprávění malé dívky, která jako Alenka v říši divů putuje krajinou svého dětství. Jejími průvodci zemí zázraků – světem bez hranic mezi sny a realitou – se stávají různé legendární postavy jako třeba Malý princ. V osobité parafrázi slavného díla Lewise Carrolla ožívají slavnosti, které důvěrně známe, aniž tušíme, jak důležitou roli v našich životech hrají. Literární předloha stejnojmenného celovečerního filmu (v kinech od 8. 2. 2018) s Viktorií Stříbrnou, Veronikou Žilkovou a Bolkem Polívkou v hlavních rolích. (patro.cz)
Podobné produkty ako Alenka v zemi zázraků - Studničková Jana Kristina , Železný jan (9788025705995)eBook:,HRDINA NA ČTYŘECH TLAPÁCH Veselé Vánoce? Pro Pavla sotva! Jeho nejlepší kamarádka Alex se poslední dobou chová divně, je uzavřená a nechce s nikým trávit čas. Dokonce ani s Pavlem a Dustym ne! Věnuje se pouze výpomoci v psím útulku. Když se z útulku začnou ztrácet zvířata, Pavel věří, že s Dustym dokážou případ vyřešit. Jenže jeho čtyřnohý kamarád má strach, že ho Pavel chce v útulku nechat. Zvítězí v něm důvěra v pána, nebo uteče? Může být Alex do únosu zvířat nějak zapletena? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dusty: Zázrak o Vánocích - Jan Andersen - e-kniha , Bláznivá vědecká laboratoř - magnetický zázrak (7290016026177)Kniha - autor Pawel Zuchniewicz, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Zázraky Jana Pavla II. vyšla v Polsku v roce 2006 a 200 9 a stala se bestselerem. Obsahuje řadu svědectví o zázracích, které se staly na papežovu přímluvu už za jeho života i podrobný popis zázraků oficiálně uznaných a doložených k procesům jeho blahořečení a svatořečení. (alza.cz)
Podobné produkty ako Zázraky Jana Pavla II. (978-80-7297-227-2) , Gott karel: zázrak vánoční - cd (8594013240031)Vízia o budúcnosti slovenskej spoločnosti, kritický pohľad na jej stav a vývoj, spomienky na kľúčových aktérov slovenskej politiky, zákulisie káuz, ktoré hýbali Slovenskom – aj o týchto témach hovorí Daniel Lipšic vo svojej premiérovej knihe Slušné Slovensko potrebuje lídra.Kniha je určená predovšetkým pre záujemcov o politiku a jej zákulisie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slušné Slovensko potrebuje lídra - Daniel Lipšic , Jan werich (ne)známýVízia o budúcnosti slovenskej spoločnosti, kritický pohľad na jej stav a vývoj, spomienky na kľúčových aktérov slovenskej politiky, zákulisie káuz, ktoré hýbali Slovenskom – aj o týchto témach hovorí Daniel Lipšic vo svojej premiérovej knihe Slušné Slovensko potrebuje lídra. Kniha je určená predovšetkým pre záujemcov o politiku a jej zákulisie. (patro.cz)
Podobné produkty ako Slušné Slovensko potrebuje lídra - Lipšic Daniel , Jan žižka - dvd (n03540)Bible je nejčtenější kniha všech dob. Obsahuje také řadu záhad, protichůdných tvrzení nebo líčení událostí, které se dosud nedaří uspokojivě vysvětlit. Ať už jde o stvoření světa, existenci božích synů či detailní popis složitých – nám neznámých – technologií a jevů, je podivné, že se objevily i v mýtech jiných kultur. Skrývají tajné církevní archivy pravou podstatu biblického poselství? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Záhady bible - zázraky, nevysvětlitelné jevy, tajné církevní archivy - Jan A. Novák , Jan werich za oponouKniha - autor Daniel Lipšic, 174 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu matná Vízia o budúcnosti slovenskej spoločnosti, kritický pohľad na jej stav a vývoj, spomienky na kľúčových aktérov slovenskej politiky, zákulisie káuz, ktoré hýbali Slovenskom – aj o týchto témach hovorí Daniel Lipšic vo svojej premiérovej knihe Slušné Slovensko potrebuje lídra. Kniha je určená predovšetkým pre záujemcov o politiku a jej zákulisie. (alza.cz)
Podobné produkty ako Slušné Slovensko potrebuje lídra (978-80-89402-62-5) , Jan masaryk - pravdivý příběh ()Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),... (alza.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? () , Abus jc8320 jan (4003318901294)Kniha - autor Joanna Gaines, 32 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá V jeden pekný slnečný deň sa deti rozhodnú usporiadať preteky balónov. Lúka hýri všetkými farbami látok, ktoré si priniesli z domu. Všetci sa pustia do práce. Niektorí pracujú samostatne, iní zase v skupinách, jedni sú utiahnutí, iní sa veselo radia s kamarátmi. Každé z detí je však výnimočné a rovnako dôležité a spolu vytvoria na nebi nevídanú nádheru. Autorka v celej knihe zdôrazňuje, aká dôležitá je každá jedna ľudská bytosť. Naši drobci by už od detstva mali vedieť, že dostali do vienka nádherné, jedinečné a magické dary, ktoré môžu ponúknuť svetu. Ten nás totiž potrebuje presne takých, akí sme. (alza.cz)
Podobné produkty ako Svet potrebuje človeka, ako si ty (978-80-222-1199-4) , Kysucke povesti podmanicky janAudiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? - audiokniha , Galerie slávy - jan saudekAudiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl... (alza.cz)
Podobné produkty ako Základy moderní reklamy , Jan werich a semaforAudiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného... (alza.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 4 () , Jan hus - dvd (9279)Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím... (alza.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 3 () , Sully: zázrak na řece hudson - dvd (w02011)Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět... (alza.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 2 () , Smrtící zázrak (978-80-7662-113-8)Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadhľadom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ľahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa... (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Živá reklama - Kaščák Jozef , Smrtící zázrak (978-80-766-2113-8)Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam. (patro.cz)
Podobné produkty ako Dynamické reklamy - Bauckmann David , Vánoční zázrak (978-80-7661-295-2)Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají. (patro.cz)
Podobné produkty ako Srovnávací reklama - Hruda Ondřej , Vánoční zázrak (978-80-766-1295-2)Život. Realista ho vidí taký, aký je. Optimista dúfa, že ho vie zlepšiť. Pesimista neverí, že sa s ním dá niečo robiť. Nihilista si je istý, že sa s ním nedá nič robiť. Filozof sa ho pokúša vysvetliť. Anarchista nepotrebuje nikomu nič vysvetľovať. Fanatik verí, že smrťou v mene niečoho sa bude mať v inom živote určite lepšie, čím sa dostáva na úroveň optimistu. Jozef Kaščák do žiadnej z týchto kategórií nepatrí. Jeho blogy sú o veselej hlučnej samote v presýpacích hodinách našej civilizácie. Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadhľadom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ľahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa Kaščáka bude páčiť... (patro.cz)
Podobné produkty ako Živá reklama - Kaščák Jozef , Chodící zázrak (978-80-257-3412-4)(countrylife.cz)
Podobné produkty ako Dresink Cézar 310 ml BIO BONSAN , Příběhy o erikovi - kate potřebuje pomoc, eriku (978-80-751-2393-0)Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Radim BačuvčíkAudiokniha:,..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audioknihaAudiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 3 - Různí - audioknihaKniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Bačuvčík RadimKlasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů. (patro.cz)
Podobné produkty ako O podstatě reklamy - Světlík JaroslavDODATEČNÁ SLEVA 30 %: Zadejte kód VYPRODEJ30C v košíku (platí do 31. 1. 2023 nebo do vyprodání zásob)! Chlapecké plátěné tenisky od značky Zetpol s motivem abstraktním vzorem. Tenisky mají jednoduché zapínání na suchý zip. (mall.cz)
Podobné produkty ako Zetpol chlapecké tenisky Cezar 7620 černá 32DODATEČNÁ SLEVA 30 %: Zadejte kód VYPRODEJ30C v košíku (platí do 31. 1. 2023 nebo do vyprodání zásob)! Chlapecké plátěné tenisky od značky Zetpol s motivem abstraktním vzorem. Tenisky mají jednoduché zapínání na suchý zip. (mall.cz)
Podobné produkty ako Zetpol chlapecké tenisky Cezar 7620 černá 33DODATEČNÁ SLEVA 30 %: Zadejte kód VYPRODEJ30C v košíku (platí do 31. 1. 2023 nebo do vyprodání zásob)! Chlapecké plátěné tenisky od značky Zetpol s motivem abstraktním vzorem. Tenisky mají jednoduché zapínání na suchý zip. (mall.cz)
Podobné produkty ako Zetpol chlapecké tenisky Cezar 7620 černá 28DODATEČNÁ SLEVA 30 %: Zadejte kód VYPRODEJ30C v košíku (platí do 31. 1. 2023 nebo do vyprodání zásob)! Chlapecké plátěné tenisky od značky Zetpol s motivem abstraktním vzorem. Tenisky mají jednoduché zapínání na suchý zip. (mall.cz)
Podobné produkty ako Zetpol chlapecké tenisky Cezar 7620 černá 29DODATEČNÁ SLEVA 30 %: Zadejte kód VYPRODEJ30C v košíku (platí do 31. 1. 2023 nebo do vyprodání zásob)! Chlapecké plátěné tenisky od značky Zetpol s motivem abstraktním vzorem. Tenisky mají jednoduché zapínání na suchý zip. (mall.cz)
Podobné produkty ako Zetpol chlapecké tenisky Cezar 7620 černá 31DODATEČNÁ SLEVA 30 %: Zadejte kód VYPRODEJ30C v košíku (platí do 31. 1. 2023 nebo do vyprodání zásob)! Chlapecké plátěné tenisky od značky Zetpol s motivem abstraktním vzorem. Tenisky mají jednoduché zapínání na suchý zip. (mall.cz)
Podobné produkty ako Zetpol chlapecké tenisky Cezar 7620 černá 34DODATEČNÁ SLEVA 30 %: Zadejte kód VYPRODEJ30C v košíku (platí do 31. 1. 2023 nebo do vyprodání zásob)! Chlapecké plátěné tenisky od značky Zetpol s motivem abstraktním vzorem. Tenisky mají jednoduché zapínání na suchý zip. (mall.cz)
Podobné produkty ako Zetpol chlapecké tenisky Cezar 7620 černá 30eBook:,„Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-knihaeBook:,Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-knihaAudiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 2 - Josef Barchánek - audioknihaKniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. (patro.cz)
Podobné produkty ako Jak na reklamu - Závodná Lucie SáraReklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry. (patro.cz)
Podobné produkty ako Rozhodnutia vo veciach reklamy - Vozár JozefElektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co... (alza.cz)
Podobné produkty ako Reklama (978-80-247-3492-7)Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do... (alza.cz)
Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věkueBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha