Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)

Produkt Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3) upraviť a produkt hľadať znova.

Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Dib Allan, 224 stran, česky Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3) , Marketingový plán na jednu stránku: nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Detail

Kniha - autor Allan Dib, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan

Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan
Detail

Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan , Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129)

Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha

Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha
Detail

eBook:,Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha , Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)

Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - Allan Dib

Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - Allan Dib
Detail

Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4.V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - Allan Dib , Takto sa robí marketing: vytvorte si marketingový plán na jednu a4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0)

Opožděné vzpomínky: Životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4)

Opožděné vzpomínky: Životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4)
Detail

Kniha - autor Evelina Merová, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jedenáct mi bylo v Praze, dvanáct v Terezíně, třináct v Osvětimi, čtrnáct na pochodu smrti,“ napsala o svém dětství Evelina Merová, autorka autobiografických Opožděných vzpomínek. Terezínem, Osvětimí a pochodem smrti však pohnuté osudy malé Eveliny nekončí, ale spíše začínají... Osvobození ji zastihuje ve Východním Prusku, odkud je evakuována vojenským vlakem Rudé armády do SSSR. Děvčátka se ujme vojenský lékař, který ji adoptuje. Následují čtyři desetiletí života v Sovětském svazu, ve válkou zničeném a posléze znovu budovaném Leningradě, s novou identitou a starými vzpomínkami, které nikdo nechce slyšet. Se svým traumatem zůstává sama, musí se s ním vyrovnat, protože nic jiného nezbývá a budoucnost mnoho neslibuje... Mimořádně poutavá a dojemná kniha, vydaná poprvé v roce 2008, vychází nyní ve třetím vydání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Opožděné vzpomínky: Životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4) , Opožděné vzpomínky: životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4)

Takto sa robí marketing: Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0)

Takto sa robí marketing: Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0)
Detail

Kniha - autor Allan Dib, 272 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť. Myslíte si, že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha vám otvorí oči - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a dokonca si vystačíte s jediným hárkom papiera formátu A4. Allan Dib vám krok za krokom, interaktívne a prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako si vytvoriť funkčný marketingový plán tak, aby ste vďaka nemu získavali nových zákazníkov, zarábali a zabezpečili svojej firme rast. Či sa v marketingu orientujete viac alebo menej, táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte. (alza.cz)

Podobné produkty ako Takto sa robí marketing: Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0) , Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)

Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)

Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 84 stran E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize.Proč vůbec mít marketingový plán?Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5) , Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)

Až na jednu vec (978-80-89727-67-4)

Až na jednu vec (978-80-89727-67-4)
Detail

Kniha - autor Radomír Andrić, 138 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Básnický rukopis Radomíra Andrića nie náhodou vychádza zo slova, darujúceho a osvecujúceho, ktoré nás vyťahuje a dvíha z neznesiteľného bahna každodennosti. Ide o poéziu, ktorá vychádza z centra labyrintu súčasného sveta, ktorá svedčí o jeho ilúzii a hre, o jeho nedokonalosti a zradnosti, o jeho neklíčiacej bezperspektíve, o chaose prachu a víchrici zla, v ktorom sa našiel súčasný človek (Selimír Radulović). Literárna kritika privítala Radomíra Andrića ako básnika „vyostrenej imaginácie, ktorý túži a pátra po novom obraze, novej melódii a význame výrazu“ (Srba Ignjatović). Podľa Engerića ide o básnika „rozvinutého vnútorného života a rozohranej imaginácie“. Kritici sa zhodli v tvrdení, že je to básnik na prameni života a nevysychajúcej národnej reči, ktorá v sebe nesie silu a krásu výrazu (Miloš Petrović). Básne vybrali a preložili Martin Prebudila a Miroslav Demák. Doslov napísal... (alza.cz)

Podobné produkty ako Až na jednu vec (978-80-89727-67-4) , Sestavte dobrý marketingový plán: jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)

Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)

Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Detail

Elektronická kniha - ze série Vstříc úspěchu, autor John Westwood, 176 stran, česky Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2) , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-749-1405-8)

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-749-1405-8)
Detail

Elektronická kniha - Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech. - autor Jiří Hájíček, 364 stran Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačkuDějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech.Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry —... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-749-1405-8) , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-7491-534-5)

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-7491-534-5)
Detail

Kniha - česky Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačkuDějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech.Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry — to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-7491-534-5) , Morgenthauův plán (978-80-903957-6-3)

Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku

Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
Detail

Kniha - autor Emil Hradecký, česky Druh publikace:pedagogická hudebninaNástrojová skupina: KlavírObsazení / žánr: klavír sóloJazyk publikace: cz./ger./eng.Ilustrace Andrea Tachezy16 snadných skladbiček pro začátečníky album drobných přednesových kousků pro začínající klavíristy od zkušeného pedagoga a skladatele šestnáct stránek a šestnáct skladbiček, každá dvouhlasá vítané obohacení instruktivního repertoáru pro klavír Podstatná část tvorby českého skladatele a pedagoga Emila Hradeckého (*1953) je věnována dětem a tvorbě pro klavír a často je inspirována jazzem. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku jsou nápadité klavírní miniatury pro začátečníky, snadno hratelné, melodicky zajímavé a vtipně komponované skutečně jen do dvou hlasů, pro každou ruku jeden. Děti se seznámí s charakterem klasické hudby, stejně jako s různými tanci nebo s úpravou lidové písně, ale též s celotónovou stupnicí či pentatonikou. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku , Plán umírání (978-80-87579-50-3)

Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129)

Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129)
Detail

Kniha - autor Daniel Poledňák, 20 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento titul přináší celkem 15 přednesový klavírních skladeb, které jsou určeny pro děti a žáky I. stupně základních uměleckých škol. Jak už z názvu vyplývá, skladby jsou jednostránkové. Tento záměr vznikl pro děti, které upřednostňují krátké nenáročné klavírní skladby. Skladby slouží k vyjádření výrazového námětu a taky k zdokonalování klavírní zručnosti a souhry obou rukou. Všechny jsou vzájemně kontrastní a je potřeba k nim přistupovat individuálně. Autor chtěl mladým klavíristům nabídnout svěží skladby s ojedinělými melodiemi. Hráči mohou využít pestrou škálu dynamiky, práci s pedálem a také kontrastní tempa. Obsah: 1. MOTÝL / Butterfly 2. DUHA / Rainbow 3. ŘEKA / River 4. VLNY / Waves 5. MLHA / Mist 6. MRAVENIŠTĚ / Anthill 7. BOUŘE / Storm 8. ODPOLEDNE V ČÍNĚ / Afternoon in China 9. MYŠLENKA / Thought 10. OHEŇ / Fire 11. VÍTR / Wind 12.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129) , Na okraji (978-80-271-0764-3)

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku: Povídky (978-80-7491-405-8)

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku: Povídky (978-80-7491-405-8)
Detail

Kniha – Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech. - autor Jiří Hájíček, 364 stran, česky, pevná bez přebalu matná - česky Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačkuDějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech.Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku: Povídky (978-80-7491-405-8) , Až na jednu vec (978-80-89727-67-4)

KN Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku

KN Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
Detail

Noty pro klavír 16 snadných skladbiček pro začátečníky, každá dvouhlasá. Podstatná část tvorby českého skladatele a pedagoga Emila Hradeckého (*1953) je věnována dětem a tvorbě pro klavír a často je inspirována jazzem. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku jsou nápadité klavírní miniatury pro začátečníky, snadno hratelné, melodicky zajímavé a vtipně komponované skutečně jen do dvou hlasů, pro každou ruku jeden. Děti se seznámí s charakterem klasické hudby, stejně jako s různými tanci nebo s úpravou lidové písně, ale též s celotónovou stupnicí či pentatonikou. (kytary.cz)

Podobné produkty ako KN Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku , Ďábelský plán (978-83-276-7730-3)

Dětské melodie na jednu stránku - Poledňák Daniel

Dětské melodie na jednu stránku - Poledňák Daniel
Detail

Tento titul přináší celkem 15 přednesový klavírních skladeb, které jsou určeny pro děti a žáky I. stupně základních uměleckých škol. Jak už z názvu vyplývá, skladby jsou jednostránkové. Tento záměr vznikl pro děti, které upřednostňují krátké nenáročné klavírní skladby. Skladby slouží k vyjádření výrazového námětu a taky k zdokonalování klavírní zručnosti a souhry obou rukou. Všechny jsou vzájemně kontrastní a je potřeba k nim přistupovat individuálně. Autor chtěl mladým klavíristům nabídnout svěží skladby s ojedinělými melodiemi. Hráči mohou využít pestrou škálu dynamiky, práci s pedálem a také kontrastní tempa. Obsah: 1. MOTÝL / Butterfly 2. DUHA / Rainbow 3. ŘEKA / River 4. VLNY / Waves 5. MLHA / Mist 6. MRAVENIŠTĚ / Anthill 7. BOUŘE / Storm 8. ODPOLEDNE V ČÍNĚ / Afternoon in China 9. MYŠLENKA / Thought 10. OHEŇ / Fire 11. VÍTR / Wind 12. PODVEČER / Evenfall 13. ŽERT / Joke 14. KAPKY DEŠTĚ / Raindrops 15. RANNÍ ROSA / Morning Dews (patro.cz)

Podobné produkty ako Dětské melodie na jednu stránku - Poledňák Daniel , Kroměříž historické centrum: kreslený plán (978-80-7393-304-3)

Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8) , Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-7491-534-5)

Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6) , Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-749-1405-8)

Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku - Hradecký Emil

Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku - Hradecký Emil
Detail

Druh publikace:pedagogická hudebninaNástrojová skupina: KlavírObsazení / žánr: klavír sóloJazyk publikace: cz./ger./eng.Ilustrace Andrea Tachezy16 snadných skladbiček pro začátečníky album drobných přednesových kousků pro začínající klavíristy od zkušeného pedagoga a skladatele šestnáct stránek a šestnáct skladbiček, každá dvouhlasá vítané obohacení instruktivního repertoáru pro klavír Podstatná část tvorby českého skladatele a pedagoga Emila Hradeckého (*1953) je věnována dětem a tvorbě pro klavír a často je inspirována jazzem. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku jsou nápadité klavírní miniatury pro začátečníky, snadno hratelné, melodicky zajímavé a vtipně komponované skutečně jen do dvou hlasů, pro každou ruku jeden. Děti se seznámí s charakterem klasické hudby, stejně jako s různými tanci nebo s úpravou lidové písně, ale též s celotónovou stupnicí či pentatonikou. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku si oblíbila také klavíristka a nadšená pedagožka hry na klavír Eva Suchánková. Poslechněte si její názor i ukázkovou skladbičku Smutná panenka.„Tento nový repertoár pro začátečníky je natolik zajímavý, že se určitě bude hrát po celém světě.“ (Piano Journal, březen 2018) (patro.cz)

Podobné produkty ako Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku - Hradecký Emil , Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2) , Literární spolek laury sněžné (978-80-743-2591-5)

Písničky na jednu stránku (979-0-2601-0541-6)

Písničky na jednu stránku (979-0-2601-0541-6)
Detail

Kniha - autor Bohuslav Martinů, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dva sešity písní s klavírním doprovodem na moravské lidové texty napsal Martinů za druhé světové války. Na ploše písňové miniatury tu ožívá všechna důvěrnost domova, k němuž se Bohuslav Martinů, vzdálený tisíce kilometrů v americkém exilu, vždy znovu obrací. Písničky jsou technicky dostupné všem amaterským zpěvákům a pro svou krásu a půvab se staly součástí repertoáru i koncertních pěvců. Obsah: autor hudby / textu / skladba Martinů Bohuslav: Rosička Martinů Bohuslav: Otevření slovečkem Martinů Bohuslav: Cesta k milé Martinů Bohuslav: Chodníček Martinů Bohuslav: U maměnky Martinů Bohuslav: Sen panny Marie Martinů Bohuslav: Rozmarýn (alza.cz)

Podobné produkty ako Písničky na jednu stránku (979-0-2601-0541-6) , Háčkování 3 (978-80-271-1291-3)

Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)

Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)
Detail

Kniha - autor John Westwood, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2) , Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku: povídky (978-80-7491-405-8)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8) , Ženy plují na sever (978-80-271-2603-3)

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5) , Všechny za jednu (978-80-242-7562-8)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6) , Somatologie (978-80-271-2111-3)

Kráska na jednu noc (978-83-276-5116-7)

Kráska na jednu noc (978-83-276-5116-7)
Detail

Elektronická kniha - ze série Harlequin Desire, autor Jessica Lemmonová, 160 stran, česky Drew rozhodně nečekala, že na obchodní výstavě potká muže, kterého jako mladičká tajně milovala. A bratrův nejlepší přítel, Reid Singleton, netušil, s kým flirtuje. Po pár skleničkách si krásku odvedl na pokoj a prožil s ní vášnivou noc. Ráno, po prvotním šoku, si uvědomil, že tato komplikace jeho zájem spíše posílila a že mu jen jedna noc nebude stačit… (alza.cz)

Podobné produkty ako Kráska na jednu noc (978-83-276-5116-7) , Dirigentka (978-80-271-3651-3)

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Detail

Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2) , Labyrint (978-80-271-0483-3)

Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)

Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Detail

Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4) , Python (978-80-271-3891-3)

Hodná sestra: Každý má temnou stránku (978-80-249-4546-0)

Hodná sestra: Každý má temnou stránku (978-80-249-4546-0)
Detail

Kniha - autor Sally Hepworthová, 272 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Fern Castleová pracuje v místní knihovně. Tři večery v týdnu pravidelně večeří se svým dvojčetem Rose, která je jí celý život oporou a rádcem. Fern je ze sester ta uzavřenější. Vyhýbá se davům, jasným světlům a hlasitým zvukům. Má pečlivě uspořádaný život a narušení její rutiny by mohlo mít nedozírné následky. Když Rose zjistí, že nemůže otěhotnět, Fern v tom vidí příležitost, jak se sestře odvděčit za všechno, co pro ni kdy udělala. Fern může pro Rose dítě odnosit. Jde jen o to najít otce. Snadné jako facka. Jenže tahle mise obrátí Fernin pevně ohraničený život vzhůru nohama a přivolá temná tajemství z minulosti. Sally Hepworthová, autorka románu Tchyně, přináší naprosto vynikající, svérázný a šokující příběh o dvou sestrách, které pojí stejná krev a také spousta lží… (alza.cz)

Podobné produkty ako Hodná sestra: Každý má temnou stránku (978-80-249-4546-0) , Eutanázie (978-80-271-2575-3)

Dobrá sestra: Všetci máme svoju temnú stránku (978-80-222-1268-7)

Dobrá sestra: Všetci máme svoju temnú stránku (978-80-222-1268-7)
Detail

Kniha - autor Sally Hepworthová, 280 stran, slovensky, pevná s přebalem lesklá Fern Castleová je utiahnutá mladá žena, ktorá pracuje v miestnej knižnici. So svojím dvojčaťom, sestrou Rose, sa stretáva trikrát do týždňa u nej doma na večeri. Neznáša totiž davy ľudí, jasné svetlá a silný hluk a takto jej to najlepšie vyhovuje. Fern má dôsledne zorganizovaný život a akákoľvek zmena v zabehanom rytme môže mať pre ňu nebezpečné následky. Keď zistí, že jej sestra Rose túži po dieťatku, ale nemôže otehotnieť, vidí to ako šancu odvďačiť sa jej za všetko, čo pre ňu dosiaľ urobila, a rozhodne sa darovať sestre svoje dieťa. Musí už len nájsť budúceho otca. Táto misia v základoch otrasie životom, ktorý si Fern starostlivo vybudovala, rozvíri temné vody minulosti a na povrch sa vynoria tajomstvá, ktoré mali ostať navždy pochované. Udalosti sú podávané striedavo z pohľadu oboch sestier a postupne menia príbeh a aj naše vnímanie hlavných hrdiniek. Až na úplnom konci budeme... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dobrá sestra: Všetci máme svoju temnú stránku (978-80-222-1268-7)

Od nápadu k podnikatelskému plánu (978-80-271-0407-9)

Od nápadu k podnikatelskému plánu (978-80-271-0407-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Ivana Svobodová, 232 stran Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys? Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň. Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat. Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu. Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena... (alza.cz)

Podobné produkty ako Od nápadu k podnikatelskému plánu (978-80-271-0407-9)

Hodnocení plánů a projektů mobility (978-80-271-3244-7)

Hodnocení plánů a projektů mobility (978-80-271-3244-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Brůhová-Foltýnová, 248 stran, česky Kniha nabízí charakteristiku jednotlivých druhů evaluace nástrojů městské mobility a popisuje jejich hlavní postupy. Problematiku evaluace zasazuje do širšího kontextu městského dopravního plánování na základně nejnovějších odborných pramenů a vychází také z aktuální praxe českých měst. Ambicí publikace je podpořit evaluaci v Česku jako nezbytnou součást dopravního plánování na místní i krajské úrovni a přiblížit celý proces čtenáři. Zájemcům o udržitelnou městskou mobilitu dále přináší řadu inspirativních a inovativních příkladů z domácího i zahraničního prostředí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hodnocení plánů a projektů mobility (978-80-271-3244-7)

Až na jednu vec - Radomír Andrić

Až na jednu vec - Radomír Andrić
Detail

Básnický rukopis Radomíra Andrića nie náhodou vychádza zo slova, darujúceho a osvecujúceho, ktoré nás vyťahuje a dvíha z neznesiteľného bahna každodennosti. Ide o poéziu, ktorá vychádza z centra labyrintu súčasného sveta, ktorá svedčí o jeho ilúzii a hre, o jeho nedokonalosti a zradnosti, o jeho neklíčiacej bezperspektíve, o chaose prachu a víchrici zla, v ktorom sa našiel súčasný človek (Selimír Radulović). Literárna kritika privítala Radomíra Andrića ako básnika „vyostrenej imaginácie, ktorý túži a pátra po novom obraze, novej melódii a význame výrazu“ (Srba Ignjatović). Podľa Engerića ide o básnika „rozvinutého vnútorného života a rozohranej imaginácie“. Kritici sa zhodli v tvrdení, že je to básnik na prameni života a nevysychajúcej národnej reči, ktorá v sebe nesie silu a krásu výrazu (Miloš Petrović). Básne vybrali a preložili Martin Prebudila a Miroslav Demák. Doslov napísal Miroslav Bielik. Ilustrácie: Predrag Bajo Luković. Zbierku vydali Spolok slovenských spisovateľov a Slovenské vydavateľské centrum v Báčskom Petrovci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Až na jednu vec - Radomír Andrić

Až na jednu vec - Andrić Radomír

Až na jednu vec - Andrić Radomír
Detail

Básnický rukopis Radomíra Andrića nie náhodou vychádza zo slova, darujúceho a osvecujúceho, ktoré nás vyťahuje a dvíha z neznesiteľného bahna každodennosti. Ide o poéziu, ktorá vychádza z centra labyrintu súčasného sveta, ktorá svedčí o jeho ilúzii a hre, o jeho nedokonalosti a zradnosti, o jeho neklíčiacej bezperspektíve, o chaose prachu a víchrici zla, v ktorom sa našiel súčasný človek (Selimír Radulović). Literárna kritika privítala Radomíra Andrića ako básnika „vyostrenej imaginácie, ktorý túži a pátra po novom obraze, novej melódii a význame výrazu“ (Srba Ignjatović). Podľa Engerića ide o básnika „rozvinutého vnútorného života a rozohranej imaginácie“. Kritici sa zhodli v tvrdení, že je to básnik na prameni života a nevysychajúcej národnej reči, ktorá v sebe nesie silu a krásu výrazu (Miloš Petrović). Básne vybrali a preložili Martin Prebudila a Miroslav Demák. Doslov napísal Miroslav Bielik. Ilustrácie: Predrag Bajo Luković. Zbierku vydali Spolok slovenských spisovateľov a Slovenské vydavateľské centrum v Báčskom Petrovci. (patro.cz)

Podobné produkty ako Až na jednu vec - Andrić Radomír

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Detail

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 320 stran Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje... (alza.cz)

Podobné produkty ako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček
Detail

Dějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995-2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech. Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry - to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u autora nebyly otázkou volby, ale nutnosti či samozřejmosti vyplývající z témat a samotné podstaty a poslání jeho próz. Povídkový výbor Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku dotváří obraz Jiřího Hájíčka jako autora vesnických románů a doplňuje tak jeho dosavadní prozaické dílo. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček
Detail

Dějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995-2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech. Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry - to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u autora nebyly otázkou volby, ale nutnosti či samozřejmosti vyplývající z témat a samotné podstaty a poslání jeho próz. Povídkový výbor Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku dotváří obraz Jiřího Hájíčka jako autora vesnických románů a doplňuje tak jeho dosavadní prozaické dílo. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Hájíček Jiří

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Hájíček Jiří
Detail

Dějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech. Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry — to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u autora nebyly otázkou volby, ale nutnosti či samozřejmosti vyplývající z témat a samotné podstaty a poslání jeho próz. Povídkový výbor Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku dotváří obraz Jiřího Hájíčka jako autora vesnických románů a doplňuje tak jeho dosavadní prozaické dílo. (patro.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Hájíček Jiří

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Hájíček Jiří

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Hájíček Jiří
Detail

Dějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech. Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry — to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u autora nebyly otázkou volby, ale nutnosti či samozřejmosti vyplývající z témat a samotné podstaty a poslání jeho próz. (patro.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Hájíček Jiří

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
Detail

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Obsah: Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů. Situační analýza - marketingový audit. Marketingové cíle, strategie a akční plány. Plán distribuce, reklamy a propagace. Náklady a rozpočty. Prezentace plánu a jeho revize. Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood

Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John

Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John
Detail

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu. Příručku lze užít mnoha způsoby: k přípravě jednotlivých marketingových plánů; jako průvodce pro individuální studium; jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování. Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy. (patro.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John

Kráska na jednu noc - Jessica Lemmonová - e-kniha

Kráska na jednu noc - Jessica Lemmonová - e-kniha
Detail

eBook:,Drew rozhodně nečekala, že na obchodní výstavě potká muže, kterého jako mladičká tajně milovala. A bratrův nejlepší přítel, Reid Singleton, netušil, s kým flirtuje. Po pár skleničkách si krásku odvedl na pokoj a prožil s ní vášnivou noc. Ráno, po prvotním šoku, si uvědomil, že tato komplikace jeho zájem spíše posílila a že mu jen jedna noc nebude stačit… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kráska na jednu noc - Jessica Lemmonová - e-kniha

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha
Detail

eBook:,Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha

Tajné operace Wehrmachtu: Útočné plány z let 1939–1945 (978-80-271-2200-4)

Tajné operace Wehrmachtu: Útočné plány z let 1939–1945 (978-80-271-2200-4)
Detail

Kniha - autor Gabrielle Faggioni, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Německé tajné služby a ozbrojené síly spřádaly v letech 1939–1945 množství různých plánů: některé byly realistické (a také se uskutečnily), jiné vykazovaly spíše velikášské či fantastické rysy. Nacisté chystali například invazi na Island nebo do Severního Irska, přepadení Švýcarska či Gibraltaru, připravovali rozsáhlé sabotážní akce zaměřené na infrastrukturu USA a možná dokonce plánovali i únos Churchilla, Roosevelta a Stalina z konference v Teheránu v roce 1943. Tato kniha opisuje více než čtyři desítky operací, které mají jednu společnou vlastnost – nikdy k nim nedošlo. Zatímco o provedených vojenských akcích druhé světové války toho bylo napsáno mnohé, tyto (naštěstí jen plánované) už tak známé nejsou. Přesto zasluhují pozornost, protože jejich studium umožní i po letech lépe pochopit myšlení nacistických stratégů. Italský historik Gabriele Faggioni na základě archivního... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tajné operace Wehrmachtu: Útočné plány z let 1939–1945 (978-80-271-2200-4)

Háčkování 3 (978-80-271-1291-3)

Háčkování 3 (978-80-271-1291-3)
Detail

Elektronická kniha - ze série Háčkování, autor Lenka Bednářová, 112 stran, česky Titul Háčkování 3 volně navazuje na dva úspěšné tituly, které vzbudily kladné ohlasy z řad začátečníků i pokročilých. Nové Lenčino háčkování je zachované ve stejném duchu předchozích knih, ale s novými nápady, vzory a postupy na zhotovení dalších roztomilých figurek a bytových doplňků. Připojené jsou také postupy na dva módní šátky. Přehledné autorské popisy jsou doplněné detailními obrázky postupových kroků a v úvodu ani tentokrát nechybí stručná školička háčkování. (alza.cz)

Podobné produkty ako Háčkování 3 (978-80-271-1291-3)

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček - e-kniha

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček - e-kniha
Detail

eBook:,Dějištěm dvaceti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Setkáváme se tu s všednodenními lidskými mikrodramaty, příběhy vepsanými na plátno velkých dějin nebo jen zachycením nálady, životního pocitu či zkušenosti svérázných i zdánlivě obyčejných postav. Hájíček přitom dokáže velmi plasticky evokovat krajinnou atmosféru – spolu s hrdiny se brouzdáme spadaným listím, dotýkáme stébel kvetoucích trav, nastavujeme tvář slunci nebo se choulíme zimou v obnošených kabátech. Zvláštní místo zde pak zaujímají vánoční příběhy a povídky o vesnickém fotbale.Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry — to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u autora nebyly otázkou volby, ale nutnosti či samozřejmosti vyplývající z témat a samotné podstaty a poslání jeho próz.Povídkový výbor Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku dotváří obraz Jiřího Hájíčka jako autora vesnických románů, a doplňuje tak jeho dosavadní prozaické dílo. Jiří Hájíček (nar. 1967) vyrůstal na venkově, kde po vysokoškolských studiích také několik let pracoval v zemědělství. Od konce devadesátých let žije v Českých Budějovicích. Debutoval sbírkou povídek Snídaně na refýži (1998), v roce 2001 vyšla jeho novela o hledačích vltavínů Zloději zelených koní. Na povídkovou tvorbu navázal roku 2004 souborem dvanácti kratších próz Dřevěný nůž. Za román Selský baroko (2005) získal cenu Magnesia Litera za prózu. Jeho dosud poslední román Rybí krev (2012) byl oceněn Magnesií Literou 2013 jako Kniha roku. Hájíčkovy prózy vzbudily pozornost také v zahraničí. V Budapešti vyšel překlad jeho novely Zloději zelených koní, román Selský baroko byl přeložen do angličtiny, italštiny, chorvatštiny a maďarštiny, překlad románu Rybí krev se připravuje v Bělorusku, Bulharsku, Makedonii a Polsku. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček - e-kniha

Trénuj jako výsadkář: čtyřtýdenní plán pro dosažení dokonalé fyzické kondice (978-80-271-1773-4)

Trénuj jako výsadkář: čtyřtýdenní plán pro dosažení dokonalé fyzické kondice (978-80-271-1773-4)
Detail

Kniha - autor Sam McGrath, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Postavte si před sebe neobvyklou výzvu a zkuste si vytrvalostní trénink, který se používá při výběru elitních výsadkářů. Proměňte svůj životní styl a obohaťte svůj trénink o metodu majora McGratha, v níž se propojuje vydatný spánek, správná výživa a pohyb se strukturovaným cvičebním režimem. Zbavte se obav a získejte „výsadkářský mindset“, který se zaměřuje ne na dokonalost, ale na pokrok a na budování sebedůvěry. Jeho ztělesněním je zásada výsadkářů „Ready for Anything“ („Připraven na cokoli“). (alza.cz)

Podobné produkty ako Trénuj jako výsadkář: čtyřtýdenní plán pro dosažení dokonalé fyzické kondice (978-80-271-1773-4)

Eutanázie (978-80-271-2575-3)

Eutanázie (978-80-271-2575-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Vácha, 112 stran, česky Text je primárně určen studentům medicíny a sleduje schéma obvyklé v přednáškách z lékařské etiky (definice problému, argumenty, legislativa). Text je ovšem psán tak, aby byl srozumitelný i pro širokou veřejnost a byl příspěvkem do celonárodní debaty. V první kapitole jsou definovány pojmy, se kterými se čtenář v knize setká. Dále se zde dozvíme, že samotné slovo „eutanázie“ je jedním z nejobtížněji definovatelných slov lékařské etiky. Následuje stručný historický exkurz, jehož smyslem je přinést fakta o vývoji v poválečné euroatlantické civilizaci a především o dění v Evropě, neboť jakákoli dobrá etika nezbytně začíná neutrálním a přesným popisem problematiky a znalostí lékařských a historických faktů. Následují kapitoly deskriptivní etiky. V ČR byly v nedávné době sepsány dva návrhy zákona o tzv. důstojné smrti, a to v roce 2008. Druhý z obou návrhů autor posuzoval, jako člen etické komise... (alza.cz)

Podobné produkty ako Eutanázie (978-80-271-2575-3)
Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3), Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129), Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5), Takto sa robí marketing: Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0), Opožděné vzpomínky: Životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4), Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8), Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6), Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2), Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8), Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6), Morgenthauův plán (978-80-903957-6-3), Plán umírání (978-80-87579-50-3), Na okraji (978-80-271-0764-3), Až na jednu vec (978-80-89727-67-4), Ďábelský plán (978-83-276-7730-3), Kroměříž Historické centrum: Kreslený plán (978-80-7393-304-3), Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-7491-534-5), Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-749-1405-8), Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2), Literární spolek Laury Sněžné (978-80-743-2591-5), Háčkování 3 (978-80-271-1291-3), Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku: Povídky (978-80-7491-405-8), Ženy plují na sever (978-80-271-2603-3), Všechny za jednu (978-80-242-7562-8), Somatologie (978-80-271-2111-3), Dirigentka (978-80-271-3651-3), Labyrint (978-80-271-0483-3), Python (978-80-271-3891-3), Eutanázie (978-80-271-2575-3)