Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketingový plán na pivním tácku - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: „Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“ K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize. Proč vůbec mít marketingový plán? 1) Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví, má do roka vyšší zisky. A nižší náklady, protože investují jen tam, kde to přináší výsledky. 2) Je to konkurenční výhoda. Už proto, že většina firem vůbec neplánuje, nebo plány aktivně nepoužívá. Začít znamená předvídat, co se v oboru může dít, a být připraven na všechny varianty. 3) Usnadňuje rozhodování. Mám být na Facebooku? Hodí se pro mě tahle nabídka inzerce? Je lepší psát blog nebo posílat newsletter? Nebo oboje? Tohle přemýšlení vám marketingový plán podstatně zjednoduší. Prostě se do něj podíváte a vidíte. 4) Funguje jako magické zaklínadlo. Tím, že sestavujete plán, věnujete své firmě energii. Možná budete překvapeni, jak rychle se věci začnou dít. E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.
Podívejte se také 4Home záclona Magdalena, 350 x 175 cm
Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)
Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 84 stran E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize.Proč vůbec mít marketingový plán?Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví,...
Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha
Kouzlo ceny - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď. Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník, a pak hodnota, kterou vnímá podnikatel. V e-knize se dočtete, jak vytvořit tu první a jak ovlivnit tu druhou. Kromě teorie e-kniha obsahuje i řadu otázek k zamyšlení a praktická cvičení a malé rituály, která si můžete hned při čtení vyzkoušet.
Podívejte se také ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
Podívejte se také
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Kniha na recepty
- 4Home záclona Magdalena, 350 x 175 cm + 200 x 250 cm
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- vesak na medaile e
- Kniha na recepty Cooking
- Kniha na recepty Barbecue
- Kniha na recepty Pasta
- Stírací a nalepovací kniha Na cestách: Stieracia a nalepovacia kniha Na cestách
- Stagg SPC030 E (SPC030 E)
- Stagg SMD3 E (SMD3 E)
- Stagg SMD1 E (SMD1 E)
- Fieldmann FZN 6005-E (FZN6005-E)
- Fieldmann FDU 2003-E (FDU2003-E)
- Fieldmann FZS 2050-E (FZS2050-E)
- Fieldmann FDB 2004-E (FDB2004-E)
4 CESTY DUŠE - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Typologie podle živlů je jednoduchý a intuitivní nástroj, jak lépe porozumět sobě i svým zákazníkům. Vychází z předpokladu, že v povaze každého člověka jsou zastoupeny 4 živly – oheň, voda, země a vzduch. A jeden z nich, nebo kombinace dvou, převažuje. Dominantní živel pak ovlivňuje chování, výběr barev i marketingových nástrojů, nastavení podnikání i další parametry. E-kniha vás seznámí se základy typologie živlů a umožní vám ji začít používat v životě i v podnikání.
Objev podobné jako 4 CESTY DUŠE - Magdalena Čevelová - e-kniha
Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha
eBook: Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha
Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Elektronická kniha - autor Dib Allan, 224 stran, česky Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - Allan Dib
Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4.V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - Allan Dib
Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Kniha - autor Allan Dib, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu. Příručku lze užít mnoha způsoby: k přípravě jednotlivých marketingových plánů; jako průvodce pro individuální studium; jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování. Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy.
Objev podobné jako Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Objev podobné jako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
eBook: Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha
eBook: Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.
Objev podobné jako Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
eBook: Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Elektronická kniha - ze série Vstříc úspěchu, autor John Westwood, 176 stran, česky Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.
Objev podobné jako Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy, jak tyto projekty realizovat. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha
Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha
eBook: Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu.
Objev podobné jako Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha
Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček - e-kniha
Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace - Ludvík Čichovský - e-kniha
eBook: Tato kniha je druhou odbornou publikací nové edice J@K. Je určena podnikatele, marketérty, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří si uvědomují, že snižování nákladů na komunikaci je možné posílit konkurenceschopnost a postavení na trhu. Najdete v ní inspiraci a odpovědi J@K efektivně řešit marketingovou komunikaci, a zejména J@K tuto komunikaci realizovat s nižšími náklady.
Objev podobné jako Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace - Ludvík Čichovský - e-kniha
Omyl - Magdaléna Horáková - e-kniha
eBook: Ellie nikdy neměla v lásce moc štěstí. Její jediný vážný vztah se rozpadl před čtyřmi lety a ona od té doby nepotkala nikoho, s kým by chtěla zažít víc než pouze jednu noc. Svého budoucího partnera se pokouší najít i na seznamce. Přitom stačí jeden malý omyl…
Objev podobné jako Omyl - Magdaléna Horáková - e-kniha
Dvojníčka - Magdaléna Pineros - e-kniha
eBook: Plniť nesplniteľné je pre produkčnú Simonu v televíznom zákulisí na každodennom poriadku. Jedného dňa moderátorka Clemmie potrebuje, aby ju niekto zastúpil na verejnosti, a Simona dostáva od jej manažéra a brata Matúša lákavú ponuku – stať sa na okamih jej dvojníčkou. Čo však spočiatku vyzerá ako šanca na ľahký zárobok, sa skomplikuje vo chvíli, keď Matúš Simone večer pred dôležitým natáčaním oznámi, že Clemmie je nezvestná. Ak sa im nepodarí moderátorku dostať na pľac pred prvou rannou klapkou, bude Simona nielenže odhalená ako dvojníčka, ale príde tým aj o svoju tvrdo odpracovanú kariéru produkčnej. S Matúšom sa nechajú vtiahnuť do nebezpečného pátrania, v ktorom sa nedá dôverovať absolútne nikomu. Spoločne musia čeliť nielen temným stránkam internetovej slávy, ale aj rastúcej vzájomnej príťažlivosti. Podarí sa im nájsť nezvestnú moderátorku? A ako sa postavia k toxickej kultúre (nielen) v šoubiznise? Autorka Magdaléna Piñeros pochádza z Kopaníc, kde počas dlhých hodín pasenia oviec unikala fantáziou do vymyslených príbehov. Má vyštudovaný odbor filmové a televízne štúdiá na univerzite Oxford Brookes. Vášeň pre cestovanie a nové kultúry ju zaviala do rôznych končín sveta, pár rokov žila v USA, Paríži, Oxforde a Londýne. Aktuálne býva v nemeckom Krušnohorí s manželom a dvoma dcérami. Dvojníčka je jej debut.
Objev podobné jako Dvojníčka - Magdaléna Pineros - e-kniha
Přístav - Magdaléna Rejžková - e-kniha
eBook: Třicátnice Klára se rozhodne, že musí se svým jednotvárným životem něco udělat. Chce se vymanit ze zajetých kolejí vyznačených zastávkami „studium – práce – nájem“ a konečně začít se psaním. A tak se sbalí a odstěhuje se do ciziny, do přístavního města. Zabydlí se v ulici, která má lepší časy dávno za sebou. Na chodníku posedávají vyžilé prostitutky a střetává se tu zašlý svět s chutí bezhlavě bořit a modernizovat. Klára chtěla hledat samu sebe, ale nakonec objevuje hlavně tohle zvláštně přitažlivé místo a jeho obyvatele, jako jsou Pán nebo Zaseklá. Jako Východoevropanka však nedokáže situaci místních zcela porozumět. Co na první pohled vypadá jako příběh o hledání vlastní identity, se posléze mění v aktuální román tematizující gentrifikaci, migraci, masovou turistiku nebo stereotypy spojené s tím, co by žena měla nebo neměla dělat. Magdaléna Rejžková (1985) vystudovala žurnalistiku, překladatelství a sociologii. Od roku 2015 žije mezi Prahou a Marseille, odkud spolupracuje s českými médii (Český rozhlas Vltava a další). Založila blog Bujabéza, z něhož vznikl alternativní knižní průvodce Chtěj Marsej. V roce 2019 vydala knihu rozhovorů Bez práce nejsou bagety aneb Jak Češi žijí ve Francii. V Marseille vede spolek Goulash, který propojuje českou a francouzskou kulturu.
Objev podobné jako Přístav - Magdaléna Rejžková - e-kniha
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha
eBook: Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha
eBook: Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha
Vánoční setkání - Magdaléna Horáková - e-kniha
eBook: Klidné vánoční svátky jsou něčím, o čem si Andrea může nechat jen zdát. Stále se snaží vzpamatovat z těžkého rozchodu a vyrovnat se se svou životní prohrou. Její rodina, ke které byla okolnostmi přinucena se vrátit, jí to však vůbec neusnadňuje. Andrea tak s přicházejícími Vánocemi propadá stále většímu zoufalství a utápí se v sebelítosti. Když ale v celém tom svátečním zmatku náhodou potká svého bývalého spolužáka Adama, všechno se najednou pomalu začne obracet k lepšímu.
Objev podobné jako Vánoční setkání - Magdaléna Horáková - e-kniha
Falešný pohřeb - Magdalena Mintová - e-kniha
eBook: Uběhlo několik let od Emina úspěšného sňatku pro peníze. Ema se stále chystá prorazit ve světě literatury, ale na prvním místě je výchova jejího mistrovského díla – syna Adámka. Život v zlaté klícce vily Svíčkových jí kalí jen existence sexy švagra Filipa, přesto jí docela zaskočí, když problémová černá ovce rodiny záhadně skoná na Jamajce. Jenže když dorazí ze zahraničí urna s popelem, malý Adámek začne vídat strýčka, na Svíčkovic sídle se najednou dějí podivné věci a Ema tuší, že tady něco nehraje. Věci naberou rychlý spád a než se Ema naděje, musí se vyrovnávat s rozvodem, zvykat si na osamělý život ve vyhnanství malého domku a opět si obstarat svou vlastní obživu. Je konec bezuzdnému utrácení, tedy měl by být, ale nikdy nezaškodí kvalitně zužitkovat alimenty... Nicméně z Emy materialistky se traumatickou ztrátou hlavního přísunu peněz stává minimalistka a její život se najednou ubírá úplně jiným směrem.
Objev podobné jako Falešný pohřeb - Magdalena Mintová - e-kniha
Srdce pohádek - Magdalena Wagnerová - e-kniha
eBook: Dvacet nejkrásnějších českých pohádek, které mají kořeny v lidové slovesnosti a které by měli znát nejen ti nejmenší. Za všechny jmenujme např. Červenou Karkulku, Perníkovou chaloupku, Popelku, O hloupém Honzovi, Ptáka Ohniváka a další...
Objev podobné jako Srdce pohádek - Magdalena Wagnerová - e-kniha
Matematika zločinu - Magdaléna Sodomková - e-kniha
eBook: Napínavé reportážně-detektivní čtení, které se odehrává v českých soudních síních a vězeňských celách. A stále běží. V roce 2012 napsal reportérce Magdaleně Sodomkové z Asie cizí muž, že prchá před českou spravedlností. Verdikt podle něj nebyl spravedlivý, a to kvůli chybě soudního znalce přezdívaného matematik zločinu. Zatímco po odsouzeném pátrají lovci lebek, reportérka spolu s dánskou dokumentaristkou Brit Jensen se snaží odhalit, kde se stala chyba. Zjišťují, že to zdaleka není poprvé, co se expert přepočítal. Stačí pár vzorečků a jste za mřížemi.
Objev podobné jako Matematika zločinu - Magdaléna Sodomková - e-kniha
Stopy bohů - Magdalena Zachardová - e-kniha
eBook: Archeologové po celá desetiletí odkrývají stopy dávných návštěvníků, které dokážeme rozluštit teprve dnes v čase moderní techniky a cest do kosmu. Na každém kroku narážíme na důkazy o zásazích do naší civilizace. Nevíme zatím, kdo oni návštěvníci byli, odkud přišli a jaké měli záměry. Víme jen, že tu byli – a možná se jednou vrátí.
Objev podobné jako Stopy bohů - Magdalena Zachardová - e-kniha
Teorie býka - Magdalena Maxová - e-kniha
eBook: Šestadvacetiletá Elena se ocitá na životní křižovatce. Již dosáhla všeho, co do té doby považovala za důležité. Má hodného přítele, byt s terasou, značkovou kabelku a pár bot, ve kterých beztak nedojde ani za roh. Bohužel, ani všechno oblečení světa nedokáže vynahradit, když ve vztahu chybí vášeň.Když dočte knížku Jíst, meditovat, milovat, naprosto se ztotožní s hlavní hrdinkou, která všeho nechala a odjela na rok do Itálie, do Indie a pak na Bali, aby tak mohla objevit samu sebe a najít životní lásku. Bohužel, milá Elena je trochu srab, a hlavně nemá peníze, aby přežila jeden měsíc, natož jeden rok, a tak se dva dny strávené v italském Palermu zdají skvělým kompromisem.To ještě netuší, že se ocitne v náruči tajemného sicilského farmáře a majitele obchodu se zbraněmi v jedné osobě. A ne, nebude to jako z romantického filmu. Elena se kvůli němu dostává do situací, které zvládá s neohrabaností sobě vlastní.Teorie býka je břitká komedie o nenaplněných očekáváních, kulturních rozdílech a jedné velké lásce, doprovázená humornými komentáři a sebeironickými promluvami hlavní hrdinky. Nalijte si vínečko, nakrájejte kousek salámu a pohodlně se uvelebte. Výlet ve stylu "žrát, pít, číst" může začít.
Objev podobné jako Teorie býka - Magdalena Maxová - e-kniha
Bouřlivý příběh - Magdaléna Rychetská - e-kniha
eBook: Kniha si klade za cíl představit českému čtenáři situaci a vývoj katolické církve v Čínské lidové republice od jejího založení v roce 1949 až po současnost (2022). Vedle historického kontextu poskytuje také novodobé poznatky o čínských katolících. Zabývá se nejen různorodými skupinami katolíků, které se nacházejí na území Čínské lidové republiky a spadající do oficiálního, státem povoleného Vlasteneckého sdružení čínských katolíků, ale také věřícími v takzvané podzemní církvi, která není čínskými orgány povolena. Kniha popisuje politická a sociální dilemata, jimž církev čelí pod vedením Komunistické strany Číny.
Objev podobné jako Bouřlivý příběh - Magdaléna Rychetská - e-kniha
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.
Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha
eBook: Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z prax e.
Objev podobné jako Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha
Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Iba nádej nestačí - Magdaléna Pirožeková - e-kniha
eBook: Hoci si Ema myslela, že uväznením Martina sa problémy upokoja, osud už rozhodol za ňu. Z agentúry, kde pracuje Adam, uniknú dôležité informácie. Vedenie sa rozhodne situáciu preveriť. Adam dostane príkaz na pár dní „upratať“ Emu. Využije príležitosť a unesie ju ďalej, než bolo v pláne. Chce získať čas a zabojovať o jej srdce... Magdaléna Pirožeková žije a tvorí v nádhernej obci Ľubica pod Tatrami. Je šťastne vydatá, má dcérku Natálku. Pracuje v gastronómii.
Objev podobné jako Iba nádej nestačí - Magdaléna Pirožeková - e-kniha
Nevyřešené záhady Egypta - Magdalena Zachardová - e-kniha
eBook: Mohlo by se zdát, že o starém Egyptě víme vše. Stále ale existuje spousta otázek, na které nemáme odpověď. Víme třeba, zda byly pyramidy postaveny před potopou světa? Jak stará je vůbec Velká sfinga a postihlo skutečně objevitele Tutanchamonovy hrobky smrtící prokletí? Egypt ještě zdaleka nevydal všechna svá tajemství a je načase některá alespoň poodhalit.
Objev podobné jako Nevyřešené záhady Egypta - Magdalena Zachardová - e-kniha
Obrázkové logopedické pohádky - Magdalena Navrátilová - e-kniha
eBook: Pohádky a ilustrace v této knížce hravým způsobem motivují děti k procvičování správné výslovnosti problematických hlásek L, R, Ř a současně napomáhají rozvoji slovní zásoby, jazykového citu, sluchového a zrakového vnímání a dalších důležitých dovedností a schopností předškoláků a dětí mladšího školního věku.
Objev podobné jako Obrázkové logopedické pohádky - Magdalena Navrátilová - e-kniha
Odhalení Marie Magdaleny - Meggan Watterson - e-kniha
eBook: Meggan Watterson nám přináší obraz skutečné Marie (Máří) Magdaleny – té, která žije v každém z nás. Světový bestseller Odhalení Marie Magdaleny odkrývá a vykládá znovunalezené Mariino evangelium, které nám přibližuje milostný příběh tolik odlišný od toho, jež po dva tisíce let předávala křesťanská církev. Přestože Česká republika je v dnešní době zemí převážně ateistickou, křesťanství naši kulturu a myšlení českých lidí značně ovlivnilo. Ježíš a Marie Magdalena jsou součástí naší historie. Jsou součástí každého z nás. Proto je pro nás tato kniha a toto téma tak důležité, dnes více než kdy dříve. Dnes, kdy se čím dál tím více lidí probouzí a uvědomuje si pravdy, které byly po stovky nebo i dokonce tisíce let potlačovány, stíhány a trestány. Krom jiného, že v Boha máme všichni v sobě a že to božské nemusíme hledat nikde mimo sebe, že k tomu, abychom mohli mluvit s Bohem, nepotřebujeme nikoho ani nic jiného. Nejsme od Boha odděleni. Meggan Watterson, která vystudovala teologii na Harvardu, nás verš po verši provádí Mariiným evangeliem, aby pomocí svého osobního příběhu osvětlila působivá učení, jež obsahuje. Mariino evangelium odhaluje lásku, která je v každém z nás. Mariino evangelium, stejně staré a autentické jako všechna evangelia, která obsahuje Bible, bylo po dva tisíce let pohřbeno hluboko v egyptské poušti, protože křesťanská církev nechtěla, aby lidé znali pravdu, kterou obsahuje. Nechtěli, aby Marie byla viděna jako rovna ostatním apoštolům, nebo dokonce samotnému Ježíši. Watterson s palčivou jasností vysvětluje, jak a proč byla Marie Magdalena zobrazena jako prostitutka Máří, a podává historicky a teologicky přesnější zobrazení toho, kým Marie byla v raném Kristově hnutí. A vypráví, jak jí tento objev Mariina evangelia umožnil praktikovat a prožívat lásku, která nikdy nekončí, lásku, která všechno proměňuje. Lásku, která je silnější než smrt.
Objev podobné jako Odhalení Marie Magdaleny - Meggan Watterson - e-kniha
Old Prague Legends - Magdalena Wagnerová - e-kniha
eBook: The book contains a collection of twenty-nine tales or legends associated with several well-known sites of old Prague. These buildings, landmarks, and whole areas are woven through with stories that bear the weight of many long centuries of Bohemian history. Moreover, they are bound together by one common thread – all the sites can be visited today. They can be touched with the five-fingered hand of the senses, and thus impressed indelibly upon the memory. Thus, this book is a guide that not only narrates, but also illuminates – and hopefully entertains. It can be taken on Sunday walks, day trips and thematic explorations of places that still remember the people of Prague who walked through the pages of its history.
Objev podobné jako Old Prague Legends - Magdalena Wagnerová - e-kniha
Pověsti staré Prahy - Magdalena Wagnerová - e-kniha
eBook: Soubor třiceti pověstí a legend, které se vztahují k nejznámějším místům hlavního města Prahy. Tato místa lze dodnes navštívit, a tak se kniha může stát současně i jakýmsi zábavným, atypickým průvodcem, který lze vzít s sebou třeba na procházku.
Objev podobné jako Pověsti staré Prahy - Magdalena Wagnerová - e-kniha
Evangelium Máří Magdalény - Jan Bauer - e-kniha
eBook: Břeněk Malovec z Malovic je králem Jiřím z Poděbrad vyslán do Turecka coby vůdce diplomatického poselstva. Když se dlouho nevrací, vydává se jeho snoubenka, šlechtická dcera Kateřina z Voračova, za ním. Po dobrodružném putování po Dunaji se ocitne v sultánově harému, odkud však se štěstím uniká. Velmistr řádu johanitů ji pak v doprovodu jednoho ze svých rytířů posílá do Egypta, kde má nalézt církví utajované Evangelium svaté Máří Magdalény, vzácný rukopis z doby prvních křesťanů. Dočká se však Kateřina také shledání se svým milým? Nakladatelská anotace.
Objev podobné jako Evangelium Máří Magdalény - Jan Bauer - e-kniha
Máme holý ruce - Magdaléna Platzová - e-kniha
eBook: Československá socialistická republika, rok 1989. Magdaléně je čerstvých 17 let, chodí do 4.B na pražském gymnáziu, touží po lásce, ale ještě víc po tom žít ve svobodné zemi. Bojí se policejních obušků, ale přesto chodí demonstrovat a Václav Havel je jejím hrdinou. Pak přijde Sametová revoluce. „Máme holý ruce” je autentický deník studentky z doby převratu, ale zároveň i historický román, ve kterém jsou popsány události tak, jak se skutečně staly. Magdaléna Platzová narozena 8. 3. 1972, vyrostla v Praze. Je dcerou spisovatelky a bývalé disidentky Edy Kriseové. Po studiu filozofie a krátké herecké kariéře působila jako novinářka v Xantypě, Literárních novinách a Respektu, kam přispívá dodnes. Je mimo jiné autorkou románů Aaronův skok, Anarchista a Druhá strana ticha, dvou povídkových knih a dětské knihy Toník a jeskyně snů. Od roku 2009 žije se svým manželem a třemi dětmi trvale za hranicemi České republiky, v současné době ve Francii.
Objev podobné jako Máme holý ruce - Magdaléna Platzová - e-kniha
Tajemná místa komunismu - Magdalena Karelová - e-kniha
eBook: Vydejte se na místa známá, méně známá i zcela neznámá, která jsou spojená s jedním z nejtěžších období našich dějin. Přestože z hlediska dějin lidstva to byl pouhý časový zlomek, pro Českou (respektive Československou) republiku bylo toto období velmi významné, neboť trvalo téměř polovinu její existence a mělo naprosto zásadní dopad na všechny sféry života občanů. V knize naleznete mnoho zajímavých lokalit, unikátních staveb, retro muzeí, uměleckých děl a zpřístupněných krytů civilní obrany, ale i komunistické lágry, památníky monstrprocesů a kolektivizace a muzea železné opony. Objevte zapomenuté příběhy, osudy a tajemství. Co v knize najdete: * přehled vybraných známých, méně známých i úplně neznámých míst, která jsou spojená s komunistickým obdobím u nás * historické střípky a medailonky zajímavých osobností * barevné fotografie * základní informace o místech (webové stránky, adresa, GPS)
Objev podobné jako Tajemná místa komunismu - Magdalena Karelová - e-kniha
Salát má pochyby - Magdalena Wagnerová - e-kniha
eBook: Julie je holka dobrodružná, a tak se vydává na cestu za svojí tetou do Smrdákova, kam prý jezdí jen lidé padlí na hlavu. Není proto divu, že dívce na její cestě dělají společnost prazvláštní bytosti – bývalý vlak jménem Pahroun, luční zvonek Jaromil Modrovlas, který chtěl být odjakživa umělcem, a věčně pochybovačný (a taky dávno snědený) salát. A když se k tomu přidá parta veselých veverek, nějaká ta tatranka a staré natahovací hodinky, je u toho i velký kopec srandy. Pohádková literární road movie, která přivádí dětského čtenáře do říše fantazie, kde nic není nemožné, ale všechno je uvěřitelné.
Objev podobné jako Salát má pochyby - Magdalena Wagnerová - e-kniha
Podívejte se také
- Fieldmann FZS 2002-E (FZS2002-E)
- STABILO plan (F) červená10 ks (4006381160391)
- e class
- e flor
- Syndrom E
- Stagg SML3/16P8PS E (SML3/16P8PS E)
- FIELDMANN FZF 4050-E (FZF 4050-E)
- FIELDMANN FDPO 201050-E (FDPO 201050-E)
- Stagg SYC3/MPS2P E (SYC3/MPS2P E)
- Stagg SYC3/PS2CM E (SYC3/PS2CM E)
- Ritter RGS3-E/BDT (RGS3-E/BDT)
- FIELDMANN FDPP 200705-E (FDPP 200705-E)
- FIELDMANN FZR 2035-E (FZR 2035-E)
- Fieldmann FDU 201001-E (FDU 201001-E)
- MPM Mode E W02M.11267.E (368403)
- Fieldmann FZR 9017-E (FZR 9017-E)
- Stagg SYC6/MPS2CM E (SYC6/MPS2CM E)
- Fieldmann FZK 2115-E (FZK 2115-E)
- FIELDMANN FDMB 200171-E (FDMB 200171-E)
- FIELDMANN FDB 200901-E (FDB 200901-E)
- FIELDMANN FDK 200802-E (FDK 200802-E)
- FIELDMANN FDB 200352-E (FDB 200352-E)