Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné...
Podívejte se také Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Konec marketingu - Gil Carlos
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Podívejte se také Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha
eBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Podívejte se také Šlabikár multi level marketingu
Podívejte se také
- Le Toy Van Set se zmrzlinou Carlos
- Lepší konec
- konec hada
- Konec hry
- Konec hlídky ()
- Konec stárnutí
- Konec prokrastinace
- Konec manipulace ()
- Konec civilizace ()
- Konec dětství
- Úspěšně s kůží na trh (978-80-86353-07-4)
- Mega Construx Barbie Farmářský Trh (194735024704)
- Puzzle Farmářský trh 2000 dílků (8412668171282)
- Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
- Ještě není konec ()
- Konec starých časů
- Konec stárnutí (9788075551092)
- Konec věků (8594184129647)
- Konec všech věcí
- Vstup slovenských firiem na ruský trh (978-80-875-0078-1)
Je to složitější - Sociální život teenagerů na sociálních sítích - Boydová Danah
Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik skutečně podporuje negativní jevy, jako je šikana, či zvyšuje nebezpečí, jež představují sexuální agresoři? Mimo jiné na tyto otázky hledá ve své knize odpovědi danah boydová, která se dlouhodobě zabývá problematikou mládeže a jejího vztahu ke komunikačním technologiím. „O tom, jak teenageři používají sociální sítě, mluví řada lidí, jen málokdo si ale najde čas na to, aby si promluvil přímo s nimi a poslechl si, co o svém životě – na síti i mimo ni – říkají. Právě to mě vedlo k napsání této knihy,“ říká boydová. V knize Je to složitější se zabývá nejrozšířenějšími mýty, které kolem aktivit teenagerů na sociálních sítích a dalších sociálních médiích panují, popisuje, jak teenageři v online světě žijí, a snaží se přiblížit to lidem, kteří o ně mají strach – rodičům, učitelům, politikům, novinářům. Jak název knihy napovídá, zjištění, k nimž během svého osmiletého výzkumu došla, nejsou jednoduchá ani jednoznačná. Přesto jsou její zjištění více než zajímavá.
Objev podobné jako Je to složitější - Sociální život teenagerů na sociálních sítích - Boydová Danah
Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích - Durďák Aleš
První kniha svého druhu v ČR. Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole. Školy však velmi často svoji prezentaci ve veřejném prostoru, tj. v médiích nebo na sociálních sítích podceňují a nebo tento druh prezentace nemají dostatečně dobře zvládnutý. V nejhorším případě se této oblasti nevěnují vůbec. Tato kniha je prvním uceleným materiálem, který se cíleně věnuje školám a jejich prezentaci na sociálních sítích a v médiích. Čtenáře ale rozhodně nečeká pouhá obecná teorie. Naopak. Velkým přínosem knihy je zejména její konkrétnost a praktičnost. Kniha je plná praktických příkladů, konkrétních ukázek mediálních prezentací škol z celého území ČR, konkrétních postupů a nápadů. Obsahuje návody jak vytvořit kvalitní obsah pro prezentaci školy na sociálních sítích. Nabízí rovněž postupy jaká vytvářet témata, jak je zpracovávat do tiskových zpráv, jak je doručit k novinářům a jak si s novináři dlouhodobě budovat dobré vztahy. Současně poukazuje na možnosti, jak si svépomocí vytvářet mediální obraz v případě absence mediálního zájmu. Přestože ukázky, postupy a jednotlivé kroky jsou v knize popisovány primárně pro střední školy, inspiraci z textu lze čerpat i pro školy základní.
Objev podobné jako Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích - Durďák Aleš
Je to složitější: Sociální život teenagerů na sociálních sítích (978-80-7470-165-8)
Kniha – autor danah boydová, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor danah boydová, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik skutečně podporuje negativní jevy, jako je šikana, či zvyšuje nebezpečí, jež představují sexuální agresoři? Mimo jiné na tyto otázky hledá ve své knize odpovědi danah boydová, která se dlouhodobě zabývá problematikou mládeže a jejího vztahu ke komunikačním technologiím. „O tom, jak teenageři používají sociální sítě, mluví řada lidí, jen málokdo si ale najde čas na to, aby si promluvil přímo s nimi a poslechl si, co o svém životě – na síti i mimo ni – říkají. Právě to mě vedlo k napsání této knihy,“ říká boydová. V knize Je to složitější se zabývá nejrozšířenějšími mýty, které kolem aktivit...
Objev podobné jako Je to složitější: Sociální život teenagerů na sociálních sítích (978-80-7470-165-8)
Černá ovce facebooku: ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích (978-80-905214-3-8)
Kniha - autor Miroslav Severa; Lukáš Krška, 300 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích? Chcete vědět, které prodejní postupy fungují a které jsou jen vyhazováním Vašich peněz? Nechcete číst pouhou teorii, ale raději znát příklady a postupy prověřené praxí? Pak je tato kniha určena právě Vám! Kniha Černá ovce facebooku je praktickým marketingovým průvodcem světa sociálních médií. Autoři knihy v ní na vlastním úspěšném podnikání na facebooku popisují marketingové postupy a strategie vedoucí k dosahování skutečného cíle: masivnímu internetovému prodeji zboží a služeb. Autoři dále vyhodnocují vlastní zkušenosti a výsledky prodejních kampaní, popisují osobní zkušenosti s využíváním zábavních aplikací, soutěží a kvízů, odkrývají myšlení a chování uživatelů sociálních sítí a ukazují cesty, které vedou, ale také ty, které nevedou, k nákupnímu rozhodnutí potencionálních zákazníků. V knize se...
Objev podobné jako Černá ovce facebooku: ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích (978-80-905214-3-8)
Milion sledujících: Jak získávat nové followery na sociálních sítích (978-80-7413-407-4)
Kniha - autor Brendan Kane, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Každý den je na různých online platformách odesláno více než 60 miliard zpráv a pouze několik z nich uspěje v horečné snaze získat pozornost zákazníků. Zásadní otázkou pro každého, kdo chce získat co největší dosah pro svůj obsah, firmu či značku nebo se spojit s publikem po celém světě, už dávno není to, zdali vůbec používat sociální média, ale naopak to, jak pro své cíle co nejefektivněji využít celou řadu různých online platforem. Brendan Kane vás prostřednictvím knihy Milion sledujících naučí, jak během krátké doby získat z nuly velké množství sledujících, jak vytvářet osobní, unikátní a hodnotný obsah a jak budovat svoji multimediální značku prostřednictvím populárních platforem, jako je Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat a další.
Objev podobné jako Milion sledujících: Jak získávat nové followery na sociálních sítích (978-80-7413-407-4)
Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2)
Kniha - Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. První kniha, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky. - autor Eliška Vyhnánková; Michelle Losekoot, 328 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítíchSociální sítě představují obrovský potenciál a jedinečnou příležitost, jak se prosadit. Ať už je vaším cílem propagovat novou značku, zvýšit prodej nebo vytvořit fungující komunitu, vždy budete potřebovat jedno - pochopit principy a osvojit si strategie, abyste se na sociálních sítích už nikdy neztratili. A přesně s tímto vám kniha Michelle Losekoot a Elišky Vyhnánkové Jak na sítě: Ovládněte 4 principy...
Objev podobné jako Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2)
Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na...
Objev podobné jako Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Gil Evans - Gil Evans and Ten (LP)
Barva: Černá Rychlost: 33 1/3 RPM Země původu: Evropská unie Žánr: Jazz Subžánr: Jazz Typ: Audiofilní kvalita;Album;LP deska Balení obsahuje: LP Hmotnost: 180 g Barva podle výrobce: Black Rok vydání: 2016.0 Složení setu: 1 ks Vydavatelství: Analogue Productions Varianta: Gil Evans and Ten (Vinyl LP) Rok nahrávky: 1957.0 Interpret / Téma: Gil Evans Země interpreta: Kanada Dekáda interpreta: 1980 - 1989;1950 - 1959;1970 - 1979;1940 - 1949;1960 - 1969
Objev podobné jako Gil Evans - Gil Evans and Ten (LP)
Jak na sítě - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou. A mimochodem, taky se dost pobavíte.
Objev podobné jako Jak na sítě - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
Jak na sítě (978-80-755-5084-2)
Elektronická kniha - První kniha, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky - autor Eliška Vyhnánková, 328 stran, česky Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítíchNa sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik?Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak...
Objev podobné jako Jak na sítě (978-80-755-5084-2)
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka
V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji!Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.
Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka
Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha
eBook: Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni.
Objev podobné jako Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha
Život v lese - Wojciech Gil
Život v lese kvete na každom kroku. Neveríte? Že ste minule nestretli ani veveričku? Po nazretí do tejto knižky už vaše výlety do lesa nebudú nikdy ako predtým. Dozviete sa o všetkých organizmoch, ktoré v lese žijú a vytvárajú spolu rodiny, od húb a bylín až po chrobáky, jelene a stromy. Mrknite sa na ne zblízka a zoznámte sa so všetkými ich príbuznými, ktorí spoločne v lese žijú. Knižka je doplnená množstvom farebných fotografií.
Objev podobné jako Život v lese - Wojciech Gil
Život v lese - Wojciech Gil
Život v lese kvete na každém kroku. Nevěříte? Že jste minule nepotkali ani veverku? Po nahlédnutí do této knížky už vaše výlety do lesa nebudou nikdy jako dřív. Dozvíte se o všech organismech, které v lese žijí a tvoří spolu rodiny, od hub a bylin až po brouky, jeleny a stromy. Mrkněte se na ně zblízka a seznamte se se všemi jejich příbuznými, kteří společně v lese žijí. Knížka je doplněna spoustou barevných fotografií.
Objev podobné jako Život v lese - Wojciech Gil
Případ komisaře Losta - Gil Ribeiro
První případ pro Leandera Losta, novou vyšetřovatelskou hvězdu v krajině krimi.Zářijové světlo v Algarve je opojně krásné. Na faroském letišti vítají podinspektorka Rosadová a její kolega Esteves šlachovitého chlapíka v černém obleku a s úzkou koženou kravatou kolem krku. Leander Lost, kriminální komisař z Hamburku, má sloužit jeden rok u portugalské Polícia Judiciária. Zvláštní teambuilding začíná.
Objev podobné jako Případ komisaře Losta - Gil Ribeiro
Pomsta mlokům (978-80-766-2247-0)
Elektronická kniha - Lidstvo bojuje s nebezpečnými vesmírnými vetřelci – mloky. Na jejich území vyšle nejmodernější lodě třídy Providence, které mají jejich civilizaci zcela vyhladit. Úkol čtyřčlenné posádky na jedné z nich je ale překvapivě snadný: udržovat prostřednictvím videí na sociálních sítích zdání, že mají misi pod kontrolou. - autor Max Barry, 296 stran, česky Válka s mloky v éře vesmírných lodíLidstvo bojuje s nebezpečnými vesmírnými vetřelci – mloky. Na jejich území vyšle nejmodernější lodě třídy Providence, které mají jejich civilizaci zcela vyhladit. Úkol čtyřčlenné posádky na jedné z nich je ale překvapivě snadný: udržovat prostřednictvím videí na sociálních sítích zdání, že mají misi pod kontrolou. Soběstačná loď totiž lidskou přítomnost nepotřebuje. Ale i umělá inteligence může selhat a vystavit svou posádku smrtelnému nebezpečí…
Objev podobné jako Pomsta mlokům (978-80-766-2247-0)
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.
Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
2 Kempingové židle Gil černé (403875)
Kempingová židle sada 2 kempingových židlí s taškami, stabilní a lehký ocelový rám s práškovým nástřikem, odolná polyesterová tkanina, plastové nožičky pro bezpečné stání, praktický držák na nápoje
Objev podobné jako 2 Kempingové židle Gil černé (403875)
Copak se to cvrliká? - Krátká pohádka o bruselském diktátu brouků
Satirická kniha, která prostřednictvím ilustrovaných říkanek vypráví absurdní příběh cílené dezinformační kampaně, která se v Česku strhla okolo využití cvrčků v potravinách. Nařízení Evropské Unie, které po důkladném šetření povolilo uvádět na trh specifické druhy hmyzu jako novou potravinu, spustilo hysterii ohledně "tajného” přidávání cvrčků do jídla. To vše kvůli několika nešťastným výrokům politiků, kterých se chytily radikální skupiny na sociálních sítích. Sype vám Brusel do chleba brouky? Čeká nás dystopická budoucnost bez "normálního” masa? A prdí vlastně cvrčci CO2? To vše se dozvíte v této knížce, která se nenávisti a nepravdě snaží čelit humorem. Dárek zdarma: zkumavka s praženými a kořeněnými cvrčky od Sens.
Objev podobné jako Copak se to cvrliká? - Krátká pohádka o bruselském diktátu brouků
Amy's World: Život na sítích - Amélie Hrabáková
Ahoj, jmenuji se Amy a už od dvanácti sdílím svůj každodenní život na sociálních sítích prostřednictvím kanálu Amy's World. V této knize se s vámi otevřeně dělím o své osobní zážitky, od dětství a nezapomenutelných prázdnin na venkově přes první lásky až po současnost. Najdete tu moje zkušenosti se sociálními sítěmi, online světem a spolupracemi. Poradím vám, jak se v dnešní době prosadit, a mnoho dalšího. Jste připraveni vydat se na tuto cestu se mnou?
Objev podobné jako Amy's World: Život na sítích - Amélie Hrabáková
Pánská kožená peněženka Gil Holsters G317444 - černá
Elegantní a prostorná peněženka francouzské značky Gil Holsters! Představujeme Vám elegantní pánskou peněženku francouzské značky Gil Holsters. Uvnitř peněženky najdete, přihrádku na bankovky, sedm přihrádek na platební karty, dvě kapsy na doklady a kapsu na mince. Peněženka je zasílána v dárkové krabičce.
Objev podobné jako Pánská kožená peněženka Gil Holsters G317444 - černá
Gil Scott-Heron - Anthology. Messages (2 LP)
Barva: Černá Rychlost: 33 1/3 RPM Země původu: Evropská unie Subžánr: Jazz;Funk;Soul;R&B Typ: Kompilace;LP deska;Album Žánr: Jazz;Funk;Soul;R&B Dekáda interpreta: 1990 - 1999;1970 - 1979;1980 - 1989;1960 - 1969;2000 - 2009 Varianta: Anthology. Messages (2 LP) Interpret / Téma: Gil Scott-Heron Vydavatelství: Soul Brother Records Země interpreta: USA Rok vydání: 2005.0 Rok nahrávky: 2005.0 Datum vydání: 2005-06-18 Složení setu: 2 ks Barva podle výrobce: Black Hmotnost: 180 g Balení obsahuje: LP
Objev podobné jako Gil Scott-Heron - Anthology. Messages (2 LP)
Případ komisaře Losta - Gil Ribeiro - e-kniha
eBook: První případ pro Leandera Losta, novou vyšetřovatelskou hvězdu v krajině krimi. Zářijové světlo jižního Portugalska je opojně krásné. Podinspektorka Rosadová a její kolega Esteves vítají na letišti ve Faru šlachovitého chlapíka v černém obleku, s úzkou koženou kravatou kolem krku. Na chlapíkovi však není podivné jen oblečení. Kriminální komisař Leander Lost z Hamburku má u por-tugalské policie sloužit jeden rok. Zvláštní teambuilding začíná…
Objev podobné jako Případ komisaře Losta - Gil Ribeiro - e-kniha
Démonoskopie - Ondřej Kyas
Toto jsou básně, které kombinují civil(ist)ní poetiku se surreálnými obrazy; děje se tak prostřednictvím asociativních jazykových her a „samplování“ textových útržků nejrůznějšího původu. Přítomen je též jakýsi humor, nadlehčující existenciální úzkost ze světa přehlceného všeobecnou skepsí a únavou, zoufale přehlušovanou maniakální aktivitou a pseudokomunikací na sociálních sítích.
Objev podobné jako Démonoskopie - Ondřej Kyas
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Netetuj se blbě (978-80-7428-380-2)
Kniha - autor Aneta Cibulková, 256 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha Netetuj se blbě je první knihou u nás, která se zaměřuje na postup tetování. Prochází ho od začátku až do konce, nabízí přehled správných cest a zároveň poskytuje nadstavbu pro ty, kteří se chtějí naučit tetovat. A to jak strojkem, tak handpokem. Kniha je psaná lidsky, jednoduchou formou a zároveň je jediným materiálem svého druhu. Autorka Aneta Cibulková při tvorbě textu spolupracovala s odborníky - text garantuje tatér Petr Krejčík, hloubkové znalosti do knihy poskytl tým Euro Tattoo Supply a v knize najdete práce předních českých i slovenských tatérů. Po přečtení knihy si uděláte dobrý přehled o celém procesu a budete vědět, jak mají věci správně probíhat. Aneta Cibulková se dlouhodobě živí marketingem na sociálních sítích a zároveň dokončuje studia publicistiky se zaměřením na audiovizuální a digitální média. O tetování se zajímá dlouhodobě a věnovala se mu v publicistických...
Objev podobné jako Netetuj se blbě (978-80-7428-380-2)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Tantra: Duchovní objevy prostřednictvím sexuality (978-80-7651-084-5)
Kniha - autor Mahasatvaa Ma Ananda Sarita, česky Erotické aspekty tantry jsou předmětem výuky v tomto sexuálním průvodci, který odhaluje transformativní vhledy a metody pro všechny úrovně zkušeností. Umělecké obrázky a fotografie ilustrují lákavá tajemství, abyste si mohli okořenit jakýkoli sexuální zážitek, zatímco kapitoly zodpovídají otázky týkající se sexuální anatomie, sebepotěšení, předehry, kreativních poloh, orgasmů a spojení sexu a ducha. Tento multidimenzionální průzkum, který vyzdvihuje sex jako duchovní a umělecký počin, představuje pradávnou esoterickou moudrost každému, kdo hledá zlepšení fyzické, emocionální a posvátné stránky lásky a vztahů.
Objev podobné jako Tantra: Duchovní objevy prostřednictvím sexuality (978-80-7651-084-5)
Získej sebedůvěru - Posilujte sebevědomí prostřednictvím všímavosti a meditace - Ward Tara
Proveďte pouhých sedm kroků, abyste v sobě odemkli sebedůvěru. Chcete objevit jednoduchý a zábavný způsob, jak si posílit sebevědomí? Pak je tato kniha nutností. Nástroje a techniky v této knize jsou navrženy tak, aby vám pomohly vytyčit si vlastní cestu k sebevědomí v každodenním životě.
Objev podobné jako Získej sebedůvěru - Posilujte sebevědomí prostřednictvím všímavosti a meditace - Ward Tara
Mluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích - Alicia Banderas
Moderní technologie se postupně staly součástí našeho života, doprovází nás a poskytují nám mnoho užitečných a stimulujících zdrojů. Zároveň nejsou bez rizika. Kniha Mluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích je praktickým průvodcem pro děti i dospělé. Nejen, že upozorňuje na skrytá nebezpečí, ale pomůže předcházet závislostem na obrazovkách.
Objev podobné jako Mluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích - Alicia Banderas
Marketingová komunikace - Petr Frey
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Objev podobné jako Marketingová komunikace - Petr Frey
Copywriting (978-80-251-4589-0)
Elektronická kniha - autor Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora, 256 stran Staňte se guru tvorby reklamních textů! Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech.Staňte se guru tvorby reklamních textů!Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit.Pětice...
Objev podobné jako Copywriting (978-80-251-4589-0)
Gil Scott-Heron - I'm New Here (Reissue) (LP)
Barva podle výrobce: Black;Black Balení obsahuje: LP;LP Rychlost: 33 1/3 RPM;33 1/3 RPM Typ: Album;Album;Nové vydání;Nové vydání;LP deska;LP deska Složení setu: 1 ks;1 ks Barva: Černá;Černá Žánr: Jazz;Jazz;Soul;Soul Subžánr: Jazz;Jazz;Soul;Soul Interpret / Téma: Gil Scott-Heron;Gil Scott-Heron Vydavatelství: XL Recordings;XL Recordings Varianta: I'm New Here (Reissue) (LP);I'm New Here (Reissue) (LP) Rok vydání: 2010.0;2010.0 Datum vydání: 2010-02-09;2010-02-09
Objev podobné jako Gil Scott-Heron - I'm New Here (Reissue) (LP)
Jmenuju se Martin - Martin Carev
Sledujete všechny ty lidi na sociálních sítích a říkáte si, jak to dělají, že jsou pořád na cestách? Tak já vám to prozradím a poradím vám tipy a triky, jak procestovat celý svět! Povyprávím vám o všech svých dobrodružstvích, od úplných cestovatelských začátků až po ty nejsilnější zážitky. Cesty stopem, potápění se žraloky i africké safari. Prozradím detaily ze svých cest, které jsem nikdy nesdílel, a ukážu vám, že cestovat nebylo nikdy jednodušší!
Objev podobné jako Jmenuju se Martin - Martin Carev
Pomsta mlokům - Barry Max
Lidstvo bojuje s nebezpečnými vesmírnými vetřelci – mloky. Na jejich území vyšle nejmodernější lodě třídy Providence, které mají jejich civilizaci zcela vyhladit. Úkol čtyřčlenné posádky na jedné z nich je ale překvapivě snadný: udržovat prostřednictvím videí na sociálních sítích zdání, že mají misi pod kontrolou. Soběstačná loď totiž lidskou přítomnost nepotřebuje. Ale i umělá inteligence může selhat a vystavit svou posádku smrtelnému nebezpečí…
Objev podobné jako Pomsta mlokům - Barry Max
Malé černé a devět žen - Jane L. Rosenová - e-kniha
eBook: VE STYLU FILMU LÁSKA NEBESKÁ Půvabný, vtipný a neodolatelně hravý román, vynalézavě propojující osudy devíti žen prostřednictvím jedněch malých černých, které každé z nich vstoupí do života a vnesou do něj podmanivé kouzlo. Natalie je prodavačkou v obchodním domě Bloomingdale‘s a hlavu má plnou svého bývalého přítele, právníka, který se po rozchodu zasnoubil s jinou. Felicia dvacet let vskrytu miluje svého šéfa, jenž před časem ovdověl a neví si se svou samotou rady. Těmto a dalším ženám – například mladé modelce, která čerstvě přijela z farmářské Georgie, hollywoodské divě, která se snaží prosadit na Broadwayi, nebo třeba veleúspěšné absolventce prestižní vysoké, která nemůže najít práci, a tak si na sociálních sítích vytváří báječný život podle svých představ – se jako mávnutím kouzelného proutku začne proměňovat život díky jedněm šatům sezóny, dokonalým malým černým, kterých se každý touží dotknout…
Objev podobné jako Malé černé a devět žen - Jane L. Rosenová - e-kniha
Statistická analýza sociálněvědních dat (prostřednictvím SPSS) (978-80-210-9247-1)
Elektronická kniha - autor Petr Soukup, 576 stran, česky Statistická gramotnost patří v dnešním světě do výbavy každého sebevědomého občana. Denně se setkáváme s nejrůznějšími číselnými údaji, bombardují nás výsledky nejrůznějších výzkumů a statistik. Obzvláště důležitá je statistická gramotnost pro studenty sociálních věd, protože sami budou často v praxi výzkumy založené na kvantitativních datech připravovat a zpracovávat. Autoři této učebnice, sami erudovaní výzkumníci, zúročili v textu svou dlouholetou zkušenost s vedením vysokoškolských kurzů analýzy dat. Nepředkládají proto akademický výklad statistiky, ale srozumitelné návody, jak statisticky analyzovat datové soubory obsahující kvantitativní údaje. Text je přizpůsoben nejen požadavkům a logice výuky statistiky v bakalářském programu sociologie, ale i logice populárního programu IBM SPSS, který je při ní používán. K učebnici jsou na webu přiloženy všechny datové soubory, s nimiž se v textu...
Objev podobné jako Statistická analýza sociálněvědních dat (prostřednictvím SPSS) (978-80-210-9247-1)
Statistická analýza sociálněvědních dat: (prostřednictvím SPSS) (978-80-210-9248-8)
Kniha - autor Petr Mareš; Ladislav Rabušic; Petr Soukup, 576 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Statistická gramotnost patří v dnešním světě do výbavy každého sebevědomého občana. Denně se setkáváme s nejrůznějšími číselnými údaji, bombardují nás výsledky nejrůznějších výzkumů a statistik. Obzvláště důležitá je statistická gramotnost pro studenty sociálních věd, protože sami budou často v praxi výzkumy založené na kvantitativních datech připravovat a zpracovávat. Autoři této učebnice, sami erudovaní výzkumníci, zúročili v textu svou dlouholetou zkušenost s vedením vysokoškolských kurzů analýzy dat. Nepředkládají proto akademický výklad statistiky, ale srozumitelné návody, jak statisticky analyzovat datové soubory obsahující kvantitativní údaje. Text je přizpůsoben nejen požadavkům a logice výuky statistiky v bakalářském programu sociologie, ale i logice populárního programu IBM SPSS, který je při ní používán. K učebnici jsou na webu přiloženy všechny datové...
Objev podobné jako Statistická analýza sociálněvědních dat: (prostřednictvím SPSS) (978-80-210-9248-8)
Jmenuju se Martin - Martin Carev - e-kniha
eBook: Cestovatelské zážitky a tipy od jednoho z nejvýraznějších objevů české YouTube scény Sledujete všechny ty lidi na sociálních sítích a říkáte si, jak to dělají, že jsou pořád na cestách? Tak já vám to prozradím a poradím vám tipy a triky, jak procestovat celý svět! Povyprávím vám o všech svých dobrodružstvích, od úplných cestovatelských začátků až po ty nejsilnější zážitky. Cesty stopem, potápění se žraloky i africké safari. Prozradím detaily ze svých cest, které jsem nikdy nesdílel, a ukážu vám, že cestovat nebylo nikdy jednodušší!
Objev podobné jako Jmenuju se Martin - Martin Carev - e-kniha
Jak na sítě - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot - audiokniha
Audiokniha: Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou. A mimochodem, taky se dost pobavíte.
Objev podobné jako Jak na sítě - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot - audiokniha
Jak na sítě - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot - e-kniha
eBook: Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou. A mimochodem, taky se dost pobavíte.
Objev podobné jako Jak na sítě - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot - e-kniha
Démonoskopie (978-80-7443-460-0)
Kniha - autor Ondřej Kyas, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Toto jsou básně, které kombinují civil(ist)ní poetiku se surreálnými obrazy; děje se tak prostřednictvím asociativních jazykových her a „samplování“ textových útržků nejrůznějšího původu. Přítomen je též jakýsi humor, nadlehčující existenciální úzkost ze světa přehlceného všeobecnou skepsí a únavou, zoufale přehlušovanou maniakální aktivitou a pseudokomunikací na sociálních sítích.
Objev podobné jako Démonoskopie (978-80-7443-460-0)
Pomsta mlokům - Barry Max - e-kniha
eBook: Válka s mloky v éře vesmírných lodí Lidstvo bojuje s nebezpečnými vesmírnými vetřelci – mloky. Na jejich území vyšle nejmodernější lodě třídy Providence, které mají jejich civilizaci zcela vyhladit. Úkol čtyřčlenné posádky na jedné z nich je ale překvapivě snadný: udržovat prostřednictvím videí na sociálních sítích zdání, že mají misi pod kontrolou. Soběstačná loď totiž lidskou přítomnost nepotřebuje. Ale i umělá inteligence může selhat a vystavit svou posádku smrtelnému nebezpečí…
Objev podobné jako Pomsta mlokům - Barry Max - e-kniha
Podívejte se také
- Anatolian Puzzle Květinový trh 1000 dílků (8698543110663)
- Noční trh (978-80-242-7251-1)
- Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
- Farářův konec - DVD (N01619)
- Puzzle WASGIJ 35: Bleší trh 1000 dílků (8710126191842)
- Puzzle Bleší trh v garáži 500 dílků (4001504589721)
- Jumbo Puzzle Trh s uměním 1000 dílků (8710126200223)
- Zuty - Malování podle čísel - VRCHOLY EVROPY (CARLOS DE HAES), 80x100 cm, vypnuté plátno na rám (HRAmmb08995nad)
- Clementoni Puzzle Květinový trh v Paříži 1000 dílků (8005125394821)
- Gibsons Puzzle Trh pod hodinovou věží 1000 dílků (G6321)
- Jumbo Puzzle JvH Holandský řemeslný trh 1000 dílků (20046)
- Landa Daniel: Konec - LP (9029545969)
- Bretaň: až na konec světa (978-80-88088-57-8)
- Výpravy na druhý konec světa (978-80-7252-948-3)
- Až na ten konec dobrý (978-80-908289-4-0)
- Z Manhattanu na konec světa (978-83-276-6643-7)
- Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
- Falcon Puzzle Venkovský bleší trh u kostela 500 dílků (8710126113011)
- Z Čech až na konec světa (978-80-7497-151-8)
- Z Čech až na konec světa (999-00-031-5692-1)
- Tafík a cesta na konec světa (978-80-247-5381-2)
- Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)