Konec marketingu - ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - gil carlos

Produkt Konec marketingu - ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - gil carlos sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Konec marketingu - ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - gil carlos upraviť a produkt hľadať znova.

Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Gil Carlos

Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Gil Carlos
Detail

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Gil Carlos , Konec marketingu: ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Detail

Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8) , Jak na sítě: ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2)

Konec marketingu - Gil Carlos

Konec marketingu - Gil Carlos
Detail

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. (patro.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu - Gil Carlos , Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha

Detail

eBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha , Milion sledujících: jak získávat nové followery na sociálních sítích (978-80-7413-407-4)

Je to složitější. Sociální život teenagerů na sociálních sítích - Boydová Danah

Je to složitější. Sociální život teenagerů na sociálních sítích - Boydová Danah
Detail

Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik skutečně podporuje negativní jevy, jako je šikana, či zvyšuje nebezpečí, jež představují sexuální agresoři? Mimo jiné na tyto otázky hledá ve své knize odpovědi danah boydová, která se dlouhodobě zabývá problematikou mládeže a jejího vztahu ke komunikačním technologiím. „O tom, jak teenageři používají sociální sítě, mluví řada lidí, jen málokdo si ale najde čas na to, aby si promluvil přímo s nimi a poslechl si, co o svém životě – na síti i mimo ni – říkají. Právě to mě vedlo k napsání této knihy,“ říká boydová. V knize Je to složitější se zabývá nejrozšířenějšími mýty, které kolem aktivit teenagerů na sociálních sítích a dalších sociálních médiích panují, popisuje, jak teenageři v online světě žijí, a snaží se přiblížit to lidem, kteří o ně mají strach – rodičům, učitelům, politikům, novinářům. Jak název knihy napovídá, zjištění, k nimž během svého osmiletého výzkumu došla, nejsou jednoduchá ani jednoznačná. Přesto jsou její zjištění více než zajímavá. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Je to složitější. Sociální život teenagerů na sociálních sítích - Boydová Danah , Absolutní základy moderního marketingu

Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích - Durďák Aleš

Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích - Durďák Aleš
Detail

První kniha svého druhu v ČR. Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole. Školy však velmi často svoji prezentaci ve veřejném prostoru, tj. v médiích nebo na sociálních sítích podceňují a nebo tento druh prezentace nemají dostatečně dobře zvládnutý. V nejhorším případě se této oblasti nevěnují vůbec. Tato kniha je prvním uceleným materiálem, který se cíleně věnuje školám a jejich prezentaci na sociálních sítích a v médiích. Čtenáře ale rozhodně nečeká pouhá obecná teorie. Naopak. Velkým přínosem knihy je zejména její konkrétnost a praktičnost. Kniha je plná praktických příkladů, konkrétních ukázek mediálních prezentací škol z celého území ČR, konkrétních postupů a nápadů. Obsahuje návody jak vytvořit kvalitní obsah pro prezentaci školy na sociálních sítích. Nabízí rovněž postupy jaká vytvářet témata, jak je zpracovávat do tiskových zpráv, jak je doručit k novinářům a jak si s novináři dlouhodobě budovat dobré vztahy. Současně poukazuje na možnosti, jak si svépomocí vytvářet mediální obraz v případě absence mediálního zájmu. Přestože ukázky, postupy a jednotlivé kroky jsou v knize popisovány primárně pro střední školy, inspiraci z textu lze čerpat i pro školy základní. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích - Durďák Aleš , Šlabikár multi level marketingu

Milion sledujících: Jak získávat nové followery na sociálních sítích (978-80-7413-407-4)

Milion sledujících: Jak získávat nové followery na sociálních sítích (978-80-7413-407-4)
Detail

Kniha - autor Brendan Kane, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Každý den je na různých online platformách odesláno více než 60 miliard zpráv a pouze několik z nich uspěje v horečné snaze získat pozornost zákazníků. Zásadní otázkou pro každého, kdo chce získat co největší dosah pro svůj obsah, firmu či značku nebo se spojit s publikem po celém světě, už dávno není to, zdali vůbec používat sociální média, ale naopak to, jak pro své cíle co nejefektivněji využít celou řadu různých online platforem. Brendan Kane vás prostřednictvím knihy Milion sledujících naučí, jak během krátké doby získat z nuly velké množství sledujících, jak vytvářet osobní, unikátní a hodnotný obsah a jak budovat svoji multimediální značku prostřednictvím populárních platforem, jako je Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat a další. (alza.cz)

Podobné produkty ako Milion sledujících: Jak získávat nové followery na sociálních sítích (978-80-7413-407-4) , Metodologie sociálních věd (9788024624549)

Černá ovce facebooku: ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích (978-80-905214-3-8)

Černá ovce facebooku: ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích (978-80-905214-3-8)
Detail

Kniha - autor Miroslav Severa; Lukáš Krška, 300 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích? Chcete vědět, které prodejní postupy fungují a které jsou jen vyhazováním Vašich peněz? Nechcete číst pouhou teorii, ale raději znát příklady a postupy prověřené praxí? Pak je tato kniha určena právě Vám! Kniha Černá ovce facebooku je praktickým marketingovým průvodcem světa sociálních médií. Autoři knihy v ní na vlastním úspěšném podnikání na facebooku popisují marketingové postupy a strategie vedoucí k dosahování skutečného cíle: masivnímu internetovému prodeji zboží a služeb. Autoři dále vyhodnocují vlastní zkušenosti a výsledky prodejních kampaní, popisují osobní zkušenosti s využíváním zábavních aplikací, soutěží a kvízů, odkrývají myšlení a chování uživatelů sociálních sítí a ukazují cesty, které vedou, ale také ty, které nevedou, k nákupnímu rozhodnutí potencionálních zákazníků. V knize se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Černá ovce facebooku: ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích (978-80-905214-3-8) , Le toy van set se zmrzlinou carlos

Je to složitější: Sociální život teenagerů na sociálních sítích (978-80-7470-165-8)

Je to složitější: Sociální život teenagerů na sociálních sítích (978-80-7470-165-8)
Detail

Kniha – autor danah boydová, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor danah boydová, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik skutečně podporuje negativní jevy, jako je šikana, či zvyšuje nebezpečí, jež představují sexuální agresoři? Mimo jiné na tyto otázky hledá ve své knize odpovědi danah boydová, která se dlouhodobě zabývá problematikou mládeže a jejího vztahu ke komunikačním technologiím. „O tom, jak teenageři používají sociální sítě, mluví řada lidí, jen málokdo si ale najde čas na to, aby si promluvil přímo s nimi a poslechl si, co o svém životě – na síti i mimo ni – říkají. Právě to mě vedlo k napsání této knihy,“ říká boydová. V knize Je to složitější se zabývá nejrozšířenějšími mýty, které kolem aktivit... (alza.cz)

Podobné produkty ako Je to složitější: Sociální život teenagerů na sociálních sítích (978-80-7470-165-8) , S genderem na trh (978-80-210-5297-0)

Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2)

Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2)
Detail

Kniha - Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. První kniha, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky. - autor Eliška Vyhnánková; Michelle Losekoot, 328 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítíchSociální sítě představují obrovský potenciál a jedinečnou příležitost, jak se prosadit. Ať už je vaším cílem propagovat novou značku, zvýšit prodej nebo vytvořit fungující komunitu, vždy budete potřebovat jedno - pochopit principy a osvojit si strategie, abyste se na sociálních sítích už nikdy neztratili. A přesně s tímto vám kniha Michelle Losekoot a Elišky Vyhnánkové Jak na sítě: Ovládněte 4 principy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2) , Konec civilizace ()

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu (978-80-271-1296-8) , Konec manipulace ()

Stolička Gil

Stolička Gil
Detail

Stolička Gil od Bloomingville musíte mít! Stolička je vyrobena z dubu s černým povrchem pro severský vzhled. Perfektní ve všech místnostech, použití jako stolička, stolička pro malou rostlinu nebo jako odkládací stolek - rozhodnutí je na Vás! Stolička lze složit. (vemzu.cz)

Podobné produkty ako Stolička Gil , Konec dětství

Jak na sítě - Losekoot Michelle

Jak na sítě - Losekoot Michelle
Detail

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají. Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jak na sítě - Losekoot Michelle , Lepší konec

Jak na sítě (978-80-755-5084-2)

Jak na sítě (978-80-755-5084-2)
Detail

Elektronická kniha - První kniha, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky - autor Eliška Vyhnánková, 328 stran, česky Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítíchNa sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik?Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak na sítě (978-80-755-5084-2) , Konec hada

Život v lese - Wojciech Gil

Detail

Život v lese kvete na každém kroku. Nevěříte? Že jste minule nepotkali ani veverku? Po nahlédnutí do této knížky už vaše výlety do lesa nebudou nikdy jako dřív. Dozvíte se o všech organismech, které v lese žijí a tvoří spolu rodiny, od hub a bylin až po brouky, jeleny a stromy. Mrkněte se na ně zblízka a seznamte se se všemi jejich příbuznými, kteří společně v lese žijí. Knížka je doplněna spoustou barevných fotografií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Život v lese - Wojciech Gil , Konec stárnutí

Život v lese - Wojciech Gil

Detail

Život v lese kvete na každom kroku. Neveríte? Že ste minule nestretli ani veveričku? Po nazretí do tejto knižky už vaše výlety do lesa nebudú nikdy ako predtým. Dozviete sa o všetkých organizmoch, ktoré v lese žijú a vytvárajú spolu rodiny, od húb a bylín až po chrobáky, jelene a stromy. Mrknite sa na ne zblízka a zoznámte sa so všetkými ich príbuznými, ktorí spoločne v lese žijú. Knižka je doplnená množstvom farebných fotografií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Život v lese - Wojciech Gil , Konec hlídky ()

Případ komisaře Losta - Gil Ribeiro

Detail

První případ pro Leandera Losta, novou vyšetřovatelskou hvězdu v krajině krimi.Zářijové světlo v Algarve je opojně krásné. Na faroském letišti vítají podinspektorka Rosadová a její kolega Esteves šlachovitého chlapíka v černém obleku a s úzkou koženou kravatou kolem krku. Leander Lost, kriminální komisař z Hamburku, má sloužit jeden rok u portugalské Polícia Judiciária. Zvláštní teambuilding začíná. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Případ komisaře Losta - Gil Ribeiro , Konec hry

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka

Detail

V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka , Konec prokrastinace

Černá ovce facebooku - Miroslav Severa, Krška Lukáš

Černá ovce facebooku - Miroslav Severa, Krška Lukáš
Detail

Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích? Chcete vědět, které prodejní postupy fungují a které jsou jen vyhazováním Vašich peněz? Nechcete číst pouhou teorii, ale raději znát příklady a postupy prověřené praxí? Pak je tato kniha určena právě Vám! Kniha Černá ovce facebooku je praktickým marketingovým průvodcem světa sociálních médií. Autoři knihy v ní na vlastním úspěšném podnikání na facebooku popisují marketingové postupy a strategie vedoucí k dosahování skutečného cíle: masivnímu internetovému prodeji zboží a služeb. Autoři dále vyhodnocují vlastní zkušenosti a výsledky prodejních kampaní, popisují osobní zkušenosti s využíváním zábavních aplikací, soutěží a kvízů, odkrývají myšlení a chování uživatelů sociálních sítí a ukazují cesty, které vedou, ale také ty, které nevedou, k nákupnímu rozhodnutí potencionálních zákazníků. V knize se čtenáři také dozvědí, jak nalézat a odstranit nákupní bariéry, proč nespoléhat pouze na vývojáře aplikací, jak ušetřit za reklamu na sociálních sítích, komu se říká facebook mafie a jak ji využít ve svůj prospěch, jak, kdy a proč komunikovat s fanoušky a mnoho dalších rad a tipů pro úspěšné obchodování na sociálních sítích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Černá ovce facebooku - Miroslav Severa, Krška Lukáš , Laskavý průvodce po sociálních dávkách (9788024644295)

Dámská kabelka Gil Holsters G353347 - červená

Dámská kabelka Gil Holsters G353347 - červená
Detail

Elegantní a nadčasová kabelka z jarní kolekce značky Gil Holsters! Představujeme Vám elegantní a nadčasovou kabelku z kolekce Matelo. Kabelka je opravdu elegantní a použitý materiál zaručuje její dlouhou životnost. Zapínání kabelky je na zip a po rozepnutí Vám kabelka nabídne dostatečně velký vnitřní prostor, který je rozdělený větší kapsou na zip na dvě poloviny. Dále uvnitř najdete dvě otevřené kapsičky na drobnosti a ještě jednu kapsičku na zip. Poslední kapsu na zip najdete na její zadní straně. Součástí kabelky je odnímatelný a nastavitelný popruh přes rameno. (kabelecky.cz)

Podobné produkty ako Dámská kabelka Gil Holsters G353347 - červená , Chatler aqua gil proof eau de parfum - parfemovaná voda 100ml (33796)

Proč máma nadává - Gil Sims - audiokniha

Proč máma nadává - Gil Sims - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Humorný román pro všechny rozčílené mámy. Děti už úplně zdivočely, dům vypadá jako po výbuchu a manžel nikdy není doma. Jako by toho nebylo málo, máma si našla novou výzvu – práci v kolektivu plném mladých a nadějných lidí. To jí působí starosti, jestli ve svých dvaačtyřiceti letech zvládne vstát ze sedacího vaku s potřebnou důstojností. Dokáže se máma prosadit v nové práci a zároveň udržovat rodinu v chodu? A najde si přitom pořád čas na příležitostný gin a tonik? Pravděpodobně ne. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Proč máma nadává - Gil Sims - audiokniha , Úspěšně s kůží na trh (978-80-86353-07-4)

2 Kempingové židle Gil černé (403875)

2 Kempingové židle Gil černé (403875)
Detail

Kempingová židle sada 2 kempingových židlí s taškami, stabilní a lehký ocelový rám s práškovým nástřikem, odolná polyesterová tkanina, plastové nožičky pro bezpečné stání, praktický držák na nápoje (alza.cz)

Podobné produkty ako 2 Kempingové židle Gil černé (403875) , Puzzle farmářský trh 2000 dílků (8412668171282)

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek , Mega construx barbie farmářský trh (194735024704)

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek , Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha
Detail

eBook:,Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha , Ještě není konec ()

Jsi značka?! - Tomáš Lukavec

Detail

Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i peníze. Nezávislý brand manažer a autor bestselleru, Tomáš Lukavec, v tomto aktualizovaném vydání odhaluje zákulisí kampaní, které během pouhých 3 let vygenerovaly obraty přes 30 mil. Kč a přitáhl tak pozornost více jak 190 000 fanoušků na sociálních sítích. Své praktické postupy vkládá do 4 unikátních PROFILŮ ZNAČKY, které vám odhalí vaše silné a slabé stránky na trhu tak, že už nebudete dělat zbytečně drahé přešlapy a zároveň se v očích zákazníků stanete autentickými. Zjistíte například, jak: - začít online podnikat autenticky bez amerických škatulek rovnou z obýváku - vydělávat díky online kurzům a během toho pít beduínský čaj na poušti - vytvořit nejpřehrávanější video roku na české YouTube scéně a předhonit tak Leoše Mareše či Karla Gotta - zvládnout kritiku haterů a udělat z nich platící zákazníky - získat nadhled a ne*osrat se z drobných zkušenostních přešlapů - a další... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jsi značka?! - Tomáš Lukavec , Konec starých časů

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek , Konec stárnutí (9788075551092)

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý , Konec věků (8594184129647)

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý , Konec všech věcí

Případ komisaře Losta - Gil Ribeiro - e-kniha

Detail

eBook: První případ pro Leandera Losta, novou vyšetřovatelskou hvězdu v krajině krimi. Zářijové světlo jižního Portugalska je opojně krásné. Podinspektorka Rosadová a její kolega Esteves vítají na letišti ve Faru šlachovitého chlapíka v černém obleku, s úzkou koženou kravatou kolem krku. Na chlapíkovi však není podivné jen oblečení. Kriminální komisař Leander Lost z Hamburku má u por-tugalské policie sloužit jeden rok. Zvláštní teambuilding začíná… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Případ komisaře Losta - Gil Ribeiro - e-kniha , Vstup slovenských firiem na ruský trh (978-80-875-0078-1)

Pánská kožená peněženka Gil Holsters G317444 - černá

Pánská kožená peněženka Gil Holsters G317444 - černá
Detail

Elegantní a prostorná peněženka francouzské značky Gil Holsters! Představujeme Vám elegantní pánskou peněženku francouzské značky Gil Holsters. Uvnitř peněženky najdete, přihrádku na bankovky, sedm přihrádek na platební karty, dvě kapsy na doklady a kapsu na mince. Peněženka je zasílána v dárkové krabičce. (kabelecky.cz)

Podobné produkty ako Pánská kožená peněženka Gil Holsters G317444 - černá

Jak na sítě - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot

Jak na sítě - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
Detail

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou. A mimochodem, taky se dost pobavíte. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak na sítě - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Detail

Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích. (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Pomsta mlokům (978-80-766-2247-0)

Pomsta mlokům (978-80-766-2247-0)
Detail

Elektronická kniha - Lidstvo bojuje s nebezpečnými vesmírnými vetřelci – mloky. Na jejich území vyšle nejmodernější lodě třídy Providence, které mají jejich civilizaci zcela vyhladit. Úkol čtyřčlenné posádky na jedné z nich je ale překvapivě snadný: udržovat prostřednictvím videí na sociálních sítích zdání, že mají misi pod kontrolou. - autor Max Barry, 296 stran, česky Válka s mloky v éře vesmírných lodíLidstvo bojuje s nebezpečnými vesmírnými vetřelci – mloky. Na jejich území vyšle nejmodernější lodě třídy Providence, které mají jejich civilizaci zcela vyhladit. Úkol čtyřčlenné posádky na jedné z nich je ale překvapivě snadný: udržovat prostřednictvím videí na sociálních sítích zdání, že mají misi pod kontrolou. Soběstačná loď totiž lidskou přítomnost nepotřebuje. Ale i umělá inteligence může selhat a vystavit svou posádku smrtelnému nebezpečí… (alza.cz)

Podobné produkty ako Pomsta mlokům (978-80-766-2247-0)

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
Detail

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

TRIX H0 T66508 Napájení prostřednictvím jízdního zařízení H0

TRIX H0 T66508 Napájení prostřednictvím jízdního zařízení H0
Detail

TRIX H0 T66508 Napájení prostřednictvím jízdního zařízení H0 od výrobce TRIX H0 v kategorii Transformátory za skvělou cenu u Conrada. (conrad.cz)

Podobné produkty ako TRIX H0 T66508 Napájení prostřednictvím jízdního zařízení H0

Zázrak uzdravení prostřednictvím očištění - Myroslav Paňkevyč, Pavlo Paňkevyč

Detail

Kniha se zabývá významným proudem současné medicíny - očištěním lidského organismu. Seznamuje čtenáře se soudobými technikami pročištění těch orgánů, u nichž je výsledný efekt léčení jednoznačně pozitivní, a nedochází při něm k žádnému poškození organismu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zázrak uzdravení prostřednictvím očištění - Myroslav Paňkevyč, Pavlo Paňkevyč

ADC Blackfire Moje kavárnička

ADC Blackfire Moje kavárnička
Detail

Moji kavárničku najdete na rušné ulici mezi dalšími zavedenými kavárnami. Každého si získá útulnou atmosférou a samozřejmě skvělou kávou. I proto je populární i na sociálních sítích. Hosté sem chodí odpočívat, ale za barem je vše jinak. Z každého pracovního místa baristy se stává doslova bitevní pole. Závod s časem o spokojenost zákazníků příjemné kavárničky. (mall.cz)

Podobné produkty ako ADC Blackfire Moje kavárnička

Pepe Jeans - Dětské tričko Gil 128-180 cm

Pepe Jeans - Dětské tričko Gil 128-180 cm
Detail

Tričko z kolekce Pepe Jeans. Model vyroben z pleteniny s potiskem. (answear.cz)

Podobné produkty ako Pepe Jeans - Dětské tričko Gil 128-180 cm

Gil Shaham & Göran Söllscher - Paganini For Two (LP)

Gil Shaham & Göran Söllscher - Paganini For Two (LP)
Detail

Dekáda interpreta: 1820s;1830s;1810s;1800s Hmotnost: 180 g Typ: Album;Nové vydání;LP deska Rychlost: 33 1/3 RPM Složení setu: 1 ks Barva podle výrobce: Black Rok vydání: 2013.0 Vydavatelství: Deutsche Grammophon Balení obsahuje: LP Varianta: Paganini For Two (Vinyl LP) Interpret / Téma: Gil Shaham & Göran Söllscher Barva: Černá Země původu: Evropská unie Žánr: Classical Subžánr: Romantic Země interpreta: USA (muziker.cz)

Podobné produkty ako Gil Shaham & Göran Söllscher - Paganini For Two (LP)

Copak se to cvrliká? - Krátká pohádka o bruselském diktátu brouků

Detail

Satirická kniha, která prostřednictvím ilustrovaných říkanek vypráví absurdní příběh cílené dezinformační kampaně, která se v Česku strhla okolo využití cvrčků v potravinách. Nařízení Evropské Unie, které po důkladném šetření povolilo uvádět na trh specifické druhy hmyzu jako novou potravinu, spustilo hysterii ohledně "tajného” přidávání cvrčků do jídla. To vše kvůli několika nešťastným výrokům politiků, kterých se chytily radikální skupiny na sociálních sítích. Sype vám Brusel do chleba brouky? Čeká nás dystopická budoucnost bez "normálního” masa? A prdí vlastně cvrčci CO2? To vše se dozvíte v této knížce, která se nenávisti a nepravdě snaží čelit humorem. Dárek zdarma: zkumavka s praženými a kořeněnými cvrčky od Sens. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Copak se to cvrliká? - Krátká pohádka o bruselském diktátu brouků

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Amy's World: Život na sítích - Amélie Hrabáková

Detail

Ahoj, jmenuji se Amy a už od dvanácti sdílím svůj každodenní život na sociálních sítích prostřednictvím kanálu Amy's World. V této knize se s vámi otevřeně dělím o své osobní zážitky, od dětství a nezapomenutelných prázdnin na venkově přes první lásky až po současnost. Najdete tu moje zkušenosti se sociálními sítěmi, online světem a spolupracemi. Poradím vám, jak se v dnešní době prosadit, a mnoho dalšího. Jste připraveni vydat se na tuto cestu se mnou? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Amy's World: Život na sítích - Amélie Hrabáková

Démonoskopie - Ondřej Kyas

Detail

Toto jsou básně, které kombinují civil(ist)ní poetiku se surreálnými obrazy; děje se tak prostřednictvím asociativních jazykových her a „samplování“ textových útržků nejrůznějšího původu. Přítomen je též jakýsi humor, nadlehčující existenciální úzkost ze světa přehlceného všeobecnou skepsí a únavou, zoufale přehlušovanou maniakální aktivitou a pseudokomunikací na sociálních sítích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Démonoskopie - Ondřej Kyas

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing
Detail

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing

Netetuj se blbě - Cibulková Aneta

Netetuj se blbě - Cibulková Aneta
Detail

Kniha Netetuj se blbě je první knihou u nás, která se zaměřuje na postup tetování. Prochází ho od začátku až do konce, nabízí přehled správných cest a zároveň poskytuje nadstavbu pro ty, kteří se chtějí naučit tetovat. A to jak strojkem, tak handpokem. Kniha je psaná lidsky, jednoduchou formou a zároveň je jediným materiálem svého druhu. Autorka Aneta Cibulková při tvorbě textu spolupracovala s odborníky - text garantuje tatér Petr Krejčík, hloubkové znalosti do knihy poskytl tým Euro Tattoo Supply a v knize najdete práce předních českých i slovenských tatérů. Po přečtení knihy si uděláte dobrý přehled o celém procesu a budete vědět, jak mají věci správně probíhat. Aneta Cibulková se dlouhodobě živí marketingem na sociálních sítích a zároveň dokončuje studia publicistiky se zaměřením na audiovizuální a digitální média. O tetování se zajímá dlouhodobě a věnovala se mu v publicistických pracích pro školu i média. Nejúspěšnější videa o tetování na jejím YouTube kanálu mají kolem 70 000 zhlédnutí a kanál má kolem 7000 odběratelů, a to i přes nepravidelnou tvorbu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Netetuj se blbě - Cibulková Aneta

Netetuj se blbě (978-80-7428-380-2)

Netetuj se blbě (978-80-7428-380-2)
Detail

Kniha - autor Aneta Cibulková, 256 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha Netetuj se blbě je první knihou u nás, která se zaměřuje na postup tetování. Prochází ho od začátku až do konce, nabízí přehled správných cest a zároveň poskytuje nadstavbu pro ty, kteří se chtějí naučit tetovat. A to jak strojkem, tak handpokem. Kniha je psaná lidsky, jednoduchou formou a zároveň je jediným materiálem svého druhu. Autorka Aneta Cibulková při tvorbě textu spolupracovala s odborníky - text garantuje tatér Petr Krejčík, hloubkové znalosti do knihy poskytl tým Euro Tattoo Supply a v knize najdete práce předních českých i slovenských tatérů. Po přečtení knihy si uděláte dobrý přehled o celém procesu a budete vědět, jak mají věci správně probíhat. Aneta Cibulková se dlouhodobě živí marketingem na sociálních sítích a zároveň dokončuje studia publicistiky se zaměřením na audiovizuální a digitální média. O tetování se zajímá dlouhodobě a věnovala se mu v publicistických... (alza.cz)

Podobné produkty ako Netetuj se blbě (978-80-7428-380-2)
Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8), Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2), Konec marketingu (978-80-271-1296-8), Milion sledujících: Jak získávat nové followery na sociálních sítích (978-80-7413-407-4), Absolutní základy moderního marketingu, Šlabikár multi level marketingu, Metodologie sociálních věd (9788024624549), Le Toy Van Set se zmrzlinou Carlos, S genderem na trh (978-80-210-5297-0), Konec civilizace (), Konec manipulace (), Konec dětství, Lepší konec, konec hada, Konec stárnutí, Konec hlídky (), Konec hry, Konec prokrastinace, Laskavý průvodce po sociálních dávkách (9788024644295), Chatler Aqua Gil Proof eau de parfum - Parfemovaná voda 100ml (33796), Úspěšně s kůží na trh (978-80-86353-07-4), Puzzle Farmářský trh 2000 dílků (8412668171282), Mega Construx Barbie Farmářský Trh (194735024704), Základy marketingu (978-80-247-5869-5), Ještě není konec (), Konec starých časů, Konec stárnutí (9788075551092), Konec věků (8594184129647), Konec všech věcí, Vstup slovenských firiem na ruský trh (978-80-875-0078-1)