Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
Elektronická kniha - autor Jana Vlčková-Mejvaldová, 148 stran, česky Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v...
Podívejte se také Moje sestřenice Rachel - DVD (D007962)
Komunikace v pomáhajících profesích - Martin Dlabal
Kniha vás směřovat bude k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích. PhDr. Martin Dlabal, Ph.D., je klinický psycholog, psychoterapeut a vysokoškolský pedagog. Kromě toho se věnuje lektorské činnosti v oblasti komunikačních strategií, relaxačních metod a hypnózy.
Podívejte se také Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
Písemná komunikace v praxi - Radim Martynek
„Kniha Písemná komunikace v praxi je skvělou pomůckou pro firmu i úřad, využije ji ovšem kdokoliv, kdo chce být zdvořilý, chce zachovávat pravidla současné spisovné češtiny a nechce se znemožnit neznalostí gramatických pravidel. Obsahuje neuvěřitelné množství příkladů, jak správně zacházet s jazykem z hlediska gramatického i grafického. Sama norma o úpravě písemností, která je platným vodítkem pro písemný úřední i osobní styk, nestačí, je jen pouhým výčtem pravidel. Tato kniha ji rozvádí do netušených podrobností, aplikuje ji na písemnosti každodenního využití. Lze ji používat cíleně k uspokojení potřeby napsat správně dopis, proslov nebo úřední dokument, ale lze ji dokonce číst i jako souvislý a obohacující text, neboť její styl a jazyk je na rozdíl od technických norem živý a čtivý, autoři hýří vtipem a umí i při výkladu nudných pravidel vyvolat u čtenářů úsměv.“ (Ladislav Špaček)
Podívejte se také Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)
Podívejte se také
- Nadpřirozená komunikace ()
- Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
- Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
- Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)
- Komunikace v pomáhajících profesích (978-80-262-1806-7)
- Argi Rachel béžové 47 × 30 × 30 cm (5905669121309)
- Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)
- Pedagogická komunikace v teorii a praxi (80-247-0738-1)
- ORION Konvice var. sklo+filtr RACHEL 1,6 l (152593)
- Komunikace s pacientem v intenzivní péči (978-80-271-0064-4)
- Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi (9788024643618)
- Byznys etiketa a komunikace
- Zuty - Monika, rachel a phoebe (přátelé), 40×50 cm (HRAwlmal285nad)
- Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
- Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)
- Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
- Komunikace v českém jazyce pro střední školy: Učebnice (978-80-7358-228-9)
- Zuty - Joey, phoebe, ross, chandler, monica, rachel (přátelé), 40×50 cm (HRAwlmal195nad)
- Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
- Komunikace v českém jazyce pro střední školy: Pracovní sešit (978-80-7358-229-6)
Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Učebnice
Zkrácená a přepracovaná verze učebnicové řady Český jazyk a komunikace pro střední školy. Reagujena potřeby pedagogů odborných škol. Obsahuje témata věnovaná jazyku, slohu, komunikaci a práci sinformacemi v jednom svazku – je vysoce flexibilní. Obsahuje výklad i praktické souvislosti.. Jednosvazková učebnice pokrývající celou dobu studia na střední škole, vytvořená podle RVP prostřední odborné vzdělávání. Je koncipovaná primárně pro hodinovou dotaci 1 hodina na jazyk,sloh a komunikaci
Objev podobné jako Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Učebnice
Nenásilná komunikace v praxi - Marshall B. Rosenberg
"Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte? Všichni se čas od času ocitáme v podobných situacích a až příliš často se uchylujeme ke starým neúčinným vzorcům chování – obhajujeme svoji potřebu mít pravdu, odmítáme opravdu naslouchat, kvůli hněvu nebo frustraci říkáme kruté věci. Jenže lze to i jinak, a právě pro takové situace vytvořil Marshall Rosenberg svou slavnou nenásilnou komunikaci. Kniha je vlastně souborem kratších autorových textů a pokrývá tak široku škálu témat od řešení konfliktů přes práci s hněvem, s duchovností či s láskou a vztahy až po výchovu dětí. Díky mnoha přepisům rozhovorů čtenář uvidí, jak metoda nenásilné komunikace funguje v praxi. Marshall Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné komunikace, tj. proces, který podporuje partnerství a pomáhá řešit konflikty ve vztazích a v komunitách. V Portále vyšly jeho knihy Nenásilná komunikace, Co řeknete, změní váš svět a Nenásilná komunikace a moc."
Objev podobné jako Nenásilná komunikace v praxi - Marshall B. Rosenberg
Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský
Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)
Elektronická kniha - Na jakých principech fungují mezilidské konflikty, co od nich očekávat a jak s nimi zacházet. - autor Jan Kadlec, 176 stran V knize Komunikace v konfliktu se dozvíte, na jakých principech fungují mezilidské konflikty, co od nich očekávat a jak s nimi zacházetKonflikty mají spoustu podob. Od pravidelné hádky kvůli neumytému nádobí, přes seřvání nadřízeným, po domácí násilí a brutální vraždy v afektu. Násilí, verbální i fyzické, je formou komunikace a má svůj účel, charakter a pravidla. V pozadí totiž stojí emoce a ty jsou do značné míry nejen předvídatelné, ale i ovlivnitelné.Na základě dlouholetých zkušeností z nebezpečné práce u vězeňské zásahové jednotky vypracoval Rory Miller jedinečný program ConCom, který učí, jak vhodnou komunikací předejít osobním konfliktům s cizími lidmi i se svými blízkými. Nabízí zcela nový náhled na uvědomělou a efektivní komunikaci, která vám může snadno pomoci v každodenním životě.Tento vysoce...
Objev podobné jako Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)
Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Pracovní sešit
Výuka českého jazyka pomocí jednosvazkové učebnice a pracovního sešitu po celou dobu studia. Na 120 stranách naleznete rozmanité úkoly z oblasti jazyka, slohu, komunikace a práce s informacemi pro čtyři roky studia, směřující systematicky k od teorie k praxi a odstupňované podle obtížnosti. Titul je zpracovaný primárně podle Rámcového vzdělávacího programu pro střední odborné vzdělávání, vyhovuje i požadavkům pro gymnázia.
Objev podobné jako Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Pracovní sešit
Komunikace v diabetologické praxi - Štefánková Jozefína, Josef Štefánek
Kniha si klade za cíl vysvětlit základní principy komunikace s pacienty s přihlédnutím ke specifikům diabetologické ambulance. Poutavou a srozumitelnou formou popisuje nejčastější příčiny nedorozumění a konfliktů v každodenní praxi a nabízí i účinné nástroje k jejich prevenci a řešení. Publikace může být užitečná i těm, kteří chtějí posílit motivaci svých pacientů ke změně. Teoretické koncepty jsou doplněny četnými příklady z praxe, kazuistikami a cvičeními.
Objev podobné jako Komunikace v diabetologické praxi - Štefánková Jozefína, Josef Štefánek
Komunikace v ošetřovatelské praxi - Eva Zacharová - e-kniha
eBook: Publikace vymezuje na základě psychologických a sociologických poznatků základní oblasti sociální komunikace s důrazem na efektivní komunikaci ve zdravotnictví ve vztahu zdravotnický pracovník – pacient. Pozornost je věnována správnému využití a uplatnění sociální komunikace v ošetřovatelské péči. V knize jsou zmíněny evalvační strategie v komunikaci a také překážky v komunikaci mezi sestrou a nemocným. Publikace je určitým prostředkem k nabytí nových poznatků a zdůrazňuje skutečnost, že sestra kromě ošetřovatelské odbornosti musí v péči o pacienta uplatňovat humánní a psychosociální přístup, který realizuje kvalitním profesionálním chováním.
Objev podobné jako Komunikace v ošetřovatelské praxi - Eva Zacharová - e-kniha
Praktická komunikace v medicíně - Věra Linhartová - e-kniha
eBook: Kniha je určena především studujícím medicínských oborů, lékařům a sestrám v praxi klinické i ambulantní, ale také všem zájemcům o dobrou a účinnou komunikaci. Vychází důsledně z psychologie osobnosti, z poznání o neopakovatelnosti každého jedince, proto nemohou být striktně stanovovány modely jednání v jednotlivých rozdílných situacích, které nám život připravuje. Klade důraz na poučenost a celkový kulturní rozhled. Přináší základní informace o projevech neverbální komunikace, o komunikaci slovní (mluvené i psané), o zásadách při veřejném vystupování (přednášky, reference, styk se širším sociálním prostředím pacienta), o pravidlech při komunikaci s pacienty tělesně a duševně postiženými a s cizinci. Respektuje odbornou literaturu u nás známou, ale zdůrazňuje její cizí provenienci, a tedy omezené přejímání a mechanické přenášení do našeho kulturního prostředí a tradicí vytvořených zvyklostí.
Objev podobné jako Praktická komunikace v medicíně - Věra Linhartová - e-kniha
Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá "Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte? Všichni se čas od času ocitáme v podobných situacích a až příliš často se uchylujeme ke starým neúčinným vzorcům chování – obhajujeme svoji potřebu mít pravdu, odmítáme opravdu naslouchat, kvůli hněvu nebo frustraci říkáme kruté věci. Jenže lze to i jinak, a právě pro takové situace vytvořil Marshall Rosenberg svou slavnou nenásilnou komunikaci. Kniha je vlastně souborem kratších autorových textů a pokrývá tak široku škálu témat od řešení konfliktů přes práci s hněvem, s duchovností či s láskou a vztahy až po výchovu dětí. Díky mnoha přepisům rozhovorů čtenář uvidí, jak metoda nenásilné komunikace funguje v praxi. Marshall Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné...
Objev podobné jako Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)
Kniha - autor Josef Štefánek; Jozefína Štefánková, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)
Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
Elektronická kniha - autor Eva Zacharová, 128 stran Komunikace je důležitou součástí kvalitního profesionálního chování sester a dalších zdravotnických pracovníků. Publikace proto přináší základní oblasti sociální komunikace mezi zdravotnickým pracovníkem a pacientem.
Objev podobné jako Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
Komunikace v pomáhajících profesích (978-80-262-1806-7)
Kniha - autor Martin Dlabal, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha vás směřovat bude k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích. PhDr. Martin Dlabal, Ph.D., je klinický psycholog, psychoterapeut a vysokoškolský pedagog. Kromě toho se věnuje lektorské činnosti v oblasti komunikačních strategií, relaxačních metod a hypnózy.
Objev podobné jako Komunikace v pomáhajících profesích (978-80-262-1806-7)
Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)
Elektronická kniha - autor Věra Linhartová, 152 stran Kniha je určena především studujícím medicínských oborů, lékařům a sestrám v praxi klinické i ambulantní, ale také všem zájemcům o dobrou a účinnou komunikaci. Vychází důsledně z psychologie osobnosti, z poznání o neopakovatelnosti každého jedince, proto nemohou být striktně stanovovány modely jednání v jednotlivých rozdílných situacích, které nám život připravuje. Klade důraz na poučenost a celkový kulturní rozhled. Přináší základní informace o projevech neverbální komunikace, o komunikaci slovní (mluvené i psané), o zásadách při veřejném vystupování (přednášky, reference, styk se širším sociálním prostředím pacienta), o pravidlech při komunikaci s pacienty tělesně a duševně postiženými a s cizinci. Respektuje odbornou literaturu u nás známou, ale zdůrazňuje její cizí provenienci, a tedy omezené přejímání a mechanické přenášení do našeho kulturního prostředí a tradicí vytvořených zvyklostí.
Objev podobné jako Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)
Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Elektronická kniha - autor Karel Chadt, 172 stran, česky Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivýpředseda představenstva Regata Čechy, a. s.předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se...
Objev podobné jako Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
eBook: Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab.
Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha
eBook: Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha
Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)
Elektronická kniha - autor Radek Ptáček, Petr Bartůněk, kolektiv a, 528 stran Publikace představuje poměrně komplexní pohled na etiku a komunikaci v medicíně, která zahrnuje celou řadu obecných, ale i dílčích a speciálních témat, přičemž zasahuje do hlubších teoretických i praktických souvislostí. Svojí povahou ovšem nepředstavuje učebnici, ale spíše monografii, která reflektuje naléhavost předmětných témat v historických a teoretických souvislostech, ale současně, a to dílem větším, v kontextu současné doby a potřeby výkonu medicínských lékařských i zdravotnických profesí.Sepsání jednotlivých kapitol se ujali přední odborníci a vysokoškolští učitelé z jednotlivých lékařských fakult a pracovišť - jak teoretici, tak pracovníci z klinické praxe.Kniha se tak stává naprosto unikátním "kultovním" moderním mezioborovým dílem v dané oblasti.
Objev podobné jako Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)
Pedagogická komunikace v teorii a praxi (80-247-0738-1)
Elektronická kniha - autor Alena Nelešovská, 172 stran Pedagogická komunikace zaujímá ve výchovně vzdělávacím procesu stále významnější postavení. A právě proto přichází na český trh publikace Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Zahrnuje informace o pedagogické komunikaci v rovině teoretické, výzkumné, ale i praktické. Zabývá se pedagogickou komunikací v učitelské přípravě, zdůrazňuje její význam ve vzájemných vztazích mezi učitelem a žákem, upozorňuje na poruchy v komunikaci a naznačuje přístupy k účinné pedagogické komunikaci. Kniha by měla být především inspirací pro studenty a učitele, kteří svou erudovaností, tvořivostí i flexibilitou mohou výrazně ovlivnit kvalitu pedagogické komunikace na všech typech a úrovních škol.
Objev podobné jako Pedagogická komunikace v teorii a praxi (80-247-0738-1)
Pedagogická komunikace v teorii a praxi - Alena Nelešovská - e-kniha
eBook: Pedagogická komunikace zaujímá ve výchovně vzdělávacím procesu stále významnější postavení. A právě proto přichází na český trh publikace Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Zahrnuje informace o pedagogické komunikaci v rovině teoretické, výzkumné, ale i praktické. Zabývá se pedagogickou komunikací v učitelské přípravě, zdůrazňuje její význam ve vzájemných vztazích mezi učitelem a žákem, upozorňuje na poruchy v komunikaci a naznačuje přístupy k účinné pedagogické komunikaci. Kniha by měla být především inspirací pro studenty a učitele, kteří svou erudovaností, tvořivostí i flexibilitou mohou výrazně ovlivnit kvalitu pedagogické komunikace na všech typech a úrovních škol.
Objev podobné jako Pedagogická komunikace v teorii a praxi - Alena Nelešovská - e-kniha
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Komunikace v managementu hotelnictví - Karel Chadt, Romana Kratochvílová - e-kniha
eBook: Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivýpředseda představenstva Regata Čechy, a. s.předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku.doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií
Objev podobné jako Komunikace v managementu hotelnictví - Karel Chadt, Romana Kratochvílová - e-kniha
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková
V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou nenásilnou inkluzí zapojit do společenského a ekonomického dění osoby, jež jsou na klasickém trhu práce znevýhodněné. Představují spektrum aktivit hrající v našem tržním systému velmi důležitou roli. Nová a ojedinělá publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři základní orientaci a prohloubení znalostí o problematice sociálního podnikání a marketingu, jehož sílu si málokdo uvědomuje. Jeho cílem není přesvědčit lidi o koupi určité značky jogurtů nebo čajů, nýbrž změnit chování společnosti, změnit její názory a vnímání světa. Ten, komu se to daří, má v ruce neuvěřitelně silný nástroj. Proto je na místě opatrnost při tvorbě sociální reklamy, ale i kritické myšlení ze strany příjemce. Dalším cílem knihy je pomoci měnit v naší společnosti hluboce zakořeněné negativní předsudky pramenící ze skutečnosti, že marketing může výrazným a zároveň pro ně nežádoucím způsobem ovlivňovat chování lidí. Tato negativní konotace může být korigována jen detailním poznáním podstaty a účelů marketingu i faktu, že jeho smyslem není vždy jen manipulace. Publikace je určena odborné veřejnosti z řad sociálních podnikatelů, managementu malých a středních podniků. Určena je rovněž studentům managementu a marketingu pro doplnění uceleného přehledu o možnostech marketingu v sociálním podnikání, pracovníkům veřejné správy a státním i soukromým institucím.
Objev podobné jako Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková
Komunikace v českém jazyce pro střední školy - Průvodce pro učitele
Průvodce pro učitele je tvořen komentáři k realizaci vyučovacích hodin spolu s vyplněným pracovním sešitem, to vše v jednom svazku s praktickou kroužkovou vazbou. Vyučující si nemusí pořizovat studentskou verzi pracovního sešitu – v té své má řešení úkolů vepsána přímo na stránkách a další tipy a doporučení najde v metodických listech v druhé části knihy. Tituly jsou zpracovány primárně podle Rámcového vzdělávacího programu pro střední odborné vzdělávání, vyhovuje i požadavkům pro gymnázia.
Objev podobné jako Komunikace v českém jazyce pro střední školy - Průvodce pro učitele
Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi (9788024643618)
Elektronická kniha - autor kolektiv autorů, Stanislav Štěpáník a Více autorů, 226 stran, česky Monografie představuje v naší lingvodidaktické produkci unikátní počin, neboť spojením odborníků na didaktiku mateřštiny z České republiky, ze Slovenska a z Polska – tří zemí jazykově, historicky, kulturně i sociálně blízkých – dává možnost pozoruhodného kontrastivního pohledu na hlavní téma publikace, totiž vztah jazyka a komunikace. Jeho řešení se jeví z pohledu výuky zmíněných jazyků i širšího mezinárodního pohledu jako zcela stěžejní při utváření učebního prostředí výuky mateřštiny, zkoumání a zlepšování její kvality a především zavádění jakýchkoli inovací. V česko-slovensko-polském prostředí monografie představuje práci, která se danému problému věnuje skutečně komplexně a do hloubky. Jako základní východisko z problémů, s nimiž se výuka češtiny, slovenštiny i polštiny v daných zemích potýká, autoři předkládají systémový komunikačně-funkční přístup, jehož...
Objev podobné jako Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi (9788024643618)
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
POP - In-store komunikace v praxi (978-80-247-2840-7)
Elektronická kniha - autor Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová, 224 stran První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách,...
Objev podobné jako POP - In-store komunikace v praxi (978-80-247-2840-7)
Etika a komunikace v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha
eBook: Publikace, jejíž kvalitu zaštiťuje Česká lékařská komora, obsahuje na 49 kapitol. Sepsání jednotlivých kapitol se ujali přední odborníci a vysokoškolští učitelé z jednotlivých lékařských fakult a pracovišť - jak teoretici, tak pracovníci z klinické praxe.Kniha se tak stává naprosto unikátním "kultovnímm" moderním mezioborovým dílem v dané oblasti.Je věnována aktuálním otázkám a problematice etiky a komunikace v nejširších souvislostech v oboru medicíny. K problematice přistupuje systematickým způsobem a zaměřuje se na řadu obecných i speciálních témat v pohledu předních odborníků z daných oblastí. Témata jsou řazena do tří základních celků. První část se zaměřuje na obecné z etiky a komunikace v medicíně. Uvádí základní etické souvislosti výkonu medicínského povolání a zároveň podává přehlednou analýzu úlohy a významu komunikace v oblasti lékařství. Druhá část je orientována na oborové souvislosti a specifika. Pojednány jsou otázky komunikace a etiky jak v kontextu základních oborů, jako např. chirurgie, interna apod., tak i některých dílčích oblastí, např. úseku znaleckého posuzování. Třetí část se zabývá speciálními, převážně praktickými tématy. Pozornost je zaměřena jak na typicky medicínské otázky, např. na komunikaci s dlouhodobě nemocnými a umírajícími osobami, tak na četná interdisciplinární témata jako např. problematiku rasizmu, komunikaci s médii apod.Svojí povahou publikace ovšem nepředstavuje učebnici, ale spíše monografii, která reflektuje naléhavost předmětných témat v historických a teoretických souvislostech, ale současně, a to dílem větším, v kontextu současné doby a potřeby výkonu medicínských lékařských i zdravotnických profesí.Svým způsobem představuje kompendium teoretických, ale především praktických znalostí, které by měly být vlastní každému lékaři i zdravotníkovi. Z tohoto pohledu je monografie vhodná nejen pro profesionály v medicínských oborech, ale i studenty a samozřejmě i ostatní zájemce o oblasti, které jsou předmětem setrvalé diskuse odborné i laické veřejnosti.
Objev podobné jako Etika a komunikace v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha
Nadpřirozená komunikace ()
Audiokniha MP3 - autor Rachel Hicksonová, čte Rachel Hicksonová Záznam z úspěšné dubnové dvoudenní konference KMS, na níž Rachel Hicksonová (dcera Alana Vincenta) a její manžel GordonVyučovali o tom, jak komunikovat s Bohem, tedy o proroctví a o modlitbě. Povzbudivé, aktuální slovo pro současnou církev.
Objev podobné jako Nadpřirozená komunikace ()
Komunikace (9788779689527)
Kniha - autor L. Ron Hubbard, 56 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 56 stran, česky Člověk je do té míry mrtvý, do jaké nedokáže komunikovat. Je do té míry živý, do jaké míry komunikovat dokáže. Co je to vůbec komunikace? Najdete zde také praktická cvičení, jak se komunikaci naučit či zlepšit.
Objev podobné jako Komunikace (9788779689527)
Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
Kniha - autor Jaroslava Králová; Naděžda Špatenková, 134 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komunikace je zdrojem všech emocí, které prožíváme - příjemných i nepříjemných. Je zdrojem radosti, spokojenosti, ale i stresů. Její základní pravidla platí pro každou oblast lidské činnosti a chování. Odlišnosti lze však najít v profesních sférách - vyskytují se zde specifické požadavky. To platí i pro komunikaci ve zdravotnictví, kde se komunikace stává klíčovým nástrojem v péči o nemocné. Tato publikace hledá (a nalézá) odpovědi na základní otázky komunikace: CO je to komunikace? KDO komunikuje? KDY je vhodné komunikovat? KDE může komunikace probíhat? JAK komunikujeme? S KÝM komunikujeme? "KOLIK" by mělo být komunikace s pacientem? PROČ komunikujeme? Publikace je určena sestrám i dalším pracovníkům ve zdravotnictví. Čtenáři zde naleznou nejen teoretické vymezení problematiky, ale i praktická doporučení, nejrůznější cvičení, příklady z praxe a množství...
Objev podobné jako Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
Zpomal a pozoruj Rachel Williams, Freya Hartas - Freya Hartas, Rachel Williams
Všude kolem nás příroda vytváří zázraky. Zastav se a sleduj 50 příběhů popsaných v této knize odehrávajících se v přírodě.Tato kniha je plná úžasných událostí, které se každý den v přírodě odehrávají. Některé z nich trvají dlouho, dny i týdny - například housenka, která se zakuklila a vylíhne se jako dospělý motýl, nebo veverka zahrabávající si zásoby žaludů na zimu. Jiné se stanou v pouhém okamžiku - východ slunce nebo nebo mraky měnící svůj tvar. 50 příběhů z přírody, doprovázených barevnými ilustracemi. Tak se zastav, prohlížej knihu a sleduj tyto ohromné události. Obdivuj přírodu v její rozmanitosti. Uvidíš , co všechno objevíš a poznáš, když si uděláš na prohlížení knihy a pozorování přírody dostatek času.
Objev podobné jako Zpomal a pozoruj Rachel Williams, Freya Hartas - Freya Hartas, Rachel Williams
Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření...
Objev podobné jako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Komunikace v českém jazyce pro střední školy: Učebnice (978-80-7358-228-9)
Kniha - česky Zkrácená a přepracovaná verze učebnicové řady Český jazyk a komunikace pro střední školy. Reaguje na potřeby pedagogů odborných škol. Obsahuje témata věnovaná jazyku, slohu, komunikaci a práci s informacemi v jednom svazku – je vysoce flexibilní. Obsahuje výklad i praktické souvislosti.. Jednosvazková učebnice pokrývající celou dobu studia na střední škole, vytvořená podle RVP pro střední odborné vzdělávání. Je koncipovaná primárně pro hodinovou dotaci 1 hodina na jazyk, sloh a komunikaci
Objev podobné jako Komunikace v českém jazyce pro střední školy: Učebnice (978-80-7358-228-9)
Komunikací k Vítězství
Audiokniha MP3 - Pohledy na to, jak řeč těla ovlivňuje vaši image, jak řídit dobrou konverzaci s ostatními, a na důležitost rozvoje vašich dovedností jako posluchačů. Audiokniha Komunikací k Vítězství obsahuje mnoho praktických rad a metod, zaměřených na každou stránku obchodu a interpersonální komunikaceObsahuje nové a aktualizované pohledy na to, jak řeč těla ovlivňuje vaši image, jak řídit dobrou konverzaci s ostatními, a dává důraz především na důležitost rozvoje vašich dovedností jako posluchačů.Komunikace a motivace jsou nezbytné pro přežití v dnešních obchodních situacích. Vzdělávání se a učení se technikám, které zlepšují dovednosti jak v komunikaci, tak v motivace sebe i ostatních, není a nebude nikdy mrháním vaším časem. V Komunikaci k vítězství, britský školitelský guru Richard Denny ukazuje, jak každý z nás může obrátit své sny o úspěchu v realitu. Richard používá svůj inspirativní styl a ukazuje tajemství úspěšné komunikace.Tato audiokniha mimo jiné...
Objev podobné jako Komunikací k Vítězství
Tajemství úspěšné komunikace
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Michal Kudela Audioprogram "Tajemství úspěšné komunikace" vám prozradí strategie nejúspěšnějších vyjednavačů současnosti. Tyto strategie byly vyvinuty s pomocí nejznámějších řečníků a psychologů na světě. Komunikace není jen o slovech! Je daleko více o tom, jakým dojmem působíme na druhé! Chcete-li efektivně komunikovat, musíte mít na paměti, jak moc se navzájem lišíme a jak moc se liší vaše vlastní vnímání světa od vnímání jiných lidí. Povědomí o rozmanitosti musí být vaším průvodcem v komunikaci s ostatními. Tajemství úspěšné komunikace spočívá v umění přesvědčit druhé, účinně vyjednávat a dosáhnout dohody v každé situaci. Nesporným faktem je, že úspěšní lidé mistrně zvládají umění komunikovat. Když se nad tím, zamyslíte, pak musíte uznat, že těžko dosáhnete svého, když mlčíte, nebo se chováte ustrašeně a nesměle. Obsah: Jak efektivně komunikovat, aby vás druzí lidé poslouchali a respektovali? Jak působit na druhé, aby...
Objev podobné jako Tajemství úspěšné komunikace
Nadpřirozená komunikace - audiokniha
Audiokniha: Záznam z úspěšné dubnové dvoudenní konference KMS, na níž Rachel Hicksonová (dcera Alana Vincenta) a její manžel Gordon vyučovali o tom, jak komunikovat s Bohem, tedy o proroctví a o modlitbě. Povzbudivé, aktuální slovo pro současnou církev.
Objev podobné jako Nadpřirozená komunikace - audiokniha
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Komunikace v českém jazyce pro střední školy: Pracovní sešit (978-80-7358-229-6)
Kniha - česky Výuka českého jazyka pomocí jednosvazkové učebnice a pracovního sešitu po celou dobu studia. Na 120 stranách naleznete rozmanité úkoly z oblasti jazyka, slohu, komunikace a práce s informacemi pro čtyři roky studia, směřující systematicky k od teorie k praxi a odstupňované podle obtížnosti. Titul je zpracovaný primárně podle Rámcového vzdělávacího programu pro střední odborné vzdělávání, vyhovuje i požadavkům pro gymnázia.
Objev podobné jako Komunikace v českém jazyce pro střední školy: Pracovní sešit (978-80-7358-229-6)
POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová - e-kniha
eBook: První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách, psychologii spotřebitele v místě prodeje a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále význ amnější roli v komunikaci se zákazníky.
Objev podobné jako POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová - e-kniha
Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi - Stanislav Štěpánik - e-kniha
eBook: Monografie představuje v naší lingvodidaktické produkci unikátní počin, neboť spojením odborníků na didaktiku mateřštiny z České republiky, ze Slovenska a z Polska – tří zemí jazykově, historicky, kulturně i sociálně blízkých – dává možnost pozoruhodného kontrastivního pohledu na hlavní téma publikace, totiž vztah jazyka a komunikace. Jeho řešení se jeví z pohledu výuky zmíněných jazyků i širšího mezinárodního pohledu jako zcela stěžejní při utváření učebního prostředí výuky mateřštiny, zkoumání a zlepšování její kvality a především zavádění jakýchkoli inovací. V česko-slovensko-polském prostředí monografie představuje práci, která se danému problému věnuje skutečně komplexně a do hloubky. Jako základní východisko z problémů, s nimiž se výuka češtiny, slovenštiny i polštiny v daných zemích potýká, autoři předkládají systémový komunikačně-funkční přístup, jehož souhrnnou elaboraci čtenář v publikaci nalezne.
Objev podobné jako Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi - Stanislav Štěpánik - e-kniha
Ohrožená - Rachel Abbottová
Šéfinspektor kriminálky Tom Douglas si myslel, že v Little Melhamu najde poklidné útočiště. Jenže s tím, jak je vtahován do pavučiny lží, mu všechny instinkty napovídají, že Abbie potkalo něco víc než jen tragická dopravní nehoda. Celou pravdu zná jediný člověk - a někdo bude muset zaplatit...
Objev podobné jako Ohrožená - Rachel Abbottová
Úžeh - Rachel Caineová
Strasti a slasti života začínající džinky. Hluboká sonda do světa džinů zavrhuje rasismus a vybízí k boji za osvobození! Přečtěte si zasvěcenou zprávu o politice nesmrtelných! (A nebojte se, dojde i na sex.)
Objev podobné jako Úžeh - Rachel Caineová
Outline - Rachel Cusková
#14 in the New York Times ''100 Best Books of the 21st Century''The first in Rachel Cusk''s landmark trilogy, shortlisted for the Folio Prize and the Goldsmith Prize and longlisted for the IMPAC Prize.''A work of stunning beauty, deep insight and great originality.'' Monica Ali, New York Times''One of the most daringly original and entertaining pieces of fiction I’ve ever read.'' Observer‘A perfect synthesis of form and content.’ Deborah LevyOutline is a novel in ten conversations. Spare and lucid, it follows a novelist teaching a course in creative writing over an oppressively hot summer in Athens. She leads her student in storytelling exercises. She meets other writers for dinner. She goes swimming in the Ionian Sea with her seatmate from the place. The people she encounters speak volubly about themselves, their fantasies, anxieties, pet theories, regrets, and longings. And through these disclosures, a portrait of the narrator is drawn by contrast, a portrait of a woman learning to face great a great loss.
Objev podobné jako Outline - Rachel Cusková
Parade - Rachel Cusk
A path-breaking novel of art, womanhood and violence, from the author of the Outline trilogy.Midway through his life, an artist begins to paint upside down.In Paris, a woman is attacked by a stranger in the street.A mother dies. A man falls to his death. Couples seek escape in distant lands.The new novel from one of the most distinctive writers of the age, Parade sets loose a carousel of lives. It surges past the limits of identity, character, and plot, to tell a true story—about art, family, morality, gender, and how we compose ourselves.Praise for the Outline trilogy:''A landmark in twenty-first-century English literature.''Observer''Precise and haunting ... Unforgettable.''Jenny Offill''Achieves a kind of formal perfection ... masterly.''Sally Rooney''A work of great stunning beauty, deep insight, and great originality.''Monica Ali
Objev podobné jako Parade - Rachel Cusk
Kudos - Rachel Cusková
''One of the most astoundingly original and necessary books I''ve ever read.'' Guardian''A landmark in twenty-first-century English literature.'' Observer''Compelling from its first pages to its extraordinary final scene.'' New Statesman''A perfect synthesis of form and content.'' Deborah LevyA woman on a plane listens to the stranger in the seat next to hers telling her the story of his life: his work, his marriage, and the harrowing night he has just spent burying the family dog. That woman is Faye, who is on her way to Europe to promote the book she has just published. Once she reaches her destination, the conversations she has with the people she meets – about art, about family, about politics, about love, about sorrow and joy, about justice and injustice – include the most far-reaching questions human beings ask. These conversations, the last of them on the phone with her son, rise dramatically and majestically to a beautiful conclusion. Following the novels Outline and Transit, Kudos completes Rachel Cusk’s trilogy with overwhelming power.
Objev podobné jako Kudos - Rachel Cusková
Transit - Rachel Cusková
In the wake of her family's collapse, a writer and her two young sons move to London. The upheaval is the catalyst for a number of transitions - personal, moral, artistic, and practical - as she endeavours to construct a new reality for herself and her children. In the city, she is made to confront aspects of living that she has, until now, avoided, and to consider questions of vulnerability and power, death and renewal, in what becomes her struggle to reattach herself to, and believe in, life.Filtered through the impersonal gaze of its keenly intelligent protagonist, Transit sees Rachel Cusk delve deeper into the themes first raised in her critically acclaimed novel Outline, and offers up a penetrating and moving reflection on childhood and fate, the value of suffering, the moral problems of personal responsibility and the mystery of change.
Objev podobné jako Transit - Rachel Cusková
Parade - Rachel Cusková
A writer hides. A mother dies. A woman is attacked.In Parade, Rachel Cusk creates a new documentary voice that operates on the border between fiction and reality.It braids imagined characters with the actual, experience with the philosophical, to altering effect.
Objev podobné jako Parade - Rachel Cusková
Cackle - Rachel Harrison
Winner of the Ladies of Horror Fiction Award for Best Novel, this is a deliciously dark feminist tale of witches, bad ex-boyfriends, good coffee and friendly spiders.
Objev podobné jako Cackle - Rachel Harrison
Podívejte se také
- Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
- Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
- Výuková komunikace (978-80-210-9529-8)
- Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
- Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
- Psychologie komunikace (978-80-736-7387-1)
- Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)
- Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
- Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
- Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
- Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)
- Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
- Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)
- Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
- Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
- Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)
- Arôme Vonná svíčka čakra komunikace 320 g (8595556441800)
- Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
- Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8)
- Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
- Školní zralost a komunikace (978-80-7496-390-2)
- Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)