Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Praktická komunikace v medicíně - Věra Linhartová - e-kniha

eBook: Kniha je určena především studujícím medicínských oborů, lékařům a sestrám v praxi klinické i ambulantní, ale také všem zájemcům o dobrou a účinnou komunikaci. Vychází důsledně z psychologie osobnosti, z poznání o neopakovatelnosti každého jedince, proto nemohou být striktně stanovovány modely jednání v jednotlivých rozdílných situacích, které nám život připravuje. Klade důraz na poučenost a celkový kulturní rozhled. Přináší základní informace o projevech neverbální komunikace, o komunikaci slovní (mluvené i psané), o zásadách při veřejném vystupování (přednášky, reference, styk se širším sociálním prostředím pacienta), o pravidlech při komunikaci s pacienty tělesně a duševně postiženými a s cizinci. Respektuje odbornou literaturu u nás známou, ale zdůrazňuje její cizí provenienci, a tedy omezené přejímání a mechanické přenášení do našeho kulturního prostředí a tradicí vytvořených zvyklostí.

Podívejte se také desigual prakticka sklenena lahev

cena 208.0 Kč
Detail

Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)

Elektronická kniha - autor Věra Linhartová, 152 stran Kniha je určena především studujícím medicínských oborů, lékařům a sestrám v praxi klinické i ambulantní, ale také všem zájemcům o dobrou a účinnou komunikaci. Vychází důsledně z psychologie osobnosti, z poznání o neopakovatelnosti každého jedince, proto nemohou být striktně stanovovány modely jednání v jednotlivých rozdílných situacích, které nám život připravuje. Klade důraz na poučenost a celkový kulturní rozhled. Přináší základní informace o projevech neverbální komunikace, o komunikaci slovní (mluvené i psané), o zásadách při veřejném vystupování (přednášky, reference, styk se širším sociálním prostředím pacienta), o pravidlech při komunikaci s pacienty tělesně a duševně postiženými a s cizinci. Respektuje odbornou literaturu u nás známou, ale zdůrazňuje její cizí provenienci, a tedy omezené přejímání a mechanické přenášení do našeho kulturního prostředí a tradicí vytvořených zvyklostí.

Podívejte se také medicine overal basic

cena 208.0 Kč
Detail

Etika a komunikace v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha

eBook: Publikace, jejíž kvalitu zaštiťuje Česká lékařská komora, obsahuje na 49 kapitol. Sepsání jednotlivých kapitol se ujali přední odborníci a vysokoškolští učitelé z jednotlivých lékařských fakult a pracovišť - jak teoretici, tak pracovníci z klinické praxe.Kniha se tak stává naprosto unikátním "kultovnímm" moderním mezioborovým dílem v dané oblasti.Je věnována aktuálním otázkám a problematice etiky a komunikace v nejširších souvislostech v oboru medicíny. K problematice přistupuje systematickým způsobem a zaměřuje se na řadu obecných i speciálních témat v pohledu předních odborníků z daných oblastí. Témata jsou řazena do tří základních celků. První část se zaměřuje na obecné z etiky a komunikace v medicíně. Uvádí základní etické souvislosti výkonu medicínského povolání a zároveň podává přehlednou analýzu úlohy a významu komunikace v oblasti lékařství. Druhá část je orientována na oborové souvislosti a specifika. Pojednány jsou otázky komunikace a etiky jak v kontextu základních oborů, jako např. chirurgie, interna apod., tak i některých dílčích oblastí, např. úseku znaleckého posuzování. Třetí část se zabývá speciálními, převážně praktickými tématy. Pozornost je zaměřena jak na typicky medicínské otázky, např. na komunikaci s dlouhodobě nemocnými a umírajícími osobami, tak na četná interdisciplinární témata jako např. problematiku rasizmu, komunikaci s médii apod.Svojí povahou publikace ovšem nepředstavuje učebnici, ale spíše monografii, která reflektuje naléhavost předmětných témat v historických a teoretických souvislostech, ale současně, a to dílem větším, v kontextu současné doby a potřeby výkonu medicínských lékařských i zdravotnických profesí.Svým způsobem představuje kompendium teoretických, ale především praktických znalostí, které by měly být vlastní každému lékaři i zdravotníkovi. Z tohoto pohledu je monografie vhodná nejen pro profesionály v medicínských oborech, ale i studenty a samozřejmě i ostatní zájemce o oblasti, které jsou předmětem setrvalé diskuse odborné i laické veřejnosti.

Podívejte se také medicine svetr lord and master

cena 637.0 Kč
Detail

Praktická komunikace pro každý den - Laura Janáčková - e-kniha

eBook: "Každý den se setkáváme s lidmi. Jednáme s nimi. Hovoříme s nimi. Nasloucháme jim. Domlouváme se s nimi. Přicházíme s nimi do přátelského kontaktu, ale též do sporů a konfliktů. Každý den se snažíme o porozumění. ... Porozumění znamená chápat, postihovat smysl a význam toho, co se sděluje. Abychom toho skutečně dosáhli, je potřeba vnímat, cítit, naslouchat, rozmlouvat a vyjadřovat se tak, aby nám naše okolí rozumělo.." O tom všem a mnohém dalším je tato kniha. PhDr. Laura Janáčková, CSc., vám jako odborník na slovo vzatý pomůže překonat komunikační problémy a naučí vás lépe porozumět nejen sobě, ale i lidem kolem vás.

Objev podobné jako Praktická komunikace pro každý den - Laura Janáčková - e-kniha

cena 144.0 Kč
Detail

Tenis - Denisa Linhartová - e-kniha

eBook: Tato moderně zpracovaná kniha o tenise se věnuje komplexnímu shrnutí teorie a hlavně praxe tenisové výuky. Její autorkou je zkušená tenistka a trenérka dětí i aktivních hráčů. Čtenáři se seznámí s technikou a nácvikem jednotlivých tenisových úderů, s taktickými zásadami dvouhry a čtyřhry, s osobností trenéra a zásadami tréninku dětí a mládeže. Autorka se věnuje také systému nových tenisových soutěží pro děti - minitenisu (věková kategorie 6-7 let) a babytenisu (věková kategorie 8-9 let).

Objev podobné jako Tenis - Denisa Linhartová - e-kniha

cena 135.0 Kč
Detail

Falošne negatívne výsledky v medicíne - Milota Višnovská - e-kniha

eBook: V knihe nájdete informácie, ktoré sú nielen pre lekárov, ale predovšetkým pre bežných ľudí. Môžu Vám pomôcť až zachrániť život, či minimálne zlepšiť zdravie. Je veľkou chybou spoľahnúť sa len na samotné vyšetrenia. Vždy budú len pomocné, rozhodujúci je človek, ako sa má, aké má prejavy. Výsledky vyšetrení fungujú často ako klapky na očiach a z nás sa stali roboti.

Objev podobné jako Falošne negatívne výsledky v medicíne - Milota Višnovská - e-kniha

cena 79.0 Kč
Detail

Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)

Elektronická kniha - autor Radek Ptáček, Petr Bartůněk, kolektiv a, 528 stran Publikace představuje poměrně komplexní pohled na etiku a komunikaci v medicíně, která zahrnuje celou řadu obecných, ale i dílčích a speciálních témat, přičemž zasahuje do hlubších teoretických i praktických souvislostí. Svojí povahou ovšem nepředstavuje učebnici, ale spíše monografii, která reflektuje naléhavost předmětných témat v historických a teoretických souvislostech, ale současně, a to dílem větším, v kontextu současné doby a potřeby výkonu medicínských lékařských i zdravotnických profesí.Sepsání jednotlivých kapitol se ujali přední odborníci a vysokoškolští učitelé z jednotlivých lékařských fakult a pracovišť - jak teoretici, tak pracovníci z klinické praxe.Kniha se tak stává naprosto unikátním "kultovním" moderním mezioborovým dílem v dané oblasti.

Objev podobné jako Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)

cena 637.0 Kč
Detail

Čarovná říše víl - Praktická komunikace s vílami - Ted Andrews

Objevte ztracenou magii světa, kde stromy stále ještě mluví a každá květina má pro Vás příběh. Vejděte do říše víl místa, kde jsou příběhy o vílách skutečné. Už jste někdy na procházce lesem měli pocit, že nejste sami? Věřte, nebyl to jen pocit. Lesy, jezera, hory, jeskyně, dokonce i vaše zahrada jsou plné přírodních duchů. Víly jsou skutečné a Vy s nimi můžete komunikovat. A nejen s nimi. Můžete navázat kontakt se světem všech ostatních neviditelných bytostí elfů, dévů, skřítků. Stačí otevřená mysl a trocha trpělivosti a brzy ve svém okolí začnete vnímat jejich přítomnost. Tato kniha Vám pomůže prohloubit spojení s přirozeným světem. Otevře Vám dveře do království magie a mystiky, do kouzelné říše víl.

Objev podobné jako Čarovná říše víl - Praktická komunikace s vílami - Ted Andrews

cena 294.0 Kč
Detail

Jak dokonale zvládnout tenis - Denisa Linhartová, Vanda Koromházová - e-kniha

eBook: Nová kniha z populární edice Jak dokonale zvládnout... přináší všem rekreačním i kondičním tenistům jednoduchý a názorný návod na to, jak správně zvládnout základní tenisové údery a taktiku. Množství jednoduchých cvičení, která rozvíjejí tenisovou dovednost, přijde jistě vhod i trenérům tenisových škol a rodičům-trenérům tenisových nadějí. Velkou výhodou knihy je její obrazová dokumentace zpracovaná formou fotosekvencí jednotlivých úderů, s upozorněním na časté chyby začátečníků a mírně pokročilých. Autorky, zkušené tenisové trenérky a hráčky, se pokusily o co nejjednodušší skloubení teorie a praxe kompletních tenisových základů, včetně doporučení vhodných doplňkových sportů a strečinku.

Objev podobné jako Jak dokonale zvládnout tenis - Denisa Linhartová, Vanda Koromházová - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Praktická komunikace pro každý den (978-80-247-2479-9)

Elektronická kniha - autor Laura Janáčková, 112 stran "Každý den se setkáváme s lidmi. Jednáme s nimi. Hovoříme s nimi. Nasloucháme jim. Domlouváme se s nimi. Přicházíme s nimi do přátelského kontaktu, ale též do sporů a konfliktů. Každý den se snažíme o porozumění. ... Porozumění znamená chápat, postihovat smysl a význam toho, co se sděluje. Abychom toho skutečně dosáhli, je potřeba vnímat, cítit, naslouchat, rozmlouvat a vyjadřovat se tak, aby nám naše okolí rozumělo.." O tom všem a mnohém dalším je tato kniha. PhDr. Laura Janáčková, CSc., vám jako odborník na slovo vzatý pomůže překonat komunikační problémy a naučí vás lépe porozumět nejen sobě, ale i lidem kolem vás.

Objev podobné jako Praktická komunikace pro každý den (978-80-247-2479-9)

cena 144.0 Kč
Detail

Komunikace v ošetřovatelské praxi - Eva Zacharová - e-kniha

eBook: Publikace vymezuje na základě psychologických a sociologických poznatků základní oblasti sociální komunikace s důrazem na efektivní komunikaci ve zdravotnictví ve vztahu zdravotnický pracovník – pacient. Pozornost je věnována správnému využití a uplatnění sociální komunikace v ošetřovatelské péči. V knize jsou zmíněny evalvační strategie v komunikaci a také překážky v komunikaci mezi sestrou a nemocným. Publikace je určitým prostředkem k nabytí nových poznatků a zdůrazňuje skutečnost, že sestra kromě ošetřovatelské odbornosti musí v péči o pacienta uplatňovat humánní a psychosociální přístup, který realizuje kvalitním profesionálním chováním.

Objev podobné jako Komunikace v ošetřovatelské praxi - Eva Zacharová - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Jan Bělehrádek a jeho cesta ke svobodě ducha - Věra Linhartová

Jan Bělehrádek (1896-1980), český lékař, biolog, profesor Univerzity Karlovy, děkan Lékařské fakulty UK, byl jednou z významných osobností české biologie a českého politického a společenského dění právě uplynulého století. Z poutavého vyprávění Bělehrádkova mladšího syna, ze vzpomínek jeho někdejších žáků, dnes známých vědeckých osobností, je poskládána mozaika životního příběhu tohoto vzácného člověka, který celý svůj život zasvětil vědeckému bádání. Široký záběr informací sahá až k rodovým kořenům Bělehrádků, zahrnuje léta dětství, dospívání i studia, profesní úspěchy, válečnou dobu, poznamenanou zatčením a vězněním v Terezíně, období poválečné, vrcholící únorem roku 1948, odchod do exilu a pokračování vědecké práce v novém domově v Anglii.Kniha je vybavena řadou dobových fotografií, dnes již unikátních, obsahuje též slavnostní úvodní projev ke studentům při zahájení školního roku 1930/1931, kompletní bibliografii Bělehrádkových prací zahrnující léta 1920-1967 a bibliografii děl o Janu Bělehrádkovi.V závěrečné kapitole profesoru Bělehrádkovi vzdávají hold jeho žáci - Augustin Svoboda, Oldřich Nečas, Jan Šmarda, Dušan Soudek, Ctirad John, Pavel Jerie a Jiří Pravda - kteří si ho uchovali v paměti jako excelentního učitele, jenž jim otvíral cestu k poznání a ovlivnil je v jejich dalším konání.

Objev podobné jako Jan Bělehrádek a jeho cesta ke svobodě ducha - Věra Linhartová

cena 358.0 Kč
Detail

Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha

eBook: Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab.

Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha

cena 130.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha

eBook: Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Spravedlnost v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha

eBook: Sborník 17 příspěvků přednesených na další z již tradičních konferencí na téma etiky a komunikace v medicíně, které od roku 2011 každoročně pořádá Česká lékařská komora. Na sklonku roku 2022 se konalo dvanácté setkání a rovněž tato kniha nese pořadové číslo dvanáct. Nad spravedlností v medicíně se v ní zamýšlejí nejen lékaři různých specializací, ale také právníci, etici, psychologové a teologové. Pozornost věnují kategoriím distributivní, procedurální, retributivní či restorativní spravedlnosti, uvažují nad spravedlností v konzumní společnosti, ve společnosti rozdělené na „chudé“ a „bohaté“ nebo v situaci problematické alokace zdrojů například v období pandemie covidu-19. Zaznívá myšlenka, že svět sice spravedlivý není, ale medicína spravedlivá být může. Kontinuální série publikací České lékařské komory na téma etiky a komunikace v medicíně nemá obdoby v domácím ani světovém písemnictví. Jednotlivé knihy slouží jako zdroj informací, podnětů k diskusi i jako materiál k výuce na lékařských fakultách a zdravotnických školách. Editoři prof. Radek Ptáček a doc. Petr Bartůněk za tento publikační počin převzali již v roce 2016 z rukou tehdejšího rektora Univerzity Karlovy prof. Tomáše Zimy významné ocenění – Cenu Bedřicha Hrozného.

Objev podobné jako Spravedlnost v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha

cena 378.0 Kč
Detail

Soucit v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha

eBook: Monografie představuje sborník příspěvků přednesených na další z konferencí na téma etiky a komunikace v medicíně, které od roku 2011 každoročně pořádá Česká lékařská komora. Třináctá konference, konaná na sklonku roku 2023, byla zaměřena na soucit v medicíně. Kniha rozšiřuje nepřetržitou řadu publikací, která v rámci etiky a komunikace v medicíně nemá obdoby v domácím ani světovém písemnictví. Je určena nejen zdravotníkům, medicínským etikům a odborníkům souvisejících oborů, ale také laikům, kteří se o vysoce humanistické téma soucitu v medicíně i v životě obecně zajímají. Stejně jako předešlé publikace této série má kniha za cíl stát se zdrojem informací, podnětů k diskusi a materiálem k výuce etiky na lékařských fakultách a zdravotnických školách. Kniha obsahuje 52 textů. Mezi autory jsou vzhledem k ústřednímu tématu sborníku/konference hojněji než v předešlých letech zastoupeni teologové, slovo dostali také medicínští etici, psychologové a psychiatři, právníci a již tradičně také kliničtí lékaři různých oborů, například gerontoložka, neonatoložka, onkologové, neurolog, revmatolog, stomatolog, plastický chirurg nebo lékaři specializovaní na urgentní medicínu, primární péči, preventivní medicínu či léčbu bolesti. Svým pohledem na soucit s trpícími obohatili sborník i Jeho Excelence arcibiskup pražský a primas český Mons. Jan Graubner a současný vrchní zemský rabín Efraim K. Sidon. Čtenáři díky nim pochopí rozdíly mezi soucitem, empatií a lítostí. Dozvědí se, jak empatii upevnit a zvětšit, jak ji podporovat, a dokonce učit. Mohou se zamyslet nad vlastní definicí soucitu, svým vlastním přístupem k pacientům i nad tím, za jakých okolností již soucit nemocným ani zdravotníkům nepomáhá, ale spíše škodí.

Objev podobné jako Soucit v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha

cena 679.0 Kč
Detail

Výživa v medicíně a dietetika - Kasper Heinrich - e-kniha

eBook: Komplexně pojatá didaktická publikace, která na domácím knižním trhu zcela chybí. Je určena jak lékařům – dietologům, gastroenterologům a internistům –, tak dietologům nelékařům a studentům zejména těchto oborů. Kniha je celobarevná, bohatě dokumentovaná schématy, tabulkami a grafy. Již 11. vydání svědčí o kvalitách publikace a její uvedení na domácí trh lze očekávat s mimořádně pozitivním ohlasem… Publikace nás v úvodu obecné části seznámí s fyziologií příjmu potravy a s patofyziologickými procesy, které nastávají při různých onemocněních a které tento proces ovlivňují. V dalších kapitolách jsou probírány tyto poruchy u onemocnění jednotlivých systémů nebo nozologických jednotek (např. onemocnění zažívacího traktu; jaterní a žlučníkové poruchy; poruchy metabolické a látkové výměny; onemocnění ledvin; hypertenze; onemocnění srdce, pohybového aparátu, štítné žlázy, plic; neurologické poruchy a onemocnění; onemocnění kůže, očí; stomatologie; ORL oblasti; gynekologické poruchy a těhotenství; nádorová onemocnění. Další kapitoly jsou věnovány např. perioperační péči, transplantacím, vegetariánům apod.

Objev podobné jako Výživa v medicíně a dietetika - Kasper Heinrich - e-kniha

cena 1097.0 Kč
Detail

Pedagogická komunikace v teorii a praxi - Alena Nelešovská - e-kniha

eBook: Pedagogická komunikace zaujímá ve výchovně vzdělávacím procesu stále významnější postavení. A právě proto přichází na český trh publikace Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Zahrnuje informace o pedagogické komunikaci v rovině teoretické, výzkumné, ale i praktické. Zabývá se pedagogickou komunikací v učitelské přípravě, zdůrazňuje její význam ve vzájemných vztazích mezi učitelem a žákem, upozorňuje na poruchy v komunikaci a naznačuje přístupy k účinné pedagogické komunikaci. Kniha by měla být především inspirací pro studenty a učitele, kteří svou erudovaností, tvořivostí i flexibilitou mohou výrazně ovlivnit kvalitu pedagogické komunikace na všech typech a úrovních škol.

Objev podobné jako Pedagogická komunikace v teorii a praxi - Alena Nelešovská - e-kniha

cena 161.0 Kč
Detail

Komunikace v managementu hotelnictví - Karel Chadt, Romana Kratochvílová - e-kniha

eBook: Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivýpředseda představenstva Regata Čechy, a. s.předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku.doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií

Objev podobné jako Komunikace v managementu hotelnictví - Karel Chadt, Romana Kratochvílová - e-kniha

cena 203.0 Kč
Detail

Psychologie v medicíně - Susan Ayers, Richard de Visser - e-kniha

eBook: Důležitost psychologie v celé medicínské oblasti je stále uznávanější a psychologická témata jsou dnes součástí většiny studijních osnov. Jak ale autoři této knihy zjistili, před mediky stojí množství překážek, které jim brání psychologická témata studovat. Zaprvé, psychologie je v medicíně často považována za „měkkou“ vědu. Je to s ní trochu jako s dršťkovou polévkou – studenti ji buď milují, nebo ji nesnášejí! Touto publikací proto chceme skeptiky povzbudit k bližšímu prozkoumání psychologie a k jejímu využívání v klinické praxi. Zadruhé, psychologie je široká disciplína zahrnující mnoho oborů. V důsledku toho má jen málo studentů a lékařů čas seznamovat se s bohatou škálou psychologických výzkumů a teorií, které se dnes nabízejí. V důsledku šířky záběru psychologie je tedy obtížné, aby lidé působící ve zdravotnických profesích sami zjišťovali, které části jsou pro klinickou praxi nejpřínosnější. Zatřetí, záplava pseudopsychologie v populárním tisku vede k problém u odlišit informace podložené seriózními výzkumy od populárních „pravd“. Další obtíží je rozlišit, kde vlastně končí lékařská péče a začíná péče psychologická nebo sociální. Poslední překážkou je skutečnost, že až dosud neexistovala integrovaná učebnice, která by pokrývala všechny stránky psychologie významné pro medicínu a jež by zdůrazňovala klinický význam a možnosti uplatnění těchto informací. Doufáme proto, že právě naše kniha tento problém řeší tím, že nabízí jediný integrovaný přehled psychologie významné pro medicínu a že se zamýšlí nad tím, jak lze tyto poznatky využít v lékařské praxi.

Objev podobné jako Psychologie v medicíně - Susan Ayers, Richard de Visser - e-kniha

cena 1274.0 Kč
Detail

Nové metody v medicíně a právo - Martin Šolc - e-kniha

eBook: Kniha se zabývá doposud jen okrajově zpracovaným tématem (zejména občanskoprávní) odpovědnosti za újmu na zdraví a životě vzniklou v důsledku provádění nových lékařských metod. Platné české právo tuto problematiku upravuje pouze v rámci institutu ověřování dosud nezavedené metody, který je však pro svoji vysoce formální povahu v praxi uplatňován jen zřídka. Mnohé postupy, jež lze fakticky považovat za nové metody, jsou naproti tomu prováděny pouze na základě souhlasu místní etické komise. Zcela najisto přitom není postavena právní odpovědnost ani v případě formalizovaného ověřování. Na základě případových studií je v knize analyzován odpovědnostní rámec tří možných situací: ověřování nezavedené metody formalizovaným postupem podle zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, provedení nové metody mimo formální ověřování, kdy tato metoda má povahu neodkladné péče, která je pro pacienta jedinou racionální nadějí na zachování či zlepšení zdravotního stavu, a provedení nové metody mimo formální ověřování v ostatních případech. S ohledem na nevyjasněnost předmětných otázek v platném právu i teorii autor téma zasazuje i do širšího kontextu právně politických úvah. Ptá se, jak nejlépe by mohl přístup k odpovědnosti za provádění nových lékařských metod naplňovat smysl a účel deliktní odpovědnosti, jak by mohl reflektovat potřebu zachování a rozvoje důvěry pacientů v poskytovatele zdravotních služeb a ve vědu a jaká by měla být role judikatury při stanovování odpovědnostního režimu ve vztahu k (ne)činnosti zákonodárce. Na základě nastíněných úvah je pak navržen odpovědnostní rámec pro jednotlivé výše naznačené situace.

Objev podobné jako Nové metody v medicíně a právo - Martin Šolc - e-kniha

cena 595.0 Kč
Detail

Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha

eBook: Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy v této oblasti.

Objev podobné jako Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Interkulturní komunikace - Jan Průcha - e-kniha

eBook: Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na kultury, jazyky a jejich vzájemné vztahy.

Objev podobné jako Interkulturní komunikace - Jan Průcha - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

Psychologie komunikace - Zbyněk Vybíral - e-kniha

eBook: Komunikace znamená nejen výměnu informací a kódů, ale vzájemnou interakci subjektů, která má složité zákonitosti a pravidla, a v případě mezilidské komunikace i velmi jemnou psychologii. Analýza mezilidské i vnitřní, skryté komunikace, kterou se zabývá tato kniha, shrnuje verbální a neverbální sdělování, kognitivní základy a soudobé přístupy k porozumění komunikačních výměn. Pozornost je věnována tomu, jak používáním jazyka a řeči ovlivňujeme myšlení a postoje druhých lidí. Jednotlivé kapitoly rozebírají komunikaci mediální, poruchy komunikace, terapeutické sdělování nebo komunikaci v internetovém prostředí. Kniha vznikla přepracováním a podstatným rozšířením Psychologie lidské komunikace (Portál, 2000).

Objev podobné jako Psychologie komunikace - Zbyněk Vybíral - e-kniha

cena 320.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

eBook: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Objev podobné jako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Vnitrofiremní komunikace - Patrik Janda - e-kniha

eBook: Komunikují spolu účelně jednotlivá oddělení vaši firmy? Kdo odpovídá za interní komunikaci? Neprobíhá komunikace jednosměrně? Fungují zpětné vazby? Nevzniká napětí? Komunikace rozhoduje o úspěchu či neúspěchu firemních projektů. Kniha pro manažery, vedoucí týmů, personalisty a studenty managementu pomůže správně “nastavit” komunikaci ve firmě a odstranit nedostatky.

Objev podobné jako Vnitrofiremní komunikace - Patrik Janda - e-kniha

cena 135.0 Kč
Detail

Politická komunikace - Jan Křeček - e-kniha

eBook: Monografie představuje úvod do oboru politická komunikace. Srozumitelně představuje základní teorie a koncepty, vypočítává nejtypičtější projevy politického komunikování. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou pro profesionály.

Objev podobné jako Politická komunikace - Jan Křeček - e-kniha

cena 322.0 Kč
Detail

Důstojnost v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček, kolektiv autorů - e-kniha

eBook: Jedenáctá kniha z řady publikací České lékařské komory editorů prof. Radka Ptáčka a doc. Petra Bartůňka, které se věnují etickým a psychologickým aspektům současné medicíny. Publikace jsou volně spojeny s každoročními konferencemi ČLK na stejná témata. Tato kniha se zaměřuje na pojetí důstojnosti z pohledu různých lékařských i nelékařských odborností. Na napsání celkem 38 kapitol se podílelo 43 odborníků z řad psychologů, teologů, medicínských etiků, právníků a zástupců vybraných lékařských oborů, například psychiatrie, onkologie, oftalmologie, porodnictví a neonatologie, neurologie, urgentní medicíny, praktického a preventivního lékařství či paliativní medicíny. Kapitoly jsou rozděleny do tří okruhů, a to na teoretická témata uvádějící do problematiky, klinická témata a speciální témata. Kniha je vhodná nejen pro lékaře a mediky, ale i pro odborníky z příbuzných oborů a laiky, kteří se o problematiku důstojnosti v medicíně zajímají. Publikace byly již několikrát oceněny odbornou veřejností.

Objev podobné jako Důstojnost v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček, kolektiv autorů - e-kniha

cena 424.0 Kč
Detail

Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek - e-kniha

eBook: Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si něco neuměli říci? A kolik nenávisti již vzniklo z nepochopení? V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Třetí vydání je doplněno o kapitolu o vývoji komunikace a o neotřelý pohled na naděje a rizika komunikace v současné společnosti. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe. ✓ Jak vzniká pozornost, zájem a důvěra ✓ Pocitový a hodnotový obsah sdělení ✓ Šíření informací a prevence vzniku fám ✓ Argumentace a zvládání námitek ✓ Komunikace v konfliktech a krizích ✓ Rizika moderní komunikace

Objev podobné jako Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek - e-kniha

cena 305.0 Kč
Detail

Rétorika a komunikace - Irena Žantovská - e-kniha

eBook: Kniha Rétorika a komunikace je uceleným kompendiem provázejícím čtenáře širokým a členitým světem komunikace v minulosti i současnosti. Nejprve představí samotný pojem lidské komunikace a základní komunikační funkce, zvláštní pozornost věnuje komunikaci neverbální a komunikační situaci, včetně řečnických triků a protitriků. Ucelený blok je zaměřen na dějiny rétoriky, a to od antických počátků přes křesťanský středověk, renesanci, církevní rétoriku až po názory na řečnictví, jak je nacházíme u autorů 19. století. Následují analýzy dnešního stavu rétorické a komunikační praxe. Poslední třetina knihy se věnuje samotnému rétorickému umění, osobnosti řečníka, řečnickým žánrům, jednotlivým fázím řečnického procesu i kultuře mluveného projevu. Všímá si vztahu řečníka a publika a jeho zpětné vazby a také klade důraz na řečníkovu image a její tvorbu.

Objev podobné jako Rétorika a komunikace - Irena Žantovská - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Komunikace se seniory - Andrea Pokorná - e-kniha

eBook: Publikace se zabývá problematikou komunikace a dalšími interakcemi se seniory. Stěžejním tématem je identifikace účinných technik a postupů pro navázání komunikace se seniory v institucích a v domácím prostředí. Speciální pozornost je věnována ageismu a jeho dopadu na vnímání stáří ve společnosti, na prožívání seniorů, na fyziologické změny související s dlouhověkostí a s rizikem kognitivní manipulace. Kniha vychází z tuzemských i zahraničních empirických studií.

Objev podobné jako Komunikace se seniory - Andrea Pokorná - e-kniha

cena 186.0 Kč
Detail

Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek - e-kniha

eBook: Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si to neuměli říci? A kolik nenávisti již vzniklo z nepochopení? V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Nové vydání je rozšířeno o kapitolu o osobnostních typech, jejich vlivu na průběh komunikace a rady, jak s různými typy jednat, diskutovat či je o něčem přesvědčit. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.

Objev podobné jako Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek - e-kniha

cena 212.0 Kč
Detail

Komunikace, argumentace, rétorika - Milan Klapetek - e-kniha

eBook: Většina knih o komunikaci a rétorice se zaměřuje na umění prosazení sebe sama a svých myšlenek, svých vlastních názorů a zájmů. Podstatně méně je knih, jejichž cílem by bylo učit člověka mluvit a jednat tak, aby jeho slova vytvářela vztah srdečnosti a důvěry, aby tvořila prosté lidské společenství, aby posilovala přátelské, sousedské nebo jednoduše lidské pouto mezi lidmi. V této knize jde o něco, co by bylo možné nazvat "rétorika sounáležitosti a porozumění". Více než o přesvědčování druhého o vlastní pravdě zde půjde o to, jak druhého člověka pochopit a porozumět mu. Při setkání s člověkem odlišného názoru bude důležité nalézt a představit si jeho pravděpodobná odlišná východiska a stanoviska a odtud pak s ním hledat společnou řeč. Jedním z hlavních cílů této knihy je snaha představit mezilidskou komunikaci jako jedinečnou kulturní událost, ve které se odehrává cosi velkého, vznešeného a nevšedního. Je to událost, do které se promítají povahy i náboženské či filosofické postoje všech zúčastněných. To platí o to více dnes, kdy pestré multikulturní prostředí vytváří zcela novou, mnohem náročnější situaci, než jaká panovala v dobách kulturně jednobarevnějších. Mezilidská komunikace ve všech svých možných formách je zároveň umění, filosofie i věda, a v jistém smyslu také inženýrské dílo. Je to totiž jakýsi most, jenž musí být postaven mezi dvěma lidmi, kteří se chtějí dohovořit a rozumět si. Pokud spolu chtějí žít v jedné zemi, nic jiného jim ani nezbývá. Lidské slovo je nedocenitelný dar. Je uměním říci pravé slovo v pravou chvíli. Tato schopnost je vedlejším produktem kultivované životní zkušenosti a filosofie. Anglosaský styl "praktických rad a tipů" odpovídá senzualistickému, empirickému a pragmatickému pojetí života a je přirozeně doma za Kanálem. Na evropské pevnině panuje poněkud jiné myšlení. Bylo zde vždy o trochu více smyslu pro teorii, pro nezbytnost proniknout pod povrch jevů a pro snahu o pochopení podstaty toho, co člověk dělá a s čím zachází. Na základě pochopení teoretické stránky daného problému si je člověk dle tohoto přístupu schopen sám odvodit, co od něj žádá právě tato jedinečná a neopakovatelná chvíle. Berte tato slova jako pozvání do kouzelného světa slov, jimiž si člověk tvoří svůj svět a spoluvytváří svět těch druhých. Je to pokus o podporu všech dobrých snah o založení a rozvinutí lepšího komunikačního stylu, a tím i lepších vztahů mezi lidmi, než jaké v současné době panují.

Objev podobné jako Komunikace, argumentace, rétorika - Milan Klapetek - e-kniha

cena 302.0 Kč
Detail

Průvodce úspěšnou komunikací - Jan Vymětal - e-kniha

eBook: V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci jednotlivce, je závěrečná kapitola věnována komunikaci or ganizace, a to jak interní, tak externí, včetně krizové. Řada základních komunikačních a prezentačních dovedností jednotlivce a organizace je totiž společných či velmi podobných. Publikace je určena nejširšímu okruhu zájemců od studentů přes podnikatele, manažery, personalisty, marketéry a další specialisty až po novináře a lektory.

Objev podobné jako Průvodce úspěšnou komunikací - Jan Vymětal - e-kniha

cena 356.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

eBook: Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Slovník mediální komunikace - Irena Reifová - e-kniha

eBook: Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.

Objev podobné jako Slovník mediální komunikace - Irena Reifová - e-kniha

cena 364.0 Kč
Detail

Umění přesvědčivé komunikace - James Borg - e-kniha

eBook: V této velmi praktické a čtivé knížce najdete špičková pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit na druhé svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak komunikovat s různými typy lidí včetně těch problematických či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů. Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je bezpochyby důležité pro každého, kdo potřebuje přesvědčit ostatní o svých názorech, záměrech, cílech – ať už v pracovním nebo osobním životě. To znamená prakticky pro všechny.

Objev podobné jako Umění přesvědčivé komunikace - James Borg - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha

eBook: Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.

Objev podobné jako Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha

cena 220.0 Kč
Detail

Lege artis v medicíně - Jan Mach, Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha

eBook: Předkládaná publikace je dalším dílem spojeným se sérií publikací na téma „Etika a komunikace v medicíně“. Jedná se o monografickou publikaci, která skládá fakta, poznatky a názory významných reprezentantů daných oborů. Publikace je uvedena poměrně obsáhlou částí o právním vymezení a souvislostech lege artis ve smyslu „náležité úrovně zdravotních služeb“ tak, jak ji definuje zákon o zdravotních službách. Tato část je legislativní vymezení této problematiky a jeho souvislosti v klinické praxi. Druhá část je oborovým pohledem na danou problematiku. Není zde přehled všech medicínských oborů, protože to by bylo mimo možnosti této publikace. Třetí část publikace se zabývá problematikou lege artis v širších a obecnějších souvislostech – např. historických, etických a psychologických. Publikace tak představuje nejen odborně zajímavou, ale díky právní části i praktickou publikaci, která je vhodná pro lékaře všech odborností.

Objev podobné jako Lege artis v medicíně - Jan Mach, Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha

cena 305.0 Kč
Detail

POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová - e-kniha

eBook: První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách, psychologii spotřebitele v místě prodeje a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále význ amnější roli v komunikaci se zákazníky.

Objev podobné jako POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová - e-kniha

cena 253.0 Kč
Detail

Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi - Stanislav Štěpánik - e-kniha

eBook: Monografie představuje v naší lingvodidaktické produkci unikátní počin, neboť spojením odborníků na didaktiku mateřštiny z České republiky, ze Slovenska a z Polska – tří zemí jazykově, historicky, kulturně i sociálně blízkých – dává možnost pozoruhodného kontrastivního pohledu na hlavní téma publikace, totiž vztah jazyka a komunikace. Jeho řešení se jeví z pohledu výuky zmíněných jazyků i širšího mezinárodního pohledu jako zcela stěžejní při utváření učebního prostředí výuky mateřštiny, zkoumání a zlepšování její kvality a především zavádění jakýchkoli inovací. V česko-slovensko-polském prostředí monografie představuje práci, která se danému problému věnuje skutečně komplexně a do hloubky. Jako základní východisko z problémů, s nimiž se výuka češtiny, slovenštiny i polštiny v daných zemích potýká, autoři předkládají systémový komunikačně-funkční přístup, jehož souhrnnou elaboraci čtenář v publikaci nalezne.

Objev podobné jako Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi - Stanislav Štěpánik - e-kniha

cena 200.0 Kč
Detail

Trénink komunikace pro introverty - Sylvia Löhken - e-kniha

eBook: Patříte mezi introverty? Cítíte se nepříjemně, když máte vstoupit do místnosti plné neznámých lidí nebo prezentovat ostatním své úspěchy? Přivádí vás do rozpaků, když máte reagovat na kompliment či kritiku? Nevíte, jak odmítnout něčí žádost nebo pozvání? Je pro vás složité absolvovat přijímací pohovor či jednání? Máme pro vás skvělou zprávu – komunikace šitá na míru introvertům se dá natrénovat! Díky této knížce budete lépe zvládat situace, které jsou pro vás jako pro introverta nepříjemné nebo problematické. Dozvíte se, jak využít své silné stránky, které vám introverze přináší. Autorka, odbornice na introvertní a extrovertní komunikaci, se s vámi podělí o mnohé tipy, abyste v klidu a s přehledem dosáhli svých cílů, a to v souladu s vaší osobností.

Objev podobné jako Trénink komunikace pro introverty - Sylvia Löhken - e-kniha

cena 280.0 Kč
Detail

Byznys etiketa a komunikace - Ladislav Špaček - e-kniha

eBook: Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace.Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích. Najdeme v ní praktické návody, jak řešit dress code, pozvánky, chování při různých pracovních i společenských setkáních. V kapitolách o komunikaci najde čtenář poučení o zásadách jednání s klientem, o vyjednávání a jeho taktice, o dovednosti, jak účinně prezentovat. Nechybějí kapitoly o jazykové stránce veřejných projevů a rétorice. Manažeři a politikové uvítají i kapitoly o komunikaci s médii. Kniha poslouží jako praktické kompendium zahrnující všechny poznatky z oboru etikety a komunikačních dovedností.

Objev podobné jako Byznys etiketa a komunikace - Ladislav Špaček - e-kniha

cena 349.0 Kč
Detail

Komunikace a vzájemné porozumění - Alena Vališová - e-kniha

eBook: Co podmiňuje, že si nás lidé váží, že nás respektují? Lze rozvíjet zdravé sebehodnocení a přiměřené sebevědomí? Jsou nějaké cesty k lepšímu pochopení sebe sama a poznávání druhých? Na čem vlastně závisí sociální úspěšnost? Kniha, kterou držíte v ruce, chce přispět k rozvíjení otevřených vztahů mezi lidmi. Nenajdete v ní, jak najisto uspět ve vzájemném kontaktu. Na to žádný recept neexistuje. Hry, cvičení, úkoly a testy mohou ale podpořit snahu o získání potřebných sociálních dovedností. Využití této knihy může však být daleko širší. Pomůže vám rozvíjet rozmanité aktivity v rámci sociální skupiny, při nichž si ověříte účinnost vlastního chování ve zpětné vazbě ke členům rodiny, mezi přáteli, v pracovním týmu. Jednotlivé hry jsou také inspirací účastníkům sociálně psychologického výcviku na základě interaktivních metod. Tato cvičebnice mezilidských vztahů bude vaším dobrým pomocníkem.

Objev podobné jako Komunikace a vzájemné porozumění - Alena Vališová - e-kniha

cena 127.0 Kč
Detail

Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha

eBook: Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu.

Objev podobné jako Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Komunikace ve veřejné správě - Heger Vladimír - e-kniha

eBook: Publikace vám prostřednictvím poznatků z psychologie, sociologie, správní vědy, teorie informace a urbanismu ukáže, jak je mezilidské komunikace úzce propojená s úkony správních úřadů z hlediska vývojových trendů informační společnosti, elektronických médií a sociálních sítí.

Objev podobné jako Komunikace ve veřejné správě - Heger Vladimír - e-kniha

cena 314.0 Kč
Detail

Komunikace dětí předškolního věku - Ilona Bytešníková - e-kniha

eBook: Komunikace je schopnost, která provází člověka celým jeho životem. Nahlédněte spolu s námi na problematiku komunikace dětí předškolního věku z různých úhlů pohledu. Přinášíme vám nejen teoretické poznatky z tohoto oboru, ale také informace o narušené komunikační schopnosti v dané věkové kategorii a konkrétní náměty určené k rozvoji řeči dětí předškolního věku. Publikace je určena studentům pedagogických fakult, oboru speciální pedagogika, podnětné informace zde naleznou také studenti předškolní pedagogiky a odborníci působící v praxi, ať se jedná o logopedické asistenty, logopedy, či učitelky mateřských škol a pracovníky pomáhajících profesí.

Objev podobné jako Komunikace dětí předškolního věku - Ilona Bytešníková - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček - e-kniha

eBook: Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!

Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Empatická a asertivní komunikace - Olga Lošťáková - e-kniha

eBook: Autorka knihy je psycholožka a zkušená lektorka, která pomáhá klientům s rozvojem emoční inteligence, efektivní komunikace a prezentace. Na spoustě praktických příkladů a ukázkových dialogů vám ukáže, jak někoho dokázat odmítnout a jak se naopak zachovat, když nás odmítne druhý, jak umět dát negativní zpětnou vazbu a naopak dokázat přijmout kritiku, jak rozpoznat a zvládat manipulaci anebo jak pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci. Naučte se dobře zvládat obtížné situace v komunikaci s druhými lidmi a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. k pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci.

Objev podobné jako Empatická a asertivní komunikace - Olga Lošťáková - e-kniha

cena 237.0 Kč
Detail

Efektivní komunikace pro manažery - Jiřincová Božena - e-kniha

eBook: Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí. Renomovaná česká autorka prezentuje komunikační dovednosti na konkrétních činnostech manažera, tedy na modelových situacích, ve kterých se vedoucí pracovník ocitá každý den. PhDr. Božena Jiřincová čerpá zejména z vlastních praktických zkušeností, získaných při práci s manažery ve firmách a z vedení výcviků komunikativních dovedností. Publikace může sloužit také jako manuál pro řešení určitých komunikačních situací, obsahuje doporučení, jak v takových situacích jednat a obstát před svými podřízenými.

Objev podobné jako Efektivní komunikace pro manažery - Jiřincová Božena - e-kniha

cena 186.0 Kč
Detail

Mediální komunikace pro management - Vojtěch Bednář - e-kniha

eBook: Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.

Objev podobné jako Mediální komunikace pro management - Vojtěch Bednář - e-kniha

cena 195.0 Kč
Detail

Podívejte se také