Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Komunikace v diabetologické praxi - Štefánková Jozefína, Josef Štefánek
Kniha si klade za cíl vysvětlit základní principy komunikace s pacienty s přihlédnutím ke specifikům diabetologické ambulance. Poutavou a srozumitelnou formou popisuje nejčastější příčiny nedorozumění a konfliktů v každodenní praxi a nabízí i účinné nástroje k jejich prevenci a řešení. Publikace může být užitečná i těm, kteří chtějí posílit motivaci svých pacientů ke změně. Teoretické koncepty jsou doplněny četnými příklady z praxe, kazuistikami a cvičeními.
Podívejte se také Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)
Kniha - autor Josef Štefánek; Jozefína Štefánková, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Podívejte se také Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá "Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte? Všichni se čas od času ocitáme v podobných situacích a až příliš často se uchylujeme ke starým neúčinným vzorcům chování – obhajujeme svoji potřebu mít pravdu, odmítáme opravdu naslouchat, kvůli hněvu nebo frustraci říkáme kruté věci. Jenže lze to i jinak, a právě pro takové situace vytvořil Marshall Rosenberg svou slavnou nenásilnou komunikaci. Kniha je vlastně souborem kratších autorových textů a pokrývá tak široku škálu témat od řešení konfliktů přes práci s hněvem, s duchovností či s láskou a vztahy až po výchovu dětí. Díky mnoha přepisům rozhovorů čtenář uvidí, jak metoda nenásilné komunikace funguje v praxi. Marshall Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné...
Podívejte se také Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)
Podívejte se také
- Pedagogická komunikace v teorii a praxi (80-247-0738-1)
- Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
- Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
- Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)
- Nadpřirozená komunikace ()
- Diagnostika poruch vědomí v klinické praxi (9788024629223)
- Právní překlad v teorii a praxi (9788024628523)
- Komunikace v pomáhajících profesích (978-80-262-1806-7)
- Genetika v klinické praxi V. (978-80-7492-331-9)
- Telemarketing v praxi (978-80-247-3928-1)
- Magie v praxi (978-80-277-1168-0)
- Muzikoterapie v praxi (978-80-247-4581-7)
- Lepení v praxi (978-80-271-0247-1)
- Kardiologie v praxi (978-80-88046-21-9)
- Kameny v praxi (978-80-762-5090-1)
- Elektrotechnologie v praxi (978-80-247-2929-9)
- Muzikoterapie v praxi (978-80-271-1791-8)
- Ošetřovatelská dokumentace v praxi (80-247-0704-7)
- DRG v praxi (978-80-726-2981-7)
- Josef Hlinomaz vypráví
Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
Elektronická kniha - autor Eva Zacharová, 128 stran Komunikace je důležitou součástí kvalitního profesionálního chování sester a dalších zdravotnických pracovníků. Publikace proto přináší základní oblasti sociální komunikace mezi zdravotnickým pracovníkem a pacientem.
Objev podobné jako Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
Motivace pacienta v diabetologické ambulanci (978-80-204-4590-2)
Kniha - autor Jozefína Štefánková; Silvie Lacigová, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie vznikla z podnětu účastníků X. Mezioborového setkání diabetologických týmů s odborníky z řad psychologů a psychiatrů. Zamýšlí se nad postavením motivace v edukaci a léčbě diabetiků. Přináší pohled zdravotnických pracovníků (psychologů, psychiatra, diabetologů, nutriční terapeutky), ale i samotného pacienta na motivaci. Autorky vtiskly knize, která je velmi interaktivní, osobitý ráz. Kapitoly obsahují otázky dotazníkového typu, ale i otázky k zamyšlení, které činí knihu čtivější a povzbuzují čtenáře k aktivnímu přemýšlení. Přispívá k tomu rovněž zařazení kazuistik z diabetologické praxe, příběhů konkrétních pacientů, ke kterým se vyjadřuje zkušený psycholog. Monografie pomůže bezpochyby lékařům, kteří pacienty s diabetem léčí, ale i pacientům v jejich přístupu k nemoci.
Objev podobné jako Motivace pacienta v diabetologické ambulanci (978-80-204-4590-2)
Pedagogická komunikace v teorii a praxi (80-247-0738-1)
Elektronická kniha - autor Alena Nelešovská, 172 stran Pedagogická komunikace zaujímá ve výchovně vzdělávacím procesu stále významnější postavení. A právě proto přichází na český trh publikace Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Zahrnuje informace o pedagogické komunikaci v rovině teoretické, výzkumné, ale i praktické. Zabývá se pedagogickou komunikací v učitelské přípravě, zdůrazňuje její význam ve vzájemných vztazích mezi učitelem a žákem, upozorňuje na poruchy v komunikaci a naznačuje přístupy k účinné pedagogické komunikaci. Kniha by měla být především inspirací pro studenty a učitele, kteří svou erudovaností, tvořivostí i flexibilitou mohou výrazně ovlivnit kvalitu pedagogické komunikace na všech typech a úrovních škol.
Objev podobné jako Pedagogická komunikace v teorii a praxi (80-247-0738-1)
POP - In-store komunikace v praxi (978-80-247-2840-7)
Elektronická kniha - autor Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová, 224 stran První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách,...
Objev podobné jako POP - In-store komunikace v praxi (978-80-247-2840-7)
Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření...
Objev podobné jako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Srdeční selhání pro praxi - Josef Kautzner, Vojtěch Melenovský
Chronické srdeční selhání je závažné onemocnění s vysokou morbiditou a mortalitou, jehož prevalence v České republice i Evropě významně narůstá. Diagnostika a léčba srdečního selhání jsou tedy celosvětovou zdravotnickou prioritou, vedoucí k rychlému vývoji nových léčebných přístupů. Klinika kardiologie IKEM má v problematice diagnostiky a léčby různých forem srdečního selhání dlouhodobé bohaté zkušenosti. Na základě mnohaleté každodenní praxe vznikla vlastní filosofie přístupu k srdečnímu selhání, formovaná novými studiemi a doporučeními Evropské kardiologické společnosti.Druhé, zcela přepracované a doplněné vydání publikace v plném rozsahu reflektuje současné poznatky, guidelines a moderní možnosti léčby. Zařazena byla řada nových kapitol, například problematika chlopenních vad, diabetu a obezity ve vztahu k srdečnímu selhání, taktika diuretické léčby, režimová opatření.Kniha se věnuje srdečnímu selhání velmi komplexně, od epidemiologie, přes zobrazovací metody, genetická rizika a moderní léčbu až transplantaci srdce a potransplantančí léčbu.Kniha zaujme kardiology, internisty, intenzivisty, praktické lékaře, ale i mediky a zdravotní techniky.
Objev podobné jako Srdeční selhání pro praxi - Josef Kautzner, Vojtěch Melenovský
Pečieme s Jožkou - Jozefína Zaukolcová
Jožka Zaukolcová – cukrárka s 35-ročnými skúsenosťami, autorka viacerých úspešných publikácií a porotkyňa šou Pečie celé Slovensko – ponúka vo svojej novej knihe 90 skvelých receptov: od tých klasických, ktorým dala novú podobu, až po moderné, kreatívne, rýchle a také, čo potešia deti. Pripája veľa tipov, ako urobiť zákusok dokonalým, krásnym, koláč pekným a chutným. Pripravila recepty na všetky typy šľahaných hmôt, na trené, krehké, kysnuté a liate cesto, na veľa druhov krémov, náplní, plniek, poliev. Radí, ako správne nakrájať rezy, vyšľahať hladký krém a šľahačku, pracovať s čokoládou, želatínou, ako zdobiť jednoducho, rýchlo a efektne. Text dopĺňa množstvo inšpiratívnych ilustrácií. Kniha je určená všetkým, čo radi pečú a chcú skúsiť napiecť niečo dobré s Jožkou.
Objev podobné jako Pečieme s Jožkou - Jozefína Zaukolcová
Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)
Kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se...
Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)
Cesta diabetologie aneb jak vše začíná a končí? (978-80-7345-385-5)
Kniha - autor Jan Škrha, 116 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Diabetes mellitus patří k onemocněním, která prodělala obrovský rozvoj poznání, a to od vysvětlení mechanismu vzniku až po různé léčebné postupy a technologie. Nové poznatky však přinášejí další otázky, otevírají potřebu dalšího zkoumání a vedou i k pochybování. Přes nesporné pozitivní výsledky terapeutických postupů je vývoj onemocnění ve světě označovaný za epidemii alarmující, i nejmodernější technologie mají určitá omezení a nevedou zatím k takovým výsledkům, které bychom si přáli. Hlavním posláním knížky je předevšiím kladení otázek, které umožňují více přemýšlet o tom, zda se rozhodování v diabetologické praxi ubírá správným směrem.
Objev podobné jako Cesta diabetologie aneb jak vše začíná a končí? (978-80-7345-385-5)
Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
Elektronická kniha - autor Jana Vlčková-Mejvaldová, 148 stran, česky Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v...
Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)
Elektronická kniha - Na jakých principech fungují mezilidské konflikty, co od nich očekávat a jak s nimi zacházet. - autor Jan Kadlec, 176 stran V knize Komunikace v konfliktu se dozvíte, na jakých principech fungují mezilidské konflikty, co od nich očekávat a jak s nimi zacházetKonflikty mají spoustu podob. Od pravidelné hádky kvůli neumytému nádobí, přes seřvání nadřízeným, po domácí násilí a brutální vraždy v afektu. Násilí, verbální i fyzické, je formou komunikace a má svůj účel, charakter a pravidla. V pozadí totiž stojí emoce a ty jsou do značné míry nejen předvídatelné, ale i ovlivnitelné.Na základě dlouholetých zkušeností z nebezpečné práce u vězeňské zásahové jednotky vypracoval Rory Miller jedinečný program ConCom, který učí, jak vhodnou komunikací předejít osobním konfliktům s cizími lidmi i se svými blízkými. Nabízí zcela nový náhled na uvědomělou a efektivní komunikaci, která vám může snadno pomoci v každodenním životě.Tento vysoce...
Objev podobné jako Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)
Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
eBook: Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab.
Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
Komunikace v pomáhajících profesích (978-80-262-1806-7)
Kniha - autor Martin Dlabal, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha vás směřovat bude k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích. PhDr. Martin Dlabal, Ph.D., je klinický psycholog, psychoterapeut a vysokoškolský pedagog. Kromě toho se věnuje lektorské činnosti v oblasti komunikačních strategií, relaxačních metod a hypnózy.
Objev podobné jako Komunikace v pomáhajících profesích (978-80-262-1806-7)
Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)
Elektronická kniha - autor Věra Linhartová, 152 stran Kniha je určena především studujícím medicínských oborů, lékařům a sestrám v praxi klinické i ambulantní, ale také všem zájemcům o dobrou a účinnou komunikaci. Vychází důsledně z psychologie osobnosti, z poznání o neopakovatelnosti každého jedince, proto nemohou být striktně stanovovány modely jednání v jednotlivých rozdílných situacích, které nám život připravuje. Klade důraz na poučenost a celkový kulturní rozhled. Přináší základní informace o projevech neverbální komunikace, o komunikaci slovní (mluvené i psané), o zásadách při veřejném vystupování (přednášky, reference, styk se širším sociálním prostředím pacienta), o pravidlech při komunikaci s pacienty tělesně a duševně postiženými a s cizinci. Respektuje odbornou literaturu u nás známou, ale zdůrazňuje její cizí provenienci, a tedy omezené přejímání a mechanické přenášení do našeho kulturního prostředí a tradicí vytvořených zvyklostí.
Objev podobné jako Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)
Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Elektronická kniha - autor Karel Chadt, 172 stran, česky Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivýpředseda představenstva Regata Čechy, a. s.předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se...
Objev podobné jako Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)
Elektronická kniha - autor Radek Ptáček, Petr Bartůněk, kolektiv a, 528 stran Publikace představuje poměrně komplexní pohled na etiku a komunikaci v medicíně, která zahrnuje celou řadu obecných, ale i dílčích a speciálních témat, přičemž zasahuje do hlubších teoretických i praktických souvislostí. Svojí povahou ovšem nepředstavuje učebnici, ale spíše monografii, která reflektuje naléhavost předmětných témat v historických a teoretických souvislostech, ale současně, a to dílem větším, v kontextu současné doby a potřeby výkonu medicínských lékařských i zdravotnických profesí.Sepsání jednotlivých kapitol se ujali přední odborníci a vysokoškolští učitelé z jednotlivých lékařských fakult a pracovišť - jak teoretici, tak pracovníci z klinické praxe.Kniha se tak stává naprosto unikátním "kultovním" moderním mezioborovým dílem v dané oblasti.
Objev podobné jako Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi (9788024643618)
Elektronická kniha - autor kolektiv autorů, Stanislav Štěpáník a Více autorů, 226 stran, česky Monografie představuje v naší lingvodidaktické produkci unikátní počin, neboť spojením odborníků na didaktiku mateřštiny z České republiky, ze Slovenska a z Polska – tří zemí jazykově, historicky, kulturně i sociálně blízkých – dává možnost pozoruhodného kontrastivního pohledu na hlavní téma publikace, totiž vztah jazyka a komunikace. Jeho řešení se jeví z pohledu výuky zmíněných jazyků i širšího mezinárodního pohledu jako zcela stěžejní při utváření učebního prostředí výuky mateřštiny, zkoumání a zlepšování její kvality a především zavádění jakýchkoli inovací. V česko-slovensko-polském prostředí monografie představuje práci, která se danému problému věnuje skutečně komplexně a do hloubky. Jako základní východisko z problémů, s nimiž se výuka češtiny, slovenštiny i polštiny v daných zemích potýká, autoři předkládají systémový komunikačně-funkční přístup, jehož...
Objev podobné jako Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi (9788024643618)
Nadpřirozená komunikace ()
Audiokniha MP3 - autor Rachel Hicksonová, čte Rachel Hicksonová Záznam z úspěšné dubnové dvoudenní konference KMS, na níž Rachel Hicksonová (dcera Alana Vincenta) a její manžel GordonVyučovali o tom, jak komunikovat s Bohem, tedy o proroctví a o modlitbě. Povzbudivé, aktuální slovo pro současnou církev.
Objev podobné jako Nadpřirozená komunikace ()
Komunikace (9788779689527)
Kniha - autor L. Ron Hubbard, 56 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 56 stran, česky Člověk je do té míry mrtvý, do jaké nedokáže komunikovat. Je do té míry živý, do jaké míry komunikovat dokáže. Co je to vůbec komunikace? Najdete zde také praktická cvičení, jak se komunikaci naučit či zlepšit.
Objev podobné jako Komunikace (9788779689527)
Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
Kniha - autor Jaroslava Králová; Naděžda Špatenková, 134 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komunikace je zdrojem všech emocí, které prožíváme - příjemných i nepříjemných. Je zdrojem radosti, spokojenosti, ale i stresů. Její základní pravidla platí pro každou oblast lidské činnosti a chování. Odlišnosti lze však najít v profesních sférách - vyskytují se zde specifické požadavky. To platí i pro komunikaci ve zdravotnictví, kde se komunikace stává klíčovým nástrojem v péči o nemocné. Tato publikace hledá (a nalézá) odpovědi na základní otázky komunikace: CO je to komunikace? KDO komunikuje? KDY je vhodné komunikovat? KDE může komunikace probíhat? JAK komunikujeme? S KÝM komunikujeme? "KOLIK" by mělo být komunikace s pacientem? PROČ komunikujeme? Publikace je určena sestrám i dalším pracovníkům ve zdravotnictví. Čtenáři zde naleznou nejen teoretické vymezení problematiky, ale i praktická doporučení, nejrůznější cvičení, příklady z praxe a množství...
Objev podobné jako Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
Komunikace v českém jazyce pro střední školy: Učebnice (978-80-7358-228-9)
Kniha - česky Zkrácená a přepracovaná verze učebnicové řady Český jazyk a komunikace pro střední školy. Reaguje na potřeby pedagogů odborných škol. Obsahuje témata věnovaná jazyku, slohu, komunikaci a práci s informacemi v jednom svazku – je vysoce flexibilní. Obsahuje výklad i praktické souvislosti.. Jednosvazková učebnice pokrývající celou dobu studia na střední škole, vytvořená podle RVP pro střední odborné vzdělávání. Je koncipovaná primárně pro hodinovou dotaci 1 hodina na jazyk, sloh a komunikaci
Objev podobné jako Komunikace v českém jazyce pro střední školy: Učebnice (978-80-7358-228-9)
Komunikací k Vítězství
Audiokniha MP3 - Pohledy na to, jak řeč těla ovlivňuje vaši image, jak řídit dobrou konverzaci s ostatními, a na důležitost rozvoje vašich dovedností jako posluchačů. Audiokniha Komunikací k Vítězství obsahuje mnoho praktických rad a metod, zaměřených na každou stránku obchodu a interpersonální komunikaceObsahuje nové a aktualizované pohledy na to, jak řeč těla ovlivňuje vaši image, jak řídit dobrou konverzaci s ostatními, a dává důraz především na důležitost rozvoje vašich dovedností jako posluchačů.Komunikace a motivace jsou nezbytné pro přežití v dnešních obchodních situacích. Vzdělávání se a učení se technikám, které zlepšují dovednosti jak v komunikaci, tak v motivace sebe i ostatních, není a nebude nikdy mrháním vaším časem. V Komunikaci k vítězství, britský školitelský guru Richard Denny ukazuje, jak každý z nás může obrátit své sny o úspěchu v realitu. Richard používá svůj inspirativní styl a ukazuje tajemství úspěšné komunikace.Tato audiokniha mimo jiné...
Objev podobné jako Komunikací k Vítězství
Tajemství úspěšné komunikace
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Michal Kudela Audioprogram "Tajemství úspěšné komunikace" vám prozradí strategie nejúspěšnějších vyjednavačů současnosti. Tyto strategie byly vyvinuty s pomocí nejznámějších řečníků a psychologů na světě. Komunikace není jen o slovech! Je daleko více o tom, jakým dojmem působíme na druhé! Chcete-li efektivně komunikovat, musíte mít na paměti, jak moc se navzájem lišíme a jak moc se liší vaše vlastní vnímání světa od vnímání jiných lidí. Povědomí o rozmanitosti musí být vaším průvodcem v komunikaci s ostatními. Tajemství úspěšné komunikace spočívá v umění přesvědčit druhé, účinně vyjednávat a dosáhnout dohody v každé situaci. Nesporným faktem je, že úspěšní lidé mistrně zvládají umění komunikovat. Když se nad tím, zamyslíte, pak musíte uznat, že těžko dosáhnete svého, když mlčíte, nebo se chováte ustrašeně a nesměle. Obsah: Jak efektivně komunikovat, aby vás druzí lidé poslouchali a respektovali? Jak působit na druhé, aby...
Objev podobné jako Tajemství úspěšné komunikace
Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi - Stanislav Štěpánik - e-kniha
eBook: Monografie představuje v naší lingvodidaktické produkci unikátní počin, neboť spojením odborníků na didaktiku mateřštiny z České republiky, ze Slovenska a z Polska – tří zemí jazykově, historicky, kulturně i sociálně blízkých – dává možnost pozoruhodného kontrastivního pohledu na hlavní téma publikace, totiž vztah jazyka a komunikace. Jeho řešení se jeví z pohledu výuky zmíněných jazyků i širšího mezinárodního pohledu jako zcela stěžejní při utváření učebního prostředí výuky mateřštiny, zkoumání a zlepšování její kvality a především zavádění jakýchkoli inovací. V česko-slovensko-polském prostředí monografie představuje práci, která se danému problému věnuje skutečně komplexně a do hloubky. Jako základní východisko z problémů, s nimiž se výuka češtiny, slovenštiny i polštiny v daných zemích potýká, autoři předkládají systémový komunikačně-funkční přístup, jehož souhrnnou elaboraci čtenář v publikaci nalezne.
Objev podobné jako Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi - Stanislav Štěpánik - e-kniha
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Komunikace v českém jazyce pro střední školy: Pracovní sešit (978-80-7358-229-6)
Kniha - česky Výuka českého jazyka pomocí jednosvazkové učebnice a pracovního sešitu po celou dobu studia. Na 120 stranách naleznete rozmanité úkoly z oblasti jazyka, slohu, komunikace a práce s informacemi pro čtyři roky studia, směřující systematicky k od teorie k praxi a odstupňované podle obtížnosti. Titul je zpracovaný primárně podle Rámcového vzdělávacího programu pro střední odborné vzdělávání, vyhovuje i požadavkům pro gymnázia.
Objev podobné jako Komunikace v českém jazyce pro střední školy: Pracovní sešit (978-80-7358-229-6)
Komunikace v českém jazyce pro střední školy: Průvodce pro učitele (978-80-7358-230-2)
Kniha - 192 stran, česky, spirálová, kroužková Průvodce pro učitele je tvořen komentáři k realizaci vyučovacích hodin spolu s vyplněným pracovním sešitem, to vše v jednom svazku s praktickou kroužkovou vazbou. Vyučující si nemusí pořizovat studentskou verzi pracovního sešitu – v té své má řešení úkolů vepsána přímo na stránkách a další tipy a doporučení najde v metodických listech v druhé části knihy. Tituly jsou zpracovány primárně podle Rámcového vzdělávacího programu pro střední odborné vzdělávání, vyhovuje i požadavkům pro gymnázia.
Objev podobné jako Komunikace v českém jazyce pro střední školy: Průvodce pro učitele (978-80-7358-230-2)
Byznys etiketa a komunikace ()
Audiokniha MP3 - Kniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. - autor Ladislav Špaček, čte Ladislav Špaček Audiokniha Ladislava Špačka Byznys etiketa a komunikaceKniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace.Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích....
Objev podobné jako Byznys etiketa a komunikace ()
Byznys etiketa a komunikace
Audiokniha na CD - autor Ladislav Špaček, čte Ladislav Špaček Tato příručka je určena manažerům v byznysu, úředníkům veřejné správy, politikům na všech úrovních, specializovaným reprezentantům firem, například realitním makléřům, finančním zprostředkovatelům, obchodním a finančním poradcům, reprezentantům farmaceutických společností, obchodníkům, podnikatelům všech stupňů. Najdete v ní všechno, co by manažer jakékoli firmy nebo úřadu měl ovládat: etiketu, komunikaci, prezentaci, rétoriku, komunikaci s médii – tedy v souhrnu umění, jak dosáhnout profesního úspěchu.
Objev podobné jako Byznys etiketa a komunikace
Písemná komunikace v praxi - Radim Martynek
„Kniha Písemná komunikace v praxi je skvělou pomůckou pro firmu i úřad, využije ji ovšem kdokoliv, kdo chce být zdvořilý, chce zachovávat pravidla současné spisovné češtiny a nechce se znemožnit neznalostí gramatických pravidel. Obsahuje neuvěřitelné množství příkladů, jak správně zacházet s jazykem z hlediska gramatického i grafického. Sama norma o úpravě písemností, která je platným vodítkem pro písemný úřední i osobní styk, nestačí, je jen pouhým výčtem pravidel. Tato kniha ji rozvádí do netušených podrobností, aplikuje ji na písemnosti každodenního využití. Lze ji používat cíleně k uspokojení potřeby napsat správně dopis, proslov nebo úřední dokument, ale lze ji dokonce číst i jako souvislý a obohacující text, neboť její styl a jazyk je na rozdíl od technických norem živý a čtivý, autoři hýří vtipem a umí i při výkladu nudných pravidel vyvolat u čtenářů úsměv.“ (Ladislav Špaček)
Objev podobné jako Písemná komunikace v praxi - Radim Martynek
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Nenásilná komunikace v praxi - Marshall B. Rosenberg
Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte?Všichni se čas od času ocitáme v podobných situacích a až příliš často se uchylujeme ke starým neúčinným vzorcům chování – obhajujeme svoji potřebu mít pravdu, odmítáme opravdu naslouchat, kvůli hněvu nebo frustraci říkáme kruté věci. Jenže lze to i jinak, a právě pro takové situace vytvořil Marshall Rosenberg svou slavnou nenásilnou komunikaci. Kniha je vlastně souborem kratších autorových textů a pokrývá tak široku škálu témat od řešení konfliktů přes práci s hněvem, s duchovností či s láskou a vztahy až po výchovu dětí. Díky mnoha přepisům rozhovorů čtenář uvidí, jak metoda nenásilné komunikace funguje v praxi.Marshall Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné komunikace, tj. proces, který podporuje partnerství a pomáhá řešit konflikty ve vztazích a v komunitách. V Portále vyšly jeho knihy Nenásilná komunikace, Co řeknete, změní váš svět a Nenásilná komunikace a moc.
Objev podobné jako Nenásilná komunikace v praxi - Marshall B. Rosenberg
Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)
Elektronická kniha - autor Alena Macurová a Radka Zbořilová, 316 stran, česky Monografie navazuje na lingvistický a kulturní přístup k hluchotě rozvíjený v Ústavu jazyků a komunikace neslyšících Filozofické fakulty Univerzity Karlovy od poloviny 90. let 20. stol. a předkládá dílčí sondy do charakteristiky jazyků užívaných v komunikaci neslyšících Čechů –českého znakového jazyka a psané češtiny, a to i ve vzájemných vztazích. Vychází přitom jednak z textů, jež v komunikaci českých neslyšících existují, s cílem postihnout – i na základě poznatků odjinud – jejich specifické rysy, jednak z jazykových prostředků, jimiž český znakový jazyk a čeština disponují, a z jejich příp. modifikace pro účely intrakulturní a/nebo interkulturní komunikace. Cílem monografie je nahlédnout komunikaci českých neslyšících jinak, než ji nahlížejí disciplíny tradičně orientované na problematiku hluchoty, a iniciovat tak diskusi o postavení českého znakového jazyka a češtiny psané...
Objev podobné jako Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)
Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)
Elektronická kniha - autor Radek Skarnitzl, Pavel Šturm a Jan Volín, 172 stran, česky Publikace Zvuková báze řečové komunikace představuje české veřejnosti nejnovější poznatky o fonetickém a fonologickém popisu řeči. Ve snaze nabídnout komplexní pohled na zvukové systémy jazyků se věnuje segmentálním i prozodickým jevům z několika vzájemně se doplňujících hledisek. Pojednává jak o artikulačním základu řeči, tak o akustických a psychoakustických vlastnostech řečového signálu. Popis segmentální úrovně se kromě vokalických a konsonantických systémů zabývá též interakcemi, k nimž dochází v souvislé řeči. Důkladně je pojat systémový (fonologický) přístup k segmentálním jednotkám a k systematickým procesům. Popis suprasegmentální úrovně vychází ze slabiky jakožto klíčové jednotky řečové produkce i percepce. Důraz je kladen na prozodickou strukturu řeči, na lexikální přízvuk a na melodické a rytmické vlastnosti řeči. Jedním z cílů knihy je rovněž sjednotit...
Objev podobné jako Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)
Komunikace v ošetřovatelské praxi - Eva Zacharová - e-kniha
eBook: Publikace vymezuje na základě psychologických a sociologických poznatků základní oblasti sociální komunikace s důrazem na efektivní komunikaci ve zdravotnictví ve vztahu zdravotnický pracovník – pacient. Pozornost je věnována správnému využití a uplatnění sociální komunikace v ošetřovatelské péči. V knize jsou zmíněny evalvační strategie v komunikaci a také překážky v komunikaci mezi sestrou a nemocným. Publikace je určitým prostředkem k nabytí nových poznatků a zdůrazňuje skutečnost, že sestra kromě ošetřovatelské odbornosti musí v péči o pacienta uplatňovat humánní a psychosociální přístup, který realizuje kvalitním profesionálním chováním.
Objev podobné jako Komunikace v ošetřovatelské praxi - Eva Zacharová - e-kniha
Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu (9788024650616)
Elektronická kniha - autor Libor Flemr, kolektiv a Více autorů, 96 stran, česky Učební text je určen studentům bakalářských a magisterských studijních programů akreditovaných na UK FTVS. Publikace reflektuje důležitost praxí pro budoucí učitele tělesné výchovy, trenéry ve sportu a odborníky na aplikované pohybové aktivity. Jednotlivé kapitoly obsahují podklady pro plnění pedagogických praxí ve školní tělesné výchově, odborných praxí ve sportu a odborných praxí pro osoby se specifickými potřebami a také formální parametry zápočtových požadavků. Autory jsou pedagogičtí pracovníci oddělení praxí z katedry pedagogiky, psychologie a didaktiky TV a sportu na UK FTVS. Tento nově vydávaný učební text plně nahrazuje publikaci Odborné a pedagogické praxe ve sportu a tělesné výchově od Pavla Tilingera a kol. z roku 2014.
Objev podobné jako Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu (9788024650616)
Malý slovník neverbální komunikace - Štěpánka Sekaninová
Ovládat jazyk těla se v životě hodí! Proč tedy nezačít malým slovníkem neverbální komunikace (tak se řeči těla říká odborně) a nenaučit se pár základů tohoto jazyka? Nebojte, nečeká vás biflování slovíček ani gramatiky. Jen spousta veselých obrázků lidiček v různých situacích.
Objev podobné jako Malý slovník neverbální komunikace - Štěpánka Sekaninová
Vnitrofiremní komunikace (80-247-0781-0)
Elektronická kniha - autor Patrik Janda, 128 stran Komunikují spolu účelně jednotlivá oddělení vaši firmy? Kdo odpovídá za interní komunikaci? Neprobíhá komunikace jednosměrně? Fungují zpětné vazby? Nevzniká napětí? Komunikace rozhoduje o úspěchu či neúspěchu firemních projektů. Kniha pro manažery, vedoucí týmů, personalisty a studenty managementu pomůže správně “nastavit” komunikaci ve firmě a odstranit nedostatky.
Objev podobné jako Vnitrofiremní komunikace (80-247-0781-0)
Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Pedagogická komunikace v teorii a praxi - Alena Nelešovská - e-kniha
eBook: Pedagogická komunikace zaujímá ve výchovně vzdělávacím procesu stále významnější postavení. A právě proto přichází na český trh publikace Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Zahrnuje informace o pedagogické komunikaci v rovině teoretické, výzkumné, ale i praktické. Zabývá se pedagogickou komunikací v učitelské přípravě, zdůrazňuje její význam ve vzájemných vztazích mezi učitelem a žákem, upozorňuje na poruchy v komunikaci a naznačuje přístupy k účinné pedagogické komunikaci. Kniha by měla být především inspirací pro studenty a učitele, kteří svou erudovaností, tvořivostí i flexibilitou mohou výrazně ovlivnit kvalitu pedagogické komunikace na všech typech a úrovních škol.
Objev podobné jako Pedagogická komunikace v teorii a praxi - Alena Nelešovská - e-kniha
Říkadla Josef Lada - Josef Lada
Výběr lidových říkadel a písniček vám přináší bohatě ilustrovaná knížka se známými a překrásnými ilustracemi Josefa Lady, která potěší nejen děti, ale i jejich rodiče a prarodiče. Skákal pes přes oves... Antonín veze kmín... Kalamajka mik, mik, mik... Šel zajíček brázdou, měl kapsičku prázdnou... Ten náš Pavel, to je kos, ztratil boty, chodí bos... Karlíku, Karlíku, dobrá kaše na mlíku... Krtek leze podle meze, vyměřuje louku... atp.
Objev podobné jako Říkadla Josef Lada - Josef Lada
Nenásilná komunikace ve škole - Marshall B. Rosenberg
Staré pojetí vzdělávání se soustředilo na vytváření poslušných studentů, kteří sledují jednotné cíle bez ohledu na vlastní přístup k učení. Slavný autor konceptu nenásilné komunikace ale nabízí jiný přístup, jenž je založen na vzájemně respektujícím vztahu mezi studenty, učiteli, školskými úředníky a rodiči. Cílem takového pojedí je naplnit potřeby všech zúčastněných – zvýšit zájem studentů, vytvořit přátelskou a podpůrnou atmosféru, ulehčit vyjadřování emocí, řešit konflikty, předcházet násilí a v neposlední řadě znovu nalézt radost z toho, že učitel učí motivované studenty. Škola je pojata tak, že vztahy mezi učiteli a studenty, mezi studenty navzájem i mezi studenty a tím, co se učí, jsou stejně důležité. Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat. Kniha je doplněna řadou cvičení a praktických podnětů. Marshall B. Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné komunikace, tj. proces, který podporuje partnerství a pomáhá řešit konflikty ve vztazích a v komunitách. V Portále vyšly jeho knihy Nenásilná komunikace, Co řeknete, změní váš svět, Nenásilná komunikace a moc a Nenásilná komunikace v praxi.
Objev podobné jako Nenásilná komunikace ve škole - Marshall B. Rosenberg
Český jazyk pro SŠ – Komunikace a sloh
Učebnice určená k výuce na středních školách koncipovaná pro přípravu k maturitě. Rozsahem pokrývá celé středoškolské studium komunikace a slohu... Jedna učebnice po celou dobu SŠ studia až k maturitě!Učebnice určená k výuce na středních školách koncipovaná pro přípravu k maturitě, zahrnující integrovaný přístup k výuce komunikace a slohu. Je tematicky uspořádaná, zahrnuje výkladové pasáže i cvičení. Text je členěn na hlavní stranu a odkazy, např. do odborné literatury, jiných předmětů či na souvislosti v rámci složek předmětu český jazyk a literatura. Tematické okruhy komunikace zahrnující komunikační událost a komunikát komunikační kompetence a komunikační strategie text a styl
Objev podobné jako Český jazyk pro SŠ – Komunikace a sloh
Nenásilná komunikace a moc - Marshall B. Rosenberg
Nenásilná komunikace zná dva koncepty moci: moc nad někým a moc s někým. Moc nad někým má ten, kdo druhé kritizuje, obviňuje, zahanbuje, odměňuje či trestá a podobně. Moc s někým má člověk, který zná a uznává svoje hodnoty a potřeby i hodnoty a potřeby druhých lidí, a ti mu v důsledku toho přisuzují pozici moci, protože věří, že jim pomůže v naplňování jejich potřeb. Základem knihy je seminář, který měl v Itálii před lety tvůrce metody Marshall Rosenberg ve spolupráci s Vilmou Costetti, jež byla první trenérkou nenásilné komunikace v Itálii. Formou rozhovoru s účastníky semináře Rosenberg rozebírá různé kontexty moci, např. politiku, podnikání, školu nebo rodinu. Zabývá se i mocí empatie a jejím vlivem na lidské zdraví. Kniha nám jednoduchým jazykem ukazuje, jakým způsobem si teoreticky i prakticky osvojit moc, jejíž síla spočívá v tom, že jednáme v souladu a společně s druhými. Marshall Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné komunikace, tj. proces, který podporuje partnerství a pomáhá řešit konflikty mezi lidmi, ve vztazích, a v komunitách. V Portále vyšly jeho knihy Nenásilná komunikace a Co řeknete, změní váš svět.
Objev podobné jako Nenásilná komunikace a moc - Marshall B. Rosenberg
Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
Elektronická kniha - autor Jan Křeček, 176 stran Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen — a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dálů. Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům,...
Objev podobné jako Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
Elektronická kniha - autor Štěpán Vymětal, 176 stran Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy...
Objev podobné jako Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
Podívejte se také
- Suk Josef, Josef Hála: 3 generace - CD (LT0132-2)
- Suk Josef, Josef Hála: Píseň lásky - CD (LT0012-2)
- Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)
- V hlavní roli Josef Karlík (978-80-7607-003-5)
- Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3)
- Pět tibeťanů v praxi (978-80-7336-234-8)
- Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)
- Duchovní dary v praxi (978-80-879-0488-6)
- Koučování v manažerské praxi (978-80-247-1692-3)
- Zákoník práce v praxi (978-80-271-3094-8)
- Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)
- Sociální dovednosti v praxi (978-80-262-1197-6)
- Sociální práce v praxi (978-80-736-7818-0)
- Ambulantní kardiologie v praxi (978-80-271-3129-7)
- Zákoník práce v praxi (978-80-271-2929-4)
- Kognitivní trénink v praxi (978-80-247-5580-9)
- Nemocenské pojištění v praxi (978-80-247-3203-9)
- Speciální pedagogika v praxi (978-80-247-4369-1)
- Roztroušená skleróza v praxi (978-80-7492-189-6)
- Ájurvéda v terapeutické praxi (978-80-7336-438-0)
- Finanční matematika v praxi (978-80-271-0250-1)
- Dědické právo v praxi (978-80-7400-266-3)