Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Reklama - Josef Sudek
Čtvrtý svazek knižní řady Sudkových fotografických cyklů představuje jeho zakázkovou tvorbu. Historik umění Vojtěch Lahoda ve svém doprovodném textu ukazuje vývoj Sudkova vztahu k reklamní fotografii, zdůrazňuje klíčové Sudkovo setkání s Družstevní prací a Ladislavem Sutnarem a ukazuje, jak v mnoha případech Sudkovy snímky vznikající na zakázku volně přecházely v jeho volnou tvorbu. Sudek vytvářel na svých snímcích ze skleněných předmětů abstraktní kompozice, pracoval s neobvyklými úhly pohledu i se světlem. Sám si své reklamní práce vážil a některé své takto vzniklé snímky zahrnoval do svého díla a vystavoval je.
Podívejte se také Reklama ...vážně!? ()
Reklama ...vážně!? ()
Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...
Podívejte se také Reklama ...vážně!? 3 ()
Vražda potřebuje reklamu ()
Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...
Podívejte se také Reklama (978-80-247-3492-7)
Podívejte se také
- Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
- Josef Hlinomaz vypráví
- Suk Josef, Josef Hála: 3 generace - CD (LT0132-2)
- Suk Josef, Josef Hála: Píseň lásky - CD (LT0012-2)
- Betlém Josef Lada (8595138595891)
- Josef Somr: Josef Somr: Pohádky z Krakonošovy zahrádky 2 - CD (859415658372)
- Suk Josef & Hála Josef: Skladby pro housle a klavír - CD (SU3473-2)
- Rozmarné léto: čte Josef Somr
- Suk Josef, Panenka Jan, Chuchro Josef: Kompletní koncerty (4x CD) - CD (SU4107-2)
- Ahome Plecháček se jménem Josef (23196)
- Divadlo, divadlo, divadlo Josef Kajetán Tyl
- Josef (978-80-727-2442-0)
- ...Mluviti stříbro - Josef Vinklář - Vzpomínkové vyprávění
- Straňanka, Poncar Josef, Vacek Karel, Vejvoda Jaromír, Frajárka, Posádková hudba Brno, Zíma Josef: K (8594030607381)
- Suk Josef, Michal Mašek, Igor Arašev, Marian Lapšanský: Josef Suk a 3 pianists - CD (LT0117-2)
- Josef Lada (978-80-276-0379-4)
- Josef Čapek (978-80-7474-190-6)
- josef somr vancura rozmarne leto cd mp3
- Josef Umlášek (978-80-7323-339-6)
- Josef Dobrovský (978-80-210-9266-2)
Reklama ...vážně!? 3 ()
Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 ()
Reklama ...vážně!? 4 ()
Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 ()
Mionší Forest - Josef Sudek
Další ze svazků knižních vydání fotografických cyklů Josefa Sudka. Fotografie beskydského pralesa v Mionší patří k nejpřitažlivějším, nejtajemnějším i nejromantičtějším Sudkovým fotografickým cyklům. Tajemný prales Sudka fascinoval svou jedinečnou vizualitou, která ve spojení se světlem vytvářela zcela jedinečné konfigurace. V tomto cyklu se naplno projevil Sudkův zájem o stromy, který dal vzniknout i mnoha snímkům z jiných míst, jež budou náplní samostatného svazku v této knižní řadě. Knihu uvádí studie historika fotografie Antonína Dufka a unikátní svědectví Petra Helbicha, který Josefa Sudka doprovázel při všech jeho cestách do Beskyd.
Objev podobné jako Mionší Forest - Josef Sudek
Josef Sudek-Otto Rothmayer: Návštěva u pana kouzelníka - Jan Mlčoch, Josef Sudek, Jan Mergl, Otto Rothmayer
Kniha Josef Sudek / Otto Rothmayer: Návštěva u pana kouzelníka vychází ze stejnojmenné výstavy konané v roce 2021 a 2022 ke 125. výročí narození Josefa Sudka a 55. výročí úmrtí architekta Otto Rothmayera v Uměleckoprůmyslovém museu v Praze. Publikace čtenáře zavede jednak na Pražský hrad - společnou lásku obou přátel - a jednak do architektovy vily a její nevelké zahrady v břevnovské ulici Na Bateriích, jež se ve čtyřicátých až šedesátých letech 20. století staly místem setkávání skupiny spřízněných umělců a přátel. Útočiště v neklidné době a inspiraci pro svou tvorbu tu nacházeli například i Josef Kaplický, Bedřich Stefan, Hana Wichterlová, Vladimír Studený, Pravoslav Rada či René Roubíček. Josef Sudek zde pořídil celou řadu fotografií, které pak řadil do několika cyklů, například do sérií Procházka po kouzelné zahrádce, Vzpomínky, Malé vzpomínky či Poznámky. Velký soubor Sudkových prací - kontaktní kopie a fotografické pigmenty - doplňují tzv. puřidla a veteše, na jejichž originální adjustaci se Sudkem spolupracoval právě Otto Rothmayer a jež jsou dnes ceněny jako nejprogresivnější příspěvek světové fotografii. V ukázkách kniha připomíná též práce samotného hostitele i společných přátel ze sbírek Uměleckoprůmyslového musea v Praze, Muzea hlavního mšsta Prahy, Národního technického muzea v Praze, Muzea umění Olomouc a soukromého majetku.
Objev podobné jako Josef Sudek-Otto Rothmayer: Návštěva u pana kouzelníka - Jan Mlčoch, Josef Sudek, Jan Mergl, Otto Rothmayer
The Advertising Photographs - Josef Sudek
Čtvrtý svazek knižní řady Sudkových fotografických cyklů představuje jeho zakázkovou tvorbu. Historik umění Vojtěch Lahoda ve svém doprovodném textu ukazuje vývoj Sudkova vztahu k reklamní fotografii, zdůrazňuje klíčové Sudkovo setkání s Družstevní prací a Ladislavem Sutnarem a ukazuje, jak v mnoha případech Sudkovy snímky vznikající na zakázku volně přecházely v jeho volnou tvorbu. Sudek vytvářel na svých snímcích ze skleněných předmětů abstraktní kompozice, pracoval s neobvyklými úhly pohledu i se světlem. Sám si své reklamní práce vážil a některé své takto vzniklé snímky zahrnoval do svého díla a vystavoval je.
Objev podobné jako The Advertising Photographs - Josef Sudek
Živá reklama - Kaščák Jozef
Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...
Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Saint Vitus´s Cathedral - Josef Sudek
Další v řadě knižních vydání fotografických cyklů Josefa Sudka přináší unikátní svazek fotografií Svatovítské katedrály z dvacátých let, o jejichž knižní vydání autor neúspěšně usiloval po celý svůj život. Klíčové snímky vznikly v době přestavby katedrály, kdy měl fotograf možnost zachytit v jejím interiéru i hromady suti či lešení, vždy ve zcela ojedinělém osvětlení, na něž v budově čekal třeba celý den. Kniha je uvozena studií Josefa Mouchy a původním textem spisovatele Jaroslava Durycha z prvního Sudkova portfolia.
Objev podobné jako Saint Vitus´s Cathedral - Josef Sudek
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Reklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...
Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)
Odkaz Josefa Sudka - Petr Helbich
Publikaci tvoří unikátní kolekce fotografií ze soukromé sbírky. Publikace je členěna do čtyř cyklů - Mionší, Příroda, Zátiší a Praha, Autorem úvodních textů, které jsou v češtině a angličtině, je Petr Helbich, který vzpomíná na Josefa Sudka při společném fotografování. Do knihy přispěl člankem o tomto věhlasném fotografu i Josef Moucha, fotograf a jeden z našich nejlepších teoretiků fotografie.
Objev podobné jako Odkaz Josefa Sudka - Petr Helbich
Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.
Objev podobné jako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy...
Objev podobné jako Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech \"otce reklamy\" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)
Kniha - autor Jaroslav Světlík, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie,...
Objev podobné jako O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)
Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 91 stran Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.
Objev podobné jako Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam (B09SWTJZH6)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení 1072 X 1448 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 16 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C, 1040mAh baterie Mějte svá oblíbená díla připravená ke čtení kdekoliv a kdykoliv, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022. Potěší všechny, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6" s rozlišením 1072 X 1448 px. Kvalitní E Ink displej je velmi pohodlný na čtení a nezatěžuje vaše oči. Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih. Nabízená čtečka disponuje dostatečnou kapacitou 16 GB. Navíc díky její baterii o kapacitě 1040 mAh vás čtečka spolehlivě provede i delším dnem. Elektronická čtečka knih Amazon vám připraví rozmanitou četbu knih. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam Své oblíbené čtení si budete moct vychutnat s elektronickou...
Objev podobné jako Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam (B09SWTJZH6)
Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742)
Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 15,625 GB, konektor USB-C Všechny knihy vašich oblíbených autorů, a navíc v kompaktním balení? Toto přání si budete moct splnit, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá všem, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6,8". Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo. Čtečka vám totiž nabídne celkovou kapacitu 15,625 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Příjemné čtení, které navíc šetří vaše oči Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Součástí elektronické čtečky knih Amazon...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742)
Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 8GB (s reklamou) (B08N3TCP2F)
Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 7,81 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C Mějte všechny své oblíbené i nové knihy stále při sobě v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Četbu vám zprostředkuje podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8". Obavy z nedostatku volného místa můžete hodit stranou, neboť nabízená čtečka disponuje kapacitou 7,81 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vám umožní přečíst na dovolené celou vaši knihovnu. Zásadní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 8GB (s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Příjemné čtení, které navíc šetří vaše oči Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Součástí elektronické čtečky knih Amazon je dotykový displej...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 8GB (s reklamou) (B08N3TCP2F)
Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Rozhodnutia vo veciach reklamy (978-80-8078-677-9)
Kniha - autor Ľubomír Zlocha; Jozef Vozár, 340 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry.
Objev podobné jako Rozhodnutia vo veciach reklamy (978-80-8078-677-9)
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) (B07PPXZYWQ)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Celou knihovnu můžete mít všude s sebou v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Potěší všechny, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej nezatěžuje vaše oči a navodí stejné pocity jako při četbě klasických knih. Množstvím rozečtených knih nebudete nikterak omezeni, protože čtečka knih má celkovou kapacitu 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Hlavní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) (B07PPXZYWQ)
Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (bez reklamy) (B08N2QK2TG)
Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C Rádi byste se začetli do svých oblíbených děl kdekoliv a kdykoliv? Toto přání si budete moct splnit, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Bezstarostné čtení knih vám dopřeje podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8". Obavy z nedostatku volného místa můžete hodit stranou. Čtečka vám totiž nabídne dostatečnou vnitřní paměť 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (bez reklamy) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Písmo si můžete přizpůsobit svým potřebám Podsvícený displej s...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (bez reklamy) (B08N2QK2TG)
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) (B08412B9N5)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Vychutnejte si své oblíbené čtení kdekoliv a kdykoliv, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Čtení umožňuje podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej nezatěžuje vaše oči a navodí stejné pocity jako při četbě klasických knih. Nemusíte se strachovat o nedostatek volného místa. Čtečka vám totiž nabídne celkovou kapacitu 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vás zabaví na dovolené i doma. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) Své oblíbené čtení si budete moct vychutnat s elektronickou čtečkou knih Amazon Paperwhite 4 2018 Přizpůsobením písma navíc...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) (B08412B9N5)
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B077448K76)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1440 × 1080 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Všechny knihy vašich oblíbených autorů, a navíc v kompaktním balení? Toto přání si budete moct splnit, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá všem, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1440 × 1080 px. Kvalitní E Ink displej je maximálně šetrný k vašemu zraku a navozuje pocit četby běžných knih. Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo, neboť nabízená čtečka disponuje kapacitou 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Zásadní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B077448K76)
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Blue (renovovaný s reklamou) (PQ94WIF)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Začtěte se do svých oblíbených knih, kdykoliv si jen budete přát, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá těm, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej je maximálně šetrný k vašemu zraku a navozuje pocit četby běžných knih. Obavy z toho, že by vám došlo volné místo, nejsou zapotřebí, vnitřní paměť čtečky činí 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vám umožní přečíst na dovolené celou vaši knihovnu. Zásadní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Blue (renovovaný s reklamou) Všechny vášnivé čtenáře osloví elektronická čtečka knih Amazon Paperwhite 4 2018 Písmo si...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Blue (renovovaný s reklamou) (PQ94WIF)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)
Kniha - autor Miles Young; David Ogilvy, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)
Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (renovovaný bez reklamy) (X00365C677)
Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C Všechna svá oblíbená díla můžete mít stále při sobě v kompaktním vydání, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6,8". Množstvím rozečtených knih nebudete nikterak omezeni, vnitřní paměť čtečky činí 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (renovovaný bez reklamy) Skvělý společník nejen na cestách, to je elektronická čtečka knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Šetří vaše oči, čtení je velmi pohodlné Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Součástí elektronické čtečky knih Amazon je...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (renovovaný bez reklamy) (X00365C677)
Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)
Kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání...
Objev podobné jako Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948-1989 (978-80-7470-449-9)
Kniha - autor Lucie Česálková; Ondřej Táborský; Marta Sylvestrová, 504 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s...
Objev podobné jako Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948-1989 (978-80-7470-449-9)
Říkadla Josef Lada - Josef Lada
Výběr lidových říkadel a písniček vám přináší bohatě ilustrovaná knížka se známými a překrásnými ilustracemi Josefa Lady, která potěší nejen děti, ale i jejich rodiče a prarodiče. Skákal pes přes oves... Antonín veze kmín... Kalamajka mik, mik, mik... Šel zajíček brázdou, měl kapsičku prázdnou... Ten náš Pavel, to je kos, ztratil boty, chodí bos... Karlíku, Karlíku, dobrá kaše na mlíku... Krtek leze podle meze, vyměřuje louku... atp.
Objev podobné jako Říkadla Josef Lada - Josef Lada
České podsvětí Josefa Klímy - Josef Klíma
Kdo jiný by měl vyprávět o zločinech 90. let než Josef Klíma? Legenda investigativní novinařiny se vrací k podcastu České podsvětí a popisuje zásadní kauzy z 90. let: navštívíte s ním Discoland Ivana Jonáka, nahlédnete pod pokličku ruskojazyčných mafií, připomenete si řádění Ivana Roubala či Orlických vrahů a posvítíte si na Radovana Krejčíře i Františka Mrázka. Josef Klíma původní materiál podcastů prohloubil, rozšířil o výpovědi vyšetřovatelů a doplnil obrazovou přílohou.
Objev podobné jako České podsvětí Josefa Klímy - Josef Klíma
Malovaná říkadla – Josef Lada - Josef Lada
Mámo, táto, v komoře je myš, Šlo prasátko na procházku, Kovej, kovej, kováříčku a další říkadla pro nejmenší s krásnými obrázky Josefa Lady.
Objev podobné jako Malovaná říkadla – Josef Lada - Josef Lada
České podsvětí Josefa Klímy (Defekt) - Josef Klíma
Kdo jiný by měl vyprávět o zločinech 90. let než Josef Klíma? Legenda investigativní novinařiny se vrací k podcastu České podsvětí a popisuje zásadní kauzy z 90. let: navštívíte s ním Discoland Ivana Jonáka, nahlédnete pod pokličku ruskojazyčných mafií, připomenete si řádění Ivana Roubala či Orlických vrahů a posvítíte si na Radovana Krejčíře i Františka Mrázka. Josef Klíma původní materiál podcastů prohloubil, rozšířil o výpovědi vyšetřovatelů a doplnil obrazovou přílohou.
Objev podobné jako České podsvětí Josefa Klímy (Defekt) - Josef Klíma
Krásné české Vánoce - Josef Lada - Josef Lada
Zazpívejte si společně s námi nejznámější české koledy jako jsou: Půjdem spolu do Betléma, Nesem vám noviny, Štědrej večer nastal a další.
Objev podobné jako Krásné české Vánoce - Josef Lada - Josef Lada
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Suk Josef, Josef Hála: 3 generace - CD (LT0132-2)
Hudební CD - Tři generace rodiny Sukových hrají pro vás. Tři generace rodiny Sukových hrají pro vás. Seznam stop Chanson orientale / Romance / Melodie / Serenáda / Vzpomínání / Hra dětí / Elegie / Díkůvzdání / Snění / Capriccio / Dumka / Intermezzo / Ukolébavka / Amoroso / Píseň / Menuett
Objev podobné jako Suk Josef, Josef Hála: 3 generace - CD (LT0132-2)
Suk Josef, Josef Hála: Píseň lásky - CD (LT0012-2)
Hudební CD - Josef Suk hraje nejznámější skladby svého dědečka a pradědečka. Josef Suk hraje nejznámější skladby svého dědečka a pradědečka. Seznam stop Josef Suk - Píseň lásky / Antonín Dvořák - Slovanské tance Op.72, No.2 / Josef Suk - Vesnická serenáda / Josef Suk - Lístek do pámatníku / Antonín Dvořák - Larghetto / Josef Suk - Bagatelle / Antonín Dvořák - Klid / Josef Suk - Houslové solo z pohádky Radúz a Mahulena / Antonín Dvořák - Humoreska / Antonín Dvořák - Když mne stará matka / Antonín Dvořák - Nocturno / Otilie Dvoráková-Suková - Ukolébavka / Josef Suk - Melodie / Antonín Dvořák - Cavatina / Antonín Dvorák - Elegia (Romantic Pieces, op.75 No.4) / Antonín Dvorřk - Romanza (Romantic Pieces, op.75 No.3) / Josef Suk - Evening Mood
Objev podobné jako Suk Josef, Josef Hála: Píseň lásky - CD (LT0012-2)
Josef Somr: Josef Somr: Pohádky z Krakonošovy zahrádky 2 - CD (859415658372)
Hudební CD - Tyto nádherné poudačky, vyprávěnky, či jednoduše pohádky se odehrávají v dobách již dávno minulých, kdy ještě člouječí pokolení bylo s přírodou spjato. Dozvíte se co se kde na verškách šustlo a jaké taškařice a šprýmy Krakonoš pro dobré horáky připravil a jak případné nepravosti dokázal ztrestat. Tyto nádherné poudačky, vyprávěnky, či jednoduše pohádky se odehrávají v dobách již dávno minulých, kdy ještě člouječí pokolení bylo s přírodou spjato. V dobách, kdy v zimě ouplně pokaždé byly stromy sněhem zavěšené a v lese tak vytvořena pohádková vidina. Tehdá vzduch čistý, jiskřivý a pokojné ticho lákaly k častým procházkám v tomto čarokrásném prostředí. V dobách těchto jste také mohli velmi často na Krkonoších potkat všemocného vládce těchto hor, jemuž místní horáci Krakonoš říkají a německy mluvící obyvatelé hor jej Rüberzahlem zvou. Dozvíte se co se kde na verškách šustlo a jaké taškařice a šprýmy Krakonoš pro dobré horáky připravil a jak případné...
Objev podobné jako Josef Somr: Josef Somr: Pohádky z Krakonošovy zahrádky 2 - CD (859415658372)
Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
Kniha - autor Dana Ondrejová; David Sehnálek, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se komplexně zabývá právní regulací nekalosoutěžní reklamy a nekalých obchodních praktik. Autoři popisují a porovnávají českou i unijní právní úpravu nekalé soutěže, srovnávací reklamy a nekalých obchodních praktik (včetně tzv. černé listiny) a zhodnocují implementaci relevantních směrnic Evropské unie do českého práva. Uvádějí a rozebírají značné množství judikatury Soudního dvora EU (včetně vybraných stanovisek generálních advokátů), Nejvyššího správního soudu, Nejvyššího soudu a dalších soudů. Dále seznamují s novou legislativou EU upravující nekalosoutěžní aspekty obchodního tajemství. Závěrečná část je věnována přeshraničnímu prosazování práva na ochranu proti nekalosoutěžnímu jednání včetně určení rozhodného práva a místa sudiště.
Objev podobné jako Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
Podívejte se také
- Kocour Josef (978-80-271-0280-8)
- Somr Josef: Nové hrůzostrašné pohádky - CD (8594072271687)
- Josef Mysliveček (978-80-760-1716-0)
- Zíma Josef: Pop galerie - CD (SU5781-2)
- Josef Čapek (978-80-747-4190-6)
- Jen vzpomínky zůstanou... Václav Vydra, Josef Suk.... ()
- Lapčíková Zuzana & Fečo Josef: Černobílá - CD (MAM321-2)
- Kardinál Josef Beran (978-80-702-1937-9)
- Suk Josef, Ivan Ženatý: Maličkosti - CD (LT0048-2)
- Josef Lada Dětem (978-80-00-04910-6)
- Kněz Josef Čihák (978-80-260-1558-1)
- ThDr. Josef Hronek jako katechetik a pedagog (9788024629803)
- Josef Lada Dětem (978-80-00-06747-6)
- Můj táta Josef Lada (978-80-242-8333-3)
- Josef I., můj přítel (978-80-243-8312-5)
- Metr svinovací JOSEF CE, 3 m, bílý, FESTA (113502)
- Špaček Josef, Jamník Tomáš: Cesty - Paths - CD (SU4304-2)
- Páleníček Josef: Klavírní dílo (2x CD) - CD (SU3812-2)
- Somr Josef: Velká vánoční audiokniha - MP3-CD (55306-2)
- Suk Josef , Hybš Václav: Snění (Dreaming) - CD (SU4028-2)
- Josef Masopust Legenda žije (978-80-7376-416-6)
- Somr Josef a Bambini di Praga: Říkadla - CD (SU5853-2)