Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují.Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány.I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze.Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
Podívejte se také Jakub a obří broskev
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
Podívejte se také rukavice na rizeni auta
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často...
Podívejte se také Marketing menších a středních firem
Podívejte se také
- waldemar matuska slavik z madridu nejvetsi hity cd
- dmx rizeni svetel eurolite led operator 4
- gardena rizeni zavlazovani 6030 classic doprava zdarma
- Jakub a hvězdy (978-80-204-2999-5)
- Jakub a Jáchym (978-80-7483-162-1)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- cd jakub dekan srdce
- Jakub a babí léto (978-80-00-05948-8)
- Jakub a kouzelná koloběžka (978-80-00-05503-9)
- Úrazy ve sportu a jak jim předcházet (978-80-271-0757-5)
- Co, kdy a jak ve výchově dětí (978-80-262-0519-7)
- Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
- Smolík Jakub: Neuvěřitelné příhody, vyprávění a písničky - CD (55208-2)
- Jak se psaly dějiny ve 13. století (9788024641829)
- Jakub Vágner: Austrálie - DVD (N01099)
- Jakub Kohák: Dvojníci - CD (H00094)
- Děkan Jakub: Srdce - CD (9029568020)
- Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)
- Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
ÚZ 1536 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách
Publikace obsahuje aktuální právní předpisy regulující odměňování zaměstnanců obcí, krajů, příspěvkových organizací, státních fondů, školských právnických osob a těch zaměstnanců státu, kteří nejsou v režimu státní služby. Změny nastaly v katalogu prací, v nařízení vlády a platových podmínkách a v úpravě minimální mzdy a zaručené mzdy. Publikace obsahuje rovněž příslušná ustanovení zákoníku práce. Všechny změny jsou vyznačeny tučně. Předpisy z oblasti odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě dosud v edici „ÚZ“ vyšly pod č. 1232, 1288, 1353, 1429 a 1471. Toto č. 1536 se od č. 1471 liší předpisy zvýrazněnými v obsahu tučně. Obsah Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce – vybraná ustanovení Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě Nařízení vlády 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě Nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální mzdě, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí Nařízení vlády č. 328/2013 Sb., o stanovení rozsahu a způsobu poskytovaní údajů do Informačního systému o platech
Objev podobné jako ÚZ 1536 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách
ÚZ 1586 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě 2024
Publikace obsahuje aktuální právní předpisy regulující odměňování zaměstnanců obcí, krajů, příspěvkových organizací, státních fondů, školských právnických osob a těch zaměstnanců státu, kteří nejsou v režimu státní služby. Menší změny nastaly v katalogu prací a v úpravě minimální mzdy a zaručené mzdy. Publikace obsahuje rovněž příslušná ustanovení zákoníku práce. Všechny změny jsou vyznačeny tučně. Předpisy z oblasti odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě dosud v edici „ÚZ“ vyšly pod č. 1232, 1288, 1353, 1429, 1471 a 1536. Toto č. 1586 se od č. 1536 liší předpisy zvýrazněnými v obsahu tučně. Obsah Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce – vybraná ustanovení Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě Nařízení vlády 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě Nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální mzdě, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí Nařízení vlády č. 328/2013 Sb., o stanovení rozsahu a způsobu poskytovaní údajů do Informačního systému o platech
Objev podobné jako ÚZ 1586 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě 2024
Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023 - Ing. Ivan Tomší
Po dosti dlouhé době se v rukou zaměstnavatelů ve veřejných službách a správě a služebních úřadů ocitá publikace s ustanoveními upravujícími poskytování platu podle stavu platného k 1. 1. 2023, se zařazením všech prací a správních činností vykonávaných zaměstnanci a státními zaměstnanci do platových tříd, a poskytující další praktickou pomoc a orientaci formou komentářů k problematickým postupům při zařazování zaměstnanců nebo služebních míst do platových tříd.Katalog prací pro rok 2023V publikaci se odráží změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Do knihy je tedy zahrnuta poslední úprava účinná od 1. 1. 2023.Přehled změn v aktuálním znění katalogu pracíV katalogu prací ve veřejných službách a správě se například zcela nově zařazují práce do platových tříd týkající se oblasti nakládání s energiemi, nejnáročnější práce při výkonu veřejného opatrovnictví, v řízení o přestupcích a při poskytování sociálních služeb. Významná úprava pro zařazování vedoucích zaměstnanců v pozici statutárních orgánů byla provedena v povolání Koordinační, projektový a programový pracovník.Nejrozsáhlejší změnu představuje úprava příkladů prací v dílu 2.19 Zdravotnictví, který byl kompletně nahrazen. V katalogu správních činností se například nově doplňují správní činnosti týkající se oblasti sociální práce na úřadech práce, veterinární péče a krizového řízení. Nově se specifikují správní činnosti v oblasti azylové a migrační politiky. Dále byla provedena úprava příkladů správních činností týkající se jaderné bezpečnosti.V zájmu zvýšení určitosti při přidělování kódů ISCO-CZ v rámci poskytování údajů do informačního sytému o platech se tento kód nově uvádí u jednotlivých příkladů prací. Obsahuje i výňatky ze související legislativyPro úplnost publikace obsahuje části zákonů a prováděcí právní předpisy, které upravují nebo mají bezprostřední vliv na platové poměry zaměstnanců a státních zaměstnanců.
Objev podobné jako Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023 - Ing. Ivan Tomší
ÚZ 1536 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách (978-80-7488-577-8)
Kniha - 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace obsahuje aktuální právní předpisy regulující odměňování zaměstnanců obcí, krajů, příspěvkových organizací, státních fondů, školských právnických osob a těch zaměstnanců státu, kteří nejsou v režimu státní služby. Změny nastaly v katalogu prací, v nařízení vlády a platových podmínkách a v úpravě minimální mzdy a zaručené mzdy. Publikace obsahuje rovněž příslušná ustanovení zákoníku práce. Všechny změny jsou vyznačeny tučně.
Objev podobné jako ÚZ 1536 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách (978-80-7488-577-8)
Pracovnělékařské služby - Jakub Tomšej
Toto třetí vydání reaguje na důležitá rozhodnutí soudů, ke kterým došlo od předchozího vydání. Text monografie je aktuální k datu 1. 1. 2020.
Objev podobné jako Pracovnělékařské služby - Jakub Tomšej
Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023: Katalog správních činností (978-80-7554-387-5)
Kniha - autor Ivan Tomší, 760 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Po dosti dlouhé době se v rukou zaměstnavatelů ve veřejných službách a správě a služebních úřadů ocitá publikace s ustanoveními upravujícími poskytování platu podle stavu platného k 1. 1. 2023, se zařazením všech prací a správních činností vykonávaných zaměstnanci a státními zaměstnanci do platových tříd, a poskytující další praktickou pomoc a orientaci formou komentářů k problematickým postupům při zařazování zaměstnanců nebo služebních míst do platových tříd. Katalog prací pro rok 2023 V publikaci se odráží změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Do knihy je tedy zahrnuta poslední úprava účinná od 1. 1. 2023. Přehled změn v aktuálním znění katalogu prací V katalogu prací ve veřejných službách a správě se...
Objev podobné jako Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023: Katalog správních činností (978-80-7554-387-5)
Strategické řízení podniku - Roman Zuzák - e-kniha
eBook: Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi.
Objev podobné jako Strategické řízení podniku - Roman Zuzák - e-kniha
Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)
Elektronická kniha - autor František Alinče, 504 stran Zohledňuje změny ve veřejných službách a správě, které nastaly za dlouhou dobu, po kterou nebylo možno katalog upravovat, např. v sociálních službách, v elektronizaci veřejné správy, v dopravněsprávních agendách, ve správě kulturních zařízení, u zdravotnických povolání, ve vydávání průkazů, ve správě justice apod. Jsou doplněny věci dříve chybějící (datové schránky, kontaktní místa) včetně zcela nových povolání (interní auditor, manažer kvality). Vlastní znění katalogu doplňují komentáře a odkazy na navazující právní předpisy, jsou uváděny příklady zařazení do platových tříd a dále předpisy upravující platové poměry zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Kniha je platná i pro rok 2014, aktualizace je ke stažení na www.anag.cz. Detaily knihy: Autor: František Alinče Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-726-3614-3 Počet stran: 504
Objev podobné jako Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)
Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)
Elektronická kniha - autor Roman Zuzák, 176 stran Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi.
Objev podobné jako Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)
Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. 2010 - František Alinče, Ing. Ivan Tomší - e-knih
eBook: Zohledňuje změny ve veřejných službách a správě, které nastaly za dlouhou dobu, po kterou nebylo možno katalog upravovat, např. v sociálních službách, v elektronizaci veřejné správy, v dopravněsprávních agendách, ve správě kulturních zařízení, u zdravotnických povolání, ve vydávání průkazů, ve správě justice apod. Jsou doplněny věci dříve chybějící (datové schránky, kontaktní místa) včetně zcela nových povolání (interní auditor, manažer kvality). Vlastní znění katalogu doplňují komentáře a odkazy na navazující právní předpisy, jsou uváděny příklady zařazení do platových tříd a dále předpisy upravující platové poměry zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Kniha je platná i pro rok 2014, aktualizace je ke stažení na www.anag.cz.
Objev podobné jako Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. 2010 - František Alinče, Ing. Ivan Tomší - e-knih
Finanční průvodce nefinančního manažera - Jakub Slavík - e-kniha
eBook: Publikace srozumitelně, čtivě a na názorných příkladech seznamuje techniky a další odborníky bez ekonomického vzdělání se základy finančního řízení podniků a projektů. Díky knize čtenář porozumí základním principům finančního řízení v obvyklých situacích, do nichž se může nefinanční manažer dostat – například hodnocení finančního zdraví podniku, rozhodování o nákladech a cenách, rozhodování o investičním projektu, případně rozhodování o akvizici firmy nebo naopak o outsourcingu činností. Čtenář dále s pomocí knihy pochopí vazby mezi řízením financí a ostatními oblastmi managementu a porozumí řeči finančních odborníků, kterou pak dokáže sám používat. Toto zaměření na konkrétní situace a porozumění základním souvislostem čtenář ocení obzvláště ve chvíli, kdy je třeba rychle se zorientovat v problému a přijmout potřebné rozhodnutí. Kniha je určena především lidem z praxe, ať už ze soukromých podniků nebo z veřejného sektoru. Stejně tak ale bude užitečnou pomůckou i pro vysokoškolské studenty jiných než ekonomických oborů.
Objev podobné jako Finanční průvodce nefinančního manažera - Jakub Slavík - e-kniha
Občanské soudní řízení Kniha V. - Jakub Jirsa
Úspěšný „soudcovský komentář“ občanského soudního řízení vychází již ve 3., aktualizovaném a doplněném vydání. V pěti knihách přináší podrobný výklad základních předpisů českého civilního práva procesního, tedy zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu, a zákona č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních. Komentář je zpracován širokým autorským kolektivem pod vedením soudce Ústavního soudu JUDr. Jaromíra Jirsy. Autorský kolektiv tvoří především soudci všech stupňů soudní soustavy, jejichž pohled je obohacen pohledem advokátů. Komentář si získal oblibu především díky praktickému výkladu, který se opírá o dlouholetou každodenní aplikaci o. s. ř. a o výběr více než 2000 judikátů. Přehlednosti výkladu napomáhá řada grafů, tabulek, příkladů a vzorových dokumentů. Pátá kniha obsahuje výklad § 251 až 376 o. s. ř., tedy výklad části šesté – výkon rozhodnutí, části sedmé – jiná činnost soudu a části osmé – závěrečná ustanovení.
Objev podobné jako Občanské soudní řízení Kniha V. - Jakub Jirsa
Řízení moderního státu - Igor Mandík, Šteinfeld Jakub
Komu patří národní bohatství a jaká je jeho skutečná hodnota?
Objev podobné jako Řízení moderního státu - Igor Mandík, Šteinfeld Jakub
Verejné zdravotníctvo - Cyril Klement
Kniha definuje stratégiu rozvoja verejného zdravotníctva v Slovenskej republike v strednodobom a dlhodobom horizonte. Vychádza zo základných služieb a funkcií verejného zdravotníctva, ktoré stanovila WHO vo svojich odporúčaniach pre strednú Európu a odzrkadľuje základné potreby verejného zdravotníctva.Tento strategický dokument popisuje doménové oblasti činnosti verejného zdravotníctva, strategické ciele, spôsob dosiahnutia strategických cieľov a hlavné funkcie, ktorými verejní zdravotníci budú napĺňať tieto ciele. Zároveň určuje smerovanie politiky ÚVZ SR, MZ SR a vlády SR na dosiahnutie cieľov v oblasti verejného zdravia. Odborníkov určite zaujme aj kapitola Efektívnosť investícií do verejného zdravotníctva.Kniha po prvýkrát na Slovensku uvádza aj preklad Generálneho zdravotníckeho normatívu z roku 1770, jeden z významných reformačných zákonov Márie Terézie, ktorý sa stal základom pre hierarchické usporiadanie zdravotníckej správy až do dnešných čias.
Objev podobné jako Verejné zdravotníctvo - Cyril Klement
Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb - Vít Chlebovský
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy
Objev podobné jako Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb - Vít Chlebovský
Aktualizácia II/4 2024 – Verejné obstarávanie
Novelou zákona o verejnom obstarávaní dochádza k zjednoteniu pravidiel pre podlimitné zákazky a zákazky s nízkou hodnotou zlúčením týchto kategórií a zjednotením pravidiel zadávania zákaziek. Dochádza k úprave minimálnej hodnoty podlimitnej zákazky na 50 000 € za účelom výraznej časovej úspory a odbúrania zbytočnej administratívnej záťaže pre zákazky, ktoré tvoria zhruba polovicu všetkých zákaziek zverejňovaných vo Vestníku ÚVO. Predmetný limit sa v priebehu kalendárneho roka alebo počas platnosti zmluvy spočítava. Taktiež sa upravujú revízne postupy. Žiadosť o nápravu sa zo zákona vypúšťa bez náhrady, keďže nie je vyžadovaným inštitútom podľa predpisov Európskej únie, čím dochádza k zjednodušeniu postupu vo verejnom obstarávaní.
Objev podobné jako Aktualizácia II/4 2024 – Verejné obstarávanie
Aktualizácia II/1 2022 - Verejné obstarávanie (9771335612800)
Kniha - 192 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Novelizáciou Autorského zákona sa v zmysle smernice o autorskom práve stanovujú nové povinné výnimky z autorského práva a práv súvisiacich s autorským právom. Zároveň bolo potrebné rozšíriť a doplniť ustanovenia k existujúcej úprave obchodne nedostupných diel a na to nadväzujúcej problematike uzatvárania rozšírených hromadných licenčných zmlúv. Ďalej bolo potrebné vytvoriť nové právo súvisiace s autorským právom pre vydavateľov periodík, na základe čoho sa do časti Autorského zákona o právach súvisiacich s autorským právom pridáva nová – piata hlava s vymedzením náležitostí predmetného práva. Zákon súčasne zavádza nové povinnosti pre poskytovateľov on-line služieb zdieľania obsahu a upravuje tiež otázku zodpovednosti týchto subjektov za konkrétne spôsoby použitia autorskoprávne chráneného obsahu. V menšej miere sa vyžadujú zásahy do problematiky zmlúv, ako aj do vzťahov medzi nositeľmi práv a...
Objev podobné jako Aktualizácia II/1 2022 - Verejné obstarávanie (9771335612800)
Virtuos 12V pro zákaznické displeje (HDB0017)
Napájecí zdroj pro zákaznické displeje 12V/1A ( pro LCD a VFD dipleje FL2024x a FV2029x ), 1A, LED dioda Adaptér napájí zákaznické displeje systému Virtuos jako originální příslušenství pro LCD a VFD zákaznické displeje. Adaptér je malý, a tak se vedle něj v prodlužovačce vejdou i ostatní zařízení s vlastními adaptéry. O přívodu energie informuje LED. Adaptér napájí zákaznické displeje systému Virtuos jako originální příslušenství pro LCD a VFD zákaznické displeje. Adaptér je malý, a tak se vedle něj v prodlužovačce vejdou i ostatní zařízení s vlastními adaptéry. O přívodu energie informuje LED. Parametry a specifikace:Určeno pro: LCD a VFD dipleje FL2024x a FV2029xVýstup: 12 V / 1 AVnější průměr konektoru: 5,5 mmVnitřní průměr konektoru: 2,1Polarita: + uvnitř, - vně konektoruDélka kabelu: 1 m
Objev podobné jako Virtuos 12V pro zákaznické displeje (HDB0017)
Virtuos 5V/2A pro zákaznický displej (HDB0020)
Napájecí zdroj pro LCD USB zákaznické dipleje FL2024LB, pro RS-232 skenery čárového kódu CCD-MT9062, pro čtečky Virtuos HT-10, HT-350A, HT-850, HT-900 Spínaný přídavný napájecí adaptér pro RS-232 skenery čárového kódu Virtuos HT-10, HT-350A, HT-850, HT-900 připojené sériovým RS-232 kabelem. Používá se též v případech, kdy USB napájení přímo ze zařízení má nízkou úroveň, případně nestačí. Na zadní části zdroje najdete signalizační LED diodu, která usnadňuje případnou diagnostiku závad. Délka napájecího kabelu je 1,1 m. Klíčové vlastnostiVýstupní napětí: 5VVýstupní proud: max. 2ARozměry: 72 x 50 x 44 mmVnější průměr konektoru: 5,5 mmVnitřní průměr konektoru: 2,1 mmDélka konektoru: 12 mmVnitřní vodič +, vnější vodič -Hmotnost: 110 g
Objev podobné jako Virtuos 5V/2A pro zákaznický displej (HDB0020)
Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský - e-kniha
eBook: Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
Objev podobné jako Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský - e-kniha
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Management zákaznických řešení (978-80-271-0559-5)
Elektronická kniha - autor Vít Chlebovský, 128 stran Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve...
Objev podobné jako Management zákaznických řešení (978-80-271-0559-5)
Slavík - Kristin Hannahová
Francie 1939. V tiché vesničce jménem Carriveau se Vianne Mauriacová loučí se svým manželem Antoinem, který byl povolán do zbraně. Vianne nevěří, že by skutečně mohlo dojít k válce, jenomže Němci vpadnou do Francie a země je rázem plná nepřátel, tanků a bojových letadel. Když se pak ve Viannině domě usadí německý kapitán, musí osamělá žena vycházet nepříteli vstříc, jinak přijde o vše. Bez jídla i naděje čelí nelehkým rozhodnutím, v nichž jde o život či smrt nejen její a jejích blízkých. Kristin Hannahová se narodila v roce 1960 v Kalifornii, od svých osmi let žila ve státě Washington. Chvíli pracovala v reklamní agentuře, poté studovala práva. Když jí maminka předpověděla, že se stane spisovatelkou, nevěřila jí, ale začala si dělat poznámky ke svému prvnímu vyprávění. Během těhotenství se k poznámkám vrátila, napsala první knihu a zanedlouho se stala profesionální spisovatelkou. Její román Cesta svatojánských mušek (2008, česky 2010) se stal nečekaným bestsellerem. Její poslední kniha, historický román Slavík, vyšel v roce 2015 a dočkal se nejen pochvalných recenzí, ale i obrovského nadšení čtenářské obce.
Objev podobné jako Slavík - Kristin Hannahová
Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4)
Kniha - autor Jan Stejskal; Helena Kuvíková; Beáta Mikušová Meričková; Veronika Linhartová, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie Teorie a praxe veřejných služeb shrnuje dosavadní poznatky dílčí vědní disciplíny (teorie ekonomiky veřejných služeb), která se oddělila v průběhu 20. století od ekonomiky veřejného sektoru, resp. veřejné ekonomie. Má za cíl přiblížit v logických souvislostech poznatky současné ekonomické teorie a výsledky vlastního výzkumu praxe veřejných služeb a přispět tak k rozvoji teorie ekonomiky veřejných služeb jako samostatné ekonomické dílčí vědecké disciplíny. Jednotlivé kapitoly přinášejí pohledy na ekonomiku veřejných služeb z hlediska různých disciplín. Právě tento multidisciplinární pohled je jedním z prvků přidané hodnoty celé monografie. Autoři se domnívají, že předkládaná monografie i na daném stupni zpracování a zobecnění procesů probíhajících ve veřejných službách bude přínosem pro rozvoj tak mladé vědecké disciplíny,...
Objev podobné jako Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4)
Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Emil Vacík, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Stanislav Hájek, 384 stran Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na implementaci formulované strategie, kde přináší soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z praxe. Kniha se postupně věnuje strategickému řízení, řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů, dále se zaměřuje se na tvorbu, analýzu a hodnocení investičního a finančního plánu a zabývá se implementací a hodnocením strategie a strategickým controllingem. Neopomíjí ani řízení růstu, fúze a akvizice,...
Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)
Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 416 stran, česky ??Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci...
Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)
Medzinárodné právo verejné: Všeobecná časť (978-80-8168-316-9)
Kniha - autor Peter Vršanský; Jozef Valuch, 408 stran, slovensky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Peter Vršanský; Jozef Valuch, 408 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Publikácia „Medzinárodné právo verejné, všeobecná časť“ predstavuje modernú učebnicu, ktorá je nevyhnutným študijným materiálom každej právnickej fakulty a základom komplexného právnického vzdelania v oblasti medzinárodného práva. Prakticky orientovaná učebnica je určená študentom a pedagógom právnických fakúlt, ako aj odbornej vedeckej verejnosti a tiež každému, kto má o problematiku medzinárodného práva a s ňou súvisiacich otázok záujem. Zaoberá sa nielen otázkami tvorby, ale aj praktickou aplikáciou medzinárodného práva v súčasných medzinárodných vzťahoch. Vzhľadom na to ju využije každý, kto pôsobí v oblasti medzinárodného práva a politiky - diplomati, politici, sudcovia, advokáti, zamestnanci v štátnej správe aj pracovníci útvarov pre medzinárodné styky. Približuje všetky základné...
Objev podobné jako Medzinárodné právo verejné: Všeobecná časť (978-80-8168-316-9)
Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi - Juraj Tkáč, Miriam Slobodníková
Monografia „Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi“ sumarizuje viaceré odporúčania a dobrú prax v rámci zeleného verejného obstarávania a usmerňuje slovenských verejných obstarávateľov a obstarávateľov pri využívaní ekologického hľadiska vo verejnom obstarávaní. Keďže vzhľadom na Environmentálnu stratégiu SR je vysoko pravdepodobné, že sa podiel zákaziek s environmentálnym hľadiskom bude na Slovensku výrazne zvyšovať, je práve táto monografia cenným pomocníkom pre každého verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, ktorý sa rozhodne vydať cestou zelených zákaziek. Dôležitosť tejto monografie vyzdvihuje aj fakt, že k využívaniu zeleného verejného obstarávania sa zaviazala aj vláda Slovenskej republiky práve jeho zavedením v štátnej a verejnej správe vrátane organizácií a podnikov ako povinného so zohľadnením dlhodobej ekonomickej návratnosti, ale aj environmentálnych a sociálnych vplyvov.Autorka, JUDr. Miriam Slobodníková, v publikácii približuje predovšetkým 19 skupín environmentálnych charakteristík definovaných Európskou komisiou a spoluautor, JUDr. Juraj Tkáč, garantuje ich spracovanie z hľadiska slovenskej aplikačnej praxe. Prínosom tejto monografie je aj autormi spracovaný model hodnotenia životného cyklu pre každú produktovú skupinu environmentálnych charakteristík doplnený návrhom použitých kritérií a matematickým vzorcom na konečný výpočet.Obsah monografie je prínosný najmä pre verejných obstarávateľov a obstarávateľov, ktorým záleží na výrazných finančných úsporách, ochrane životného prostredia a zachovaní trvalej udržateľnosti.
Objev podobné jako Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi - Juraj Tkáč, Miriam Slobodníková
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu...
Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
eBook: Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům.
Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
Průvodce domácí péčí pro ty, kteří péči zvažují, pro ty, kteří ji poskytují
Nové podstatně rozšířené vydání velmi užitečné a oblíbené brožury přináší komplexní, přehledné, stručné a jasné informace pro všechny, kdo doma pečují o nemocného člověka. Věnuje se všem praktickým aspektům péče o nemocného, úpravě bytu, aby byl vhodný pro péči, přehledně představí zdravotní a kompenzační pomůcky a udělá jasno ve spletité problematice systému sociální a zdravotní péče včetně nově aktualizovaných zdrojů a kontaktů.
Objev podobné jako Průvodce domácí péčí pro ty, kteří péči zvažují, pro ty, kteří ji poskytují
Pražský hrad - Herbert Slavík
Obsáhlá fotografická publikace věnující se architektuře a geniu loci Pražského hradu....
Objev podobné jako Pražský hrad - Herbert Slavík
Malířské smetí - Otakar Slavík
Malířské smetí je kniha sestavená z deníkových záznamů výtvarníka Otakara Slavíka. Jeho Sešitky jsou výtvarným cestopisem, malířskou reflexí a také intimním vyprávěním. Sešitky vznikly jako pracovní i cestovní žurnály, jako dokumenty umělcova vidění obrazu a jeho nazírání na umění, na svět a na vlastní život. Slavík nosil své sešitky s sebou při svém rozmanitém putování. Provizorní charakter deníků, ve kterých pisatel zodpovídá své i cizí otázky týkající se umění a vlastního života, jsou zobrazeny v předivu souvislostí vzniklých z vlastních zkušeností, ve spleti všelijakých výtvarných rovin a vypravěčských procesů. Potřeba zaznamenat prožívané, podpořit vlastní paměť, vede často k ambivalentnímu či si odporujícímu vnímání momentálních okamžiků. V těchto krátkých příbězích se prolínají obrazy, život a jejich poezie. Obraz a text jsou v ustavičném dialogu, vzájemně si ve stejné intenzitě slouží a smazávají hranice mezi žánry. Sešitky jsou osobní vizí, intimním svědectvím o tom, co pro Slavíka umění znamenalo, o tom, čemu věřil a v jakých světech se pohyboval.
Objev podobné jako Malířské smetí - Otakar Slavík
Plyš WR ptáci Slavík
Plyš WR ptáci Slavík z kategorie Plyšové hračky, od značky Kohoutová, máme skladem. Do 3 dnů u Vás.
Objev podobné jako Plyš WR ptáci Slavík
Tancuj, Matyldo - Petr Slavík
V dramatickém příběhu, inspirovaném osobními zážitky autorů, je Karel okolnostmi přinucen starat se o svou matku Matyldu, která onemocněla Alzheimerovou chorobou, a zároveň řešit narušené rodinné vztahy s ní i se synem Pavlem. Na první pohled bezvýchodná situace obrátila všem život naruby. Vyprávění o tom, jak se s touto výzvou vyrovnávají, v sobě nese nejen tragiku, ale i humor a především naději. Film Tancuj Matyldo patří k nejvýraznějším snímkům české kinematografie posledních let. Získal několik nominací na Ceny filmové kritiky i na cenu Český lev, z nichž dvě proměnil. Jeho knižní adaptace rozvíjí charaktery i vnitřní život postav a rozšiřuje příběh o nové motivy.
Objev podobné jako Tancuj, Matyldo - Petr Slavík
Plyšový ptáček zpívající slavík
WILD Republic, slavík, zpívající plyšový ptáčekPlyšový ptáček slavík zpívá, jako živý. Je vyroben z vysoce kvalitního a na dotek příjemného plyše. Rozměry: 15x10x10 cm Děti které si přejí mít doma živého ptáčka, budou určitě nadšeny. Budou mít ptáčka, který zpívá jako živý a dokonce se s ním budou moci i mazlit. obsahuje baterii, která vydrží cca dva tisíce stisknutí. Baterie nelze vyměnit. Dříve než dáte hračku dítěti, odstraňte visačku a uschovejte si ji.
Objev podobné jako Plyšový ptáček zpívající slavík
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi (978-80-571-0207-6)
Kniha - autor Juraj Tkáč; Miriam Slobodníková, 1080 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografia „Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi“ sumarizuje viaceré odporúčania a dobrú prax v rámci zeleného verejného obstarávania a usmerňuje slovenských verejných obstarávateľov a obstarávateľov pri využívaní ekologického hľadiska vo verejnom obstarávaní. Keďže vzhľadom na Environmentálnu stratégiu SR je vysoko pravdepodobné, že sa podiel zákaziek s environmentálnym hľadiskom bude na Slovensku výrazne zvyšovať, je práve táto monografia cenným pomocníkom pre každého verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, ktorý sa rozhodne vydať cestou zelených zákaziek. Dôležitosť tejto monografie vyzdvihuje aj fakt, že k využívaniu zeleného verejného obstarávania sa zaviazala aj vláda Slovenskej republiky práve jeho zavedením v štátnej a verejnej správe vrátane organizácií a podnikov ako povinného so zohľadnením dlhodobej ekonomickej návratnosti, ale aj...
Objev podobné jako Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi (978-80-571-0207-6)
Průvodce domácí péčí pro ty, kteří péči zvažují, pro ty, kteří ji poskytují (Defekt)
Nové podstatně rozšířené vydání velmi užitečné a oblíbené brožury přináší komplexní, přehledné, stručné a jasné informace pro všechny, kdo doma pečují o nemocného člověka. Věnuje se všem praktickým aspektům péče o nemocného, úpravě bytu, aby byl vhodný pro péči, přehledně představí zdravotní a kompenzační pomůcky a udělá jasno ve spletité problematice systému sociální a zdravotní péče včetně nově aktualizovaných zdrojů a kontaktů.
Objev podobné jako Průvodce domácí péčí pro ty, kteří péči zvažují, pro ty, kteří ji poskytují (Defekt)
Slavíci (Kronika československé populární hudby) ()
Audiokniha MP3 - autor Martin Hrdinka, čte Martin Hrdinka Audiokniha s písničkamiJe neuvěřitelné, jakou sondu do našeho života přinášejí výsledky ankety Zlatý, později Český slavík. Mapujeme šedesátiletou historii této ankety popularity. Moderátor Martin Hrdinka představuje výsledky, nejúspěšnější interprety a hity jednotlivých ročníků, vypráví příběhy stálic i nováčků na nebi populární hudby. Jsou to vlastně malé dějiny československé populární hudby od roku 1962 až do současnosti.Každá kapitola připomíná nejpopulárnější zpěváky, zpěvačky a skupiny příslušného roku, důležité události u nás i ve světě a uzavírá ji píseň z té doby.
Objev podobné jako Slavíci (Kronika československé populární hudby) ()
Když zpívá slavík - Suzanne Kelman
Když plachá Judy Morganová dokončí studium fyziky na univerzitě v Cambridge, sní o tom, že se jí podaří změnit svět k lepšímu. Mezitím se krásná a geniální mladá židovská herečka Hedy Kieslerová rozhodne uprchnout z milovaného Rakouska, změní si jméno na Hedy Lamarr a riskuje vše, aby se dostala do Ameriky, co nejdále od nacistické hrozby. Poté, co se obě ženy setkají v předválečném Londýně, vznikne mezi nimi silné přátelství, navíc objeví společnou vášeň pro vědu a vynálezy. Začíná válka, kterou si nikdo nedokázal představit ani v nejhorších nočních můrách, a Hedy i Judy vědí, že musí spojit své síly a jednat hned…
Objev podobné jako Když zpívá slavík - Suzanne Kelman
Slávik v hrsti - Samantha Youngová
Zamilovala som sa do muža, ktorý miloval svoju kariéru viac než mňa. Kedysi bola Skylar Finchová speváčkou úspešnej poprockovej kapely. Sláva ju však neurobila šťastnou. Roky života v klamstve vyvrcholili rodinnou tragédiou a Skylar zmizla z očí verejnosti. Teraz prespáva v stane na cintoríne a nikým nespoznaná si zarába na živobytie spevom v uliciach Glasgowa. Tam si ju všimne Killian O’Dea, ambiciózny manažér nahrávacej spoločnosti. Je rozhodnutý firmu presláviť a v tom mu má pomôcť mladá bezdomovkyňa. Skylar s ním odmietne spolupracovať, no keď zakúsi odvrátenú tvár života na ulici, nemá na výber. Postupne sa medzi nimi vytvorí puto, lenže Skylar nestojí o kariéru, do ktorej ju núti. Talentovanú speváčku časom dostihne minulosť a Killian stojí pred rozhodnutím, ktoré ho môže pripraviť o všetko. Buď sa vzdá sebeckých pohnútok a zničí všetko, pre čo tvrdo pracoval, alebo stratí ženu, ktorá preňho znamená viac, než by čakal.
Objev podobné jako Slávik v hrsti - Samantha Youngová
Gott Král Slavíků - Petr Čermák
"Vždycky jsem rád myslel na Waldemara, právě on byl pro mě v počátcích ankety velice zdravou a inspirující konkurencí." Karel GottNa začátku byl nápad začínajícího redaktora Ladislava Smoljaka, jak zvýšit náklad časopisu Mladý svět. Na konci padesát let historie československé a české populární hudby. Na začátku pouťové dětské pískátko, na konci zlacená soška s granáty a křišťálem. Zlatý slavík, později Český slavík. Nejznámější, nejprestižnější a nejsledovanější hudební anketa popularity, kterou tato země kdy měla. Karel Gott, Zlatý hlas z Prahy, dokázal získat neuvěřitelných 42 Slavíků, v roce 2018 byl vyhlášen Zpěvákem století.Nikdo jiný z českých a slovenských zpěváků tak obrovského úspěchu nedosáhl. Bylo tu však pár odvážných, kterým se podařilo Krále Slavíků z jeho trůnu sesadit, byť třeba jen jednou. První však může být jen jeden - a nebyl to Karel. V zahajovacím ročníku 1962 dostal totiž jen tři hlasy a skončil tak na předposledním 49. místě. Vítězem a prvním Zlatým slavíkem v historii se stal Waldemar Matuška, který Karla z trůnu sesadil o pět let později.Kdo byli ti další, kterým se totéž povedlo v dalších letech? Tři Slováci - Miroslav Žbirka, Peter Nagy a Pavol Habera - a tři Češi - Dalibor Janda, Daniel Hůlka a Tomáš Klus. Porazit Karla Gotta víckrát se podařilo jen Daliboru Jandovi. Dokázal to třikrát, a to dokonce třikrát za sebou!Slovenští vítězové ankety stejně jako Dalibor Janda největší slávu a popularitu zažili v osmdesátých letech a začátkem 90. let minulého století, pocházejí totiž ze stejné generace zlaté éry československé pop-music, kterou charakterizují statisícové náklady elpíček a desetitisícové návštěvnosti koncertů na stadionech a v amfiteátrech. Každý je jiný, spojuje je však vysoká tvůrčí kvalita jejich tvorby, profesionalita a obrovské charisma, díky kterým si dokázali zachovat přízeň fanoušků do dnešních dnů.Poslední dva - Daniel Hůlka a Tomáš Klus - patří již do nové éry Českého slavíka, ale i o nich platí, že Karla Gotta porazili svým uměním i originalitou, byť Daniel Hůlka jako jediný není tvůrce, ale stejně jako Král Slavíků interpret.Životní příběhy osmi nejpopulárnějších československých a českých "zlatých" zpěváků jsou dokladem výjimečnosti talentu, velké touhy, odhodlání, silné vůle i nesmírné píle, odříkání a dřiny, bez kterých se nedá na nejvyšší mety dosáhnout. Nikdy se nevzdali svého snu...Kniha zkušených autorů přibližuje trnitou cestu zpěváků za slávou, která může být inspirací pro všechny, kteří je touží následovat. A takových je...
Objev podobné jako Gott Král Slavíků - Petr Čermák
Blízká setkání (Defekt) - Petr Slavík
Příběhy fotografií a fotografie příběhů. Blízká setkání nejsou jen exkluzivní obrazovou publikací plnou nádherných fotografií, za kterou jejich autor obdržel řadu mezinárodních ocenění, ale i pestrou mozaikou dobrodružných příběhů plných lásky k přírodě a jejím obyvatelům. Na jejích stránkách si zatančíte s vlky na zamrzlém jezeře, budete únavou usínat na chatrné plošině v korunách amazonské džungle, ležet pod čtyři sta kilovým grizzlym, hledat skřítky v temnotách filipínských pralesů nebo jen tiše naslouchat volání africké noci. Kniha je oknem do nejkrásnějších koutů divoké přírody i do srdce muže, který s fotoaparátem v ruce mistrovsky zaznamenává její jedinečnost. Kniha Blízká setkání je určena všem milovníkům divoké přírody a krásných fotografií.
Objev podobné jako Blízká setkání (Defekt) - Petr Slavík
Podívejte se také
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Smolík Jakub: Live Hybernia - CD (9023302213)
- Hübner Jakub: Jsou Vánoce! - CD (MM202112)
- Astrologie vztahů: Jak pochopit a zlepšit vztahy ve vašem životě (978-80-264-2408-6)
- Sport, výkon a metafyzika: aneb jak proměnit „práci“ ve hru a úsilí v medaile (978-80-204-3288-9)
- Vztahy a nástrahy ve školní třídě: Jak si poradit se třídou (978-80-7496-391-9)
- Úrazy ve sportu a jak jim předcházet: taping, první pomoc, rehabilitace (978-80-271-0757-5)
- Půda ve zdravé zahradě: Jak zkvalitnit půdu a získat bohatší sklizeň (978-80-242-7989-3)
- Pařížanky: Jak žily, milovaly a umíraly ženy Paříže ve 40. letech (978-80-906996-4-9)
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Týdenní diář 2023 Jakub Tora kapesní Pudrová
- Týdenní diář 2023 Jakub Tora kapesní Růžová
- Smolík Jakub: Koncert v kostele - DVD (526525)
- Orlinski Jakub Józef: Anima Aeterna - CD (9029674390)
- 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)