Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
Podívejte se také Jakub a obří broskev
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často...
Podívejte se také rukavice na rizeni auta
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
Podívejte se také Marketing menších a středních firem
Podívejte se také
- waldemar matuska slavik z madridu nejvetsi hity cd
- dmx rizeni svetel eurolite led operator 4
- gardena rizeni zavlazovani 6030 classic doprava zdarma
- Jakub a hvězdy (978-80-204-2999-5)
- Jakub a Jáchym (978-80-7483-162-1)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- cd jakub dekan srdce
- Jakub a babí léto (978-80-00-05948-8)
- Jakub a kouzelná koloběžka (978-80-00-05503-9)
- Úrazy ve sportu a jak jim předcházet (978-80-271-0757-5)
- Co, kdy a jak ve výchově dětí (978-80-262-0519-7)
- Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
- Smolík Jakub: Neuvěřitelné příhody, vyprávění a písničky - CD (55208-2)
- Jak se psaly dějiny ve 13. století (9788024641829)
- Jakub Vágner: Austrálie - DVD (N01099)
- Jakub Kohák: Dvojníci - CD (H00094)
- Děkan Jakub: Srdce - CD (9029568020)
- Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)
- Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
ÚZ 1536 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách (978-80-7488-577-8)
Kniha - 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace obsahuje aktuální právní předpisy regulující odměňování zaměstnanců obcí, krajů, příspěvkových organizací, státních fondů, školských právnických osob a těch zaměstnanců státu, kteří nejsou v režimu státní služby. Změny nastaly v katalogu prací, v nařízení vlády a platových podmínkách a v úpravě minimální mzdy a zaručené mzdy. Publikace obsahuje rovněž příslušná ustanovení zákoníku práce. Všechny změny jsou vyznačeny tučně.
Objev podobné jako ÚZ 1536 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách (978-80-7488-577-8)
Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023: Katalog správních činností (978-80-7554-387-5)
Kniha - autor Ivan Tomší, 760 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Po dosti dlouhé době se v rukou zaměstnavatelů ve veřejných službách a správě a služebních úřadů ocitá publikace s ustanoveními upravujícími poskytování platu podle stavu platného k 1. 1. 2023, se zařazením všech prací a správních činností vykonávaných zaměstnanci a státními zaměstnanci do platových tříd, a poskytující další praktickou pomoc a orientaci formou komentářů k problematickým postupům při zařazování zaměstnanců nebo služebních míst do platových tříd. Katalog prací pro rok 2023 V publikaci se odráží změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Do knihy je tedy zahrnuta poslední úprava účinná od 1. 1. 2023. Přehled změn v aktuálním znění katalogu prací V katalogu prací ve veřejných službách a správě se...
Objev podobné jako Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023: Katalog správních činností (978-80-7554-387-5)
Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)
Elektronická kniha - autor František Alinče, 504 stran Zohledňuje změny ve veřejných službách a správě, které nastaly za dlouhou dobu, po kterou nebylo možno katalog upravovat, např. v sociálních službách, v elektronizaci veřejné správy, v dopravněsprávních agendách, ve správě kulturních zařízení, u zdravotnických povolání, ve vydávání průkazů, ve správě justice apod. Jsou doplněny věci dříve chybějící (datové schránky, kontaktní místa) včetně zcela nových povolání (interní auditor, manažer kvality). Vlastní znění katalogu doplňují komentáře a odkazy na navazující právní předpisy, jsou uváděny příklady zařazení do platových tříd a dále předpisy upravující platové poměry zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Kniha je platná i pro rok 2014, aktualizace je ke stažení na www.anag.cz. Detaily knihy: Autor: František Alinče Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-726-3614-3 Počet stran: 504
Objev podobné jako Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)
Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)
Elektronická kniha - autor Roman Zuzák, 176 stran Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi.
Objev podobné jako Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)
ÚZ č. 1626 - Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě 2025
Publikace pro rok 2025 obsahuje aktuální právní předpisy regulující odměňování zaměstnanců obcí, krajů, příspěvkových organizací, státních fondů, školských právnických osob a těch zaměstnanců státu, kteří nejsou v režimu státní služby. Změny nastaly v nařízení vlády o platových poměrech, v katalogu prací a v úpravě minimální mzdy a zaručené mzdy. Publikace obsahuje rovněž příslušná ustanovení zákoníku práce. Všechny změny jsou vyznačeny tučně.
Objev podobné jako ÚZ č. 1626 - Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě 2025
Virtuos 12V pro zákaznické displeje (HDB0017)
Napájecí zdroj pro zákaznické displeje 12V/1A ( pro LCD a VFD dipleje FL2024x a FV2029x ), 1A, LED dioda Adaptér napájí zákaznické displeje systému Virtuos jako originální příslušenství pro LCD a VFD zákaznické displeje. Adaptér je malý, a tak se vedle něj v prodlužovačce vejdou i ostatní zařízení s vlastními adaptéry. O přívodu energie informuje LED. Adaptér napájí zákaznické displeje systému Virtuos jako originální příslušenství pro LCD a VFD zákaznické displeje. Adaptér je malý, a tak se vedle něj v prodlužovačce vejdou i ostatní zařízení s vlastními adaptéry. O přívodu energie informuje LED. Parametry a specifikace:Určeno pro: LCD a VFD dipleje FL2024x a FV2029xVýstup: 12 V / 1 AVnější průměr konektoru: 5,5 mmVnitřní průměr konektoru: 2,1Polarita: + uvnitř, - vně konektoruDélka kabelu: 1 m
Objev podobné jako Virtuos 12V pro zákaznické displeje (HDB0017)
Aktualizácia II/1 2022 - Verejné obstarávanie (9771335612800)
Kniha - 192 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Novelizáciou Autorského zákona sa v zmysle smernice o autorskom práve stanovujú nové povinné výnimky z autorského práva a práv súvisiacich s autorským právom. Zároveň bolo potrebné rozšíriť a doplniť ustanovenia k existujúcej úprave obchodne nedostupných diel a na to nadväzujúcej problematike uzatvárania rozšírených hromadných licenčných zmlúv. Ďalej bolo potrebné vytvoriť nové právo súvisiace s autorským právom pre vydavateľov periodík, na základe čoho sa do časti Autorského zákona o právach súvisiacich s autorským právom pridáva nová – piata hlava s vymedzením náležitostí predmetného práva. Zákon súčasne zavádza nové povinnosti pre poskytovateľov on-line služieb zdieľania obsahu a upravuje tiež otázku zodpovednosti týchto subjektov za konkrétne spôsoby použitia autorskoprávne chráneného obsahu. V menšej miere sa vyžadujú zásahy do problematiky zmlúv, ako aj do vzťahov medzi nositeľmi práv a...
Objev podobné jako Aktualizácia II/1 2022 - Verejné obstarávanie (9771335612800)
Katalog prací ve veřejných službách a správě; Katalog správních činností 2025 - Ing. Ivan Tomší
Novelizované znění publikace poskytuje komplexní znění všech právních předpisů nebo jejich částí, které se týkají poskytování platu zaměstnancům ve veřejných službách a správě a státním zaměstnancům s aktuálním zařazením všech prací a správních činností vykonávaných zaměstnanci a státními zaměstnanci do platových tříd.Způsob zpracování publikacePublikace poskytuje orientaci formou komentářů k některým problematickým postupům při zařazování zaměstnanců nebo služebních míst do platových tříd. Důraz je položen na změny, ke kterým došlo v příslušných částech zákoníku práce a zákona o státní službě a v nařízeních vlády o platových poměrech zaměstnanců nebo státních zaměstnanců, o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností, od posledního vydání publikace.
Objev podobné jako Katalog prací ve veřejných službách a správě; Katalog správních činností 2025 - Ing. Ivan Tomší
Virtuos 5V/2A pro zákaznický displej (HDB0020)
Napájecí zdroj pro LCD USB zákaznické dipleje FL2024LB, pro RS-232 skenery čárového kódu CCD-MT9062, pro čtečky Virtuos HT-10, HT-350A, HT-850, HT-900 Spínaný přídavný napájecí adaptér pro RS-232 skenery čárového kódu Virtuos HT-10, HT-350A, HT-850, HT-900 připojené sériovým RS-232 kabelem. Používá se též v případech, kdy USB napájení přímo ze zařízení má nízkou úroveň, případně nestačí. Na zadní části zdroje najdete signalizační LED diodu, která usnadňuje případnou diagnostiku závad. Délka napájecího kabelu je 1,1 m. Klíčové vlastnostiVýstupní napětí: 5VVýstupní proud: max. 2ARozměry: 72 x 50 x 44 mmVnější průměr konektoru: 5,5 mmVnitřní průměr konektoru: 2,1 mmDélka konektoru: 12 mmVnitřní vodič +, vnější vodič -Hmotnost: 110 g
Objev podobné jako Virtuos 5V/2A pro zákaznický displej (HDB0020)
Pracovnělékařské služby - Jakub Tomšej
Toto třetí vydání reaguje na důležitá rozhodnutí soudů, ke kterým došlo od předchozího vydání. Text monografie je aktuální k datu 1. 1. 2020.
Objev podobné jako Pracovnělékařské služby - Jakub Tomšej
Slavík - Kristin Hannahová
Francie 1939. V tiché vesničce jménem Carriveau se Vianne Mauriacová loučí se svým manželem Antoinem, který byl povolán do zbraně. Vianne nevěří, že by skutečně mohlo dojít k válce, jenomže Němci vpadnou do Francie a země je rázem plná nepřátel, tanků a bojových letadel. Když se pak ve Viannině domě usadí německý kapitán, musí osamělá žena vycházet nepříteli vstříc, jinak přijde o vše. Bez jídla i naděje čelí nelehkým rozhodnutím, v nichž jde o život či smrt nejen její a jejích blízkých. Kristin Hannahová se narodila v roce 1960 v Kalifornii, od svých osmi let žila ve státě Washington. Chvíli pracovala v reklamní agentuře, poté studovala práva. Když jí maminka předpověděla, že se stane spisovatelkou, nevěřila jí, ale začala si dělat poznámky ke svému prvnímu vyprávění. Během těhotenství se k poznámkám vrátila, napsala první knihu a zanedlouho se stala profesionální spisovatelkou. Její román Cesta svatojánských mušek (2008, česky 2010) se stal nečekaným bestsellerem. Její poslední kniha, historický román Slavík, vyšel v roce 2015 a dočkal se nejen pochvalných recenzí, ale i obrovského nadšení čtenářské obce.
Objev podobné jako Slavík - Kristin Hannahová
Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4)
Kniha - autor Jan Stejskal; Helena Kuvíková; Beáta Mikušová Meričková; Veronika Linhartová, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie Teorie a praxe veřejných služeb shrnuje dosavadní poznatky dílčí vědní disciplíny (teorie ekonomiky veřejných služeb), která se oddělila v průběhu 20. století od ekonomiky veřejného sektoru, resp. veřejné ekonomie. Má za cíl přiblížit v logických souvislostech poznatky současné ekonomické teorie a výsledky vlastního výzkumu praxe veřejných služeb a přispět tak k rozvoji teorie ekonomiky veřejných služeb jako samostatné ekonomické dílčí vědecké disciplíny. Jednotlivé kapitoly přinášejí pohledy na ekonomiku veřejných služeb z hlediska různých disciplín. Právě tento multidisciplinární pohled je jedním z prvků přidané hodnoty celé monografie. Autoři se domnívají, že předkládaná monografie i na daném stupni zpracování a zobecnění procesů probíhajících ve veřejných službách bude přínosem pro rozvoj tak mladé vědecké disciplíny,...
Objev podobné jako Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4)
Management zákaznických řešení (978-80-271-0559-5)
Elektronická kniha - autor Vít Chlebovský, 128 stran Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve...
Objev podobné jako Management zákaznických řešení (978-80-271-0559-5)
Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Emil Vacík, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Stanislav Hájek, 384 stran Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na implementaci formulované strategie, kde přináší soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z praxe. Kniha se postupně věnuje strategickému řízení, řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů, dále se zaměřuje se na tvorbu, analýzu a hodnocení investičního a finančního plánu a zabývá se implementací a hodnocením strategie a strategickým controllingem. Neopomíjí ani řízení růstu, fúze a akvizice,...
Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)
Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 416 stran, česky ??Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci...
Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)
Tancuj, Matyldo - Petr Slavík
V dramatickém příběhu, inspirovaném osobními zážitky autorů, je Karel okolnostmi přinucen starat se o svou matku Matyldu, která onemocněla Alzheimerovou chorobou, a zároveň řešit narušené rodinné vztahy s ní i se synem Pavlem. Na první pohled bezvýchodná situace obrátila všem život naruby. Vyprávění o tom, jak se s touto výzvou vyrovnávají, v sobě nese nejen tragiku, ale i humor a především naději. Film Tancuj Matyldo patří k nejvýraznějším snímkům české kinematografie posledních let. Získal několik nominací na Ceny filmové kritiky i na cenu Český lev, z nichž dvě proměnil. Jeho knižní adaptace rozvíjí charaktery i vnitřní život postav a rozšiřuje příběh o nové motivy.
Objev podobné jako Tancuj, Matyldo - Petr Slavík
Plyšový ptáček zpívající slavík
WILD Republic, slavík, zpívající plyšový ptáčekPlyšový ptáček slavík zpívá, jako živý. Je vyroben z vysoce kvalitního a na dotek příjemného plyše. Rozměry: 15x10x10 cm Děti které si přejí mít doma živého ptáčka, budou určitě nadšeny. Budou mít ptáčka, který zpívá jako živý a dokonce se s ním budou moci i mazlit. obsahuje baterii, která vydrží cca dva tisíce stisknutí. Baterie nelze vyměnit. Dříve než dáte hračku dítěti, odstraňte visačku a uschovejte si ji.
Objev podobné jako Plyšový ptáček zpívající slavík
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu...
Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Medzinárodné právo verejné: Všeobecná časť (978-80-8168-316-9)
Kniha - autor Peter Vršanský; Jozef Valuch, 408 stran, slovensky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Peter Vršanský; Jozef Valuch, 408 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Publikácia „Medzinárodné právo verejné, všeobecná časť“ predstavuje modernú učebnicu, ktorá je nevyhnutným študijným materiálom každej právnickej fakulty a základom komplexného právnického vzdelania v oblasti medzinárodného práva. Prakticky orientovaná učebnica je určená študentom a pedagógom právnických fakúlt, ako aj odbornej vedeckej verejnosti a tiež každému, kto má o problematiku medzinárodného práva a s ňou súvisiacich otázok záujem. Zaoberá sa nielen otázkami tvorby, ale aj praktickou aplikáciou medzinárodného práva v súčasných medzinárodných vzťahoch. Vzhľadom na to ju využije každý, kto pôsobí v oblasti medzinárodného práva a politiky - diplomati, politici, sudcovia, advokáti, zamestnanci v štátnej správe aj pracovníci útvarov pre medzinárodné styky. Približuje všetky základné...
Objev podobné jako Medzinárodné právo verejné: Všeobecná časť (978-80-8168-316-9)
Tancuj, Matyldo (Defekt) - Petr Slavík
V dramatickém příběhu, inspirovaném osobními zážitky autorů, je Karel okolnostmi přinucen starat se o svou matku Matyldu, která onemocněla Alzheimerovou chorobou, a zároveň řešit narušené rodinné vztahy s ní i se synem Pavlem. Na první pohled bezvýchodná situace obrátila všem život naruby. Vyprávění o tom, jak se s touto výzvou vyrovnávají, v sobě nese nejen tragiku, ale i humor a především naději. Film Tancuj Matyldo patří k nejvýraznějším snímkům české kinematografie posledních let. Získal několik nominací na Ceny filmové kritiky i na cenu Český lev, z nichž dvě proměnil. Jeho knižní adaptace rozvíjí charaktery i vnitřní život postav a rozšiřuje příběh o nové motivy.
Objev podobné jako Tancuj, Matyldo (Defekt) - Petr Slavík
Slavíci (Kronika československé populární hudby) ()
Audiokniha MP3 - autor Martin Hrdinka, čte Martin Hrdinka Audiokniha s písničkamiJe neuvěřitelné, jakou sondu do našeho života přinášejí výsledky ankety Zlatý, později Český slavík. Mapujeme šedesátiletou historii této ankety popularity. Moderátor Martin Hrdinka představuje výsledky, nejúspěšnější interprety a hity jednotlivých ročníků, vypráví příběhy stálic i nováčků na nebi populární hudby. Jsou to vlastně malé dějiny československé populární hudby od roku 1962 až do současnosti.Každá kapitola připomíná nejpopulárnější zpěváky, zpěvačky a skupiny příslušného roku, důležité události u nás i ve světě a uzavírá ji píseň z té doby.
Objev podobné jako Slavíci (Kronika československé populární hudby) ()
Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi (978-80-571-0207-6)
Kniha - autor Juraj Tkáč; Miriam Slobodníková, 1080 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografia „Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi“ sumarizuje viaceré odporúčania a dobrú prax v rámci zeleného verejného obstarávania a usmerňuje slovenských verejných obstarávateľov a obstarávateľov pri využívaní ekologického hľadiska vo verejnom obstarávaní. Keďže vzhľadom na Environmentálnu stratégiu SR je vysoko pravdepodobné, že sa podiel zákaziek s environmentálnym hľadiskom bude na Slovensku výrazne zvyšovať, je práve táto monografia cenným pomocníkom pre každého verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, ktorý sa rozhodne vydať cestou zelených zákaziek. Dôležitosť tejto monografie vyzdvihuje aj fakt, že k využívaniu zeleného verejného obstarávania sa zaviazala aj vláda Slovenskej republiky práve jeho zavedením v štátnej a verejnej správe vrátane organizácií a podnikov ako povinného so zohľadnením dlhodobej ekonomickej návratnosti, ale aj...
Objev podobné jako Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi (978-80-571-0207-6)
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
Slavík ve zbytku noci - Václav Hons
Básnická sbírka SLAVÍK VE ZBYTKU NOCI je jubilejní, desátou knihou Václava Honse po jeho víceletém básnickém odmlčení (předchozí sbírky NU CO, LEDA ŽE, TAK JO, VYŽENEŠ DVEŘMI STĚHOVAVÉHO PTÁKA, VRÁTÍ SE OKNEM OKŘÍDLENÝ ŠAKAL, HODINOVÁ VĚŽ, ASKLÉPIOVI DEJTE KOHOUTA, KÁPNI BOŽSKOU a básnická poema VODNÍ HUDBA, věnovaná osobnosti Georga Friedricha Händela, vyšly v nakladatelství Radix v letech 2015 až 2018). V této nejnovější sbírce básník usilovně hledá nový výraz, novou strukturu veršů… ví dobře, že někde je (ale kde) nádherná báseň a hledá ho… mohou se ještě minout, zemětřesení se dotkne jen básníkova srdce a téměř nikdo jiný to nepozná. To hledání je jeho radost i úzkost, úzkost plná tmy a rozednívání… Je to jeho desátá kniha, je to jeho desatero… Věřme, že básník už našel klíč a nezapomene… Držme mu palce… ale i malíčky…
Objev podobné jako Slavík ve zbytku noci - Václav Hons
Karel Gott: 40 Slavíků (2 CD)
Jubilejní audio přehled fenomenálního počtu ocenění fenomenálního zpěváka! Ve světě podobnou situaci nenajdete: být čtyřicetkrát nejvýše umístěn v každoroční anketě popularity je na zápis do Guinessovy knihy rekordů. Karel Gott 2016: 40 Slavíků = 40 písní + 2 bonusy! Tato kompilace (výběr písní a zasvěcený text v bookletu Miloš Skalka) dokládá na čtyřiceti příkladech, proč je Karel Gott největší hudební ikonou u nás. Všechny songy jsou v originálních verzích, tedy s vůní doby vzniku. Ukazují stylové i aranžérské proměny repertoáru, vždy připraveného podpořit Gottův jedinečný hlas a interpretaci. Od Oči má sněhem zaváté přes Cestu rájem, Lásku bláznivou, Je, jaká je, Jdi za štěstím, Beatles, Krev toulavou, Pretty Woman, Být stále mlád, Když muž se ženou snídá nebo Sentiment až po Dál jedu si svou. Seznam písní: CD 1 1.Oči sněhem zaváté 2.Malá píseň 3.Cesta rájem (Crying In The Chapel) 4.C'est la vie 5.Lady Carneval 6.Láska bláznivá 7.Řekněte, odkud Vás znám 8.Když jsem já byl tenkrát kluk (Yesterday When I Was Young (Hier encore) 9.Kávu si osladím 10.Kdepak, ty ptáčku, hnízdo máš? 11.Nápoj lásky č. 10 12.Je jaká je (Sereno é) 13.Jsou svátky (Mandy) 14.Jdi za štěstím 15.Stokrát chválím čas (Sometimes When We Touch) 16.Jen se hádej (It's A Heartache) 17.Beatles 18.Ráno jedu dál 19.... a to mám rád 20.Lásko má (Unchained Melody) CD 2 1.Krev toulavá 2.Promoklý Donchuán 3.Cherchez la femme 4.Noční král (I Drove All Night) 5.Pretty Woman (Oh, Pretty Woman) 6.Být stále mlád (Forever Young) 7.Pokaždé (zavolám tě zpátky) 8.Jestli já tě budu mít rád 9.Nezapomínám (The Night We Met) 10.Už pohřbili mě stokrát 11.Kam tenkrát šel můj bratr Jan (All By Myself) 12.Má pouť (My Way) (fr. orig. Comme d' habitude) 13.Každý má svůj sen (Any Dream Will Do) 14.Když muž se ženou snídá 15.To je hezky 16.Sentiment (Try A Little Tenderness) 17.Dobré roky to jsou (It Was A Very Good Year) 18.Láska je nádhera (A Love So Beautiful) 19.Kluk s velkou vášní 20.Dál jedu si svou 21.Perfektní den 22.Země vstává
Objev podobné jako Karel Gott: 40 Slavíků (2 CD)
Plyšový ptáček se zvuky Slavík (092389195033)
Plyšák - vhodný pro děti od 3 let
Objev podobné jako Plyšový ptáček se zvuky Slavík (092389195033)
Strategické řízení podniku - Roman Zuzák - e-kniha
eBook: Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi.
Objev podobné jako Strategické řízení podniku - Roman Zuzák - e-kniha
Stroj na peníze II. (858-60-112-2019-1)
Elektronická kniha ze série Stroj na peníze, autor Ivo Toman, 78 stran Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je udržet jako své zákazníky. Následuje část, která Vám vyvrátí absolutně vše, čemu jste až doposud věřili. Má název Mýty našeho školství. Nakonec se dozvíte, jak poskytovat zákazníkům servis tak, aby se takzvaně recyklovali - opakovaně kupovali vaše výrobky.
Objev podobné jako Stroj na peníze II. (858-60-112-2019-1)
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Objev podobné jako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Medzinárodné právo verejné: Všeobecná a osobitná časť (978-80-571-0525-1)
Kniha - autor Ján Klučka, 536 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Štvrté,prepracované a doplnené vydanie učebnice Medzinárodné právo verejné (všeobecná a osobitná časť) predstavuje text, ktorý by mal v prevažnejmiere slúžiť na výučbu na právnických fakultách v Slovenskej republike. Celkomv šestnástich kapitolách sa autor pokúsil o prehľadnú analýzuvšeobecne platných inštitútov a noriem medzinárodného práva, ale tiež o zachytenie vývojových trendov, prípadne budúceho smerovania jeho pravidiel. Spôsob výkladu pravidiel medzinárodného práva v praxi približujú vybrané citácie rozhodnutí medzinárodných súdnych orgánov (Medzinárodného súdneho dvora, Stáleho dvora medzinárodnej spravodlivosti), pokiaľ môžu prispieť k lepšiemu poznaniu a orientácii čitateľa. Hoci sa učebnica zaoberá predovšetkým platnou medzinárodnoprávnou úpravou, vo vybraných oblastiach sa venuje aj problémom ich aplikácie, prípadne prekonaniu jej nedostatkov praxou štátov a medzinárodných...
Objev podobné jako Medzinárodné právo verejné: Všeobecná a osobitná časť (978-80-571-0525-1)
Verejné zdravotníctvo: História, súčasnosť, analýza, stratégia, rozvoj (978-80-89057-80-1)
Kniha - autor Cyril Klement, 432 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Kniha definuje stratégiu rozvoja verejného zdravotníctva v Slovenskej republike v strednodobom a dlhodobom horizonte. Vychádza zo základných služieb a funkcií verejného zdravotníctva, ktoré stanovila WHO vo svojich odporúčaniach pre strednú Európu a odzrkadľuje základné potreby verejného zdravotníctva. Tento strategický dokument popisuje doménové oblasti činnosti verejného zdravotníctva, strategické ciele, spôsob dosiahnutia strategických cieľov a hlavné funkcie, ktorými verejní zdravotníci budú napĺňať tieto ciele. Zároveň určuje smerovanie politiky ÚVZ SR, MZ SR a vlády SR na dosiahnutie cieľov v oblasti verejného zdravia. Odborníkov určite zaujme aj kapitola Efektívnosť investícií do verejného zdravotníctva. Kniha po prvýkrát na Slovensku uvádza aj preklad Generálneho zdravotníckeho normatívu z roku 1770, jeden z významných reformačných zákonov Márie Terézie, ktorý sa stal základom...
Objev podobné jako Verejné zdravotníctvo: História, súčasnosť, analýza, stratégia, rozvoj (978-80-89057-80-1)
Průvodce domácí péčí: pro ty, kteří péči zvažují / pro ty, kteří ji poskytují (978-80-88126-90-4)
Kniha - autor Karolína Pochmanová, 52 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové podstatně rozšířené vydání velmi užitečné a oblíbené brožury přináší komplexní, přehledné, stručné a jasné informace pro všechny, kdo doma pečují o nemocného člověka. Věnuje se všem praktickým aspektům péče o nemocného, úpravě bytu, aby byl vhodný pro péči, přehledně představí zdravotní a kompenzační pomůcky a udělá jasno ve spletité problematice systému sociální a zdravotní péče včetně nově aktualizovaných zdrojů a kontaktů.
Objev podobné jako Průvodce domácí péčí: pro ty, kteří péči zvažují / pro ty, kteří ji poskytují (978-80-88126-90-4)
Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících Komentář (978-80-7357-662-2)
Kniha - autor Daniela Kovalčíková; Jan Štandera, 236 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Hlavním účelem vydání Komentáře je vysvětlit zcela novou právní úpravu veřejných služeb v přepravě cestujících v drážní a silniční dopravě a přiměřeně i ve vnitrozemské vodní plavbě. Evropská unie po téměř čtyřiceti letech přijala novou právní úpravu pro oblast veřejných služeb v železniční a silniční dopravě – nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007. I když toto nařízení platí přímo, v ČR byl v návaznosti na něj připraven a schválen nový zákon o veřejných službách v přepravě cestujících, jehož cílem byla komplexní úprava veřejné dopravy v jednom právním předpisu. Zákon vedle adaptace nařízení komplexně upravuje veřejnou dopravu a stanovuje podmínky pro liberalizaci trhu veřejné dopravy. Komentář se proto zaměřuje na právní úpravu postavení jednotlivých orgánů při zajišťování veřejných služeb ve veřejné dopravě (stát, kraje a obce), proces nabídkového...
Objev podobné jako Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících Komentář (978-80-7357-662-2)
Jan Slavík - Příběh zakázaného historika - Jaroslav Bouček
Monografie představuje v současnosti pozapomenutého historika, který byl za první republiky kritizován z obou stran politického spektra a po roce 1948 definitivně umlčen. Historik Jan Slavík (1885-1978) patřil mezi nejvýraznější osobností českého dějepisectví v meziválečném období. Od mládí se věnoval problematice slovanských, především ruských dějin, roku 1925 se stal ředitelem Ruského historického zahraničního archivu při ministerstvu zahraničí. Jeho studie založené na srovnání ruské revoluce s průběhem a výsledky předcházejících revolucí se staly trvalým obohacením historické vědy. Podnětný Slavíkův přístup se projevil zejména v nejúspěšnějších knihách Lenin (1934) a Leninova vláda (1935). Ruské revoluci věnoval Slavík i obsáhlou publicistickou činnost.Zároveň Slavík jako nejvážnější oponent svého učitele Josefa Pekaře a kritik pozitivistické faktografičnosti Gollovy školy z pozic sociologického výkladu dějin, který podal Max Weber a u nás T. G. Masaryk, výrazně zasahoval do otázek smyslu a pojetí českých dějin, zejména husitství.Jako temperamentní publicista Slavík často zasahoval do politických otázek. V třicátých letech vystupoval proti nastupujícímu fašismu a hájil čs. politiku před výpady Henleinovy strany, po II. světové válce protestoval proti zavádění nových totalitních metod, což mu vyneslo zatčení v únoru 1948 a dlouhodobé umlčení, které trvalo, s výjimkou období Pražského jara, až do jeho smrti.
Objev podobné jako Jan Slavík - Příběh zakázaného historika - Jaroslav Bouček
Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)
Elektronická kniha - autor Tomáš Petřík, 736 stran Nové vydání je zcela aktualizováno a výrazně rozšířeno zejména o moderní procesní, hodnotové, zákaznicky a tržně orientované firemní řízení včetně ABC/ABM, o problematiku oceňování a odvozování hodnoty firem a organizací a o interaktivní plánování i rozpočtování. Díky prezentování nejmodernějších přístupů, šíři záběru a mimořádné praktičnosti nemá publikace na trhu konkurenci. Je určena pro finanční a ekonomické manažery, auditory, účetní profesionály, finanční analytiky, bankovní specialisty, studenty. Autor vysvětluje podstatu, úlohu, použití a nezbytnost manažerského účetnictví v ekonomickém a finančním řízení firmy, a to na provozní, taktické i strategické úrovni. Důraz klade na těsný vztah manažerského účetnictví a tvorbu efektivních a hodnototvorných řídících rozhodnutí zhodnocujících konkurenčně organizaci jako celek. Text je doplněn rozsáhlými souvisejícími přílohami a finančními tabulkami, obsahuje též...
Objev podobné jako Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)
Šlabikár multi level marketingu
Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...
Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu
Absolutní základy moderního marketingu
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...
Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Na cestách se slavíkem - Jiří Krušina - e-kniha
eBook: Desítky dosud nepublikovaných zážitků a fotografií z cest s nejpopulárnějším středoevropským zpěvákem.Knihu Na cestách se slavíkem tvoří ji desítky dosud nepublikovaných zážitků a fotografií z cest s nejpopulárnějším středoevropským zpěvákem. Skutečné a nezkreslené příběhy zachycují slavíka v různých situacích. Čtenářům odhalují morální a lidské vlastnosti umělce.Autor jako novinář a fotograf zpěváka doprovázel v posledních deseti letech nejen po tuzemských, ale též zahraničních koncertech (včetně USA a Ruska). V knize popsal nejsilnější, nejzajímavější a jedinečné situace, které po boku slavíka prožil.
Objev podobné jako Na cestách se slavíkem - Jiří Krušina - e-kniha
Slavíci - kronika československé populární hudby (MP3-CD) - audiokniha
Audiokniha Slavíci - kronika československé populární hudby - Audiokniha s písničkami čte Martin Hrdinka. Celkem 7 hodin, 17 minut. Je neuvěřitelné, jakou sondu do našeho života přinášejí výsledky ankety Zlatý, později Český slavík. Mapujeme šedesátiletou historii této ankety popularity. Moderátor Martin Hrdinka představuje výsledky, nejúspěšnější interprety a hity jednotlivých ročníků, vypráví příběhy stálic i nováčků na nebi populární hudby. Jsou to vlastně malé dějiny československé populární hudby od roku 1962 až do současnosti. Každá kapitola připomíná nejpopulárnější zpěváky, zpěvačky a skupiny příslušného roku, důležité události u nás i ve světě a uzavírá ji píseň z té doby.Účinkují: Waldemar Matuška,Eva Pilarová,Karel Gott,Petr Novák,Marta Kubišová,Jiří Korn,Naďa Urbánková,Helena Vondráčková,Hana Zagorová,Petr Rezek,Petra Janů,Václav Neckář,Miro Žbirka,Stanislav Hložek,Petr Kotvald,Iveta Bartošová,Petr Sepeši,Dalibor Janda,Lucie Bílá,Janek Ledecký,Daniel Hůlka,Martin Maxa,Petr Muk,Petr Kolář,Ewa Farna,Xindl X,Marek Ztracený Hudební skupiny: Katapult, Turbo, Kabát, Chinaski, Slza
Objev podobné jako Slavíci - kronika československé populární hudby (MP3-CD) - audiokniha
Rubáš pro slavíka (978-80-267-1063-9)
Kniha - autor P.D. Jamesová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Během lékařského výcviku ve Slavičím domě zemře mladá ošetřovatelka. Další dívka umírá brzy nato za stejně záhadných okolností. Mohlo se jednat o nešťastné náhody, ale inspektor Dalgliesh je přesvědčen, že ve Slavičím domě řádí vrah.
Objev podobné jako Rubáš pro slavíka (978-80-267-1063-9)
Slávik v hrsti (978-80-551-7860-8)
Kniha - autor Samantha Youngová, 400 stran, slovensky, pevná s přebalem lesklá Kedysi bola Skylar Finchová speváčkou úspešnej poprockovej kapely. Sláva ju však neurobila šťastnou. Roky života v klamstve vyvrcholili rodinnou tragédiou a Skylar zmizla z očí verejnosti. Teraz prespáva v stane na cintoríne a nikým nespoznaná si zarába na živobytie spevom v uliciach Glasgowa. Tam si ju všimne Killian O’Dea, ambiciózny manažér nahrávacej spoločnosti. Je rozhodnutý firmu presláviť a v tom mu má pomôcť mladá bezdomovkyňa. Skylar s ním odmietne spolupracovať, no keď zakúsi odvrátenú tvár života na ulici, nemá na výber. Postupne sa medzi nimi vytvorí puto, lenže Skylar nestojí o kariéru, do ktorej ju núti. Talentovanú speváčku časom dostihne minulosť a Killian stojí pred rozhodnutím, ktoré ho môže pripraviť o všetko. Buď sa vzdá sebeckých pohnútok a zničí všetko, pre čo tvrdo pracoval, alebo stratí ženu, ktorá preňho znamená viac, než by čakal.
Objev podobné jako Slávik v hrsti (978-80-551-7860-8)
Když zpívá slavík (978-80-279-0796-0)
Elektronická kniha - autor Suzanne Kelman, 432 stran, česky Když plachá Judy Morganová dokončí studium fyziky na univerzitě v Cambridge, sní o tom, že se jí podaří změnit svět k lepšímu. Mezitím se krásná a geniální mladá židovská herečka Hedy Kieslerová rozhodne uprchnout z milovaného Rakouska, změní si jméno na Hedy Lamarr a riskuje vše, aby se dostala do Ameriky, co nejdále od nacistické hrozby. Poté, co se obě ženy setkají v předválečném Londýně, vznikne mezi nimi silné přátelství, navíc objeví společnou vášeň pro vědu a vynálezy. Začíná válka, kterou si nikdo nedokázal představit ani v nejhorších nočních můrách, a Hedy i Judy vědí, že musí spojit své síly a jednat hned…
Objev podobné jako Když zpívá slavík (978-80-279-0796-0)
Medvěd a slavík (978-80-758-5123-9)
Elektronická kniha - ze série Trilogie zimní noci, autor Katherine Arden, 344 stran, česky Atmosférický a okouzlující román, v němž není nouze o dobrodružství, připomene mnohým čtenářům ta nejlepší díla Neila Gaimana. Ve vesnici na okraji divočiny severního Ruska, kde po většinu měsíců v roce panuje zimní, zasněžené počasí a kde neustále vane chladný, až mrazivý vítr, vypráví postarší dáma shromážděným dětem legendy a pohádky o čarodějnictví, folklóru a Zimním králi – kouzly a čárami prodchnuté příběhy ze starých dob, jimiž zdejší církevní autority sice opovrhují, ale z myslí lidí je nikdy nevymažou. Pro mladou a divokou Vasju však tato vyprávění nejsou vymyšlená. Vidí totiž duchy, kteří střeží její domov, stejně jako rostoucí síly černé magie, které se skrývají v okolních lesích.
Objev podobné jako Medvěd a slavík (978-80-758-5123-9)
Když zpívá slavík (978-80-279-0796-0)
Kniha - autor Suzanne Kelman, 432 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Když plachá Judy Morganová dokončí studium fyziky na univerzitě v Cambridge, sní o tom, že se jí podaří změnit svět k lepšímu. Mezitím se krásná a geniální mladá židovská herečka Hedy Kieslerová rozhodne uprchnout z milovaného Rakouska, změní si jméno na Hedy Lamarr a riskuje vše, aby se dostala do Ameriky, co nejdále od nacistické hrozby. Poté, co se obě ženy setkají v předválečném Londýně, vznikne mezi nimi silné přátelství, navíc objeví společnou vášeň pro vědu a vynálezy. Začíná válka, kterou si nikdo nedokázal představit ani v nejhorších nočních můrách, a Hedy i Judy vědí, že musí spojit své síly a jednat hned…
Objev podobné jako Když zpívá slavík (978-80-279-0796-0)
Podívejte se také
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Smolík Jakub: Live Hybernia - CD (9023302213)
- Hübner Jakub: Jsou Vánoce! - CD (MM202112)
- Astrologie vztahů: Jak pochopit a zlepšit vztahy ve vašem životě (978-80-264-2408-6)
- Sport, výkon a metafyzika: aneb jak proměnit „práci“ ve hru a úsilí v medaile (978-80-204-3288-9)
- Vztahy a nástrahy ve školní třídě: Jak si poradit se třídou (978-80-7496-391-9)
- Úrazy ve sportu a jak jim předcházet: taping, první pomoc, rehabilitace (978-80-271-0757-5)
- Půda ve zdravé zahradě: Jak zkvalitnit půdu a získat bohatší sklizeň (978-80-242-7989-3)
- Pařížanky: Jak žily, milovaly a umíraly ženy Paříže ve 40. letech (978-80-906996-4-9)
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Týdenní diář 2023 Jakub Tora kapesní Pudrová
- Týdenní diář 2023 Jakub Tora kapesní Růžová
- Smolík Jakub: Koncert v kostele - DVD (526525)
- Orlinski Jakub Józef: Anima Aeterna - CD (9029674390)
- 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)