Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra

Avii S/CS-92 Me 262 v československém letectvu autora M.Irry. Publikace popisuje zkoušky, výrobu a nasazení německého proudového stíhače Messerschmitt Me 262 v československém letectvu po roce 1945. Publikace je doplněna unikátními dobovými fotografiemi, barevnými fotografiemi dochované Avie S-92, vzpomínkami letců, kteří na S-92 létali. Nechybí barevné bokorysy obou verzí.

Podívejte se také Miroslav Šašek (978-80-242-7362-4)

cena 133.0 Kč
Detail

Aero C-4/104 v československém letectvu - Miroslav Irra

Československá bezlicenční kopie německého elementárního cvičného letounu Bücker Bü 131 „Jungman“, vyráběná po označením Aero C-4/104 a známá u nás pod přezdívkou „Bikr“, je jednou z legend období poválečné výstavby čs. vojenského letectva. Základům leteckého řemesla se na něm do léta 1951 vyučilo v LVA min. 300 pilotů – budoucích důstojníků, z nichž většina posílila kádr velitelského sboru čs. letectva v době jeho masivní výstavby v letech 1951-1953. Dlužno ovšem poznamenat, že mnozí byli po únoru 1948 shledáni politicky nevyhovujícími a vystaveni perzekucím od vyhození z armády po věznění po vykonstruovaných soudních procesech. Kromě toho sloužil u LU ve výcviku pilotů – podůstojníků, u cvičných letek a leteckých pluků, kde byl využíván k přezkušování pilotů, výcviku v létání podle přístrojů, nácviku akrobacie, kurýrním letům apod. Jeho kariéra ve vojenském letectvu sice trvala jen přibližně osm let, ale ti, kdož na něm začínali kariéru vojenského pilota, vzpomínají dodnes. I poté ještě poskytl mnoho krásných zážitků sportovním pilotů Svazarmu, kam byly po r. 1950 zbylé letouny předávány. Mnozí ještě dnes vzpomínají na polétání s „Bikrem“, na vítr šlehající do tváře jako ve slavných stíhačkách I. světové války. Mnozí další také dodnes litují, že si s ním již nestihli zalétat. Vzpomeňme proto službu „Bikra“, tohoto dvojplošného reliktu „zlaté éry letectví“ v čs. vojenském letectvu, i my.

Podívejte se také Michelin Primacy 4+ 235/55 R18 XL FR 104 V (629881)

cena 127.0 Kč
Detail

AERO 41 MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra

Publikace navazuje na AERO č.38 a č.39 MiG-21F-13 1. a 2.díl. První verzí tohoto letounu, která byla zavedena do služby v československém letectvu, byla právě verze MiG-21F-13, jejiž nástup byl významným mezníkem v historii našeho letectva, neboť právě tento letoun umožnil našim pilotům překonat bariéru dvojnásobné rychlosti zvuku. Publikace se věnuje výzbroji našich MiGů a dokumentuje vyrobené licenční stroje.

Podívejte se také Miroslav Horníček na obrazovce

cena 90.0 Kč
Detail

„Čtrnáctka” Iljušin Il-14/Avia Av-14 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra

Ve druhé polovině 50. let nastoupil v ČSR nový typ sovětské konstrukce, Iljušinův Il-14, ve své době nesporně stroj světové úrovně, který v našich podmínkách dodnes drží primát největšího u nás vyráběného letounu. Tato licenční výroba probíhala v pražské továrně Avia v letech 1955 až 1960 a dala vzniknout 203 letounům pro tuzemské provozovatele. Publikace podrobně popisuje službu v československém vojenském letectvu.

Objev podobné jako „Čtrnáctka” Iljušin Il-14/Avia Av-14 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra

cena 715.0 Kč
Detail

Dakota a Líčko - Douglas C-47 a Lisunov Li-2 v československém vojenském letectvu - 2. díl - Miroslav Irra

Douglas DC-3 je nespornou legendou v oblasti letecké civilní, ale zejména vojenské dopravy. Dakotou se však stal až v průběhu své vojenské služby jaksi dodatečně a vlastně v naprostém rozporu s původním typovým označením. 2.díl publikace navazuje na historii popsanou v AERU č.52 a popisuje službu tohoto stroje spolu s jeho sovětskou licenční verzí Lisunov Li-2 v našem letectvu.

Objev podobné jako Dakota a Líčko - Douglas C-47 a Lisunov Li-2 v československém vojenském letectvu - 2. díl - Miroslav Irra

cena 90.0 Kč
Detail

AERO 99 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra

Aero č.99 navazuje na AERA č.94 a č.97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. a 2.díl. Publikace popisuje akrobatické skupiny čs. letectva létající na strojích MiG-15bis. Označování letounů podle útvarů. Letecké nehody a soupis ztracených letounů. Vše doplněno množstvím fotografií.

Objev podobné jako AERO 99 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra

cena 163.0 Kč
Detail

AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra

Publikace navazuje na AERO č.94 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. díl. Popis verze MiG-15bis, detailní soupis všech MiG-15bis dovezených ze SSSR a vyrobených v ČSR. Popis dalších verzí MiG-15bis – MiG-15bisT, MiG-15bisR a MiG-15bisSB. V závěru publikace přílohy, Výroba MiG-15bis celkem, Osnova bojové přípravy pilotů MiG-15bis, Letouny MiG-15bis čs. letectva zachované po vyřazení ze služby, Konec bisů 4. Letky 1.slp, Záchrana bisu č.3669, Záchrana bisu č.3841

Objev podobné jako AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra

cena 163.0 Kč
Detail

Letouny Junkers v československém letectvu - Miroslav Irra

Po skončení války se množství letounů Junkers v různém stadiu devastace nacházelo roztroušeno po celé Evropě, včetně území obnovené Československé republiky. Využití části tohoto technického potenciálu se tedy přímo nabízelo, a v rámci výstavby poválečného čs. letectva se tak i stalo. Podívejme se tedy na osudy Junkersů ve službách našeho letectva po 2. světové válce.

Objev podobné jako Letouny Junkers v československém letectvu - Miroslav Irra

cena 90.0 Kč
Detail

AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část - Miroslav Irra

"Síbl", neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28.

Objev podobné jako AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část - Miroslav Irra

cena 145.0 Kč
Detail

AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl - Miroslav Irra

S nástupem moderní techniky, která kladla na pilota čím dál tím větší nároky, narůstal problém zajištění letounů, které by se co nejvíce přibližovaly svými vlastnostmi bojovému stroji, na který měli cvičení piloti přejít. Nejlogičtějším řešením byla dvoumístná cvičná verze bojového stroje. V případě verzí stíhacích MiG-21 to byly v našem letectvu MiGy-21U/US/UM. Publikace popisuje ve dvou dílech jejich službu.

Objev podobné jako AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl - Miroslav Irra

cena 127.0 Kč
Detail

AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl - Miroslav Irra

Období let 1951 – 1961 bylo pro pokračování historie Zvolenského leteckého pluku zvoleno záměrně. Je totiž významné přechodem na proudovou leteckou techniku a zároveň tím, že pluk byl od roku 1952 do roku 1961 součástí 1. lsd/sld. Rok 1951 přinesl převratné změny. Probíhaly přípravy na hromadné přezbrojení letectva proudovou technikou. K tomuto úkolu byla určena celá 3. ld, u jejíchž pluků proběhl pečlivý kádrový výběr pilotů pro přeškolení. Samozřejmým předpokladem, kromě pilotních schopností, byla naprostá oddanost KSČ, lidově demokratickému zřízení a SSSR. Od února 1951 působilo na letišti Mladá „Výcvikové středisko určené k přeškolování na proudová letadla“, reorganizované dnem 1.6.1951 na „Proudové výcvikové středisko letectva“. Právě zde se mělo rodit československé proudové letectvo. 1. lp se ještě zúčastnil květnové vojenské přehlídky v Praze dne 6.5.1951 k výročí osvobození Československa Rudou armádou. Letecká část byla pojata vskutku velkolepě za účasti více než 200 letounů, které měly defilovat nad letenskou plání současně s pochodujícími útvary pěchoty a dalších pozemních zbraní. V den přehlídky právě v čase zahájení vzletu jednotlivých skupin se však přes Prahu hnala silná přeháňka se sněhem a nízkou oblačností. Formace sice vzlétly, ale v nepříznivých podmínkách se věci odvíjely jinak než bylo plánováno. Při tehdejším stavu radiotechnického zabezpečení řízení letového provozu bylo zázrakem, že za daných povětrnostních podmínek přehlídka neskončila ještě hůře. Po přehlídce se vybraný personál pluku spolu s 5. a 8. lp přemístil během května - června 1951 z dosavadních posádek do Mladé, kde bylo pak zahájeno teoretické a poté i praktické přeškolení na sovětské proudové letouny MiG-15, v čs. letectvu značené S-102. Dosavadní výzbroj, letouny S-199 a zbývající personál byl přesunut na plzeňské letiště Bory, s určením pro nově založený 18. lp. Jako první zahájil přeškolení již v květnu 1951 8. lp, personál vybraný pro 5. lp jej následoval během června, poté zahájil nově postavený 11. lp a 23.7.1951 zahájil přeškolení 1. lp. Proudová éra začala.

Objev podobné jako AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl - Miroslav Irra

cena 163.0 Kč
Detail

Focke-Achgelis Fa 223 - Miroslav Irra

Tento létající aparát je bezesporu možné přiřadit mezi poválečné „unikáty“ provozované čs. vojenským letectvem. Je sice dostatečně známo, že v ČSR létaly po válce dva exempláře tohoto dvourotorového vrtulníku, takže striktně vzato nešlo doslova o unikát, nicméně vojenské letectvo provozovalo do konce roku 1950 jen jediný. Snad každý jen trochu zasvěcený fanda historie vojenského letectví jistě dobře ví, že Fa 223 byl vrtulník vzniklý v době války u německé firmy Focke-Achgelis. Dne 14.10.1923 založili v Brémách pánové Heinrich Focke, Georg Wulf a Werner Neumann společnost Bremer Flugzeugbau AG, krátce po vzniku přejmenovanou na Focke-Wulf Flugzeugbau AG. Ve 30. letech se firma postupně přeorientovala na výhradně vojenský program, z něhož největší proslulosti dosáhl stíhací Fw 190, námořní průzkumný Fw 200 a průzkumný Fw 189. Během války se firma stala jedním z nejvýznamnějších německých leteckých výrobců, v r. 1944 u ní pracovalo na 30 000 osob. Po válce existovala do r. 1964, kdy se sloučila s Weser Flugzeugbau Gmbh do firmy Vereinigte Flugtechnische Werke a po dalších fůzích se zařadila mezi předchůdce nynějšího Airbusu. Publikace se věnuje vývoji Fa 223 a jeho zkouškám v poválečném Československu.

Objev podobné jako Focke-Achgelis Fa 223 - Miroslav Irra

cena 90.0 Kč
Detail

„ČÁP“ Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 2.díl - Miroslav Irra

Do roku 1951 vkročilo čs. letectvo pod dojmem války v Koreji a očekávání možného válečného konfliktu i v Evropě. Tento rok byl ve znamení zahájení přechodu na reaktivní leteckou techniku, konkrétně sovětské letouny MiG-15 (u nás S-102). Tím je dán rámec pro uplatnění K-65 v roli kurýrního letounu u velitelských rojů divizí a pluků. Publikace navazuje na 1. díl, který vyšel v AERU č. 22. Text je doplněn tabulkami, množstvím dobových fotografií a bar. bokorysy.

Objev podobné jako „ČÁP“ Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 2.díl - Miroslav Irra

cena 90.0 Kč
Detail

ČÁP Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 1.díl - Miroslav Irra

Jedním z výrazných typů, převzatých z výzbroje poražené Luftwaffe, byl víceúčelový letoun Fieseler Fi 156 německé firmy Gerhard Fieseler Werke GmbH se sídlem v Kasselu, jehož výroba byla od r. 1943 zavedena v tehdejší Továrně na letadla Beneš – Mráz v Chocni a jehož výroba pokračovala i po obnovení Československé republiky pod označením K-65 Čáp. Publikace ve dvou dílech popisuje službu v našem letectvu.

Objev podobné jako ČÁP Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 1.díl - Miroslav Irra

cena 90.0 Kč
Detail

AERO č.16/124 Aero L-29 „Delfín“ - 2.díl - Miroslav Irra

AERO č.16Aero L-29 „Delfín“ 2.dílPojem „delfín“ má zřejmě většina populace naší země spojen s inteligentním kytovcem dobráckého vzezření, na první pohled budícího dojem veselého a věčně se smějícího tvora. Ne tak bývalí aktivní vojenští piloti i letečtí fandové, u nich tento pojem jednoznačně představuje cvičný proudový letoun Aero L-29 „Delfín“, jehož ladné a elegantní tvary skutečně evokují představu onoho populárního mořského savce. Tento letoun drží v našich podmínkách doslova neotřesitelný primát z hlediska počtu vyrobených strojů, do ukončení výroby v r. 1973 vzniklo celkem 3 665 letounů tohoto typu, což je v této kategorii letadel světový unikát.Publikace navazuje na AERO č.15 L-29 Delfín 1.dílPublikace má formát A4, celobarevná na kvalitním křídovém papíře, vazba V2, 36 stran, množství barevných foto i detailů a historických černobílých foto, barevné bokorysy.

Objev podobné jako AERO č.16/124 Aero L-29 „Delfín“ - 2.díl - Miroslav Irra

cena 133.0 Kč
Detail

SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)

Kniha - autor Jiří Vlach, 216 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace přibližuje jeden z nosných typů našeho vojenského letectva období let 1964-1999 ve fotografii. Kniha je určená nejen lidem, kteří letoun létali a obsluhovali, ale i leteckým fandům a modelářům, kteří zde naleznou spoustu detailů.

Objev podobné jako SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)

cena 265.0 Kč
Detail

Výzbroj čs.vojenského letectva 1945-1950 1.díl - Miroslav Irra

Kniha se zabývá problematikou související s řešením otázek vyzbrojení čs. vojenského letectva v procesu jeho poválečné obnovy po roce 1945. Zabývá se také procesem přezbrojení čs. letectva trofejní technikou, k němuž nakonec došlo po neúspěšných pokusech o získání potřebného leteckého materiálu na Východě i Západě. Nakonec kniha prezentuje v podstatě inventuru letadel čs. letectva v letech 1945-1950 v kategoriích cvičné, dopravní a kurýrní letouny. Bitevní, lehké bombardovací, stíhací letouny, vrtulníky, kluzáky a větroně budou předmětem II. dílu.

Objev podobné jako Výzbroj čs.vojenského letectva 1945-1950 1.díl - Miroslav Irra

cena 357.0 Kč
Detail

Výzbroj čs. vojenského letectva 1945-1950 - 2.díl - Miroslav Irra

Kniha navazuje na I. díl vydaný v roce 2015 prezentací letadel čs. letectva, nezahrnutých v I. dílu, tedy letounů bitevních, lehkých bombardovacích, stíhacích, dále vrtulníků, kluzáků a větroňů. Kniha se dále zabývá problematikou kamufláže a markingu letecké techniky čs. letectva ve sledovaném období, rovněž podává souhrnný přehled výzbroje letadel čs. letectva, tedy hlavňových zbraní, leteckých pum, leteckých raket (ty byly ve sledovaném období spíše ve stadiu zkoušek trofejního materiálu a pokusů o vlastní vývoj). V závěrečné části se kniha zabývá průběhem a výsledky zkoušek trofejních zbraní - řízené pumy PC 1400FX a řízené střely Hs 293A. Kniha obsahuje: Letadla bojová: bitevní, lehká bombardovací a stíhací Vrtulníky, kluzáky a větroně Kamufláž a marking letadel Výzbroj letadel

Objev podobné jako Výzbroj čs. vojenského letectva 1945-1950 - 2.díl - Miroslav Irra

cena 357.0 Kč
Detail

MiG-21MF v čs. a českém letectvu 2.díl - Miroslav Irra

V roce 2020, uplyne 15 let od ukončení služby MiGu-21 ve Vzdušných silách Armády České republiky, a tím zároveň skončilo i 54 let trvající působení letounů konstrukčního označení MiG v bývalém Československu a České republice. Práce navazuje na 1.díl publikovaný v AERU č.63

Objev podobné jako MiG-21MF v čs. a českém letectvu 2.díl - Miroslav Irra

cena 142.0 Kč
Detail

AEROmodel 8 - Aero C-3B ( Siebel Si 204)

Obsahuje vystřihovací papírový model cvičného a bombardovacího letounu československého letectva Aero C-3B v měřítku 1/48. „Síbl“, neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28. Éra „síblů“ v čs. letectvu trvala něco málo přes deset let, během nichž tyto bezesporu elegantní, byť v r. 1955 již poněkud archaické stroje, poctivě a neúnavně sloužily nejen za slunných dnů, ale i v noci a za ztížených povětrnostních podmínek.

Objev podobné jako AEROmodel 8 - Aero C-3B ( Siebel Si 204)

cena 108.0 Kč
Detail

Směr Model Kit 0936 letadlo – Aero C-3 A/B (8594877009362)

Model letadla - plastový, měřítko 1 : 72, vojenské letadlo, realistické provedení, 69 dílků, délka 16,6 cm, model a samolepky součástí balení, vhodný od 8 let S plastovými modely od tradičního českého výrobce hraček Směr si můžete sami sestavit oblíbené modely letadel či lodí. Propracované modely se vyznačují vysokou kvalitou a podobou reálné předloze. Při sestavování modelů si užijí mnoho zábavy malí i velcí. Modely jsou vhodné pro děti od 8 let. Klíčové vlastnostikvalitní model od tradičního českého výrobce hračekpropracované detailyvěrnost reálné předlozedoporučený věk od 8 letmodel letadla Aero C-3 A / Bměřítko 1:72 Letadlo Aero C-3Plastový model letadla Aero C-3 A / B se skládá z 69 dílků a je vyroben v měřítku 1:72. Složený model měří 16,6 cm na délku a 29,5 cm na šířku. Jedná se o slepovací stavebnici. Balení obsahuje seznam doporučených barev pro konkrétní letadlo, samolepky včetně...

Objev podobné jako Směr Model Kit 0936 letadlo – Aero C-3 A/B (8594877009362)

cena 289.0 Kč
Detail

Lamart LT7040 mlýnek na maso č. 5 Aero

Mlýnek na maso je nepostradatelným pomocníkem v každé kuchyni. Je vyroben z litiny a doplněn rukojetí, která je v kombinaci se dřevem. S 1 diskem, na okraj stolu se připevňuje šroubem.

Objev podobné jako Lamart LT7040 mlýnek na maso č. 5 Aero

cena 599.0 Kč
Detail

Lamart LT7041 mlýnek na maso č. 8 Aero

Mlýnek na maso je nepostradatelným pomocníkem v každé kuchyni. Je vyroben z litiny a doplněn rukojetí, která je v kombinaci se dřevem. S 1 diskem, na okraj stolu se připevňuje šroubem.

Objev podobné jako Lamart LT7041 mlýnek na maso č. 8 Aero

cena 649.0 Kč
Detail

Lamart Mlýnek na maso č. 8 AERO LT7041 (LT7041)

Mlýnek na maso - ruční, velký plnící otvor, na mletí, hrubost mletí 8 mm, velikost mlýnku 19, materiál hliník, rozměry 20,5 × 19 × 7,5 cm (V׊×H), hmotnost 2 kg, stříbrná barva Vsaďte na klasiku a pořiďte si ruční mlýnek na maso Lamart AERO LT7041 (č. 8). Ruční, šnekový mlýnek představuje ideální nástroj pro rychlé a snadné pomletí různého druhu masa. Rychle však zjistíte, že jde o mnohem všestrannější kuchyňské náčiní a kromě výroby mletého masa ho můžete využít také na mletí hub, zeleniny apod. Mlýnek je vyrobený z kvalitní litiny a je vybavený klasickým upínacím mechanismem. Po použití ho velice jednoduše rozeberete kvůli jeho údržbě a po oschnutí jednotlivých dílů zase složíte dohromady. Mletí vám zpříjemní klička vybavená dřevěným madlem, které vám dobře padne do ruky. Klíčové vlastnosti ručního mlýnku na maso Lamart AERO LT7041 (č. 8)Klasický ruční mlýnek na maso osvědčené značky LamartMlýnek na maso vyrobený...

Objev podobné jako Lamart Mlýnek na maso č. 8 AERO LT7041 (LT7041)

cena 569.0 Kč
Detail

Lamart Mlýnek na maso č.5 AERO LT7040 (LT7040)

Mlýnek na maso - ruční, velký plnící otvor, na mletí, hrubost mletí 5 mm, velikost mlýnku 19, materiál hliník, rozměry 19 × 16 × 6 cm (V׊×H), hmotnost 1,6 kg, stříbrná barva Vsaďte na klasiku a pořiďte si ruční mlýnek na maso Lamart AERO LT7040 (č. 5). Ruční, šnekový mlýnek představuje ideální nástroj pro rychlé a snadné pomletí různého druhu masa. Rychle však zjistíte, že jde o mnohem všestrannější kuchyňské náčiní a kromě výroby mletého masa ho můžete využít také na mletí hub, zeleniny apod. Mlýnek je vyrobený z kvalitní litiny a je vybavený klasickým upínacím mechanismem. Po použití ho velice jednoduše rozeberete kvůli jeho údržbě a po oschnutí jednotlivých dílů zase složíte dohromady. Mletí vám zpříjemní klička vybavená dřevěným madlem, které vám dobře padne do ruky. Klíčové vlastnosti ručního mlýnku na maso Lamart AERO LT7040 (č. 5)Klasický ruční mlýnek na maso osvědčené značky LamartMlýnek na maso vyrobený...

Objev podobné jako Lamart Mlýnek na maso č.5 AERO LT7040 (LT7040)

cena 419.0 Kč
Detail

Cukrářská zdobící špička č.104 - růžičková - Wilton

Cukrářská špička kónická, š. 13 mm - určená na tvorbu okvětních lístků květin, volány apod Cukrářská špička kónická, š. 13 mm - určená na tvorbu okvětních lístků květin, volány apod. - lze použít na malý připojovač

Objev podobné jako Cukrářská zdobící špička č.104 - růžičková - Wilton

cena 45.0 Kč
Detail

Beethoven: Smyčcové kvintety, op. 4 , 104 (CD)

Žádný skladatel není příliš nadšen, když mu jeho skladby upravují kolegové-skladatelé a často pouzí poloamatérští aranžéři do jiného nástrojového "kabátu". Beethoven nebyl výjimkou a těmto umělecky nebezpečným a účelovým... Žádný skladatel není příliš nadšen, když mu jeho skladby upravují kolegové-skladatelé a často pouzí poloamatérští aranžéři do jiného nástrojového "kabátu". Beethoven nebyl výjimkou a těmto umělecky nebezpečným a účelovým zásahům předcházel tak,že si některé skladby upravoval sám. Mezi nejzdařilejší autorské transkripce patří oba smyčcové kvintety (skladby pro smyčcové kvarteto s přidanou druhou violou) na naší nahrávce. Titul vychází po domluvě s našimi anglickými a severoamerickými obchodními partnery, protože kvintet op. 104 hraje zásadní roli v ději nejnovějšího bestselleru na anglofonním knižním trhu - v románu Vikrama Setha "An Equal Music", který v zahraničí sklízí jednu prestižní literární cenu za druhou. Nade vší pochybnost dostane do roka a do dne jeho překlad do ruky i český čtenář, který si bude moci vychutnat vrcholný výkon v době nahrávky mladistvě dravého Sukova kvarteta ve skladbě, kterou se kromě Supraphonu nemůže na CD pochlubit žádné jiné světové vydavatelství.

Objev podobné jako Beethoven: Smyčcové kvintety, op. 4 , 104 (CD)

cena 239.0 Kč
Detail

Nokian WR SUV 4 255/45 R19 104 V zesílená (T431292)

Zimní pneu - pro vozy SUV a offroad, rychlostní index V (do 240 km/h), nosnostní index 104 (do 900 kg), hlučnost 73 dB(A) (třída 2), přilnavost na mokru C, úspora paliva C, DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Sníh, led a teploty pod nulou – zima mívá pro motoristy připraveno hned několik překvapení. Také dlouhodobé deště či tající sníh mohou změnit jízdu v zážitek plný nečekaných situací. Proto je vhodné se včas nachystat na veškeré extrémní podmínky. S tímto vám pomohou zimní pneu Nokian WR SUV 4 255/45 R19 104 V zesílená určené na SUV. Nosnostní index nebo také hmotnostní či zátěžový, určuje maximální zátěž jedné pneumatiky. Ten v tomto případě odpovídá hodnotě 104 (do 900 kg). Rychlostní index definuje maximální doporučenou rychlost pro danou pneumatiku, kterou by řidič neměl překročit. Tento index je V (do 240 km/h) a jistě splní požadavky i skutečně náročného řidiče. Klíčové vlastnosti vlastnosti zimní pneu Nokian WR SUV 4 255/45 R19 104 V zesílená...

Objev podobné jako Nokian WR SUV 4 255/45 R19 104 V zesílená (T431292)

cena 5948.0 Kč
Detail

Michelin Primacy 4+ 235/55 R18 XL FR 104 V (629881)

Letní pneu - pro osobní auta, rychlostní index V (do 240 km/h), nosnostní index 104 (do 900 kg), hlučnost 70 dB(A) (třída 2), přilnavost na mokru A, úspora paliva B, zesílená (XL), DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku S příchodem jara a příjemnějšího počasí je nutné přezout na letní pneumatiky. Ty jsou navrženy tak, aby byly optimální pro použití v teplejších měsících. Pokud jsou teploty nad +7 °C po delší dobu, odborníci doporučují nasadit letní pneumatiky. Bez váhání bychom vám doporučili letní pneu Michelin pro osobní auto. Zátěžový index, také nazýváný nosnostní nebo hmotnostní, popisuje maximální váhu, kterou může jedna pneumatika unést. Hodnota v tomto případě odpovídá 104 (do 900 kg). Maximální doporučená rychlost pro pneumatiky je určena rychlostním indexem, který zohledňuje jejich konstrukci. Tato pneumatika je ideální pro vozidla s rychlostním indexem V (do 240 km/h) a nižším. Zásadní vlastnosti letní pneu Michelin Primacy 4+ 235/55 R18 XL FR...

Objev podobné jako Michelin Primacy 4+ 235/55 R18 XL FR 104 V (629881)

cena 3424.0 Kč
Detail

Nokian WR SUV 4 235/50 R20 104 V Zesílená (T432132)

Zimní pneu - pro vozy SUV a offroad, rychlostní index V (do 240 km/h), nosnostní index 104 (do 900 kg), hlučnost 72 dB(A) (třída 2), přilnavost na mokru C, úspora paliva C, DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Zima dokáže motoristům připravit hned několik překvapení, ať už jde o zasněžené či zledovatělé cesty nebo teploty pod nulou. Také břečka a dlouhodobé deště mohou změnit poklidnou jízdu na nepříjemný zážitek. Proto je vhodné se včas nachystat na veškeré extrémní podmínky. S tímto vám pomohou zimní pneumatiky Nokian WR SUV 4 235/50 R20 104 V Zesílená na SUV. Hmotnostní index, také nazývaný nosnostní nebo zátěžový, určuje maximální zátěž jedné pneumatiky. Ten v tomto případě odpovídá hodnotě 104 (do 900 kg). Rychlostní index pneumatiky pak určuje maximální doporučenou rychlost, pro které jsou pneu konstruovány. Tento index je V (do 240 km/h) a jistě splní požadavky i skutečně náročného řidiče. Zásadní přednosti přednosti zimní pneumatiky Nokian WR SUV...

Objev podobné jako Nokian WR SUV 4 235/50 R20 104 V Zesílená (T432132)

cena 6558.0 Kč
Detail

Cukrářská zdobící špička č.104 - střední růžičková 13mm -

Cukrářská špička kónická, š. 13 mm - určená na tvorbu okvětních lístků květin, volány apod. - lze použít na malý připojovač

Objev podobné jako Cukrářská zdobící špička č.104 - střední růžičková 13mm -

cena 39.0 Kč
Detail

Monacor DTM-104-4 Tweeter

Hi-fi výškový reproduktor s výkonem 45 W, 4 Ohm. Kvalitní reproduktor je vybaven textilním kuželem a Kapton cívkou. Impedance (Z): 4 Ohm. Frekvenční rozsah: fx - 19000 Hz. Rezonanční kmitočet (fs): 1200 Hz. Rec. crossov. frequ. (fmax.) (12 dB/oct.): 2500 Hz. Výkon: 45 W. Špičkový hudební výkon: 100 W. Citlivost: 92 dB/W/m. Průměr cívky: 25 mm. Průměr magnetu: 70 mm. Montážní výřez: 80 mm. Montážní hloubka: 29 mm. Rozměr: 104 x 32 mm. Hmotnost: 0,54 kg Impedance: 4 Ohm Země původu: Čína Výkon RMS (Watt): 45.0 Výkon: 100 W Citlivost: 92 dB;92 dB Výkon (Watt): 100.0 Výkon RMS: 45 W

Objev podobné jako Monacor DTM-104-4 Tweeter

cena 840.0 Kč
Detail

Markbass MB58R 104 Energy - 4

Baskytarový reprobox Baskytarový reprobox MB58R 104 Energy od společnosti Markbass je dalším příkladem inovativního přístupu této značky, která využívá nejmodernější technologie. Tento model, navržený s průkopnickým duchem Marca De Virgiliise, kombinuje dlouholeté zkušenosti a výzkum společnosti Markbass s revolučními materiály, přičemž klade důraz na nezaměnitelný zvuk a ekologii. V srdci tepou čtyři 10" neodymové reproduktory a driver tweeter s hornou. Jak je u této řady zvykem, poměr hmotnosti a výkonu je působivý. Markbass MB58R 104 Energy je vyráběn v Itálii s důrazem na glokalizaci, což znamená optimalizaci místních zdrojů pro globální trh. Reprobox je tak šetrný k životnímu prostředí, díky čemuž je ideální volbou pro budoucnost. Jeho moderní estetický design z něj činí atraktivní volbu pro baskytaristy a je na pódiu vpravdě nepřehlédnutelný. S možností samostatného použití nebo propojení s dalšími čtyř ohmovými modely můžete vytvořit skvělý stack s výjimečným zvukovým výkonem.

Objev podobné jako Markbass MB58R 104 Energy - 4

cena 22190.0 Kč
Detail

AEROspeciál 20 Doma i v zámoří - Některé zahraniční mise čs. letectva v 50. a 60. letech: Akce 103 / 106 / 117 / 122 - Miroslav Irra

Zahraniční vojensko - letecké aktivity Československé republiky (dále ČSR), započaté v r. 1948 ve vztahu k nově vzniklému státu Izrael, jsou dnes již dostatečně známy. Tehdy šlo ovšem pouze o obchod, zatím bez přímé účasti personálu čs. letectva. Tato kampaň známá pod šifrou „Akce DI“ skončila v r. 1950. V červenci t. r. vydalo MNO zákaz jakéhokoli vývozu vojenského materiálu do Izraele, byť zájem Izraele o další obchody trval. Přestože tato činnost přinesla nezanedbatelné devizové přínosy státní pokladně, převážily důvody politické. Naše i sovětské vedení očekávalo, že pomoc Izraeli napomůže k posílení vlivu Komunistické strany Izraele, která by mohla být schopna převzít moc v zemi a tak ji včlenit do sféry sovětského vlivu. To se ale nestalo, izraelští komunisté ve volbách v lednu 1949 zcela pohořeli, a tak na další pomoci již nebyl z naší ani sovětské strany zájem. Pro čs. zahraniční politiku a obchod byl Izrael na 40 let přesunut na opačnou stranu barikády, a o pět let později již československé letecké mise pomáhaly arabským zemím v jejich snaze o odvetu za porážku ve válce o nezávislost Izraele a o likvidaci státu Izrael. Ekonomický efekt byl zřejmě rovněž nezanedbatelný (např. Egypt v letech 1955-1959 zakoupil 110 letounů S-103 (licenční MiG-15bis z naší výroby) po 400 000 USD za kus, tedy dle tehdejšího kurzu 2 880 000 Kčs, přičemž čs. vojenská správa platila necelý milion Kčs za kus. K tomu ještě 42 spárek UTI Mig-15), a tak není divu, že se tyto aktivity postupně rozšířily i na další státy. Asi největší rozsah zaznamenala od r. 1957 Akce 103 – vojenská pomoc Indonésii.

Objev podobné jako AEROspeciál 20 Doma i v zámoří - Některé zahraniční mise čs. letectva v 50. a 60. letech: Akce 103 / 106 / 117 / 122 - Miroslav Irra

cena 178.0 Kč
Detail

Nexen N'blue 4 Season SUV 225/60 R18 XL 104 V (18533NX)

Celoroční pneu - pro osobní auta, rychlostní index V (do 240 km/h), nosnostní index 104 (do 900 kg), hlučnost 72 dB(A) (třída 3), přilnavost na mokru B, úspora paliva C, zesílená (XL), DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Jezdíte primárně ve městech, nevydáváte se do hor a moc času v autě nestrávíte? Naším doporučením pro vás jsou celoroční pneu Nexen určené pro osobní auto. V souladu se zákonem je můžete používat během celého roku, jsou dobrým kompromisem mezi letní a zimní sadou pneumatik. Navíc vám ubudou starosti s pořizováním, přezouváním a skladováním druhé sady. Hmotnostní index, také nazývaný nosnostní nebo zátěžový, popisuje maximální váhu, kterou může jedna pneumatika unést. Hodnota v tomto případě odpovídá 104 (do 900 kg). Rychlostní index přesně určuje maximální doporučenou rychlost, pro kterou jsou pneumatiky vhodné. Tato pneumatika je konstruována pro použití na vozidlech s rychlostním indexem V (do 240 km/h) a nižším. Zásadní přednosti...

Objev podobné jako Nexen N'blue 4 Season SUV 225/60 R18 XL 104 V (18533NX)

cena 2910.0 Kč
Detail

PAMPERS Premium Care Maxi vel. 4 (104 ks) (4015400465447)

Jednorázové pleny - klasické, velikost 4, pro dítě s hmotností 9 až 14 kg, 104 kusů v balení, absorpční kanálky a nepropustná vrstva PUL, řada Pampers Premium Care Plenky poskytnou jemnou a šetrnou ochranuDětské plenky PAMPERS Premium Care Maxi jsou navrženy tak, aby poskytly vašemu dítěti jemnou a šetrnou ochranu díky vrstvě DermaComfort. Ta disponuje absorpčními póry, které odvádí vlhkosti nečistoty daleko od pokožky vašeho dítěte a uzavírá je uvnitř plenky. Pokožka dítěte zůstane suchá a chráněná. Plenky PAMPERS Premium Care Maxi jsou tvarovány tak, aby se plně přizpůsobily křivkám dítěte. Hebká boční křidélka jsou dostatečně přizpůsobivá, aby pevně, ale šetrně, obepnula bříško dítěte. Vlastnosti a benefity dětských plenek PAMPERS Premium Care NewbornPlenky se přizpůsobí dítětiTvar plenek PAMPERS Premium Care Newborn je přizpůsoben pupíku dítěte a chrání tak jeho citlivé bříško.Přizpůsobivá boční křidélkaK zajištění pohodlí...

Objev podobné jako PAMPERS Premium Care Maxi vel. 4 (104 ks) (4015400465447)

cena 899.0 Kč
Detail

Miroslav Šašek (978-80-242-7362-4)

Kniha - autor Martin Salisbury, 112 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Ponořte se do světa kouzelných ilustrací Miroslava Šaška, českého spisovatele a ilustrátora, který procestoval celý svět. Mnozí z nás znají jeho tvorbu zejména v podobě řady turistických průvodců pro děti nazvaných To je… S lehkostí sobě vlastní a s velkou úctou k zobrazovaným místům v nich dětem i dospělým představil mnoho světových metropolí a dalších míst – Paříž, Londýn, New York, Hongkong, ale také například Austrálii, americkou kosmickou základnu Cape Canaveral a mnoho dalších. Získaly si světovou proslulost a motivy z jejich ilustrací se objevují i na pohlednicích, plakátech a užitkových předmětech. Šašek však nezůstával jenom u knih pro děti. Kromě průvodců po městech a zemích vydal další autorské knížky, řadu titulů ilustroval, pro rádio Svobodná Evropa, kde pracoval v padesátých letech 20. století jako hlasatel, herec a ilustrátor, později pravidelně psal a namlouval fejetony a...

Objev podobné jako Miroslav Šašek (978-80-242-7362-4)

cena 379.0 Kč
Detail

BFGoodrich Activan 195/65 R16 C 104 R (355005)

Letní pneu - pro dodávky, rychlostní index R (do 170 km/h), nosnostní index 104 (do 900 kg), hlučnost 72 dB (třída 2), přilnavost na mokru B, úspora paliva E, DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Když se začne blížit jaro a počasí se zlepšuje, je čas na přezutí na letní pneumatiky. Ty jsou vyrobeny tak, aby byly nejvhodnější pro provoz v teplejším počasí. Letní pneumatiky jsou doporučeny odborníky při teplotách nad +7 °C po delší dobu. Vzhledem k našim zkušenostem bychom vám doporučili letní pneu BFGoodrich pro dodávku. Nosnostní index, nebo také hmotnostní či zátěžový, určuje maximální zátěž jedné pneumatiky. Zde odpovídá hodnotě 104 (do 900 kg). Rychlostní index pneumatiky stanovuje bezpečnou maximální doporučenou rychlost, pro kterou jsou pneumatiky určeny. Tato pneumatika je určena pro vozy s rychlostním indexem R (do 170 km/h) a nižším. Hlavní přednosti letní pneu BFGoodrich Activan 195/65 R16 C 104 R Letní pneumatika BFGoodrich je vhodná pro...

Objev podobné jako BFGoodrich Activan 195/65 R16 C 104 R (355005)

cena 2127.0 Kč
Detail

Kleber Transpro 195/65 R16 C 104 R (573042)

Letní pneu - pro dodávky, rychlostní index R (do 170 km/h), nosnostní index 104 (do 900 kg), hlučnost 72 dB(A) (třída 2), přilnavost na mokru B, úspora paliva E, DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku S jarním obdobím a lepším počasím přichází čas na přezutí na letní pneumatiky. Ty jsou optimální pro použití v teplém počasí. Letní pneumatiky jsou doporučeny odborníky při teplotách nad +7 °C po delší dobu. Doporučujeme vám vyzkoušet letní pneu Kleber na dodávkový automobil. Zátěžový index, také nazýváný nosnostní nebo hmotnostní, popisuje maximální váhu, kterou může jedna pneumatika unést. Zde se rovná 104 (do 900 kg). Rychlostní index určuje nejvyšší bezpečnou rychlost, pro kterou mohou být pneumatiky používány. Pneumatika je vhodná pro vozy s rychlostním indexem R (do 170 km/h) nebo nižším. Hlavní přednosti letní pneu Kleber Transpro 195/65 R16 C 104 R Letní pneumatika Kleber je vhodná pro dodávková vozidla Přilnavost třídy na mokru odpovídá B Spadá do...

Objev podobné jako Kleber Transpro 195/65 R16 C 104 R (573042)

cena 2439.0 Kč
Detail

MARKBASS MB58R 104 Energy - 4 (MBL100114)

Reprobox baskytarový, výkon 800 W, impedance 4 Ohm, hmotnost 19,7 kg

Objev podobné jako MARKBASS MB58R 104 Energy - 4 (MBL100114)

cena 20942.0 Kč
Detail

MARKBASS MB58R 104 P - 4 (MBL100120)

Reprobox baskytarový, výkon 600 W, impedance 4 Ohm, hmotnost 24,5 kg

Objev podobné jako MARKBASS MB58R 104 P - 4 (MBL100120)

cena 18614.0 Kč
Detail

MARKBASS MB58R 104 Pure - 4 (MBL100117)

Reprobox baskytarový, výkon 800 W, impedance 4 Ohm, hmotnost 19,3 kg

Objev podobné jako MARKBASS MB58R 104 Pure - 4 (MBL100117)

cena 20942.0 Kč
Detail

Salming AERO BALL 4-PACK Florbalové míčky, bílá, velikost

Profesionální certifikovaný florbalový míček Salming AERO se skvělými aerodynamickými vlastnostmi. Jeho povrch pokrývají důlky v jednou takové hustotě než je běžné u ostatních míčků na trhu. Míček tak létá stabilně a předvídatelně. Uvnitř míčku je v horizontální i vertikální ose zakomponovaný stabilizační prstenec (X-Bar), který ještě více zvyšuje stabilitu míčku v letu a zvyšuje jeho odolnost.

Objev podobné jako Salming AERO BALL 4-PACK Florbalové míčky, bílá, velikost

cena 199.0 Kč
Detail

Letectvo studené války - Marek Brzkovský

V létě 1950 vypukl konflikt v Koreji, kde se poprvé ve větším měřítku střetli sovětští a američtí piloti, a to často za řízením proudových strojů. V 60. letech nastoupila generace nadzvukových letounů vyzbrojených řízenými střelami –ty se střetávaly nejen nad Vietnamem. A rušno bylo i na hranicích Československa. Druhá polovina 20. století přinesla bezprecedentní rozvoj vojenského letectva. Nová kniha Marka Brzkovského vám dá nahlédnout do historie legendárních strojů a pilotů tohoto období.

Objev podobné jako Letectvo studené války - Marek Brzkovský

cena 618.0 Kč
Detail

Yamaha YEV 104 B 02 4/4 Black Elektrické housle

Elektrické housle disponující nízkou hmotností, vysokou kvalitou a inovativním Yamaha zvukem, díky čemuž se stávají výkonným a spolehlivým společníkem pro živá vystoupení. Byly vyrobeny ze šesti různých druhů dřeva: javor, palisandr, smrk, mahagon, ořech a ebenové dřevo. Jednoduché napájení bez potřeby baterii, sluchátek, nebo předzesilovačů - stačí zapojit housle do zesilovače a nástroj je připraven k hraní. Jsou vybaveny 1/4'' jack konektorem, snímačem Yamaha Dual Piezo a tlačítkem Circuit Breaker, které slouží k Mute nástroje. Barevné provedení: Black. Pouzdro, ramenní opěrka a smyčce nejsou součástí balení. Země původu: Čína Tělo: Smrk;Mahagon;Javor Barva podle výrobce: Black Hmatník: Kompozitní materiál Krk: Javor Počet strun: 4 Výstupy: Jack 6,3 mm TS Velikost: 4/4 Pouzdro/kufr v ceně: Ne Barva: Černá

Objev podobné jako Yamaha YEV 104 B 02 4/4 Black Elektrické housle

cena 21890.0 Kč
Detail

Dřevěné antik nástěnné zrcadlo Davet - 73*4*104 cm 52S298

Dřevěné antik nástěnné zrcadlo Davet - 73*4*104 cm Barva: hnědáMateriál: dřevo, skloHmotnost: 8 kg

Objev podobné jako Dřevěné antik nástěnné zrcadlo Davet - 73*4*104 cm 52S298

cena 8639.0 Kč
Detail

AEROspeciál 4 - Luftwaffe vs. Královské námořnictvo - Miroslav Šnajdr

Letecká válka ve Středomoří 9. a 10. ledna 1941. Stuky útočí na nejmodernější letadlovou loď britského Královského námořnictva HMS Illustrious. Detailní popis tohoto střetu doplňuje informace o použitých letounech bojujících stran.

Objev podobné jako AEROspeciál 4 - Luftwaffe vs. Královské námořnictvo - Miroslav Šnajdr

cena 136.0 Kč
Detail

Miroslav Donutil - Baví vás (4 CD) - mluvené slovo

4 CD kolekce mluveného slova Miroslav Donutil - Baví vás obsahuje: Furt ve střehu, Já na co chci odpovím, Pořád se něco děje, Ptejte se mě na co chcete.

Objev podobné jako Miroslav Donutil - Baví vás (4 CD) - mluvené slovo

cena 369.0 Kč
Detail

Continental VanContact Eco 185/75 R16 104 R C (04516910000)

Letní pneu - pro dodávky, rychlostní index R (do 170 km/h), nosnostní index 104 (do 900 kg), hlučnost 72 dB(A) (třída 2), přilnavost na mokru A, úspora paliva A, DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Jakmile se objeví jaro a počasí se zlepší, je čas vyměnit pneumatiky za letní. Ty jsou nejlépe vybaveny pro provoz v teplém počasí. Pokud jsou teploty dlouhodobě nad +7 °C, odborníci doporučují používat letní pneumatiky. Naším doporučením pro vás jsou letní pneu Continental určené pro dodávkový automobil. Hmotnostní index, také nazývaný nosnostní nebo zátěžový, udává nejvyšší zatížení jedné pneumatiky. Zde odpovídá hodnotě 104 (do 900 kg). Rychlostní index pneumatiky stanovuje bezpečnou maximální rychlost, pro kterou jsou pneumatiky vhodné. Tato pneumatika je ideální pro vozy s rychlostním indexem R (do 170 km/h) nebo nižším. Hlavní přednosti letní pneu Continental VanContact Eco 185/75 R16 104 R C Letní pneumatika Continental je navržená pro dodávková auta...

Objev podobné jako Continental VanContact Eco 185/75 R16 104 R C (04516910000)

cena 2980.0 Kč
Detail

Firestone Vanhawk Multiseason 185/75 R16 104 R C (20846)

Celoroční pneu - pro dodávky, rychlostní index R (do 170 km/h), nosnostní index 104 (do 900 kg), hlučnost 72 dB(A) (třída 1), přilnavost na mokru B, úspora paliva C, DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Jezdíte primárně ve městech, nevydáváte se do hor a moc času v autě nestrávíte? Můžeme vám s jistotou doporučit celoroční pneu Firestone na dodávku. Jejich výhodou je celoroční zákonné použití a dobrý kompromis mezi letní a zimní sadou pneumatik. Navíc vám ubudou starosti s pořizováním, přezouváním a skladováním druhé sady. Nosnostní index, nebo také hmotnostní či zátěžový, definuje nejvyšší povolenou zátěž pro jednu pneumatiku. Jeho hodnota činí 104 (do 900 kg). Maximální doporučená rychlost pro pneumatiky je určena rychlostním indexem, který zohledňuje jejich konstrukci. Pneumatika je navržena pro použití na vozidlech s rychlostním indexem R (do 170 km/h) nebo nižším. Klíčové přednosti celoroční pneu Firestone Vanhawk Multiseason 185/75 R16 104 R C...

Objev podobné jako Firestone Vanhawk Multiseason 185/75 R16 104 R C (20846)

cena 2516.0 Kč
Detail

Podívejte se také