Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

AERO č.16/124 Aero L-29 „Delfín“ - 2.díl - Miroslav Irra

AERO č.16Aero L-29 „Delfín“ 2.dílPojem „delfín“ má zřejmě většina populace naší země spojen s inteligentním kytovcem dobráckého vzezření, na první pohled budícího dojem veselého a věčně se smějícího tvora. Ne tak bývalí aktivní vojenští piloti i letečtí fandové, u nich tento pojem jednoznačně představuje cvičný proudový letoun Aero L-29 „Delfín“, jehož ladné a elegantní tvary skutečně evokují představu onoho populárního mořského savce. Tento letoun drží v našich podmínkách doslova neotřesitelný primát z hlediska počtu vyrobených strojů, do ukončení výroby v r. 1973 vzniklo celkem 3 665 letounů tohoto typu, což je v této kategorii letadel světový unikát.Publikace navazuje na AERO č.15 L-29 Delfín 1.dílPublikace má formát A4, celobarevná na kvalitním křídovém papíře, vazba V2, 36 stran, množství barevných foto i detailů a historických černobílých foto, barevné bokorysy.

Podívejte se také Alpinestars Aero 2 Black Acid Yellow L (P296097_4:3_)

cena 133.0 Kč
Detail

AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl - Miroslav Irra

S nástupem moderní techniky, která kladla na pilota čím dál tím větší nároky, narůstal problém zajištění letounů, které by se co nejvíce přibližovaly svými vlastnostmi bojovému stroji, na který měli cvičení piloti přejít. Nejlogičtějším řešením byla dvoumístná cvičná verze bojového stroje. V případě verzí stíhacích MiG-21 to byly v našem letectvu MiGy-21U/US/UM. Publikace popisuje ve dvou dílech jejich službu.

Podívejte se také GIGABYTE X570S AERO G (X570S AERO G)

cena 127.0 Kč
Detail

AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl - Miroslav Irra

Období let 1951 – 1961 bylo pro pokračování historie Zvolenského leteckého pluku zvoleno záměrně. Je totiž významné přechodem na proudovou leteckou techniku a zároveň tím, že pluk byl od roku 1952 do roku 1961 součástí 1. lsd/sld. Rok 1951 přinesl převratné změny. Probíhaly přípravy na hromadné přezbrojení letectva proudovou technikou. K tomuto úkolu byla určena celá 3. ld, u jejíchž pluků proběhl pečlivý kádrový výběr pilotů pro přeškolení. Samozřejmým předpokladem, kromě pilotních schopností, byla naprostá oddanost KSČ, lidově demokratickému zřízení a SSSR. Od února 1951 působilo na letišti Mladá „Výcvikové středisko určené k přeškolování na proudová letadla“, reorganizované dnem 1.6.1951 na „Proudové výcvikové středisko letectva“. Právě zde se mělo rodit československé proudové letectvo. 1. lp se ještě zúčastnil květnové vojenské přehlídky v Praze dne 6.5.1951 k výročí osvobození Československa Rudou armádou. Letecká část byla pojata vskutku velkolepě za účasti více než 200 letounů, které měly defilovat nad letenskou plání současně s pochodujícími útvary pěchoty a dalších pozemních zbraní. V den přehlídky právě v čase zahájení vzletu jednotlivých skupin se však přes Prahu hnala silná přeháňka se sněhem a nízkou oblačností. Formace sice vzlétly, ale v nepříznivých podmínkách se věci odvíjely jinak než bylo plánováno. Při tehdejším stavu radiotechnického zabezpečení řízení letového provozu bylo zázrakem, že za daných povětrnostních podmínek přehlídka neskončila ještě hůře. Po přehlídce se vybraný personál pluku spolu s 5. a 8. lp přemístil během května - června 1951 z dosavadních posádek do Mladé, kde bylo pak zahájeno teoretické a poté i praktické přeškolení na sovětské proudové letouny MiG-15, v čs. letectvu značené S-102. Dosavadní výzbroj, letouny S-199 a zbývající personál byl přesunut na plzeňské letiště Bory, s určením pro nově založený 18. lp. Jako první zahájil přeškolení již v květnu 1951 8. lp, personál vybraný pro 5. lp jej následoval během června, poté zahájil nově postavený 11. lp a 23.7.1951 zahájil přeškolení 1. lp. Proudová éra začala.

Podívejte se také American Tourister Aero Racer SPINNER 79/29 EXP Jet Black (5414847924040)

cena 163.0 Kč
Detail

AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra

Publikace navazuje na AERO č.94 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. díl. Popis verze MiG-15bis, detailní soupis všech MiG-15bis dovezených ze SSSR a vyrobených v ČSR. Popis dalších verzí MiG-15bis – MiG-15bisT, MiG-15bisR a MiG-15bisSB. V závěru publikace přílohy, Výroba MiG-15bis celkem, Osnova bojové přípravy pilotů MiG-15bis, Letouny MiG-15bis čs. letectva zachované po vyřazení ze služby, Konec bisů 4. Letky 1.slp, Záchrana bisu č.3669, Záchrana bisu č.3841

Objev podobné jako AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra

cena 163.0 Kč
Detail

AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část - Miroslav Irra

"Síbl", neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28.

Objev podobné jako AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část - Miroslav Irra

cena 145.0 Kč
Detail

AERO 99 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra

Aero č.99 navazuje na AERA č.94 a č.97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. a 2.díl. Publikace popisuje akrobatické skupiny čs. letectva létající na strojích MiG-15bis. Označování letounů podle útvarů. Letecké nehody a soupis ztracených letounů. Vše doplněno množstvím fotografií.

Objev podobné jako AERO 99 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra

cena 163.0 Kč
Detail

AERO 41 MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra

Publikace navazuje na AERO č.38 a č.39 MiG-21F-13 1. a 2.díl. První verzí tohoto letounu, která byla zavedena do služby v československém letectvu, byla právě verze MiG-21F-13, jejiž nástup byl významným mezníkem v historii našeho letectva, neboť právě tento letoun umožnil našim pilotům překonat bariéru dvojnásobné rychlosti zvuku. Publikace se věnuje výzbroji našich MiGů a dokumentuje vyrobené licenční stroje.

Objev podobné jako AERO 41 MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra

cena 90.0 Kč
Detail

AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra

Avii S/CS-92 Me 262 v československém letectvu autora M.Irry. Publikace popisuje zkoušky, výrobu a nasazení německého proudového stíhače Messerschmitt Me 262 v československém letectvu po roce 1945. Publikace je doplněna unikátními dobovými fotografiemi, barevnými fotografiemi dochované Avie S-92, vzpomínkami letců, kteří na S-92 létali. Nechybí barevné bokorysy obou verzí.

Objev podobné jako AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra

cena 133.0 Kč
Detail

Dakota a Líčko - Douglas C-47 a Lisunov Li-2 v československém vojenském letectvu - 2. díl - Miroslav Irra

Douglas DC-3 je nespornou legendou v oblasti letecké civilní, ale zejména vojenské dopravy. Dakotou se však stal až v průběhu své vojenské služby jaksi dodatečně a vlastně v naprostém rozporu s původním typovým označením. 2.díl publikace navazuje na historii popsanou v AERU č.52 a popisuje službu tohoto stroje spolu s jeho sovětskou licenční verzí Lisunov Li-2 v našem letectvu.

Objev podobné jako Dakota a Líčko - Douglas C-47 a Lisunov Li-2 v československém vojenském letectvu - 2. díl - Miroslav Irra

cena 90.0 Kč
Detail

GIGABYTE AERO 16 OLED BSF (AERO 16 OLED BSF-73EE994SO)

Herní notebook - Intel Core i7 13700H Raptor Lake, 16" OLED 3840 × 2400, RAM 16GB DDR5, NVIDIA GeForce RTX 4070 8GB 105 W, SSD 1000GB, podsvícená klávesnice, webkamera, USB 3.2 Gen 1, USB-C, WiFi 6E, Hmotnost 2,1 kg, Windows 11 Home Šablona-herní-notebooky Proč chtít herní notebook GIGABYTE AERO 16 OLED? Hrajte na nejvyšší detaily Grafika NVIDIA GeForce RTX 4070 Čtrnáctijádrový procesor 4K UHD+ displej Podsvícená klávesnice 1000GB SSD V čem je herní notebook GIGABYTE AERO 16 OLED výjimečný? Grafické karty NVIDIA GeForce RTX 4000 Pohánějí ty nejvýkonnější notebooky a jsou nadupané skvělými technologiemi. Plný Ray tracing realisticky...

Objev podobné jako GIGABYTE AERO 16 OLED BSF (AERO 16 OLED BSF-73EE994SO)

cena 56490.0 Kč
Detail

Zážitkový let stíhačkou L-29 Delfín

Darujte let stíhačkou nebo si splňte vlastní sen. Říkal tady někdo pořádný adrenalin? To je přesně let ve stíhačce L-29. Tento zážitek není pro žádné bábovky! V kokpitu nebudete z té rychlosti vůbec tušit, kde vám hlava stojí. Po krátkém pohovoru o zdravotním stavu bude následovat ustrojení do letecké výstroje a seznámení s programem. A pak už hurá do oblak! Následuje několikanásobné přetížení a letová akrobacie. Balíček obsahuje: předletovou přípravu, instruktáž, zapůjčení pilotní výstroje (pilotní kombinéza + přilba), garantovaná doba od vzletu do přistání 15 minut. 20 minut doba od spuštění do vypnutí motoru včetně pojíždění Cena je konečná nehledě na výkyvy cen paliva a přistávacích poplatků. Let je uskutečňován z mezinárodního letiště v Brně v Tuřanech.

Objev podobné jako Zážitkový let stíhačkou L-29 Delfín

cena 29899.0 Kč
Detail

AEROmodel 8 - Aero C-3B ( Siebel Si 204)

Obsahuje vystřihovací papírový model cvičného a bombardovacího letounu československého letectva Aero C-3B v měřítku 1/48. „Síbl“, neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28. Éra „síblů“ v čs. letectvu trvala něco málo přes deset let, během nichž tyto bezesporu elegantní, byť v r. 1955 již poněkud archaické stroje, poctivě a neúnavně sloužily nejen za slunných dnů, ale i v noci a za ztížených povětrnostních podmínek.

Objev podobné jako AEROmodel 8 - Aero C-3B ( Siebel Si 204)

cena 108.0 Kč
Detail

Focke-Achgelis Fa 223 - Miroslav Irra

Tento létající aparát je bezesporu možné přiřadit mezi poválečné „unikáty“ provozované čs. vojenským letectvem. Je sice dostatečně známo, že v ČSR létaly po válce dva exempláře tohoto dvourotorového vrtulníku, takže striktně vzato nešlo doslova o unikát, nicméně vojenské letectvo provozovalo do konce roku 1950 jen jediný. Snad každý jen trochu zasvěcený fanda historie vojenského letectví jistě dobře ví, že Fa 223 byl vrtulník vzniklý v době války u německé firmy Focke-Achgelis. Dne 14.10.1923 založili v Brémách pánové Heinrich Focke, Georg Wulf a Werner Neumann společnost Bremer Flugzeugbau AG, krátce po vzniku přejmenovanou na Focke-Wulf Flugzeugbau AG. Ve 30. letech se firma postupně přeorientovala na výhradně vojenský program, z něhož největší proslulosti dosáhl stíhací Fw 190, námořní průzkumný Fw 200 a průzkumný Fw 189. Během války se firma stala jedním z nejvýznamnějších německých leteckých výrobců, v r. 1944 u ní pracovalo na 30 000 osob. Po válce existovala do r. 1964, kdy se sloučila s Weser Flugzeugbau Gmbh do firmy Vereinigte Flugtechnische Werke a po dalších fůzích se zařadila mezi předchůdce nynějšího Airbusu. Publikace se věnuje vývoji Fa 223 a jeho zkouškám v poválečném Československu.

Objev podobné jako Focke-Achgelis Fa 223 - Miroslav Irra

cena 90.0 Kč
Detail

Rubineta Bidetová baterie AERO-16 OLBAAER16

Bidetová baterie AERO-16, klasický design oblých linek v moderním pojetí se skvěle hodí do každé koupelny. Ergonomicky navrženo pro maximální komfort každodenního užívání. Stojánková bidetová baterie AERO-16 se speciální povrchovou úpravou zabraňuje usazování nečistot.Baterie AERO, svěží design pro moderní prostory koupelen. Jednoduché tvary těchto baterií do koupelny si zamilujete na první pohled. Bidetové baterie jsou vyrobeny z prvotřídní mosazi, která je povrchově pochromována. Dlouhou životnost zajišťuje keramická kartuše. Přednosti bidetové stojánkové baterie AERO-16: Bidetová stojánková Vysoce kvalitní materiály od světových výrobců Anti line aretator (proti usazování vodního kamene) Materiál: lesklý chrom Dlouhá životnost keramické kartuše 35 mm Vše testováno se 100% úspěšností Všechny díly odpovídají předpisům EN817 ZÁRUKA 5 let EAN: 8596462551003

Objev podobné jako Rubineta Bidetová baterie AERO-16 OLBAAER16

cena 2241.0 Kč
Detail

Aero C-4/104 v československém letectvu - Miroslav Irra

Československá bezlicenční kopie německého elementárního cvičného letounu Bücker Bü 131 „Jungman“, vyráběná po označením Aero C-4/104 a známá u nás pod přezdívkou „Bikr“, je jednou z legend období poválečné výstavby čs. vojenského letectva. Základům leteckého řemesla se na něm do léta 1951 vyučilo v LVA min. 300 pilotů – budoucích důstojníků, z nichž většina posílila kádr velitelského sboru čs. letectva v době jeho masivní výstavby v letech 1951-1953. Dlužno ovšem poznamenat, že mnozí byli po únoru 1948 shledáni politicky nevyhovujícími a vystaveni perzekucím od vyhození z armády po věznění po vykonstruovaných soudních procesech. Kromě toho sloužil u LU ve výcviku pilotů – podůstojníků, u cvičných letek a leteckých pluků, kde byl využíván k přezkušování pilotů, výcviku v létání podle přístrojů, nácviku akrobacie, kurýrním letům apod. Jeho kariéra ve vojenském letectvu sice trvala jen přibližně osm let, ale ti, kdož na něm začínali kariéru vojenského pilota, vzpomínají dodnes. I poté ještě poskytl mnoho krásných zážitků sportovním pilotů Svazarmu, kam byly po r. 1950 zbylé letouny předávány. Mnozí ještě dnes vzpomínají na polétání s „Bikrem“, na vítr šlehající do tváře jako ve slavných stíhačkách I. světové války. Mnozí další také dodnes litují, že si s ním již nestihli zalétat. Vzpomeňme proto službu „Bikra“, tohoto dvojplošného reliktu „zlaté éry letectví“ v čs. vojenském letectvu, i my.

Objev podobné jako Aero C-4/104 v československém letectvu - Miroslav Irra

cena 127.0 Kč
Detail

Směr Model Kit 0936 letadlo – Aero C-3 A/B (8594877009362)

Model letadla - plastový, měřítko 1 : 72, vojenské letadlo, realistické provedení, 69 dílků, délka 16,6 cm, model a samolepky součástí balení, vhodný od 8 let S plastovými modely od tradičního českého výrobce hraček Směr si můžete sami sestavit oblíbené modely letadel či lodí. Propracované modely se vyznačují vysokou kvalitou a podobou reálné předloze. Při sestavování modelů si užijí mnoho zábavy malí i velcí. Modely jsou vhodné pro děti od 8 let. Klíčové vlastnostikvalitní model od tradičního českého výrobce hračekpropracované detailyvěrnost reálné předlozedoporučený věk od 8 letmodel letadla Aero C-3 A / Bměřítko 1:72 Letadlo Aero C-3Plastový model letadla Aero C-3 A / B se skládá z 69 dílků a je vyroben v měřítku 1:72. Složený model měří 16,6 cm na délku a 29,5 cm na šířku. Jedná se o slepovací stavebnici. Balení obsahuje seznam doporučených barev pro konkrétní letadlo, samolepky včetně...

Objev podobné jako Směr Model Kit 0936 letadlo – Aero C-3 A/B (8594877009362)

cena 289.0 Kč
Detail

American Tourister Aero Racer SPINNER 79/29 EXP Jet Black (5414847924040)

Cestovní kufr - na kolečkách, velký, skořepinový, objem 100 l, rozměry 79 × 49 × 30 cm (V׊×H), expander, křížové upínání a vnitřní dělící přepážka, otočná kolečka, se 4 kolečky, zapínání zipem, TSA zámek, teleskopické, boční a horní madlo, černá barva, hmotnost 4,6 kg Sháníte cestovní kufr, který bude jak praktický, tak designový? American Tourister Aero Racer SPINNER 79/29 EXP Jet Black vám bude zajisté vyhovovat. Skořepinový kufr American Tourister je odolný a má nepromokavý povrch. Křehké věci v něm budou v bezpečí. Jeho hmotnost dosahuje 4,6 kg. Nabízí objem 100 l pro uložení všech důležitých věcí. Velikost L je vhodná na pobyty a služební cesty delší než sedm dní, a to jak v zimním období, tak i v letní sezóně. Při rozhodování, jakou velikost pořídit, vám mohou pomoci rozměry, které jsou 79 × 49 × 30 cm (vך×h). Jeho barva je černá. Hlavní vlastnosti cestovního kufru American Tourister Aero Racer SPINNER 79/29 EXP Jet Black Jedná se o skořepinový kufr...

Objev podobné jako American Tourister Aero Racer SPINNER 79/29 EXP Jet Black (5414847924040)

cena 3520.0 Kč
Detail

Lamart LT7040 mlýnek na maso č. 5 Aero

Mlýnek na maso je nepostradatelným pomocníkem v každé kuchyni. Je vyroben z litiny a doplněn rukojetí, která je v kombinaci se dřevem. S 1 diskem, na okraj stolu se připevňuje šroubem.

Objev podobné jako Lamart LT7040 mlýnek na maso č. 5 Aero

cena 599.0 Kč
Detail

Lamart LT7041 mlýnek na maso č. 8 Aero

Mlýnek na maso je nepostradatelným pomocníkem v každé kuchyni. Je vyroben z litiny a doplněn rukojetí, která je v kombinaci se dřevem. S 1 diskem, na okraj stolu se připevňuje šroubem.

Objev podobné jako Lamart LT7041 mlýnek na maso č. 8 Aero

cena 649.0 Kč
Detail

Boty Salomon Aero Glide 2 dámské

Boty z kolekce Salomon. Model s technologií, která poskytuje tlumení.

Objev podobné jako Boty Salomon Aero Glide 2 dámské

cena 2899.0 Kč
Detail

Lamart Mlýnek na maso č. 8 AERO LT7041 (LT7041)

Mlýnek na maso - ruční, velký plnící otvor, na mletí, hrubost mletí 8 mm, velikost mlýnku 19, materiál hliník, rozměry 20,5 × 19 × 7,5 cm (V׊×H), hmotnost 2 kg, stříbrná barva Vsaďte na klasiku a pořiďte si ruční mlýnek na maso Lamart AERO LT7041 (č. 8). Ruční, šnekový mlýnek představuje ideální nástroj pro rychlé a snadné pomletí různého druhu masa. Rychle však zjistíte, že jde o mnohem všestrannější kuchyňské náčiní a kromě výroby mletého masa ho můžete využít také na mletí hub, zeleniny apod. Mlýnek je vyrobený z kvalitní litiny a je vybavený klasickým upínacím mechanismem. Po použití ho velice jednoduše rozeberete kvůli jeho údržbě a po oschnutí jednotlivých dílů zase složíte dohromady. Mletí vám zpříjemní klička vybavená dřevěným madlem, které vám dobře padne do ruky. Klíčové vlastnosti ručního mlýnku na maso Lamart AERO LT7041 (č. 8)Klasický ruční mlýnek na maso osvědčené značky LamartMlýnek na maso vyrobený...

Objev podobné jako Lamart Mlýnek na maso č. 8 AERO LT7041 (LT7041)

cena 569.0 Kč
Detail

Lamart Mlýnek na maso č.5 AERO LT7040 (LT7040)

Mlýnek na maso - ruční, velký plnící otvor, na mletí, hrubost mletí 5 mm, velikost mlýnku 19, materiál hliník, rozměry 19 × 16 × 6 cm (V׊×H), hmotnost 1,6 kg, stříbrná barva Vsaďte na klasiku a pořiďte si ruční mlýnek na maso Lamart AERO LT7040 (č. 5). Ruční, šnekový mlýnek představuje ideální nástroj pro rychlé a snadné pomletí různého druhu masa. Rychle však zjistíte, že jde o mnohem všestrannější kuchyňské náčiní a kromě výroby mletého masa ho můžete využít také na mletí hub, zeleniny apod. Mlýnek je vyrobený z kvalitní litiny a je vybavený klasickým upínacím mechanismem. Po použití ho velice jednoduše rozeberete kvůli jeho údržbě a po oschnutí jednotlivých dílů zase složíte dohromady. Mletí vám zpříjemní klička vybavená dřevěným madlem, které vám dobře padne do ruky. Klíčové vlastnosti ručního mlýnku na maso Lamart AERO LT7040 (č. 5)Klasický ruční mlýnek na maso osvědčené značky LamartMlýnek na maso vyrobený...

Objev podobné jako Lamart Mlýnek na maso č.5 AERO LT7040 (LT7040)

cena 419.0 Kč
Detail

Spitfire Mk.IX - 2.díl - Miroslav Šnajdr

Během roku 1943 postupně rostla zprvu nedostačující produkce Spitfirů Mk.IX a původně přechodová verze se stávala základem výzbroje Fighter Command. Do řadové služby přicházely nové subverze činící z „devítky“ ještě dokonalejší válečný stroj. Publikace navazuje na 1. Díl v Aeru č.29 a věnuje se i použití tohoto stroje u československých perutí ve Velké Británii.

Objev podobné jako Spitfire Mk.IX - 2.díl - Miroslav Šnajdr

cena 90.0 Kč
Detail

GIGABYTE X570S AERO G (X570S AERO G)

Základní deska AMD X570S, socket AMD AM4, PCI Express 4.0, 3× PCIe x16, 4× DDR4 5400MHz (OC), 6× SATA III, 4× M.2, USB 3.2 Gen 2, USB 3.2 Gen 2x2, USB-C, RJ-45 (LAN) 2,5Gbps, WiFi, Bluetooth, 8ch zvuková karta, formát ATX Základní deska značky GIGABYTE je tvořena čipsetem AMD X570S a pro vsazení procesoru má připraven socket AMD AM4. Její součástí je zvuková karta pro 8 kanálů. K dispozici je síťový modul se skvělou možností připojení prostřednictvím Wi-Fi. Patří mezi rozměrné desky pro nadupadné herní sestavy, které jsou osazené větší řadou karet. Pro instalaci modelu je třeba pořídit PC skříň pro standardizovaný formát ATX. Zásadní vlastnosti základní desky GIGABYTE X570S AERO G Je osazená socketem AMD AM4 a má čipset AMD X570S Typizovaná velikost GIGABYTE X570S AERO G: ATX Integrovaná zvuková karta na 8 kanálů Je vyvinutá na práci s RAM typu DDR4 ve vyhotovení DIMM Na základní desku se vlezou 4× paměťové moduly v zapojení Dual-Channel Konektivita základní...

Objev podobné jako GIGABYTE X570S AERO G (X570S AERO G)

cena 6329.0 Kč
Detail

GIGABYTE Z790 AERO G (Z790 AERO G)

Základní deska Intel Z790, socket Intel LGA1700, PCI Express 5.0, 3× PCIe x16, 4× DDR5 7600MHz (OC), 4× SATA III, 5× M.2, USB 3.2 Gen 2, RJ-45 (LAN) 2,5Gbps, WiFi, Bluetooth, 8ch zvuková karta, formát ATX Základní deska značky GIGABYTE je postavena na čipsetu Intel Z790 a pro uložení procesoru jí slouží socket Intel LGA1700. Její součástí je zvuková karta pro celkem 8 kanálů. Připraven pro vás bude také síťový modul se skvělou možností připojení skrze Wi-Fi. Patří k rozměrným deskám pro extrémně výkonné sestavy, které jsou osazené velkou řadou karet a například silným chladičem. K instalaci modelu je třeba zvolit PC skříň o rozměru ATX. Klíčové přednosti základní desky GIGABYTE Z790 AERO G Disponuje socketem Intel LGA1700, čipset Intel Z790 Velikost GIGABYTE Z790 AERO G: ATX Zabudovaná zvuková karta na 8 kanálů Umí pracovat s RAM typu DDR5 ve vyhotovení DIMM Na základní desku umístíte 4× paměťové moduly v zapojení Dual-Channel Konektivita základní desky...

Objev podobné jako GIGABYTE Z790 AERO G (Z790 AERO G)

cena 8589.0 Kč
Detail

AEROmodel 3 - Avia CS-199 a AERO L-29 Delfín

Obsahuje 2 vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 Avia CS-199 a AERO L-29 Delfín a popis historie Avia CS-199 Ddvoumístný cvičný stíhací letoun Avia CS-199 byl v padesátých letech minulého století přechodovým typem na stíhací letoun Avia S-199 „Mezek“ v československém letectvu. AERO L-29 Delfín V šedesátých letech minulého století bylo jasné, že pro přechod na proudové stíhací letouny MiG-21 československého letectva, bude nutno zařadit do výcviku pilotů cvičný proudový letoun. Aero L-29 Delfín byl odpovědí na tento požadavek. Stroj nakonec zvítězil i v soutěži na cvičný stroj pro letectva Varšavské smlouvy.

Objev podobné jako AEROmodel 3 - Avia CS-199 a AERO L-29 Delfín

cena 108.0 Kč
Detail

Shimano Naviják Aero C3000,Shimano Naviják Aero C3000

Další naviják z úspěšné série navijáků AERO. Další naviják z úspěšné série navijáků AERO. Typ oscilace: Varispeed II Náhradní cívky: Ano Materiál cívky: Za studena kovaný hliník Materiál těla: XT7 Materiál rotoru: XT7 A/R: páka: Ano Brzda: Přední Maximální brzdná síla: 8.5kg Kapacita vlasce hlavní cívka Nylon (mm-m) (Mono): 0,25-210/0,30-130/0,35-100 Hmotnost: 240g Převodovka: Hagane Převod: 5,0:1 Navíjení vlasce na jedno otočení: 73cm Silent drive: Ano

Objev podobné jako Shimano Naviják Aero C3000,Shimano Naviják Aero C3000

cena 2269.0 Kč
Detail

Shimano Naviják Aero 4000,Shimano Naviják Aero 4000

Další naviják z úspěšné série navijáků AERO. Další naviják z úspěšné série navijáků AERO. Typ oscilace: Varispeed II Náhradní cívky: Ne Materiál cívky: Za studena kovaný hliník Materiál těla: XT7 Materiál rotoru: XT7 A/R: páka: Ano Brzda: Přední Maximální brzdná síla: 8.5kg Kapacita vlasce hlavní cívka Nylon (mm-m) (Mono):0.25-260/0.30-180/0.35-130 Hmotnost: 300g Převodovka: Hagane Převod: 4,7:1 Navíjení vlasce na jedno otočení: 75cm Silent drive: Ano

Objev podobné jako Shimano Naviják Aero 4000,Shimano Naviják Aero 4000

cena 2705.0 Kč
Detail

Shimano Naviják Aero C5000,Shimano Naviják Aero C5000

Další naviják z úspěšné série navijáků AERO. Další naviják z úspěšné série navijáků AERO. Typ oscilace: Varispeed II Náhradní cívky: Ne Materiál cívky: Za studena kovaný hliník Materiál těla: XT7 Materiál rotoru: XT7 A/R: páka: Ano Brzda: Přední Maximální brzdná síla: 8.5kg Kapacita vlasce hlavní cívka Nylon (mm-m) (Mono):0.30-240/0.35-175/0.40-120 Hmotnost: 305g Převodovka: Hagane Převod: 4,7:1 Navíjení vlasce na jedno otočení: 80cm Silent drive: Ano

Objev podobné jako Shimano Naviják Aero C5000,Shimano Naviják Aero C5000

cena 2810.0 Kč
Detail

Shimano podběráková tyč aero pro landing net handle 3-4,5 m 4-díl

S výběrem ze 3 možností, které pokrývají jak stříbřité ryby, tak kaprů a všestrannou vícedélkovou verzi, jsou podběráky Aero Pro jedny z nejpokročilejších dostupných. Pokud hledáte špičkovou rukojeť podběráku, Pro Light je ten správný model. Tento dvoudílný 3,00m model je super lehký, tenký a tuhý, takže je ideální pro rychlou manipulaci v podmínkách zápasového rybolovu s menšími hlavami podběráku. Pro větší ryby, kapry stejné velikosti a při použití velkých podběráků je verze 3.00 Pro Power perfektní volbou. Tato rukojeť je ultra pevná, se schopností snášet a manévrovat velké ryby s naprostou jistotou. Pro další všestrannost je k dispozici 0,5m prodloužení, které se hodí pro obě rukojeti pro další délku. Pro maximální výkon a dokonale se hodící pro rybáře, kteří loví na různých místech, je Pro Multi tou nejlepší volbou. Vícedílné provedení lze použít od 3,00 m do 4,50 m. Sestávající ze tří sekcí a prodloužení o 0,50 m, dvě nejtenčí sekce mají obě šroubovací závit pro připojení k hlavě podběráku. Použitím všech sekcí vznikne super lehká, ultra dlouhá rukojeť, ale pro extra pevnost použijte spodní dvě sekce a prodloužení, abyste vytvořili sílu potřebnou k tomu, abyste si poradili s největšími rybami stejné velikosti, se kterými se pravděpodobně setkáte.

Objev podobné jako Shimano podběráková tyč aero pro landing net handle 3-4,5 m 4-díl

cena 4999.0 Kč
Detail

„Čtrnáctka” Iljušin Il-14/Avia Av-14 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra

Ve druhé polovině 50. let nastoupil v ČSR nový typ sovětské konstrukce, Iljušinův Il-14, ve své době nesporně stroj světové úrovně, který v našich podmínkách dodnes drží primát největšího u nás vyráběného letounu. Tato licenční výroba probíhala v pražské továrně Avia v letech 1955 až 1960 a dala vzniknout 203 letounům pro tuzemské provozovatele. Publikace podrobně popisuje službu v československém vojenském letectvu.

Objev podobné jako „Čtrnáctka” Iljušin Il-14/Avia Av-14 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra

cena 715.0 Kč
Detail

Ofuky oken Volvo FH16 Aero 1993- (2 dveře)

Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Volvo FH16 Aero nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže

Objev podobné jako Ofuky oken Volvo FH16 Aero 1993- (2 dveře)

cena 2890.0 Kč
Detail

GIGABYTE AERO 14 OLED BMF (AERO 14 OLED BMF-72EEBB4SO)

Herní notebook - Intel Core i7 13700H Raptor Lake, 14" OLED antireflexní 2880 × 1800, RAM 16GB LPDDR5, NVIDIA GeForce RTX 4050 6GB 45 W, SSD 1000GB, podsvícená klávesnice, webkamera, USB 3.2 Gen 1, WiFi 6E, Hmotnost 1,49 kg, Windows 11 Home Šablona-herní-notebooky Proč chtít herní notebook GIGABYTE AERO 14 OLED? Hrajte na nejvyšší detaily Grafika NVIDIA GeForce RTX 4050 Čtrnáctijádrový procesor 2,8K QHD+ displej Podsvícená klávesnice 1000GB SSD V čem je herní notebook GIGABYTE AERO 14 OLED výjimečný? Grafické karty NVIDIA GeForce RTX 4000 Pohánějí ty nejvýkonnější notebooky a jsou nadupané skvělými technologiemi. Plný Ray tracing...

Objev podobné jako GIGABYTE AERO 14 OLED BMF (AERO 14 OLED BMF-72EEBB4SO)

cena 43990.0 Kč
Detail

Moto přilba Cassida Aero Solid bílá/černá L (59-60)

Polykarbonátová skořepina, fixní aearodynamický spoiler s probarvením, čiré i tmavé plexi v balení.. Přilba Cassida Aero Solid je integrální přilba s polykarbonátovou skořepinou a aerodynamickým spoilerem s výrazným nezvyklým probarvením, díky kterému helma vystupuje z davu. Antibakteriální komfortní výstelka, příprava pro sluchátka bezdrátových komunikátorů, prémiové balení Cassida Helmets a dvě plexi (s přípravou pro Pinlock® fólii) v sadě vyzdvihují vlastnosti této integrální přilby do vyšší střední třídy.Technický popis: polykarbonátová skořepina sluneční clona čiré plexi a tmavé plexi součástí balení - s čepy pro Pinlock® 70 MaxVision™ fólii (fólie není součástí balení) zadní fixní aerodynamický spoiler z probarveného polykarbonátu odnímatelný nosní a bradový deflektor nastavitelné vstupní porty ventilace v oblasti brady a čela otevřené výstupní porty ventilace v oblasti pod aerodynamickým spoilerem plně odnímatelná antibakteriální, prodyšná výstelka s vícemateriálovým uspořádáním dle míst, na kterých je konkrétní materiál potřeba pro absorpci potu či zvýšený komfort vnitřní plochy v oblasti pod výstelkou lícnic s výseky vhodnými pro osazení sluchátek a vedení kabelů komunikátorů zapínání bezpečnostního řemínku pomocí mikrometrické přezky. mechanismus plexi s více polohami nastavení pozice plexi a jazýčkem pro docvaknutí plexi v zavřené pozici sada reflexních samolepek součástí balení homologace ECE 22.06 (norma pro evropský trh) hmotnost: 1350±50 g prémiový textilní vak na přilbu Cassida Helmets s vnějšími švy, popruhem pro přenášení a polstrováním proti poškrábání laku součástí balení prémiový obal Cassida Helmets v podobě dvoudílné krabice s madlem

Objev podobné jako Moto přilba Cassida Aero Solid bílá/černá L (59-60)

cena 3990.0 Kč
Detail

Boty Salomon Aero Blaze 2 pánské, zelená barva, L47426900

Boty z kolekce Salomon. Model s pěnovou mezipodešví poskytující tlumení.

Objev podobné jako Boty Salomon Aero Blaze 2 pánské, zelená barva, L47426900

cena 2799.0 Kč
Detail

Boty Salomon Aero Blaze 2 pánské, bílá barva, L47426100

Boty z kolekce Salomon. Model s pěnovou mezipodešví poskytující tlumení.

Objev podobné jako Boty Salomon Aero Blaze 2 pánské, bílá barva, L47426100

cena 2499.0 Kč
Detail

Běžecké boty Salomon Aero Blaze 2 fialová barva, L47426300

Běžecké boty z kolekce Salomon. Model s pěnovou mezipodrážkou uprostřed zapevňující odpružení.

Objev podobné jako Běžecké boty Salomon Aero Blaze 2 fialová barva, L47426300

cena 2999.0 Kč
Detail

Boty Salomon Aero Glide 2 pánské, tyrkysová barva, L47524300

Boty z kolekce Salomon. Model s technologií, která poskytuje tlumení.

Objev podobné jako Boty Salomon Aero Glide 2 pánské, tyrkysová barva, L47524300

cena 2399.0 Kč
Detail

Boty Salomon Aero Blaze 2 pánské, oranžová barva, L47426000

Boty z kolekce Salomon. Model s pěnovou mezipodešví poskytující tlumení.

Objev podobné jako Boty Salomon Aero Blaze 2 pánské, oranžová barva, L47426000

cena 2599.0 Kč
Detail

Běžecké boty Salomon Aero Blaze 2 oranžová barva, L47426500

Běžecké boty z kolekce Salomon. Model s pěnovou mezipodrážkou uprostřed zapevňující odpružení.

Objev podobné jako Běžecké boty Salomon Aero Blaze 2 oranžová barva, L47426500

cena 2499.0 Kč
Detail

Boty Salomon Aero Glide 2 dámské, žlutá barva, L47434300

Boty z kolekce Salomon. Model dobře stabilizuje nohu a poskytuje dobrou přilnavost v různých podmínkách.

Objev podobné jako Boty Salomon Aero Glide 2 dámské, žlutá barva, L47434300

cena 2899.0 Kč
Detail

Boty Salomon Aero Glide 2 pánské, béžová barva, L47573900

Boty z kolekce Salomon. Model dobře stabilizuje nohu a poskytuje dobrou přilnavost v různých podmínkách.

Objev podobné jako Boty Salomon Aero Glide 2 pánské, béžová barva, L47573900

cena 2699.0 Kč
Detail

Boty Salomon Aero Blaze 2 pánské, tyrkysová barva, L47572400

Boty z kolekce Salomon. Model s pěnovou mezipodešví poskytující tlumení.

Objev podobné jako Boty Salomon Aero Blaze 2 pánské, tyrkysová barva, L47572400

cena 2699.0 Kč
Detail

CERESIT Stop Vlhkosti AERO 360° modrý + 2 tablety (9000101102116)

Pohlcovač vlhkosti zaručuje příjemnější a zdravější prostředí, náhradní náplně jsou ve formě tablet Není vyplněn Alternativní text k fotografii! Modrý pohlcovač vlhkosti CERESIT STOP Vlhkosti AERO 360° Modrý CERESIT Stop Vlhkosti Aero 360° je evropský No.1 pohlcovač vlhkosti Pomáhá pohlcovat nadměrnou vlhkost v domácnosti CERESIT Stop Vlhkosti Aero 360° představuje řešení pro neutralizaci nepříjemného zápachu Vyroben ze 60 % z recyklovaných plastů...

Objev podobné jako CERESIT Stop Vlhkosti AERO 360° modrý + 2 tablety (9000101102116)

cena 389.0 Kč
Detail

Škoda Kolo z lehké slitiny HOEDUS AERO 16" pro SCALA, KAMIQ (654071496F FL8)

Alu disk 16", rozteč šroubů 5x100, ET 38 mm Hliníkový disk přijde vhod v případě, že si dáváte záležet na každém detailu vašeho vozu. Lité kolo přispívá ke stylovému designu vašeho vozu a zároveň se můžete spolehnout i na funkčnost. Alu disk Škoda bude co do průměru měřit 16" a šířka pak dělá 6J. Rozteč šroubů měří přesně 5x100. Barva disku, která ještě přidává na líbivosti designu, bude u modelu Škoda černá. Důležité funkce hliníkového disku Škoda Kolo z lehké slitiny HOEDUS AERO 16" pro SCALA, KAMIQ Kvalitní disky dělané z hliníku Alu disk Škoda doplní působivý design auta Disk má co do průměru 16" Šířka potom odpovídá 6J Očekávejte rozteč šroubů 5x100 Design dotváří černá barva

Objev podobné jako Škoda Kolo z lehké slitiny HOEDUS AERO 16" pro SCALA, KAMIQ (654071496F FL8)

cena 4399.0 Kč
Detail

Shimano Naviják Reel Aero XR C3000,Shimano Naviják Reel Aero XR C3000

Aero XR je technicky vyspělý matchový a feederový naviják obsahující všechny atributy požadované špičkovými závodními rybáři. Patří mezi ně zařízení proti zpětnému chodu, lehké tělo a rotor CI4+ a kované převody HAGANE pro bezkonkurenční výkon. Aero XR je technicky vyspělý matchový a feederový naviják obsahující všechny atributy požadované špičkovými závodními rybáři. Patří mezi ně zařízení proti zpětnému chodu, lehké tělo a rotor CI4+ a kované převody HAGANE pro bezkonkurenční výkon. Pokud jste závodní rybář nebo rybaříte na plavanou nebo feeder a chcete naviják, který odpovídá vašim schopnostem, Aero XR je řešením. Všechny navijáky jsou dokonale vyvážené s nejlepšími matchovými a feeder pruty Shimano Aero X5, X7 a Pro, což vám dává záviděníhodnou kombinaci, která nabízí konkurenční výhodu. S jejich super hladkou voděodolnou brzdou a dodatečným zařízením proti zpětnému chodu můžete zdolávat ryby přímo přes brzdu při použití silnějších šňůr, zpětným navíjením při použití jemných šňůr nebo pomocí kombinace obou. Nejmenší velikost 3000 je ideální pro všechny druhy rybolovu na plavanou a lov na blízký feeder. Střední velikost 4000 je ideální pro větší lov na plavanou nebo na feeder střední třídy. Největší velikost 5000 je ideální pro delší vzdálenost nebo středně těžký feeder. S tělem a rotorem G-Free CI4+ jsou všechny modely pozoruhodně lehké, přičemž velikost 4000 váží pouze 250 g, což je znatelné odlehčení ve srovnání s konkurenčními modely stejné velikosti. Další výhodou, kterou pocítíte, je přesnost rotace, která je výsledkem konstrukce rotoru CI4+ a technologie HAGANE Gear, X-SHIP, Silent Drive.

Objev podobné jako Shimano Naviják Reel Aero XR C3000,Shimano Naviják Reel Aero XR C3000

cena 3098.0 Kč
Detail

Shimano Naviják Reel Aero XR C5000,Shimano Naviják Reel Aero XR C5000

Aero XR je technicky vyspělý matchový a feederový naviják obsahující všechny atributy požadované špičkovými závodními rybáři. Patří mezi ně zařízení proti zpětnému chodu, lehké tělo a rotor CI4+ a kované převody HAGANE pro bezkonkurenční výkon. Aero XR je technicky vyspělý matchový a feederový naviják obsahující všechny atributy požadované špičkovými závodními rybáři. Patří mezi ně zařízení proti zpětnému chodu, lehké tělo a rotor CI4+ a kované převody HAGANE pro bezkonkurenční výkon. Pokud jste závodní rybář nebo rybaříte na plavanou nebo feeder a chcete naviják, který odpovídá vašim schopnostem, Aero XR je řešením. Všechny navijáky jsou dokonale vyvážené s nejlepšími matchovými a feeder pruty Shimano Aero X5, X7 a Pro, což vám dává záviděníhodnou kombinaci, která nabízí konkurenční výhodu. S jejich super hladkou voděodolnou brzdou a dodatečným zařízením proti zpětnému chodu můžete zdolávat ryby přímo přes brzdu při použití silnějších šňůr, zpětným navíjením při použití jemných šňůr nebo pomocí kombinace obou. Nejmenší velikost 3000 je ideální pro všechny druhy rybolovu na plavanou a lov na blízký feeder. Střední velikost 4000 je ideální pro větší lov na plavanou nebo na feeder střední třídy. Největší velikost 5000 je ideální pro delší vzdálenost nebo středně těžký feeder.

Objev podobné jako Shimano Naviják Reel Aero XR C5000,Shimano Naviják Reel Aero XR C5000

cena 3299.0 Kč
Detail

Shimano Naviják Reel Aero BB C3000,Shimano Naviják Reel Aero BB C3000

Aero BB je naviják s přední brzdou za skvělou cenu, který nabízí všestranný výkon pro rybáře na plavanou a feeder a je vybaven zařízením proti zpětnému chodu. Aero BB je naviják s přední brzdou za skvělou cenu, který nabízí všestranný výkon pro rybáře na plavanou a feeder a je vybaven zařízením proti zpětnému chodu. Decentní grafika se perfektně hodí k mnoha prutům Shimano, zejména k prutům Aero splávek a feeder. Pokud jste sportovní nebo rekreační rybář, který hledá nejlepší kvalitu a zároveň pracuje s omezeným rozpočtem, extrémně cenově dostupný naviják Aero BB je skvělou volbou a obsahuje antireverzní chod pro zdolávání ryb zpětným navíjením. Tato řada navijáků je k dispozici ve třech velikostech (3000, 4000 a 5000), aby pokryla většinu situací při lovu na plavanou, a je ideální pro lov větších ryb, jako jsou kapři a cejni, na lehký až těžký feeder. Tato řada navijáků se dokonale hodí k řadě prutů Aero X1 a Aero X3. Feederoví rybáři také ocení snadno použitelnou kulatou kovový klip na vlasec, která je perfektní pro přesné náhozy. Uvnitř elegantního těla XT-7 G Free Aero BB je nejlépe hodnocené za studena kované Hagane Gear a systém X-Ship od Shimano.Tato kombinace je známá svým výkonným efektivním navíjením a dlouhodobou spolehlivostí, která zajišťuje, že si váš naviják udrží svůj špičkový výkon téměř neomezeně dlouho. Další vlastnosti, které vynikají, jsou cívka AR-C vyrobená z hliníku kovaného za studena pro lepší nahazování a vedení vlasce, plus klička, která se šroubuje přímo do hlavního převodu pro přímost „bez vůle“. A pokud všechny tyto vlastnosti nestačí k tomu, aby vás přesvědčily o kvalitě a bezkonkurenční hodnotě Aero BB, každý model je dodáván s redukcí vlasce, který snižuje kapacitu cívky navijáku, díky čemuž jsou všechny modely ideální pro vlasce i splétané šňůry. Návin - 0,25mm/210m

Objev podobné jako Shimano Naviják Reel Aero BB C3000,Shimano Naviják Reel Aero BB C3000

cena 1493.0 Kč
Detail

Shimano Naviják Reel Aero BB C5000,Shimano Naviják Reel Aero BB C5000

Aero BB je naviják s přední brzdou za skvělou cenu, který nabízí všestranný výkon pro rybáře na plavanou a feeder a je vybaven zařízením proti zpětnému chodu. Aero BB je naviják s přední brzdou za skvělou cenu, který nabízí všestranný výkon pro rybáře na plavanou a feeder a je vybaven zařízením proti zpětnému chodu. Decentní grafika se perfektně hodí k mnoha prutům Shimano, zejména k prutům Aero splávek a feeder. Pokud jste sportovní nebo rekreační rybář, který hledá nejlepší kvalitu a zároveň pracuje s omezeným rozpočtem, extrémně cenově dostupný naviják Aero BB je skvělou volbou a obsahuje antireverzní chod pro zdolávání ryb zpětným navíjením. Tato řada navijáků je k dispozici ve třech velikostech (3000, 4000 a 5000), aby pokryla většinu situací při lovu na plavanou, a je ideální pro lov větších ryb, jako jsou kapři a cejni, na lehký až těžký feeder. Tato řada navijáků se dokonale hodí k řadě prutů Aero X1 a Aero X3. Feederoví rybáři také ocení snadno použitelnou kulatou kovový klip na vlasec, která je perfektní pro přesné náhozy. Uvnitř elegantního těla XT-7 G Free Aero BB je nejlépe hodnocené za studena kované Hagane Gear a systém X-Ship od Shimano.Tato kombinace je známá svým výkonným efektivním navíjením a dlouhodobou spolehlivostí, která zajišťuje, že si váš naviják udrží svůj špičkový výkon téměř neomezeně dlouho. Další vlastnosti, které vynikají, jsou cívka AR-C vyrobená z hliníku kovaného za studena pro lepší nahazování a vedení vlasce, plus klička, která se šroubuje přímo do hlavního převodu pro přímost „bez vůle“. A pokud všechny tyto vlastnosti nestačí k tomu, aby vás přesvědčily o kvalitě a bezkonkurenční hodnotě Aero BB, každý model je dodáván s redukcí vlasce, který snižuje kapacitu cívky navijáku, díky čemuž jsou všechny modely ideální pro vlasce i splétané šňůry.

Objev podobné jako Shimano Naviják Reel Aero BB C5000,Shimano Naviják Reel Aero BB C5000

cena 2329.0 Kč
Detail

Shimano Naviják Power Aero 14000 XTC,Shimano Naviják Power Aero 14000 XTC

Název Power Aero XTC / XSC určitě plně odpovídá svému jménu. Tento Japonský naviják, doslova po okraj naplněný nejpokročilejší technologií se vyznačuje dokonalým designem a zpracováním. Název Power Aero XTC / XSC určitě plně odpovídá svému jménu. Tento Japonský naviják, doslova po okraj naplněný nejpokročilejší technologií se vyznačuje dokonalým designem a zpracováním. Díky nejnovějším technologiím, včetně systému Infinity Drive a elegantnímu dvoubarevnému finiši, je Power Aero vizuálně ohromující a výkonnostně nepřekonatelný model své kategorie. Power Aero je synonymem navijáku pro opravdové rybáře. Od svého uvedení na trh si získal obrovskou popularitu a důvěru mnoha tisíců rybářů po celé Evropě. Ve skutečnosti existuje velká skupina rybářů, kteří upřednostňují tento model i před vlajkovou lodí, navijákem Aero Technium Mgs. Při jeho používání okamžitě poznáte originální hladkost chodu, a i při extrémním zatížení, budete ohromeni tím, jak nejnovější technologie Infinity Drive spolupracuje s HAGANE a X-SHIP převody tak, aby vytvořili pozoruhodně lehčí pocit při navíjení. Díky technologiím, jako jsou HAGANE GEAR, za studena lisované tělo HAGANE BODY, X-SHIP, dokonalé zjemnění chodu Infinity Drive a Silent Drive ale také technologii X-Protect je nové Power Aero navrženo tak aby splňovalo nejvyšší standardy kvality. Přidáním technologie Parallel Body se povedlo prodloužit reální dosažitelnou vzdálenost a přesnost náhozu tím, že eliminuje kontakt vlasce s blankem prutu během nahazování. Hladké odvíjení vlasce z cívky je dále dosaženo uložením vlasce pomocí oscilace Super Slow 5, kombinované s AR-C cívkou a technologií Rigid Cast. Díky pokročilé, téměř okamžité brzdě Hi-Speed drag můžete hravě přepínat z povolené cívky do bojového módu pouhým pootočením brzdní matice, nebo velmi rychle přitáhnout brzdu těsně před náhozem. Navijáky Power Aero jsou dodávány se s dvěma cívkami a sadami redukcí. Power Aero prostě zvládne cokoliv s absolutním přehledem. Zažijte nejpopulárnější big pit kaprový naviják na trhu na vlastní kůži! Zažijte sílu Power Aero a technologií Shimano I vy. Jeden z nejpopulárnějších Big-Pit navijáků Shimano, navržený pro dostažení bezchybné do

Objev podobné jako Shimano Naviják Power Aero 14000 XTC,Shimano Naviják Power Aero 14000 XTC

cena 9799.0 Kč
Detail

Podívejte se také