Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
AERO 99 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
Aero č.99 navazuje na AERA č.94 a č.97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. a 2.díl. Publikace popisuje akrobatické skupiny čs. letectva létající na strojích MiG-15bis. Označování letounů podle útvarů. Letecké nehody a soupis ztracených letounů. Vše doplněno množstvím fotografií.
Podívejte se také mig 3 modra 8718924106174
AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
Publikace navazuje na AERO č.94 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. díl. Popis verze MiG-15bis, detailní soupis všech MiG-15bis dovezených ze SSSR a vyrobených v ČSR. Popis dalších verzí MiG-15bis – MiG-15bisT, MiG-15bisR a MiG-15bisSB. V závěru publikace přílohy, Výroba MiG-15bis celkem, Osnova bojové přípravy pilotů MiG-15bis, Letouny MiG-15bis čs. letectva zachované po vyřazení ze služby, Konec bisů 4. Letky 1.slp, Záchrana bisu č.3669, Záchrana bisu č.3841
Podívejte se také mig 3 ruzova 8718924106204
AERO 41 MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
Publikace navazuje na AERO č.38 a č.39 MiG-21F-13 1. a 2.díl. První verzí tohoto letounu, která byla zavedena do služby v československém letectvu, byla právě verze MiG-21F-13, jejiž nástup byl významným mezníkem v historii našeho letectva, neboť právě tento letoun umožnil našim pilotům překonat bariéru dvojnásobné rychlosti zvuku. Publikace se věnuje výzbroji našich MiGů a dokumentuje vyrobené licenční stroje.
Podívejte se také matematicke petiminutovky 3 dil
Podívejte se také
- aulos 211a 3 dil tenor fletna
- AYRTON Mig, černo-šedé
- CS Solingen Sada nožů v otočném stojanu PREMIUM 8ks CS-056940 (CS-056940)
- ROLLER GRILL CS 3 (P04020A01)
- CS Solingen Sada nožů v bloku SOLTAU 8ks (CS-086848)
- matematicke petiminutovky 2 dil
- Mig 21: Džus Noci - CD (3863899)
- Bewit® Prawtein® Mig (3502000010000015)
- kn country zpevnik 2 dil
- sada taliru lawenda 18 dil
- patice 18 dil 2x9 precizni
- Miroslav Horníček na obrazovce
- Dobře odtajněný Miroslav Horníček ()
- Donutil Miroslav: Baví vás... Miroslav Donutil (4x CD) - CD (310917-2)
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV 235/50 R19 99 V (543337)
- Dobře odtajněný Miroslav Horníček: Nahrávky z let 1952-2002, 3 CD
- Stagg CS-HM14 (CS-HM14)
- JVC CS J520X (CS J520X)
- JVC CS J620X (CS J620X)
- JVC CS J620 (CS J620)
AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl - Miroslav Irra
S nástupem moderní techniky, která kladla na pilota čím dál tím větší nároky, narůstal problém zajištění letounů, které by se co nejvíce přibližovaly svými vlastnostmi bojovému stroji, na který měli cvičení piloti přejít. Nejlogičtějším řešením byla dvoumístná cvičná verze bojového stroje. V případě verzí stíhacích MiG-21 to byly v našem letectvu MiGy-21U/US/UM. Publikace popisuje ve dvou dílech jejich službu.
Objev podobné jako AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl - Miroslav Irra
Dakota a Líčko - Douglas C-47 a Lisunov Li-2 v československém vojenském letectvu - 2. díl - Miroslav Irra
Douglas DC-3 je nespornou legendou v oblasti letecké civilní, ale zejména vojenské dopravy. Dakotou se však stal až v průběhu své vojenské služby jaksi dodatečně a vlastně v naprostém rozporu s původním typovým označením. 2.díl publikace navazuje na historii popsanou v AERU č.52 a popisuje službu tohoto stroje spolu s jeho sovětskou licenční verzí Lisunov Li-2 v našem letectvu.
Objev podobné jako Dakota a Líčko - Douglas C-47 a Lisunov Li-2 v československém vojenském letectvu - 2. díl - Miroslav Irra
AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra
Avii S/CS-92 Me 262 v československém letectvu autora M.Irry. Publikace popisuje zkoušky, výrobu a nasazení německého proudového stíhače Messerschmitt Me 262 v československém letectvu po roce 1945. Publikace je doplněna unikátními dobovými fotografiemi, barevnými fotografiemi dochované Avie S-92, vzpomínkami letců, kteří na S-92 létali. Nechybí barevné bokorysy obou verzí.
Objev podobné jako AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra
„Čtrnáctka” Iljušin Il-14/Avia Av-14 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra
Ve druhé polovině 50. let nastoupil v ČSR nový typ sovětské konstrukce, Iljušinův Il-14, ve své době nesporně stroj světové úrovně, který v našich podmínkách dodnes drží primát největšího u nás vyráběného letounu. Tato licenční výroba probíhala v pražské továrně Avia v letech 1955 až 1960 a dala vzniknout 203 letounům pro tuzemské provozovatele. Publikace podrobně popisuje službu v československém vojenském letectvu.
Objev podobné jako „Čtrnáctka” Iljušin Il-14/Avia Av-14 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra
AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl - Miroslav Irra
Období let 1951 – 1961 bylo pro pokračování historie Zvolenského leteckého pluku zvoleno záměrně. Je totiž významné přechodem na proudovou leteckou techniku a zároveň tím, že pluk byl od roku 1952 do roku 1961 součástí 1. lsd/sld. Rok 1951 přinesl převratné změny. Probíhaly přípravy na hromadné přezbrojení letectva proudovou technikou. K tomuto úkolu byla určena celá 3. ld, u jejíchž pluků proběhl pečlivý kádrový výběr pilotů pro přeškolení. Samozřejmým předpokladem, kromě pilotních schopností, byla naprostá oddanost KSČ, lidově demokratickému zřízení a SSSR. Od února 1951 působilo na letišti Mladá „Výcvikové středisko určené k přeškolování na proudová letadla“, reorganizované dnem 1.6.1951 na „Proudové výcvikové středisko letectva“. Právě zde se mělo rodit československé proudové letectvo. 1. lp se ještě zúčastnil květnové vojenské přehlídky v Praze dne 6.5.1951 k výročí osvobození Československa Rudou armádou. Letecká část byla pojata vskutku velkolepě za účasti více než 200 letounů, které měly defilovat nad letenskou plání současně s pochodujícími útvary pěchoty a dalších pozemních zbraní. V den přehlídky právě v čase zahájení vzletu jednotlivých skupin se však přes Prahu hnala silná přeháňka se sněhem a nízkou oblačností. Formace sice vzlétly, ale v nepříznivých podmínkách se věci odvíjely jinak než bylo plánováno. Při tehdejším stavu radiotechnického zabezpečení řízení letového provozu bylo zázrakem, že za daných povětrnostních podmínek přehlídka neskončila ještě hůře. Po přehlídce se vybraný personál pluku spolu s 5. a 8. lp přemístil během května - června 1951 z dosavadních posádek do Mladé, kde bylo pak zahájeno teoretické a poté i praktické přeškolení na sovětské proudové letouny MiG-15, v čs. letectvu značené S-102. Dosavadní výzbroj, letouny S-199 a zbývající personál byl přesunut na plzeňské letiště Bory, s určením pro nově založený 18. lp. Jako první zahájil přeškolení již v květnu 1951 8. lp, personál vybraný pro 5. lp jej následoval během června, poté zahájil nově postavený 11. lp a 23.7.1951 zahájil přeškolení 1. lp. Proudová éra začala.
Objev podobné jako AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl - Miroslav Irra
MiG-21MF v čs. a českém letectvu 2.díl - Miroslav Irra
V roce 2020, uplyne 15 let od ukončení služby MiGu-21 ve Vzdušných silách Armády České republiky, a tím zároveň skončilo i 54 let trvající působení letounů konstrukčního označení MiG v bývalém Československu a České republice. Práce navazuje na 1.díl publikovaný v AERU č.63
Objev podobné jako MiG-21MF v čs. a českém letectvu 2.díl - Miroslav Irra
AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část - Miroslav Irra
"Síbl", neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28.
Objev podobné jako AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část - Miroslav Irra
Easy Model - Mikojan-Gurevič MiG-15 UTI (CS-102), československé letectvo, 30. stíhací bombardovací (9580208371375)
Model letadla - plastový, měřítko 1 : 72, vojenské letadlo, realistické provedení, z moderního období, vhodné na hraní, vystavení a sběratelství, délka 14 cm, vhodný od 14 let Chtěli byste s dětmi trávit čas a složit si nějaký zajímavý kousek? V tom případě si nenechte ujít realistické ztvárnění modelu letadla EasyModel v měřítku 1:72. Modelování je skvělý retro koníček, který se opět vrací do módy a našel si mnoho příznivců mezi dětmi i dospělými. Vojenský model letadla ohromí precizním zpracováním všech dílů, které k sobě perfektně doléhají. K jeho zhotovení byl použit kvalitní materiál, jakým je plast. Výrobek je vhodný pro děti od 14 let. Moderní model letadla EasyModel obsahuje rovněž podrobný montážní plán, a tak modelování půjde hezky od ruky. Jeho zemí původu je Česko. Jeho délka po kompletním sestavení činí 14 cm. Baterie jsou součástí balení. Klíčové vlastnosti modelu letadla Easy Model - Mikojan-Gurevič MiG-15 UTI (CS-102), československé letectvo,...
Objev podobné jako Easy Model - Mikojan-Gurevič MiG-15 UTI (CS-102), československé letectvo, 30. stíhací bombardovací (9580208371375)
Easy Model - Mikojan-Gurevič MiG-15 bis SB (CS-103), československé letectvo, 30. stíhací bombardova (9580208371320)
Model letadla - plastový, měřítko 1 : 72, vojenské letadlo, realistické provedení, z moderního období, vhodné na hraní, vystavení a sběratelství, délka 14 cm, vhodný od 14 let Lámete si hlavu s výběrem modelu pro sebe či vaše dítě? V tom případě by se vám mohlo zalíbit realistické ztvárnění modelu letadla EasyModel v měřítku 1:72. Skládání je opravdu mravenčí práce a zkouška trpělivosti, výsledek však vždy stojí za to. Vojenský model letadla charakterizuje kvalitní a přesné zpracování všech částí, takže se můžete spolehnout na důmyslný systém jejich spojování. K jeho zhotovení byl použit kvalitní materiál, jakým je plast. Nabízený produkt se doporučuje dětem od 14 let. Moderní model letadla EasyModel obsahuje rovněž podrobný montážní plán a pokyny krok za krokem, a tak modelování půjde hezky od ruky. Jeho zemí původu je Česko. Jeho celková délka po složení je 14 cm. Zboží je dodáváno s bateriemi. Zásadní přednosti modelu letadla Easy Model - Mikojan-Gurevič...
Objev podobné jako Easy Model - Mikojan-Gurevič MiG-15 bis SB (CS-103), československé letectvo, 30. stíhací bombardova (9580208371320)
Easy Model - Mig-3, sovětské letectvo, 12.IAP, 1/72 (9580208372242)
Model letadla - plastový, měřítko 1 : 72, vojenské letadlo, realistické provedení, z období 2. světové války, vhodné na hraní, vystavení a sběratelství, délka 11,4 cm, vhodný od 14 let Jste vy nebo vaše děti zapáleni do skládání modelů? V tom případě vás jistě nadchne realistické provedení modelu letadla EasyModel v měřítku 1:72. Modelování vyžaduje spoustu času a trpělivosti, výsledek však stojí za to. Vojenský model letadla charakterizuje kvalitní a přesné zpracování všech částí, které k sobě dokonale padnou. K jeho zhotovení byl použit kvalitní materiál, jakým je plast. Nabízený produkt je vhodný pro děti od 14 let. Historický model letadla EasyModel z období 2. světové války nebude problém vůbec složit dohromady díky vyčerpávajícímu montážnímu plánu a pokynům pro začátečníky i zkušené modeláře. Jeho celková délka po složení je 11,4 cm. Zboží je dodáváno s bateriemi. Klíčové přednosti modelu letadla Easy Model - Mig-3, sovětské letectvo, 12.IAP, 1/72...
Objev podobné jako Easy Model - Mig-3, sovětské letectvo, 12.IAP, 1/72 (9580208372242)
Easy Model - Mig-3, sovětské letectvo, Finsko, 1941, 1/72 (9580208372211)
Model letadla - měřítko 1 : 72, vojenské letadlo, realistické provedení, z období 2. světové války, vhodné na hraní, vystavení a sběratelství, délka 11,4 cm, vhodný od 14 let Chtěli byste s dětmi trávit čas a složit si nějaký zajímavý kousek? V tom případě vás jistě nadchne realistické ztvárnění modelu letadla EasyModel v měřítku 1:72. Modelování je krásný koníček, který učí trpělivosti, a přitom si člověk procvičí prsty i jinak než na počítačové klávesnici. Vojenský model letadla obsahuje kvalitně zpracované díly, které do sebe přesně zapadají. Nabízený produkt je vhodný pro děti od 14 let. Historický model letadla EasyModel z období 2. světové války obsahuje také vyčerpávající montážní plán, díky kterému půjde modelování jedna radost. Jeho celková délka po složení je 11,4 cm. Balení disponuje i bateriemi. Klíčové přednosti modelu letadla Easy Model - Mig-3, sovětské letectvo, Finsko, 1941, 1/72 Vojenský model letadla EasyModel v měřítku 1:72 nadchne...
Objev podobné jako Easy Model - Mig-3, sovětské letectvo, Finsko, 1941, 1/72 (9580208372211)
Výzbroj čs. vojenského letectva 1945-1950 - 2.díl - Miroslav Irra
Kniha navazuje na I. díl vydaný v roce 2015 prezentací letadel čs. letectva, nezahrnutých v I. dílu, tedy letounů bitevních, lehkých bombardovacích, stíhacích, dále vrtulníků, kluzáků a větroňů. Kniha se dále zabývá problematikou kamufláže a markingu letecké techniky čs. letectva ve sledovaném období, rovněž podává souhrnný přehled výzbroje letadel čs. letectva, tedy hlavňových zbraní, leteckých pum, leteckých raket (ty byly ve sledovaném období spíše ve stadiu zkoušek trofejního materiálu a pokusů o vlastní vývoj). V závěrečné části se kniha zabývá průběhem a výsledky zkoušek trofejních zbraní - řízené pumy PC 1400FX a řízené střely Hs 293A. Kniha obsahuje: Letadla bojová: bitevní, lehká bombardovací a stíhací Vrtulníky, kluzáky a větroně Kamufláž a marking letadel Výzbroj letadel
Objev podobné jako Výzbroj čs. vojenského letectva 1945-1950 - 2.díl - Miroslav Irra
Výzbroj ČS. vojenského letectva 2. díl (978-80-206-1679-1)
Kniha - 368 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Výzbroj ČS. vojenského letectva 2. díl (978-80-206-1679-1)
„ČÁP“ Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 2.díl - Miroslav Irra
Do roku 1951 vkročilo čs. letectvo pod dojmem války v Koreji a očekávání možného válečného konfliktu i v Evropě. Tento rok byl ve znamení zahájení přechodu na reaktivní leteckou techniku, konkrétně sovětské letouny MiG-15 (u nás S-102). Tím je dán rámec pro uplatnění K-65 v roli kurýrního letounu u velitelských rojů divizí a pluků. Publikace navazuje na 1. díl, který vyšel v AERU č. 22. Text je doplněn tabulkami, množstvím dobových fotografií a bar. bokorysy.
Objev podobné jako „ČÁP“ Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 2.díl - Miroslav Irra
ČÁP Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 1.díl - Miroslav Irra
Jedním z výrazných typů, převzatých z výzbroje poražené Luftwaffe, byl víceúčelový letoun Fieseler Fi 156 německé firmy Gerhard Fieseler Werke GmbH se sídlem v Kasselu, jehož výroba byla od r. 1943 zavedena v tehdejší Továrně na letadla Beneš – Mráz v Chocni a jehož výroba pokračovala i po obnovení Československé republiky pod označením K-65 Čáp. Publikace ve dvou dílech popisuje službu v našem letectvu.
Objev podobné jako ČÁP Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 1.díl - Miroslav Irra
Focke-Achgelis Fa 223 - Miroslav Irra
Tento létající aparát je bezesporu možné přiřadit mezi poválečné „unikáty“ provozované čs. vojenským letectvem. Je sice dostatečně známo, že v ČSR létaly po válce dva exempláře tohoto dvourotorového vrtulníku, takže striktně vzato nešlo doslova o unikát, nicméně vojenské letectvo provozovalo do konce roku 1950 jen jediný. Snad každý jen trochu zasvěcený fanda historie vojenského letectví jistě dobře ví, že Fa 223 byl vrtulník vzniklý v době války u německé firmy Focke-Achgelis. Dne 14.10.1923 založili v Brémách pánové Heinrich Focke, Georg Wulf a Werner Neumann společnost Bremer Flugzeugbau AG, krátce po vzniku přejmenovanou na Focke-Wulf Flugzeugbau AG. Ve 30. letech se firma postupně přeorientovala na výhradně vojenský program, z něhož největší proslulosti dosáhl stíhací Fw 190, námořní průzkumný Fw 200 a průzkumný Fw 189. Během války se firma stala jedním z nejvýznamnějších německých leteckých výrobců, v r. 1944 u ní pracovalo na 30 000 osob. Po válce existovala do r. 1964, kdy se sloučila s Weser Flugzeugbau Gmbh do firmy Vereinigte Flugtechnische Werke a po dalších fůzích se zařadila mezi předchůdce nynějšího Airbusu. Publikace se věnuje vývoji Fa 223 a jeho zkouškám v poválečném Československu.
Objev podobné jako Focke-Achgelis Fa 223 - Miroslav Irra
Výzbroj čs.vojenského letectva 1945-1950 1.díl - Miroslav Irra
Kniha se zabývá problematikou související s řešením otázek vyzbrojení čs. vojenského letectva v procesu jeho poválečné obnovy po roce 1945. Zabývá se také procesem přezbrojení čs. letectva trofejní technikou, k němuž nakonec došlo po neúspěšných pokusech o získání potřebného leteckého materiálu na Východě i Západě. Nakonec kniha prezentuje v podstatě inventuru letadel čs. letectva v letech 1945-1950 v kategoriích cvičné, dopravní a kurýrní letouny. Bitevní, lehké bombardovací, stíhací letouny, vrtulníky, kluzáky a větroně budou předmětem II. dílu.
Objev podobné jako Výzbroj čs.vojenského letectva 1945-1950 1.díl - Miroslav Irra
Aero C-4/104 v československém letectvu - Miroslav Irra
Československá bezlicenční kopie německého elementárního cvičného letounu Bücker Bü 131 „Jungman“, vyráběná po označením Aero C-4/104 a známá u nás pod přezdívkou „Bikr“, je jednou z legend období poválečné výstavby čs. vojenského letectva. Základům leteckého řemesla se na něm do léta 1951 vyučilo v LVA min. 300 pilotů – budoucích důstojníků, z nichž většina posílila kádr velitelského sboru čs. letectva v době jeho masivní výstavby v letech 1951-1953. Dlužno ovšem poznamenat, že mnozí byli po únoru 1948 shledáni politicky nevyhovujícími a vystaveni perzekucím od vyhození z armády po věznění po vykonstruovaných soudních procesech. Kromě toho sloužil u LU ve výcviku pilotů – podůstojníků, u cvičných letek a leteckých pluků, kde byl využíván k přezkušování pilotů, výcviku v létání podle přístrojů, nácviku akrobacie, kurýrním letům apod. Jeho kariéra ve vojenském letectvu sice trvala jen přibližně osm let, ale ti, kdož na něm začínali kariéru vojenského pilota, vzpomínají dodnes. I poté ještě poskytl mnoho krásných zážitků sportovním pilotů Svazarmu, kam byly po r. 1950 zbylé letouny předávány. Mnozí ještě dnes vzpomínají na polétání s „Bikrem“, na vítr šlehající do tváře jako ve slavných stíhačkách I. světové války. Mnozí další také dodnes litují, že si s ním již nestihli zalétat. Vzpomeňme proto službu „Bikra“, tohoto dvojplošného reliktu „zlaté éry letectví“ v čs. vojenském letectvu, i my.
Objev podobné jako Aero C-4/104 v československém letectvu - Miroslav Irra
Easy Model - Mikojan-Gurevič MiG-15 UTI, čínské letectvo, 1/72 (9580208371382)
Model letadla - plastový, měřítko 1 : 72, vojenské letadlo, realistické provedení, z moderního období, vhodné na hraní, vystavení a sběratelství, vhodný od 14 let Rádi byste sobě nebo svému dítku pořídili nový model? V tom případě by se vám mohlo zalíbit realistické ztvárnění modelu letadla EasyModel v měřítku 1:72. Modelování je totiž krásným retro koníčkem, který se opět vrací do módy a našel si celou řadu příznivců. Vojenský model letadla disponuje promyšleným zpracováním všech kousků, které mezi sebe výborně zapadají. Jeho výrobním materiálem je plast. Výrobek je vhodný pro děti od 14 let. Moderní model letadla EasyModel nebude problém vůbec složit dohromady díky vyčerpávajícímu montážnímu plánu a pokynům pro začátečníky i zkušené modeláře. Jeho zemí původu je Čína. Produkt je dodáván s bateriemi. Hlavní vlastnosti modelu letadla Easy Model - Mikojan-Gurevič MiG-15 UTI, čínské letectvo, 1/72 Vojenský model letadla EasyModel v měřítku 1:72 potěší modeláře...
Objev podobné jako Easy Model - Mikojan-Gurevič MiG-15 UTI, čínské letectvo, 1/72 (9580208371382)
AERO č.16/124 Aero L-29 „Delfín“ - 2.díl - Miroslav Irra
AERO č.16Aero L-29 „Delfín“ 2.dílPojem „delfín“ má zřejmě většina populace naší země spojen s inteligentním kytovcem dobráckého vzezření, na první pohled budícího dojem veselého a věčně se smějícího tvora. Ne tak bývalí aktivní vojenští piloti i letečtí fandové, u nich tento pojem jednoznačně představuje cvičný proudový letoun Aero L-29 „Delfín“, jehož ladné a elegantní tvary skutečně evokují představu onoho populárního mořského savce. Tento letoun drží v našich podmínkách doslova neotřesitelný primát z hlediska počtu vyrobených strojů, do ukončení výroby v r. 1973 vzniklo celkem 3 665 letounů tohoto typu, což je v této kategorii letadel světový unikát.Publikace navazuje na AERO č.15 L-29 Delfín 1.dílPublikace má formát A4, celobarevná na kvalitním křídovém papíře, vazba V2, 36 stran, množství barevných foto i detailů a historických černobílých foto, barevné bokorysy.
Objev podobné jako AERO č.16/124 Aero L-29 „Delfín“ - 2.díl - Miroslav Irra
Na zrazeném nebi: Encyklopedie ČS vojenského letectva za branné pohotovosti státu na podzim 1938 (978-80-7277-532-3)
Kniha - autor Jiří Fidler, 440 stran, česky, pevná bez přebalu matná Pravděpodobně nenalezneme v novodobých českých vojenských dějinách frekventovanější téma než problematiku branné pohotovosti státu na podzim 1938 a kapitulaci československé politické reprezentace před velmocenským diktátem Francouzské republiky, Italského království, Spojeného království Velké Británie a Severního Irska a Velkoněmecké říše. Každoroční spory mezi zájemci o dané události, které lze zjednodušit na prostou otázku „Měli jsme se bránit?“, kulminují v letech, kdy na posledním místě letopočtu stojí osmička. O branné pohotovosti státu na podzim 1938 toho bylo historiky i žurnalisty napsáno mnoho, přičemž kvalita podávaných informací je sice proměnlivá, ale spíše nedostatečná. Odborných prací, jež by se dokázaly vypořádat s celým tématem, máme totiž jako šafránu, přičemž takové, jež byly napsány bez ideologické kurately, spočítáme na prstech jediné ruky. Ač se to zdá být...
Objev podobné jako Na zrazeném nebi: Encyklopedie ČS vojenského letectva za branné pohotovosti státu na podzim 1938 (978-80-7277-532-3)
SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)
Kniha - autor Jiří Vlach, 216 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace přibližuje jeden z nosných typů našeho vojenského letectva období let 1964-1999 ve fotografii. Kniha je určená nejen lidem, kteří letoun létali a obsluhovali, ale i leteckým fandům a modelářům, kteří zde naleznou spoustu detailů.
Objev podobné jako SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)
Sportex prut competition carp cs-4 3 díl 3,66 m (12 ft) 3 lb
Krásný moderní design padne do oka každému rybáři. Spodní část prutů je zesílená naší ověřenou technologií HT cross-winding (technologie vinutí vláken). Pruty jsou osazeny tenkými SIC očky přičemž první má průměr 50mm. SPORTEX Competition Carp CS-4 pruty ukazují, že jsou lehké, štíhlé, výkonné a nemusí stát majlant. Pruty jsou perfektní pro kapraře, kteří nechtějí jen daleko házet, ale očekávají od prutu spolehlivé zaseknutí ryby bez ohledu na vzdálenost a umožňují rybářům vychutnat si souboj s rybou. Competition CS-4 poskytují potěšení a také budou dobře vypadat ve vašem stojanu. Díky třem dílům má prut transportní rozměr jen 127cm což zaručí snadnou přepravu a nezabere mnoho místa. Důvody ke koupi SPORTEX prutu 10 letá záruka na blank top kvalita za dobrou cenu zdolávání ryby na tyto pruty je skutečným zážitkem pruty v tenkém - moderním blanku pruty jsou vhodné i na daleké hody - nahazujete výrazně dále než ostatní každý prut má své výrobní číslo je jedinečný dlouhá životnost i po 20 letech jsou pruty jako nové nadčasový design pokud si kupujete rybářský prut SPORTEX tak si kupujete zážitek který vám žádný jiný prut neposkytne
Objev podobné jako Sportex prut competition carp cs-4 3 díl 3,66 m (12 ft) 3 lb
Matematika pro 1. r. ZŠ, pracovní učebnice (3. díl) - Miroslava Čížková Pišlova
V 1. ročníku jsou dva základní díly učebnice doplněny ještě třetím (volitelným) dílem obsahujícím učivo sčítání a odčítání do dvaceti s přechodem přes základ 10. Je možno využít v případě, že žáci již před koncem prvního ročníku zvládnou základní učivo a mohou tak „v předstihu“ přejít na učivo 2. ročníku. Učivo: počítání do 1, nácvik psaní, číslic 0–8, vlevo od, vpravo od, uprostřed, první, poslední, před, za, nahoře, dole, nad, pod, více, méně, stejně, větší, menší, rovná se, číselná osa od 0 do 10. Metodickou příručku ZDARMA najdete zde.
Objev podobné jako Matematika pro 1. r. ZŠ, pracovní učebnice (3. díl) - Miroslava Čížková Pišlova
Letouny Junkers v československém letectvu - Miroslav Irra
Po skončení války se množství letounů Junkers v různém stadiu devastace nacházelo roztroušeno po celé Evropě, včetně území obnovené Československé republiky. Využití části tohoto technického potenciálu se tedy přímo nabízelo, a v rámci výstavby poválečného čs. letectva se tak i stalo. Podívejme se tedy na osudy Junkersů ve službách našeho letectva po 2. světové válce.
Objev podobné jako Letouny Junkers v československém letectvu - Miroslav Irra
Matematika pro 3. r. ZŠ, pracovní sešit (2. díl) - Miroslava Čížková Pišlova
Pracovní sešit k učebnice Matematiky pro 3. ročník ZŠ (2. díl).
Objev podobné jako Matematika pro 3. r. ZŠ, pracovní sešit (2. díl) - Miroslava Čížková Pišlova
Matematika pro 3. r. ZŠ, pracovní sešit (1. díl) - Miroslava Čížková Pišlova
Pracovní sešit k učebnice Matematiky pro 3. ročník ZŠ (1. díl).
Objev podobné jako Matematika pro 3. r. ZŠ, pracovní sešit (1. díl) - Miroslava Čížková Pišlova
Shimano podběráková tyč aero pro landing net handle 3-4,5 m 4-díl
S výběrem ze 3 možností, které pokrývají jak stříbřité ryby, tak kaprů a všestrannou vícedélkovou verzi, jsou podběráky Aero Pro jedny z nejpokročilejších dostupných. Pokud hledáte špičkovou rukojeť podběráku, Pro Light je ten správný model. Tento dvoudílný 3,00m model je super lehký, tenký a tuhý, takže je ideální pro rychlou manipulaci v podmínkách zápasového rybolovu s menšími hlavami podběráku. Pro větší ryby, kapry stejné velikosti a při použití velkých podběráků je verze 3.00 Pro Power perfektní volbou. Tato rukojeť je ultra pevná, se schopností snášet a manévrovat velké ryby s naprostou jistotou. Pro další všestrannost je k dispozici 0,5m prodloužení, které se hodí pro obě rukojeti pro další délku. Pro maximální výkon a dokonale se hodící pro rybáře, kteří loví na různých místech, je Pro Multi tou nejlepší volbou. Vícedílné provedení lze použít od 3,00 m do 4,50 m. Sestávající ze tří sekcí a prodloužení o 0,50 m, dvě nejtenčí sekce mají obě šroubovací závit pro připojení k hlavě podběráku. Použitím všech sekcí vznikne super lehká, ultra dlouhá rukojeť, ale pro extra pevnost použijte spodní dvě sekce a prodloužení, abyste vytvořili sílu potřebnou k tomu, abyste si poradili s největšími rybami stejné velikosti, se kterými se pravděpodobně setkáte.
Objev podobné jako Shimano podběráková tyč aero pro landing net handle 3-4,5 m 4-díl
Spitfire Mk.IX - 1.díl - Miroslav Šnajdr
Velení Královského letectva původně považovalo Spitfire Mk.IX (ostatně podobně jako zprvu Spitfiry Mk.V) za pouhou nouzovou verzi, určenou k vyplnění mezery před příchodem výrazněji modernizovaných a překonstruovaných strojů varianty Mk.VIII. Očekávalo od „devítek“ zejména okamžité řešení výzbrojové krize Fighter Command, čelící v období 1941 a 1942 výkonnostní převaze Focke-Wulfů Fw 190A. Nakonec však zvítězila kombinace výborných výkonů, zajištěných novými motory Merlin řady „60“ a výrobní jednoduchosti, dané užitím téměř identického draku s již masově produkovanými Spitfiry Mk.VC. Díky tomu dokázal britský letecký průmysl Spitfiry Mk.IX vyrábět v narůstajícím množství a „devítka“ se posléze po Spitfiru Mk.V stala druhou nejpočetnější verzí slavné stíhačky.
Objev podobné jako Spitfire Mk.IX - 1.díl - Miroslav Šnajdr
Spitfire Mk.IX - 2.díl - Miroslav Šnajdr
Během roku 1943 postupně rostla zprvu nedostačující produkce Spitfirů Mk.IX a původně přechodová verze se stávala základem výzbroje Fighter Command. Do řadové služby přicházely nové subverze činící z „devítky“ ještě dokonalejší válečný stroj. Publikace navazuje na 1. Díl v Aeru č.29 a věnuje se i použití tohoto stroje u československých perutí ve Velké Británii.
Objev podobné jako Spitfire Mk.IX - 2.díl - Miroslav Šnajdr
AEROspeciál 20 Doma i v zámoří - Některé zahraniční mise čs. letectva v 50. a 60. letech: Akce 103 / 106 / 117 / 122 - Miroslav Irra
Zahraniční vojensko - letecké aktivity Československé republiky (dále ČSR), započaté v r. 1948 ve vztahu k nově vzniklému státu Izrael, jsou dnes již dostatečně známy. Tehdy šlo ovšem pouze o obchod, zatím bez přímé účasti personálu čs. letectva. Tato kampaň známá pod šifrou „Akce DI“ skončila v r. 1950. V červenci t. r. vydalo MNO zákaz jakéhokoli vývozu vojenského materiálu do Izraele, byť zájem Izraele o další obchody trval. Přestože tato činnost přinesla nezanedbatelné devizové přínosy státní pokladně, převážily důvody politické. Naše i sovětské vedení očekávalo, že pomoc Izraeli napomůže k posílení vlivu Komunistické strany Izraele, která by mohla být schopna převzít moc v zemi a tak ji včlenit do sféry sovětského vlivu. To se ale nestalo, izraelští komunisté ve volbách v lednu 1949 zcela pohořeli, a tak na další pomoci již nebyl z naší ani sovětské strany zájem. Pro čs. zahraniční politiku a obchod byl Izrael na 40 let přesunut na opačnou stranu barikády, a o pět let později již československé letecké mise pomáhaly arabským zemím v jejich snaze o odvetu za porážku ve válce o nezávislost Izraele a o likvidaci státu Izrael. Ekonomický efekt byl zřejmě rovněž nezanedbatelný (např. Egypt v letech 1955-1959 zakoupil 110 letounů S-103 (licenční MiG-15bis z naší výroby) po 400 000 USD za kus, tedy dle tehdejšího kurzu 2 880 000 Kčs, přičemž čs. vojenská správa platila necelý milion Kčs za kus. K tomu ještě 42 spárek UTI Mig-15), a tak není divu, že se tyto aktivity postupně rozšířily i na další státy. Asi největší rozsah zaznamenala od r. 1957 Akce 103 – vojenská pomoc Indonésii.
Objev podobné jako AEROspeciál 20 Doma i v zámoří - Některé zahraniční mise čs. letectva v 50. a 60. letech: Akce 103 / 106 / 117 / 122 - Miroslav Irra
Continental AllSeasonContact CS 215/65 R17 99 V (03582110000)
Celoroční pneu - pro osobní auta, rychlostní index V (do 240 km/h), nosnostní index 99 (do 775 kg), hlučnost 72 dB (třída 2), přilnavost na mokru B, úspora paliva B, samoopravitelná, DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Moc toho nenajezdíte a když už, tak především ve městech? Vzhledem k našim zkušenostem bychom vám doporučili celoroční pneu Continental pro osobní auto. V souladu se zákonem je můžete používat celý rok, jsou dobrým kompromisem mezi letní a zimní sadou pneumatik. Navíc nebudete muset kupovat, přezouvat ani skladovat druhou sadu. Zátěžový index, také nazýváný nosnostní nebo hmotnostní, určuje horní limit zatížení jedné pneumatiky. Zde odpovídá hodnotě 99 (do 775 kg). Pneumatiky jsou konstruovány pro určitou maximální doporučenou rychlost, která je stanovena rychlostním indexem. Tato pneumatika je určena pro vozy s rychlostním indexem V (do 240 km/h) a nižším. Jedná se o tzv. samozacelující celoroční pneumatiku z vnitřní strany běhounu...
Objev podobné jako Continental AllSeasonContact CS 215/65 R17 99 V (03582110000)
Jiří Anderle Zlatý věk: s Janem Tůmou o životě a díle (978-80-87530-99-3)
Kniha - autor Jiří Anderle; Jan Tůma, 120 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha Zlatý věk s podtitulem s Janem Tůmou o životě a díle je záznamem tří setkání malíře a rozhlasového režiséra Jana Tůmy s malířem a grafikem Jiřím Anderlem na výstavě Panoptikum / Cabinet of curiosities v galerii Obecního domu v Praze 2016–2017, uspořádané k 80. narozeninám Jiřího Anderleho. Setkání nad reprezentativním výběrem obrazů a grafických listů, nabízejícím pohled na peripetie života a tvorby Jiřího Anderleho, určily také formální podobu knihy. Vedle rozhovorů a biografických vstupů jsou součástí textu úvahy, vyvolávané jednotlivými reprodukovanými díly. Společným jmenovatelem těchto úvah je mystický obraz Zlatého věku, což je téma trvale přítomné v kulturních dějinách světa, promítající se do umělecké tvorby a zcela jistě také do individuálního prožitku štěstí.
Objev podobné jako Jiří Anderle Zlatý věk: s Janem Tůmou o životě a díle (978-80-87530-99-3)
Dainese Mig 3 Black/White/Lava Red XL Rukavice
Univerzální a pohodlné, unisex krátké rukavice vyrobené z kůže v nejexponovanějších částech, měkkého semiše Amica na dlani a větrané síťoviny pro maximální pohodlí i v horkých dnech. Ergonomické TPU chrániče kloubů. Certifikovány podle EN 13594. CHARAKTERISTIKA Dainese Smart Touch Měkké vložky ERGONOMIE Nastavitelný popruh na manžetě Elastické vložky Předem zakřivené prsty Super pohodlné zápěstí VÝKON Rukavice certifikovány dle CE - kat. II - EN 13594/2015 Standardní kat. II lev. 1 Vložky na kloubech z polyuretanu Vyztužená dlaň VĚTRÁNÍ Perforovaný hřbet HLAVNÍ MATERIÁLY Semišová dlaň Amica Hovězí kůže Typ produktu: Rukavice Země původu: Vietnam Sezóna: Léto Kompatibilní s dotykovou obrazovkou: Ano Barva podle výrobce: Black/White/Lava Red Velikost: XL Homologace: CE Cat.II-EN 13594 Standard lev.1 Pohlaví: Pánské Materiál: Kůže Navrženo v: Itálie Barva: Bílá;Černá;Červená
Objev podobné jako Dainese Mig 3 Black/White/Lava Red XL Rukavice
AEROmodel 8 - Aero C-3B ( Siebel Si 204)
Obsahuje vystřihovací papírový model cvičného a bombardovacího letounu československého letectva Aero C-3B v měřítku 1/48. „Síbl“, neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28. Éra „síblů“ v čs. letectvu trvala něco málo přes deset let, během nichž tyto bezesporu elegantní, byť v r. 1955 již poněkud archaické stroje, poctivě a neúnavně sloužily nejen za slunných dnů, ale i v noci a za ztížených povětrnostních podmínek.
Objev podobné jako AEROmodel 8 - Aero C-3B ( Siebel Si 204)
AERO 98 Messerschmitt Bf 109E 3.díl - Miroslav Šnajdr
Od července 1940 Messerschmitty Bf 109E německé Luftwaffe zasahovaly do tvrdých bojů nad britskými ostrovy. Poslední výspa svobodné Evropy v letních a podzimních měsících roku 1940 vzdorovala do té doby bezprecedentní letecké ofenzivě ze strany Luftwaffe, v které opět hrály „Emily“ velmi významnou úlohu. Britové (a nešlo pouze o stíhací piloty RAF, nýbrž o celou společnost) nápor dokázali ustát a známá letecká bitva o Británii skončila jejich vítězstvím. Jednalo se o nejdelší a nejintenzivnější tažení, kterého se Bf 109E prozatím zúčastnily. Boje nad britskými ostrovy naplno prověřily kvality typu, a to za nových podmínek strategické letecké války, pro které nebyla „stodevítka“ koncipována. Stejně tak prošli zatěžkávací zkouškou piloti Messerschmittů, kteří se mimochodem ve většině případů (jak vzpomínali veteráni) zpětně rozhodně poraženi necítili – a v rozporu s výsledkem střetnutí až do závěru svých životů (ještě desítky let po skončení bojů) přinášeli argumenty, že na body vlastně zvítězili. Test odolnosti čekal také na německý letecký průmysl. Výrobci Bf 109, kteří nyní ztratili výhodu včasného náběhu produkce, při pokračující výrobě čelili naplno pracujícímu britskému leteckému průmyslu, jehož kapitáni dříve než Němci rozpoznali, že jde o vše.
Objev podobné jako AERO 98 Messerschmitt Bf 109E 3.díl - Miroslav Šnajdr
Boss CS-3
efekt pro el. kytaru, Compressor/ Sustainer, prodlouží tón nebo upraví Attack (Pink Floyd,...)
Objev podobné jako Boss CS-3
Boss CS-3
Kytarový efekt Při nákupu tohoto efektu automaticky získáváte naši nadstandardní tříletou záruku, která se po jednoduché registraci u výrobce prodlouží na 5 let. Registrovat se můžete ZDE. Boss CS-3 Compression Sustainer je kompaktní pedál, který srovná dynamiku vaší hry, tj. zeslabí přebuzený signál, a naopak zesílí slabší úder, a poskytne kytarovému tónu parádní sustain aniž by degradoval zvuk nástroje. Ve svém pedalboardu ho tak jistě ocení mnohý kytarista či basák. Čtyři ovladače pedálu určují hlasitost výstupního signálu, barvu tónu, resp. množství vysokých frekvencí, rychlost nástupu efektu komprese a jeho trvání (sustain). Krabička, tak jako všechny pedály ze současné produkce Boss, funguje v režimu Buffered Bypass. K napájení slouží 9V baterie nebo 9V adaptér (adaptér není součástí balení).
Objev podobné jako Boss CS-3
Dřevěná stavebnice Buko - Benzínka s autíčkem 99 dílů (708828930898)
Stavebnice - dřevěná, 99 dílků v balení, téma budovy, vhodná od 3 let Máte už plné zuby levných plastových hraček, které se za půl roku rozpadnou? Pořiďte dětem kvalitní hračku české výroby, která vydrží po celé generace. Stavebnice Makura Buko Benzínka s autíčkem je vyrobena z kvalitního bukového dřeva a obsahuje 99 dílků. Součástí stavebnice je i podložka, dveře, okno, autíčko a vybavení benzínky. Kostky Buko jsou ale dostatečně variabilní, tudíž stavební fantazii se meze nekladou. Všechny stavebnice Makura Buko jsou navzájem kompatibilní, takže můžete dokupovat i další kostičky. U dětí rozvíjí motoriku, fantazii, kreativitu, prostorové a logické myšlení. Stavebnice Makura je určena pro děti od 3 let. Klíčové vlastnosti stavebnice Makura Buko - Benzínka s autíčkemStavebnice Makura Buko Benzínka s autíčkem pro kluky i holky obsahuje 99 dílkůVyrobena z opravdu kvalitního bukového dřeva, vydrží po celé generaceStavebnice Makura je určena pro...
Objev podobné jako Dřevěná stavebnice Buko - Benzínka s autíčkem 99 dílů (708828930898)
Do oblak: 111 nejdůležitějších okamžiků v historii Královského letectva (978-80-264-3754-3)
Kniha - autor Scott Addington, 256 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá RAF má velmi pestrou historii, o které byly napsány stohy knih a odborných pojednání. Britský historik Scott Addington připravil ke 100. výročí britského vojenského letectva výběr 100 okamžiků, které byly v určitém ohledu zásadní. Ať už jde o momenty z dob formování, okamžiky z boje nebo technologické průlomy – to vše je zde popsáno atraktivní a srozumitelnou za využití infografiky. Speciálně pro české čtenáře pak připravil dalších 11 kapitol knihy, které se zabývají účastí Čechoslováků v RAF!
Objev podobné jako Do oblak: 111 nejdůležitějších okamžiků v historii Královského letectva (978-80-264-3754-3)
Učebnice současné italštiny, 1. díl - Miroslava Ferrarová, Vlastimila Pospíšilová, Eva Ferrarová
Učebnice současné italštiny, 1. díl je určena všem zájemcům o získání základů italského jazyka, po jejím zvládnutí dosáhnete úrovně B1 Evropského referenčního rámce. Cílem učebnice je naučit vás číst a porozumět italskému textu, komunikovat s rodilými mluvčími písemnou i ústní formou, seznámit vás s některými italskými zvyklostmi. Každá lekce obsahuje: úvodní dialogy nebo souvislý text slovníček – výrazy a fráze spojené s vybranými konverzačními okruhy gramatický výklad cvičení informace o reáliích současné Itálie opakovací testy Na konci knihy naleznete: přehled nejčastěji užívaných předložek a předložkových výrazů přehled nepravidelných sloves klíč ke cvičením souhrnný italsko-český a česko-italský slovník Nedílnou součástí učebnice je audionahrávka (ke stažení zde) namluvená rodilými mluvčími z různých italských regionů, najdete zde řadu živých dialogů. Nahrávka napomůže utvrzení slovní zásoby, procvičení výslovnosti a schopnosti lépe porozumět mluvenému projevu.
Objev podobné jako Učebnice současné italštiny, 1. díl - Miroslava Ferrarová, Vlastimila Pospíšilová, Eva Ferrarová
Eko CS-5 3/4
kompletní sada, obsahuje: klasickou kytaru velikosti 3/4 (vrchní deska: akát, luby a záď: laminovaná lípa, krk: mahagon, hmatník: bříza, 18 pražců, menzura 576 mm, šířka nultého pražce 45 mm, nylonové struny, výztuha krku) a měkký povlak, lesk, barva přírodní, vhodné pro děti od 8 do 12 let.
Objev podobné jako Eko CS-5 3/4
Boss CS-3 Kytarový efekt
CS-3 Compression Sustainer umožňuje kompresi hlasitých signálů a zesílení signálů s menší hlasitostí bez degradace původního signálu. Dozvuk kytary je s tímto pedálem delší a tak Vaše kytara zní daleko lépe. Vhodný pedál pro Ty, kteří chtějí mít ten nejlepší zvuk. True bypass: Ne Výstupy: Mono Země původu: Taiwan Adaptér součástí: Ne Ovládání: Sustain;Úroveň;Tónová clona;Attack Vstupy: Mono Typ: Kompresor;Sustainer
Objev podobné jako Boss CS-3 Kytarový efekt
ROLLER GRILL CS 3 (P04020A01)
Gastro vybavení hot dog s ohřívačem párků, 3 trny, nádoba na ohřev párků o průměru 200 mm, výšce 240 mm z tvrzeného pyrex skla a miskou s teflonovým povrchem na vodu, celková kapacita košíku je 40 ks, napětí 230V, trny jsou vyrobeny z hliníkové potravinářské slitiny Pomocí ROLLER GRILL CS 3 připravíte úžasné hot dogy. Přístroj je vybavený nádobou na ohřev párků, která je tvořená válcem o průměru 20 cm. Vyrobená je z tvrzeného Pyrex skla a opatřená miskou s teflonovým povrchem. Uvnitř válce je vložený dělený košík, který umožní snadné oddělení již ohřátých párků od ještě neohřátých. Košík přitom pojme 40 ks párků. Součástí přístroje jsou také 3 trny z hliníkové potravinářské slitiny, na kterých připravíte rohlíky pro hot dogy. ROLLER GRILL CS 3 je tak ideálním doplňkem do domácností i pro komerční využití. Klíčové vlastnosti přístroje ROLLER GRILL CS 3Přístroj určený pro přípravu hot dogůS nádobou na ohřev párků, která je tvořená válcem o...
Objev podobné jako ROLLER GRILL CS 3 (P04020A01)
Vojenské stejnokroje druhé světové války: Stejnokroje příslušníků vojenského letectva, válečného nám (80-206-0892-3)
Kniha - autor Andrew Mollo; Malcolm McGregor, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tato kniha byla ve své době první publikací, která pojednávala o stejnokrojích vojenského letectva a válečného námořnictva států, které se účastnily druhé světové války. Samozřejmě v průběhu války zpravodajské služby všech zúčastněných zemí připravovaly příručky a další pomůcky, které jejich vojákům pomáhaly identifikovat spojence a protivníky podle jejich stejnokrojů.
Objev podobné jako Vojenské stejnokroje druhé světové války: Stejnokroje příslušníků vojenského letectva, válečného nám (80-206-0892-3)
Pracovní sešit k Českému jazyku 4, 2. díl - Hana Staudková, Miroslava Horáčková
Dvojdílný pracovní sešit obsahuje aplikační cvičení, která podněcují k přemýšlení, k zformulování a zapsání řešení, k zdůvodňování zvoleného postupu apod. Úkoly tvoří metodický celek s učebnicí Český jazyk 4 ALTER.
Objev podobné jako Pracovní sešit k Českému jazyku 4, 2. díl - Hana Staudková, Miroslava Horáčková
Pracovní sešit k Českému jazyku 5, 1. díl - Hana Staudková, Miroslava Horáčková
Dvojdílný pracovní sešit přináší řadu aplikačních cvičení vázaných na texty učebnice Český jazyk 5 ALTER a další úkoly. Formulace otázek i grafická úprava zohledňuje věk žáků a připravuje je na přechod na 2. stupeň ZŠ a na víceletá gymnázia. Oba díly obsahují kartonovou přílohu s přehledy učiva.
Objev podobné jako Pracovní sešit k Českému jazyku 5, 1. díl - Hana Staudková, Miroslava Horáčková
Pracovní sešit k Českému jazyku 5, 2. díl - Hana Staudková, Miroslava Horáčková
Dvojdílný pracovní sešit přináší řadu aplikačních cvičení vázaných na texty učebnice Český jazyk 5 ALTER a další úkoly. Formulace otázek i grafická úprava zohledňuje věk žáků a připravuje je na přechod na 2. stupeň ZŠ a na víceletá gymnázia. Oba díly obsahují kartonovou přílohu s přehledy učiva.
Objev podobné jako Pracovní sešit k Českému jazyku 5, 2. díl - Hana Staudková, Miroslava Horáčková
Podívejte se také
- CATIGA CS-179 (CS-179)
- JVC CS J420X (CS J420X)
- JVC CS DR420 (CS DR420)
- CATIGA CS-203 (CS-203)
- ATEN CS-1734 (CS-1734)
- ATEN CS-84A (CS-84AC)
- ATEN CS-1732 (CS-1732)
- ATEN CS-1762A (CS-1762A)
- ATEN CS-1764A (CS-1764A)
- CASIO CS 68PBK (CS 68PBK)
- calvin klein spodni dil plavek cervena
- calvin klein vrchni dil plavek ruzova
- calvin klein spodni dil plavek bila
- retro cs 3 978 80 7565 187 7
- Mig 21: Džus Noci (2x LP) - LP (3863900)
- Mig 21: Hity & Rarity (2x CD) - CD (3534836)
- CS Solingen Varná konvice BONN 2.5l hnědá CS-067366_hned (CS-067366hned)
- tommy hilfiger spodni dil plavek modra bila
- cesky jazyk 7 1 dil pracovni sesit
- modro cerny horni dil plavek m co
- Freudenštejn - Firstenvald (978-80-87712-99-3)
- Stretnutia naslepo (978-80-89718-99-3)