Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra
Avii S/CS-92 Me 262 v československém letectvu autora M.Irry. Publikace popisuje zkoušky, výrobu a nasazení německého proudového stíhače Messerschmitt Me 262 v československém letectvu po roce 1945. Publikace je doplněna unikátními dobovými fotografiemi, barevnými fotografiemi dochované Avie S-92, vzpomínkami letců, kteří na S-92 létali. Nechybí barevné bokorysy obou verzí.
Podívejte se také bauhaus junkers
Letouny Junkers v československém letectvu - Miroslav Irra
Po skončení války se množství letounů Junkers v různém stadiu devastace nacházelo roztroušeno po celé Evropě, včetně území obnovené Československé republiky. Využití části tohoto technického potenciálu se tedy přímo nabízelo, a v rámci výstavby poválečného čs. letectva se tak i stalo. Podívejme se tedy na osudy Junkersů ve službách našeho letectva po 2. světové válce.
Podívejte se také JUNKERS 6037M-2 (6037M-2)
„Čtrnáctka” Iljušin Il-14/Avia Av-14 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra
Ve druhé polovině 50. let nastoupil v ČSR nový typ sovětské konstrukce, Iljušinův Il-14, ve své době nesporně stroj světové úrovně, který v našich podmínkách dodnes drží primát největšího u nás vyráběného letounu. Tato licenční výroba probíhala v pražské továrně Avia v letech 1955 až 1960 a dala vzniknout 203 letounům pro tuzemské provozovatele. Publikace podrobně popisuje službu v československém vojenském letectvu.
Podívejte se také Miroslav Horníček na obrazovce
Podívejte se také
- Dobře odtajněný Miroslav Horníček ()
- Donutil Miroslav: Baví vás... Miroslav Donutil (4x CD) - CD (310917-2)
- Paleček Miroslav: Ježkárny - CD (SU6286-2)
- Miroslav Horníček Hýbu se, tedy jsem
- Ahome Plecháček se jménem Miroslav (23210)
- Žbirka Miroslav Meky: K.O. - CD (912313-2)
- cd miroslav donutil cte povidky oty pavla
- Žbirka Meky Miroslav: Posledné veci - CD (4581932)
- Miroslav Šašek (978-80-242-7362-4)
- Jan Werich a Miroslav Horníček na Kampě
- Niečo ako láska, niečo ako soľ: Miroslav Válek v interpretáciách (978-80-8119-075-9)
- SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)
- Táborský Miroslav: Aby se děti divily - CD (859415658422)
- Žbirka Miroslav Meky - Meky unisex - velikost XL (3512903)
- Šroubková Olga, Sekera Miroslav: Mozaika - CD (CR1139-2)
- Žbirka Miroslav Meky: Zlomky poznania - CD (912048-2)
- Žbirka Miroslav Meky: Nemoderný chalan - CD (911608-2)
- Kniha Nad ledem a Saharou: Junkers Ju 88 (978-80-206-1721-7)
- Bubenická škola - Hra na dvojpedál 1 - Miroslav Zuk (BM110)
- Žbirka Miroslav Meky: Roky a dni - CD (911447-2)
AERO 41 MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
Publikace navazuje na AERO č.38 a č.39 MiG-21F-13 1. a 2.díl. První verzí tohoto letounu, která byla zavedena do služby v československém letectvu, byla právě verze MiG-21F-13, jejiž nástup byl významným mezníkem v historii našeho letectva, neboť právě tento letoun umožnil našim pilotům překonat bariéru dvojnásobné rychlosti zvuku. Publikace se věnuje výzbroji našich MiGů a dokumentuje vyrobené licenční stroje.
Objev podobné jako AERO 41 MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
Dakota a Líčko - Douglas C-47 a Lisunov Li-2 v československém vojenském letectvu - 2. díl - Miroslav Irra
Douglas DC-3 je nespornou legendou v oblasti letecké civilní, ale zejména vojenské dopravy. Dakotou se však stal až v průběhu své vojenské služby jaksi dodatečně a vlastně v naprostém rozporu s původním typovým označením. 2.díl publikace navazuje na historii popsanou v AERU č.52 a popisuje službu tohoto stroje spolu s jeho sovětskou licenční verzí Lisunov Li-2 v našem letectvu.
Objev podobné jako Dakota a Líčko - Douglas C-47 a Lisunov Li-2 v československém vojenském letectvu - 2. díl - Miroslav Irra
Aero C-4/104 v československém letectvu - Miroslav Irra
Československá bezlicenční kopie německého elementárního cvičného letounu Bücker Bü 131 „Jungman“, vyráběná po označením Aero C-4/104 a známá u nás pod přezdívkou „Bikr“, je jednou z legend období poválečné výstavby čs. vojenského letectva. Základům leteckého řemesla se na něm do léta 1951 vyučilo v LVA min. 300 pilotů – budoucích důstojníků, z nichž většina posílila kádr velitelského sboru čs. letectva v době jeho masivní výstavby v letech 1951-1953. Dlužno ovšem poznamenat, že mnozí byli po únoru 1948 shledáni politicky nevyhovujícími a vystaveni perzekucím od vyhození z armády po věznění po vykonstruovaných soudních procesech. Kromě toho sloužil u LU ve výcviku pilotů – podůstojníků, u cvičných letek a leteckých pluků, kde byl využíván k přezkušování pilotů, výcviku v létání podle přístrojů, nácviku akrobacie, kurýrním letům apod. Jeho kariéra ve vojenském letectvu sice trvala jen přibližně osm let, ale ti, kdož na něm začínali kariéru vojenského pilota, vzpomínají dodnes. I poté ještě poskytl mnoho krásných zážitků sportovním pilotů Svazarmu, kam byly po r. 1950 zbylé letouny předávány. Mnozí ještě dnes vzpomínají na polétání s „Bikrem“, na vítr šlehající do tváře jako ve slavných stíhačkách I. světové války. Mnozí další také dodnes litují, že si s ním již nestihli zalétat. Vzpomeňme proto službu „Bikra“, tohoto dvojplošného reliktu „zlaté éry letectví“ v čs. vojenském letectvu, i my.
Objev podobné jako Aero C-4/104 v československém letectvu - Miroslav Irra
AERO 99 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
Aero č.99 navazuje na AERA č.94 a č.97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. a 2.díl. Publikace popisuje akrobatické skupiny čs. letectva létající na strojích MiG-15bis. Označování letounů podle útvarů. Letecké nehody a soupis ztracených letounů. Vše doplněno množstvím fotografií.
Objev podobné jako AERO 99 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
Publikace navazuje na AERO č.94 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. díl. Popis verze MiG-15bis, detailní soupis všech MiG-15bis dovezených ze SSSR a vyrobených v ČSR. Popis dalších verzí MiG-15bis – MiG-15bisT, MiG-15bisR a MiG-15bisSB. V závěru publikace přílohy, Výroba MiG-15bis celkem, Osnova bojové přípravy pilotů MiG-15bis, Letouny MiG-15bis čs. letectva zachované po vyřazení ze služby, Konec bisů 4. Letky 1.slp, Záchrana bisu č.3669, Záchrana bisu č.3841
Objev podobné jako AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
Focke-Achgelis Fa 223 - Miroslav Irra
Tento létající aparát je bezesporu možné přiřadit mezi poválečné „unikáty“ provozované čs. vojenským letectvem. Je sice dostatečně známo, že v ČSR létaly po válce dva exempláře tohoto dvourotorového vrtulníku, takže striktně vzato nešlo doslova o unikát, nicméně vojenské letectvo provozovalo do konce roku 1950 jen jediný. Snad každý jen trochu zasvěcený fanda historie vojenského letectví jistě dobře ví, že Fa 223 byl vrtulník vzniklý v době války u německé firmy Focke-Achgelis. Dne 14.10.1923 založili v Brémách pánové Heinrich Focke, Georg Wulf a Werner Neumann společnost Bremer Flugzeugbau AG, krátce po vzniku přejmenovanou na Focke-Wulf Flugzeugbau AG. Ve 30. letech se firma postupně přeorientovala na výhradně vojenský program, z něhož největší proslulosti dosáhl stíhací Fw 190, námořní průzkumný Fw 200 a průzkumný Fw 189. Během války se firma stala jedním z nejvýznamnějších německých leteckých výrobců, v r. 1944 u ní pracovalo na 30 000 osob. Po válce existovala do r. 1964, kdy se sloučila s Weser Flugzeugbau Gmbh do firmy Vereinigte Flugtechnische Werke a po dalších fůzích se zařadila mezi předchůdce nynějšího Airbusu. Publikace se věnuje vývoji Fa 223 a jeho zkouškám v poválečném Československu.
Objev podobné jako Focke-Achgelis Fa 223 - Miroslav Irra
AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl - Miroslav Irra
S nástupem moderní techniky, která kladla na pilota čím dál tím větší nároky, narůstal problém zajištění letounů, které by se co nejvíce přibližovaly svými vlastnostmi bojovému stroji, na který měli cvičení piloti přejít. Nejlogičtějším řešením byla dvoumístná cvičná verze bojového stroje. V případě verzí stíhacích MiG-21 to byly v našem letectvu MiGy-21U/US/UM. Publikace popisuje ve dvou dílech jejich službu.
Objev podobné jako AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl - Miroslav Irra
AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl - Miroslav Irra
Období let 1951 – 1961 bylo pro pokračování historie Zvolenského leteckého pluku zvoleno záměrně. Je totiž významné přechodem na proudovou leteckou techniku a zároveň tím, že pluk byl od roku 1952 do roku 1961 součástí 1. lsd/sld. Rok 1951 přinesl převratné změny. Probíhaly přípravy na hromadné přezbrojení letectva proudovou technikou. K tomuto úkolu byla určena celá 3. ld, u jejíchž pluků proběhl pečlivý kádrový výběr pilotů pro přeškolení. Samozřejmým předpokladem, kromě pilotních schopností, byla naprostá oddanost KSČ, lidově demokratickému zřízení a SSSR. Od února 1951 působilo na letišti Mladá „Výcvikové středisko určené k přeškolování na proudová letadla“, reorganizované dnem 1.6.1951 na „Proudové výcvikové středisko letectva“. Právě zde se mělo rodit československé proudové letectvo. 1. lp se ještě zúčastnil květnové vojenské přehlídky v Praze dne 6.5.1951 k výročí osvobození Československa Rudou armádou. Letecká část byla pojata vskutku velkolepě za účasti více než 200 letounů, které měly defilovat nad letenskou plání současně s pochodujícími útvary pěchoty a dalších pozemních zbraní. V den přehlídky právě v čase zahájení vzletu jednotlivých skupin se však přes Prahu hnala silná přeháňka se sněhem a nízkou oblačností. Formace sice vzlétly, ale v nepříznivých podmínkách se věci odvíjely jinak než bylo plánováno. Při tehdejším stavu radiotechnického zabezpečení řízení letového provozu bylo zázrakem, že za daných povětrnostních podmínek přehlídka neskončila ještě hůře. Po přehlídce se vybraný personál pluku spolu s 5. a 8. lp přemístil během května - června 1951 z dosavadních posádek do Mladé, kde bylo pak zahájeno teoretické a poté i praktické přeškolení na sovětské proudové letouny MiG-15, v čs. letectvu značené S-102. Dosavadní výzbroj, letouny S-199 a zbývající personál byl přesunut na plzeňské letiště Bory, s určením pro nově založený 18. lp. Jako první zahájil přeškolení již v květnu 1951 8. lp, personál vybraný pro 5. lp jej následoval během června, poté zahájil nově postavený 11. lp a 23.7.1951 zahájil přeškolení 1. lp. Proudová éra začala.
Objev podobné jako AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl - Miroslav Irra
AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část - Miroslav Irra
"Síbl", neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28.
Objev podobné jako AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část - Miroslav Irra
„ČÁP“ Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 2.díl - Miroslav Irra
Do roku 1951 vkročilo čs. letectvo pod dojmem války v Koreji a očekávání možného válečného konfliktu i v Evropě. Tento rok byl ve znamení zahájení přechodu na reaktivní leteckou techniku, konkrétně sovětské letouny MiG-15 (u nás S-102). Tím je dán rámec pro uplatnění K-65 v roli kurýrního letounu u velitelských rojů divizí a pluků. Publikace navazuje na 1. díl, který vyšel v AERU č. 22. Text je doplněn tabulkami, množstvím dobových fotografií a bar. bokorysy.
Objev podobné jako „ČÁP“ Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 2.díl - Miroslav Irra
ČÁP Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 1.díl - Miroslav Irra
Jedním z výrazných typů, převzatých z výzbroje poražené Luftwaffe, byl víceúčelový letoun Fieseler Fi 156 německé firmy Gerhard Fieseler Werke GmbH se sídlem v Kasselu, jehož výroba byla od r. 1943 zavedena v tehdejší Továrně na letadla Beneš – Mráz v Chocni a jehož výroba pokračovala i po obnovení Československé republiky pod označením K-65 Čáp. Publikace ve dvou dílech popisuje službu v našem letectvu.
Objev podobné jako ČÁP Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 1.díl - Miroslav Irra
SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)
Kniha - autor Jiří Vlach, 216 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace přibližuje jeden z nosných typů našeho vojenského letectva období let 1964-1999 ve fotografii. Kniha je určená nejen lidem, kteří letoun létali a obsluhovali, ale i leteckým fandům a modelářům, kteří zde naleznou spoustu detailů.
Objev podobné jako SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)
Výzbroj čs.vojenského letectva 1945-1950 1.díl - Miroslav Irra
Kniha se zabývá problematikou související s řešením otázek vyzbrojení čs. vojenského letectva v procesu jeho poválečné obnovy po roce 1945. Zabývá se také procesem přezbrojení čs. letectva trofejní technikou, k němuž nakonec došlo po neúspěšných pokusech o získání potřebného leteckého materiálu na Východě i Západě. Nakonec kniha prezentuje v podstatě inventuru letadel čs. letectva v letech 1945-1950 v kategoriích cvičné, dopravní a kurýrní letouny. Bitevní, lehké bombardovací, stíhací letouny, vrtulníky, kluzáky a větroně budou předmětem II. dílu.
Objev podobné jako Výzbroj čs.vojenského letectva 1945-1950 1.díl - Miroslav Irra
Výzbroj čs. vojenského letectva 1945-1950 - 2.díl - Miroslav Irra
Kniha navazuje na I. díl vydaný v roce 2015 prezentací letadel čs. letectva, nezahrnutých v I. dílu, tedy letounů bitevních, lehkých bombardovacích, stíhacích, dále vrtulníků, kluzáků a větroňů. Kniha se dále zabývá problematikou kamufláže a markingu letecké techniky čs. letectva ve sledovaném období, rovněž podává souhrnný přehled výzbroje letadel čs. letectva, tedy hlavňových zbraní, leteckých pum, leteckých raket (ty byly ve sledovaném období spíše ve stadiu zkoušek trofejního materiálu a pokusů o vlastní vývoj). V závěrečné části se kniha zabývá průběhem a výsledky zkoušek trofejních zbraní - řízené pumy PC 1400FX a řízené střely Hs 293A. Kniha obsahuje: Letadla bojová: bitevní, lehká bombardovací a stíhací Vrtulníky, kluzáky a větroně Kamufláž a marking letadel Výzbroj letadel
Objev podobné jako Výzbroj čs. vojenského letectva 1945-1950 - 2.díl - Miroslav Irra
MiG-21MF v čs. a českém letectvu 2.díl - Miroslav Irra
V roce 2020, uplyne 15 let od ukončení služby MiGu-21 ve Vzdušných silách Armády České republiky, a tím zároveň skončilo i 54 let trvající působení letounů konstrukčního označení MiG v bývalém Československu a České republice. Práce navazuje na 1.díl publikovaný v AERU č.63
Objev podobné jako MiG-21MF v čs. a českém letectvu 2.díl - Miroslav Irra
Slavná letadla Luftwaffe (2. díl) (DVD) (papírový obal)
DVD dokumentární film Slavná letadla Luftwaffe (2. díl). Český dabing. Dolby Digital. Junkers Ju-87 B Stuka, Messerschmitt Me 262 Schwalbe. Junkers Ju-87 B Stuka Německý hloubkový bombardér Junkers Ju-87 Stuka byl letoun, který byl výsledkem doktríny říšskoněmeckého vojenského letectva Luftwaffe, která při bombardování jak pevných vojenských i civilních cílů, tak vojenských jednotek a obrněných vozidel, upřesňovala přesné a relativně velmi účinné hloubkové bombardování. Junkers Ju-87 vzlétl poprvé v roce 1935, kdy Luftwaffe vyzvala letecké výrobce ke konstrukci střemhlavého bombardéru, který měl nahradit zastaralé Henschely 123. Na počátku II. světové války rozséval tento bombardér hrůzu, zkázu a smrt, všude kde se objevil. Poprvé byl bojově použit při přepadení Polska. Útočil na letiště, vojenské kolony, ničil vojenské objekty, ale také bombardoval polská města, kde využíval navíc psychologického efektu vyjící sirény namontované na příďovém podvozku. Rovněž jeho použití ve válce na Západě, v Holandsku, Belgii a Francii bylo nesmírně účinné. Letoun účinně chráněný stíhacími Messerschmitty ničil přesným bombardováním vojenské i nevojenské cíle. U Luftwaffe a v Německu vůbec, se stal předmětem jakéhosi kultu, kdy spolu s působením nacistické propagandy získal aureolu všeničící univerzální a přesné zbraně. Na počátku německé invaze do Sovětského svazu úspěšně útočil na sovětské vojenské kolony a obrněná vozidla, čímž vyrovnával sovětskou převahu v tancích, jak kvalitativní, tak kvantitativní. Naopak v Bitvě o Británii byly jeho úspěchy minimální. Ačkoliv občas způsoboval značné škody útoky na britské a spojenecké lodi kolem jižního pobřeží Velké Británie, projevila se již jeho zastaralá koncepce, nedostatečné pancéřování, malá rychlost a slabá výzbroj. Junkers prostě nebyl schopen odolat britským Hurricanům a Spifirům, které britské území bránily. Podobně se již příliš neosvědčil při operacích u Kurského oblouku, kde neměl potřebné technické zázemí, které potřeboval k předletové přípravě.Přes problémy, které jeho operační použití přinášelo, přes malou bojovou účinnost, srovnáváme-li jej s bombardéry Spojenců, se stal symbolem zla a zkázy, kterou válka přinesla, byl nejznámějším německým bombardérem a pravděpodobně nejznámějším německým letounem pro civilní obyvatelstvo států, na které Hitlerova Třetí říše zaútočila. Messerchmitt Me-262 Schwalbe (Vlaštovka)Souběžně ve Velké Británii a v Německu probíhal od počátku třicátých let 20. století vývoj proudového motoru vhodného pro pohon letadel. V Německu však byl vývoj poněkud rychlejší, protože němečtí průmyslníci byli méně konzervativní a také proto, že od nástupu Hitlera k moci Německo budovalo nové, moderní ozbrojené síly, které vstřebávaly vše nejlepší, co se v oblasti techniky objevilo. Prvním, kdo se konstrukcí proudového motoru a stavbě proudového letadla v Říši věnoval, byl konstruktér a majitel letecké firmy Heinkel Flugzeugwerke Ernst Heinkel, který využil patentů Hanse von Ohaina. Jeho letoun Heinkel 178 byl první „jet“, který kdy vzlétl a Heinkel He 280 byl první stíhací proudový letoun na světě, v podstatě připravený k výrobě. Ale tím, kdo získal první zakázky Říšského ministerstva letectví na výrobu prototypů a později i sériových letadel nebyl Ernst Heinkel, jehož vztahy s nacisty nebyly nejlepší, ale jeho konkurent Willy Messerschmitt, šéfkonstruktér a majitel stejnojmenné firmy, dodavatel například i nejrozšířenější německé stíhačky Messerschmitt Me (Bf)- 109. Me -262 Schwalbe vzlétl poprvé s proudovým motorem teprve 18. července 1942, zatímco první proudový Heinkel již 7. září 1939 a Heinkel He-280, vlastně již hotová stíhačka, 22. září 1940. Výroba Messerschmittu 262 nabíhala teprve od června do listopadu 1943 a první letka vybavený těmito výkonnými stroji, které neměly na obloze konkurenta, byla vytvořena teprve v červenci 1944. Výkony letadla byly skvělé – maximální rychlost 870 km/hod, dostup 11,5 km, dolet přes tisíc kilometrů. Letoun byl dobře vyzbrojen a v rukou zkušeného pilota se stal smrtonosnou zbraní nejen pro bombardéry, ale i pro pístové vrtulové stíhačky Spojenců. Ale na to, aby něco změnil na vzdušné nadvládě spojeneckých, letectev bylo již příliš pozdě. Většina z vyrobených 1430 strojů byla zničena ve vzduchu, nebo na letištích Třetí říše, po pár kusech si vzali spojenci ke zkouškám. Například Britové ke srovnávacím zkouškám s Glosterem Meteor, první britskou proudovou stíhačkou, která byla poprvé nasazena jen o pár dní později, než Me-262, 27. 7. 1944. Dvanáct strojů sloužilo po válce v Československém vojenském letectvu.
Objev podobné jako Slavná letadla Luftwaffe (2. díl) (DVD) (papírový obal)
Polystyrenový letoun 37 cm - červená
Svět letadel je velmi fascinující. Není divu, že jejich děti milují. Pěnové letadlo je ideálním dárkem pro dívky i chlapce. Mohou se bavit doma i venku. Letadlo je vyrobeno z lehkého materiálu. Hračka je vyrobena z tvrzeného polystyrenu. Díky své lehké konstrukci a zjednodušenému tvaru se letadlo lehce vznáší. Má dva otvory, díky kterým se děti mohou rozhodnout o typu letu. Pokud umístíme výškové kormidlo do spodního otvoru, bude letadlo klouzat v přímce. Po vložení do horního otvoru, bude letadlo provádět akrobatické kousky.Letadlo je vyrobeno z polystyrenu, je snadné a má zjednodušený tvar, který zajistí bezpečnost vašeho dítěte. Skládá se ze tří větších částí. Nemá malé části, které by se daly spolknout. Aerodynamický tvar - zjednodušená struktura letadla zlepšuje schopnost klouzání ve vzduchu. Umožňuje rychlý a vysoký let. Hračka je přesně vyvážená a má vynikající letové parametry.Hračka je vhodná pro děti od 3 let.Rozměr letadla:délka: 37 cmrozpětí křídel: 37 cm
Objev podobné jako Polystyrenový letoun 37 cm - červená
Polystyrenový letoun 37 cm - modrá
Svět letadel je velmi fascinující. Není divu, že jejich děti milují. Pěnové letadlo je ideálním dárkem pro dívky i chlapce. Mohou se bavit doma i venku. Letadlo je vyrobeno z lehkého materiálu. Hračka je vyrobena z tvrzeného polystyrenu. Díky své lehké konstrukci a zjednodušenému tvaru se letadlo lehce vznáší. Má dva otvory, díky kterým se děti mohou rozhodnout o typu letu. Pokud umístíme výškové kormidlo do spodního otvoru, bude letadlo klouzat v přímce. Po vložení do horního otvoru, bude letadlo provádět akrobatické kousky.Letadlo je vyrobeno z polystyrenu, je snadné a má zjednodušený tvar, který zajistí bezpečnost vašeho dítěte. Skládá se ze tří větších částí. Nemá malé části, které by se daly spolknout. Aerodynamický tvar - zjednodušená struktura letadla zlepšuje schopnost klouzání ve vzduchu. Umožňuje rychlý a vysoký let. Hračka je přesně vyvážená a má vynikající letové parametry.Hračka je vhodná pro děti od 3 let.Rozměr letadla:délka: 37 cmrozpětí křídel: 37 cm
Objev podobné jako Polystyrenový letoun 37 cm - modrá
Polystyrenový letoun 37 cm - zelená
Svět letadel je velmi fascinující. Není divu, že jejich děti milují. Pěnové letadlo je ideálním dárkem pro dívky i chlapce. Mohou se bavit doma i venku. Letadlo je vyrobeno z lehkého materiálu. Hračka je vyrobena z tvrzeného polystyrenu. Díky své lehké konstrukci a zjednodušenému tvaru se letadlo lehce vznáší. Má dva otvory, díky kterým se děti mohou rozhodnout o typu letu. Pokud umístíme výškové kormidlo do spodního otvoru, bude letadlo klouzat v přímce. Po vložení do horního otvoru, bude letadlo provádět akrobatické kousky.Letadlo je vyrobeno z polystyrenu, je snadné a má zjednodušený tvar, který zajistí bezpečnost vašeho dítěte. Skládá se ze tří větších částí. Nemá malé části, které by se daly spolknout. Aerodynamický tvar - zjednodušená struktura letadla zlepšuje schopnost klouzání ve vzduchu. Umožňuje rychlý a vysoký let. Hračka je přesně vyvážená a má vynikající letové parametry.Hračka je vhodná pro děti od 3 let.Rozměr letadla:délka: 37 cmrozpětí křídel: 37 cm
Objev podobné jako Polystyrenový letoun 37 cm - zelená
Malování podle čísel - Letoun (HRAmal00466nad)
Malování podle čísel - tématika dopravní prostředky, plátno, sada štětců, barvy a vymalovaný vzor součástí balení Klíčové vlastnosti malování podle čísel Malování podle čísel - Letoun Malování podle čísel je vhodné pro všechny tvořivé lidi Materiálem plátna je len Námět: dopravní prostředky V balení se nachází plátno, sada štětců, barvy a vymalovaný vzor K tomu, aby byl výsledek podle představ, poslouží 24 akrylových barev
Objev podobné jako Malování podle čísel - Letoun (HRAmal00466nad)
AEROspeciál 20 Doma i v zámoří - Některé zahraniční mise čs. letectva v 50. a 60. letech: Akce 103 / 106 / 117 / 122 - Miroslav Irra
Zahraniční vojensko - letecké aktivity Československé republiky (dále ČSR), započaté v r. 1948 ve vztahu k nově vzniklému státu Izrael, jsou dnes již dostatečně známy. Tehdy šlo ovšem pouze o obchod, zatím bez přímé účasti personálu čs. letectva. Tato kampaň známá pod šifrou „Akce DI“ skončila v r. 1950. V červenci t. r. vydalo MNO zákaz jakéhokoli vývozu vojenského materiálu do Izraele, byť zájem Izraele o další obchody trval. Přestože tato činnost přinesla nezanedbatelné devizové přínosy státní pokladně, převážily důvody politické. Naše i sovětské vedení očekávalo, že pomoc Izraeli napomůže k posílení vlivu Komunistické strany Izraele, která by mohla být schopna převzít moc v zemi a tak ji včlenit do sféry sovětského vlivu. To se ale nestalo, izraelští komunisté ve volbách v lednu 1949 zcela pohořeli, a tak na další pomoci již nebyl z naší ani sovětské strany zájem. Pro čs. zahraniční politiku a obchod byl Izrael na 40 let přesunut na opačnou stranu barikády, a o pět let později již československé letecké mise pomáhaly arabským zemím v jejich snaze o odvetu za porážku ve válce o nezávislost Izraele a o likvidaci státu Izrael. Ekonomický efekt byl zřejmě rovněž nezanedbatelný (např. Egypt v letech 1955-1959 zakoupil 110 letounů S-103 (licenční MiG-15bis z naší výroby) po 400 000 USD za kus, tedy dle tehdejšího kurzu 2 880 000 Kčs, přičemž čs. vojenská správa platila necelý milion Kčs za kus. K tomu ještě 42 spárek UTI Mig-15), a tak není divu, že se tyto aktivity postupně rozšířily i na další státy. Asi největší rozsah zaznamenala od r. 1957 Akce 103 – vojenská pomoc Indonésii.
Objev podobné jako AEROspeciál 20 Doma i v zámoří - Některé zahraniční mise čs. letectva v 50. a 60. letech: Akce 103 / 106 / 117 / 122 - Miroslav Irra
Letectvo studené války - Marek Brzkovský
V létě 1950 vypukl konflikt v Koreji, kde se poprvé ve větším měřítku střetli sovětští a američtí piloti, a to často za řízením proudových strojů. V 60. letech nastoupila generace nadzvukových letounů vyzbrojených řízenými střelami –ty se střetávaly nejen nad Vietnamem. A rušno bylo i na hranicích Československa. Druhá polovina 20. století přinesla bezprecedentní rozvoj vojenského letectva. Nová kniha Marka Brzkovského vám dá nahlédnout do historie legendárních strojů a pilotů tohoto období.
Objev podobné jako Letectvo studené války - Marek Brzkovský
Cobi 5821 S-102 československý letoun (5902251058210)
Stavebnice - 504 dílků v balení, téma letadla, materiál plast, vhodná od 8 let Přemýšlíte, jaký narozeninový dárek bude pro děti ten nejlepší? Stavebnice Cobi pomůže dětem rozvíjet jak logické myšlení, tak kreativitu nebo jemnou motoriku. Najednou nepotřebují televizi nebo internet, ale zvládnou vytvářet jedinečné stavby jen pomocí své fantazie a hromádky kostiček. Dílků se ve stavebnici nachází 504 dílků. K výrobě byl zvolen materiál, konkrétně plast. Zásadní přednosti stavebnice Cobi 5821 S-102 československý letoun Stavebnice přináší dětem spoustu zábavy Je nápomocná při rozvíjení kreativity, jemné motoriky i logického myšlení Stavebnice obsahuje celkem 504 dílků Materiálem je plast Stavebnice Cobi je doporučena pro děti od 8 let Motiv: letadla
Objev podobné jako Cobi 5821 S-102 československý letoun (5902251058210)
RC proudový letoun SU-35 FX820 (ikonka_KX6677)
RC Letadlo - voděodolné, základní akrobacie a gyroskopická stabilizace, elektrický stejnosměrný motor, dosah přenosu 120 m, ovladač je napájen 3 kusy baterií typu AAA (nutno dokoupit), dálkový ovladač a model součástí balení, vhodné od 14 let Moderní a skvěle ovladatelná hračka, která spolehlivě zahání nudu, to je RC proudový letoun SU-35 FX820. Je připraveno na venkovní podmínky. Řízení může probíhat na velkorysou vzdálenost 120 m, přesně takový dosah ovladač zvládne. Slušné letové vlastnosti zajistí spolehlivý rotor. Nabízené letadlo si také poradí se základní akrobacií. Stačí připravit ovladač a probrat model k životu. Zásadní přednosti letadla na dálkové ovládání RC proudový letoun SU-35 FX820 RC Letadlo IKONKA zabaví vás i vaše děti Ovládání je velice intuitivní Má zvýšenou odolnost vůči vodě Předvede i základní akrobacii RC letadlo IKONKA je vhodné od 14 let Dosah ovládání až 120 m
Objev podobné jako RC proudový letoun SU-35 FX820 (ikonka_KX6677)
LEGO® Technic 42152 Hasičský letoun (5702017425320)
LEGO stavebnice - pro děti, vhodné od 10 let, řada LEGO® Technic, rok uvedení 2023, balení obsahuje 1134 dílků LEGO® Technic 42152 Hasičský letoun Není vyplněn Alternativní text k fotografii! Zjisti, jak funguje hasičské letadlo Zjisti, jak funguje skutečné hasičské letadlo. Vyzkoušej, jak se vysouvá a zasouvá podvozek či roztáčí vrtule. Není vyplněn Alternativní text k fotografii! Hasičský letoun toho umí hodně Otevři také poklop a vypusť dílky vody. Můžeš také hýbat se zadní klapkou. Letoun toho umí opravdu hodně. Není vyplněn Alternativní text k fotografii! Stavebnice pro malé i větší stavitele LEGO Technic se vyznačuje precizním zpracováním,...
Objev podobné jako LEGO® Technic 42152 Hasičský letoun (5702017425320)
Polystyrenový letoun s LED osvětlením 46 cm - červená
Svět letadel je velmi fascinující, proto není divu, že je děti milují. Polystyrenový letoun s LED osvětlením je hračka určená pro malé i velké děti. Hračka vyrobená z polystyrenu je lehká a má aerodynamický tvar, který zajišťuje velkolepé klouzání.Letadlo je vyrobeno z lehkého, odolného polystyrenu, který se používá pro stavbu trupu a křídel letadla. Letadlo je vybaveno blikajícími LED světly v kabině pilota, které se po setmění postarají o nádhernou podívanou.Aerodynamický tvar zlepšuje schopnost klouzání ve vzduchu, což umožňuje dlouhé a vysoké lety. Má dva otvory, díky kterým se děti mohou rozhodnout o typu letu. Pokud se umístí výškové kormidlo do spodního otvoru, bude letadlo klouzat v přímce. Po vložení do horního otvoru, bude letadlo provádět akrobatické kousky. Jelikož je vyrobeno z lehkého polystyrenu, zajišťuje bezpečnost a nezpůsobuje zranění při případném nárazu. Vždy by se mělo pamatovat na bezpečnost, zejména při hraní na otevřených prostranstvích. Pro funkčnost LED osvětlení jsou zapotřebí 3 ks baterií typu AG13 - jsou součástí balení.Hračka je vhodná pro děti od 3 let.Souprava obsahuje:Tělo letadlaMalé křídloVelké křídloBílá kabina s vypínačem LED osvětleníRozměry letadla:Délka: cca 46,5 cmRozpětí křídel: cca 48 cmVýška kabiny: 7 cmVýška ocasu: 12 cm
Objev podobné jako Polystyrenový letoun s LED osvětlením 46 cm - červená
Polystyrenový letoun s LED osvětlením 46 cm - modrá
Svět letadel je velmi fascinující, proto není divu, že je děti milují. Polystyrenový letoun s LED osvětlením je hračka určená pro malé i velké děti. Hračka vyrobená z polystyrenu je lehká a má aerodynamický tvar, který zajišťuje velkolepé klouzání.Letadlo je vyrobeno z lehkého, odolného polystyrenu, který se používá pro stavbu trupu a křídel letadla. Letadlo je vybaveno blikajícími LED světly v kabině pilota, které se po setmění postarají o nádhernou podívanou.Aerodynamický tvar zlepšuje schopnost klouzání ve vzduchu, což umožňuje dlouhé a vysoké lety. Má dva otvory, díky kterým se děti mohou rozhodnout o typu letu. Pokud se umístí výškové kormidlo do spodního otvoru, bude letadlo klouzat v přímce. Po vložení do horního otvoru, bude letadlo provádět akrobatické kousky. Jelikož je vyrobeno z lehkého polystyrenu, zajišťuje bezpečnost a nezpůsobuje zranění při případném nárazu. Vždy by se mělo pamatovat na bezpečnost, zejména při hraní na otevřených prostranstvích. Pro funkčnost LED osvětlení jsou zapotřebí 3 ks baterií typu AG13 - jsou součástí balení.Hračka je vhodná pro děti od 3 let.Souprava obsahuje:Tělo letadlaMalé křídloVelké křídloBílá kabina s vypínačem LED osvětleníRozměry letadla:Délka: cca 46,5 cmRozpětí křídel: cca 48 cmVýška kabiny: 7 cmVýška ocasu: 12 cm
Objev podobné jako Polystyrenový letoun s LED osvětlením 46 cm - modrá
Polystyrenový letoun s LED osvětlením 46 cm - oranžová
Svět letadel je velmi fascinující, proto není divu, že je děti milují. Polystyrenový letoun s LED osvětlením je hračka určená pro malé i velké děti. Hračka vyrobená z polystyrenu je lehká a má aerodynamický tvar, který zajišťuje velkolepé klouzání.Letadlo je vyrobeno z lehkého, odolného polystyrenu, který se používá pro stavbu trupu a křídel letadla. Letadlo je vybaveno blikajícími LED světly v kabině pilota, které se po setmění postarají o nádhernou podívanou.Aerodynamický tvar zlepšuje schopnost klouzání ve vzduchu, což umožňuje dlouhé a vysoké lety. Má dva otvory, díky kterým se děti mohou rozhodnout o typu letu. Pokud se umístí výškové kormidlo do spodního otvoru, bude letadlo klouzat v přímce. Po vložení do horního otvoru, bude letadlo provádět akrobatické kousky. Jelikož je vyrobeno z lehkého polystyrenu, zajišťuje bezpečnost a nezpůsobuje zranění při případném nárazu. Vždy by se mělo pamatovat na bezpečnost, zejména při hraní na otevřených prostranstvích. Pro funkčnost LED osvětlení jsou zapotřebí 3 ks baterií typu AG13 - jsou součástí balení.Hračka je vhodná pro děti od 3 let.Souprava obsahuje:Tělo letadlaMalé křídloVelké křídloBílá kabina s vypínačem LED osvětleníRozměry letadla:Délka: cca 46,5 cmRozpětí křídel: cca 48 cmVýška kabiny: 7 cmVýška ocasu: 12 cm
Objev podobné jako Polystyrenový letoun s LED osvětlením 46 cm - oranžová
Polystyrenový letoun s LED osvětlením 46 cm - zelená
Svět letadel je velmi fascinující, proto není divu, že je děti milují. Polystyrenový letoun s LED osvětlením je hračka určená pro malé i velké děti. Hračka vyrobená z polystyrenu je lehká a má aerodynamický tvar, který zajišťuje velkolepé klouzání.Letadlo je vyrobeno z lehkého, odolného polystyrenu, který se používá pro stavbu trupu a křídel letadla. Letadlo je vybaveno blikajícími LED světly v kabině pilota, které se po setmění postarají o nádhernou podívanou.Aerodynamický tvar zlepšuje schopnost klouzání ve vzduchu, což umožňuje dlouhé a vysoké lety. Má dva otvory, díky kterým se děti mohou rozhodnout o typu letu. Pokud se umístí výškové kormidlo do spodního otvoru, bude letadlo klouzat v přímce. Po vložení do horního otvoru, bude letadlo provádět akrobatické kousky. Jelikož je vyrobeno z lehkého polystyrenu, zajišťuje bezpečnost a nezpůsobuje zranění při případném nárazu. Vždy by se mělo pamatovat na bezpečnost, zejména při hraní na otevřených prostranstvích. Pro funkčnost LED osvětlení jsou zapotřebí 3 ks baterií typu AG13 - jsou součástí balení.Hračka je vhodná pro děti od 3 let.Souprava obsahuje:Tělo letadlaMalé křídloVelké křídloBílá kabina s vypínačem LED osvětleníRozměry letadla:Délka: cca 46,5 cmRozpětí křídel: cca 48 cmVýška kabiny: 7 cmVýška ocasu: 12 cm
Objev podobné jako Polystyrenový letoun s LED osvětlením 46 cm - zelená
Playmobil 70832 Air Stuntshow Tryskový letoun "Orel" (4008789708328)
Stavebnice - elektronická, 45 dílků v balení, téma letadla, materiál plast, vhodná od 5 let, k využití všech funkcí jsou potřeba 2 ks AAA baterie Chystáte se pořídit stavebnici pro děti ale přemýšlíte, jak se vyznat v široké nabídce? Stavebnice Playmobil pomůže dětem rozvíjet jak logické myšlení, tak kreativitu nebo jemnou motoriku. Jedná se o ideální hračku, která dokáže děti různé věkové kategorie zabavit na dlouhý čas. Tato varianta představuje celkem 45 dílků. Výrobním materiálem stavebnice je plast. K vyzkoušení všech funkcí a efektů potřebujete 2 baterie typu AAA, jež je potřeba dokoupit. Zásadní vlastnosti stavebnice Playmobil 70832 Air Stuntshow Tryskový letoun "Orel" Stavebnice nabízí tvořivou formu hraní pro děti Podpoří rozvoj dětské motoriky a představivosti K úplnému složení je potřeba poskládat 45 dílků Materiálem je plast Stavebnice Playmobil je přizpůsobena dětem od 5 let Téma: letadla K vyzkoušení všech funkcí je zapotřebí dokoupit 2 AAA...
Objev podobné jako Playmobil 70832 Air Stuntshow Tryskový letoun "Orel" (4008789708328)
RC SU-35 proudový letoun FX820 moro (ikonka_KX6677_2)
RC Letadlo - voděodolné, základní akrobacie a gyroskopická stabilizace, elektrický stejnosměrný motor, dosah přenosu 120 m, ovladač je napájen 3 kusy baterií typu AAA (nutno dokoupit), dálkový ovladač, model, návod, sada náhradních vrtulí a USB kabel součástí balení, vhodné od 14 let Moderní a skvěle ovladatelná hračka, která pokaždé zabaví, právě to je RC SU-35 proudový letoun FX820 moro. Je stavěno na venkovní podmínky. Bude přijímat pokyny na nečekanou vzdálenost 120 m, takový dosah má ovládání v ideálních podmínkách. Opravdu výborné letové vlastnosti přináší vrtule s propracovaným rotorem. Nabízené letadlo si také poradí se základní akrobacií. Už stačí jen sebrat ovladač a probrat model k životu. Na jedno jediné nabití vydrží RC letadlo IKONKA fungovat 15 min. Zásadní vlastnosti letadla na dálkové ovládání RC SU-35 proudový letoun FX820 moro RC Letadlo IKONKA se postará o zábavu celé rodině Jednoduché ovládání Voděodolné RC letadlo Hravě zvládá i základní...
Objev podobné jako RC SU-35 proudový letoun FX820 moro (ikonka_KX6677_2)
Metal Earth 3D puzzle Letoun RQ-170 Sentinel (32309010268)
3D puzzle - 9 dílků v balení, téma letadla, materiál kov, vhodné od 14 let Skládání puzzle zkrátí dlouhé zimní večery a zároveň přispívá k rozvoji logického myšlení. Jde o nestárnoucí klasiku, která baví jak děti, tak dospělé. Balení tvoří 9 dílků, jejichž skládání zvládnou i méně trpěliví jedinci. Řadíme ho mezi 3D puzzle, které se sestavuje do prostoru. Materiálem použitým k výrobě tohoto 3D puzzle je kov. Klíčové vlastnosti produktu Metal Earth 3D puzzle Letoun RQ-170 Sentinel Puzzle skvěle procvičí jemnou motoriku, koncentraci a představivost 3D puzzle Metal Earth je vhodné pro děti od 14 let Puzzle obsahuje celkem 9 dílků Jde o 3D puzzle Materiálem použitým k jeho výrobě je kov
Objev podobné jako Metal Earth 3D puzzle Letoun RQ-170 Sentinel (32309010268)
Metal Earth 3D puzzle Stíhací letoun Mitsubishi Zero (32309010282)
3D puzzle - 15 dílků v balení, téma letadla, materiál kov, vhodné od 14 let Hledáte-li činnost na večerní odpočinek, určitě by vám nemělo uniknout skládání puzzle. I přes různé modifikace se princip nemění, a tak může tato aktivita bavit po generace. Balení tvoří 15 dílků, k jejichž složení stačí jen malá dávka trpělivosti. Řadí se mezi 3D puzzle, které se sestavuje do prostoru. K výrobě 3D puzzle byl zvolen kvalitní materiál, konkrétně kov. Zásadní přednosti produktu Metal Earth 3D puzzle Stíhací letoun Mitsubishi Zero Puzzle se skvěle hodí pro rozvíjení jemné motoriky, představivosti a koncentrace 3D puzzle Metal Earth je svým motivem ideální pro děti od 14 let V balení je celkem 15 dílků Patří mezi 3D puzzle Materiálem použitým k jeho výrobě je kov
Objev podobné jako Metal Earth 3D puzzle Stíhací letoun Mitsubishi Zero (32309010282)
Maska: Historie používání brankářských laminátových masek v československém hokeji (978-80-907059-9-9)
Kniha - autor Jiří Stránský, 156 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Maska je unikátní kniha, která přináší v české sportovní literatuře stále neprobádané téma. Příběhy odvážných hokejových průkopníků. Příběhy Dzurilly, Holečka, Crhy, Nadrchala a stovky dalších brankářů, kteří v 60., 70. a 80. letech nastupovali s laminátovými maskami, Autor během takřka desetileté práce vyzpovídal stovky pamětníků z desítek klubů z Čech, Moravy, Slezska a Slovenska. Sesbíral pestré množství dobových fotografií i archivních materiálů a vytvořil jednu z nejrozsáhlejších historických publikací o ledním hokeji.
Objev podobné jako Maska: Historie používání brankářských laminátových masek v československém hokeji (978-80-907059-9-9)
AEROspeciál 6 - Fotokronika letounů firmy Heinkel 1. díl - Koos Volker
Německý letecký konstruktér Ernst Heinkel (24. ledna 1888 – 30. ledna 1958) se stal jedním ze symbolů německé Luftwaffe. Autor, německý historik Dr.Volker Koos se věnuje sbírání fotografií, studiu historických dokumentů a zachycování vzpomínek Heinkelových spolupracovníků desítky let. Jeho práce dokumentuje konstrukční činnost Ernsta Heinkela od 1. světové války až do roku 1958. 1. díl zachycuje prvních 10 let činnosti jeho firmy a chronologicky ve fotografiích dokumentuje všechny typy, které firma vyprodukovala pro švédské letectvo, do USA, Japonska a SSSR a samozřejmě pro tajně budovanou budoucí Luftwaffe.
Objev podobné jako AEROspeciál 6 - Fotokronika letounů firmy Heinkel 1. díl - Koos Volker
Metal Earth 3D puzzle Stíhací letoun F-15 Eagle (32309010824)
3D puzzle - 25 dílků v balení, téma letadla, materiál kov, vhodné od 14 let Hledáte-li činnost na večerní odpočinek, určitě by vám nemělo uniknout skládání puzzle. Sice spatřilo světlo světa již dávno, ale stále se jedná o nadčasovou aktivitu. V balení se nachází 25 dílků, k jejichž složení stačí jen malá dávka trpělivosti. Řadí se mezi 3D puzzle, které zobrazí objekt v prostoru. Výrobním materiálem 3D puzzle je kov. Klíčové vlastnosti produktu Metal Earth 3D puzzle Stíhací letoun F-15 Eagle Puzzle pomáhá rozvíjet jemnou motoriku, koncentraci i předvídavost 3D puzzle Metal Earth je svým motivem ideální pro děti od 14 let V balení se nachází celkem 25 dílků Jde o 3D puzzle Jeho materiálem je kov
Objev podobné jako Metal Earth 3D puzzle Stíhací letoun F-15 Eagle (32309010824)
Metal Earth 3D puzzle Letoun de Havilland Tiger Moth (32309010664)
3D puzzle - 16 dílků v balení, téma letadla, materiál kov, vhodné od 14 let Hledáte-li činnost na večerní odpočinek, určitě by vám nemělo uniknout skládání puzzle. Jde o nestárnoucí klasiku, která baví jak děti, tak dospělé. Balení tvoří 16 dílků, jejichž skládání zvládnou i méně trpěliví jedinci. Řadíme ho mezi 3D puzzle, které se staví do prostoru. K výrobě 3D puzzle byl zvolen kvalitní materiál, konkrétně kov. Zásadní přednosti produktu Metal Earth 3D puzzle Letoun de Havilland Tiger Moth Puzzle pomáhá rozvíjet jemnou motoriku, koncentraci i předvídavost 3D puzzle Metal Earth je vhodné pro děti od 14 let Puzzle obsahuje celkem 16 dílků Řadí se mezi 3D puzzle Jeho materiálem je kov
Objev podobné jako Metal Earth 3D puzzle Letoun de Havilland Tiger Moth (32309010664)
Metal Earth 3D puzzle Stíhací letoun A-10 Warthog (32309011098)
3D puzzle - 29 dílků v balení, téma letadla, pro náročné, materiál kov, vhodné od 14 let Skládání puzzle zkrátí dlouhé zimní večery a zároveň přispívá k rozvoji logického myšlení. Jedná se o aktivitu, která ani po letech nestárne a stále si najde své nadšence, a to mezi dětmi i dospělými. Balení obsahuje celkem 29 dílků, jejich složení nevyžaduje příliš trpělivosti. Spadá mezi takzvané 3D puzzle, které vyobrazuje objekt v prostoru. Je velmi propracované a náročnější na skládání, takže jeho dokončení zabere více času. Materiálem použitým k výrobě tohoto 3D puzzle je kov. Hlavní vlastnosti produktu Metal Earth 3D puzzle Stíhací letoun A-10 Warthog Puzzle rozvíjí jemnou motoriku, koncentraci i představivost 3D puzzle Metal Earth je svým motivem vhodné pro děti od 14 let V balení se nachází celkem 29 dílků Patří mezi 3D puzzle Patří k těm náročnějším kouskům K jeho zhotovení byl použitý kvalitní materiál, jakým je kov
Objev podobné jako Metal Earth 3D puzzle Stíhací letoun A-10 Warthog (32309011098)
Metal Earth 3D puzzle Letoun Spirit of St. Louis (32309010435)
3D puzzle - 20 dílků v balení, téma letadla, materiál kov, vhodné od 14 let Dlouhé zimní večery lze zkrátit skládáním puzzle. Sice spatřilo světlo světa již dávno, ale stále se jedná o nadčasovou aktivitu. V balení se nachází 20 dílků, jejichž složení jde rychle a není zapotřebí větší trpělivosti. Řadí se mezi 3D puzzle, které vyobrazuje objekt v prostoru. Materiálem 3D puzzle je kov. Hlavní vlastnosti produktu Metal Earth 3D puzzle Letoun Spirit of St. Louis Puzzle skvěle procvičí jemnou motoriku, koncentraci a představivost 3D puzzle Metal Earth je svým motivem vhodné pro děti od 14 let Puzzle obsahuje celkem 20 dílků Patří mezi 3D puzzle K jeho výrobě slouží kov
Objev podobné jako Metal Earth 3D puzzle Letoun Spirit of St. Louis (32309010435)
Junkers Cockpit 914.01.12
Hodinky Junkers Cockpit 914.01.12 z modelové řady Cockpit jsou hodinky v atraktivním leteckém designu. Tyto hodinky výborně poslouží nejen v oblacích, ale i při běžném, každodenním nošení. Hodinky Junkers 914.01.12 mají pouzdro vyrobené z ušlechtilé oceli, v němž pracuje japonský bateriový strojek Citizen/Miyota 6S00. Ten disponuje ukazatelem dne v týdnu a data na tradiční pozici třetí hodiny a také stopkami s přesností 1/20 sekundy (čítač na pozici 12. hodiny). Subčíselník na pozici 9 patří čítači minut…
Objev podobné jako Junkers Cockpit 914.01.12
Junkers Eurasia 959.01.03
Hodinky Junkers Eurasia 959.01.03 z modelové řady Eurasia nabízí přehledný pilotní styl. Ocení jej nejen milovníci aviatiky, ale všichni, kdo hledají jednoduchý model pro každodenní nošení. Hodinky Junkers 959.01.03 mají pouzdro vyrobené z ušlechtilé oceli, v němž pracuje japonský bateriový strojek Miyota 1S02. Ten disponuje funkcí ukazatele data a dne v týdnu na tradiční pozici třetí hodiny. Na číselníku, na kterém najdeme detail vlnitého plechu z letadla Junkers, je patrný pilotní styl, který hodinkám…
Objev podobné jako Junkers Eurasia 959.01.03
Junkers Professor 932.01.02
Hodinky Junkers Professor 932.01.02 z modelové řady Professor odkazují na akademickou práci zakladatele značky Hunga Junkerse. Jedná se o elegantní pánské hodinky vhodné jak do společnosti, tak i na běžné nošení. Hodinky Junkers 932.01.02 mají pouzdro vyrobené z ušlechtilé oceli, v němž pracuje japonský bateriový strojek Citizen/Miyota 2035. Na číselníku, na kterém najdeme detail vlnitého plechu z letadla Junkers, je patrný pilotní styl, který hodinkám propůjčuje skvělou čitelnost. Hodinky jsou dodávány…
Objev podobné jako Junkers Professor 932.01.02
Junkers Therese 925.01.10
Hodinky Junkers Therese 925.01.10 z modelové řady Therese nabízí jednoduchý, přehledně zpracovaný číselník. Ocení jej především milovnice společenských hodinek a minimalistického designu. Hodinky Junkers 925.01.10 mají pouzdro vyrobené z ušlechtilé oceli s PVD úpravou barvy růžového zlata, v němž pracuje japonský bateriový strojek Miyota GL36. Na elegantním číselníku najdeme minimalistické ručky, které hodinkám nijak neubírají na skvělé čitelnosti. Hodinky jsou dodávány s elegantním koženým náramkem v…
Objev podobné jako Junkers Therese 925.01.10
Junkers Therese 925.01.07
Hodinky Junkers Therese 925.01.07 z modelové řady Therese nabízí jednoduchý, přehledně zpracovaný číselník. Ocení jej především milovnice společenských hodinek a minimalistického designu. Hodinky Junkers 925.01.07 mají pouzdro vyrobené z ušlechtilé oceli s PVD úpravou barvy růžového zlata, v němž pracuje japonský bateriový strojek Miyota GL36. Na elegantním číselníku najdeme minimalistické ručky, které hodinkám nijak neubírají na skvělé čitelnosti. Hodinky jsou dodávány s elegantním koženým náramkem v…
Objev podobné jako Junkers Therese 925.01.07
Junkers Therese 925.01.01
Hodinky Junkers Therese 925.01.01 z modelové řady Therese nabízí jednoduchý, přehledně zpracovaný číselník. Ocení jej především milovnice společenských hodinek a minimalistického designu. Hodinky Junkers 925.01.01 mají pouzdro vyrobené z ušlechtilé oceli s PVD úpravou barvy růžového zlata, v němž pracuje japonský bateriový strojek Miyota GL36. Na elegantním číselníku najdeme minimalistické ručky, které hodinkám nijak neubírají na skvělé čitelnosti. Hodinky jsou dodávány s elegantním koženým náramkem v…
Objev podobné jako Junkers Therese 925.01.01
Junkers Professor 932.02.02
Hodinky Junkers Professor 932.02.02 z modelové řady Professor odkazují na akademickou práci zakladatele značky Hunga Junkerse. Jedná se o elegantní pánské hodinky vhodné jak do společnosti, tak i na běžné nošení. Hodinky Junkers 932.02.02 mají pouzdro vyrobené z ušlechtilé oceli, v němž pracuje japonský bateriový strojek Citizen/Miyota 2035. Na číselníku, na kterém najdeme detail vlnitého plechu z letadla Junkers, je patrný pilotní styl, který hodinkám propůjčuje skvělou čitelnost. Hodinky jsou dodávány…
Objev podobné jako Junkers Professor 932.02.02
Junkers Professor 932.01.03
Hodinky Junkers Professor 932.01.03 z modelové řady Professor odkazují na akademickou práci zakladatele značky Hunga Junkerse. Jedná se o elegantní pánské hodinky vhodné jak do společnosti, tak i na běžné nošení. Hodinky Junkers 932.01.03 mají pouzdro vyrobené z ušlechtilé oceli, v němž pracuje japonský bateriový strojek Citizen/Miyota 2035. Na číselníku, na kterém najdeme detail vlnitého plechu z letadla Junkers, je patrný pilotní styl, který hodinkám propůjčuje skvělou čitelnost. Hodinky jsou dodávány…
Objev podobné jako Junkers Professor 932.01.03
Junkers Eurasia 959.01.01
Hodinky Junkers Eurasia 959.01.01 z modelové řady Eurasia nabízí přehledný pilotní styl. Ocení jej nejen milovníci aviatiky, ale všichni, kdo hledají jednoduchý model pro každodenní nošení. Hodinky Junkers 959.01.01 mají pouzdro vyrobené z ušlechtilé oceli, v němž pracuje japonský bateriový strojek Miyota 1S02. Ten disponuje funkcí ukazatele data a dne v týdnu na tradiční pozici třetí hodiny. Na číselníku je patrný pilotní styl, který hodinkám propůjčuje skvělou čitelnost. Hodinky jsou dodávány se stylovým…
Objev podobné jako Junkers Eurasia 959.01.01
Podívejte se také
- Bubenická škola - Hra na dvojpedál 2 - Miroslav Zuk (BM111)
- Trumpet Method Book by Miroslav Hloucal (978-80-907818-8-7)
- Miroslav Horníček: ...očima přátel, očima sběratele... (978-80-7437-269-8)
- Dobře odtajněný Miroslav Horníček: Nahrávky z let 1952-2002, 3 CD
- Miroslav Donutil 70: Ani málo, ani moc... (978-80-908760-1-9)
- Hegerová Hana, Horníček Miroslav: Recital Hegerová & Horníček 1966 (2x CD) - CD (SU6491-2)
- Příslušník StB Miroslav Pich-Tůma: Příběh opravdového komunisty (978-80-7573-096-1)
- Atomový dědek Miroslav Grégr: Se skromností sobě vlastní (978-80-242-7081-4)
- Miroslav Singer Jak shodit kila a oslabit korunu (978-80-87034-52-1)
- Donutil Miroslav, Gott Karel, Kerndl Laďa, Zázvorková Stella, Fialová Květa, Jan Pavel II., Kabátová (8594030607442)
- Sociální pedagogika a její dvě české osobnosti: Přemysl Pitter a Miroslav Dědič (978-80-87573-13-6)
- Donutil Miroslav, Goldflam Arnošt, Lakomý Ladislav: Pan Kaplan má stále třídu rád (2x CD) - CD (CR0259-2)
- DENSO W27ESR-V (W27ESR-V)
- DENSO W24ES-V (W24ES-V)
- MANFROTTO MK 290LTA3-V (MK290LTA3-V)
- Krize v životě, život v krizi ()
- V tieni ()
- V lesích ()
- V cirkuse
- Vítězné „V“
- Mládí v hajzlu 2: Mladík v okovech ()
- Mládí v hajzlu 3: Mladík v exilu ()