Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Produkt Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8) upraviť a produkt hľadať znova.

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8) , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6) , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8) , Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Detail

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal , Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6) , Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0)

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6) , Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (978-80-7400-585-5)

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (978-80-7400-585-5)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 112 stran, česky Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (978-80-7400-585-5) , Postupy v ošetřovatelské péči 2 (978-80-271-1243-2)

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Tahal Radek

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Tahal Radek
Detail

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Je ukázáno, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Jsou také přiblíženy základní principy pro vytvoření dotazníku, jsou uvedeny typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking. Na závěr jsou stručně zmíněny také národní výzkumné projekty „Maloobchodní audit“, „Panel domácností“ a měření sledovanosti médií, s cílem vysvětlit jejich praktické uplatnění a využití výsledků v marketingové praxi. Poslední kapitola se zabývá etikou v marketingovém výzkumu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Tahal Radek , Fyzikální léčebné metody pro praxi (978-80-271-0478-9)

Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3)

Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3)
Detail

Kniha - autor Miroslav Chráska, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3) , Postupy v ošetřovatelské péči 1 (978-80-271-3032-0)

Metody pedagogického výzkumu (978-80-247-5326-3)

Metody pedagogického výzkumu (978-80-247-5326-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Chráska, 256 stran Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Metody pedagogického výzkumu (978-80-247-5326-3) , Pooperační stavy: příznaky, diagnostika, postupy (978-80-271-0873-2)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2) , Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře ii (978-80-271-2099-4)

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha
Detail

eBook:,Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí". (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha , Barvy, trendy, interiéry: inspirativní průvodce při výběru barev do vašeho domova (978-80-271-2190-8)

Marketingový výzkum - Tahal Radek

Marketingový výzkum - Tahal Radek
Detail

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Tahal Radek , Marketingový plán na jednu stránku: nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Dib Allan, 224 stran, česky Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3) , Naléhavé stavy z pohledu internisty: praktické postupy (978-80-271-3336-9)

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5) , Ve jménu metody: corpus delicti (978-80-257-3609-8)

Postupy v ošetřovatelské péči 1 (978-80-271-3032-0)

Postupy v ošetřovatelské péči 1 (978-80-271-3032-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Ilona Plevová, 160 stran, česky První ze série publikací zabývajících se poskytováním ošetřovatelské péče v rámci témat vyučovaných na školách se zdravotnickým zaměřením. Jednotlivé samostatné monografie budou cílit vždy na konkrétní téma péče poskytované všeobecnou sestrou, praktickou sestrou, porodní asistentkou, zdravotnickým záchranářem či zástupci dalších nelékařských odborností. Budou členěny od úvodní vstupní části až po konkrétní ošetřovatelské činnosti. Knihy z této série poslouží studentům, pedagogům a nelékařským zdravotnickým pracovníkům, kteří se dané problematice věnují. V této knize se čtenáři mohou informovat o tématech poslech, pohmat, pohled, poklep; vědomí, puls, dech, tlak, tělesná teplota, a to ve struktuře: definice, faktory, hodnocení stavu, indikace, příprava pacienta, pomůcky, provedení, sledování, vyhodnocení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Postupy v ošetřovatelské péči 1 (978-80-271-3032-0) , Trendy soudobé oftalmologie. svazek 8 (978-80-726-2818-6)

Základy ošetřovatelství a ošetřovatelských postupů (978-80-271-0717-9)

Základy ošetřovatelství a ošetřovatelských postupů (978-80-271-0717-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Šliková Martina Dingová, 316 stran Studium ošetřovatelství je nedílnou součástí přípravy na profesi zdravotnického záchranáře. V České republice legislativa umožňuje zdravotnickým záchranářům pracovat nejen v rámci neodkladné přednemocniční péče, akutní lůžkové péče intenzivní včetně urgentních příjmů, ale i v celém spektru zdravotnických zařízení v pozici praktické sestry. Ucelených textů zabývajících se ošetřovatelskou problematikou a určených zdravotnickým záchranářům je však v České republice minimum. Kniha proto obsahuje informace, postupy a nové trendy z oboru ošetřovatelství cíleně zaměřené na profesní přípravu zdravotnických záchranářů. Text by měl sloužit i jako orientační pomůcka v některých nových trendech frekventantům celoživotního vzdělávání či odborníkům z profese. Vzhledem k tomu, že autorky působí na Fakultě biomedicínského inženýrství ČVUT, mají k současnému technickému vývoji velmi blízko.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy ošetřovatelství a ošetřovatelských postupů (978-80-271-0717-9) , Módne trendy: vyfarbovanie a nálepky (978-80-8444-198-8)

Pooperační stavy: příznaky, diagnostika, postupy (978-80-271-0873-2)

Pooperační stavy: příznaky, diagnostika, postupy (978-80-271-0873-2)
Detail

Kniha - autor W. James Heitz, 400 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha v 50 kapitolách podrobně rozebírá vše, co může potkat ošetřující lékaře u nemocných, kteří procitnou po operačním zákroku z anestezie. Je rozdělena do tří oddílů. V první části najdeme fyziologii, ve druhé „znaky a příznaky“, ve třetí části pak vybrané speciální podmínky a okolnosti. Jen namátkou některé názvy kapitol druhé části: hypertenze, hypotenze, arytmie, poruchy dýchání, bolest na hrudníku, bolest hlavy, hypotermie, křeče, sípání a stridor… Ve třetí části najde čtenář například: speciální podmínky pro mechanickou ventilaci, dětský pacient, těhotná nemocná po neporodnické operaci, mimořádně obézní nemocný, nemocný s kardiostimulátorem… Publikace postgraduálního charakteru je určena zejména lékařům všech chirurgických oborů, anesteziologům, intenzivistům a sestrám specialistkám. Skvěle přeložil doc. MUDr. Jiří Málek, CSc., lektor překladu prof. MUDr. Pavel Ševčík, CSc. (alza.cz)

Podobné produkty ako Pooperační stavy: příznaky, diagnostika, postupy (978-80-271-0873-2) , Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)

Postupy v ošetřovatelské péči 2 (978-80-271-1243-2)

Postupy v ošetřovatelské péči 2 (978-80-271-1243-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Ilona Plevová, 112 stran, česky Kniha s tématem bariérové ošetřovatelské péče je další ze série, která má sloužit studentům a pedagogům a nelékařským zdravotnickým pracovníkům, kteří se dané problematice věnují. Jde o sérii tzv. „sešitků", které si mohou čtenáři vybírat dle aktuálních potřeb. V této publikaci se čtenáři mohou informovat o infekcích spojených s pobytem ve zdravotnickém zařízení, jejich rozdělení, cestách přenosu, o bariérové ošetřovatelské péči, tzn. o dezinfekci, sterilizaci, hygieně rukou, oblékání, jednorázových pomůckách, individualizaci pomůcek atp.), dále o péči o pacienta v rámci bariérové péče, např. o pacienta s vyšším hygienickým režimem, o pacienta v intezivní péči apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Postupy v ošetřovatelské péči 2 (978-80-271-1243-2) , Finanční analýza: metody, ukazatele a využití v praxi (978-80-271-3124-2)

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
Detail

eBook:,Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha , Konec školní nudy: didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)

Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0)

Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Eva Svobodová, 96 stran, česky Publikace je určena především restaurátorům, kurátorům sbírek nebo historikům umění. Tedy těm, kteří nemají speciální přírodovědné znalosti, ale přicházejí do styku s materiálovými průzkumy uměleckých děl a často je také sami zadávají. Měla by jim pomoci orientovat se ve výsledcích a závěrech chemických analýz a představit ty analytické metody, které jsou při studiu historických materiálů používány nejčastěji, ukázat jejich možnosti i omezení i jejich nároky na odběr vzorku. Měla by také upozornit na některé relativně nové, méně rozšířené, většinou i méně dostupné analytické metody, jejichž rozšíření je však jen otázkou času. Publikace podává výčet fyzikálních a chemických metod aktuálně používaných pro analýzu uměleckých a historických materiálů. Zabývá se odběrem reprezentativního vzorku, výběrem analytické metody i interpretací výsledku. Ke všem prezentovaným analytickým postupům je... (alza.cz)

Podobné produkty ako Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0) , Výzkum médií (978-80-247-3568-9)

Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)

Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Vochozka, 480 stran, česky Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele. Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní... (alza.cz)

Podobné produkty ako Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7) , Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)

Vyšetřovací metody v optometrii (978-80-271-2071-0)

Vyšetřovací metody v optometrii (978-80-271-2071-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Beneš, 128 stran, česky Nezbytná publikace pro studenty i absolventy oboru optika a optometrie – užitečná a přehledná pomůcka nejen pro výuku, ale i do praxe. Obsahuje nejčastěji používané metody měření a vyšetření v oborech optika, optometrie a oftalmologie. Ke každému tématu je zpracován krátký popis metodiky měření nebo vyšetření s uvedením fyziologického a nefyziologického záznamu (výsledku). Určena je zejména studentům, ale i absolventům oboru, kteří se v současné době uplatňují v očních optikách, na očních klinikách a odděleních. Kniha je bohatě obrazově dokumentována (na 90 barevných i černobílých obrázků), autoři mají za sebou mnohaletou pedagogickou a odbornou praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vyšetřovací metody v optometrii (978-80-271-2071-0) , Nervy v kýbli (978-80-569-0206-6)

Osobnost v projektivních metodách (978-80-271-2183-0)

Osobnost v projektivních metodách (978-80-271-2183-0)
Detail

Kniha - autor Steven Tuber, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace amerického klinického psychologa Stevena Tubera se věnuje možnostem využití projektivních metod v diagnostice osobnosti. V první části knihy autor seznamuje čtenáře s konceptuálním rámcem přístupu k interpretaci výstupů jednotlivých metod, v němž vychází především z psychodynamicky orientovaných přístupů. Srozumitelně vysvětluje svůj pohled na vztah mezi zjevným symptomem a vnitřním konfliktem, koncepci osobnostních domén a dynamiku jejich vzájemného působení, z něhož vyrůstá autentická lidská zkušenost. T eoretický rámec následně propojuje s výstupy „baterie“ projektivních metod (Rorschachova metoda, Tematický apercepční test, test nedokončených vět, test volby zvířete). Každá z metod je v knize pojednána samostatně a doplněna ilustrativní případovou studií. V závěru knihy pak autor prezentuje kazuistiku, v níž jsou všechny zmíněné metody použity u jednoho pacienta.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobnost v projektivních metodách (978-80-271-2183-0) , Soudní lékařství a jeho moderní trendy (978-80-247-3594-8)

Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)

Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)
Detail

Kniha - autor Marek Vochozka, 480 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka. (alza.cz)

Podobné produkty ako Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7) , Mlýn (978-80-271-0884-8)

Osobnost v projektivních metodách (978-80-271-2183-0)

Osobnost v projektivních metodách (978-80-271-2183-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Steven Tuber, 272 stran, česky Publikace amerického klinického psychologa Stevena Tubera se věnuje možnostem využití projektivních metod v diagnostice osobnosti. V první části knihy autor seznamuje čtenáře s konceptuálním rámcem přístupu k interpretaci výstupů jednotlivých metod, v němž vychází především z psychodynamicky orientovaných přístupů. Srozumitelně vysvětluje svůj pohled na vztah mezi zjevným symptomem a vnitřním konfliktem, koncepci osobnostních domén a dynamiku jejich vzájemného působení, z něhož vyrůstá autentická lidská zkušenost. Teoretický rámec následně propojuje s výstupy „baterie“ projektivních metod (Rorschachova metoda, Tematický apercepční test, test nedokončených vět, test volby zvířete). Každá z metod je v knize pojednána samostatně a doplněna ilustrativní případovou studií. V závěru knihy pak autor prezentuje kazuistiku, v níž jsou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobnost v projektivních metodách (978-80-271-2183-0) , Koncentrace (978-80-271-1324-8)

Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0)

Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0)
Detail

Kniha - autor Ivana Kopecká; Eva Svobodová, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena především restaurátorům, kurátorům sbírek nebo historikům umění. Tedy těm, kteří nemají speciální přírodovědné znalosti, ale přicházejí do styku s materiálovými průzkumy uměleckých děl a často je také sami zadávají. Měla by jim pomoci orientovat se ve výsledcích a závěrech chemických analýz a představit ty analytické metody, které jsou při studiu historických materiálů používány nejčastěji, ukázat jejich možnosti i omezení i jejich nároky na odběr vzorku. Měla by také upozornit na některé relativně nové, méně rozšířené, většinou i méně dostupné analytické metody, jejichž rozšíření je však jen otázkou času. Publikace podává výčet fyzikálních a chemických metod aktuálně používaných pro analýzu uměleckých a historických materiálů. Zabývá se odběrem reprezentativního vzorku, výběrem analytické metody i interpretací výsledku. Ke všem prezentovaným... (alza.cz)

Podobné produkty ako Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0) , Wordpress (978-80-271-0178-8)

Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II (978-80-271-2099-4)

Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II (978-80-271-2099-4)
Detail

Kniha - autor Eva Veverková, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena především studentům prvního ročníku oboru Zdravotnický záchranář. Její hlavním účelem bylo sjednotit témata a postupy specifické pro tento obor. Po novelizaci zákona č. 96/2004 může zdravotnický záchranář vykonávat činnosti bez odborného dohledu až po jednom roce výkonu povolání při poskytování akutní lůžkové péče. Ošetřovatelské postupy jsou specifikovány a přiblíženy pracovním podmínkám oddělení jednotek intenzivní péče. Autorky kladou důraz na bezpečnou, efektivní a kvalitně poskytovanou ošetřovatelskou péči se zaměřením na zachování postupů lege artis, komunikaci a především lidskost. Při výběru témat vycházely z aktuálně platných kompetencí zdravotnických záchranářů. Obsahem jsou též fotografické postupy, které studenti v praxi dobře vnímají. (alza.cz)

Podobné produkty ako Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II (978-80-271-2099-4) , Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II (978-80-271-2099-4)

Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II (978-80-271-2099-4)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 192 stran, česky Publikace je určena především studentům prvního ročníku oboru Zdravotnický záchranář. Její hlavním účelem bylo sjednotit témata a postupy specifické pro tento obor. Po novelizaci zákona č. 96/2004 může zdravotnický záchranář vykonávat činnosti bez odborného dohledu až po jednom roce výkonu povolání při poskytování akutní lůžkové péče. Ošetřovatelské postupy jsou specifikovány a přiblíženy pracovním podmínkám oddělení jednotek intenzivní péče. Autorky kladou důraz na bezpečnou, efektivní a kvalitně poskytovanou ošetřovatelskou péči se zaměřením na zachování postupů lege artis, komunikaci a především lidskost. Při výběru témat vycházely z aktuálně platných kompetencí zdravotnických záchranářů. Obsahem jsou též fotografické postupy, které studenti v praxi dobře vnímají. (alza.cz)

Podobné produkty ako Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II (978-80-271-2099-4) , Němčina (978-80-271-1717-8)

Průvodce věřitele: Praktické a přehledné postupy (978-80-271-1228-9)

Průvodce věřitele: Praktické a přehledné postupy (978-80-271-1228-9)
Detail

Kniha - autor Jana Švábová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace čtenářsky atraktivním způsobem shrnuje základy právní úpravy týkající se nejen správy a vymáhání pohledávek ve velkých korporacích, ale také metody vymáhání pohledávek drobných věřitelů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Průvodce věřitele: Praktické a přehledné postupy (978-80-271-1228-9) , Běhání (978-80-271-3276-8)

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Detail

Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Detail

Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Fyzikální léčebné metody pro praxi (978-80-271-0478-9)

Fyzikální léčebné metody pro praxi (978-80-271-0478-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Leoš Navrátil, 200 stran, česky Fyzikální terapie je založena na léčebném využívání nejrůznějších forem energie. Nachází uplatnění ve všech lékařských, zdravotnických i v dalších oborech. Dominantní postavení má při léčbě pohybového aparátu, setkáváme se s ní jak na rehabilitačních odděleních, tak v lázních, v rekondičních a fit centrech a mnohdy i v domácí terapii. Aby její využívání bylo skutečně účinné a přínosné, je nezbytná znalost fyzikální podstaty jednotlivých typů energie, mechanismu jejich účinku na organizmus, odezvy organizmu na její působení a pochopitelně i možných nežádoucích a vedlejších účinků. Čtenář v publikaci najde i možnosti využívání ionizujícího záření, které má u některých indikací nezastupitelnou úlohu. Podobně jako v řadě dalších oborů hrají významnou roli technické novinky, je zmiňována i robotická rehabilitace. Dobře obrazově dokumentovanou publikaci využijí jak studenti lékařských a zdravotnických... (alza.cz)

Podobné produkty ako Fyzikální léčebné metody pro praxi (978-80-271-0478-9)

Naléhavé stavy z pohledu internisty: praktické postupy (978-80-271-3336-9)

Naléhavé stavy z pohledu internisty: praktické postupy (978-80-271-3336-9)
Detail

Kniha - autor Martin Souček, 248 stran, česky Publikaci potřebuje mít po ruce každý mladý lékař, který se setkává s akutními stavy např. na oddělení emergency, v ambulantním provozu nebo na lůžkovém oddělení. Přehledná a jednoduchá kniha, která na našem trhu dosud chyběla. (alza.cz)

Podobné produkty ako Naléhavé stavy z pohledu internisty: praktické postupy (978-80-271-3336-9)

Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)

Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Detail

Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Základy ošetřovatelství a ošetřovatelských postupů: pro zdravotnické záchranáře (978-80-271-0717-9)

Základy ošetřovatelství a ošetřovatelských postupů: pro zdravotnické záchranáře (978-80-271-0717-9)
Detail

Kniha - autor Martina Šliková Dingová; Lucie Lidická; Lucia Vrábelová, 316 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha obsahuje informace, postupy a nové trendy z oboru ošetřovatelství, cíleně zaměřené na profesní přípravu zdravotnických záchranářů a jejich uplatnění v praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy ošetřovatelství a ošetřovatelských postupů: pro zdravotnické záchranáře (978-80-271-0717-9)

Uplatňování DPH u zvláštních režimů a specifických postupů (978-80-271-1227-2)

Uplatňování DPH u zvláštních režimů a specifických postupů (978-80-271-1227-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdeněk Kuneš, 256 stran, česky Kniha je určena pro všechny plátce, kteří při uplatňování DPH nepostupují podle běžného režimu, ale používají pro uplatnění DPH zvláštní režimy. Jsou to např. obchodníci s použitým zbožím, uměleckými díly, sběratelskými předměty a starožitnostmi nebo poskytovatelé stavebních nebo montážních prací. Dále je kniha určena pro plátce, kteří poskytují cestovní služby. Vzhledem k důležitým změnám v uplatnění DPH u cestovních služeb od 1. ledna 2022 je v knize uveden nejen postup pro uplatňování DPH do konce roku 2021, ale na příkladech je vysvětlen také postup od 1. ledna 2022. Z důvodu změn vyvolaných novelizací směrnice Rady 2006/112/ES ze dne 28. listopadu 2006 o společném systému daně z přidané hodnoty jsou v knize vysvětleny nové postupy pro uplatnění daně u zvláštního režimu jednoho správního místa. Kniha je tak určena pro plátce nebo identifikované osoby, kteří prodávají zboží přeshraničně... (alza.cz)

Podobné produkty ako Uplatňování DPH u zvláštních režimů a specifických postupů (978-80-271-1227-2)

Postupy v ošetřovatelské péči 2: bariérová ošetřovatelská péče (978-80-271-1243-2)

Postupy v ošetřovatelské péči 2: bariérová ošetřovatelská péče (978-80-271-1243-2)
Detail

Kniha - autor Miroslava Kachlová; Ilona Plevová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Postupy v ošetřovatelské péči 2 stručně, jasně a přehledně informují o bariérové ošetřovatelské péči. (alza.cz)

Podobné produkty ako Postupy v ošetřovatelské péči 2: bariérová ošetřovatelská péče (978-80-271-1243-2)

Uplatňování DPH u zvláštních režimů a specifických postupů (978-80-271-1227-2)

Uplatňování DPH u zvláštních režimů a specifických postupů (978-80-271-1227-2)
Detail

Kniha - autor Zdeněk Kuneš; Pavla Polanská, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena pro všechny plátce, kteří při uplatňování DPH nepostupují podle běžného režimu, ale používají pro uplatnění DPH zvláštní režimy. Jsou to např. obchodníci s použitým zbožím, uměleckými díly, sběratelskými předměty a starožitnostmi nebo poskytovatelé stavebních nebo montážních prací. Dále je kniha určena pro plátce, kteří poskytují cestovní služby. Vzhledem k důležitým změnám v uplatnění DPH u cestovních služeb od 1. ledna 2022 je v knize uveden nejen postup pro uplatňování DPH do konce roku 2021, ale na příkladech je vysvětlen také postup od 1. ledna 2022. Z důvodu změn vyvolaných novelizací směrnice Rady 2006/112/ES ze dne 28. listopadu 2006 o společném systému daně z přidané hodnoty jsou v knize vysvětleny nové postupy pro uplatnění daně u zvláštního režimu jednoho správního místa. Kniha je tak určena pro plátce nebo identifikované osoby, kteří... (alza.cz)

Podobné produkty ako Uplatňování DPH u zvláštních režimů a specifických postupů (978-80-271-1227-2)

Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Detail

Kniha - autor Allan Dib, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Barvy, trendy, interiéry: Inspirativní průvodce při výběru barev do vašeho domova (978-80-271-2190-8)

Barvy, trendy, interiéry: Inspirativní průvodce při výběru barev do vašeho domova (978-80-271-2190-8)
Detail

Kniha - autor Iva Bastlová, 216 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Díky této knížce budete vědět, jak barvy v interiéru používat a jak je kombinovat, abyste dosáhli požadovaného účinku. Autorka, která je zkušenou a uznávanou designérkou, vám představí jednotlivé odstíny a barevné kombinace a jejich praktické využití. Budete se moci inspirovat na řadě fotografií a doporučených barevných paletách v kombinaci s materiály. Seznámíte se také s interiérovými trendy a trendovými barvami z celého světa, a to v souvislostech a chronologicky od roku 2015 až do současnosti. Zajímavou částí knihy je zachycení vývoje a shrnutí interiérových trendů ze světových veletrhů od Milána po Frankufurt nad Mohanem, což dělá knihu unikátní. Publikace je určena běžným uživatelům, kteří si právě zařizují své bydlení nebo ho rádi dekorují. Vhodná je také pro designéry a studenty, protože přehledně ukazuje vývoj v oblasti bydlení za několik let. Velmi užitečná je také pro české... (alza.cz)

Podobné produkty ako Barvy, trendy, interiéry: Inspirativní průvodce při výběru barev do vašeho domova (978-80-271-2190-8)

Cesta k cizím jazykům: 100+10 metod, strategií, cvičení a rad pro učitele i samostudium (978-80-271-1382-8)

Cesta k cizím jazykům: 100+10 metod, strategií, cvičení a rad pro učitele i samostudium (978-80-271-1382-8)
Detail

Kniha - autor Dagmar Sieglová, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Máte pocit, že při studiu cizího jazyka neděláte pokroky? Myslíte si, že na jazyky nemáte čas nebo talent? Potřebujete zlepšit své řečové, komunikační a společenské dovednosti? Nemáte možnost učit se cizí jazyk v autentickém prostředí? Rádi byste jako rodiče podpořili jazykové vzdělávání svých dětí? Jste učitel/ka jazyků a chcete výuku oživit zábavnými, neotřelými a účinnými metodami? Už nemusíte pátrat, jak (se) lépe učit cizí jazyky. Tato odborná publikace si vás získá svou vynalézavostí, mnoha cennými postřehy a radami i nepřebernou nabídkou zábavných a účinných výukových metod. Pořiďte si tuto knihu! (alza.cz)

Podobné produkty ako Cesta k cizím jazykům: 100+10 metod, strategií, cvičení a rad pro učitele i samostudium (978-80-271-1382-8)

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)

Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)
Detail

Kniha - autor Dagmar Sieglová, 336 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá, doprava zdarma s AlzaPlus+ Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční. Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti. Každá metoda obsahuje krátký popis a účel, postup při realizaci a doporučení, jak ji prezentovat studentům. Na to navazují odkazy propojující danou techniku s dalšími kapitolami napříč knihy. To umožní pedagogům zkonstruovat lekci od začátku do konce, včetně volby vhodné interaktivní formy práce pro vybranou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)

Finanční analýza: metody, ukazatele a využití v praxi (978-80-271-3124-2)

Finanční analýza: metody, ukazatele a využití v praxi (978-80-271-3124-2)
Detail

Kniha - autor Petra Růčková, 172 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy při zpracovávání finanční analýzy. Publikace obsahuje aktuální změny ve vykazování. Důraz je kladen na nejužívanější metodu – analýzu poměrovými ukazateli. Na rozdíl od jiných podobně zaměřených publikací je součástí praktický komplexní příklad. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finanční analýza: metody, ukazatele a využití v praxi (978-80-271-3124-2)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Detail

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Postupy v ošetřovatelské péči 1: Základní fyzikální vyšetření sestrou, měření fyziologických funkcí (978-80-271-3032-0)

Postupy v ošetřovatelské péči 1: Základní fyzikální vyšetření sestrou, měření fyziologických funkcí (978-80-271-3032-0)
Detail

Kniha - autor Ilona Plevová; Miroslava Kachlová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Postupy v ošetřovatelské péči stručně, jasně, přehledně. Poslech, pohmat, pohled, poklep; vědomí, puls, dech, tlak, tělesná teplota. Indikace, příprava pacienta, pomůcky, provedení, sledování, vyhodnocení. Novinky, doporučení, možné komplikace a užitečné rady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Postupy v ošetřovatelské péči 1: Základní fyzikální vyšetření sestrou, měření fyziologických funkcí (978-80-271-3032-0)

Vyšetřovací metody v optometrii: a interpretace jejich výsledků v praxi (978-80-271-2071-0)

Vyšetřovací metody v optometrii: a interpretace jejich výsledků v praxi (978-80-271-2071-0)
Detail

Kniha - autor Petr Veselý; Pavel Beneš, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nezbytná publikace pro studenty i absolventy oboru optika a optometrie – užitečná a přehledná pomůcka nejen pro výuku, ale i do praxe. Obsahuje nejčastěji používané metody měření a vyšetření v oborech optika, optometrie a oftalmologie. Ke každému tématu je zpracován krátký popis metodiky měření nebo vyšetření s uvedením fyziologického a nefyziologického záznamu (výsledku). Určena je zejména studentům, ale i absolventům oboru, kteří se v současné době uplatňují v očních optikách, na očních klinikách a odděleních. Kniha je bohatě obrazově dokumentována (na 90 barevných i černobílých obrázků), autoři mají za sebou mnohaletou pedagogickou a odbornou praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vyšetřovací metody v optometrii: a interpretace jejich výsledků v praxi (978-80-271-2071-0)

Metóda Wima Hofa (978-80-8164-241-8)

Metóda Wima Hofa (978-80-8164-241-8)
Detail

Kniha - autor Wim Hof, 224 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Dokážete doslova nemožné. Môžete prekonať chorobu, zlepšiť si psychické zdravie aj fyzický výkon, dokonca dostať pod kontrolu vlastnú fyziológiu. Zvládnete každú stresovú situáciuWim Hof, prezývaný Ľadový muž, je držiteľ viacerých svetových rekordov vo vytrvalosti a pobyte v chlade. Vyšiel na Kilimandžáro iba v šortkách, zabehol polmaratón za polárnym kruhom naboso, stál v nádobe s ľadom viac ako stodvanásť minút. Prínosy jeho metódy, ktorú využívajú milióny ľudí po celom svete, potvrdilo osem univerzitných výskumov.Jedinečná Metóda Wima Hofa prináša silu, vitalitu a šťastie mladým i starým, chorým aj zdravým.Ľadový muž v najnovšej knihe pútavo predstavuje nie len vlastný životný príbeh, ale najmä svoj prevratný koncept postavený na niekoľkých pilieroch:- dych – špecifické dychové cvičenia na zmenu biochémie v tele, nabitie energiou a sústredenie,- chlad – bezpečné a regulované návody na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Metóda Wima Hofa (978-80-8164-241-8)
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8), Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6), Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8), Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6), Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0), Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7), Postupy v ošetřovatelské péči 2 (978-80-271-1243-2), Fyzikální léčebné metody pro praxi (978-80-271-0478-9), Postupy v ošetřovatelské péči 1 (978-80-271-3032-0), Pooperační stavy: příznaky, diagnostika, postupy (978-80-271-0873-2), Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II (978-80-271-2099-4), Barvy, trendy, interiéry: Inspirativní průvodce při výběru barev do vašeho domova (978-80-271-2190-8), Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3), Naléhavé stavy z pohledu internisty: praktické postupy (978-80-271-3336-9), Ve jménu Metody: Corpus delicti (978-80-257-3609-8), Trendy soudobé oftalmologie. Svazek 8 (978-80-726-2818-6), Módne trendy: vyfarbovanie a nálepky (978-80-8444-198-8), Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2), Finanční analýza: metody, ukazatele a využití v praxi (978-80-271-3124-2), Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7), Výzkum médií (978-80-247-3568-9), Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7), Nervy v kýbli (978-80-569-0206-6), Soudní lékařství a jeho moderní trendy (978-80-247-3594-8), Mlýn (978-80-271-0884-8), Koncentrace (978-80-271-1324-8), WordPress (978-80-271-0178-8), Cupcakes (978-80-271-2509-8), Němčina (978-80-271-1717-8), Běhání (978-80-271-3276-8)