Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)

Produkt Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8) upraviť a produkt hľadať znova.

Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8) , Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8) , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6) , Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6) , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6) , Marketingový plán na jednu stránku: nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2) , Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)

Marketingový výzkum - Tahal Radek

Marketingový výzkum - Tahal Radek
Detail

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Tahal Radek , Výzkum médií (978-80-247-3568-9)

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (978-80-7400-585-5)

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (978-80-7400-585-5)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 112 stran, česky Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (978-80-7400-585-5) , Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)

Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Dib Allan, 224 stran, česky Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3) , Nervy v kýbli (978-80-569-0206-6)

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5) , Mlýn (978-80-271-0884-8)

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
Detail

eBook:,Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha , Koncentrace (978-80-271-1324-8)

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Detail

Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2) , Wordpress (978-80-271-0178-8)

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Detail

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal , Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)

Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Detail

Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4) , Němčina (978-80-271-1717-8)

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8) , Běhání (978-80-271-3276-8)

Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Detail

Kniha - autor Allan Dib, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3) , Nasucho (978-80-271-3317-8)

Zázračné zbraně a tajné projekty: Pokročilé zbraňové technologie a tajemný vojenský výzkum (978-80-206-1807-8)

Zázračné zbraně a tajné projekty: Pokročilé zbraňové technologie a tajemný vojenský výzkum (978-80-206-1807-8)
Detail

Kniha - autor Denis Krüger, 272 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Pokročilé zbraňové technologie & tajemný vojenský výzkum v třetí říši Fakta, projekty, legendy V posledních letech se na veřejnost dostává stále více detailů týkajících se dlouhou dobu neznámých zbraňových systémů, projektů a vynálezů německého válečného výzkumu. Nejnovější poznatky dokazují, že Německo bylo na špici nejen ve výzkumu konvenčních zbraní, ale i v oblasti chemického a jaderného výzkumu a vývoje a rozhodujícím způsobem ovlivnilo dnešní úroveň vojenských technologií. Vedle už známých pokročilých zbraní je v této knize slovem a obrazem představen nespočet dosud neznámých zbraňových projektů, plánů a myšlenek. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zázračné zbraně a tajné projekty: Pokročilé zbraňové technologie a tajemný vojenský výzkum (978-80-206-1807-8) , Háčkování (978-80-271-0785-8)

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8) , Psychologie (978-80-271-0532-8)

Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)

Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 152 stran „Nejprve je nutno poznat reálný terén, na nějž se má soustředit výzkum, a teprve potom je nutno vyhledávat vhodné výzkumné metody.“ O tom a mnohém dalším je publikace významného českého pedagoga, prof. PhDr. Jana Průchy, DrSc., která bude jistě neocenitelným zdrojem informací jak pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, tak odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažery. (alza.cz)

Podobné produkty ako Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7) , Kameny (978-80-271-3416-8)

Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)

Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Detail

Kniha - česky „Nejprve je nutno poznat reálný terén, na nějž se má soustředit výzkum, a teprve potom je nutno vyhledávat vhodné výzkumné metody.“ O tom a mnohém dalším je publikace významného českého pedagoga, prof. PhDr. Jana Průchy, DrSc., která bude jistě neocenitelným zdrojem informací pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažerů.. (alza.cz)

Podobné produkty ako Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7) , Makroekonomie (978-80-271-0251-8)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Detail

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6) , Výzkum v ošetřovatelství (978-80-247-2713-4)

Mediace v praxi optikou empirického výzkumu (978-80-7598-933-8)

Mediace v praxi optikou empirického výzkumu (978-80-7598-933-8)
Detail

Elektronická kniha - autor autorů kolektiv a Více autorů, 396 stran, česky Jaký je aktuální stav výkonu mediace v České republice dle zákona o mediaci? Jak stanovit podmínky jeho dalšího rozvoje? Na to odpovídá unikátní monografie o mediaci – poznatky autorů vychází z hloubkových rozhovorů se soudci, advokáty a mediátory a reflektují tak praktické využívání mediace v České republice, přístupy jednotlivých profesí k mediaci a zároveň jejich zkušenosti s mediací v praxi. Jedná se tak o skutečně unikátní publikaci s daty, které není možné jinde dohledat. Kromě obecného vysvětlení mediace, postupu sbírání dat a vedení hloubkových rozhovorů, najdou čtenáři v knize i přímo výtahy přepisů z jednotlivých rozhovorů spolu s dotazníky, které účastníci vyplňovali. Čtenáři si tak mohou přečíst i o přímých zkušenostech a názorech jednotlivých profesí s procesním řízení u soudu. Publikace navazuje na knihu ze začátku roku Právní a sociální aspekty mediace v České republice... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mediace v praxi optikou empirického výzkumu (978-80-7598-933-8) , Příběhy pro potěchu duše (978-80-262-0206-6)

Konkurenční schopnost podniků: výsledky empirického výzkumu (978-80-210-6124-8)

Konkurenční schopnost podniků: výsledky empirického výzkumu (978-80-210-6124-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ondřej Částek, 160 stran, česky Publikace se věnuje konkurenceschopnosti podniku, přináší mimo jiné operacionalizaci konceptu konkurenceschopnosti a především aplikaci algoritmu sekvenčního dopředného plovoucího výběru. Obsahuje i průběžné výsledky výzkumu českých podniků. (alza.cz)

Podobné produkty ako Konkurenční schopnost podniků: výsledky empirického výzkumu (978-80-210-6124-8) , Nečekané přiznání (978-80-271-3250-8)

Psychologie (978-80-271-0532-8)

Psychologie (978-80-271-0532-8)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 280 stran, česky Publikace určená studentům pedagogických oborů prezentuje obecnou, vývojovou, pedagogickou a sociální psychologii se zaměřením na mladší a starší školní věk dítěte. Tato publikace je určená studentům pedagogických oborů – budoucím učitelům, kteří budou pracovat s dětmi mladšího a staršího školního věku, tedy se žáky základní školy. Kniha umožňuje studentům nahlédnout do psychologických disciplín ze tří úhlů pohledu: učitele-edukátora, který by měl být vybaven základními znalostmi z obecné, vývojové, pedagogické a sociální psychologie, jakož i i z psychoterapie; učitele-kolegy, jenž by měl být seznámen se základními poznatky z oblasti psychologie práce; a učitele-vědecko-výzkumného pracovníka, který by měl být seznámen s designem a realizací výzkumné činnosti v pedagogickém procesu. Celý text doprovázejí četné příklady z praxe autorek a bohatý poznámkový aparát. (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie (978-80-271-0532-8) , Top knife (978-80-271-0730-8)

Koncentrace (978-80-271-1324-8)

Koncentrace (978-80-271-1324-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Chris Bailey, 248 stran, česky Praktický průvodce ovládáním pozornosti – jedinečný nástroj, který vám umožní být kreativnější, produktivnější a žít smysluplněji Naše pozornost nebyla nikdy tak rozptylována jako dnes. Řada z nás si uvědomuje, jak mozek trpí neustálou snahou dělat víc věcí najednou. Přesto si to nedokážeme odpustit a navrch trávíme spoustu času zbytečnostmi. Náš mozek přitom nabízí dva účinné režimy, které můžeme spustit, když účelně využijeme svou pozornost. Hyperfocus – režim stoprocentního soustředění, který umožňuje být produktivnější. A scatterfocus – režim rozptýleného soustředění, který umožňuje být kreativnější a spojovat myšlenky novými způsoby. S pomocí knihy Koncentrace se naučíte tyto režimy využívat a ovládat svou pozornost. Autor Chris Bailey se kromě jiného zabývá tématy jako: rozpoznání a zvládání čtyř hlavních druhů rozptylování vytvoření jednoduchého a uspořádaného... (alza.cz)

Podobné produkty ako Koncentrace (978-80-271-1324-8) , Domácí zvířátka (978-80-271-1379-8)

Mlýn (978-80-271-0884-8)

Mlýn (978-80-271-0884-8)
Detail

Elektronická kniha - Strhující příběh dvou bratrů, kteří dali slib umírajícímu otci, že uchrání jejich mlýn a majetek proti všem. - autor Michal Vaněček, 432 stran Fascinující příběh podle skutečné události. Dva bratři. Jeden mlýn. A jeden slib…Strhující příběh dvou bratrů, kteří dali slib umírajícímu otci, že uchrání jejich mlýn a majetek proti všem. Lze takový slib dodržet za všech okolností? Může oddanost takovému závazku odolat i mašinériím totalitních režimů?Zcela ojedinělé zpracování neobyčejně silného životního příběhu rodiny z jižních Čech zahrnuje časové období přes sto let. Nelehké životní osudy jednotlivých postav dokreslují autentické zprávy z Rudého práva, při kterých vás možná i zamrazí. Mlýn je symbolem děsivého soukolí, kterým musela řada našich předků projít. Je symbolem víry v právo na svobodu, v právo rozhodovat sám o svém osudu a být připraven vzít na sebe zodpovědnost.Dva bratři svůj slib splnili. Uchránili svůj majetek proti nacistům,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mlýn (978-80-271-0884-8) , Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Kameny (978-80-271-3416-8)

Kameny (978-80-271-3416-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Rupert Hochleitner, 112 stran, česky V této knize najdeš asi 85 druhů minerálů, drahokamů, hornin a fosilií, které se u nás vyskytují nejčastěji. Určitě nebudeš moct všechny hned najít ve svém okolí. Když se však na své výpravy dobře připravíš a zjistíš si dostatek informací o dobrých nalezištích, nějaký z těchto kamenů objevíš. Přečti si, jak je nejlepší při plánování postupovat, na co je třeba určitě dávat pozor a kde můžeš získat důležité informace. Kniha je velmi přehledná, při určování ti pomohou detailní fotografie minerálů, drahokamů, hornin a fosilií. Najdeš zde i zajímavé informace o jejich sběru a tipy, co můžeš podnikat, zkoumat a vyzkoušet. Na klopách obálky si přečteš o barvě vrypu minerálů a rady, jak určovat typy hornin. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kameny (978-80-271-3416-8) , Provensálský styl (978-80-271-0756-8)

Makroekonomie (978-80-271-0251-8)

Makroekonomie (978-80-271-0251-8)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 368 stran Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více o problematice všeobecné makroekonomické rovnováhy (model IS-LM), o záporné úrokové míře, finanční ústavě, deflační spirále a mnohém dalším. Zkušení autoři v knize srozumitelně vysvětlují všechny hlavní makroekonomické koncepty a jejich souvztažnost. Cílem této knihy je poskytnutí solidního poznatkového základu pro samostatné utváření názorů, a proto je čtenář seznamován s rozdílnými makroekonomickými doktrínami, aniž je k některé z nich záměrně směrován. Publikace je určena především studentům bakalářského studia na ekonomických vysokých školách a studentům MBA. (alza.cz)

Podobné produkty ako Makroekonomie (978-80-271-0251-8) , Fotografujeme ptáky (978-80-271-1720-8)

WordPress (978-80-271-0178-8)

WordPress (978-80-271-0178-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Laurenčík, 264 stran, česky Kniha se zabývá jedním z nejpoužívanějších nástrojů pro tvorbu webových stránek – redakčním systémem WordPress. Tento systém umožňuje vytvářet jednoduché webové stránky a diskuzní fóra s využitím předem připraveného designu, ale také náročnější a složitější weby. Můžete při tom využívat vlastní programové moduly v jazyku PHP, vlastní formátování a vlastní datové tabulky. Čtenáři se seznámí s oběma přístupy. První část knihy je určena začátečníkům a popisuje použití systému WordPress na uživatelské úrovni. Druhá část popisuje komplexnější témata: principy použití vlastního kódu, vlastního formátování a vlastních programových modulů v rámci systému WordPress. Nechybí ani popis tvorby vlastní šablony. Součástí výkladu je i úvod do problematiky jazyků HTML a PHP, popis tvorby vlastních stylů CSS a základy jazyka SQL pro práci... (alza.cz)

Podobné produkty ako WordPress (978-80-271-0178-8) , Sportovní výživa (978-80-271-1030-8)

Nasucho (978-80-271-3317-8)

Nasucho (978-80-271-3317-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Carolyn Dunsterová, 176 stran, česky Bylo prokázáno, že pro naši každodenní pohodu je zcela zásadní kontakt s přírodou – ten ale může být obtížný, jestliže žijeme i pracujeme ve městě. Dát dohromady pár suchých květů a bobulí, nějaké ty posbírané větvičky a plody a vytvořit si tak sezonní aranžmá představuje laciný způsob, jak do svého domova vnést kousek přírody, aniž bychom si museli lámat hlavu s jeho udržováním. Líbí se vám mít doma květiny? Někdy ale zvadnou a opadají dříve, než si je užijete. To se dá změnit! Vyzkoušejte současný trend a naučte se jak vypěstovat a usušit vhodné rostliny a uvázat z nich báječné kytice, které vám dlouho vydrží a dodají vašemu domovu romantickou atmosféru. Floristka Carolyn Dunster vdechla tomuto umění nový život a naučí vás, jak si vyrobit větší i menší kytice a aranžmá z přírodnin, které dodají vašemu prostředí trochu bohémský pocit a hodí se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Nasucho (978-80-271-3317-8) , Rozmarné léto (978-80-7287-271-8)

Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Cupcakes (978-80-271-2509-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Anna Šmalcová, 144 stran, česky Milá společnost, šálek kávy nebo čaje a cupcakes – malé dortíčky – krásky pečené v papírovém košíčku. To jsou zákusky s vynikajícím krémem, různých příchutí, zdobené voňavou skořicí, křupavými oříšky, čokoládou dodávající pocit štěstí, různými druhy ovoce, jedlými bylinkami nebo jen posypané cukrovými ozdůbkami. Vyzkoušejte některý z 60 úžasných receptů uvedených v této knize, které jsou náležitě ověřeny a odměnou vám bude nejen kus tvořivé práce, ale i zábava a radost. Patříte-li do široké skupiny těch, kteří rádi pečou sladké dobroty snadno a rychle, nahlédněte do této jedinečné publikace a nechejte se inspirovat fantazií chutí a barev. Zdařilé fotografie a lákavý design zdobených cupcakes vás budou náležitě inspirovat při jejich zdobení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Cupcakes (978-80-271-2509-8)
Detail

Kniha - autor Anna Šmalcová, 144 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Cupcakes – krásky pečené v papírovém košíčku. To jsou zákusky s vynikajícím krémem a náplní, ochucené různými příchutěmi. Cupcakes mají velkou výhodu v tom, že nepotřebujete nádobí, jsou naporcované a dají se podávat k jakékoli příležitosti jako jsou svatby, zahradní slavnosti, dětské oslavy a jiné společenské události. Vyzkoušejte některý z 80 receptů a upečte si dortíčky podle své chuti. Ať už jste cukrář, hospodyňka, anebo jen rádi pečete sladké dobroty, nechte se inspirovat. Všechny v knize uvedené recepty jsou zárukou, že výsledek vaší práce bude dokonalý. (alza.cz)

Podobné produkty ako Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Háčkování (978-80-271-0785-8)

Háčkování (978-80-271-0785-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Lenka Bednářová, 112 stran Nová Lenčina kniha přináší opět spoustu roztomilých figurek tentokrát zhotovených z jednoho druhu příze Camilla v pastelových barvách. V knize najdete 20 přehledných popisů s postupovými fotografiemi na uháčkování vodních i suchozemských zvířátek i ta létající. Ani tentokrát nechybí nová „školička“ háčkování. Novinkou je použití dvou typů popisů – klasický textový a také znakový, který je určen převážně zkušenějším háčkujícím. (alza.cz)

Podobné produkty ako Háčkování (978-80-271-0785-8)

Psychologie (978-80-271-0532-8)

Psychologie (978-80-271-0532-8)
Detail

Kniha - autor Michaela Pugnerová, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie (978-80-271-0532-8)

Němčina (978-80-271-1717-8)

Němčina (978-80-271-1717-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Anežka Hanáková, 232 stran, česky Publikace je určena zejména střednímu zdravotnickému personálu, který plánuje pracovně nebo studijně vyjet do německy mluvících zemí. Vhodná je však i pro lékaře, studenty lékařských a zdravotnických fakult nebo středních zdravotnických škol. Pomáhá rychle se zorientovat v cizím prostředí vzhledem k výtahu nejdůležitější počáteční zdravotnické slovní zásoby. Publikace je uživatelsky přívětivá vzhledem k jasně dané struktuře a logice posloupnosti tematiky. Autorka vystudovala obor porodní asistence na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy. Získala mezinárodní jazykový certifikát úrovně C2 a má více než desetiletou zkušenost s výukou německého jazyka v jazykovém studiu. Zúčastnila se pracovní stáže v německé nemocnici, odkud také čerpala informace do své knihy. Pravidelně publikuje články týkající se oboru porodní asistence. (alza.cz)

Podobné produkty ako Němčina (978-80-271-1717-8)

Běhání (978-80-271-3276-8)

Běhání (978-80-271-3276-8)
Detail

Elektronická kniha Zlepšete svou sílu, rychlost i vytrvalost s knihou Běhání na anatomických základech. Najdete v ní 48 detailně popsaných efektivních cviků, které vám pomůžou dostat ze sebe to nejlepší. Přehledné barevné ilustrace vám pomohou pochopit, které svaly, vazy a šlachy jak pracují, když je vaše tělo v pohybu. Zjistíte, jak můžete konkrétní svaly posilovat a běhat účinněji. Autoři Joe Puleo a Patrick Milroy také vysvětlí, jaké mají na běhání vliv rozdílné venkovní podmínky nebo kvalitní vybavení. Kromě toho se také dozvíte, jak se vyhýbat zraněním, která běžce často trápí, jakou jsou natržené svaly či šlachy nebo bolest zad či kolenou. (alza.cz)

Podobné produkty ako Běhání (978-80-271-3276-8)

Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum (978-80-7476-200-0)

Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum (978-80-7476-200-0)
Detail

Kniha - autor Martin Damašek; Marcel Dubovec; Vlastimil Jílek; Robert Kanócz; Josef Kružík, 188 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum, sv. X. (2020) se člení na dva hlavní oddíly a dodatkový třetí oddíl. První hlavní oddíl obsahuje čtyři filosoficko-dějinné interpretace týkající se různých aspektů metafysického myšlení a pokusů o vyrovnávání se s ním, konkrétně jde o vztah dialogu a sofistiky u Platóna, dále o pojetí vkusu u Maimona a o dva náhledy na pojetí svobody u Kanta a Heideggera. Druhý hlavní oddíl přináší čtyři filosofické náhledy na básnictví, a to nejen v obecné rovině, nýbrž vždy ve vztahu ke konkrétnímu básnickému dílu, jmenovitě K. H. Máchy, E. Pounda, G. Trakla a P. Krále. Poslední příspěvek ve třetím oddíle se věnuje nedávno vydané knize o S. Kierkegaardovi od P. Šajdy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum (978-80-7476-200-0)

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)
Detail

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

Znovu já (978-80-271-0149-8)

Znovu já (978-80-271-0149-8)
Detail

Elektronická kniha - Román vypráví o strachu z prohry a každodenním tlaku, kterému čelíme a před kterým utíkáme. Opravdu musíme dělat pokaždé vše, co se od nás očekává? - autor Gayle Formanová, 328 stran Román Znovu já vypráví o strachu z prohry a každodenním tlaku, kterému čelíme a před kterým utíkáme. Opravdu musíme dělat pokaždé vše, co se od nás očekává? Opravdu musíme podstoupit náročnou operaci srdce, abychom si uvědomili, že ještě vůbec nějaké máme? (alza.cz)

Podobné produkty ako Znovu já (978-80-271-0149-8)

Psí hrdinové (978-80-271-2538-8)

Psí hrdinové (978-80-271-2538-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Laura Greaves, 288 stran, česky Psi jsou známí svou loajalitou a ti, kteří byli zachráněni před týráním nebo adoptováni z útulků, jsou lidem, jež jim nabídli druhou šanci, obzvlášť oddaní. V této mimořádné sbírce skutečných příběhů se seznámíte se statečnými psy, kteří projevili neuvěřitelnou odvahu, a dokonce riskovali život, aby zachránili své lidi. V knize najdete šestnáct okouzlujících příběhů plných nezapomenutelných okamžiků odvahy. Příběhů o skutečné obětavosti, lásce, oddanosti, hrdinství, laskavosti a soucitu. Poznáte šestnáct psů z různých zemí světa, kteří sice neprošli speciálním výcvikem po boku policistů či záchranářů, přesto dokázali zachránit lidské životy. Je tu Leala, fena staforda, která doběhla pro pomoc, když dvouletý syn jejích majitelů spadl do přehrady. Buddy, labrador, který včas probudil svou paničku, a zachránil ji tak před požárem. Nebo Brian, pitbull, který statečně zahnal tři agresivní psy útočící... (alza.cz)

Podobné produkty ako Psí hrdinové (978-80-271-2538-8)

Dědečkovy povídačky (978-80-271-2851-8)

Dědečkovy povídačky (978-80-271-2851-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Zuzana Pospíšilová, 80 stran, česky Pan Zdeněk je uznávaným občanem města. Všichni si ho váží. Nikdo však netuší, že má jedno malé tajemství – v dětství se nenaučil správně vyslovovat hlásky R a Ř, a tak ráčkuje. Když si s někým má povídat, schválně se těmto hláskám vyhýbá. Jenže pak se stane dědečkem a vnoučata po něm chtějí vyprávět pohádky – třeba o Karkulce nebo o veliké řepě! Co teď? Jak si dědeček poradí? Dědečkovy povídačky o tom, co zažil jako malý kluk, vás zaručeně pobaví svými kouzelnými příběhy. Ale pozor, R ani Ř v nich nečekejte! (alza.cz)

Podobné produkty ako Dědečkovy povídačky (978-80-271-2851-8)

Restorativní jóga (978-80-271-2455-8)

Restorativní jóga (978-80-271-2455-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Grossman Gail Boorstein, 256 stran, česky Název vychází z anglického slova restore, které znamená obnovit, ozdravit nebo znovu nastolit rovnováhu. Narozdíl od často dynamických a fyzicky náročných poloh hatha jógy nebo aštánga jógy se pozice drží delší dobu a cíleně napomáhájí odpočinku a uvolnění. Tato forma jógy je vhodná i při rekonvalescenci po zranění nebo nemoci, může pomoci překonat slabší deprese a úzkosti i vyrovnat se s traumatickými událostmi. Tato jóga je vhodná i v období menstruace a v těhotenství. V restorativní józe pozice využívají pomůcky (polštáře, bločky, pásky, bolstery, deky, případně židle), kterými se tělo vypodkládá a podepírá. Principy používání pomůcek jsou v knize podrobně popsány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Restorativní jóga (978-80-271-2455-8)

Sestry Machatovy (978-80-271-2273-8)

Sestry Machatovy (978-80-271-2273-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Věra Staňková, 272 stran, česky Jen těžko najdeme v historii československého sportu a divadla dvojčata, která měla dvě stejné a tak úspěšné kariéry – jednu sportovní s medailovými úspěchy na mistrovství světa v moderní gymnastice a druhou taneční jako sólové baletky Státního divadla v Brně. K tomu stihly mít i svůj soukromý život, měly svoje rodiny a děti, druhým manželem Hany byl slavný hokejista Vlastimil Bubník. Dodnes si je lidé pamatují jako Machatky, i když v červenci 2018 oslavily v plné síle a s optimismem osmdesátku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sestry Machatovy (978-80-271-2273-8)

Autoškola 2017 (978-80-271-0420-8)

Autoškola 2017 (978-80-271-0420-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Minář, 272 stran Nová, velmi přehledná a bohatě ilustrovaná učebnice je určena pro žáky autoškol i další řidiče, kteří si potřebují zopakovat pravidla provozu na silničních komunikacích, naučit se nové dopravní značky i předpisy a otestovat své odborné znalosti prostřednictvím zkušebních testových otázek. Nejpřehlednější a nejaktuálnější kniha na trhu. Navíc k dispozici dopravní videa a animace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Autoškola 2017 (978-80-271-0420-8)

Fotografujeme ptáky (978-80-271-1720-8)

Fotografujeme ptáky (978-80-271-1720-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Milan Zygmunt, 144 stran, česky Nadšeně fotíte rej drobných ptáků na krmítku, letícího dravce nad polem nebo elegantní labutě – a na fotografiích se vám objevují jenom nevzhledné rozmazané šmouhy? Obdivujete dokonalé fotky opeřenců na internetu a v časopisech a vám se pořád nedaří udělat dobrý snímek? Fotograf a cestovatel Milan Zygmut ví, jak na to. Ve své knize plné nádherných fotografií z celého světa vám poradí, jakou zvolit fotografickou výbavu, na příkladech ukáže, jak najít ideální kompozici a prozradí své triky na fotografování ptáků v různých prostředích. Dovíte se, jak je fotit ve volné přírodě i na krmítku, za letu i na vodě, doma, ve světě, nebo třeba v zoo. Ukáže vám také, jak výslednou fotografii upravit (alza.cz)

Podobné produkty ako Fotografujeme ptáky (978-80-271-1720-8)

Akciové investice (978-80-271-3122-8)

Akciové investice (978-80-271-3122-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Daniel Gladiš, 216 stran, česky Investování je jednoduché, ale ne snadné. Tato kniha, která obsahuje řadu konkrétních příkladů z autorovy více než dvacetileté investiční kariéry, vám ho pomůže zvládnout. Investování do akcií je založeno na jednoduchých myšlenkách. Autor s nimi čtenáře seznamuje a vysvětluje, jak je aplikovat v praxi. Naučíte se, jak oceňovat společnost a jak správně pohlížet na pohyby trhu. V knize jsou dále vysvětleny pojmy kruh kompetencí a bezpečnostní polštář a jejich praktické použití. Naučíte se formulovat si vlastní investiční filozofii a vytvořit si vlastní investiční proces. Samostatné kapitoly jsou věnovány riziku, psychologii investora, inflaci a tomu, co je dobrá společnost a jak a kde ji hledat. Druhé rozšířené vydání reaguje na vývoj na finančních trzích v posledních letech a zejména na změny, které si vynutila globální recese spojená s virovou pandemií v roce 2020. Popisuje, jaký vliv má a bude mít na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Akciové investice (978-80-271-3122-8)

Domácí zvířátka (978-80-271-1379-8)

Domácí zvířátka (978-80-271-1379-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Veronika Kubáčová, 72 stran, česky Rozárka je malé, zvídavé děvčátko. Ráda si s babičkou vypráví nad knihou plnou obrázků a příběhů o životě domácích zvířátek. Dozvídá se, co mají zvířátka ráda, kde bydlí, jaké vydávají zvuky a čím jsou nám užitečná, nebo naopak jak mohou být nebezpečná. V knize také pomáhá zvířátkům s úkoly. Po krátké pohádce, kterou jí babička předčítá, zkouší Rozárka sama číst pomocí obrázků. Zkus to také! Určitě ti to půjde stejně dobře jako Rozárce. (alza.cz)

Podobné produkty ako Domácí zvířátka (978-80-271-1379-8)

Top Knife (978-80-271-0730-8)

Top Knife (978-80-271-0730-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Asher Hirshberg, 248 stran, česky Podobnost názvu knihy s názvem kultovního filmu není náhodná. Publikace je světoznámá a pro lékaře chirurgických oborů opravdu „kultovní“. Poskytne vám návod, jak dopravit těžce zraněného pacienta na operační sál, jak zorganizovat operační tým, jak si poradit s komplikovanými zraněními a vůbec jak dosáhnout co nejlepších možných výsledků. Určena je zejména chirurgům pracujících na všech typech pracovišť, nevyjímaje vojenské a humanitární mise nebo neobvyklé podmínky. V běžném chirurgickém atlasu naleznete návod, jak pracovat rukama, avšak nevyčtete z něj, jak přemýšlet, plánovat a improvizovat. Tato kniha je jiná. Zde najdete praktické rady a návody, jak při operaci těžce zraněného pacienta používat hlavu i ruce. Publikace je bohatě vybavena jednoduchými názornými originálními kresbami. Neměla by chybět v knihovničce chirurgů, traumatologů, lékařů emergency, anesteziologů a samozřejmě... (alza.cz)

Podobné produkty ako Top Knife (978-80-271-0730-8)

Windows 10 (978-80-271-2439-8)

Windows 10 (978-80-271-2439-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Pecinovský, 160 stran, česky Od svého uvedení na trh prošel operační systém Windows 10 mnoha změnami. Do tohoto nového – stručného a přehledného – vydání jsme zahrnuli novinky ze všech výročních aktualizací včetně těch z jara 2019: tmavý a světlý režim, nové nastavení nabídky Start, funkce Windows Hello, Windows Ink, OneDrive, Malování 3D, Zabezpečení Windows a řadu dalších vylepšení. Čtenáře naučíme mimo jiné naučí pracovat s okny, vytvářet virtuální plochy, spouštět programy a přepínat mezi nimi. Mohou si například vyzkoušet zapojení počítače do domácí sítě nebo změnu různých nastavení. Velkou pozornost klademe na práci se soubory a složkami, podrobně seznamujeme čtenáře s aplikací Průzkumník a jejími četnými funkcemi. Kniha je určena pro méně zkušené uživatele počítačů, ale mnoho užitečného tu najdou i ti zběhlejší. Kniha obsahuje, mimo jiné, tato témata: Popis pracovního prostředí, nabídka Start Hlavní... (alza.cz)

Podobné produkty ako Windows 10 (978-80-271-2439-8)

Příběhy stromů (978-80-271-0277-8)

Příběhy stromů (978-80-271-0277-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Peter Wohlleben, 192 stran Kniha Příběhy stromů je pro všechny, kdo milují stromy, chtějí jim rozumět a správně o ně pečovat.Stromy nás obklopují jen zdánlivě tiše a němě. Buky, jabloně i ostatní druhy ve skutečnosti komunikují nejen mezi sebou navzájem, ale i s námi - pokud dokážeme porozumět jejich jazyku. Stromy přinášejí mnohem větší potěšení tomu, kdo ví, co v nich probíhá, kdo umí podle růstu a stavu listů nebo kůry poznat, jak se jim daří.Lesník Peter Wohlleben ve své knize nabízí překvapivé náhledy do světa stromů a napomáhá tak tomu, abychom se na ně dívali z jiné perspektivy. Díky vědomostem o stromech a ekologických souvislostech jejich existence o ně budeme moci i pečovat v souladu s přírodou. Odborné rady autora vám pomohou při výběru vhodného stromu na zahradu, při výsadbě a řezu nebo při péči o staré a nemocné stromy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Příběhy stromů (978-80-271-0277-8)
Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8), Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8), Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6), Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6), Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3), Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2), Výzkum médií (978-80-247-3568-9), Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7), Nervy v kýbli (978-80-569-0206-6), Mlýn (978-80-271-0884-8), Koncentrace (978-80-271-1324-8), WordPress (978-80-271-0178-8), Cupcakes (978-80-271-2509-8), Němčina (978-80-271-1717-8), Běhání (978-80-271-3276-8), Nasucho (978-80-271-3317-8), Háčkování (978-80-271-0785-8), Psychologie (978-80-271-0532-8), Kameny (978-80-271-3416-8), Makroekonomie (978-80-271-0251-8), Výzkum v ošetřovatelství (978-80-247-2713-4), Příběhy pro potěchu duše (978-80-262-0206-6), Nečekané přiznání (978-80-271-3250-8), Top Knife (978-80-271-0730-8), Domácí zvířátka (978-80-271-1379-8), Konec marketingu (978-80-271-1296-8), Provensálský styl (978-80-271-0756-8), Fotografujeme ptáky (978-80-271-1720-8), Sportovní výživa (978-80-271-1030-8), Rozmarné léto (978-80-7287-271-8)