Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - petra koudelková

Produkt Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - petra koudelková sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - petra koudelková upraviť a produkt hľadať znova.

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková

Detail

V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou nenásilnou inkluzí zapojit do společenského a ekonomického dění osoby, jež jsou na klasickém trhu práce znevýhodněné. Představují spektrum aktivit hrající v našem tržním systému velmi důležitou roli. Nová a ojedinělá publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři základní orientaci a prohloubení znalostí o problematice sociálního podnikání a marketingu, jehož sílu si málokdo uvědomuje. Jeho cílem není přesvědčit lidi o koupi určité značky jogurtů nebo čajů, nýbrž změnit chování společnosti, změnit její názory a vnímání světa. Ten, komu se to daří, má v ruce neuvěřitelně silný nástroj. Proto je na místě opatrnost při tvorbě sociální reklamy, ale i kritické myšlení ze strany příjemce. Dalším cílem knihy je pomoci měnit v naší společnosti hluboce zakořeněné negativní předsudky pramenící ze skutečnosti, že marketing může výrazným a zároveň pro ně nežádoucím způsobem ovlivňovat chování lidí. Tato negativní konotace může být korigována jen detailním poznáním podstaty a účelů marketingu i faktu, že jeho smyslem není vždy jen manipulace. Publikace je určena odborné veřejnosti z řad sociálních podnikatelů, managementu malých a středních podniků. Určena je rovněž studentům managementu a marketingu pro doplnění uceleného přehledu o možnostech marketingu v sociálním podnikání, pracovníkům veřejné správy a státním i soukromým institucím. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková , Absolutní základy moderního marketingu

Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století - Petra Koudelková

Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století - Petra Koudelková
Detail

Komunikace zaujímá v dnešní společnosti přední postavení a nejinak je tomu také v katolické církvi. I tady se v posledních letech musely udát změny, aby církev dokázala držet krok s moderní dobou. Předkládaná kolektivní monografie představuje tuto problematiku zblízka a to v různých sférách lidského dění, například jako komunikaci s médii, nebo rozebírá trendy v jazyce českém, které se promítají do církevních výrazů. Dále hledá odpovědi na otázky typu, jak církev reaguje na používání a na vliv sociálních sítí a co na to říká její nejvyšší představitel papež František? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století - Petra Koudelková , Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Kompetence leadera školy - Marketingové komunikace v praxi škol - Polášková Lenka

Detail

Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a znalostního managementu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kompetence leadera školy - Marketingové komunikace v praxi škol - Polášková Lenka , Kompetence leadera školy marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)

Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století - Petra Koudelková - e-kniha

Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století - Petra Koudelková - e-kniha
Detail

eBook:,Komunikace zaujímá v dnešní společnosti přední postavení a nejinak je tomu také v katolické církvi. I tady se v posledních letech musely udát změny, aby církev dokázala držet krok s moderní dobou. Předkládaná kolektivní monografie představuje tuto problematiku zblízka a to v různých sférách lidského dění, například jako komunikaci s médii, nebo rozebírá trendy v jazyce českém, které se promítají do církevních výrazů. Dále hledá odpovědi na otázky typu, jak církev reaguje na používání a na vliv sociálních sítí a co na to říká její nejvyšší představitel papež František? Pro úplnost přináší monografie i myšlenky a názory Mons. Tomáše Holuba, současného generálního sekretáře České biskupské konference. Uvažuje o silných a slabých stránkách církevní komunikace a přibližuje plány katolické církve do dalších let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století - Petra Koudelková - e-kniha , Základy ekonomiky podniku (978-80-87197-91-2)

Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)

Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Detail

Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4) , Základy finančního řízení podniku (978-80-271-0194-8)

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek , Marketing základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek , Marketing základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek , Marketing základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý , Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý , Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Základy marketingu - Karlíček Miroslav

Základy marketingu - Karlíček Miroslav
Detail

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Karlíček Miroslav , Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
Detail

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý , Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3) , Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha , Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6) , Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0) , Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Detail

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu (978-80-247-5869-5) , Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu (978-80-247-5869-5) , Byznys etiketa a komunikace

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
Detail

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský , Hospodaření malého podniku: hospodaření malého a středního podniku nebo živnosti (80-7259-017-0)

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
Detail

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský , Pedagogická komunikace v teorii a praxi (80-247-0738-1)

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018 - Petra Koudelková

Detail

Média utvářejí současný obraz o křesťanských církvích i jemně formují přístup publika, zároveň odrážejí stav společnosti a jejích postojů k náboženství. Jakým způsobem dnes sdělují křesťanské hodnoty a principy, jak komunikují s věřícími a jak se sekularizovanou veřejností? Jaká témata a proč se medializují? Kolektivní monografie přináší srovnání situace u nás a na Slovensku a poskytuje vhled do různých společenských oblastí, které s mediálním obrazem církví souvisejí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018 - Petra Koudelková , Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Detail

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6) , Praxe a metody rané péče v čr: průvodce sociálním modelem (978-80-262-1386-4)

Podnik a jeho okolí - Slunčík Peter

Podnik a jeho okolí - Slunčík Peter
Detail

Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory, ale také schopnost identifikovat změny ve svém okolí a rychle na ně reagovat ( pružně se na nové podmínky adaptovat ). Klíčové je rozpoznat nové příležitosti, které na trhu vznikají, a využít je k posílení konkurenceschopnosti podniku. V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí je nezbytné, aby podnikový management prováděl analýzu interakce podniku s okolím a postupně vytvářel mechanismus přežití v tomto prostředí. Kniha přináší odpovědi na otázky, které by měli představitelé podnikového vedení bezpodmínečně znát, pokud chtějí, aby jejich podnik ve složitém prostředí uspěl : 1. Jaké složky vnější prostředí ( okolí ) podniku obsahuje ? 2. Jaký je jejich dopad na podnik ? 3. Jaké jsou možnosti jejich ovlivňování ? 4. Jak mohou národní a nadnárodní orgány toto prostředí zkvalitnit ? Jsou identifikovány problémy, které je nutné s požadovaným růstem konkurenční schopnosti řešit, a to jak v České republice, tak v rámci Evropské unie. Jedná se o první publikaci na našem knižním trhu, která se systematicky problematikou podnikového okolí zabývá. Neexistuje ani překlad zahraničních knižních titulů s touto tématikou. Dostupná literatura se věnuje pouze izolovaně vybraným aspektům mikro- nebo makrookolí. Kniha je určena výkonnému managementu firem, podnikatelům, pracovníkům centrálních orgánů, studentům vysokých škol (jak v bakalářském, tak magisterském studiu) a studentům MBA programu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Podnik a jeho okolí - Slunčík Peter , Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi (9788024643618)

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015–2018 - Petra Koudelková - e-kniha

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015–2018 - Petra Koudelková - e-kniha
Detail

eBook:,Média utvářejí současný obraz o křesťanských církvích i jemně formují přístup publika, zároveň odrážejí stav společnosti a jejích postojů k náboženství. Jakým způsobem dnes sdělují křesťanské hodnoty a principy, jak komunikují s věřícími a jak se sekularizovanou veřejností? Jaká témata a proč se medializují? Kolektivní monografie přináší srovnání situace u nás a na Slovensku a poskytuje vhled do různých společenských oblastí, které s mediálním obrazem církví souvisejí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015–2018 - Petra Koudelková - e-kniha , Šlabikár multi level marketingu

Finance podniku - Hana Scholleová, Petra Štamfestová - e-kniha

Finance podniku - Hana Scholleová, Petra Štamfestová - e-kniha
Detail

eBook:,Sbírka řešených příkladů a otázek pomůže zájemcům lépe pochopit problematiku podnikových financí. Příklady a otázky jsou rozděleny podle jednotlivých oblastí podnikových financí, od základů finančního managementu přes finanční analýzu, krátkodobý a dlouhodobý finanční management a finanční plánování až po stanovení tržní hodnoty podniku, spojování podniků, rozdělování zisku a reinvestice. Obsahuje jak dílčí příklady, tak komplexnější případové studie. Pomocí kvízových a otevřených otázek si čtenář oživí a ověří své znalosti. Sbírka je určena studentům základních kurzů podnikových financí nejen ekonomických vysokých škol. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Finance podniku - Hana Scholleová, Petra Štamfestová - e-kniha , Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

Finančná analýza podniku - Rastislav Kotulič, Peter Király, Miroslava Rajčániová

Detail

Finančná analýza predstavuje významnú súčasť podnikového riadenia. Zaujíma kľúčové postavenie pri hodnotení súčasného a predvídaní budúceho vývoja, a to nielen podniku, ale aj celého odvetvia národného hospodárstva. Zároveň poskytuje nenahraditeľné informácie tak pre rozhodovanie externých používateľov (banky, dodávatelia, odberatelia, konkurenčné firmy, zamestnanci, vládne orgány), ako aj pre samotné vedenie podniku.Cieľom publikácie je jasne a zrozumiteľne vysvetliť metódy finančnej analýzy tak, aby získané informácie čitateľ bez problémov využil nielen pri vysokoškolskom štúdiu, ale aj v samotnej podnikateľskej praxi.Publikácia je koncipovaná ako vysokoškolská učebnica s ukážkovými riešenými príkladmi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Finančná analýza podniku - Rastislav Kotulič, Peter Király, Miroslava Rajčániová , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Sociální marketingové kampaně v česku iii. (978-80-875-0088-0)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (alza.cz)

Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0) , Sociální marketingové kampaně v česku ii. (978-80-875-0077-4)

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha , Sociální marketingové kampaně v česku i. (978-80-875-0075-0)

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
Detail

eBook:,Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha , Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Detail

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Český jazyk a komunikace pro střední školy 2.díl - Petra Adámková

Český jazyk a komunikace pro střední školy 2.díl - Petra Adámková
Detail

Učitelská kniha obsahuje podrobný popis všech částí učebnice, pracovního sešitu i důležité a různorodé komentáře k výkladu i řešení úkolů a také CD se zvukovými nahrávkami. CD je samostatně neprodejné.V první části průvodce se tradičně vyučující seznámí s podrobným popisem struktury celé učebnicové sady a dalšími náměty na práci s ní. Tato část obsahuje i koncepční podklady pro tvorbu Školního vzdělávacího programu pracujícího s učebnicovou sadou Český jazyk a komunikace pro střední školy – 2. díl pro potřeby středních odborných škol a pro potřeby gymnázií včetně návrhů časového rozvržení učiva do jednoho školního roku. Největším přínosem pro vyučující jistě bude průvodce jednotlivými kapitolami učebnice a pracovního sešitu. Tato část bude obsahovat všechny relevantní strany učebnice a pracovního sešitu doplněné po stranách komentáři obohacujícími výklad, odkazujícími na ostatní části sady či doporučenou literaturu. Všechny úkoly ze stran učebnice a pracovního sešitu jsou v této části průvodce vyřešeny a případně obsahují další rozšíření a náměty na další práci. Vyučující tedy nebudou muset listovat ve více publikacích, ale naleznou všechny potřebné materiály na jednom místě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk a komunikace pro střední školy 2.díl - Petra Adámková

Český jazyk a komunikace pro střední školy 1.díl - Petra Adámková

Český jazyk a komunikace pro střední školy 1.díl - Petra Adámková
Detail

Učitelská kniha obsahuje podrobný popis všech částí učebnice, pracovního sešitu i důležité a různorodé komentáře k výkladu i řešení úkolů a také CD se zvukovými nahrávkami. CD je samostatně neprodejné. Dále zde naleznete koncepční podklady pro tvorbu ŠVP pro střední odborné školy i gymnázia, náměty pro práci s učebnicovou sadou, přepis nahrávek a seznam použité literatury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk a komunikace pro střední školy 1.díl - Petra Adámková

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (učebnice) - Petra Adámková

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (učebnice) - Petra Adámková
Detail

Přehledná a poutavá učebnice určená pro 3. a 4. ročníky středních škol. Přináší základní informace o jazyce (z oblasti tvarosloví, skladby, textové lingvistiky a vývoje jazyka), slohu (z oblasti funkčního stylu uměleckého, publicistického, odborného, administrativního) a komunikaci (z oblasti masové komunikace a komunikace na trhu práce). Řada kapitol je zaměřena velmi prakticky a klade si za cíl připravit studenty na úspěšné zvládnutí výběrového řízení a fungování ve firmě i pracovním týmu.Učebnice obsahuje i řadu doplňujících zajímavostí, které informace z výkladu zasazují do širších souvislostí a každodenního života, a obsáhlou tabulkovou přílohu s přehledem tvarosloví, skladby, funkčních stylů a prostředků uměleckých textů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (učebnice) - Petra Adámková

Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku - Jiří Špalek, Petra Štamfestová, Milan Sedláček, Petr Suchánek - e-kniha

Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku - Jiří Špalek, Petra Štamfestová, Milan Sedláček, Petr Suchánek - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je výsledkem tříletého sledování vztahu českých podniků ke kvalitě, zejména jejich uvědomění si skutečnosti, že kvalita jejich produktů je faktorem konkurenceschopnosti celého podniku. Výzkum samotný byl proveden pomocí dotazníkového dotazování podniků z vybraných odvětví. Na základě rešerše relevantní odborné literatury byly formulovány otázky z oblasti kvality produktu, sledování a kontroly kvality produktu, míry spokojenosti zákazníka, konkurenčních výhod a nevýhod. Dílčí analýzy byly prováděny v letech 2008–2010, přičemž vzájemné komparaci byly podrobeny pouze ty otázky, které byly v jednotlivých sledovaných obdobích zcela beze změny. Mimo dotazníkového šetření byly v jednotlivých letech analyzovány také finanční ukazatele jednotlivých zúčastněných podniků. To autorům umožnilo sledovat nejenom situaci podniku v kontextu problematiky kvality, ale současně dát výsledky tohoto průzkumu do souvislosti s jejich faktickou finanční úspěšností. Pro rozdělení podniků do dvou skupin dle jejich finanční výkonnosti bylo využito pět ukazatelů zvolených na základě rešerše odborné literatury a zkušeností s předchozími výzkumy na obdobné téma. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku - Jiří Špalek, Petra Štamfestová, Milan Sedláček, Petr Suchánek - e-kniha

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (pracovní sešit) - Petra Adámková

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (pracovní sešit) - Petra Adámková
Detail

Pracovní sešit obsahuje cvičení ke kapitolám o jazyce (z oblasti tvarosloví, skladby, textové lingvistiky a vývoje jazyka), slohu (z oblasti funkčního stylu uměleckého, publicistického, odborného a administrativního) i komunikaci (z oblasti masové komunikace a komunikace na trhu práce). Úkoly ověřují pochopení učiva, ale také průběžně rozvíjejí komunikační dovednosti a kompetence studentů, jejich čtenářskou gramotnost, schopnost pracovat s informacemi, analyzovat jevy, aplikovat poznatky na konkrétní situace a texty a tvořivě pracovat. Součástí jsou i průběžná opakování ve formě didaktického testu, který je součástí maturitní zkoušky, a zásobník úkolů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (pracovní sešit) - Petra Adámková

Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku - Petr Suchánek, Maria Králová, Jana Pokorná, Peter Marinič - e-kniha

Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku - Petr Suchánek, Maria Králová, Jana Pokorná, Peter Marinič - e-kniha
Detail

eBook:,V publikaci je představen model podniku, který dává do souvislosti kvalitu produktu (včetně spokojenosti zákazníka), kvalitu řízení, výkonnost a konkurenceschopnost podniku. Jednotlivé veličiny (faktory) v modelu byly podrobeny výzkumu a ze statistického hlediska byl zkoumán jejich vzájemný vztah. Zároveň byl zkoumán (paralelně) vztah systému řízení kvality, výkonnosti, systémů nákladů kvality a certifikátů. Ze statistického hlediska se podařilo potvrdit vazbu a vzájemnou souvislost dílčích veličin (faktorů) v modelu. Provedené výzkumy osvětlily množství problémů spojených s kvalitou produktu, spokojenosti zákazníka, výkonnosti podniku i systémy řízení kvality (včetně řízení nákladů spojených s kvalitou a certifikací), řada otázek však zůstala nezodpovězena a vznikla řada otázek dalších. Uvedený model vlivu kvality produktu a systému řízení kvality na výkonnost podniku bude vhodné dále rozšířit, prohloubit a modifikovat. Také bude vhodné posuzovat výkonnost dynamicky, tzn. zkoumat a zvažovat dopad kvality produktu i systému řízení kvality na budoucí výkonnost podniku. Nabízí se přitom tuto budoucí výkonnost posuzovat kvalitativně, tzn. odhadovat (určovat), zda např. poroste, bude stagnovat anebo klesat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku - Petr Suchánek, Maria Králová, Jana Pokorná, Peter Marinič - e-kniha

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Detail

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha

Detail

eBook: Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Detail

Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5)

Útěk z afrického pekla - Koudelková Barbora

Útěk z afrického pekla - Koudelková Barbora
Detail

V devatenácti letech se na dálku zamilovala do afrického černocha a odjela za ník do Ghany. Na pobřeží Atlanstkého oceánu prožila nádherný měsíc a myslela si, že je to jen začítek celoživotního štěstí. Příliš pozdě přišla na to, že se stává bílým otrokem nigerijské mafie. Jak utéct z afrického pekla plného ponížení, bití i znásilňování a zacharánit dvě děti bez evropských dokladů? O tom vypovídá Češka, která přežila brutální mučení černošským přítelem, nelidské podmínky ghanského vězení a kterou naivita přivedla až na práh smrti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Útěk z afrického pekla - Koudelková Barbora

Útěk z afrického pekla - Barbora Koudelková

Útěk z afrického pekla - Barbora Koudelková
Detail

V devatenácti letech se na dálku zamilovala do afrického černocha a odjela za ním do Ghany. Na pobřeží Atlanstkého oceánu prožila nádherný měsíc a myslela si, že je to jen začítek celoživotního štěstí. Příliš pozdě přišla na to, že se stává bílým otrokem nigerijské mafie. Jak utéct z afrického pekla plného ponížení, bití i znásilňování a zacharánit dvě děti bez evropských dokladů? O tom vypovídá Češka, která přežila brutální mučení černošským přítelem, nelidské podmínky ghanského vězení a kterou naivita přivedla až na práh smrti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Útěk z afrického pekla - Barbora Koudelková

Půlnoční dáma - Kateřina Koudelková, Milan Adelt

Detail

Dvě sestry s darem pro magii. Dva osudy, dva životy, dvě cesty. A na konci stojí jedna proti druhé, magie proti magii, temnota proti světlu, naděje proti brutální síle. Klasická romantická high fantasy, kde je ovšem příliš často něco jinak, než jak by mělo být - dobro s velkým D neváhá se svými stoupenci manipulovat bez ohledu na jejich souhlas či nesouhlas, a navíc nesmí svého hlavního protivníka zabít. Stejně tak zlo s velkým Z nemá své skřetí poskoky zase tak moc pod kontrolou a ač je to možná k neuvěření: nesmí svého hlavního protivníka zabít! Obránci světla vůbec netuší, co a jak mají vlastně dělat, aby dostáli svému úkolu, zatímco jejich protivníci mají vše až příliš jednoznačně nalinkované: ničit, drancovat, zabíjet... bude to ale stačit? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Půlnoční dáma - Kateřina Koudelková, Milan Adelt

Čtení o Českém koutku - Eva Koudelková

Detail

Knížka vypráví o oblasti tak zvaného Českého koutku na pomezí Kladska a Čech. Svým místním zakotvením tak navazuje na pověsťový soubor od Homole k Hejšovině, i když její celková koncepce je odlišná. Ve Čtení o Českém koutku si čtenář vedle množství pověstí přečte také zajímavé informace o životním stylu kladských Čechů i o svérázu krajiny, v níž žili. To vše doprovází citace z literárních děl autorů, které oblast zaujala, reprodukce starých pohlednic a množství novodobých fotografií. Záměrem knihy je nejen představit tento ojedinělý kraj všem, kdo ho neznají, a připomenout jeho zvláštnosti těm, které už stačil okouzlit. Jejím hlavním cílem je uchovat v tištěné podobě vše, co by v souvislosti s Českým koutkem nemělo být zapomenuto. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čtení o Českém koutku - Eva Koudelková

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Vlastenec, který nezapadl - Jaromír Jech, Eva Koudelková

Detail

Kniha se zabývá osobností preceptora, vlastence, hudebníka, písmáka a všeuměla z Pasek nad Jizerou Věnceslava Metelky (1807–1867), jehož dvoje kulatiny si v letošním roce připomínáme. V první části, plnící roli úvodu ke knize, jejímž autorem je Jaromír Jech, je Metelkova osobnost zasazena do širšího kontextu lokálních písmáků a vypravěčů. V části druhé se její autorka Eva Koudelková zabývá jubilantovým zevrubným životopisem a jeho hudebními, divadelními, a především literárními tvůrčími počiny. Závěr knihy tvoří rozsáhlá textová příloha, obsahující převážně texty z pera V. Metelky. Celou edici doprovází množství fotografií, ilustrací a reprodukcí autorových rukopisů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vlastenec, který nezapadl - Jaromír Jech, Eva Koudelková

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Jindřich Halabala and UP závody Brno - Dagmar Koudelková

Jindřich Halabala and UP závody Brno - Dagmar Koudelková
Detail

Jindřich Halabala, the main architect of UP závody as of 1930, greatly influenced the formation of the production program of the company. He contributed to the development of the products and to the advertising and sales strategies. His views on housing and furniture quality, which should be elegant in terms of shape, perfectly rendered, highly functional, storable and variable while at the same time accessible to the widest possible layer of the population, have remained inspirational and a timeless legacy. The book Jindřich Halabala and UP závody Brno in GRADA publishing house is being released fifteen years after the first edition, prepared upon the occasion of the 100th anniversary of the birth of the Brno architect, designer and theoretician Jindřich Halabala; it received an award in the Gloria Musaealis competition in 2004. This richly illustrated book is dedicated to one of the most interesting figures in furniture production of the between the wars period. It consists of the first comprehensive evaluation of his work and the activities of Spojené UP závody in Brno in the period of the 1920s.The company ranked at the time among the largest and most progressive furniture factories in Czechoslovakia and the products bearing the UP trademark became a synonym for quality and good taste. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jindřich Halabala and UP závody Brno - Dagmar Koudelková

Návrat do českého pekla - Barbora Koudelková - e-kniha

Návrat do českého pekla - Barbora Koudelková - e-kniha
Detail

eBook:,Celý národ sledoval příběh mladé Češky, která se zamilovala do Afričana, odjela za ním do Ghany a stala se zajatkyní nigerijské mafie. Báře se podařilo přežít brutální mučení černošským přítelem, nelidské podmínky ghanského vězení a uprchnout i se svými dvěma dětmi. Konečně se žena, životem víc než zkoušená, vrací do vlasti. Ale ani zde se růžový sen nekoná: ona ani děti nemají české doklady, je zadlužená a na konci sil. Ocitne se úplně na dně, a tak jí úřady obě děti odeberou. Dokáže se Bára ještě zvednout? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Návrat do českého pekla - Barbora Koudelková - e-kniha
Absolutní základy moderního marketingu, Základy marketingu (978-80-247-5869-5), Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4), Základy ekonomiky podniku (978-80-87197-91-2), Základy finančního řízení podniku (978-80-271-0194-8), Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3), Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6), Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0), Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3), Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1), Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0), Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1), Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2), Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5), Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0), Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3), Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6), Byznys etiketa a komunikace, Hospodaření malého podniku: Hospodaření malého a středního podniku nebo živnosti (80-7259-017-0), Pedagogická komunikace v teorii a praxi (80-247-0738-1), Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2), Praxe a metody rané péče v ČR: Průvodce sociálním modelem (978-80-262-1386-4), Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi (9788024643618), Šlabikár multi level marketingu, Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242), Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0), Sociální marketingové kampaně v Česku II. (978-80-875-0077-4), Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0), Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)