Strategie a státnické umění zbigniewa brzezinského - charles gati

Produkt Strategie a státnické umění zbigniewa brzezinského - charles gati sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Strategie a státnické umění zbigniewa brzezinského - charles gati upraviť a produkt hľadať znova.

Strategie a státnické umění Zbigniewa Brzezinského - Charles Gati

Detail

"Zbig" osloví každého čtenáře, kterému není lhostejný svět kolem nás. Kniha předkládá řadu osobních vzpomínek, zážitků z neveřejných jednání či dosud nezveřejněných detailů z života klíčové osobnosti americké zahraniční politiky 20. století, Zbigniewa Brzezinského. Editorovi se navíc podařilo k sepsání jednotlivých esejů přivábit významné postavy (nejen) amerického veřejného a politického života, kteří jsou akademiky, bývalými i současnými diplomaty, novináři či bývalými žáky Brzezinského. Díky pestrému složení autorského týmu je částečně biografií, osobními vzpomínkami, historií a akademickou politickou analýzou. Texty rozhodně nejsou pouhou oslavnou hagiografií. Autoři se pouštějí do kritické reflexe myšlení, díla i odkazu Zbigniewa Brzezinského, všechny však zároveň poukazují na jedinečnost jeho příběhu, vlivu a otevřenosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie a státnické umění Zbigniewa Brzezinského - Charles Gati , Samota uprostřed davu: charles baudelaire a české umění (978-80-88256-17-5)

Umění politické strategie (9788072605620)

Umění politické strategie (9788072605620)
Detail

Elektronická kniha - ze série 978-80-7260-562-0, autor Henry Kissinger, 552 stran, česky Vlivný hráč americké politiky 20. a 21. století Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků, přičemž věnuje pozornost zejména jejich politické strategii vycházející z národních zájmů a mocenských vztahů. Postupně před námi defilují první poválečný kancléř Německa Konrad Adenauer, prezidenti Francie, Spojených států amerických a Egypta Charles de Gaulle, Richard Nixon a Anvar Sádát, zakladatel Singapuru Li Kuang-jao a britská premiérka Margaret Thatcherová. Tyto osobnosti se zformovaly v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a Africe a ze zbytků starého mezinárodního řádu bylo třeba vytvořit nový. Henry Kissinger všechny aktéry osobně poznal, dopřává nám tedy autentické svědectví. Dílo Umění politické strategie dokazuje,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění politické strategie (9788072605620) , Stezky a strategie i: metodologické trajektorie dějepisu umění (především ve střední evropě) (978-80-7485-151-3)

Umění politické strategie - Henry A. Kissinger - e-kniha

Detail

eBook: Vlivný hráč americké politiky 20. a 21. století Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků, přičemž věnuje pozornost zejména jejich politické strategii vycházející z národních zájmů a mocenských vztahů. Postupně před námi defilují první poválečný kancléř Německa Konrad Adenauer, prezidenti Francie, Spojených států amerických a Egypta Charles de Gaulle, Richard Nixon a Anvar Sádát, zakladatel Singapuru Li Kuang-jao a britská premiérka Margaret Thatcherová. Tyto osobnosti se zformovaly v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a Africe a ze zbytků starého mezinárodního řádu bylo třeba vytvořit nový. Henry Kissinger všechny aktéry osobně poznal, dopřává nám tedy autentické svědectví. Dílo Umění politické strategie dokazuje, že autorova dokonalá paměť a mnohaletá zkušenost představují další z možných zdrojů pro pochopení moderní světové historie. A přivádí nás rovněž k otázce, zda máme v dnešním světě skutečné lídry. Český překlad vychází u příležitosti stých narozenin Henryho Kissingera. Americký politik, diplomat a politolog Henry Alfred Kissinger se narodil v roce 1923 v německém Fürthu, odkud v roce 1938 s rodinou uprchl před nacismem do Spojených států amerických. Zde v roce 1943 obdržel státní občanství, přerušil studium ekonomie a narukoval do armády. Na Harvardově univerzitě získal v roce 1954 doktorát a až do konce šedesátých let tu působil v oboru mezinárodních vztahů. Pracoval zároveň jako poradce za vlády D. Eisenhowera, J. F. Kennedyho a L. Johnsona. Byl předsedou Rady pro národní bezpečnost (1969–1975) a v září 1973 se stal ministrem zahraničí USA. V této funkci setrval až do ledna 1977. Je nositelem Nobelovy ceny za mír z roku 1973. Podrobně se zabýval dějinami evropské diplomacie 19. století, jako politolog se podílel na formulaci amerických strategických cílů, jako ministr zahraničí měl možnost je také naplňovat. Velké spisovatelské nadání uplatnil v mnoha publikacích o zahraniční politice a diplomacii, za všechny uveďme například Umění diplomacie (PROSTOR 2022, 4. vydání) nebo Uspořádání světa (PROSTOR 2023, 3. vydání). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Umění politické strategie - Henry A. Kissinger - e-kniha , Umění odolnosti: strategie pro maximální sílu vůle & nezlomné tělo (978-80-88407-28-7)

Umění politické strategie - Šest vůdčích postav moderního světa - Kissinger Henry

Detail

Světoznámý politolog, historik, poradce pěti amerických prezidentů a laureát Nobelovy ceny míru Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků: Konrada Adenauera, jenž po druhé světové válce přivedl poražené Německo zpět do společenství národů. Charlese de Gaulla, díky němuž se Francie postavila po bok vítězných Spojenců. Richarda Nixona, který vyvedl USA z konfliktu ve Vietnamu a svou konstruktivní zahraniční politiku založil na rovnováze mezi velmocemi. Anvara Sádáta, jenž po čtvrtstoletí konfliktů přinesl na Blízký východ vizi míru. Li Kuang-jaa, který ze Singapuru vytvořil zajištěný, blahobytný a dobře řízený městský stát. A Margaret Thatcherové, jíž se podařilo obnovit hrdost a mezinárodní postavení Velké Británie. Všichni se zformovali v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a Africe a ze zbytků starého mezinárodního řádu bylo třeba vytvořit nový. Autor věnuje každé z šesti osobností jeden oddíl, kde podrobně představuje její politický styl i jedinečné charakterové rysy, které se vtiskly do konkrétní vůdcovské strategie. Čtenářům navíc dopřává autentické svědectví, neboť všechny vybrané vůdce, jež považuje za skutečně výjimečné, osobně poznal. Politické strategie dokazují, že autorova dokonalá paměť a mnohaletá zkušenost představují nepostradatelné zdroje, potřebné pro pochopení moderní světové historie. Český překlad vyšel v roce 2023 u příležitosti stých narozenin Henryho Kissingera. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Umění politické strategie - Šest vůdčích postav moderního světa - Kissinger Henry , Charles ray: ray charles (mono) - lp (0349783749)

Umění odolnosti / Strategie pro maximální sílu vůle & nezlomné tělo - Edgley Ross

Detail

Autor bestsellerů a oceňovaný dobrodruh Ross Edgley se léta věnoval umění odolnosti a vše, co se naučil, využil k tomu, aby jako první člověk v historii obeplul Velkou Británii a překonal několik světových rekordů. Nyní se Ross zaměřuje na duševní sílu, stoicismus a trénink potřebný k vytvoření nezlomného těla a mysli. V knize Umění odolnosti Ross využívá svých plaveckých zkušeností a dalších úžasných vytrvalostních výkonů, při nichž se mu podařilo překonat zdánlivě nepřekonatelnou bolest, strádání a nepřízeň osudu, studuje výkony extrémních sportovců, vojenských a kondičních specialistů a psychologů, aby odhalil tajemství duševní kondice a prozkoumal koncept odolnosti, vytrvalosti, statečnosti a disciplinovaného myšlení při překonávání nepřízně osudu. Tato průkopnická kniha představuje změnu paradigmatu v tom, čeho jsme si mysleli, že jsou lidské tělo a mysl schopny, a poskytne vám návod, jak se stát odolnějším, houževnatějším a v konečném důsledku lepším člověkem - ať už před vámi stojí jakákoli výzva. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Umění odolnosti / Strategie pro maximální sílu vůle & nezlomné tělo - Edgley Ross , Niceboy ion charles i7 white (charles-i7-white)

Umění vládnout: Strategie pro svět v pohybu (80-7260-089-3)

Umění vládnout: Strategie pro svět v pohybu (80-7260-089-3)
Detail

Kniha - autor Margaret Thatcherová, 452 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Tato kniha vznikla po téměř 12 letech, kdy autorka přestala vykonávat funkci premiérky vlády Jejího Veličenstva, tedy od roku 1990. V knize se Margaret Thatcherová, zastánkyně konzervativního politického a myšlenkového proudu, věnuje geopolitice a mezinárodní strategii a má ambici podat praktický návod k patřičné zahraniční politice pro nejbližší budoucnost. (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění vládnout: Strategie pro svět v pohybu (80-7260-089-3) , Charles ray: great ray charles (mono) - lp (8122794453)

Umění války: Využití válečných strategií v byznysu (978-80-265-1108-3)

Umění války: Využití válečných strategií v byznysu (978-80-265-1108-3)
Detail

Kniha - autor Vít Vojta, 208 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Toto vydání je výjimečné tím, že starobylé pojednání přímo z čínského originálu přeložil sinolog Vít Vojta a každou kapitolu doplnil aktuálním komentářem zaměřeným na to, jak strategie Umění války využít v podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění války: Využití válečných strategií v byznysu (978-80-265-1108-3) , Niceboy ion charles i9 white (charles-i9-white)

Umění politické strategie: Šest vůdčích postav moderního světa (978-80-7260-562-0)

Umění politické strategie: Šest vůdčích postav moderního světa (978-80-7260-562-0)
Detail

Kniha - autor Henry Kissinger, 552 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Světoznámý politolog, historik, poradce pěti amerických prezidentů a laureát Nobelovy ceny míru Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků: Konrada Adenauera, jenž po druhé světové válce přivedl poražené Německo zpět do společenství národů. Charlese de Gaulla, díky němuž se Francie postavila po bok vítězných Spojenců. Richarda Nixona, který vyvedl USA z konfliktu ve Vietnamu a svou konstruktivní zahraniční politiku založil na rovnováze mezi velmocemi. Anvara Sádáta, jenž po čtvrtstoletí konfliktů přinesl na Blízký východ vizi míru. Li Kuang-jaa, který ze Singapuru vytvořil zajištěný, blahobytný a dobře řízený městský stát. A Margaret Thatcherové, jíž se podařilo obnovit hrdost a mezinárodní postavení Velké Británie. Všichni se zformovali v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění politické strategie: Šest vůdčích postav moderního světa (978-80-7260-562-0) , Niceboy ion charles i8 black (charles-i8-black)

Umění války v byznysu: Využití válečných strategií v byznysu (978-80-265-0296-8)

Umění války v byznysu: Využití válečných strategií v byznysu (978-80-265-0296-8)
Detail

Kniha - autor Sun-c'; Vít Vojta, 208 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Toto vydání je výjimečné tím, že starobylé pojednání přímo z čínského originálu přeložil sinolog Vít Vojta a každou kapitolu doplnil aktuálním komentářem zaměřeným na to, jak strategie Umění války využít v podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění války v byznysu: Využití válečných strategií v byznysu (978-80-265-0296-8) , Niceboy ion charles i3 white (charles-i3-white)

Umění odolnosti: Strategie pro maximální sílu vůle & nezlomné tělo (978-80-88407-28-7)

Umění odolnosti: Strategie pro maximální sílu vůle & nezlomné tělo (978-80-88407-28-7)
Detail

Kniha - autor Edgley Ross, 352 stran, česky, pevná s přebalem lesklá, doprava zdarma s AlzaPlus+ Kde jsou hranice, které skrývá lidská mysl a tělo? 157 dní na moři 2 882 kilometrů 1 nezničitelný člověk Extrémní dobrodruh Ross Edgley se už léta věnuje extrémním experimentům, při nichž se jeho tělo dostává až na samé hranice možností. Stal se prvním člověkem v historii, který obeplaval celou Velkou Británii. Během této epické cesty dlouhé 2 882 kilometrů plaval Ross mezi obřími medúzami, arktickými bouřemi a přes znečištěné lodní trasy – plaval tak tvrdě a rychle, až se mu rozpadal jazyk. Ross na své cestě využívá plaveckých zkušeností a podává neuvěřitelné vytrvalostní výkony, díky nimž se mu daří překonat zdánlivě nepřekonatelnou bolest, strádání a nepřízeň osudu. Také studuje výkony extrémních sportovců, vojenských a kondičních specialistů a psychologů, aby odhalil tajemství duševní kondice a prozkoumal koncept odolnosti, vytrvalosti, statečnosti a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění odolnosti: Strategie pro maximální sílu vůle & nezlomné tělo (978-80-88407-28-7) , Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)

Samota uprostřed davu: Charles Baudelaire a české umění (978-80-88256-17-5)

Samota uprostřed davu: Charles Baudelaire a české umění (978-80-88256-17-5)
Detail

Kniha - autor Kristýna Jirátová, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha Samota uprostřed davu. Charles Baudelaire a české umění vychází k básníkovu dvoustému výročí narození. V širokém záběru se věnuje se propojení Baudelairaa a jeho díla s českým uměním 20. a 21. století na pozadí důležitých baudelairovských témat (osamocení, dandismus, krása v ošklivosti, umělé ráje, téma ženy). Baudelaire – zakladatelská osobnost moderny – zapůsobil na mnoho svých současníků z řad výtvarníků i literátů, nicméně jeho iniciační odkaz působí na mnoho umělců i dnes. Období prokletých básníků a dekadence tak zůstává nadále aktuální. Na vybraných příkladech současných umělců a v jejich konkrétních dílech se promítají témata strachu, smrti, osamocení, zla, úzkosti, pomíjivosti. Kniha je bohatá i na reprodukce děl českých a zahraničních umělců ovlivněných Květy zla zejména za symbolismu, zahrnuje fotografie Charlese Baudelaira, obálky knih a ilustrační cykly. Přestože... (alza.cz)

Podobné produkty ako Samota uprostřed davu: Charles Baudelaire a české umění (978-80-88256-17-5) , Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428)

Stezky a strategie I: Metodologické trajektorie dějepisu umění (především ve střední Evropě) (978-80-7485-151-3)

Stezky a strategie I: Metodologické trajektorie dějepisu umění (především ve střední Evropě) (978-80-7485-151-3)
Detail

Kniha - autor Ján Bakoš, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je souborem esejí, které se zabývají metodologií dějin umění. V roce 2013 byly publikovány pod názvem Discourses & Strategies ve vydavatelství Petera Langa ve Frankfurtu nad Mohanem. Některé ze studií, které jsou zařazeny do českého vydání, jsou značně prepracovány a doplněny. Spojuje je nejen zorný úhel, z něhož autor problematiku nahlíží - perspektiva středoevropského badatele -, ale také poznání, že konkrétní uměleckohistorický výzkum obsahuje často nereflektované teoretické premisy, které mají jak epistemologickou, tak také ideologickou povahu. Autor je přitom přesvědčen, že teoretická sebereflexe je nevyhnutelnou, nikoli však samoúčelnou součástí vědecké disciplíny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Stezky a strategie I: Metodologické trajektorie dějepisu umění (především ve střední Evropě) (978-80-7485-151-3) , Hodinky charles delon

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková
Detail

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková , 1001 myšlenek: část umění a architektura

Strategie a postupy v sociální práci - Oldřich Matoušek

Detail

Kniha přináší ucelený přehled oborových přístupů užívaných v současné sociální práci. Jejich praktická aplikace je pak dokumentována na názorných kazuistikách, jednotlivá hesla jsou logicky členěna do tematických oddílů. Jedinečnost publikace spočívá i v rozsáhlé autorské základně, díky níž se na jednom místě potkávají texty předních teoretiků i praktiků sociální práce, čímž vzniká původní dílo na rozhraní teorie a praxe. Důležitým impulzem pro vznik knihy byl výzkum, který proběhl v letech 2018–2021 pod názvem „Profesionalizace sociální práce“ a jehož výstupem byl i soubor profesiogramů obsahující činnosti, které sociální pracovníci vykonávají na jednotlivých typech pracovních pozic. Použité členění strategií a postupů používaných v sociální práci chce s tímto přehledem faktických činností českých sociálních pracovníků korespondovat. Kniha je proto určena jak akademikům a výzkumníkům, tak praktikům i studentům. Doc. PhDr. Oldřich Matoušek učí na katedře sociální práce FF UK v Praze. Má za sebou dlouholetou praxi klinického psychologa a psychoterapeuta. Je autorem řady odborných publikací, v posledních letech zejména z oblasti sociální práce. PhDr. Kateřina Šámalová, Ph.D., působí jako vedoucí Katedry sociální práce FF UK, kde vyučuje sociální právo, sociální politiku a sociální správu. Je garantem předmětu Lidská práva v kontextu sociální práce. PhDr. Jaroslava Šťastná, Ph.D., působí jako odborná asistentka na Katedře sociální práce FFUK. Přednáší též vybranou problematiku oboru sociální práce na ETF UK. PhDr. Petr Vojtíšek, Ph.D., působí jako odborný asistent na Katedře sociální práce FFUK. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie a postupy v sociální práci - Oldřich Matoušek , Toltécké umění života a smrti (9788327611376)

Jak přesvědčivě vyjednávat - Psychologické strategie a metody - Fritzsche Thomas

Jak přesvědčivě vyjednávat - Psychologické strategie a metody - Fritzsche Thomas
Detail

Vyjednávat suverénně a s úspěchem není těžké, pokud znáte ty správné strategie a postupy! Najdete je v knížce zkušeného autora, plné skutečně prověřených rad a srozumitelných příkladů z praxe. Dozvíte se, jak uspět při kooperativním vyjednávání i jak se ubránit za použití triků při strategickém vyjednávání. Zjistíte, na jaké rady vnucované na některých školeních raději zapomenout, či jak jsou důležité osobnosti vyjednávajících. Podrobně se seznámíte také s vyjednáváním pomocí NLP – neurolingvistického programování. Ať už však autor hovoří o kooperativním vyjednávání nebo rozvíjí možnosti strategického vyjednávání s popisem jednotlivých triků, vždy zdůrazňuje jako hlavní cíl dosažení spokojenosti obou partnerů a nalezení řešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak přesvědčivě vyjednávat - Psychologické strategie a metody - Fritzsche Thomas , Umění ve vědě a věda v umění (978-80-247-1707-4)

Kvalita, strategie a efektivita řízení v MŠ - Zuzana Bečvářová

Kvalita, strategie a efektivita řízení v MŠ - Zuzana Bečvářová
Detail

Hlavním cílem knihy, která navazuje na publikaci Současná mateřská škola a její řízení (Portál, 2003) je přispět k lepší orientaci v probíhající transformaci školství a vzdělávacích programů, a to při tak specifické činnosti, jakou je řízení mateřské školy. Proto autorka čtenáře seznamuje se současnými trendy státní vzdělávací politiky v kurikulární oblasti preprimárního vzdělávání a změnami v řízení předškolních institucí. Hlavní část knihy se věnuje praktickým řešením problémů současného školského managementu. Podrobněji jsou popsány základní fáze řízení, tedy plánování, organizování, vedení, motivace, kontrola, hodnocení a evaluace. Závěr je pohledem na kvalitu mateřské školy z hlediska jejího řízení. Kniha je psána pro učitelky mateřských škol a studentky a studenty pedagogiky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kvalita, strategie a efektivita řízení v MŠ - Zuzana Bečvářová , Umění vnímat umění pro děti a rodiče (978-80-267-1659-4)

Ruská strategie a evropská uprchlická krize - Cerneaová Anca-Maria

Ruská strategie a evropská uprchlická krize - Cerneaová Anca-Maria
Detail

Než jsem se rozhodl tuto studii vydat, dlouho jsem o ní přemýšlel, hlavně o jejím významu pro naši politickou situaci. Nemám pochyb, že informace obsažené v této knize mají reálný základ. Je víc než logické, že Rusko plně využívá dědictví po SSSR, a to i v oblasti infiltrace sovětských tajných služeb do muslimských organizací a islamistických skupin. Proč agenti ruské tajné služby infiltrují muslimské organizace? Za prvé, protože mohou. Evropské tajné služby mají stále více svázané ruce sílící multikulturní mentalitou, takže vedení evropských tajných služeb neriskuje přípravu agentů, kteří by se vydávali za muslimy a působili mezi nimi, protože v případě jejich odhalení by z toho politici zelených a sociálních demokratů udělali "peklo" a vedení tajných služeb by to určitě stálo místo, jak se nepřímo v této souvislosti přesvědčil dnes již bývalý šéf německé kontrarozvědky Hans-Georg Maaßen. Za druhé, Rusové se snaží mít co největší přehled o opozici, tedy o muslimech vyvíjejících aktivity proti Rusku. Aby tento přehled měli, tak musí muslimské komunity infiltrovat. Velkým rizikem je tato infiltrace muslimských komunit agenty ruských tajných služeb, kteří jsou dle potřeby aktivování, aby vyvolávali mezi muslimy a původními Evropany napětí a nepokoje. Ty následně mohou využít další ruští agenti a spojenci k získání většího politického vlivu v Evropě. Pokud se teď některý ze čtenářů začne rozčilovat, že to by přece Rusové neudělali, tak by měl opustit emoce a použít chladnou logiku. Pro Rusy, stejně jako pro Američany, je na prvním místě JEJICH země a JEJICH zájmy a nebudou se přece vzdávat svých zájmu kvůli zájmům nějaké České republiky nebo zájmy Čechů nadřazovat zájmům Rusů. Americký konzervativní komentátor Trevor Loudon publikaci přivítal slovy: "Autoři si dali pečlivě záležet na závažných argumentech pro něco, na co mají někteří z nás již dlouhou dobu podezření: Moskva záměrně zaplavila Evropu muslimskými uprchlíky. Pro Putina jsou muslimští uprchlíci levnou a efektivní zbraní proti Západu, přičemž lze toto spojení snadno popřít. Uprchlická invaze do Evropy není historickou náhodou. Je to způsob vedení dlouhotrvající asymetrické války vymyšlený v Kremlu…" (patro.cz)

Podobné produkty ako Ruská strategie a evropská uprchlická krize - Cerneaová Anca-Maria , Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček

Detail

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček , Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Emil Vacík, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Stanislav Hájek, 384 stran Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na implementaci formulované strategie, kde přináší soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z praxe. Kniha se postupně věnuje strategickému řízení, řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů, dále se zaměřuje se na tvorbu, analýzu a hodnocení investičního a finančního plánu a zabývá se implementací a hodnocením strategie a strategickým controllingem. Neopomíjí ani řízení růstu, fúze a akvizice,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4) , Strategie b2b digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 416 stran, česky ??Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2) , Niceboy ion nabíjecí stanice pro charles i4 (docking-station-charles-i4)

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Detail

Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3) , Niceboy ion mopovací utěrka pro charles i9 (mop-cloth-charles-i9)

Ruská strategie a evropská uprchlická krize (978-80-907004-5-1)

Ruská strategie a evropská uprchlická krize (978-80-907004-5-1)
Detail

Kniha - autor Jeff R. Nyquist; Anca-Maria Cerneaová, 65 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Než jsem se rozhodl tuto studii vydat, dlouho jsem o ní přemýšlel, hlavně o jejím významu pro naši politickou situaci. Nemám pochyb, že informace obsažené v této knize mají reálný základ. Je víc než logické, že Rusko plně využívá dědictví po SSSR, a to i v oblasti infiltrace sovětských tajných služeb do muslimských organizací a islamistických skupin. Proč agenti ruské tajné služby infiltrují muslimské organizace? Za prvé, protože mohou. Evropské tajné služby mají stále více svázané ruce sílící multikulturní mentalitou, takže vedení evropských tajných služeb neriskuje přípravu agentů, kteří by se vydávali za muslimy a působili mezi nimi, protože v případě jejich odhalení by z toho politici zelených a sociálních demokratů udělali "peklo" a vedení tajných služeb by to určitě stálo místo, jak se nepřímo v této souvislosti přesvědčil dnes již bývalý šéf německé... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ruská strategie a evropská uprchlická krize (978-80-907004-5-1) , Niceboy ion postranní štětiny pro charles i9 (side-brushes-charles-i9)

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 320 stran Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje... (alza.cz)

Podobné produkty ako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5) , Gombrich tajemství obrazu a jazyk umění: pozvání k dějinám a teorii umění (978-80-7485-231-2)

Strategie a postupy v sociální práci (978-80-262-1952-1)

Strategie a postupy v sociální práci (978-80-262-1952-1)
Detail

Kniha - autor Oldřich Matoušek, 528 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha přináší ucelený přehled oborových přístupů užívaných v současné sociální práci. Jejich praktická aplikace je pak dokumentována na názorných kazuistikách, jednotlivá hesla jsou logicky členěna do tematických oddílů. Jedinečnost publikace spočívá i v rozsáhlé autorské základně, díky níž se na jednom místě potkávají texty předních teoretiků i praktiků sociální práce, čímž vzniká původní dílo na rozhraní teorie a praxe. Důležitým impulzem pro vznik knihy byl výzkum, který proběhl v letech 2018–2021 pod názvem „Profesionalizace sociální práce“ a jehož výstupem byl i soubor profesiogramů obsahující činnosti, které sociální pracovníci vykonávají na jednotlivých typech pracovních pozic. Použité členění strategií a postupů používaných v sociální práci chce s tímto přehledem faktických činností českých sociálních pracovníků korespondovat. Kniha je proto určena jak akademikům a výzkumníkům,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie a postupy v sociální práci (978-80-262-1952-1) , Praktická plicní chirurgie: indikace a strategie (978-80-7345-489-0)

Dynamická strategie

Dynamická strategie
Detail

Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách nacházet podnikatelskou příležitost a získávat z nich prospěch. Autoři s využitím reprezentativních příkladů ukazují, jak systematicky rozvíjet strategickou agilnost vaší firmy tak, aby její strategie odpovídala novým potřebám a aby si dokázala udržet odstup od svých konkurentů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dynamická strategie , William charles: love is a very special thing - cd (6430077097766)

Jak se úspěšně učit - Nejlepší strategie a techniky - Monika Löhle, Eberhardt Hofmann

Jak se úspěšně učit - Nejlepší strategie a techniky - Monika Löhle, Eberhardt Hofmann
Detail

Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se vám bude dařit.DOZVÍTE SE:- Jak se rychle naučit velké množství slovíček nebo dat?- Jak na to, když je důležité látku pochopit?- Jak obelstít paměť, abyste nezapomínali?- Proč je dobré psát si taháky?- V jaký moment přináší učení více škody než užitku?- Jaký jste učební typ a co to pro vás znamená?- Jak zvýšit potenciál svého mozku pomocí strukturování a myšlenkových map?- Proč si vizualizovanou informaci pamatujeme lépe?- Jak nakládat s časem a plánovat učení?- K čemu je dobré mít týdenní a denní plán učení?- Proč jsou přestávky a relaxace přínosné pro učení?- Proč si myslíme, že nemáme talent na matematiku?- Proč je tak důležitá motivace a jak ji zvýšit?- Jak překonat překážky v učení a nenechat se odradit?- Jak bez problémů zvládnout zkoušku nebo prezentaci?- Kniha plná praktických tipů, návodů, cvičení a testů vám s učením zaručeně pomůže! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak se úspěšně učit - Nejlepší strategie a techniky - Monika Löhle, Eberhardt Hofmann , Umění milovat

Jak přesvědčivě vyjednávat: Psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1)

Jak přesvědčivě vyjednávat: Psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1)
Detail

Kniha - autor Thomas Fritzsche, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vyjednávat suverénně a s úspěchem není těžké, pokud znáte ty správné strategie a postupy! Najdete je v knížce zkušeného autora, plné skutečně prověřených rad a srozumitelných příkladů z praxe. Dozvíte se, jak uspět při kooperativním vyjednávání i jak se ubránit za použití triků při strategickém vyjednávání. Zjistíte, na jaké rady vnucované na některých školeních raději zapomenout, či jak jsou důležité osobnosti vyjednávajících. Autor se také podrobně věnuje vyjednávání pomocí NLP – neurolingvistického programování. Pomocí praktických příkladů a cenných tipů vám Thomas Fritzsche objasní nejdůležitější psychologické strategie a metody, díky nimž budete vyjednávat flexibilně, úspěšně a zaměřeni na svůj cíl. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak přesvědčivě vyjednávat: Psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1) , Válka umění ()

Jak se úspěšně učit: Nejlepší strategie a techniky (978-80-271-0286-0)

Jak se úspěšně učit: Nejlepší strategie a techniky (978-80-271-0286-0)
Detail

Kniha - autor Eberhardt Hofmann; Monika Löhle, 192 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Ať už studujete, učíte se sami jazyky či se profesně vzděláváte, díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivnějiDíky této knížce se budete učit mnohem snadněji a efektivněji, lépe si nové poznatky zapamatujete a u zkoušek či v práci se vám bude dařit. Zjistíte, jaký styl učení vám vyhovuje, poznáte vhodné metody učení a time managementu, paměťové i relaxační techniky a dozvíte se, jak si učení s úspěchem zorganizovat. Kniha obsahuje mnoho testů, praktických rad a tipů. DOZVÍTE SE:Jak se rychle naučit velké množství slovíček nebo dat?Jak na to, když je důležité látku pochopit?Jak obelstít paměť, abyste nezapomínali?Proč je dobré psát si taháky?V jaký moment přináší učení více škody než užitku?Jaký jste učební typ a co to pro vás znamená?Jak zvýšit potenciál svého mozku pomocí strukturování a myšlenkových map?Proč si vizualizovanou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak se úspěšně učit: Nejlepší strategie a techniky (978-80-271-0286-0) , Umění radosti

Investiční strategie - Ano

Investiční strategie - Ano
Detail

Osvědčený plně zaktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům a poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politicko-ekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelněvysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice. (patro.cz)

Podobné produkty ako Investiční strategie - Ano

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Emil Vacík

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Emil Vacík
Detail

Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje podpory realizace strategie, zahrnující obecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, řízení portfolia projektů a management změny. Vlastní těžiště knihy představuje třetí část zaměřená na integrovaný model realizace strategie, jehož základem jsou tři skupiny aktivit. První skupinu tvoří základní aktivity tohoto modelu: tvorba, resp. aktualizace strategie, tvorba podnikatelského plánu, zpracování implementačních plánů a vlastní realizace strategie. Druhá skupina zahrnuje aktivity spojené s vytvářením předpokladů pro úspěšnou realizaci strategie. Jde především o tvorbu komplexního systému řízení výkonnosti organizace. Třetí skupinu tvoří průběžné realizační aktivity, zahrnující komunikaci, koordinaci, monitorování externího okolí a monitorování a hodnocení průběhu realizace strategie.Cennou součástí jsou i přílohy obsahující případové studie realizace strategie, charakteristiku tvorby a uplatnění scénářů při strategickém plánování a uplatnění počítačové podpory při generování a testování možných způsobů zvyšování efektivnosti realizace strategie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Emil Vacík , Niceboy ion nabíjecí stanice s adaptérem pro charles i7 (ds+adapter-charles-i7)

Strategie a taktika prodeje / Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji - Čeněk Tim Šlapák

Detail

Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce, potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního případu. Prodejní know-how jednoho z nejzkušenějších profesionálů z obchodní teorie a praxe je zde sdíleno srozumitelnou formou, vychází z jeho dlouholetého úspěšného působení v prodeji a z jeho studií a praktického aplikování moderní psychologie. Zkušený, ale i začínající prodejce zde přehledně a na jednom místě nalezne všechny nástroje z pomyslné profesní brašny prodejce. Jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují tak, aby popisovaly postup celým prodejním cyklem. Je zde ukázána důležitost znalost a umět použít nástroje prodávání coby taktickou oblast, a stejně tak nezanedbávat strategickou část této důležité činnosti. V knize jsou uvedeny odpovídající příklady z praxe zkušeného profesionála, které umožňují čtenáři hlouběji a citlivěji vnímat vyzkoušené praktiky. Kromě doporučení ohledně všech nástrojů profesní brašny potřebných k dodržování pravidel prodávání, poskytuje autor též komplexní rady z pohledu psychologie - aby prodejce nezapomínal vnímat sebe a ostatní kolem sebe a také důležitost zapojení emoční inteligence při jednání. K poznání sebe a ostatních jsou zde uvedeny vybrané typologie a vysvětlení, jak je použít k navázání dobrého vztahu, získání potřebných informací, poznání potřeb klientů, volby přesvědčivého prezentování řešení a docilování souhlasu k uzavření prodeje. Doporučení v mnoha částech této publikace jsou důležitá nejen pro úspěch v prodeji, ale i pro získávání souhlasu při vedení lidí, při jednání mezi partnery, rodiči a dětmi i kdekoliv jinde v profesním či osobním životě. Pomáhají prodejcům získávat více obchodních příležitostí, mít lepší vztahy se zákazníky, dodavateli, kolegy a nadřízenými, dosahovat výborných obchodních výsledků, udržovat nadprůměrný příjem, a přitom žít úspěšný život plný vnitřního klidu, spokojenosti a radosti z vykonané práce. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie a taktika prodeje / Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji - Čeněk Tim Šlapák

Dědická praxe, sňatkové strategie a pojmenovávání u bulharských Čechů v letech 1900-1950 - Lenka Budilová

Detail

Tato kniha se zabývá společenstvím česky mluvících evangelíků, kteří žili v letech 1900-1950 ve dvou bulharských obcích, Vojvodovo a Belinci. Vesnice Vojvodovo v severozápadním Bulharsku byla založena přesídlenci ze Svaté Heleny v rumunském Banátu a do roku 1950, kdy převážná většina jejích obyvatel odešla do pohraničních oblastí tehdejšího Československa, byla obcí převážně českou. Z důvodu populačního tlaku a nedostatku půdy pak z Vojvodova ve 20. a 30. letech 20. století odchází řada rodin do Argentiny a do vesnice Belinci ve východním Bulharsku. Společenství, které se v tomto období v těchto bulharských obcích utvářelo, se od svého okolí v mnohém lišilo. Náboženským vyznáním, jazykem, sdílenými hodnotami i způsobem života se tito lidé odlišovali od svého bezprostředního okolí, zemědělským způsobem obživy zase od převážné většiny tehdejší české krajanské komunity v Bulharsku, která se vyznačovala vysokým zastoupením inteligence, průmyslníků, řemeslníků a obchodníků. Publikace se zaměřuje na oblasti, které v dosavadní odborné literatuře věnované krajanským komunitám nebyly doposud obšírněji zpracovány. Předkládá analýzu dědické praxe, sňatkových strategií a způsobů zacházení se jmény, které byly v tomto společenství uplatňovány v první polovině 20. století. Snaží se rekonstruovat myšlenkový svět bulharských Čechů a ukázat, jakým způsobem se promítal do strategií a činností souvisejících s uzavíráním sňatků, reprodukcí či předáváním rodinného majetku, a jaký měl vliv na pojmenovávání a předávání jmen. V této knize se tedy pokusíme oživit obraz dvou českých obcí v Bulharsku v první polovině minulého století a ukázat čtenáři, co si tehdy lidé mysleli a jaké představy spojovali s tak základními procesy lidského života jako je plození, rození a výchova dětí, nebo vztahy mezi mužem a ženou v manželství i mimo něj. Všechny tyto představy a uplatňované strategie jsou přitom zasazeny do širšího kontextu sociálního světa bulharských Čechů, který byl určován jejich výraznou religiozitou, charakterem hospodářství a obživných strategií, stejně jako menšinovou pozicí v rámci bulharské společnosti a dějinnými zvraty první poloviny 20. století. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dědická praxe, sňatkové strategie a pojmenovávání u bulharských Čechů v letech 1900-1950 - Lenka Budilová

Jak najít práci v 21. století - Strategie a tipy pro úspěšné hledání zaměstnání - Jan Tegze

Detail

Bez ohledu na to, zda jste čerstvý absolvent nebo zkušený profesionál, tato kniha vám pomůže zvýšit šance na získání vysněné práce. Pomůže vám zdokonalit své dovednosti při hledání zaměstnání v dnešní rychle se měnící pracovní sféře. Naučíte se jak vytvořit poutavý LinkedIn profil, efektivní životopis a jak využít sílu sociálních sítí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak najít práci v 21. století - Strategie a tipy pro úspěšné hledání zaměstnání - Jan Tegze

Charles Dickens - Five Novels - Charles Dickens

Detail

This is a collection of five of Dickens' best-known novels: "Oliver Twist", "A Christmas Carol", "David Copperfield", "Great Expectations" and "A Tale of Two Cities". This volume of fiction that truly captures the Victorian era will make an artful addition to any home library. Many readers know Victorian England through the writings of Charles Dickens. Not only did Dickens put a face to the era through his memorable characters, he also captured the spirit of his age in entertaining fiction spun from its social concerns and historical events. Prolific, energetic and committed to social change, no other novelist of the time did as much as Charles Dickens to rally his readers to action and no other writer at any time has created such an extraordinary collection of well-loved novels. This exquisitely designed leatherbound edition has distinctive gilt edging and an attractive silk-ribbon bookmark. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Charles Dickens - Five Novels - Charles Dickens

Korporátní strategie - Hanzelková Alena

Korporátní strategie - Hanzelková Alena
Detail

Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. - vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem. Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat: 1. krok - Strategická analýza zaměřená na korporátní strategii. 2. krok - Návrh nové nebo redefinice stávající strategie, 3. krok - Předpoklady pro strategické řízení, 4. krok - Implementace strategie a kontrola jejího plnění. Kniha navazuje na několik předchozích publikací, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy (business strategie), ale i na tzv. funkční oblasti - strategické řízení výroby, marketingu, nákupu, lidských zdrojů, IS/IT a financí. Příručka je vhodná nejen pro studenty MBA, ale také pro manažery a vlastníky podniků. (patro.cz)

Podobné produkty ako Korporátní strategie - Hanzelková Alena

Sexy strategie - Lauerová Sylva

Sexy strategie - Lauerová Sylva
Detail

SEXY strategie je kniha napsaná ženou pro ženy. Je humornou výzvou, zábavným čtením a přátelským dialogem. Mohlo by se zdát, že je pouhým manuálem ke zvýšení sexuální přitažlivosti. Omyl! SEXY strategie s nadsázkou a humorem odkrývá i ta nejtajnější zákoutí ženského světa. Seznamuje s názory a přáními současné moderní ženy, představuje pilíře novodobých namlouvacích taktik a doporučuje hned celou řádku rafinovaných triků, které vedou k srdci „toho pravého“, nebo pomohou pečovat o kvalitní dlouhodobý vztah. SEXY strategie je určena všem věkovým kategoriím, najdete v ní atraktivní témata od problémů současné „Singl ženy“, přes sexuální idoly náctiletých, až po zpochybnění mýtu asexuálního stáří. V experimentálním atlasu mužů si vyhledáte, zda náhodou nežijete se svalovcem tupým, nebo spořičem drastickým, budete přesně vědět, co očekávat od ženy-predátorky, odhalíte starosti zlatokopek, a zjistíte, jestli třeba netrpíte nemocí Popelky či syndromem příliš krásných žen. SEXY strategie vám poutavou formou nabídne cestu nejenom k dokonalému sexappealu, ale i k vám samým, vaší vnitřní kráse a k nalezení vlastní hodnoty. (patro.cz)

Podobné produkty ako Sexy strategie - Lauerová Sylva

Podniková strategie - Tyll Ladislav

Podniková strategie - Tyll Ladislav
Detail

Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve schopnosti užší integrace se svým okolím. Jednotlivé kapitoly publikace provedou čtenáře celým procesem tvorby podnikové strategie, od analýzy vnějšího a vnitřního prostředí přes návrh strategických variant až po konečné hodnocení a výběr té nejlepší budoucí cesty. Text je rozdělen do 10 kapitol: 1. Podniková strategie 2. Vnější okolí podniku 3. Vnitřní zdroje podniku 4. Konkurenční strategie 5. Celopodniková strategie a život podniku 6. Strategie internacionalizace podnikových činností 7. Inovační strategie 8. Fúze, akvizice a strategické aliance 9. Firemní kultura, etika v podnikání a společenská odpovědnost firmy 10. Volba strategie a měření její efektivity Publikace je určena především profesionálům, členům vrcholového managementu, akcionářům a majitelům firem, kteří mohou nalézt na příkladech úspěšných světových i českých firem různé analogie, které by mohly být použitelné i v jejich podmínkách. Publikace je vhodná také pro studenty VŠ ekonomického zaměření. (patro.cz)

Podobné produkty ako Podniková strategie - Tyll Ladislav

Milostná strategie - Monyová Simona

Milostná strategie - Monyová Simona
Detail

Čerstvá absolventka vysoké školy Soňa se snaží vymanit z důsledků ne příliš šťastného dětství, problematického vztahu s matkou a soužití s otcem-alkoholikem. Zároveň si bolestně, ale cílevědomě buduje nové zázemí ve vztahu s Petrem. Dosáhne Soňa Milostnou strategií vytoužené harmonie? (patro.cz)

Podobné produkty ako Milostná strategie - Monyová Simona

Strategie úniku - Wells Martha

Strategie úniku - Wells Martha
Detail

Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal. Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (patro.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku - Wells Martha

Milostná strategie - Simona Monyová

Milostná strategie - Simona Monyová
Detail

Čerstvá absolventka vysoké školySoňa se snaží vymanit z důsledků nepříliš šťastného dětství,problematického vztahu s matkou asoužití s otcem-alkoholikem. Zároveňsi bolestně, ale cílevědomě budujenové zázemí ve vztahu s Petrem.Dosáhne Soňa Milostnou strategiívytoužené harmonie? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Milostná strategie - Simona Monyová

Strategie úniku - Martha Wells

Strategie úniku - Martha Wells
Detail

PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku - Martha Wells

Čtenářské strategie - Eva Koželuhová

Detail

Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jednotlivých kapitolách představeny čtenářské strategie vhodné pro předškolní vzdělávání a také postup, jak s nimi při předčítání efektivně pracovat. V praktické části jsou uvedeny příklady konkrétních čtenářských lekcí s podrobnou metodikou a reflexemi jejich realizace v mateřských školách. Vše je doplněno videoukázkami, na které je v textu odkazováno, videoukázky jsou po zdání kódů z textu dostupné na YouTube.Kniha osloví pedagogy mateřských škol i prvních ročníků základních škol.PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D., působí jako odborná asistentka na katedře preprimární a primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a na katedře pedagogiky Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Přes dvacet let působila jako učitelka mateřské školy. Vystudovala magisterský studijní program Pedagogika předškolního věku a doktorský studijní program v oboru Pedagogika, oboje na Univerzitě Karlově. Ve své práci se zaměřuje kromě didaktiky předškolního vzdělávání na rozvoj čtenářské pregramotnosti – vede kurzy pro budoucí učitele na VŠ, spolupracuje jako lektor DVPP pro NPI. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čtenářské strategie - Eva Koželuhová

Migrační strategie - Josef Grulich

Detail

Migrace představuje velice zajímavé téma, ke kterému je možné přistupovat různými způsoby. Výzkumy mohou probíhat v rovině kvantitativní i kvalitativní. Autor se na příkladu českobudějovického panství snažil prokázat, že zmíněné úhly pohledu se vzájemně nevylučují, ale vhodně doplňují. V českém prostředí nebyl až dosud prováděn žádný výzkum, jehož prostřednictvím by bylo analyzováno velké množství zhostních případů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Migrační strategie - Josef Grulich

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Emil Vacík - e-kniha

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Emil Vacík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje podpory realizace strategie, zahrnující obecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, řízení portfolia projektů a management změny. Vlastní těžiště knihy představuje třetí část zaměřená na integrovaný model realizace strategie, jehož základem jsou tři skupiny aktivit. První skupinu tvoří základní aktivity tohoto modelu: tvorba, resp. aktualizace strategie, tvorba podnikatelského plánu, zpracování implementačních plánů a vlastní realizace strategie. Druhá skupina zahrnuje aktivity spojené s vytvářením předpokladů pro úspěšnou realizaci strategie. Jde především o tvorbu komplexního systému řízení výkonnosti organizace. Třetí skupinu tvoří průběžné realizační aktivity, zahrnující komunikaci, koordinaci, monitorování externího okolí a monitorování a hodnocení průběhu realizace strategie. Cennou součástí jsou i přílohy obsahující případové studie realizace strategie, charakteristiku tvorby a uplatnění scénářů při strategickém plánování a uplatnění počítačové podpory při generování a testování možných způsobů zvyšování efektivnosti realizace strategie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Emil Vacík - e-kniha

Strategie a taktika prodeje: Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji (978-80-87079-64-5)

Strategie a taktika prodeje: Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji (978-80-87079-64-5)
Detail

Kniha - autor Čeněk Tim Šlapák, 132 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce, potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního případu. Prodejní know-how jednoho z nejzkušenějších profesionálů z obchodní teorie a praxe je zde sdíleno srozumitelnou formou, vychází z jeho dlouholetého úspěšného působení v prodeji a z jeho studií a praktického aplikování moderní psychologie. Zkušený, ale i začínající prodejce zde přehledně a na jednom místě nalezne všechny nástroje z pomyslné profesní brašny prodejce. Jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují tak, aby popisovaly postup celým prodejním cyklem. Je zde ukázáno, jak důležité pro úspěšný prodej je znát a umět používat jak taktiku, tak i strategii. V knize jsou uvedeny odpovídající příklady z praxe zkušeného profesionála, které umožňují čtenáři hlouběji a citlivěji vnímat vyzkoušené praktiky. Kromě doporučení... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie a taktika prodeje: Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji (978-80-87079-64-5)

Charles Ray: Ray Charles (Mono) - LP (0349783749)

Charles Ray: Ray Charles (Mono) - LP (0349783749)
Detail

LP vinyl - Vinylová reedice debutového alba amerického hudebníka. Ray Charles desku poprvé vydal v roce 1957, v roce 1962 ji pod jiným názvem zveřejnil znovu. Pro účely nového vydání byl použitý mono remaster záznam z roku 2015. Vinylová reedice debutového alba amerického hudebníka. Ray Charles desku poprvé vydal v roce 1957, v roce 1962 ji pod jiným názvem zveřejnil znovu. Pro účely nového vydání byl použitý mono remaster záznam z roku 2015. Geniální zpěvák, skladatel a muzikant byl v padesátých letech hlavním reprezentantem soulové hudby a průkopníkem fúze soulu s rhythm'n'blues nebo gospelem. Frank Sinatra ho nazval „jediným skutečným géniem v hudebním průmyslu”. Věnoval se hlavně soulu, jazzu, blues, ale i country. Seznam stop LP Ain't That Love (2016 Mono Remaster) / Drown in My Own Tears (2016 Mono Remaster) / Come Back Baby (2016 Mono Remaster) / Sinner's Prayer (2016 Mono Remaster) / Funny (But I Still Love You) [2016 Mono Remaster] / Losing... (alza.cz)

Podobné produkty ako Charles Ray: Ray Charles (Mono) - LP (0349783749)

Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík - e-kniha

Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík - e-kniha
Detail

eBook:,Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům, kteří rozhodují o volbě strategie a tvorbě strategických plánů i pracovníkům, kteří se podílejí na přípravě těchto plánů, zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na postup implementace formulované strategie, kde přináší uspořádaný soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z hospodářské praxe. První dvě kapitoly knihy se věnují strategickému řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci strategických plánů zaujímá strategický investiční a finanční plán, a proto se jejich tvorbě, analýze a hodnocení včetně uplatnění počítačové podpory věnují další dvě kapitoly knihy. Stejně jako kvalitní strategie a strategické plány je důležitá jejich implementace, na kterou se zaměřuje kapitola věnovaná hodnocení strategie a strategickému controllingu. Kniha neopomíjí ani další významné aspekty strategického managementu, kterým jsou věnovány kapitoly zaměřené na řízení růstu, fůze a akvizice, dále na strategický management rizika včetně krizového řízení a informační podporu strategického plánování pomocí nástrojů Business/Competitive Intelligence. Závěrečná kapitola se zaměřuje na strategické plánování v hospodářské praxi. Autory publikace jsou uznávaní odborníci s teoretickým zázemím i zkušenostmi z vyšších manažerských postů včetně specialisty na tvorbu systémů počítačové podpory finančního plánování a investičního rozhodování. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík - e-kniha

Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík - e-kniha

Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík - e-kniha
Detail

eBook:,Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci strategických plánů zaujímá strategický investiční a finanční plán, a proto se jejich tvorbě, analýze a hodnocení včetně uplatnění počítačové podpory věnuje další část knihy. Stejně jako kvalitní strategie a strategické plány je důležité provádět průběžné hodnocení postupu jejich realizace, na což se zaměřuje kapitola věnovaná hodnocení zvolené strategie a strategickému controllingu. Kniha neopomíjí ani další významné aspekty strategického managementu, kterými jsou řízení růstu, fúze a akvizice, strategický management rizika včetně krizového řízení a informační podpora strategického plánování pomocí nástrojů Business/Competitive Intelligence. Autory publikace jsou uznávaní odborníci s teoretickým zázemím i zkušenostmi z vyšších manažerských postů včetně specialisty na tvorbu systémů počítačové podpory finančního plánování a investičního rozhodování. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík - e-kniha

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Detail

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Strategie úspěšného podniku - Souček Zdeněk

Strategie úspěšného podniku - Souček Zdeněk
Detail

Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě zformulovat a uvést do života strategii, která svou unikátností zajistí podniku konkurenceschopnost, a tím jeho přežití a další rozvoj. Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě. Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního řízení od řízení strategického, které je vrcholným intelektuálním výkonem top managementu. Formulovány jsou principy strategického myšlení. Je popsán proces od rozhodnutí zpracovat strategii až k její implementaci a aktualizaci. Je také ukázáno, jak se přitom prolínají kreativita pracovníků s disciplínou při provádění jednotlivých aktivit. Kniha obsahuje mnoho příkladů úspěšného i neúspěšného strategického řízení podniků, zejména těch, kde se autor na formulaci a implementaci strategií osobně podílel. Přitom se ukazuje klíčová úloha tvůrčích pracovníků, jejich týmů a zejména vedoucích osobností (leaderů) přinášejících nové vize a nápady. (patro.cz)

Podobné produkty ako Strategie úspěšného podniku - Souček Zdeněk
Samota uprostřed davu: Charles Baudelaire a české umění (978-80-88256-17-5), Stezky a strategie I: Metodologické trajektorie dějepisu umění (především ve střední Evropě) (978-80-7485-151-3), Umění odolnosti: Strategie pro maximální sílu vůle & nezlomné tělo (978-80-88407-28-7), Charles Ray: Ray Charles (Mono) - LP (0349783749), Niceboy ION Charles i7 White (charles-i7-white), Charles Ray: Great Ray Charles (mono) - LP (8122794453), Niceboy ION Charles i9 White (charles-i9-white), Niceboy ION Charles i8 black (charles-i8-black), Niceboy ION Charles i3 White (charles-i3-white), Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1), Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428), hodinky charles delon, 1001 myšlenek: část Umění a Architektura, Toltécké umění života a smrti (9788327611376), Umění ve vědě a věda v umění (978-80-247-1707-4), Umění vnímat umění pro děti a rodiče (978-80-267-1659-4), Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2), Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4), Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3), Niceboy ION nabíjecí stanice pro Charles i4 (docking-station-charles-i4), Niceboy ION mopovací utěrka pro Charles i9 (mop-cloth-charles-i9), Niceboy ION postranní štětiny pro Charles i9 (side-brushes-charles-i9), Gombrich Tajemství obrazu a jazyk umění: Pozvání k dějinám a teorii umění (978-80-7485-231-2), Praktická plicní chirurgie: Indikace a strategie (978-80-7345-489-0), William Charles: Love Is A Very Special Thing - CD (6430077097766), Umění milovat, Válka umění (), Umění radosti, Niceboy ION nabíjecí stanice s adaptérem pro Charles i7 (ds+adapter-charles-i7)