Korporátní strategie - hanzelková alena

Produkt Korporátní strategie - hanzelková alena sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Korporátní strategie - hanzelková alena upraviť a produkt hľadať znova.

Korporátní strategie - Hanzelková Alena

Korporátní strategie - Hanzelková Alena
Detail

Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. - vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem. Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat: 1. krok - Strategická analýza zaměřená na korporátní strategii. 2. krok - Návrh nové nebo redefinice stávající strategie, 3. krok - Předpoklady pro strategické řízení, 4. krok - Implementace strategie a kontrola jejího plnění. Kniha navazuje na několik předchozích publikací, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy (business strategie), ale i na tzv. funkční oblasti - strategické řízení výroby, marketingu, nákupu, lidských zdrojů, IS/IT a financí. Příručka je vhodná nejen pro studenty MBA, ale také pro manažery a vlastníky podniků. (patro.cz)

Podobné produkty ako Korporátní strategie - Hanzelková Alena , Korporátní strategie: krok za krokem (978-80-7400-620-3)

IS/IT strategie - krok za krokem. Teorie pro praxi - BP2 - Hanzelková Alena

IS/IT strategie - krok za krokem. Teorie pro praxi - BP2 - Hanzelková Alena
Detail

IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organizace a řízení, komunikace a vytvářená distribučních kanálů se zákazníky a dodavateli, prostředkem zvyšování produktivity, efektivnosti, kvality, flexibility výroby a služeb. IS/IT jsou nezbytné vzhledem ke globalizaci a zvyšující se dynamice trhů, zkracování inovačních cyklů a zvyšování intenzity konkurenčního boje. Stále více rozhodují o podnikatelském úspěchu či neúspěchu. Zasahují do všech oblastí managementu a týkají se stále většího okruhu zainteresovaných osob (stakeholders). Na druhé straně, i přes trendy zvyšování výkonů a snižování jednotkových nákladů na IS/IT, zejména hardware, jsou IS/IT velmi nákladné a manažeři mívají problém se zdůvodňováním návratnosti příslušných investic. Je důležité, aby oblast IS/IT byla efektivně řízena, a to na všech úrovních – strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je přitom strategický úroveň, protože rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce. Publikace přináší konkrétní návod, jak při formulaci IS/IT strategie v praxi postupovat a jak ji správně implementovat. Je určena zejména manažerům podniků a studentům MBA. (patro.cz)

Podobné produkty ako IS/IT strategie - krok za krokem. Teorie pro praxi - BP2 - Hanzelková Alena , Kds souprava alena (2746.00)

Korporátní strategie: Krok za krokem (978-80-7400-620-3)

Korporátní strategie: Krok za krokem (978-80-7400-620-3)
Detail

Kniha - autor Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský, 224 stran, česky, pevná s přebalem matná Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. - vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem. Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat: 1. krok - Strategická... (alza.cz)

Podobné produkty ako Korporátní strategie: Krok za krokem (978-80-7400-620-3) , Dolezalova alena rychle vecere

Dynamická strategie

Dynamická strategie
Detail

Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách nacházet podnikatelskou příležitost a získávat z nich prospěch. Autoři s využitím reprezentativních příkladů ukazují, jak systematicky rozvíjet strategickou agilnost vaší firmy tak, aby její strategie odpovídala novým potřebám a aby si dokázala udržet odstup od svých konkurentů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dynamická strategie , Eta 3590 90000 alena (eta359090000)

Investiční strategie - Ano

Investiční strategie - Ano
Detail

Osvědčený plně zaktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům a poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politicko-ekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelněvysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice. (patro.cz)

Podobné produkty ako Investiční strategie - Ano , Eta 3590 90010 alena (eta359090010 )

Strategie úniku - Martha Wells

Strategie úniku - Martha Wells
Detail

PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku - Martha Wells , Ahome plecháček se jménem alena (23237)

Milostná strategie - Simona Monyová

Milostná strategie - Simona Monyová
Detail

Čerstvá absolventka vysoké školySoňa se snaží vymanit z důsledků nepříliš šťastného dětství,problematického vztahu s matkou asoužití s otcem-alkoholikem. Zároveňsi bolestně, ale cílevědomě budujenové zázemí ve vztahu s Petrem.Dosáhne Soňa Milostnou strategiívytoužené harmonie? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Milostná strategie - Simona Monyová , Alena (978-80-878-3528-9)

Sexy strategie - Lauerová Sylva

Sexy strategie - Lauerová Sylva
Detail

SEXY strategie je kniha napsaná ženou pro ženy. Je humornou výzvou, zábavným čtením a přátelským dialogem. Mohlo by se zdát, že je pouhým manuálem ke zvýšení sexuální přitažlivosti. Omyl! SEXY strategie s nadsázkou a humorem odkrývá i ta nejtajnější zákoutí ženského světa. Seznamuje s názory a přáními současné moderní ženy, představuje pilíře novodobých namlouvacích taktik a doporučuje hned celou řádku rafinovaných triků, které vedou k srdci „toho pravého“, nebo pomohou pečovat o kvalitní dlouhodobý vztah. SEXY strategie je určena všem věkovým kategoriím, najdete v ní atraktivní témata od problémů současné „Singl ženy“, přes sexuální idoly náctiletých, až po zpochybnění mýtu asexuálního stáří. V experimentálním atlasu mužů si vyhledáte, zda náhodou nežijete se svalovcem tupým, nebo spořičem drastickým, budete přesně vědět, co očekávat od ženy-predátorky, odhalíte starosti zlatokopek, a zjistíte, jestli třeba netrpíte nemocí Popelky či syndromem příliš krásných žen. SEXY strategie vám poutavou formou nabídne cestu nejenom k dokonalému sexappealu, ale i k vám samým, vaší vnitřní kráse a k nalezení vlastní hodnoty. (patro.cz)

Podobné produkty ako Sexy strategie - Lauerová Sylva , Varna konvice eta alena 3590 90000

Podniková strategie - Tyll Ladislav

Podniková strategie - Tyll Ladislav
Detail

Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve schopnosti užší integrace se svým okolím. Jednotlivé kapitoly publikace provedou čtenáře celým procesem tvorby podnikové strategie, od analýzy vnějšího a vnitřního prostředí přes návrh strategických variant až po konečné hodnocení a výběr té nejlepší budoucí cesty. Text je rozdělen do 10 kapitol: 1. Podniková strategie 2. Vnější okolí podniku 3. Vnitřní zdroje podniku 4. Konkurenční strategie 5. Celopodniková strategie a život podniku 6. Strategie internacionalizace podnikových činností 7. Inovační strategie 8. Fúze, akvizice a strategické aliance 9. Firemní kultura, etika v podnikání a společenská odpovědnost firmy 10. Volba strategie a měření její efektivity Publikace je určena především profesionálům, členům vrcholového managementu, akcionářům a majitelům firem, kteří mohou nalézt na příkladech úspěšných světových i českých firem různé analogie, které by mohly být použitelné i v jejich podmínkách. Publikace je vhodná také pro studenty VŠ ekonomického zaměření. (patro.cz)

Podobné produkty ako Podniková strategie - Tyll Ladislav , Milostná strategie (978-80-87166-13-0)

Milostná strategie - Monyová Simona

Milostná strategie - Monyová Simona
Detail

Čerstvá absolventka vysoké školy Soňa se snaží vymanit z důsledků ne příliš šťastného dětství, problematického vztahu s matkou a soužití s otcem-alkoholikem. Zároveň si bolestně, ale cílevědomě buduje nové zázemí ve vztahu s Petrem. Dosáhne Soňa Milostnou strategií vytoužené harmonie? (patro.cz)

Podobné produkty ako Milostná strategie - Monyová Simona , Podniková strategie (978-80-7400-507-7)

Strategie úniku - Wells Martha

Strategie úniku - Wells Martha
Detail

Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal. Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (patro.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku - Wells Martha , Strategie úniku (978-80-758-5651-7)

Investice - Nová strategie - Pavel Kohout

Investice - Nová strategie - Pavel Kohout
Detail

Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Nevyžaduje žádné zvláštní znalosti matematiky, makroekonomie nebo účetnictví. Autor věnuje velkou pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, které ovlivňují výnosnost trhů akcií a pevně úročených cenných papírů.Podstatnou část obsahu tvoří kapitoly věnované algoritmickému investování. V této části knihy je popsáno, jaké přístupy fungují, jaké nefungují a proč. Dozvíte se o limitech umělé inteligence a o výhodách disciplinovaného investičního přístupu. Část kapitoly je věnována i práci se softwarovým produktem Robot Investment Calculator. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Investice - Nová strategie - Pavel Kohout , Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)

Podniková environmentální strategie - Krause Josef

Podniková environmentální strategie - Krause Josef
Detail

Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie - Krause Josef , Strategie úniku (978-80-7585-651-7)

Strategie řízení nákupu - Červený Radim

Strategie řízení nákupu - Červený Radim
Detail

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál. Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se, že nákup má významný strategický potenciál a že může být důležitým zdrojem konkurenční výhody. V současnosti se role nákupu postupně rozšiřuje do oblastí, jako je spolupráce s dodavateli na inovacích, nákup veškerých služeb včetně outsourcingu podpůrných funkcí, standardizace procesů v celém dodavatelském řetězci, využití konceptu Total Cost of Ownership, identifikace a řízení rizik spojených s nákupem, stlačování dodavatelského řetězce v čase, prostoru a nákladech s využitím konceptu štíhlých procesů atd. Příručka navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. – vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Přináší návod, jak strategii nákupu formulovat tak, aby se nákup stal jednou z konkurenčních výhod podniků, stejně jako inovace, marketing či rozvoj lidských zdrojů. Obsahuje také příklady a případové studie. Součástí publikace je také slovníček pojmů, seznam aktuální odborné literatury a rejstřík. Kniha je určena především ředitelům společností, liniovým manažerům, vedoucím nákupů, ale i ostatním zájemcům o tuto problematiku. (patro.cz)

Podobné produkty ako Strategie řízení nákupu - Červený Radim , Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)

Strategie úspěšného podniku - Souček Zdeněk

Strategie úspěšného podniku - Souček Zdeněk
Detail

Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě zformulovat a uvést do života strategii, která svou unikátností zajistí podniku konkurenceschopnost, a tím jeho přežití a další rozvoj. Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě. Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního řízení od řízení strategického, které je vrcholným intelektuálním výkonem top managementu. Formulovány jsou principy strategického myšlení. Je popsán proces od rozhodnutí zpracovat strategii až k její implementaci a aktualizaci. Je také ukázáno, jak se přitom prolínají kreativita pracovníků s disciplínou při provádění jednotlivých aktivit. Kniha obsahuje mnoho příkladů úspěšného i neúspěšného strategického řízení podniků, zejména těch, kde se autor na formulaci a implementaci strategií osobně podílel. Přitom se ukazuje klíčová úloha tvůrčích pracovníků, jejich týmů a zejména vedoucích osobností (leaderů) přinášejících nové vize a nápady. (patro.cz)

Podobné produkty ako Strategie úspěšného podniku - Souček Zdeněk , Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)

Podniková environmentální strategie - Krause Josef

Podniková environmentální strategie - Krause Josef
Detail

Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie - Krause Josef , Investice: nová strategie (978-80-271-2101-4)

Zálety Aleny Zárybnické - Alena Zárybnická

Zálety Aleny Zárybnické - Alena Zárybnická
Detail

Alena Zárybnická je nejen výraznou tváří České televize, ale od roku 2015 též oblíbenou moderátorkou a dramaturgyní pořadu Zálety vysílaného na vlnách Českého rozhlasu Hradec Králové a Pardubice. Ačkoli sama vášnivě sportuje, před mikrofon zve hosty bez ohledu na profesní zaměření. Posluchači mohou spolu s ní prožívat příběhy populárních a všeobecně známých osobností, ale i těch, kdo nestojí v centru zájmu médií, a přesto je jejich život výjimečný a inspirující. Lidským přístupem, bezprostředností a uměním naslouchat navozuje atmosféru „blízkých setkání rozhlasového druhu“, kterou přinášíme čtenářům v tištěné podobě. Pro stejnojmennou publikaci jsme vybrali patnáct z nich. Jsou to: letecký akrobat Martin Šonka, novinář Jan Petránek, architekt Miroslav Řepa, novinář a pedagog Václav Moravec, modelka a Miss World Taťáňa Kuchařová, snowboardistka a lyžařka Ester Ledecká, kardiochirurg Jan Pirk, astronom a fotograf Petr Horálek, historička Milena Lenderová, novinářka a fotografka Lenka Klicperová, hokejista Dominik Hašek, pěvkyně Dagmar Pecková, biatlonista Michal Krčmář, herečka Simona Stašová a herec a spisovatel Miloň Čepelka. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zálety Aleny Zárybnické - Alena Zárybnická , Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Detail

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0) , Strategie b2b digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Stezky a strategie I - Ján Bakoš

Stezky a strategie I - Ján Bakoš
Detail

Kniha je souborem esejí, které se zabývají metodologií dějin umění. V roce 2013 byly publikovány pod názvem Discourses & Strategies ve vydavatelství Petera Langa ve Frankfurtu nad Mohanem. Některé ze studií, které jsou zařazeny do českého vydání, jsou značně prepracovány a doplněny. Spojuje je nejen zorný úhel, z něhož autor problematiku nahlíží - perspektiva středoevropského badatele -, ale také poznání, že konkrétní uměleckohistorický výzkum obsahuje často nereflektované teoretické premisy, které mají jak epistemologickou, tak také ideologickou povahu. Autor je přitom přesvědčen, že teoretická sebereflexe je nevyhnutelnou, nikoli však samoúčelnou součástí vědecké disciplíny. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Stezky a strategie I - Ján Bakoš , Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)

Strategie úniku - Martha Wells - e-kniha

Strategie úniku - Martha Wells - e-kniha
Detail

eBook:,PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku - Martha Wells - e-kniha , Bizarní hry: strategie lásky (978-80-88363-41-5)

Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha

Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha , Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428)

Stezky a strategie I - Bakoš Ján

Stezky a strategie I - Bakoš Ján
Detail

Kniha je souborem esejí, které se zabývají metodologií dějin umění. V roce 2013 byly publikovány pod názvem Discourses & Strategies ve vydavatelství Petera Langa ve Frankfurtu nad Mohanem. Některé ze studií, které jsou zařazeny do českého vydání, jsou značně prepracovány a doplněny. Spojuje je nejen zorný úhel, z něhož autor problematiku nahlíží - perspektiva středoevropského badatele -, ale také poznání, že konkrétní uměleckohistorický výzkum obsahuje často nereflektované teoretické premisy, které mají jak epistemologickou, tak také ideologickou povahu. Autor je přitom přesvědčen, že teoretická sebereflexe je nevyhnutelnou, nikoli však samoúčelnou součástí vědecké disciplíny. (patro.cz)

Podobné produkty ako Stezky a strategie I - Bakoš Ján , Investiční strategie pro třetí tisíciletí (978-80-247-5064-4)

Alena Klenot - anti-aging diář - Alena Klenotová

Alena Klenot - anti-aging diář - Alena Klenotová
Detail

Alena Klenot je dvorní vizážistka největších hvězd světového formátu, Češka, která žije někdy v ČR, někdy na americkém kontinentu. Učí ženy nestárnout, pořádá semináře, napsala knihu a nyní i tento diář. Kromě prostoru pro vlastní zápisky a plánování v něm naleznete mnoho zajímavých informací, citátů, osobních zážitků Aleny Klenot se světovými celebritami... Ale také plno motivačních myšlenek, určených vám, ženám, abyste dokázaly žít svůj život spokojeně a naplno. Tento diář se hodí pro každý rok. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Alena Klenot - anti-aging diář - Alena Klenotová , Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Květiny - Alena Vondrušková, Alena Samohýlová - e-kniha

Květiny - Alena Vondrušková, Alena Samohýlová - e-kniha
Detail

eBook:,Květiny se svými rozmanitými tvary a nádhernými barvami jsou obrovskou inspirací pro výtvarné umění. Po staletí je jako výzdobný prvek používali sochaři a malíři, nejrůznější řemeslníci i obyčejní lidé, kteří jimi krášlili svůj dům nebo oděv. V novém díle edice Šikovné ruce vám nabízíme několik nápadů na výrobu květin z tradičních, ale i zcela neobvyklých materiálů. K těm tradičním patří různé druhy papíru, barevné textilní stuhy, hedvábí nebo keramická hlína. Novinkou jsou dřevěné proutky a kukuřičné šustí, krásné přírodní materiály, jejichž zpracování není složité a výsledkem jsou velmi originální květinové dekorace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Květiny - Alena Vondrušková, Alena Samohýlová - e-kniha , Evoluce touhy (strategie sexuálního chování) (978-80-727-2214-3)

Velký vánoční sešit - Alena Schulz - Schulzová Alena

Velký vánoční sešit - Alena Schulz - Schulzová Alena
Detail

Těšíte se na Vánoce? Rádi kreslíte, vystřihujete, lepíte a zdobíte? Tak to si s Velkým vánočním sešitem užijete spoustu zábavy a navíc vám ukrátí čekání na Ježíška! Podle jednoduchých návodů výtvarnice Aleny Schulz si můžete sami, s kamarády nebo s rodiči vyrobit například adventní hodiny, krásné sněžítko, kolotoč se soby, svítící domeček nebo ptačí krmítko... A uvidíte, že s takovou Vánoce přijdou cobydup! (patro.cz)

Podobné produkty ako Velký vánoční sešit - Alena Schulz - Schulzová Alena , Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Detail

Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3) , Cesta k rovnováze: ekonomická strategie pro čr (80-7254-694-5)

Drátované šperky - Alena Vondrušková, Alena Samohýlová - e-kniha

Drátované šperky - Alena Vondrušková, Alena Samohýlová - e-kniha
Detail

eBook:,Další díl edice Šikovné ruce přináší kolekci unikátních rukodělných šperků, vyrobených drátenickými technikami. Jsou nejen velmi elegantní a originální, ale skvěle zapadají i do současných módních trendů. Hodí se ke stylu etno, inspirovanému tvorbou přírodních národů a tradičních řemesel z celého světa, právě tak jako k historickým reminiscencím. Zároveň jsou vhodným doplňkem i ke zcela modernímu stylu odívání. Jejich tvorbu zvládne podle této publikace i začátečník, zkušenější dráteníci se mohou nechat jen inspirovat a vytvářet vlastní modely. Potřebný materiál je dnes dobře dostupný, bez problémů lze opatřit jemné i silnější dráty v široké škále kvalit i barev. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Drátované šperky - Alena Vondrušková, Alena Samohýlová - e-kniha , Is/it strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4)

Drátované drobnosti - Alena Vondrušková, Alena Samohýlová - e-kniha

Drátované drobnosti - Alena Vondrušková, Alena Samohýlová - e-kniha
Detail

eBook:,Až si prohlédnete obrázky v této knížce, budou se vám možná zdát drátované předměty složité. Ale začtete-li se do popisů jejich zhotovení, zjistíte, že i ten nejsložitější ornament je vytvořen z jednoho jediného drátu. Seznámíte-li se s několika základními technickými prvky, zvládnete snadno všechna ta krásná zvířátka, nápadité dekorace nebo odrátované hrnky bez problému. Pak už budete potřebovat jen trochu zručnosti a trpělivosti, dokud vás nepoddajný drát nezačne poslouchat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Drátované drobnosti - Alena Vondrušková, Alena Samohýlová - e-kniha , Praktická plicní chirurgie: indikace a strategie (978-80-7345-489-0)

Knihy Domácí krabičková dieta (Alena Doležalová) - Doležalová Alena

Knihy Domácí krabičková dieta (Alena Doležalová) - Doležalová Alena
Detail

Krabičková dieta je fenoménem současné doby a cílem této publikace je zpřístupnit tuto dietu pro každého. Autorka jednoduchým způsobem vysvětluje základní principy úspěšnosti krabičkové diety, radí, jak vhodně připravovat pokrmy, jak snížit energetickou hodnotu pokrmů, aniž by utrpěla jejich chuť a hlavně předkládá výběr více než 250 výborných receptů. PopisÚryvek z úvodu: Lidé s nadváhou a obezitou již většinou mají za sebou velká množství diet, jak hladovek, či "dělenou" stravu, a další "zaručené" postupy, jak zhubnout. Většinou vedou pouze k trápení dotyčného a trvalý efekt není, neboť naopak paradoxně dochází k jo-jo efektu, čili k ještě většímu nárůstu hmostnosti. Je logické, že když tělo hladoví, naučí se tvořit tukové zásoby i z minima stravy, kterou mu dodáme. Proto vítám nové, rozumné dietní postupy, které nabízí tato nová publikace. Vycházejí z fyziologických potřeb člověka a věřím, že budou mít úspěch. MUDr. Lucie Mrázová (...) Co je vlastně krabičková dieta? Je to nutričně vyvážené jídlo o 5 chodech - snídaně, dopolední svačina, oběd, odpolední svačina a večeře, které si připravujeme v případě, že nemáme jinou možnost pravidelného a dietního stravování. Přípravou krabičkové diety se dnes zabývá mnoho firem. Je to určitě pohodlný způsob, který však má několik úskalí. Většina z nich jídlo dováží pouze ve všední dny, některé maximálně ještě v sobotu. Takže si dietu stejně o víkendech musíme připravovat sami. Kvalita dováženého jídla je různá, někdy nesplňuje deklarovanou výživovou hodnotu, mnohdy není dost čerstvé a někdy nevyhovuje ani po chuťové stránce. Často nastává problém, kam nám má firma vlastně dietu doručit. Ne všichni mají pravidelnou pracovní dobu na stejném pracovišti. Většina z nás si tento způsob stravování nemůže dovolit ani po stránce finanční. Cílem této publikace je zpřístupnit krabičkovou dietu pro všechny. Možná se zdá složité vařit tolik jídel v malých množstvích, ale praxí se naučíte to zvládnout. Počet stran: 205 Rozměry: 230 x 150 mm Vazba: brožovaná Jazyk: českýNáš tipV naší nabídce naleznete také další zdravé kuchařky. Další informace o knize Domácí krabičková dieta naleznete v článcích: Co je vlastně krabičková dieta?, Krabičková dieta, Domácí krabičková dieta. (patro.cz)

Podobné produkty ako Knihy Domácí krabičková dieta (Alena Doležalová) - Doležalová Alena , Strategie řízení nákupu: krok za krokem (978-80-7400-414-8)

Diamantová sekera B1/B2 - Alena Kuzmová - Kuzmová Alena

Diamantová sekera B1/B2 - Alena Kuzmová - Kuzmová Alena
Detail

Publikace přináší výběr nejkrásnějších pohádek z knihy Jaroslava Tichého, které jsou zpracovány zrcadlově v anglicko-české podobě. Text ve zjednodušené angličtině je upravený pro středně pokročilé studenty (B1–B2 podle SERR pro jazyky). Kromě dvojjazyčného textu v knize také najdete souhrnné otázky na porozumění, vysvětlení obtížnějších frází a gramatických jevů a cvičení. Audionahrávka, na níž text vypráví rodilý mluvčí, je k dispozici zdarma na stránkách nakladatelství. (patro.cz)

Podobné produkty ako Diamantová sekera B1/B2 - Alena Kuzmová - Kuzmová Alena , Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví (978-80-875-0029-3)

Podniková environmentální strategie - Krause Josef - e-kniha

Podniková environmentální strategie - Krause Josef - e-kniha
Detail

eBook:,Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie - Krause Josef - e-kniha

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková
Detail

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková

Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout

Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout
Detail

Osvědčený plně zaktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům a poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politicko-ekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelně vysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout

Rozvod a změny reprodukčních strategií - Fučík Petr

Rozvod a změny reprodukčních strategií - Fučík Petr
Detail

Od počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Modernizace partnerských vztahů mimo jiné přináší také snazší možnost vystoupit z neuspokojivého manželství. Rozšiřující se kultura rozvodovosti je relativně novým fenoménem, jenž nabývá na významu během posledních desetiletí, a je možné, že rozvod ovlivní mechanismy sociální reprodukce. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu? (patro.cz)

Podobné produkty ako Rozvod a změny reprodukčních strategií - Fučík Petr

Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)

Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)

Strategie úniku (978-80-758-5651-7)

Strategie úniku (978-80-758-5651-7)
Detail

Elektronická kniha - ze série Z deníků Robokata, autor Martha Wells, 184 stran, česky PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku (978-80-758-5651-7)

Strategie úniku (978-80-7585-651-7)

Strategie úniku (978-80-7585-651-7)
Detail

Kniha - autor Martha Wells, 184 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal. Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku (978-80-7585-651-7)

Podniková strategie (978-80-7400-507-7)

Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
Detail

Kniha - autor Ladislav Tyll, 276 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podniková strategie (978-80-7400-507-7)

Milostná strategie (978-80-87166-13-0)

Milostná strategie (978-80-87166-13-0)
Detail

Kniha – autor Simona Monyová, 112 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Simona Monyová, 112 stran, česky, pevná bez přebalu matná Čerstvá absolventka vysoké školy Soňa se snaží vymanit z důsledků ne příliš šťastného dětství, problematického vztahu s matkou a soužití s otcem-alkoholikem. Zároveň si bolestně, ale cílevědomě buduje nové zázemí ve vztahu s Petrem. Dosáhne Soňa Milostnou strategií vytoužené harmonie? (alza.cz)

Podobné produkty ako Milostná strategie (978-80-87166-13-0)

Knihy Domácí krabičková dieta 2 (Alena Doležalová) - Doležalová Alena

Knihy Domácí krabičková dieta 2 (Alena Doležalová) - Doležalová Alena
Detail

Že je krabičková dieta fenoménem současné doby, to potvrdil velký úspěch publikace Domácí krabičková dieta. Další díl této publikace Domácí krabičková dieta II přináší mnoho praktických kuchařských rad, zaměřuje se hlavně na to, jak nestrávit zbytečně mnoho času přípravou krabičkových pokrmů, jak hospodařit s nakoupenými surovinami, či jak si jednoduše vytvořit vlastní jídelníček. Obsahuje odpovědi na nejčastější otázky „krabičkářek“ a „krabičkářů“. Najdete zde i 300 nových rychlých a chutných receptů připravovaných z dostupných surovin a 70 nových jídelníčků. (patro.cz)

Podobné produkty ako Knihy Domácí krabičková dieta 2 (Alena Doležalová) - Doležalová Alena

Geografie 2 pro střední školy - Alena Matušková - Matušková Alena

Geografie 2 pro střední školy - Alena Matušková - Matušková Alena
Detail

Tato publikace je součástí čtyřdílné řady učebnic geografie pro čtyřletá gymnázia a další typy středních škol, které mají ve svém učebním plánu vyučovací předmět geografie. Oproti prvnímu vydání řady je tato druhá část autorským kolektivem zásadně přepracovaná. Přináší aktuální poznatky o vývoji a činnosti lidské společnosti v geografických souvislostech. Učebnice je druhou částí ucelené řady. Ucelená čtyřdílná řada učebnic je koncipována podle učebních osnov čtyřletých gymnázií. Uplatní se ale i na dalších typech škol, kde je geografie vyučovacím předmětem. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. (patro.cz)

Podobné produkty ako Geografie 2 pro střední školy - Alena Matušková - Matušková Alena

Knihy Domácí krabičková dieta 3 (Alena Doležalová) - Doležalová Alena

Knihy Domácí krabičková dieta 3 (Alena Doležalová) - Doležalová Alena
Detail

Autorka navazuje na dva předchozí velmi úspěšné díly zdravého hubnutí, bez hladovění a bez jo-jo efektu, které se brzy po svém vydání ocitly v žebříčcích nejprodávanějších knih. Příznivci tohoto stravování se mohou těšit na další jednoduché recepty na dietní pokrmy, na nové jídelníčky z běžně dostupných surovin a na mnoho rad ke krabičkovému vaření, včetně použití potravin, které nám "pomáhají hubnout". Praktická příručka obsahuje i kapitolu o pohybu při hubnutí, zaměřeném na problematické části těla. Kniha Domácí krabičková dieta 3 byla nominována na cenu Český bestseller za rok 2015 v kategorii Zdraví a životní styl. (patro.cz)

Podobné produkty ako Knihy Domácí krabičková dieta 3 (Alena Doležalová) - Doležalová Alena

Stratégie tvorby bezpečnej školy - Jana Hanuliaková - e-kniha

Stratégie tvorby bezpečnej školy - Jana Hanuliaková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikácia reflektuje na aktuálnu problematiku súčasnej pedagogickej praxe, ktorou je agresívne správania detí a mládeže. Primárne sa orientuje na výchovné aspekty prevencie prostredníctvom prosociálnej, osobnostnej a sociálnej výchovy, na výchovu k hodnotám a tradíciám. Súčasťou textu sú konkrétne návrhy ako eliminovať agresivitu u žiakov, kyberšikanovanie a praktické ukážky, metodické postupy realizácie programov pri prevencii sociálno-patologických javov. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Stratégie tvorby bezpečnej školy - Jana Hanuliaková - e-kniha

Nová Strategie modrého oceánu - Kim W.Chan, Renée Mauborgne

Nová Strategie modrého oceánu - Kim W.Chan, Renée Mauborgne
Detail

Nová strategie modrého oceánu navazuje na bestseller Strategie modrého oceánu, kterého se celosvětově prodalo několik milionů kusů. Pomůže vám, vašemu týmu i celé vaší firmě najít nové trhy a zajistit si růst. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nová Strategie modrého oceánu - Kim W.Chan, Renée Mauborgne

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
Detail

eBook:,Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha

Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)

Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Krause, 248 stran, česky Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)

Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)

Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)
Detail

Kniha - autor Pavel Kohout, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Autor věnuje pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, podstatnou část tvoří algoritmické investování. (alza.cz)

Podobné produkty ako Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)

Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)

Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Charvát, 204 stran Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (alza.cz)

Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)

Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)

Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)
Detail

Kniha - autor Josef Krause, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)

Civilní právo procesní 1 - Řízení nalézací - Alena Winterová, Alena Macková

Civilní právo procesní 1 - Řízení nalézací - Alena Winterová, Alena Macková
Detail

Učebnice přináší výklad základních principů a institutů civilníhoprocesu nalézacího. Reaguje především na významné principiálnízměny právní úpravy civilního procesního práva, které odrážejízměny v právu hmotném, současně však zahrnuje i změny jiné povahy.Předkládané znění je tak v souladu se současným stavem platnéhopráva včetně přímo závazných norem práva Evropské unie a judikaturySoudního dvora EU i Evropského soudu pro lidská práva.Přijetí zvláštní, oddělené právní úpravy nesporných řízení vedloautory k vytvoření nové systematiky výkladu. Proto je první dílvěnován právě jen řízení nalézacímu. Obsahuje výklady řízenísporného i řízení nesporného (zvláštních řízení) a výkladyalternativního řešení sporů v České republice. Výklady řízenívykonávacího (exekucí) a řízení insolvenčního budou obsahem druhéhodílu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Civilní právo procesní 1 - Řízení nalézací - Alena Winterová, Alena Macková
Korporátní strategie: Krok za krokem (978-80-7400-620-3), KDS Souprava ALENA (2746.00), dolezalova alena rychle vecere, ETA 3590 90000 Alena (ETA359090000), ETA 3590 90010 Alena (ETA359090010 ), Ahome Plecháček se jménem Alena (23237), Alena (978-80-878-3528-9), varna konvice eta alena 3590 90000, Milostná strategie (978-80-87166-13-0), Podniková strategie (978-80-7400-507-7), Strategie úniku (978-80-758-5651-7), Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1), Strategie úniku (978-80-7585-651-7), Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6), Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6), Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4), Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0), Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3), Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1), Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5), Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428), Investiční strategie pro třetí tisíciletí (978-80-247-5064-4), Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2), Evoluce touhy (Strategie sexuálního chování) (978-80-727-2214-3), Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4), Cesta k rovnováze: Ekonomická strategie pro ČR (80-7254-694-5), IS/IT strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4), Praktická plicní chirurgie: Indikace a strategie (978-80-7345-489-0), Strategie řízení nákupu: Krok za krokem (978-80-7400-414-8), Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví (978-80-875-0029-3)