Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jednotlivých kapitolách představeny čtenářské strategie vhodné pro předškolní vzdělávání a také postup, jak s nimi při předčítání efektivně pracovat. V praktické části jsou uvedeny příklady konkrétních čtenářských lekcí s podrobnou metodikou a reflexemi jejich realizace v mateřských školách. Vše je doplněno videoukázkami, na které je v textu odkazováno, videoukázky jsou po zdání kódů z textu dostupné na YouTube.Kniha osloví pedagogy mateřských škol i prvních ročníků základních škol.PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D., působí jako odborná asistentka na katedře preprimární a primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a na katedře pedagogiky Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Přes dvacet let působila jako učitelka mateřské školy. Vystudovala magisterský studijní program Pedagogika předškolního věku a doktorský studijní program v oboru Pedagogika, oboje na Univerzitě Karlově. Ve své práci se zaměřuje kromě didaktiky předškolního vzdělávání na rozvoj čtenářské pregramotnosti – vede kurzy pro budoucí učitele na VŠ, spolupracuje jako lektor DVPP pro NPI. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čtenářské strategie - Eva Koželuhová , Čtenářské strategie: u předškolních dětí a nečtenářů (978-80-262-1858-6)Kniha - autor Eva Koželuhová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jednotlivých kapitolách představeny čtenářské strategie vhodné pro předškolní vzdělávání a také postup, jak s nimi při předčítání efektivně pracovat. V praktické části jsou uvedeny příklady konkrétních čtenářských lekcí s podrobnou metodikou a reflexemi jejich realizace v mateřských školách. Vše je doplněno videoukázkami, na které je v textu odkazováno, videoukázky jsou po zdání kódů z textu dostupné na YouTube. Kniha osloví pedagogy mateřských škol i prvních ročníků základních škol. Mgr. Eva Koželuhová, Ph.D., působí jako odborná... (alza.cz)
Podobné produkty ako Čtenářské strategie: U předškolních dětí a nečtenářů (978-80-262-1858-6) , Eva karimatkaPublikace í je metodickou příručkou, která se věnuje rozvíjení spolupráce a kooperace u dětí předškolního věku. Důraz klade na rozvoj komunikace mezi dětmi, jejich spolupráce a prosociálního cítění. Vychází ze současného integrovaného pojetí práce s dětmi předškolního věku v souladu s RVP PV. Pojednává o jednotlivých aspektech využívání kooperativních činností v prostředí MŠ a možnostech jejich rozvoje v období předškolního věku. Publikace nabízí příklady aktivit, her a činností pro rozvíjení kooperativních dovedností předškolních dětí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kooperativní činnosti v předškolním vzdělávání - Eva Koželuhová , Karimatka evaPublikace je metodickou příručkou, která se věnuje rozvíjení čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku. Důraz klade na vyvážený rozvoj všech předčtenářských dovedností včetně porozumění textu i obrázku. Vychází ze současného integrovaného pojetí práce s dětmi předškolního věku v souladu s RVP PV. Pojednává o jednotlivých složkách čtenářské gramotnosti a možnosti jejich rozvoje v období předškolního věku. Publikace nabízí příklady aktivit, her a činností pro rozvíjení jednotlivých složek čtenářské gramotnosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Činnosti k rozvíjení čtenářské gramotnosti v předškolním vzdělávání - Eva Koželuhová , Podvazek enjoy evaPublikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována příkladům tematických celků na téma stáří, které vycházejí z literatury pro děti. Jednoduchou formou přinášejí učitelkám mateřských škol inspiraci, jak toto téma v mateřské škole uchopit.Eva Koželuhová (hlavní autorka) působí jako odborný asistent na katedře preprimární a primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a na katedře pedagogiky Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Přes dvacet let působila jako učitelka mateřské školy. Vystudovala magisterský studijní program Pedagogika předškolního věku a doktorský studijní program v oboru Pedagogika, oboje na Univerzitě Karlově. Ve své práci se zaměřuje kromě didaktiky předškolního vzdělávání na rozvoj čtenářské pregramotnosti – vede kurzy pro budoucí učitele na VŠ, spolupracuje jako lektor DVPP pro NPI. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Děti a senioři v mateřské škole - Ondřej Koželuh, Eva Koželuhová, Michaela Šujancová , Hama eva (84113)Kniha přináší odpovědi na současnou snahu Evropské unie přiblížit se konkurenceschopnosti Spojených států, formulovanou v Lisabonské strategii. V řadě tabulek a komentářů ukazuje překvapivé souvislosti celé problematiky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Lisabonská strategie: Posílí,nebo oslabí evropskou konkurenceschopnost? - Eva Klvačová , Porkert eva (7011900)Knížka plná řemesel zavede začínající čtenáře do světa kouzel, čarování, smíchu i neplechy. V krátkých pohádkách se setkáte třeba s pekařem a jeho líným droždím, hrnčířem a nezbedným hliněným mužíčkem či se samotným Luciferem, který uhasí kovářovi výheň. Ale nebojte, v našich příbězích všechno dobře dopadne, jak už to ve světě pohádek bývá… (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Řemeslné pohádky - Sandra Dražilová-Zlámalová, Marie Koželuhová , Eva tropí hloupostiAhoj, já jsem bobr Béďa. Chcete vidět, jak vypadá náš hrad v Malešovicích? Bydlím tam s bráchou Bivojem, ségrou Bobinou a rodiči. Víte, proč mám placatý ocas, že používáme tajnou řeč a na čem si úplně nejvíc pochutnáváme? Nemyslete si, že jsme nudná zvířata! Naopak... Takové dobrodružství s nikým jiným nezažijete! My bobři jsme totiž dobří! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Bobři jsou dobří! - Marie Koželuhová, Petra Santlerová , Karimatka eva 20mmHudební CD - Jitka Koželuhová vás zve v vodě. Nechte se pozvat. Jitka Koželuhová vás zve v vodě. Nechte se pozvat. Jitka Koželuhová - piano (1 - 9, 11 - 13) Lenka Škorničková - soprano (1 - 6) Sebastian Trio (10) Pavla Kšicová - alto (11 - 13) Petr Matuszek - baritone (11 - 13) Jitka Tomšíčková - English horn (11 - 13) Sojka Quartet (14 - 17) In modo camerale (18) Seznam stop Šest písní na básně Emily Dickinsonové I Shall Not Live in Vain / If Love / How Noteless / The Soul / Hope / PovertySonatina pro klavír Allegretto / Moderato / Valse brillante / Hle, stojím u dvěříVšichni, kdo žízníte, pojďte k vodám Moderato, poco rubato / Andante / LentoObrazy pro smyčcové kvarteto Žízeň / Naděje / Krize / Věčnost / Tři věty o příběhu vánočním (alza.cz)
Podobné produkty ako Koželuhová Jitka: Compositions I - CD (CR0889-2) , Urbanová eva: best of eva urbanová - cd (su3935-2)Eliška a Jakub jedou na prázdniny k babičce a dědovi do Žulových hor. Na tom by nebylo nic tak divného, nebýt babiččiny zahrádky, kde kouzla nejsou ničím výjimečným. Že to není možné? Omyl!Právě na obyčejných zeleninových záhoncích zažijí děti úžasná dobrodružství, poznají spousty neobvyklých bytostí a také se seznámí s různými druhy zeleniny a jejich vlastnostmi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Babiččina kouzelná zahrádka - Sandra Dražilová-Zlámalová, Marie Koželuhová , Yoga eva roller (sptmsgv015nad)Sourozenci Vítek a Anička nastupují po prázdninách do nové školy, ale vůbec se netěší. A proč taky? Škola se jim zdá stará a ošklivá. Nikoho ve třídě neznají a spolužáci navíc Vítka začnou obviňovat, že jim dělá naschvály, přepisuje písemky i domácí úkoly, ničí výkresy, schovává přezůvky a vůbec vymýšlí samé lotroviny. Ale co když za to nemůže Vítek? Podaří se mu odhalit, kdo za těmi neplechami stojí? A co to vlastně šramotí ve starých kamnech ve třídě?Začtěte se do vyprávění a odhalte tajemství třídy 2. B. Čeká vás příběh trochu tajemný, hodně zábavný i krapet poučný (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strašidlo z 2. B - Petra Martišková, Marie Koželuhová , Eva cerny kozesinovy kabateBook:,Do poklidného lesa Bambručáku se jednoho dne nastěhuje čarodějnice Bordelína a začne pořádná mela! Téhle malé uličnici totiž nic v lese není po chuti. Ale protože přece není čarodějnicí jen tak pro nic za nic, brzy si vše přečaruje podle svého gusta. Zvířátka ani děti si s Bordelínou nevědí rady, vyvádí jim jednu lumpárnu za druhou. Celý les zaneřádí barevnými papírky, měkoučký mech ve zvířecích postýlkách vymění za žahavé kopřivy, a dokonce v noci létá na svém kouzelném deštníku dělat dětem do pokojíčků nepořádek. A co teprve když ji přiletí navštívit její bratr, čaroděj Puchonosodor! Jenže kdo jinému jámu kopá, sám do ní často zahučí… (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čarodějnice Bordelína - Sandra Dražilová-Zlámalová, Marie Koželuhová - e-kniha , Přehoz na postel evaKniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách nacházet podnikatelskou příležitost a získávat z nich prospěch. Autoři s využitím reprezentativních příkladů ukazují, jak systematicky rozvíjet strategickou agilnost vaší firmy tak, aby její strategie odpovídala novým potřebám a aby si dokázala udržet odstup od svých konkurentů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dynamická strategie , Diktaty eva vyjmenovana slovaeBook:,V pekle se jednoho dne narodí čertík s nebesky modrýma očima, který dostane jméno Zbrklík. Kvůli jeho zbrklosti ho potkává jeden malér za druhým. Nedopatřením vytopí peklo, málem nechá shořet pekelné listiny. Nakonec Luciferovi dojde trpělivost a vyšle Zbrklíka do světa lidí, aby se své zbrklosti zbavil. Povede se mu to? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Neplechy čerta Zbrklíka - Sandra Dražilová-Zlámalová, Marie Koželuhová - e-kniha , Zep klasické eva born (0109_0027)eBook:,Eliška a Jakub jedou na prázdniny k babičce a dědovi do Žulových hor. Na tom by nebylo nic tak divného, nebýt babiččiny zahrádky, kde kouzla nejsou ničím výjimečným. Že to není možné? Omyl! Právě na obyčejných zeleninových záhoncích zažijí děti úžasná dobrodružství, poznají spousty neobvyklých bytostí a také se seznámí s různými druhy zeleniny a jejich vlastnostmi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Babiččina kouzelná zahrádka - Sandra Dražilová-Zlámalová, Marie Koželuhová - e-kniha , Milostná strategie (978-80-87166-13-0)Osvědčený plně zaktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům a poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politicko-ekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelněvysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice. (patro.cz)
Podobné produkty ako Investiční strategie - Ano , Podniková strategie (978-80-7400-507-7)Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. - vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem. Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat: 1. krok - Strategická analýza zaměřená na korporátní strategii. 2. krok - Návrh nové nebo redefinice stávající strategie, 3. krok - Předpoklady pro strategické řízení, 4. krok - Implementace strategie a kontrola jejího plnění. Kniha navazuje na několik předchozích publikací, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy (business strategie), ale i na tzv. funkční oblasti - strategické řízení výroby, marketingu, nákupu, lidských zdrojů, IS/IT a financí. Příručka je vhodná nejen pro studenty MBA, ale také pro manažery a vlastníky podniků. (patro.cz)
Podobné produkty ako Korporátní strategie - Hanzelková Alena , Strategie úniku (978-80-758-5651-7)SEXY strategie je kniha napsaná ženou pro ženy. Je humornou výzvou, zábavným čtením a přátelským dialogem. Mohlo by se zdát, že je pouhým manuálem ke zvýšení sexuální přitažlivosti. Omyl! SEXY strategie s nadsázkou a humorem odkrývá i ta nejtajnější zákoutí ženského světa. Seznamuje s názory a přáními současné moderní ženy, představuje pilíře novodobých namlouvacích taktik a doporučuje hned celou řádku rafinovaných triků, které vedou k srdci „toho pravého“, nebo pomohou pečovat o kvalitní dlouhodobý vztah. SEXY strategie je určena všem věkovým kategoriím, najdete v ní atraktivní témata od problémů současné „Singl ženy“, přes sexuální idoly náctiletých, až po zpochybnění mýtu asexuálního stáří. V experimentálním atlasu mužů si vyhledáte, zda náhodou nežijete se svalovcem tupým, nebo spořičem drastickým, budete přesně vědět, co očekávat od ženy-predátorky, odhalíte starosti zlatokopek, a zjistíte, jestli třeba netrpíte nemocí Popelky či syndromem příliš krásných žen. SEXY strategie vám poutavou formou nabídne cestu nejenom k dokonalému sexappealu, ale i k vám samým, vaší vnitřní kráse a k nalezení vlastní hodnoty. (patro.cz)
Podobné produkty ako Sexy strategie - Lauerová Sylva , Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve schopnosti užší integrace se svým okolím. Jednotlivé kapitoly publikace provedou čtenáře celým procesem tvorby podnikové strategie, od analýzy vnějšího a vnitřního prostředí přes návrh strategických variant až po konečné hodnocení a výběr té nejlepší budoucí cesty. Text je rozdělen do 10 kapitol: 1. Podniková strategie 2. Vnější okolí podniku 3. Vnitřní zdroje podniku 4. Konkurenční strategie 5. Celopodniková strategie a život podniku 6. Strategie internacionalizace podnikových činností 7. Inovační strategie 8. Fúze, akvizice a strategické aliance 9. Firemní kultura, etika v podnikání a společenská odpovědnost firmy 10. Volba strategie a měření její efektivity Publikace je určena především profesionálům, členům vrcholového managementu, akcionářům a majitelům firem, kteří mohou nalézt na příkladech úspěšných světových i českých firem různé analogie, které by mohly být použitelné i v jejich podmínkách. Publikace je vhodná také pro studenty VŠ ekonomického zaměření. (patro.cz)
Podobné produkty ako Podniková strategie - Tyll Ladislav , Strategie úniku (978-80-7585-651-7)Čerstvá absolventka vysoké školy Soňa se snaží vymanit z důsledků ne příliš šťastného dětství, problematického vztahu s matkou a soužití s otcem-alkoholikem. Zároveň si bolestně, ale cílevědomě buduje nové zázemí ve vztahu s Petrem. Dosáhne Soňa Milostnou strategií vytoužené harmonie? (patro.cz)
Podobné produkty ako Milostná strategie - Monyová Simona , Cougar ranger eva růžové (3mrapink.0001)Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal. Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (patro.cz)
Podobné produkty ako Strategie úniku - Wells Martha , Eva (978-80-89666-68-3)Čerstvá absolventka vysoké školySoňa se snaží vymanit z důsledků nepříliš šťastného dětství,problematického vztahu s matkou asoužití s otcem-alkoholikem. Zároveňsi bolestně, ale cílevědomě budujenové zázemí ve vztahu s Petrem.Dosáhne Soňa Milostnou strategiívytoužené harmonie? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Milostná strategie - Simona Monyová , Eva solo kvetinac na orchideje cernyPŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategie úniku - Martha Wells , Yate eva classic wide antracit (8595053912124)Migrace představuje velice zajímavé téma, ke kterému je možné přistupovat různými způsoby. Výzkumy mohou probíhat v rovině kvantitativní i kvalitativní. Autor se na příkladu českobudějovického panství snažil prokázat, že zmíněné úhly pohledu se vzájemně nevylučují, ale vhodně doplňují. V českém prostředí nebyl až dosud prováděn žádný výzkum, jehož prostřednictvím by bylo analyzováno velké množství zhostních případů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Migrační strategie - Josef Grulich , Emingerová eva: smile - cd (cr1129-2)Elektronická kniha - ze série 978-80-7260-562-0, autor Henry Kissinger, 552 stran, česky Vlivný hráč americké politiky 20. a 21. století Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků, přičemž věnuje pozornost zejména jejich politické strategii vycházející z národních zájmů a mocenských vztahů. Postupně před námi defilují první poválečný kancléř Německa Konrad Adenauer, prezidenti Francie, Spojených států amerických a Egypta Charles de Gaulle, Richard Nixon a Anvar Sádát, zakladatel Singapuru Li Kuang-jao a britská premiérka Margaret Thatcherová. Tyto osobnosti se zformovaly v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a Africe a ze zbytků starého mezinárodního řádu bylo třeba vytvořit nový. Henry Kissinger všechny aktéry osobně poznal, dopřává nám tedy autentické svědectví. Dílo Umění politické strategie dokazuje,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Umění politické strategie (9788072605620) , Pilarová eva: proměny - dvd (su7102-9)Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede... (alza.cz)
Podobné produkty ako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0) , Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě zformulovat a uvést do života strategii, která svou unikátností zajistí podniku konkurenceschopnost, a tím jeho přežití a další rozvoj. Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě. Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního řízení od řízení strategického, které je vrcholným intelektuálním výkonem top managementu. Formulovány jsou principy strategického myšlení. Je popsán proces od rozhodnutí zpracovat strategii až k její implementaci a aktualizaci. Je také ukázáno, jak se přitom prolínají kreativita pracovníků s disciplínou při provádění jednotlivých aktivit. Kniha obsahuje mnoho příkladů úspěšného i neúspěšného strategického řízení podniků, zejména těch, kde se autor na formulaci a implementaci strategií osobně podílel. Přitom se ukazuje klíčová úloha tvůrčích pracovníků, jejich týmů a zejména vedoucích osobností (leaderů) přinášejících nové vize a nápady. (patro.cz)
Podobné produkty ako Strategie úspěšného podniku - Souček Zdeněk , Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti. (patro.cz)
Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie - Krause Josef , Investice: nová strategie (978-80-271-2101-4)Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál. Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se, že nákup má významný strategický potenciál a že může být důležitým zdrojem konkurenční výhody. V současnosti se role nákupu postupně rozšiřuje do oblastí, jako je spolupráce s dodavateli na inovacích, nákup veškerých služeb včetně outsourcingu podpůrných funkcí, standardizace procesů v celém dodavatelském řetězci, využití konceptu Total Cost of Ownership, identifikace a řízení rizik spojených s nákupem, stlačování dodavatelského řetězce v čase, prostoru a nákladech s využitím konceptu štíhlých procesů atd. Příručka navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. – vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Přináší návod, jak strategii nákupu formulovat tak, aby se nákup stal jednou z konkurenčních výhod podniků, stejně jako inovace, marketing či rozvoj lidských zdrojů. Obsahuje také příklady a případové studie. Součástí publikace je také slovníček pojmů, seznam aktuální odborné literatury a rejstřík. Kniha je určena především ředitelům společností, liniovým manažerům, vedoucím nákupů, ale i ostatním zájemcům o tuto problematiku. (patro.cz)
Podobné produkty ako Strategie řízení nákupu - Červený Radim , Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie - Krause Josef , Strategie b2b digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Nevyžaduje žádné zvláštní znalosti matematiky, makroekonomie nebo účetnictví. Autor věnuje velkou pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, které ovlivňují výnosnost trhů akcií a pevně úročených cenných papírů.Podstatnou část obsahu tvoří kapitoly věnované algoritmickému investování. V této části knihy je popsáno, jaké přístupy fungují, jaké nefungují a proč. Dozvíte se o limitech umělé inteligence a o výhodách disciplinovaného investičního přístupu. Část kapitoly je věnována i práci se softwarovým produktem Robot Investment Calculator. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Investice - Nová strategie - Pavel KohoutTato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth SimonPraktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategie sociálních médií - Atherton JulieKniha je souborem esejí, které se zabývají metodologií dějin umění. V roce 2013 byly publikovány pod názvem Discourses & Strategies ve vydavatelství Petera Langa ve Frankfurtu nad Mohanem. Některé ze studií, které jsou zařazeny do českého vydání, jsou značně prepracovány a doplněny. Spojuje je nejen zorný úhel, z něhož autor problematiku nahlíží - perspektiva středoevropského badatele -, ale také poznání, že konkrétní uměleckohistorický výzkum obsahuje často nereflektované teoretické premisy, které mají jak epistemologickou, tak také ideologickou povahu. Autor je přitom přesvědčen, že teoretická sebereflexe je nevyhnutelnou, nikoli však samoúčelnou součástí vědecké disciplíny. (patro.cz)
Podobné produkty ako Stezky a strategie I - Bakoš JáneBook:,Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-knihaKniha je souborem esejí, které se zabývají metodologií dějin umění. V roce 2013 byly publikovány pod názvem Discourses & Strategies ve vydavatelství Petera Langa ve Frankfurtu nad Mohanem. Některé ze studií, které jsou zařazeny do českého vydání, jsou značně prepracovány a doplněny. Spojuje je nejen zorný úhel, z něhož autor problematiku nahlíží - perspektiva středoevropského badatele -, ale také poznání, že konkrétní uměleckohistorický výzkum obsahuje často nereflektované teoretické premisy, které mají jak epistemologickou, tak také ideologickou povahu. Autor je přitom přesvědčen, že teoretická sebereflexe je nevyhnutelnou, nikoli však samoúčelnou součástí vědecké disciplíny. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Stezky a strategie I - Ján BakošeBook:,PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategie úniku - Martha Wells - e-knihaKniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Obsah publikace: Vývoj digitální strategie pro B2B Strategie B2B digitálního marketingu. Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících. Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B. Raná fáze cesty kupujícího Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie. B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků. Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi Řízení a integrace digitálních kampaní B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně. Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu. Digitální technologie pro udržení zákazníků Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu. Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategie B2B digitálního marketingu - Hall SimonPraktický průvodce celým procesem tvorby marketingové strategie pro sociální média. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategie sociálních médií (Defekt) - Atherton JulieTato kniha je určena všem, které zajímají obyčejně neobyčejné příběhy ze života. Příběhy vypráví, jakým způsobem vytváříme vztahy a jak s nimi zacházíme. V této knížce chce autorka poukázat na jednu velmi absurdní věc, kterou nazvala strategiemi lásky. Většina z nás používá nějaké strategie na získání toho nejdůležitějšího, co v životě potřebujeme. Obvykle k tomu používáme strategie, které jsou nečisté a zároveň očekáváme, že získáme něco čistého a krásného. Kolika z nás už konečně dojde, že ze špíny drahokam nikdy uplácat nemůžeme? Kolik času ještě potřebujeme, abychom pochopili svoje vlastní strategie? Kolik z nás má zájem poznat, kým jsme a kým chceme být? Pojďme se tedy na chvilku ponořit do hloubky příběhů plných napětí a nečekaných konců. Pojďme zkusit pochopit ten nejzáhadnější fenomén, kterým je Láska. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Bizarní hry - Strategie lásky - Lucie PolenskáKniha pro středně pokročilé a silnější hráče, vydaná u příležitosti tradičního letního šachového tábora. Tentokrát se Richard Biolek a další autoři - David Kaňovský, Richard Biolek ml., Pavel Šimáček a Marek Vokáč zaměřili na šachovou strategii. Materiál je přehledně uspořádaný do několika kapitol, jejichž názvy zároveň charakterizují probírané téma: Figury, Pěšci, Centrum, Hodnocení pozice a plán hry, Útok, Obrana, Dynamická rovnováha, Zjednodušení a Technika. Výklad doprovází 144 komentovaných vzorových partií. Kniha je užitečná jak pro samostudium, tak pro trenéry. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Šachy, základy strategie - Richard Biolek ml.Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody... (alza.cz)
Podobné produkty ako Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar JakubíkováOd počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Modernizace partnerských vztahů mimo jiné přináší také snazší možnost vystoupit z neuspokojivého manželství. Rozšiřující se kultura rozvodovosti je relativně novým fenoménem, jenž nabývá na významu během posledních desetiletí, a je možné, že rozvod ovlivní mechanismy sociální reprodukce. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu? (patro.cz)
Podobné produkty ako Rozvod a změny reprodukčních strategií - Fučík PetrOsvědčený plně zaktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům a poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politicko-ekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelně vysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel KohouteBook:,Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie - Krause Josef - e-knihaOd počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu? První část analýzy odpovídá kvantitativnímu popisnému přístupu a prostřednictvím sekundární analýzy směřuje k popisu různých aspektů porozvodové situace: sociální situace domácností rozvedených, rodičovské dráhy žen, které zažily rozvod a navazování nových partnerství. Zároveň zkoumáme efektivitu mezigeneračního přenosu vzdělanostní úrovně v rozvedených rodinách ve srovnání s intaktními. V této fázi obohacujeme naši datovou základnu o kvalitativní hloubkové rozhovory. V souladu s logikou zakotvené teorie přicházíme na konci práce s teoretickým modelem, který se snaží vysvětlit změny v reprodukčních strategiích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Rozvod a změny reprodukčních strategií - Petr FučíkObsahuje množství komentovaných příkladů a koncovek. Kapitoly: Pěšci v útoku, Volný pěšec, Pěšcový průlom, Dvojpěšci, Využití slabin v pěšcové struktuře, Pěšci v koncovkách, Úloha pěšců ve studiích. Kniha volně navazuje na autorovu knihu Základy strategie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kapitoly ze Strategie II - Richard Biolek ml.225 komentovaných příkladů (partií) + 30 na procvičení, Kapitoly: Zugzwang, Omezení působnosti figur, Dominace, Profylaxe, Těžké figury. Navazuje na knihu "Základy strategie". (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kapitoly ze strategie I - Richard Biolek ml.Kniha - autor Ladislav Tyll, 276 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve... (alza.cz)
Podobné produkty ako Podniková strategie (978-80-7400-507-7)