Dynamická strategie

Produkt Dynamická strategie sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Dynamická strategie upraviť a produkt hľadať znova.

Dynamická strategie

Dynamická strategie
Detail

Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách nacházet podnikatelskou příležitost a získávat z nich prospěch. Autoři s využitím reprezentativních příkladů ukazují, jak systematicky rozvíjet strategickou agilnost vaší firmy tak, aby její strategie odpovídala novým potřebám a aby si dokázala udržet odstup od svých konkurentů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dynamická strategie , Dynamická církev (978-80-7465-399-5)

Investiční strategie - Ano

Investiční strategie - Ano
Detail

Osvědčený plně zaktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům a poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politicko-ekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelněvysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice. (patro.cz)

Podobné produkty ako Investiční strategie - Ano , Krátká dynamická psychoterapie (978-80-262-1012-2)

Strategie úniku - Martha Wells

Strategie úniku - Martha Wells
Detail

PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku - Martha Wells , Dynamická chůze: cesta zpátky za zdravím (80-7336-373-9)

Milostná strategie - Simona Monyová

Milostná strategie - Simona Monyová
Detail

Čerstvá absolventka vysoké školySoňa se snaží vymanit z důsledků nepříliš šťastného dětství,problematického vztahu s matkou asoužití s otcem-alkoholikem. Zároveňsi bolestně, ale cílevědomě budujenové zázemí ve vztahu s Petrem.Dosáhne Soňa Milostnou strategiívytoužené harmonie? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Milostná strategie - Simona Monyová , Milostná strategie (978-80-87166-13-0)

Sexy strategie - Lauerová Sylva

Sexy strategie - Lauerová Sylva
Detail

SEXY strategie je kniha napsaná ženou pro ženy. Je humornou výzvou, zábavným čtením a přátelským dialogem. Mohlo by se zdát, že je pouhým manuálem ke zvýšení sexuální přitažlivosti. Omyl! SEXY strategie s nadsázkou a humorem odkrývá i ta nejtajnější zákoutí ženského světa. Seznamuje s názory a přáními současné moderní ženy, představuje pilíře novodobých namlouvacích taktik a doporučuje hned celou řádku rafinovaných triků, které vedou k srdci „toho pravého“, nebo pomohou pečovat o kvalitní dlouhodobý vztah. SEXY strategie je určena všem věkovým kategoriím, najdete v ní atraktivní témata od problémů současné „Singl ženy“, přes sexuální idoly náctiletých, až po zpochybnění mýtu asexuálního stáří. V experimentálním atlasu mužů si vyhledáte, zda náhodou nežijete se svalovcem tupým, nebo spořičem drastickým, budete přesně vědět, co očekávat od ženy-predátorky, odhalíte starosti zlatokopek, a zjistíte, jestli třeba netrpíte nemocí Popelky či syndromem příliš krásných žen. SEXY strategie vám poutavou formou nabídne cestu nejenom k dokonalému sexappealu, ale i k vám samým, vaší vnitřní kráse a k nalezení vlastní hodnoty. (patro.cz)

Podobné produkty ako Sexy strategie - Lauerová Sylva , Podniková strategie (978-80-7400-507-7)

Podniková strategie - Tyll Ladislav

Podniková strategie - Tyll Ladislav
Detail

Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve schopnosti užší integrace se svým okolím. Jednotlivé kapitoly publikace provedou čtenáře celým procesem tvorby podnikové strategie, od analýzy vnějšího a vnitřního prostředí přes návrh strategických variant až po konečné hodnocení a výběr té nejlepší budoucí cesty. Text je rozdělen do 10 kapitol: 1. Podniková strategie 2. Vnější okolí podniku 3. Vnitřní zdroje podniku 4. Konkurenční strategie 5. Celopodniková strategie a život podniku 6. Strategie internacionalizace podnikových činností 7. Inovační strategie 8. Fúze, akvizice a strategické aliance 9. Firemní kultura, etika v podnikání a společenská odpovědnost firmy 10. Volba strategie a měření její efektivity Publikace je určena především profesionálům, členům vrcholového managementu, akcionářům a majitelům firem, kteří mohou nalézt na příkladech úspěšných světových i českých firem různé analogie, které by mohly být použitelné i v jejich podmínkách. Publikace je vhodná také pro studenty VŠ ekonomického zaměření. (patro.cz)

Podobné produkty ako Podniková strategie - Tyll Ladislav , Strategie úniku (978-80-758-5651-7)

Milostná strategie - Monyová Simona

Milostná strategie - Monyová Simona
Detail

Čerstvá absolventka vysoké školy Soňa se snaží vymanit z důsledků ne příliš šťastného dětství, problematického vztahu s matkou a soužití s otcem-alkoholikem. Zároveň si bolestně, ale cílevědomě buduje nové zázemí ve vztahu s Petrem. Dosáhne Soňa Milostnou strategií vytoužené harmonie? (patro.cz)

Podobné produkty ako Milostná strategie - Monyová Simona , Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)

Strategie úniku - Wells Martha

Strategie úniku - Wells Martha
Detail

Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal. Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (patro.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku - Wells Martha , Strategie úniku (978-80-7585-651-7)

Korporátní strategie - Hanzelková Alena

Korporátní strategie - Hanzelková Alena
Detail

Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. - vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem. Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat: 1. krok - Strategická analýza zaměřená na korporátní strategii. 2. krok - Návrh nové nebo redefinice stávající strategie, 3. krok - Předpoklady pro strategické řízení, 4. krok - Implementace strategie a kontrola jejího plnění. Kniha navazuje na několik předchozích publikací, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy (business strategie), ale i na tzv. funkční oblasti - strategické řízení výroby, marketingu, nákupu, lidských zdrojů, IS/IT a financí. Příručka je vhodná nejen pro studenty MBA, ale také pro manažery a vlastníky podniků. (patro.cz)

Podobné produkty ako Korporátní strategie - Hanzelková Alena , Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)

Investice - Nová strategie - Pavel Kohout

Investice - Nová strategie - Pavel Kohout
Detail

Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Nevyžaduje žádné zvláštní znalosti matematiky, makroekonomie nebo účetnictví. Autor věnuje velkou pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, které ovlivňují výnosnost trhů akcií a pevně úročených cenných papírů.Podstatnou část obsahu tvoří kapitoly věnované algoritmickému investování. V této části knihy je popsáno, jaké přístupy fungují, jaké nefungují a proč. Dozvíte se o limitech umělé inteligence a o výhodách disciplinovaného investičního přístupu. Část kapitoly je věnována i práci se softwarovým produktem Robot Investment Calculator. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Investice - Nová strategie - Pavel Kohout , Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)

Podniková environmentální strategie - Krause Josef

Podniková environmentální strategie - Krause Josef
Detail

Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie - Krause Josef , Investice: nová strategie (978-80-271-2101-4)

Strategie řízení nákupu - Červený Radim

Strategie řízení nákupu - Červený Radim
Detail

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál. Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se, že nákup má významný strategický potenciál a že může být důležitým zdrojem konkurenční výhody. V současnosti se role nákupu postupně rozšiřuje do oblastí, jako je spolupráce s dodavateli na inovacích, nákup veškerých služeb včetně outsourcingu podpůrných funkcí, standardizace procesů v celém dodavatelském řetězci, využití konceptu Total Cost of Ownership, identifikace a řízení rizik spojených s nákupem, stlačování dodavatelského řetězce v čase, prostoru a nákladech s využitím konceptu štíhlých procesů atd. Příručka navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. – vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Přináší návod, jak strategii nákupu formulovat tak, aby se nákup stal jednou z konkurenčních výhod podniků, stejně jako inovace, marketing či rozvoj lidských zdrojů. Obsahuje také příklady a případové studie. Součástí publikace je také slovníček pojmů, seznam aktuální odborné literatury a rejstřík. Kniha je určena především ředitelům společností, liniovým manažerům, vedoucím nákupů, ale i ostatním zájemcům o tuto problematiku. (patro.cz)

Podobné produkty ako Strategie řízení nákupu - Červený Radim , Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)

Strategie úspěšného podniku - Souček Zdeněk

Strategie úspěšného podniku - Souček Zdeněk
Detail

Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě zformulovat a uvést do života strategii, která svou unikátností zajistí podniku konkurenceschopnost, a tím jeho přežití a další rozvoj. Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě. Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního řízení od řízení strategického, které je vrcholným intelektuálním výkonem top managementu. Formulovány jsou principy strategického myšlení. Je popsán proces od rozhodnutí zpracovat strategii až k její implementaci a aktualizaci. Je také ukázáno, jak se přitom prolínají kreativita pracovníků s disciplínou při provádění jednotlivých aktivit. Kniha obsahuje mnoho příkladů úspěšného i neúspěšného strategického řízení podniků, zejména těch, kde se autor na formulaci a implementaci strategií osobně podílel. Přitom se ukazuje klíčová úloha tvůrčích pracovníků, jejich týmů a zejména vedoucích osobností (leaderů) přinášejících nové vize a nápady. (patro.cz)

Podobné produkty ako Strategie úspěšného podniku - Souček Zdeněk , Strategie b2b digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Podniková environmentální strategie - Krause Josef

Podniková environmentální strategie - Krause Josef
Detail

Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie - Krause Josef , Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Detail

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0) , Bizarní hry: strategie lásky (978-80-88363-41-5)

Stezky a strategie I - Ján Bakoš

Stezky a strategie I - Ján Bakoš
Detail

Kniha je souborem esejí, které se zabývají metodologií dějin umění. V roce 2013 byly publikovány pod názvem Discourses & Strategies ve vydavatelství Petera Langa ve Frankfurtu nad Mohanem. Některé ze studií, které jsou zařazeny do českého vydání, jsou značně prepracovány a doplněny. Spojuje je nejen zorný úhel, z něhož autor problematiku nahlíží - perspektiva středoevropského badatele -, ale také poznání, že konkrétní uměleckohistorický výzkum obsahuje často nereflektované teoretické premisy, které mají jak epistemologickou, tak také ideologickou povahu. Autor je přitom přesvědčen, že teoretická sebereflexe je nevyhnutelnou, nikoli však samoúčelnou součástí vědecké disciplíny. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Stezky a strategie I - Ján Bakoš , Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428)

Strategie úniku - Martha Wells - e-kniha

Strategie úniku - Martha Wells - e-kniha
Detail

eBook:,PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku - Martha Wells - e-kniha , Investiční strategie pro třetí tisíciletí (978-80-247-5064-4)

Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha

Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha , Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Stezky a strategie I - Bakoš Ján

Stezky a strategie I - Bakoš Ján
Detail

Kniha je souborem esejí, které se zabývají metodologií dějin umění. V roce 2013 byly publikovány pod názvem Discourses & Strategies ve vydavatelství Petera Langa ve Frankfurtu nad Mohanem. Některé ze studií, které jsou zařazeny do českého vydání, jsou značně prepracovány a doplněny. Spojuje je nejen zorný úhel, z něhož autor problematiku nahlíží - perspektiva středoevropského badatele -, ale také poznání, že konkrétní uměleckohistorický výzkum obsahuje často nereflektované teoretické premisy, které mají jak epistemologickou, tak také ideologickou povahu. Autor je přitom přesvědčen, že teoretická sebereflexe je nevyhnutelnou, nikoli však samoúčelnou součástí vědecké disciplíny. (patro.cz)

Podobné produkty ako Stezky a strategie I - Bakoš Ján , Evoluce touhy (strategie sexuálního chování) (978-80-727-2214-3)

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Detail

Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3) , Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Podniková environmentální strategie - Krause Josef - e-kniha

Podniková environmentální strategie - Krause Josef - e-kniha
Detail

eBook:,Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie - Krause Josef - e-kniha , Korporátní strategie: krok za krokem (978-80-7400-620-3)

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková
Detail

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková , Cesta k rovnováze: ekonomická strategie pro čr (80-7254-694-5)

Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout

Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout
Detail

Osvědčený plně zaktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům a poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politicko-ekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelně vysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout , Is/it strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4)

Rozvod a změny reprodukčních strategií - Fučík Petr

Rozvod a změny reprodukčních strategií - Fučík Petr
Detail

Od počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Modernizace partnerských vztahů mimo jiné přináší také snazší možnost vystoupit z neuspokojivého manželství. Rozšiřující se kultura rozvodovosti je relativně novým fenoménem, jenž nabývá na významu během posledních desetiletí, a je možné, že rozvod ovlivní mechanismy sociální reprodukce. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu? (patro.cz)

Podobné produkty ako Rozvod a změny reprodukčních strategií - Fučík Petr , Praktická plicní chirurgie: indikace a strategie (978-80-7345-489-0)

Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)

Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1) , Strategie řízení nákupu: krok za krokem (978-80-7400-414-8)

Strategie úniku (978-80-758-5651-7)

Strategie úniku (978-80-758-5651-7)
Detail

Elektronická kniha - ze série Z deníků Robokata, autor Martha Wells, 184 stran, česky PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku (978-80-758-5651-7) , Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví (978-80-875-0029-3)

Strategie úniku (978-80-7585-651-7)

Strategie úniku (978-80-7585-651-7)
Detail

Kniha - autor Martha Wells, 184 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal. Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi? (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie úniku (978-80-7585-651-7) , Investiční strategie: 7. aktualizované a přepracované vydání (978-80-247-5064-4)

Podniková strategie (978-80-7400-507-7)

Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
Detail

Kniha - autor Ladislav Tyll, 276 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podniková strategie (978-80-7400-507-7) , Čtenářské strategie: u předškolních dětí a nečtenářů (978-80-262-1858-6)

Milostná strategie (978-80-87166-13-0)

Milostná strategie (978-80-87166-13-0)
Detail

Kniha – autor Simona Monyová, 112 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Simona Monyová, 112 stran, česky, pevná bez přebalu matná Čerstvá absolventka vysoké školy Soňa se snaží vymanit z důsledků ne příliš šťastného dětství, problematického vztahu s matkou a soužití s otcem-alkoholikem. Zároveň si bolestně, ale cílevědomě buduje nové zázemí ve vztahu s Petrem. Dosáhne Soňa Milostnou strategií vytoužené harmonie? (alza.cz)

Podobné produkty ako Milostná strategie (978-80-87166-13-0) , Jak přesvědčivě vyjednávat: psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1)

Stratégie tvorby bezpečnej školy - Jana Hanuliaková - e-kniha

Stratégie tvorby bezpečnej školy - Jana Hanuliaková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikácia reflektuje na aktuálnu problematiku súčasnej pedagogickej praxe, ktorou je agresívne správania detí a mládeže. Primárne sa orientuje na výchovné aspekty prevencie prostredníctvom prosociálnej, osobnostnej a sociálnej výchovy, na výchovu k hodnotám a tradíciám. Súčasťou textu sú konkrétne návrhy ako eliminovať agresivitu u žiakov, kyberšikanovanie a praktické ukážky, metodické postupy realizácie programov pri prevencii sociálno-patologických javov. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Stratégie tvorby bezpečnej školy - Jana Hanuliaková - e-kniha , Nová protinádorová léčiva a léčebné strategie v onkologii (978-80-247-2808-7)

Nová Strategie modrého oceánu - Kim W.Chan, Renée Mauborgne

Nová Strategie modrého oceánu - Kim W.Chan, Renée Mauborgne
Detail

Nová strategie modrého oceánu navazuje na bestseller Strategie modrého oceánu, kterého se celosvětově prodalo několik milionů kusů. Pomůže vám, vašemu týmu i celé vaší firmě najít nové trhy a zajistit si růst. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nová Strategie modrého oceánu - Kim W.Chan, Renée Mauborgne

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
Detail

eBook:,Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha

Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)

Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Krause, 248 stran, česky Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)

Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)

Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)
Detail

Kniha - autor Pavel Kohout, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Autor věnuje pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, podstatnou část tvoří algoritmické investování. (alza.cz)

Podobné produkty ako Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)

Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)

Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Charvát, 204 stran Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (alza.cz)

Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)

Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)

Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)
Detail

Kniha - autor Josef Krause, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)

Jak vládnou světu - 22 strategií globální moci - Banos Pedro

Jak vládnou světu - 22 strategií globální moci - Banos Pedro
Detail

Existuje něco podřízenějšího než globální politika? Kamkoli se obrátíte - Evropa, Rusko, Čína, Korea, Sýrie, Střední východ - žijeme v době globálních geopolitických mocenských her. Jedním ze zasvěcených do tohoto uzavřeného světa, Pedro Banos odhaluje, že jakkoli to může moc uhlazená pomocí PR politické diplomacie, svět geopolitiky je světem války a konfliktu strategickými prostředky, kde země od nepaměti hledají vládu a moc nad svými soupeři od úsvitu času. Banos představuje tuto hru s vysokými sázkami jako sérii 22 univerzálních pravidel, jak jednat a uplatňovat vliv v mezinárodní sféře. Každý princip je kontextualizován v klasické i moderní historii, od Bismarcka po Kissingera, ale také souvisí se současným světem Trumpa, Putina a Si Ťin-pchinga. S tituly jako „Kicking Away the Ladder“, „The Tower of Champagne Glasses“, „The Madman“ a „The Mule and the Saddlebags“ je tato kniha praktický soubor pravidel pro zapojení, který si může užít každý . Banos představuje soubor napsaný filozoficko aforistickou nadčasovostí von Bulowa, Sun Tzua nebo Machiavelliho. Vytvořil naprosto poutavý manuál o tajemstvích toho, jak strategická moc skutečně funguje. Na západ od našich hranic se tento titul dostal na černou listinu, proč asi? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak vládnou světu - 22 strategií globální moci - Banos Pedro

FOREX – Ziskové intradenní a swingové obchodní strategie - Lien Kathy

FOREX – Ziskové intradenní a swingové obchodní strategie - Lien Kathy
Detail

Je nám velkou ctí, že můžeme obohatit český a slovenský forexový trh světově uznávanou knihou číslo 1 pro každého, kdo chce do hloubky pochopit fungování největšího světového finančního trhu. Kniha bude rozhodně přínosem pro všechny středně a více pokročilé tradery, kteří si přejí hluboce proniknout do fungování finančního trhu.Kniha v originále nazvaná Day Trading and Swing Trading the Currency Market se již po několika týdnech od uvedení na trh stala bestsellerem. Odborné recenze o ní hovoří jako o jedné z nejlepších forexových knih na světě a obchodují podle ní i špičkoví tradeři. Knihu profesionálně přeložil aktivní forexový trader a člen týmu FXstreet.cz.Po přečtení knihy uvidíte forexový trh novýma očima a se strategiemi, které vás autorka v knize naučí, se můžete postavit i traderům z velkých fondů a bank. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako FOREX – Ziskové intradenní a swingové obchodní strategie - Lien Kathy

Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout - e-kniha

Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout - e-kniha
Detail

eBook:,Osvědčený a plně aktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům. Poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politickoekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností, ale také například studenti finančních a ekonomických oborů. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelně vysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout - e-kniha

Jak přesvědčivě vyjednávat - Psychologické strategie a metody - Fritzsche Thomas

Jak přesvědčivě vyjednávat - Psychologické strategie a metody - Fritzsche Thomas
Detail

Vyjednávat suverénně a s úspěchem není těžké, pokud znáte ty správné strategie a postupy! Najdete je v knížce zkušeného autora, plné skutečně prověřených rad a srozumitelných příkladů z praxe. Dozvíte se, jak uspět při kooperativním vyjednávání i jak se ubránit za použití triků při strategickém vyjednávání. Zjistíte, na jaké rady vnucované na některých školeních raději zapomenout, či jak jsou důležité osobnosti vyjednávajících. Podrobně se seznámíte také s vyjednáváním pomocí NLP – neurolingvistického programování. Ať už však autor hovoří o kooperativním vyjednávání nebo rozvíjí možnosti strategického vyjednávání s popisem jednotlivých triků, vždy zdůrazňuje jako hlavní cíl dosažení spokojenosti obou partnerů a nalezení řešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak přesvědčivě vyjednávat - Psychologické strategie a metody - Fritzsche Thomas

Kvalita, strategie a efektivita řízení v MŠ - Zuzana Bečvářová

Kvalita, strategie a efektivita řízení v MŠ - Zuzana Bečvářová
Detail

Hlavním cílem knihy, která navazuje na publikaci Současná mateřská škola a její řízení (Portál, 2003) je přispět k lepší orientaci v probíhající transformaci školství a vzdělávacích programů, a to při tak specifické činnosti, jakou je řízení mateřské školy. Proto autorka čtenáře seznamuje se současnými trendy státní vzdělávací politiky v kurikulární oblasti preprimárního vzdělávání a změnami v řízení předškolních institucí. Hlavní část knihy se věnuje praktickým řešením problémů současného školského managementu. Podrobněji jsou popsány základní fáze řízení, tedy plánování, organizování, vedení, motivace, kontrola, hodnocení a evaluace. Závěr je pohledem na kvalitu mateřské školy z hlediska jejího řízení. Kniha je psána pro učitelky mateřských škol a studentky a studenty pedagogiky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kvalita, strategie a efektivita řízení v MŠ - Zuzana Bečvářová

Rozvod a změny reprodukčních strategií - Petr Fučík - e-kniha

Rozvod a změny reprodukčních strategií - Petr Fučík - e-kniha
Detail

eBook:,Od počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu? První část analýzy odpovídá kvantitativnímu popisnému přístupu a prostřednictvím sekundární analýzy směřuje k popisu různých aspektů porozvodové situace: sociální situace domácností rozvedených, rodičovské dráhy žen, které zažily rozvod a navazování nových partnerství. Zároveň zkoumáme efektivitu mezigeneračního přenosu vzdělanostní úrovně v rozvedených rodinách ve srovnání s intaktními. V této fázi obohacujeme naši datovou základnu o kvalitativní hloubkové rozhovory. V souladu s logikou zakotvené teorie přicházíme na konci práce s teoretickým modelem, který se snaží vysvětlit změny v reprodukčních strategiích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozvod a změny reprodukčních strategií - Petr Fučík - e-kniha

Ruská strategie a evropská uprchlická krize - Cerneaová Anca-Maria

Ruská strategie a evropská uprchlická krize - Cerneaová Anca-Maria
Detail

Než jsem se rozhodl tuto studii vydat, dlouho jsem o ní přemýšlel, hlavně o jejím významu pro naši politickou situaci. Nemám pochyb, že informace obsažené v této knize mají reálný základ. Je víc než logické, že Rusko plně využívá dědictví po SSSR, a to i v oblasti infiltrace sovětských tajných služeb do muslimských organizací a islamistických skupin. Proč agenti ruské tajné služby infiltrují muslimské organizace? Za prvé, protože mohou. Evropské tajné služby mají stále více svázané ruce sílící multikulturní mentalitou, takže vedení evropských tajných služeb neriskuje přípravu agentů, kteří by se vydávali za muslimy a působili mezi nimi, protože v případě jejich odhalení by z toho politici zelených a sociálních demokratů udělali "peklo" a vedení tajných služeb by to určitě stálo místo, jak se nepřímo v této souvislosti přesvědčil dnes již bývalý šéf německé kontrarozvědky Hans-Georg Maaßen. Za druhé, Rusové se snaží mít co největší přehled o opozici, tedy o muslimech vyvíjejících aktivity proti Rusku. Aby tento přehled měli, tak musí muslimské komunity infiltrovat. Velkým rizikem je tato infiltrace muslimských komunit agenty ruských tajných služeb, kteří jsou dle potřeby aktivování, aby vyvolávali mezi muslimy a původními Evropany napětí a nepokoje. Ty následně mohou využít další ruští agenti a spojenci k získání většího politického vlivu v Evropě. Pokud se teď některý ze čtenářů začne rozčilovat, že to by přece Rusové neudělali, tak by měl opustit emoce a použít chladnou logiku. Pro Rusy, stejně jako pro Američany, je na prvním místě JEJICH země a JEJICH zájmy a nebudou se přece vzdávat svých zájmu kvůli zájmům nějaké České republiky nebo zájmy Čechů nadřazovat zájmům Rusů. Americký konzervativní komentátor Trevor Loudon publikaci přivítal slovy: "Autoři si dali pečlivě záležet na závažných argumentech pro něco, na co mají někteří z nás již dlouhou dobu podezření: Moskva záměrně zaplavila Evropu muslimskými uprchlíky. Pro Putina jsou muslimští uprchlíci levnou a efektivní zbraní proti Západu, přičemž lze toto spojení snadno popřít. Uprchlická invaze do Evropy není historickou náhodou. Je to způsob vedení dlouhotrvající asymetrické války vymyšlený v Kremlu…" (patro.cz)

Podobné produkty ako Ruská strategie a evropská uprchlická krize - Cerneaová Anca-Maria

Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)

Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Srpová, Ivana Svobodová, Pavel Skopal, Tomáš Orlík, 200 stran Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít banka, pokud budete uvažovat o financování svého podnikatelského plánu formou úvěru, a seznámíte se i s dalšími možnostmi jeho financování. Dozvíte se, jak postupovat při tvorbě firemní strategie, prostřednictvím které dokážete prezentovat svoji připravenost na budoucnost. Kniha je určena podnikatelům, manažerům i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením. (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)

Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2)

Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Hanuliaková, a kol., 220 stran Publikácia reflektuje na aktuálnu problematiku súčasnej pedagogickej praxe, ktorou je agresívne správania detí a mládeže. Primárne sa orientuje na výchovné aspekty prevencie prostredníctvom prosociálnej, osobnostnej a sociálnej výchovy, na výchovu k hodnotám a tradíciám. Súčasťou textu sú konkrétne návrhy ako eliminovať agresivitu u žiakov, kyberšikanovanie a praktické ukážky, metodické postupy realizácie programov pri prevencii sociálno-patologických javov. (alza.cz)

Podobné produkty ako Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2)

Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428)

Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428)
Detail

Elektronická kniha - autor Ernesto Laclau a Chantal Mouffe, 234 stran, česky Publikace knihy Hegemonie a socialistická strategie zpřístupní čtenářům a čtenářkám politické teorie další zásadní práci, která v minulých třiceti letech podstatně formovala toto pole. Obsahuje výklad všech zásadních pojmů, se kterými Laclau a Mouffe později pracují a rozvíjejí je. Objasňují zde aspekty toho, co nazývají sociální logikou a poskytují antiesencialistický výklad sociálna (nikoliv společnosti). Hegemonie a socialistická strategie je situovaná do marxistických a postmarxistických diskusí své doby a rozvíjí spory a pojmy v této oblasti. Současné diskuse o levicových politických strategiích však vycházejí víc z teorií nových sociálních hnutí, globální spravedlnosti, diskusí o deliberativní a participativní demokracii než z úvah o přeměnách sociálnědemokratických stran v Evropě 19. a 20. století. Čtenářská obec pro genealogie pojmu hegemonie v takovémto pojetí je... (alza.cz)

Podobné produkty ako Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428)

Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5)

Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5)
Detail

Kniha - autor Lucie Polenská, 152 stran, česky, pevná s přebalem matná Tato kniha je určena všem, které zajímají obyčejně neobyčejné příběhy ze života. Příběhy vypráví, jakým způsobem vytváříme vztahy a jak s nimi zacházíme. V této knížce chce autorka poukázat na jednu velmi absurdní věc, kterou nazvala strategiemi lásky. Většina z nás používá nějaké strategie na získání toho nejdůležitějšího, co v životě potřebujeme. Obvykle k tomu používáme strategie, které jsou nečisté a zároveň očekáváme, že získáme něco čistého a krásného. Kolika z nás už konečně dojde, že ze špíny drahokam nikdy uplácat nemůžeme? Kolik času ještě potřebujeme, abychom pochopili svoje vlastní strategie? Kolik z nás má zájem poznat, kým jsme a kým chceme být? Pojďme se tedy na chvilku ponořit do hloubky příběhů plných napětí a nečekaných konců. Pojďme zkusit pochopit ten nejzáhadnější fenomén, kterým je Láska. (alza.cz)

Podobné produkty ako Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5)

Evoluce touhy (Strategie sexuálního chování) - David M. Buss - e-kniha

Evoluce touhy (Strategie sexuálního chování) - David M. Buss - e-kniha
Detail

eBook:,Netradiční a přelomová monografie o lidské sexualitě z pozice evoluční psychologie. První publikace evoluční psychologie o sexuálních strategiích vycházející v češtině. Tento nový směr v psychologii se snaží rekonstruovat problémy, které museli řešit naši předkové ve svém primitivním prostředí a z těchto premis odvodit jejich současné chování.Kniha je zvláště cenná tím, že nám pojmenovává a zpřehledňuje naše neuvědomované motivy, potřeby, postoje a následně i tužby a přání. Může nám pomoci, abychom více porozuměli různým partnerským/manželským rozporům, nevěrám, rozchodům, tahanicím o děti...Určeno, psychologům, sociologům studentům psychlogie, biologie a příbuzných oborů především však laické veřejnosti.Překlad Josef HausmannPředmluva Eduard BakalářKoláž na obalu Miroslav Huptych (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Evoluce touhy (Strategie sexuálního chování) - David M. Buss - e-kniha

Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)

Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Fučík, 170 stran, česky Od počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu? První část analýzy odpovídá kvantitativnímu popisnému přístupu a prostřednictvím sekundární analýzy směřuje k popisu různých aspektů porozvodové situace: sociální situace domácností rozvedených, rodičovské dráhy žen, které zažily rozvod a navazování nových partnerství. Zároveň zkoumáme efektivitu mezigeneračního... (alza.cz)

Podobné produkty ako Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 416 stran, česky ??Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)
Dynamická církev (978-80-7465-399-5), Krátká dynamická psychoterapie (978-80-262-1012-2), Dynamická chůze: Cesta zpátky za zdravím (80-7336-373-9), Milostná strategie (978-80-87166-13-0), Podniková strategie (978-80-7400-507-7), Strategie úniku (978-80-758-5651-7), Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1), Strategie úniku (978-80-7585-651-7), Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6), Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6), Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4), Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0), Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3), Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1), Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5), Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428), Investiční strategie pro třetí tisíciletí (978-80-247-5064-4), Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2), Evoluce touhy (Strategie sexuálního chování) (978-80-727-2214-3), Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4), Korporátní strategie: Krok za krokem (978-80-7400-620-3), Cesta k rovnováze: Ekonomická strategie pro ČR (80-7254-694-5), IS/IT strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4), Praktická plicní chirurgie: Indikace a strategie (978-80-7345-489-0), Strategie řízení nákupu: Krok za krokem (978-80-7400-414-8), Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví (978-80-875-0029-3), Investiční strategie: 7. aktualizované a přepracované vydání (978-80-247-5064-4), Čtenářské strategie: U předškolních dětí a nečtenářů (978-80-262-1858-6), Jak přesvědčivě vyjednávat: Psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1), Nová protinádorová léčiva a léčebné strategie v onkologii (978-80-247-2808-7)