Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Wolfová , Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)eBook: Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-knihaKniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)
Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2) , Hegerová hana: hana hegerová - lp (su6322-1)Elektronická kniha - autor Hana ()Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)
Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2) , Hegerová hana: hana hegerová - cd (su6322-2)Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková , Eva karimatkaAudiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet... (alza.cz)
Podobné produkty ako Absolutní základy moderního marketingu , Karimatka evaeBook:,Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha , F30w/t8/grolux retail (0000711)Audiokniha:,"Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet ocenění a v časopisu Adweek Magazine ho zařadili mezi 20 nejvlivnějších učitelů budování firemní kultury. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Absolutní základy moderního marketingu - Dan Miller - audiokniha , F58w/t8/grolux retail (0000714)V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková , Podvazek enjoy evaeBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha , Hama eva (84113)Posláním předkládané knihy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management a marketing sportu - Eva Čáslavová , Porkert eva (7011900)eBook:,V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha , Eva tropí hloupostiElektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8) , Karimatka eva 20mmKniha je moderním průvodcem po světě vědy, která ovlivňuje náš každodenní život. Tato netradičně pojatá učebnice je plná zajímavých příkladů doprovázejících poutavý výklad, pracuje s ukázkami z denního tisku, obsahuje úkoly formou her, křížovek, osmisměrek. Jejím cílem není jen předání základních ekonomických znalostí, chce především naučit studenty a další zájemce o ekonomii myslet samostatně, kriticky - a ekonomicky. (patro.cz)
Podobné produkty ako Moderní ekonomie - Lipovská Hana , Urbanová eva: best of eva urbanová - cd (su3935-2)eBook:,Kniha je moderním průvodcem po světě vědy, která ovlivňuje náš každodenní život. Tato netradičně pojatá učebnice je plná zajímavých příkladů doprovázejících poutavý výklad, pracuje s ukázkami z denního tisku, obsahuje úkoly formou her, křížovek, osmisměrek. Jejím cílem není jen předání základních ekonomických znalostí, chce především naučit studenty a další zájemce o ekonomii myslet samostatně, kriticky – a ekonomicky. V knize se mimo jiné dozvíte: - Kolik stojí peníze? - Jak vznikají krize? - Komu škodí minimální mzda? - Jak se stát guvernérem České národní banky? - Kdy slavíme den daňové svobody? - Proč dostávají studenti zvláštní slevy? - Jak si založit živnost? - Kde létaly rozinkové bombardéry? - Kdo trpí darovacím syndromem? - Proč existuje nezaměstnanost? - Proč berou ženy méně než muži? - Proč se diskriminace nevyplácí? - Jak se žije na ostrově kamenných peněz? - Proč neplatíme eurem? Díky této knize budete myslet jako ekonom! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní ekonomie - Hana Lipovská - e-kniha , Fho 54w/t5/grolux retail (0000730)Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva , F25w/t8/30"/grolux retail (0000710)Sborník studií z třetího ročníku Konference mladých slavistů, jež se uskutečnila v říjnu 2007 na FF UK v Praze obsahuje statě účastníků z devíti zemí: Černá Hora, Česká republika, Chorvatsko, Litva, Maďarsko, Polsko, Rakousko, Rusko, Slovensko, Ukrajina. Formálně je sborník rozdělen na sedm oddílů – Jazyková politika slovanského areálu; Evropa v zrcadle ruské kultury; Slovanské literatury mezi tradicí a nihilismem; České téma ve slovanských literaturách 19. a 20. století; Bilingvismus a diglosie u slovanských obyvatel Evropy; Role dialektů při utváření spisovných slovanských jazyků; Stereotypy v národním vědomí slovanských etnik. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slavistika v moderním světě - Marek Příhoda, Hana Vaňková , Lactacyd retail sensitive 200 ml (8594060894522)Motto této monografie zní „Každý člověk je jedinečný“. Jedinečnost je i ve stylu každého z autorů rozsáhlého kolektivu, který se zde spojil, aby zájemcům přiblížil šíři problematiky psychologie stárnutí a stáří včetně kontextu dalších gerontologických disciplín a otázek. Text je rozdělen do šesti bloků, které pokrývají převážně psychologická, ale také demografická, sociální či biologická hlediska stárnutí, nemoci i zdraví. Zmiňované poznatky reflektují současné poznání a jsou výběrem každého z autorů z velmi pestrého pole teorie a praxe. Monografie si klade za cíl ukázat bohatý obraz psychologie stárnutí a stáří, povzbudit u čtenářů pozitivní náhled na stárnutí a inspirovat k profesnímu zájmu o práci se staršími lidmi. Kniha je určena studentům, ale i psychologům a psychoterapeutům pracujícím se seniorskou populací a také dalším pomáhajícím profesím. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Psychologie stárnutí a stáří - Eva Dragomirecká, Eva Jarolímová, Georgi Hana , F38w/t8/174 aquastar retail (0000648)V čem spočívá tajemství okouzlující dámy a opravdového džentlmena? Eva Filipová, autorka bestselleru V koutě štěstí nehledej aneb společenská pravidla jsou v módě, vás provede světem moderních zásad a pravidel s lehkostí, vtipem a šarmem. Znalost společenských pravidel je klíčem k úspěchu, pomáhá na vzestupné cestě do společnosti a v budoucí kariéře.Naučte se pravidlům moderní etikety, pracujte na svém zevnějšku, chůzi, držení těla, na svém stylu, sebevědomí, způsobu konverzace a postoji, usmívejte se a neztrácejte humor.První dojem ? Kdo je společensky významnější ? Co vyjadřuje vizitka ?Jak být chic a mít styl ? Význam barev ? Když se vdávám a ty se ženíš ? Jdeme do restaurace ? Co je pracovní oběd a dress code ? Je přijímací pohovor jen hra? ? Co získat a ztratit při golfu ? Jak věnovat květiny ? Umění konverzovat ? Parfémy a vůně ? V roli hostitele ? Když jedeme do zahraničí ? Jak telefonovat a nikoho nenaštvatA mnoho rad do kapsy, abychom se vyhnuli společenským trapasům…Pravidla společenského chování nezbytná pro každého, kdo chce dosáhnout úspěchu. Jejich znalost pomáhá na vzestupné cestě do společnosti a v budoucí kariéře. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní etiketa boduje - Eva Filipová , Lactacyd retail soothing 200 ml (8594060894539)Kniha Hledání nové modernosti je zaměřena na desátá léta dvacátého století, zejména na čtyři pozoruhodné roky před první světovou válkou. Její úvodní část analyzuje dobový teoretický diskurz, v němž si moderně cítící výtvarníci a literáti vyjasňovali základní filozofické a estetické rámce své tvorby. Do druhé části knihy jsou zařazeny studie věnované autorům, jejichž tvorba představuje různé podoby poetik významně se uplatňujících v daném období. Jde o secesi, novoklasicismus, expresionismus a kuboexpresionismus, jejichž koncept je představen na rané tvorbě bratří Čapků, Františka Langera, Richarda Weinera aj. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hledání nové modernosti - Štědroňová Eva , Lactacyd retail girl 200 ml (8594060896083)Kniha Hledání nové modernosti je zaměřena na desátá léta dvacátého století, zejména na čtyři pozoruhodné roky před první světovou válkou. Její úvodní část analyzuje dobový teoretický diskurz, v němž si moderně cítící výtvarníci a literáti vyjasňovali základní filozofické a estetické rámce své tvorby. Do druhé části knihy jsou zařazeny studie věnované autorům, jejichž tvorba představuje různé podoby poetik významně se uplatňujících v daném období. Jde o secesi, novoklasicismus, expresionismus a kuboexpresionismus, jejichž koncept je představen na rané tvorbě bratří Čapků, Františka Langera, Richarda Weinera aj. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hledání nové modernosti - Eva Štědroňová , F30w/t8/174 aquastar retail (0000646)Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava , Fellowes hana bílý (8064401)eBook:,Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha , Fellowes hana černý (felfergdocuholdhann)Rozsáhlá publikace podrobně zpracovává problematiku pozemkového vlastnictví z pohledu zákona č. 89/2012 Sb., nového občanského zákoníku, a aktuálních předpisů počínaje výkladem základních pojmů i nových principů, které přinesl občanský zákoník (zásada superficies solo cedit). Podrobně je vyložena problematika nabývání vlastnictví, užívacích vztahů k pozemkům, nájmu, pachtu, věcných břemen, omezení vlastnického práva k pozemkům, nástroje ochrany vlastnického práva, ale i proměny pozemkového vlastnictví v posledních třiceti letech, včetně církevních restitucí. V textu je uvedeno množství aktuální judikatury, z níž výklad jednotlivých institutů vychází. Podobná encyklopedická příručka dosud nebyla u nás vydána. (patro.cz)
Podobné produkty ako Pozemkové vlastnictví - Adamová Hana, Brim Luboš, Coufalík Petr, Dobrovolná Eva,, Vázaná - Adamová Hana , Nocni kosilka hana bilaSvět je na přelomu pohanského a křesťanského věku, kde stále mají své místo kněží, hadači a čarodějnice. Příroda a její zákony jsou hlavním smyslem životů obyčejných lidí, stejně jako strach z neznáma. V dobách drsných kultů, zaklínání a všudypřítomné smrti se pohybuje i dívka, která touží jen žít, a to se svou matkou, na kraji osady, kde se narodila. Příběh je návratem do dávné minulosti, ve které roky plynou s každou další sklizní, víra se mění rychle jako měsíc ve svém cyklu a roční období se pravidelně střídají. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Ti předurčení - Nikol Wolfová , Fellowes hana bílý (felfergdocuholdhanbl)Cílem učebnice je kultivovat komunikační dovednosti žáků. Obsahuje kapitoly: Informujeme, Píšeme dopisy, Popis, Vypravování aj. Nabízí mnoho motivačních prvků a zadání pro samostatnou práci. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 6 II.díl Komunikační a slohová výchova Hana Hrdličková; Eva Beránko - Hrdličková Hana , Fellowes hana černý (felfergstandmonhann)Digitální média nejsou zlo. Ale s dávkováním raději opatrně. Spolu s rozšiřováním digitálních technologií se v posledních třiceti letech proměnil způsob, jakým konzumujeme média, včetně toho nejstaršího: textu. Dnes se čtení přelévá z platformy na platformu, mezi internetovým prohlížečem a e-knihou, odehrává se především na obrazovkách a stimuluje mozek úplně jiným způsobem než soustředěná četba papírových knih nebo novin. Řada odborníků i laiků se obává důsledků, jaké budou nová média mít na naše intelektuální a kognitivní schopnosti. Neuroložka a odbornice na proces čtení Maryanne Wolfová v knize Čtenáři, vrať se shrnuje dosavadní vědecké poznání o vlivu digitálních médií na proces čtení a lidský mozek. Nová média nechápe jako ohrožení, nýbrž jako výzvu: už tu s námi jsou, takže se s nimi musíme naučit zacházet tak, aby nám dobře sloužila. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čtenáři, vrať se - Maryanne Wolfová , Marketing menších a středních firemOksin život sa prevrátil naruby v deň, keď začala chodiť do novej školy v Londýne, kam sa s rodičmi presťahovala z Paríža. Keď bola sama vo svojej izbe, nervózna z novej školy, zbadala, že jej zrazu začal horieť stôl, jej nevybalené škatule vybuchli... Uvedomila si, že to ROBÍ ONA! Vždy snívala o tom, že sa stane nindžou a zrazu má nadprirodzené schopnosti! Bezradná a vystrašená sa nakoniec zdôverí svojej excentrickej babičke Dragomire a tá jej odhalí ich rodinné tajomstvo: Pollockovci pochádzajú z Edefie, neviditeľnej bájnej Zeme, z ktorej museli ujsť. Oksa je ich posledná nádej, jediná šanca na návrat.... Jej život už nikdy nebude ako predtým. Napriek pomoci jej najlepšieho priateľa Gusa, bude pre ňu ťažké nájsť rovnováhu medzi životom obyčajnej školáčky a bláznivými dobrodružstvami, ktoré ju stretnú na ceste k naplneniu jej úžasného osudu. Oksa si získala srdcia státisícov čitateľov a spustila lavínu Pollockmánie, najprv vo Francúzsku a následne aj po celej Európe. Prvé diely série sú už preložené do 23 jazykov. Vo všetkých krajinách sa stali bestsellerom, dokonca sa už pripravuje aj filmové spracovanie. (patro.cz)
Podobné produkty ako Oksa Pollocková Vyvolená - Wolfová Cendrine , Yoga eva roller (sptmsgv015nad)Digitální média nejsou zlo. Ale s dávkováním raději opatrně. Spolu s rozšiřováním digitálních technologií se v posledních třiceti letech proměnil způsob, jakým konzumujeme média, včetně toho nejstaršího: textu. Dnes se čtení přelévá z platformy na platformu, mezi internetovým prohlížečem a e-knihou, odehrává se především na obrazovkách a stimuluje mozek úplně jiným způsobem než soustředěná četba papírových knih nebo novin. Řada odborníků i laiků se obává, jaké důsledky budou nová média mít na naše intelektuální a kognitivní schopnosti. Neuroložka a odbornice na proces čtení Maryanne Wolfová v knize Čtenáři, vrať se shrnuje dosavadní vědecké poznání o vlivu digitálních médií na proces čtení a lidský mozek. Nová média nechápe jako ohrožení, nýbrž jako výzvu: už tu s námi jsou, takže se s nimi musíme naučit zacházet tak, aby nám dobře sloužily. (patro.cz)
Podobné produkty ako Čtenáři, vrať se - Wolfová Maryanne , Eva cerny kozesinovy kabatMagie života i smrti, třeskot mečů a cesta za poznáním vlastního osudu - to vše a ještě více čeká na Dawn a Prescota na jejich výpravě do země Astarlynn. Obdařeni kouzelnou mocí se vydávají vstříc nebezpečí. Jakou silou to vládnou? Času je málo a střetnutí s nepřítelem se blíží. Podaří se jim porazit zrůdného čaroděje a osvobodit všechny zotročené duše? (patro.cz)
Podobné produkty ako Síla tří Návrat - Wolfová Martina , Přehoz na postel evaMagie života i smrti, třeskot mečů a cesta za poznáním vlastního osudu – to vše a ještě více čeká na Dawn a Prescota na jejich výpravě do země Astarlynn. Obdařeni kouzelnou mocí se vydávají vstříc nebezpečí. Jakou silou to vládnou? Času je málo a střetnutí s nepřítelem se blíží. Podaří se jim porazit zrůdného čaroděje a osvobodit všechny zotročené duše? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Síla tří - Návrat - Martina WolfováTato publikace je určena k zopakování a důkladnému procvičení učiva českého jazyka na druhém stupni ZŠ. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Opakujeme si český jazyk II - Eva Hošnová, Hana HrdličkováKniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní zabezpečování a obvyklé podmínky. Těžiště publikace tvoří části zabývající se mezinárodním obchodem hmotným zbožím a aktivitami s ním souvisejícími, zejména celním řízením, financováním mezinárodního obchodu, jeho logistickým zajišťováním, pojištěním apod. Předmětem výkladu jsou i zvláštnosti transakcí v obchodu investičními celky, dodávky v rámci veřejných soutěží i některé netradiční operace včetně kompenzací a offsetů. Pozornost je věnována také využívání informačních a telekomunikačních technologií v mezinárodním podnikání. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej SatoPublikace Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání hledá cesty k tomu, jak pomoci dětem ke schopnosti prosociálního jednání, jak je učit být lidmi v plnohodnotném slova smyslu. Publikace pojednává o rozvoji prosociálnosti předškolních dětí v prostředí mateřské školy a je proložena příklady z praxe, hrami a metodickými řadami. Publikace je určena pedagogům mateřských škol. Využijí ji i rodiče, nebo studenti, kteří se připravují na práci s dětmi předškolního věku. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání - Eva Svobodová, Hana ŠvejdováLidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost. Proto je vysoce aktuální zabývat se vhodným nastavením personálních aktivit, aby si organizace nejenom udržela své zaměstnance, ale také své místo na trhu. V této knize se dozvíte, jak nastavit management lidských zdrojů v organizaci, jak aplikovat age management, společenskou odpovědnost, jak budovat značku zaměstnavatele a v neposlední řadě jak dosahovat konkurenční výhody v organizaci s důrazem na udržitelnost. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategický management lidských zdrojů - moderní trendy v HR - Hana Urbancová, Pavla VrabcováeBook:,Tam, kde chce Faith nalézt klid, najde zlověstné tajemství. A možná odhalí i záhadu svého vlastního původu... Z lásky Saffron, dívky s neobvyklými schopnostmi, a nebešťana Nakira, se narodí malá Faith. Děvčátko se smaragdovýma očima, které vidí lidem do duše. Když se ale jako dospělá přestěhuje do zapadlého amerického městečka, aby si dala život do pořádku a našla klid, netuší, že právě klid je tím posledním, co ji tu čeká. Nevítaný nápadník není asi tak docela tím, čím se zdá. Stejně jako jeho mnohem sympatičtější bratr. Faith musí náhle bojovat o život a všechno zastírá závoj neblahých tajemství... Zvítězí síla lásky, nebo dávné prokletí? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Zázračná esence - Martina Wolfová - e-knihaAutoři ve druhém vydání publikace Soudní exekuce opět propojují teoretický a vědecký rozměr exekučního práva se svými praktickými a dlouholetými zkušenostmi a poznatky z výkonu soudních exekutorů obohacené z jejich pedagogické činnosti. Oproti prvnímu vydání došlo k podstatnému rozšíření obsahu jednotlivých kapitol, které byly současně přizpůsobeny platné právní úpravě exekučního práva. Monografie je určená erudovaným odborníkům a studentům vysokých škol, účastníkům exekučního řízení nebo běžným čtenářům, kteří hledají informace o exekučním řízení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Soudní exekuce - Jitka Wolfová, Martin ŠtikaeBook:,„Česká Barbara Erskinová" vypráví svůj první příběh... Osud, kletbu, staletou nenávist... to všechno může zlomit láska. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Prokletí ohně - Martina Wolfová - e-knihaSnahou autorů této monografie, kteří jsou oba soudními exekutory, bylo vhodně propojit vědecký rozměr zvolené právní oblasti s praktickým rozměrem dlouholetých zkušeností a poznatků z výkonu exekutorské praxe bez toho, aniž by se jednalo o komentářovou literaturu. Monografie je určená nejenom erudovaným odborníkům a studentům vysokých škol, ale také účastníkům exekučního řízení nebo běžným čtenářům, kteří hledají relevantní informace o exekučním řízení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Soudní exekuce - Jitka Wolfová, Martin ŠtikaRozsáhlá publikace podrobně zpracovává problematiku pozemkového vlastnictví z pohledu zákona č. 89/2012 Sb., nového občanského zákoníku, a aktuálních předpisů počínaje výkladem základních pojmů i nových principů, které přinesl občanský zákoník (zásada superficies solo cedit). Podrobně je vyložena problematika nabývání vlastnictví, užívacích vztahů k pozemkům, nájmu, pachtu, věcných břemen, omezení vlastnického práva k pozemkům, nástroje ochrany vlastnického práva, ale i proměny pozemkového vlastnictví v posledních třiceti letech, včetně církevních restitucí. V textu je uvedeno množství aktuální judikatury, z níž výklad jednotlivých institutů vychází. Podobná encyklopedická příručka dosud nebyla u nás vydána. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pozemkové vlastnictví - Luboš Brim, Hana Adamová, Eva Dobrovolná, Petr CoufalíkUčebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý MarekUčebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý MarekeBook:,Digitální média nejsou zlo. Ale s dávkováním raději opatrně. Spolu s rozšiřováním digitálních technologií se v posledních třiceti letech proměnil způsob, jakým konzumujeme média, včetně toho nejstaršího: textu. Dnes se čtení přelévá z platformy na platformu, mezi internetovým prohlížečem a e-knihou, odehrává se především na obrazovkách a stimuluje mozek úplně jiným způsobem než soustředěná četba papírových knih nebo novin. Řada odborníků i laiků se obává důsledků, jaké budou nová média mít na naše intelektuální a kognitivní schopnosti. Neuroložka a odbornice na proces čtení Maryanne Wolfová v knize Čtenáři, vrať se shrnuje dosavadní vědecké poznání o vlivu digitálních médií na proces čtení a lidský mozek. Nová média nechápe jako ohrožení, nýbrž jako výzvu: už tu s námi jsou, takže se s nimi musíme naučit zacházet tak, aby nám dobře sloužila. –––– Maryanne Wolfová nabízí přesvědčivý soupis kognitivních a sociálních výhod, které přináší hluboké čtení. Má pravdu, že digitální média automaticky neničí schopnost hluboce číst, a dokonce ji mohou vylepšit. Nemýlí se však ani v tom, že toho můžeme spoustu ztratit, když si nebudeme dávat pozor na to, jak zacházíme s technologiemi a co dělají ony s námi.– The Washington Post Digitální věk efektivně mění naše mozky, tvrdí Maryanne Wolfová. Je tu však naděje: dlouhodobé a soustředěné čtení je zásadní pro obnovu pozornosti a udržování kritického myšlení a mnoha dalších dovedností, které jsou dnes v ohrožení. Její kniha naštěstí pozornost upoutá sama.– The Wall Street Journal (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čtenáři, vrať se - Maryanne Wolfová - e-knihaObrovské záplavy v Londýne, výbuchy sopiek po celom svete a ničivé zemetrasenia donútili Utečencov bezodkladne konať. Po dramatickom úteku v nočnej búrke a výprave na ostrov Felonov sa napokon ocitli pred Bránou do Edefie. V tej chvíli však ešte nikto z nich netušil, aké hrozné obete ich to bude stáť. Blíži sa chvíľa, keď OKSA vstúpi do bájnej Edefie, tajomnej zeme svojich predkov, kde má prevziať úlohu Mladej Vznešenej a pokúsiť sa o záchranu oboch Svetov. Oksa je však zúfalá a úloha sa jej zdá nesplniteľná. (patro.cz)
Podobné produkty ako Oksa Pollocková Srdce dvoch svetov - Wolfová CendrineObrovské záplavy v Londýne, výbuchy sopiek po celom svete a ničivé zemetrasenia donútili Utečencov bezodkladne konať. Po dramatickom úteku v nočnej búrke a výprave na ostrov Felonov sa napokon ocitli pred Bránou do Edefie. V tej chvíli však ešte nikto z nich netušil, aké hrozné obete ich to bude stáť.Blíži sa chvíľa, keď OKSA vstúpi do bájnej Edefie, tajomnej zeme svojich predkov, kde má prevziať úlohu Mladej Vznešenej a pokúsiť sa o záchranu oboch Svetov. Oksa je však zúfalá a úloha sa jej zdá nesplniteľná. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Oksa Pollocková Srdce dvoch svetov - Cendrine Wolfová"Už nejsi moje manželka." "To máme od Boha přijímat jenom dobro, kdežto věci zlé přijímat nebudeme?" Jób 2, 10 Dobrý Bože! Stalo se něco, o čem bych nikdy nevěřila, že se může stát. Člověk, se kterým jsme si před lety slíbili lásku, úctu a věrnost, prostě jednoho dne přišel, oznámil mi, že už nejsem jeho manželka a sundal si prstýnek. Má jinou. Naprosto nechápu, co se děje. Připadám si jak ve filmu. Co bude dál? Ježíši, důvěřuji Ti. Maria, Matko, postarej se o nás. Bože, buď milosrdný k nám i k celému světu! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kápézetka ženy, kterou opouští manžel - Maria WolfováUčebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý MarekUčebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek MoudrýUčebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek MoudrýeBook:,Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní zabezpečování a obvyklé podmínky. Těžiště publikace tvoří části zabývající se mezinárodním obchodem hmotným zbožím a aktivitami s ním souvisejícími, zejména celním řízením, financováním mezinárodního obchodu, jeho logistickým zajišťováním, pojištěním apod. Předmětem výkladu jsou i zvláštnosti transakcí v obchodu investičními celky, dodávky v rámci veřejných soutěží i některé netradiční operace včetně kompenzací a offsetů. Pozornost je věnována také využívání informačních a telekomunikačních technologií v mezinárodním podnikání. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato - e-kniha