Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Tahal Radek , Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Radek Tahal , Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)eBook:,Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)eBook: Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy, jak tyto projekty realizovat. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha , Ahome plecháček se jménem radek (23217)Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Je ukázáno, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Jsou také přiblíženy základní principy pro vytvoření dotazníku, jsou uvedeny typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking. Na závěr jsou stručně zmíněny také národní výzkumné projekty „Maloobchodní audit“, „Panel domácností“ a měření sledovanosti médií, s cílem vysvětlit jejich praktické uplatnění a využití výsledků v marketingové praxi. Poslední kapitola se zabývá etikou v marketingovém výzkumu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Tahal Radek , Banga radek: věci jinak - cd (su6735-2)Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6) , Louskacek kucera holub zbynek richtr radek rauksulElektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8) , Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8) , Výzkum médií (978-80-247-3568-9)Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6) , Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. (alza.cz)
Podobné produkty ako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6) , Environmentální výzkum a hrozby 21. století (9788024649832)Kniha - autor Radek Tahal, 112 stran, česky Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (978-80-7400-585-5) , Metr svinovací radek ce, 3 m, bílý, festa (113526)eBook:,Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí". (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha , Radek štěpánek: český lev (978-80-759-7050-3)Tahej a objevuj – Statek Toto je skvělá interaktivní pomůcka pro je určena pro zvídavé děti, kteří se buď chtějí naučit svá první anglická slůvka, nebo pro ty kteří si chtějí naučit pojmenovat zvířátka a věci na statku. Učení s obrázkovou encyklopedii nebude žádná nuda, ocitnete se na farmě, kde žije spousta zvířat, zažijete s nimi různá dobrodružství. Zatáhnete-li za část knihy, objeví se rázem anglická slovíčka, která si můžete procvičovat. Hrajte si a učte se! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tahej a objevuj - Na statku , Terénní výzkum v sociální a kulturní antropologii (9788024625737)Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Pojmenují zvířátka na statku, v pralese, v moři či v lese a na louce. (patro.cz)
Podobné produkty ako Tahej a Hraj si se ZVÍŘÁTKY , Lékařský výzkum a etika (80-247-0924-4)Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Pojmenují zvířátka na statku, v pralese, v moři či v lese a na louce. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tahej a hraj si se zvířátky , Výzkum v ošetřovatelství (978-80-247-2713-4)Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Spolu se zvířátky se budou učit poznávat různé barvy a zároveň je mohou určovat. Kniha před nimi otvírá pestrý svět barev! (patro.cz)
Podobné produkty ako Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY BARVY , Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Budou počítat zvířata či předměty nebo osoby, které znají. Počítání tak bude hračka. (patro.cz)
Podobné produkty ako Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY ČÍSLA , Vyšetření a výzkum mozku (978-80-247-5539-7)Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Naučí se, co je malé, co naopak velké, co čisté, co špinavé, co nové, co staré. Kniha jim poslouží i jako základ pro myšlenkové I logické operace. (patro.cz)
Podobné produkty ako Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY PROTIKLADY , Radek banga: (ne)pošli to dál (978-80-759-7865-3)Kniha - autor Miroslav Chráska, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti. (alza.cz)
Podobné produkty ako Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3) , Rozvadov 1621: výzkum bojiště třicetileté války (978-80-88030-33-1)eBook:,Milé děti, slyšíte někdy od dospělých přísloví nebo přirovnání ke zvířátkům a nevíte tak úplně, co to vlastně znamená? V této knize vám to některá zvířátka prozradí. Dozvíte se tak například, kde dávají lišky dobrou noc, proč psi, kteří štěkají, nekoušou, nebo proč se vlk nesmí tahat za ocas.Vydejte se s námi do světa, kdy zvířátka z přísloví ožívají a konečně nám vysvětlí, proč se v nich vlastně ocitla. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Netahej vlka za ocas - Oldřiška Ciprová - e-kniha , Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum (978-80-7476-200-0)Placatka - nerezová, objem 266 ml, panáky součástí, v dárkovém balení Sada Schwarzwolf Tahat vám umožní vychutnat si svůj oblíbený likér či jakýkoli nápoj kdekoli na cestách. Obsahuje nálevku, 4 kalíšky o objemu 30 ml a likérku, která je vyrobená z vysoce kvalitní nerezové oceli a doplněná o hladký černý povrch. Disponuje objemem 266 ml a opatřená je šroubovacím uzávěrem, který zajistí její spolehlivé uzavření. Sada Schwarzwolf Tahat je ideální pro domácí použití i na cesty. Klíčové vlastnosti sady likérky, kalíšků a nálevky Schwarzwolf TahatSada obsahující likérku, nálevku a 4 kalíškyLikérka je vyrobená z vysoce kvalitní nerezové oceliDoplněná o hladký černý povrchLikérka Schwarzwolf disponuje objemem 266 mlŠroubovací uzávěr zajistí její spolehlivé uzavřeníNálevka usnadní nalévání nápoje do likérkyBarevné provedení: stříbrno-černé Objem likérky:266 ml Objem kalíšků:30 ml (alza.cz)
Podobné produkty ako Schwarzwolf Tahat sada likérky, kalíšků a nálevky (F5001200AJ3) , Sestavte dobrý marketingový plán: jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav , Marketingový plán na jednu stránku: nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Frey Petr , Baborák radek: mozart: koncertantní symfonie, hudba pro lesní roh (2x cd) - cd (su4251-2)Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingové myšlení - Peter Matisko , Baborák radek, pražský komorní orchestr: pokorný, rössler- rosetti, stich-punto: koncerty pro lesní (su4017-2)Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Spolu se zvířátky se budou učit poznávat různé barvy a zároveň je mohou určovat. Kniha před nimi otvírá pestrý svět barev! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tahej a hraj si se zvířátky - Barvy - Jordi Busquets , Wolfgang amadeus mozart/radek baborák: hornové koncerty a kvintet/horn concertos & quintet - cd (su4207-2)Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Budou počítat zvířata či předměty nebo osoby, které znají. Počítání tak bude hračka. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tahej a Hraj si se zvířátky- Čísla - Jordi Busquets , Mladá slavistika iv: výzkum slovanského areálu: generační proměny (978-80-210-9402-4)Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Naučí se, co je malé, co naopak velké, co čisté, co špinavé, co nové, co staré. Kniha jim poslouží i jako základ pro myšlenkové I logické operace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tahej a Hraj si se zvířátky- Protiklady - Jordi Busquets , Humanistická psychologie 1.díl: příručka pro výzkum a praxi (978-80-7254-643-5)Elektronická kniha - autor Oldřiška Ciprová, Lenka Němcová, 80 stran Milé děti, slyšíte někdy od dospělých přísloví nebo přirovnání ke zvířátkům a nevíte tak úplně, co to vlastně znamená? V této knize vám to některá zvířátka prozradí. Dozvíte se tak například, kde dávají lišky dobrou noc, proč psi, kteří štěkají, nekoušou, nebo proč se vlk nesmí tahat za ocas. Vydejte se s námi do světa, kdy zvířátka z přísloví ožívají a konečně nám vysvětlí, proč se v nich vlastně ocitla. (alza.cz)
Podobné produkty ako Netahej vlka za ocas (978-80-264-1307-3) , Setkávání s antarktidou: historie kontinentu – dobývání a výzkum – česká stopa (978-80-7485-256-5)Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby jak z hlediska jednotlivců, tak například zaměstnavatelů. Kniha bude jistě neocenitelným zdrojem informací pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažerů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Andragogický výzkum - Jan Průcha , Náklady na výzkum a vývoj jako položka odčitatelná od základu daně (978-80-7400-831-3)Metody kvalitativního výzkumu si získávají ve vědách o člověku a společnosti stále větší význam, ať jsou považovány za doplněk tradičních kvantitativních postupů, nebo jejich protipól. Jsou velmi užitečné v případech, kdy jde o zkoumání života lidí, historie i chodu organizací, společenských procesů apod. Příručka, jejíž přepracované a aktualizované vydání přinášíme, se již stala standardní učebnicí těchto metod u nás. Ukazuje, z jakých zdrojů metody kvalitativního výzkumu vycházejí, a představuje hlavní výzkumné plány užívané v této oblasti. Popisuje kvalitativní metody sběru dat, jejich kódování, vyhodnocování a interpretaci. Pozornost věnuje i počítačovým nástrojům sloužícím kvalitativnímu výzkumu, psaní zprávy o výzkumu a hodnocení jeho kvality. Doc. RNDr. Jan Hendl je přední odborník v oblasti metodologie vědy a zpracování dat. Zabývá se kvantitativními i kvalitativními metodami v oblasti sociálních a biomedicínských věd, metaanalýzou, kinatropologií. Přednáší na Fakultě tělesné výchovy a sportu UK v Praze, je autorem četných odborných sdělení a knih. V nakladatelství Portál vyšly publikace Přehled statistických metod zpracování dat, Kvalitativní výzkum, Metody výzkumu a evaluace a Statistika v aplikacích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kvalitativní výzkum - Jan HendlJiž druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. (patro.cz)
Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Přikrylová JanaJde o mnohem víc než jen o hodinu občanské výchovy! Nová učebnice sestavená podle metody otevřené didaktiky. Otevírá žákům cestu k samostatnému myšlení skrze různorodá témata tak, aby se skutečně zamysleli, porozuměli a nazírali na věci z různých úhlů. Vede žáky, aby se naučili třídit informace, vyhledávat kvalitní a ověřené zdroje. Učí pracovat s vlastním názorem a s názorem ostatních. Učebnice zaujme nejen svým obsahem, ale i spoustou zajímavých obrázků a fotek. Každá stránka je jiná, žije svůj vlastní příběh. Cílem je, aby učebnice žáky bavila. Látka je propojena s praxí s důrazem na aktivitu žáků. Žádné biflování, ale pokládání otázek a samostatné přemýšlení o probíraných tématech. Metoda otevřené didaktiky přináší radost a minimalizuje stres Pokládá důležité a zajímavé otázky Donutí žáky se zamyslet nad problémy Cílem je problému porozumět, nikoliv se o něm nabiflovat Zábavný přístup a pestré projekty vedou žáky k aktivitě (i mimo třídu) Probíraná látka je široce propojená s praxí Vychovává k občanství, k respektování hodnot a k zodpovědnosti Učebnice seznamuje s tématy, které nastartují chuť pomáhat lidem v nouzi. Rozvíjí právní i občanské povědomí žáků. Učí žáky, jak být dobrým týmovým hráčem a empatickým posluchačem, který respektuje názory ostatních a zároveň nemá strach říci nahlas svůj názor svůj. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Občanka 7 - Marketingový specialista - učebniceRodokmen zaznamenává historii lásky rodičů v průběhu po sobě jdoucích generací. Naše současná existence by nebyla možná, kdyby třeba jen jedna z generací chyběla. To je samozřejmé. Ale jak často na své předky myslíte? Vzpomenete si na ně někdy s pocitem vděčnosti? Ze života se můžete těšit jen díky tomu, že vaši předci vytvořili dostatečný základ. Skutečnost, že jste dnes naživu, svědčí o tom, že mnozí z vašich předků žili upřímným životem jako věrní manželé a manželky. Výzkumu genealogie a historii se autor věnuje dlouhou dobu. Výsledky jeho výzkumu a předložená fakta mohou být užitečná i pro naše rodiny. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Výzkum rodové linie - Jonanime MasacacuKniha se zabývá jak kvantitativním, tak kvalitativním přístupem k empirickému výzkumu v sociálních vědách a zaměřuje se na tři ústřední témata: Co je výzkumný projekt, kdo ho čte a proč? Jak máme postupovat při zpracování návrhu projektu? Jak může vypadat zpracovaný návrh projektu? Jedná se o nezbytnou knihu pro jakéhokoli studenta nebo výzkumníka, který se chystá začít vlastní výzkum. Úspěšný výzkum vyžaduje efektivní a důkladnou přípravu. V tomto rozšířeném a aktualizovaném vydání Úspěšného návrhu výzkumu autor předkládá návod k řešení jednotlivých aspektů přípravy návrhu výzkumu a prezentování dobře zpracovaného plánu pro provedení výzkumu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Úspěšný návrh výzkumu - Punch KeithAktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti. (patro.cz)
Podobné produkty ako Metody pedagogického výzkumu - Chráska MiroslavRodokmen zaznamenává historii lásky rodičů v průběhu po sobě jdoucích generací. Naše současná existence by nebyla možná, kdyby třeba jen jedna z generací chyběla. To je samozřejmé. Ale jak často na své předky myslíte? Vzpomenete si na ně někdy s pocitem vděčnosti? Ze života se můžete těšit jen díky tomu, že vaši předci vytvořili dostatečný základ. Skutečnost, že jste dnes naživu, svědčí o tom, že mnozí z vašich předků žili upřímným životem jako věrní manželé a manželky. (patro.cz)
Podobné produkty ako Výzkum rodové linie - Jonanime MasakacuAktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům.Publikace rozvíjí zejména následující témata:• otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření• statistické metody používané při testování hypotéz• nejčastěji používané metody sběru datZaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Metody pedagogického výzkumu - Miroslav ChráskaTato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu. Příručku lze užít mnoha způsoby: k přípravě jednotlivých marketingových plánů; jako průvodce pro individuální studium; jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování. Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy. (patro.cz)
Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood JohneBook:,Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-knihaTato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Obsah: Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů. Situační analýza - marketingový audit. Marketingové cíle, strategie a akční plány. Plán distribuce, reklamy a propagace. Náklady a rozpočty. Prezentace plánu a jeho revize. Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - John WestwoodDěláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav KarlíčekElektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)eBook:,Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Text představuje především linii vycházející ze sociologické tradice. Publikace čtenářům: * pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a s jejich správným užíváním; * usnadňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy, mezi teorií a konkrétními výzkumnými technikami; * poskytuje znalost základních výzkumných postupů, metod a technik na poli mediálních, komunikačních a kulturálních studií, a to jak ve vztahu k mediálním obsahům, tak k jejich příjemcům; * zvyšuje schopnost porozumět závěrečným zprávám z výzkumných šetření jak v odborných časopisech, tak z obecně dostupných zdrojů a umět posoudit kvalitu prezentovaných dat a vyvozených závěrů; * rozvíjí dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci výzkumu mediální komunikace; * zvyšuje schopnost vhodně a jasně prezentovat výzkumná zjištění akademické obci i široké veřejnosti; * upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat při realizaci vlastního šetření a publikování jeho výsledků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Výzkum médií - Renáta Sedláková - e-knihaeBook:,Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou nejvyhledávanější a v českém prostředí nejdostupnější. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Andragogický výzkum - Jan Průcha - e-knihaKniha se zabývá jak kvantitativním, tak kvalitativním přístupem k empirickému výzkumu v sociálních vědách a zaměřuje se na tři ústřední témata: Co je výzkumný projekt, kdo ho čte a proč? Jak máme postupovat při zpracování návrhu projektu? Jak může vypadat zpracovaný návrh projektu? Jedná se o nezbytnou knihu pro jakéhokoli studenta nebo výzkumníka, který se chystá začít vlastní výzkum. Úspěšný výzkum vyžaduje efektivní a důkladnou přípravu. V tomto rozšířeném a aktualizovaném vydání Úspěšného návrhu výzkumu autor předkládá návod k řešení jednotlivých aspektů přípravy návrhu výzkumu a prezentování dobře zpracovaného plánu pro provedení výzkumu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Úspěšný návrh výzkumu - Punch, Keith F.Jednotlivé kapitoly knihy se zabývají samostatnými oblastmi aplikací kvantitativních přístupů k rozhodování, značná pozornost je věnována optimalizačním metodám a modelům, kniha se zaměřuje na lineární optimalizační modely s možnými aplikacemi při rozhodování o výrobním programu, při plánování reklamy, řešení alokačních úloh, optimalizaci distribučních procesů apod. Další kapitoly jsou věnovány aplikacím teorie grafů, řízení projektů, modelům řízení zásob, analýze obslužných procesů a optimalizaci obslužných systémů a modelům obnovy. Pozornost je věnována i rozhodovacím úlohám při více kritériích, cílovému programování, modelům pro hodnocení efektivnosti posuzovaných jednotek a simulačním přístupům pro řešení rozhodovacích úloh. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Operační výzkum, 3. vydání - Jablonský JosefElektronická kniha - autor Hynek Jeřábek, 396 stran, česky Dějiny sociologie je možno sledovat jako vývoj sociologických teorií anebo jako vývoj výzkumných projektů. Počátky sociologie zpravidla nebývají spojovány s empirickými výzkumy. Trvalo půl století, než se sociologům výzkumníkům podařilo prosadit, že vědecká komunita uznala empirický sociologický výzkum jako legitimní a velice potřebnou součást akademické sociologie. Kniha se zabývá půlstoletím vývoje výzkumného snažení desítek a stovek sociologů – jejich dnes slavnými sociálními výzkumy, a to od jeho počátků na konci devatenáctého století až po definitivní uznání výzkumu jako legitimní součásti sociologie koncem čtyřicátých let dvacátého století. Soustřeďuje pozornost na ty výzkumy, na nichž bylo možno transparentně ukázat postupný vývoj a pokroky výzkumné metodologie. Při výběru projektů bylo důležité, nakolik jejich autoři nechali nahlédnout do své výzkumné dílny. Cílem bylo představit empirický... (alza.cz)
Podobné produkty ako Slavné sociologické výzkumy (1899–1949) (9788024650647)Elektronická kniha - autor , 312 stran Publikace ukazuje, že environmentální problémy mají nejen stránku čistě přírodovědnou, ale obsahují zpravidla i pohled technický, ekonomický a společenskovědní, přinášející otázky sociálně-právní, edukativní, etické apod. Propojování těchto pohledů představuje největší výzvu a zároveň největší příležitost environmentálního výzkumu. Jednotlivé kapitoly přinášejí shrnutí hlavních směrů environmentálního výzkumu, který se provádí na Univerzitě Karlově, a zároveň naznačují zaměření environmentálního výzkumu v celé České republice. (alza.cz)
Podobné produkty ako Příležitosti a výzvy environmentálního výzkumu (9788024627526)Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan