Marketingový výzkum - radek tahal - e-kniha

Produkt Marketingový výzkum - radek tahal - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketingový výzkum - radek tahal - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
Detail

eBook:,Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha , Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum - Tahal Radek

Marketingový výzkum - Tahal Radek
Detail

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Tahal Radek , Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Detail

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Tahal Radek

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Tahal Radek
Detail

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Je ukázáno, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Jsou také přiblíženy základní principy pro vytvoření dotazníku, jsou uvedeny typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking. Na závěr jsou stručně zmíněny také národní výzkumné projekty „Maloobchodní audit“, „Panel domácností“ a měření sledovanosti médií, s cílem vysvětlit jejich praktické uplatnění a využití výsledků v marketingové praxi. Poslední kapitola se zabývá etikou v marketingovém výzkumu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Tahal Radek , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha
Detail

eBook:,Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí". (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8) , Korist paul finch e kniha

Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6) , Madarsko richard prazak e kniha

Netahej vlka za ocas - Oldřiška Ciprová - e-kniha

Netahej vlka za ocas - Oldřiška Ciprová - e-kniha
Detail

eBook:,Milé děti, slyšíte někdy od dospělých přísloví nebo přirovnání ke zvířátkům a nevíte tak úplně, co to vlastně znamená? V této knize vám to některá zvířátka prozradí. Dozvíte se tak například, kde dávají lišky dobrou noc, proč psi, kteří štěkají, nekoušou, nebo proč se vlk nesmí tahat za ocas.Vydejte se s námi do světa, kdy zvířátka z přísloví ožívají a konečně nám vysvětlí, proč se v nich vlastně ocitla. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Netahej vlka za ocas - Oldřiška Ciprová - e-kniha , Buzicci jan folny e kniha

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha , Hadka petra nachtmanova e kniha

Andragogický výzkum - Jan Průcha - e-kniha

Andragogický výzkum - Jan Průcha - e-kniha
Detail

eBook:,Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou nejvyhledávanější a v českém prostředí nejdostupnější. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Andragogický výzkum - Jan Průcha - e-kniha , Slib lisa kleypas e kniha

Výzkum médií - Renáta Sedláková - e-kniha

Výzkum médií - Renáta Sedláková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Text představuje především linii vycházející ze sociologické tradice. Publikace čtenářům: * pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a s jejich správným užíváním; * usnadňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy, mezi teorií a konkrétními výzkumnými technikami; * poskytuje znalost základních výzkumných postupů, metod a technik na poli mediálních, komunikačních a kulturálních studií, a to jak ve vztahu k mediálním obsahům, tak k jejich příjemcům; * zvyšuje schopnost porozumět závěrečným zprávám z výzkumných šetření jak v odborných časopisech, tak z obecně dostupných zdrojů a umět posoudit kvalitu prezentovaných dat a vyvozených závěrů; * rozvíjí dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci výzkumu mediální komunikace; * zvyšuje schopnost vhodně a jasně prezentovat výzkumná zjištění akademické obci i široké veřejnosti; * upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat při realizaci vlastního šetření a publikování jeho výsledků. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výzkum médií - Renáta Sedláková - e-kniha , Kra pavel obluk e kniha

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8) , Site petra dvorakova e kniha

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6) , Mstitel jan erik fjell e kniha

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e kniha

Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha

Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha , Stin minulosti kristin colli e kniha

Metody pedagogického výzkumu - Miroslav Chráska - e-kniha

Metody pedagogického výzkumu - Miroslav Chráska - e-kniha
Detail

eBook:,Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Metody pedagogického výzkumu - Miroslav Chráska - e-kniha , Sbirka kosti kathy reichs e kniha

Výzkum v ošetřovatelství - Jana Kutnohorská - e-kniha

Výzkum v ošetřovatelství - Jana Kutnohorská - e-kniha
Detail

eBook:,Učebnice k předmětu výzkum v ošetřovatelství je určena studentům oboru ošetřovatelství, nelékařských zdravotnických a sociálně-zdravotnických oborů, a to jak v České republice, tak na Slovensku. Po jejím prostudování budou informováni o teoretických poznatcích i praktickém využití výzkumu, např. při ověřování a kritickém hodnocení zavedených postupů i nových metod práce nebo při zkoušení moderních pomůcek. Metody výzkumu využijí při tvorbě absolventských, bakalářských a diplomových prací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výzkum v ošetřovatelství - Jana Kutnohorská - e-kniha , Pan selfridge lindy woodhead e kniha

Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace - Ludvík Čichovský - e-kniha

Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace - Ludvík Čichovský - e-kniha
Detail

eBook:,Tato kniha je druhou odbornou publikací nové edice J@K. Je určena podnikatele, marketérty, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří si uvědomují, že snižování nákladů na komunikaci je možné posílit konkurenceschopnost a postavení na trhu. Najdete v ní inspiraci a odpovědi J@K efektivně řešit marketingovou komunikaci, a zejména J@K tuto komunikaci realizovat s nižšími náklady. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace - Ludvík Čichovský - e-kniha , Temne leto dan simmons e kniha

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha
Detail

eBook:,Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha , Vreteno osudu otomar dvorak e kniha

Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha

Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha , Ota pavel aleksander kaczorowski e kniha

Lékařský výzkum a etika - Marta Munzarová - e-kniha

Lékařský výzkum a etika - Marta Munzarová - e-kniha
Detail

eBook:,V době, kdy se problematika výzkumu ocitá v centru medicínského dění a mění se tradiční vztah lékaře a jeho nemocného ve vztah výzkumníka a subjekt výzkumu, je nanejvýš urgentní věnovat pozornost možným etickým úskalím výzkumu. Cílem autorky je srozumitelnou formou přiblížit problematiku etiky lékařského výzkumu nejen lékařům a studentům zdravotnických oborů, ale i laikům, kteří se stávají subjekty výzkumu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lékařský výzkum a etika - Marta Munzarová - e-kniha , Zamrzla produktivita milos toman e kniha

Kapitoly metodologie sociálních výzkumů - Jiří Reichel - e-kniha

Kapitoly metodologie sociálních výzkumů - Jiří Reichel - e-kniha
Detail

eBook:,Zajímáte se o otázky přípravy, realizace a vyhodnocování sociálních výzkumů? PhDr. Jiří Reichel, Ph.D., vás seznámí se specifiky sociálních výzkumů a s rozdíly mezi výzkumem kvalitativním a kvantitativním. Sledujte spolu s ním cestu od zadání tématu k cílům výzkumného úkolu, ke zkoumaným znakům a hypotézám. V publikaci, kterou právě držíte v ruce, vám představí užívané podoby sběru výzkumných dat (dotazník, pozorování, rozhovor, experiment atd.) a také několik speciálních postupů získávání informací (brainstorming, brainwriting, Delfská metoda). Knihu jistě uvítají studenti různých společenskovědních i humanitních oborů, nebo zadavatelé a uživatelé výsledků sociálních výzkumů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kapitoly metodologie sociálních výzkumů - Jiří Reichel - e-kniha , Smrtici hry steve robinson e kniha

Velká kniha automobilů - Radek Chajda - e-kniha

Velká kniha automobilů - Radek Chajda - e-kniha
Detail

eBook:,Pro malé i velké nadšence automobilového světa! Dozvíte se vše od počátků automobilismu až po nejnovější novinky techniky. Který vůz je nejrychlejší? A který nejmenší? A proč jezdíme na benzín a naftu? Jsou elektromobily řešením pro budoucnost? Nejen na tyto otázky odpovídá publikace popularizátora vědy Radka Chajdy. Čeká vás řada šílených vynálezů k pobavení, ale i kvízové otázky a úkoly, které prohloubí vaše znalosti. Sedni za volant a projeď se světem na čtyřech kolech! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Velká kniha automobilů - Radek Chajda - e-kniha , Devet dni zuzana strachotova e kniha

Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha

Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha
Detail

eBook:,Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha , Vecere pane dan drapal e kniha

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha
Detail

eBook:,Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha , Sexualni dohody amara charlesova e kniha

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha , Propleteny zivot sheldrake merlin e kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Pozor partyzani lubos klech e kniha

Nelítostně - Hromuško Radek - e-kniha

Nelítostně - Hromuško Radek - e-kniha
Detail

eBook:,Dramatický příběh o chladnokrevném plánování vraždy, jež před více než deseti lety otřásla českou společností. Tehdy trojice středoškoláků z Bíliny surově a zcela bezdůvodně zavraždila nevinnou spolužačku Kamilu.Autor na základě deníku oběti, zápisků jednoho z pachatelů a policejního protokolu odhaluje pozadí celé vraždy i vztah jednotlivých spolužáků, kteří si s myšlenkou na vraždu zpočátku jen pohrával, navzájem se provokovali, až nakonec nedokázali přestat. Autor součsně v knize ukazuje, že Kamila byla skutečně jen náhodnou obětí a že rozhodně neměla být poslední. Soud v roce 2005 sice brutalitu oněch tří vrahů potrestal celkem 58 lety vězení, ale konkrétní motivy pachatelů (ani jejich skutečný počet) dosud přesně nikdo neobjasnil. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nelítostně - Hromuško Radek - e-kniha , Pleteni kosiku monika kralikova e kniha

Hlavolamikon - Radek Pelánek - e-kniha

Hlavolamikon - Radek Pelánek - e-kniha
Detail

eBook:,Řešíte rádi hlavolamy, hádanky či logické úlohy? Luštíte na dovolené? Jezdíte s dětmi na tábory? Chcete vyplnit dětem jejich volný čas zábavnými aktivitami? Potřebujete žákům oživit hodiny matematiky? Tak přesně pro vás je tato kniha určena. Její název, který je kombinací slov hlavolam a lexikon, odráží její základní charakter – jde o velmi rozsáhlou a pestrou sbírku hlavolamů obsahující stovky zadání mnoha různých typů.Velká přednost publikace tkví ve způsobu značení obtížnosti úloh hvězdičkami od 1 do 5. Knihu lze používat nejen například v rámci zážitkových akcí nebo rodinných výletů, ale také ve výuce. Samozřejmostí je seznam řešení úloh na konci knihy.Autor v knize nabízí mimo jiné tyto typy úloh:- Bludiště- Přesuny a postupy- Logické úlohy s čísly- Geometrické hlavolamy- Šifry- Jazykové a vědomostní úlohyO autorovi:Radek Pelánek učí na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity Brno, je autorem šesti knih a řady odborných článků. Kniha vychází z více jak desetileté zkušenosti autora s využitím hlavolamů v mnoha oblastech: na zážitkových akcích pro dospělé i pro děti, při šifrovacích hrách (např. hry Tmou a Sendvič), ve výuce i výzkumu na FI MU. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hlavolamikon - Radek Pelánek - e-kniha , Fitness joga klara buzkova e kniha

Bábovky - Radka Třeštíková - e-kniha

Bábovky - Radka Třeštíková - e-kniha
Detail

eBook:,Dvanáct žen, dvanáct osudů propojených v jednom románuNapadlo vás někdy, co řeší milenka ženatého muže a jaká je ve skutečnosti ta příšerná manželka, o které jí on vypráví? Nebo proč má sestra manželky tak špatný vztah se svojí dcerou? Jak se vlastně cítí ta patnáctiletá holka, na kterou si rodiče nikdy neudělají čas? A kam se vlastně poděly ty peníze? Kdo je vzal, kdo je ztratil, kdo je utratil, kdo je našel a kdo je bude muset vrátit? Nechte se strhnout upřímnou zpovědí hlavních hrdinek, kde nechybí ironie, humor, bolest, napětí, nenávist ani láska. Kde se emotivní příběhy vzájemně prolínají, jeden vede ke druhému, k celé řadě zajímavých rozuzlení a potom nerušeně pokračují dál, někdy šťastně, někdy ne, takový už je život. Radka TřeštíkováNarodila se v roce 1981 na jižní Moravě, ale od svých devatenácti let žije v Praze. Vystudovala práva na Právnické fakultě Univerzity Karlovy a sedm let působila ve funkci firemního právníka. Nyní je na mateřské dovolené s dcerou Elou a ve volném čase se věnuje psaní. Někteří čtenáři se s jejími texty mohli seznámit již dříve na blogu časopisu Respekt (www.respekt.cz), na stránkách www.psychologie.cz nebo v časopisu Elle, kam čas od času přispívá. Kniha Dobře mi tak byla její prvotinou. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bábovky - Radka Třeštíková - e-kniha , Operace hrtanu ales slavicek e kniha

Drahokam - Radek Škutchan - e-kniha

Drahokam - Radek Škutchan - e-kniha
Detail

eBook:,Každá báseň vypráví svůj vlastní příběh. Skládá jej ze střípků vzpomínek a prožitků, které se nám denně honí hlavou. Z krásy a temnoty, kterou náš svět a naše životy přináší. Z cest, jimiž se člověk vyrovnává s nepřízní osudu. To vše je básnická sbírka Drahokam. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Drahokam - Radek Škutchan - e-kniha

Osm - Radka Třeštíková - e-kniha

Osm - Radka Třeštíková - e-kniha
Detail

eBook:,Nový román Radky Třeštíkové, nejčtenější české autorky součastnosti! Příběh o několika láskách s jednou detektivní zápletkou. Začíná nečekaně skoro koncem a končí začátkem. Hlavní hrdinka Míša je následkem střelného poranění v bezvědomí. Kdo jí chtěl ublížit a proč, když ji všichni měli rádi? A co se stane, až se Míša probudí a ze svého života si bude pamatovat jenom něco? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Osm - Radka Třeštíková - e-kniha

Veselí - Radka Třeštíková - e-kniha

Veselí - Radka Třeštíková - e-kniha
Detail

eBook:,O návratu domů... Když dojdete až na konec slepé ulice, máte dvě možnosti, přešlapovat na místě, anebo se vrátit. Třiatřicetiletá Eliška se rozhodla pro návrat. Zpátky na jižní Moravu. Do svého dětského pokoje. K rodičům. K sobě samé. Ke své podstatě. Protože doma jsou odpovědi. Radka Třeštíková je nejprodávanější česká autorka současnosti. Narodila se a vyrůstala na jižní Moravě, v Praze vystudovala práva a sedm let se jim profesně věnovala. Svoji prvotinu vydala v roce 2014, největšího ohlasu zatím dosáhla svou třetí knihou Bábovky, která se stala literární událostí roku 2016. Mimořádně úspěšný byl i následující román Osm s detektivní zápletkou. V její páté knize Veselí se hlavní hrdinka Eliška vrací z Prahy do Veselí nad Moravou, odkud autorka pochází. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veselí - Radka Třeštíková - e-kniha

Panama - Radek Bittner - e-kniha

Panama - Radek Bittner - e-kniha
Detail

eBook:,Pozoruhodný debut českého básníka, jenž poprvé vyšel v tištěné formě v roce 2003, představuje básnickou tvorbu z okruhu tzv. civilizační tematiky. Je to poezie vyzrálá, odkazující jakoby k autorům časopisu Květen, někam k Miroslavu Holubovi a jemu podobným. Doprovází ji neméně zajímavá šestice fotografií, autorem snímků je sám básník, narozený v roce 1973 a žijící dnes v Praze. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Panama - Radek Bittner - e-kniha

Klaun - Radek Bálint - e-kniha

Klaun - Radek Bálint - e-kniha
Detail

eBook:,Akční sci-fi thriller s příměsí lovestory, cyberpunku a politiky. Blízká budoucnost se na první pohled od současnosti příliš neliší. Geopolitické mapy se mění, technokracie je na vzestupu. Dereka v životě moc štěstí nepotkalo. Po návratu z vězení hlídá úklidové roboty a souhrou náhod se dostane k experimentální technologii. Příležitost vymanit se z dluhů ho vtáhne do vysoké hry, kterou nemá šanci pochopit, natož vyhrát. Doplňující informace o příběhu na www.rbvalens.com (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Klaun - Radek Bálint - e-kniha

Úvod do metodologie psychologického výzkumu - Ján Ferjenčík - e-kniha

Úvod do metodologie psychologického výzkumu - Ján Ferjenčík - e-kniha
Detail

eBook:,Autor charakterizuje dnešní chápání psychologické vědy a vědecké metody, psychologických teorií a modelů, představuje projekty psychologického výzkumu, metody získávání empirických dat a jejich interpretace. Kniha může sloužit jako učebnice pro studenty psychologie a sociálních věd, ale i jako příručka odborníky v praxi, jimž poslouží při plánování vlastní výzkumné práce, zpracování dat a formulování výsledků. Text je doplněn řadou konkrétních příkladů, které pomáhají porozumění a schopnost aplikování probírané látky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Úvod do metodologie psychologického výzkumu - Ján Ferjenčík - e-kniha

Současný výzkum psychoterapie - Ladislav Timuľák, Michal Ivanovský - e-kniha

Současný výzkum psychoterapie - Ladislav Timuľák, Michal Ivanovský - e-kniha
Detail

eBook:,V souladu se současnými trendy zkoumání konkrétního přínosu psychoterapie autor představuje čtenáři metody objektivního posouzení její prospěšnosti a přibližuje různé nástroje pro zmapování výsledků jejího působení. Seznamuje rovněž s metodami shromažďování poznatků z jednotlivých výzkumů, takzvaných meta-analýz, a se způsoby rozboru faktorů ovlivňujících konečný efekt psychoterapeutických sezení. Mezi tyto faktory patří například osobnostní charakteristiky terapeutů a klientů nebo délka trvání léčby. V oblasti analýzy samotného procesu psychoterapeutického působení se kniha věnuje mimo jiné testování teorie nastupující terapeutické změny. Jsou prezentována i specifika výzkumů ve skupinové, párové a rodinné terapii. Publikace obsahuje mnoho ukázek konkrétních výzkumů a pozornost je věnována i uplatnění teoretických závěrů v praxi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Současný výzkum psychoterapie - Ladislav Timuľák, Michal Ivanovský - e-kniha

Radek Banga: (Ne)pošli to dál - Radek Banga - e-kniha

Radek Banga: (Ne)pošli to dál - Radek Banga - e-kniha
Detail

eBook:,Radek Banga alias Gipsy působí na české hiphopové scéně už od třinácti let. Od té doby vydal mnoho úspěšných nahrávek, získal řadu ocenění a vystupoval po celém světě. Kudy vedla jeho trnitá cesta ze zatuchlého žižkovského bytu až na proslulý festival v Glastonbury? Jaká osobní dramata se odehrávají za zavřenými dveřmi domovů? Radek svým nenapodobitelným stylem bude vyprávět o tom, že mít sen je první krok k tomu, abyste si ho mohli splnit. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Radek Banga: (Ne)pošli to dál - Radek Banga - e-kniha

Velká kniha mladého technika - Radek Chajda - e-kniha

Velká kniha mladého technika - Radek Chajda - e-kniha
Detail

eBook:,Bavte se a poznávejte pozoruhodný svět techniky! Velká kniha mladého technika přináší spoustu zajímavostí ze světa strojů a přístrojů, pohledů do jejich historie i aktuálních žhavých novinek. Na své si přijdou příznivci mechanismů na všechny možné způsoby, kteří vyzkoušejí své konstruktérské schopnosti při výrobě funkčních modelů. Obrázkové testy proklepnou technický cit budoucích inženýrů. Knihu úspěšného autora Radka Chajdy musí mít ve své knihovničce nejen každý nadějný mladý technik, ale potěší i odrostlejší technické nadšence. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Velká kniha mladého technika - Radek Chajda - e-kniha

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha

Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha
Detail

eBook:,Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z prax e. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Čtvery šaty - Radka Bryšová - e-kniha

Čtvery šaty - Radka Bryšová - e-kniha
Detail

eBook:,Strhující romantický příběh z Anglie 15. století.Šestnáctiletá Anna byla přislíbena neznámému muži, který ani neumí její jazyk. Přitom je konfrontována se skutečností, že generál, za nějž byla krátce předtím provdána její milovaná sestra, se ukázal být doslova zrůdou. Bude její vlastní manželství lepší? Zvládne všechny nástrahy osudu? A odolá nechtěnému zájmu manžela své sestry? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čtvery šaty - Radka Bryšová - e-kniha

Rána(,) milostivá - Radek Kolínský - e-kniha

Rána(,) milostivá - Radek Kolínský - e-kniha
Detail

eBook:,Poněvadž jitra mohou být i laskavá, proto Rána(,) milostivá. Může jít také o odpověď laskavé ženě, když zaslechla třesk, dunění, střelbu. A krom toho začátek závorky, její konec a čárka mezi nimi graficky připomínají právě něžné pohlaví – od pasu dolů. Hodně slov se těší mnohovýznamnosti. V básnické sbírce vás #basnikvteniskach pouští do svého poetického světa. Častokrát užívá prožitku, zážitku a tíživé lehkosti spojené s okolím, věcmi a situacemi. Dávkujte po stránkách a nechte je, aby vás pohltily. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rána(,) milostivá - Radek Kolínský - e-kniha

Údolí ticha - Radka Zadinová - e-kniha

Údolí ticha - Radka Zadinová - e-kniha
Detail

eBook:,Erika má v jednu chvíli všechno, co si jen muže prát: láskyplný domov, nejlepší kamarádku, a navíc s ní chce chodit Viktor, který je snem všech holek. Jenže než se stihne vzpamatovat, všechno je pryč a otec ji odváží na místo zvané Zámeček, k babičce, kterou nikdy nepoznala… Erika se musí vyrovnat s tím, že se jí život převrátil naruby a všechno, čemu věřila, zmizelo. Teď ji čeká život plný odpovědnosti za malou Haničku v místě, kde ji nikdo nezná. Když se setká s Gabrielem, začíná se zeď, kterou kolem sebe vystavěla, pomalu bortit. Jenže Gabriel jí příliš připomíná Viktora a všechno, co jí provedl. Nedůvěřuje mu a má proč. Přelétá od jedné dívky ke druhé a s žádnou to nemyslí vážně. Proč mu zrovna Erika tolik zamotala hlavu? Pak se však v Zámečku objeví Robert, kluk z Eričiny minulosti. Koho z těch dvou si Erika vybere? A má vůbec šanci prožít lásku, když před ní neustále utíká? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Údolí ticha - Radka Zadinová - e-kniha
Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8), Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6), Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8), Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6), houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, mstitel jan erik fjell e kniha, anna boleynova alison weirova e kniha, stin minulosti kristin colli e kniha, sbirka kosti kathy reichs e kniha, pan selfridge lindy woodhead e kniha, temne leto dan simmons e kniha, vreteno osudu otomar dvorak e kniha, ota pavel aleksander kaczorowski e kniha, zamrzla produktivita milos toman e kniha, smrtici hry steve robinson e kniha, devet dni zuzana strachotova e kniha, vecere pane dan drapal e kniha, sexualni dohody amara charlesova e kniha, propleteny zivot sheldrake merlin e kniha, pozor partyzani lubos klech e kniha, pleteni kosiku monika kralikova e kniha, fitness joga klara buzkova e kniha, operace hrtanu ales slavicek e kniha