Sestavte dobrý marketingový plán: jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)

Produkt Sestavte dobrý marketingový plán: jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Sestavte dobrý marketingový plán: jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2) upraviť a produkt hľadať znova.

Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)

Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)
Detail

Kniha - autor John Westwood, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2) , Sestavte dobrý marketingový plán: jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)

Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)

Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Detail

Elektronická kniha - ze série Vstříc úspěchu, autor John Westwood, 176 stran, česky Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2) , Jak správně rozhodovat a řešit problémy (978-80-7508-720-1)

Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John

Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John
Detail

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu. Příručku lze užít mnoha způsoby: k přípravě jednotlivých marketingových plánů; jako průvodce pro individuální studium; jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování. Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy. (patro.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John , Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
Detail

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Obsah: Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů. Situační analýza - marketingový audit. Marketingové cíle, strategie a akční plány. Plán distribuce, reklamy a propagace. Náklady a rozpočty. Prezentace plánu a jeho revize. Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood , Jak správně řídit projekty: osvojte si nezbytné dovednosti (978-80-7508-622-8)

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha
Detail

eBook:,Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha , Marketingový plán na jednu stránku: nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Dib Allan, 224 stran, česky Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3) , Jak správně krmit démona ()

Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)

Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 84 stran E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize.Proč vůbec mít marketingový plán?Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5) , Jak si správně přát

Jak správně rozhodovat a řešit problémy (978-80-7508-720-1)

Jak správně rozhodovat a řešit problémy (978-80-7508-720-1)
Detail

Elektronická kniha - ze série Vstříc úspěchu, autor John Adair, 144 stran, česky Kniha vám pomůže osvojit si techniky a dovednosti potřebné při hledání rychlých a účinných řešení. Poradí vám také, jak činit správná a včasná rozhodnutí a jak je sdílet s ostatními. Obsažené rady, tipy, praktická cvičení a šablony z vás udělají lepšího stratéga a efektivnějšího pracovníka i manažera. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak správně rozhodovat a řešit problémy (978-80-7508-720-1) , Jak si správně přát (978-80-247-5066-8)

Jak správně řídit projekty: Osvojte si nezbytné dovednosti (978-80-7508-622-8)

Jak správně řídit projekty: Osvojte si nezbytné dovednosti (978-80-7508-622-8)
Detail

Kniha - autor Paul J. Fielding, 260 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace jednoduchým způsobem objasňuje principy řízení projektů a manažerské práce. Obsahuje praktická cvičení a tipy, které vás provedou problematikou úspěšného řízení projektu od jeho vzniku až po dokončení. Osvojte si nezbytné dovednosti pro časově a finančně efektivní řízení projektů s naší novou příručkou. Využívejte své zkušenosti, aby byl každý váš nový projekt lepší než ten předchozí! Tato příručka vám jednoduchým a praktickým způsobem objasní základy a principy řízení projektů, které je dnes jednou ze zásadních pracovních dovedností. Může pro vás být též ideálním prvním krokem při získávání manažerských dovedností a budování kariéry na vedoucí pozici. Kniha obsahuje praktická cvičení a užitečné tipy, které vás provedou problematikou úspěšného řízení projektu od jeho vzniku až po dokončení. Kniha se zabývá různými typy modelů projektů, otázkami souvisejícími s... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak správně řídit projekty: Osvojte si nezbytné dovednosti (978-80-7508-622-8) , Jak jsem přežil ironlove (978-80-7229-624-8)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Detail

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0) , Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)

Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Detail

Kniha - autor Allan Dib, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3) , Jak vycvičit draka: jak správně mluvit dracky (978-80-7529-731-0)

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Detail

Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3) , Jak správně myslet, jednat a mluvit: 2. díl (978-80-7252-692-5)

Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)

Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Srpová, Ivana Svobodová, Pavel Skopal, Tomáš Orlík, 200 stran Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít banka, pokud budete uvažovat o financování svého podnikatelského plánu formou úvěru, a seznámíte se i s dalšími možnostmi jeho financování. Dozvíte se, jak postupovat při tvorbě firemní strategie, prostřednictvím které dokážete prezentovat svoji připravenost na budoucnost. Kniha je určena podnikatelům, manažerům i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením. (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1) , Jak žít dobrý život (978-80-876-7278-5)

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 320 stran Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje... (alza.cz)

Podobné produkty ako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5) , Rivalita: a jak s ní správně zacházet (80-86851-67-2)

Jak jednat s problematickými lidmi: Rychlé a účinné strategie jednání nejen s potížisty (978-80-7508-607-5)

Jak jednat s problematickými lidmi: Rychlé a účinné strategie jednání nejen s potížisty (978-80-7508-607-5)
Detail

Kniha - autor Roy Lilley, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato nová příručka nabízí rychlé a účinné strategie jednání nejen s potížisty. Když pochopíte motivy a chování problematických lidí, naučíte se s nimi jednat, zachovat si chladnou hlavu a předejít nepříjemným situacím. Příručku doplňují ukázkové dialogy, techniky, praktická cvičení, šablony a užitečné tipy. Vydejte se vstříc úspěchu s řadou příruček nejen pro manažery. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak jednat s problematickými lidmi: Rychlé a účinné strategie jednání nejen s potížisty (978-80-7508-607-5) , Nejsem kaktus: jak správně telefonovat (978-80-88213-02-4)

Strategie sociálních médií: Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků (978-80-7508-715-7)

Strategie sociálních médií: Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků (978-80-7508-715-7)
Detail

Kniha - autor Julie Atherton, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie. Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy. Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie sociálních médií: Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků (978-80-7508-715-7) , Jak napsat dobrý podnikatelský záměr (978-80-750-8623-5)

Jak správně rozhodovat a řešit problémy: Naučte se rychle a efektivně překonávat překážky a činit sp (978-80-7508-720-1)

Jak správně rozhodovat a řešit problémy: Naučte se rychle a efektivně překonávat překážky a činit sp (978-80-7508-720-1)
Detail

Kniha - autor John Adair, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha vám pomůže osvojit si techniky a dovednosti potřebné při hledání rychlých a účinných řešení. Poradí vám také, jak činit správná a včasná rozhodnutí a jak je sdílet s ostatními. Obsažené rady, tipy, praktická cvičení a šablony z vás udělají lepšího stratéga a efektivnějšího pracovníka i manažera. Aktualizované vydání obsahuje množství praktických cvičení, příkladů, užitečných šablon a tipů, pomocí nichž si můžete vybudovat jasnou koncepci pro řešení problémů, efektivní rozhodování a podněcování kreativních nápadů. Pokud si tuto knihu pozorně přečtete, měli byste: porozumět fungování mysli a zásadám efektivního myšlení; mít jasný rámec pro rozhodování; znát vztah mezi rozhodováním a řešením problémů; být schopni používat jednotný model pro rozhodování i pro řešení problémů; využívat svou schopnost kreativního myšlení efektivněji; vědět, kam se na své... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak správně rozhodovat a řešit problémy: Naučte se rychle a efektivně překonávat překážky a činit sp (978-80-7508-720-1) , Jak správně rozhodovat a řešit problémy: naučte se rychle a efektivně překonávat překážky a činit sp (978-80-7508-720-1)

Takto sa robí marketing: Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0)

Takto sa robí marketing: Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0)
Detail

Kniha - autor Allan Dib, 272 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť. Myslíte si, že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha vám otvorí oči - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a dokonca si vystačíte s jediným hárkom papiera formátu A4. Allan Dib vám krok za krokom, interaktívne a prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako si vytvoriť funkčný marketingový plán tak, aby ste vďaka nemu získavali nových zákazníkov, zarábali a zabezpečili svojej firme rast. Či sa v marketingu orientujete viac alebo menej, táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte. (alza.cz)

Podobné produkty ako Takto sa robí marketing: Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0) , Lisabon (978-80-7508-301-2)

Lisabon (978-80-7508-301-2)

Lisabon (978-80-7508-301-2)
Detail

Kniha - 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá 14 prohlídkových tras, které vás dokonale seznámí s Lisabonem, aktuální novinka. Objevte to nejlepší: čtvrtě Baixa a Belém, malebné pobřeží či historickou tramvaj číslo 28, která vás sveze křivolakými historickými uličkami. Díky našim praktickým radám poznáte místní kuchyni a dozvíte se, kam vyrazit za nákupy, zábavou i oddechem. Při svých cestách za poznáním oceníte podrobnou rozkládací mapu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Lisabon (978-80-7508-301-2) , Kódování (978-80-7508-723-2)

Kódování (978-80-7508-723-2)

Kódování (978-80-7508-723-2)
Detail

Kniha - 64 stran, česky, polotuhá flexo Obrázková knížka poutavě představuje svět kódování. Děti se dozví, jak fungují tajné kódy, počítačové programy nebo mobilní aplikace. Vyzkouší si myslet jako počítač a nakouknou pod pokličku programování. Text doplňují fotografie, různé zajímavosti, známé osobnosti a nechybí slovníček pojmů. Objevte poutavý svět kódů! V knize se děti dozvědí, jak si lidé můžou předávat informace pomocí tajných kódů. Lépe si představí, jak fungují počítače, počítačové programy a mobilní aplikace a získají základní představu o algoritmizaci. Dozvědí se také o nebezpečí, které představují počítačové viry. A konečně zjistí, že programování si mohou vyzkoušet i děti, například pomocí aplikace Scratch. Kniha se věnuje i historii, dočtete se o kódech používaných před vynálezem počítačů, i o slavných osobnostech, které přispěly k rozvoji kódování a počítačů. Samostaná kapitola je věnována první průkopnici kódování Adě Lovelace a Alanu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kódování (978-80-7508-723-2) , Jak si správně přát: 7 pravidel, jak uskutečnit své sny (978-80-7263-454-5)

Dublin Berlitz (978-80-7508-257-2)

Dublin Berlitz (978-80-7508-257-2)
Detail

Kniha - 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Turistický průvodce nabitý aktuálními informacemi z řady nakladatelství Berlitz. Text je doplněn množstvím poutavých fotografií. Pevná, šitá vazba vydrží časté používání v terénu a díky praktickému formátu lze průvodce pohodlně nosit v kapse. Štastnou cestu! (alza.cz)

Podobné produkty ako Dublin Berlitz (978-80-7508-257-2) , Jak napsat dobrý podnikatelský záměr: postupy a tipy, které vám pomohou získat podporu pro své nápad (978-80-7508-623-5)

Razgavornik češskij (978-80-7508-075-2)

Razgavornik češskij (978-80-7508-075-2)
Detail

Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Razgavornik češskij (978-80-7508-075-2) , Dobrý den, letadélko! (978-80-256-2401-2)

Jak správně vykládat tarot (978-80-7336-731-2)

Jak správně vykládat tarot (978-80-7336-731-2)
Detail

Kniha - autor Janina Renée, 352 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Studovat tarot je jako cestovat po nekonečné říši. Na této cestě můžete zkoumat potenciální budoucnost, učit se z minulosti a získat neocenitelný vhled do svých myšlenek, pocitů a motivací. Sami jste tvůrci svého osudu. Ačkoli tarot bývá spojován s věštěním budoucnosti, nepředpovídá jeden neměnný budoucí výsledek. Něco takového by popíralo koncepci svobodné vůle. Budoucnost podléhá neustálým proměnám, protože vždy čeká na volbu, kterou učiníme v přítomnosti. Tarot vám vždy ukáže nejpravděpodobnější budoucí výsledek vycházející z vašich zážitkům. Interpretace Velkých a Malých arkán vám pomůže pochopit smysl vašich zkušeností a navázat harmonické vztahy s druhými lidmi. Kdysi lidé věřili, že „věštit“ budoucnost znamená snažit se pochopit, jak pracují božské síly – chápali to jako akt, který člověku pomáhá dostat se do harmonie s univerzem... Pokud se rozhodnete přijmout Tarot za svého... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak správně vykládat tarot (978-80-7336-731-2) , Dobrý den, autíčko! (978-80-256-2399-2)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2) , Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)

Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)

Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 208 stran Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2) , Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)

Víra v dobro (978-80-87279-21-2)

Víra v dobro (978-80-87279-21-2)
Detail

Kniha - autor Marcel Vanek, 424 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tato kniha se snaží nalézt odpovědi na otázky života, ve kterém hledáme cestu, jak se stát lepšími lidmi. Každý člověk by se přeci chtěl stát lepším a tak hledáme cestu, jak nalézt život v radosti, štěstí a harmonii. Každý člověk má v sobě sílu na změnu a každý z nás dokáže žít v pravdě, spravedlnosti a lásce. Jak se ale změnit? Jak změnit sebe a jak změnit popletenou dobu, ve které žijeme? Tato kniha se zamýšlí nad duchovními otázkami, které trápí každého člověka v praktickém životě. Snaží se nalézt odpovědi na to, jak každý z nás může změnit svůj život k lepšímu a jak nalézt v našem životě skutečnou „víru v dobro“... (alza.cz)

Podobné produkty ako Víra v dobro (978-80-87279-21-2) , Dublin berlitz (978-80-7508-257-2)

Sicílie: inspirace na cesty (978-80-7508-398-2)

Sicílie: inspirace na cesty (978-80-7508-398-2)
Detail

Kniha - 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Průvodce po Sicílii vás důkladně připraví na cestu na tento středomořský ostrov. Pomůže vám při poznávání hlavních sicilských památek a přírodních úkazů. Sicílie je poněkud drsná, ale nepostrádá kouzlo a krásu. Cestování po ostrově je jednou velkou podívanou! Klasické chrámy, mozaikami vykládané interiéry kostelů a zdobná náměstí utvářejí unikátní atmosféru, která se místy blíží podobě divadelních kulis. Pobřeží, okolní ostrůvky a hory vybízejí k celoročním sportovním aktivitám. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sicílie: inspirace na cesty (978-80-7508-398-2) , Razgavornik češskij (978-80-7508-075-2)

Kos: inspirace na cesty (978-80-7508-765-2)

Kos: inspirace na cesty (978-80-7508-765-2)
Detail

Kniha - 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nový průvodce po Kosu, oblíbenému díky pěkným plážím, hradům a nočnímu životu. Během dlouhých horkých letních dnů, kdy vlahý mořský vítr ovívá zdejší nepřeberné množství pláží, je Kos skutečný ráj pro všechny turisty. Průvodce nabízí zajímavosti z celého ostrova. Obsahuje i tipy z oblasti ubytování, stravování a pro volný čas. Aktuální průvodce nabízí přehled hlavních zajímavostí Kosu a řadu výletů. Na ostrově začnete prakticky ihned vnímat jeho dlouhou historii. Mramor helénských a římských sídel, pískovec středověkých kostelů a hradů – to všechno jsou hmatatelná dědictví dob dávno minulých. Nicméně myslet si, že Kos je přitažlivý pouze pro fanoušky archeologie, by bylo chybou. Je to skutečný ráj pro všechny turisty. Kos je stále oblíbený – díky mnoha pěkným čistým plážím, hradům a nočnímu životu, ale i dobrému leteckému spojení do zbytku Evropy. Díky dobře rozvinuté infrastruktuře městské autobusy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kos: inspirace na cesty (978-80-7508-765-2) , Sestavte si rodokmen (978-80-247-4069-0)

Podsvětí: V Hádově říši (978-80-7508-819-2)

Podsvětí: V Hádově říši (978-80-7508-819-2)
Detail

Kniha - autor Luc Ferry; Clotilde Bruneau; Diego Oddi, 56 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Úžasné příběhy, všemocní bohové, fantastické bytosti, chrabří hrdinové… Řecká mytologie je nevyčerpatelným zdrojem příběhů, které přinášejí i dnes cenná ponaučení. Není divu, že se starořecká mytologie vyučuje po celém světě. Nyní máte unikátní příležitost seznámit se s ní prostřednictvím komiksu, který vychází ze starověkých spisů. Doprovodný text vysvětluje filozofické základy a významy jednotlivých mýtů. Každý smrtelník se na závěr své životní pouti vydává do Podsvětí. Říše, jíž se svou manželkou Persefonou vládne Hádes, bratr nejvyššího boha Dia, se ukrývá v hlubinách Země. Podsvětím protékají čtyři řeky, tvořící nebezpečný, ale také dobře střežený labyrint. Nebožtíci však musejí nejprve zaplatit převozníkovi Charonovi, aby je dovedl na místo, kde už zůstanou navěky. Kdo by se pokusil o útěk, narazí na trojhlavého psa Kerbera. Žijí zde i další zvláštní... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podsvětí: V Hádově říši (978-80-7508-819-2) , Sestavte si blahopřání (978-80-906-2660-7)

Irsko: Nejlepší trasy zemí (978-80-7508-385-2)

Irsko: Nejlepší trasy zemí (978-80-7508-385-2)
Detail

Kniha - 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá 16 prohlídkových tras, které vás dokonale seznámí s Irskem, novinka. Poznejte to nejlepší z tohoto zeleného ostrova! Divoká pobřeží se strmými útesy, tajemná jezera, romantické ruiny hradů, klášterů i megalitické památky z dávných časů. Pro ty, kteří dávají přednost rušnější zábavě, jsou tu dvě pulzující velkoměsta – Dublin a Belfast. A samozřejmě pravá irská whisky. Na svých cestách oceníte podrobnou rozkládací mapu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Irsko: Nejlepší trasy zemí (978-80-7508-385-2) , Praktický průvodce fakturací: aneb jak správně vystavovat faktury a další doklady 2014 (978-80-905622-0-2)

Moje bezlepkové pečení: 100 kroků ke zdraví (978-80-7232-624-2)

Moje bezlepkové pečení: 100 kroků ke zdraví (978-80-7232-624-2)
Detail

Kniha - 172 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pokud jste na bezlepkové dietě, pravděpodobně jste už zjistili, že pečení bez lepku má svá úskalí. Bezlepkové suroviny se chovají jinak než ty klasické a bezlepkové pečení Vás, pokud jste byli zvyklí na klasickou českou kuchyni, nemusí vždy uspokojit. Se stejnými problémy se potýkala i autorka této knihy. Odmítala se smířit s tradiční chutí bezlepkového pečení, a jelikož nenarazila na recepty, které by jí chutnaly, vymyslela si své vlastní. Kniha obsahuje recepty jak klasické, jako ten na bábovku, tak inovativnější, jako pečení z tvarohu a ovesných vloček. Sto bezlepkových a bezlaktózových receptů může být i Vašich „100 kroků ke zdraví“. Stačí jen vykročit. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moje bezlepkové pečení: 100 kroků ke zdraví (978-80-7232-624-2)

Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)

Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Fučík, 170 stran, česky Od počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu? První část analýzy odpovídá kvantitativnímu popisnému přístupu a prostřednictvím sekundární analýzy směřuje k popisu různých aspektů porozvodové situace: sociální situace domácností rozvedených, rodičovské dráhy žen, které zažily rozvod a navazování nových partnerství. Zároveň zkoumáme efektivitu mezigeneračního... (alza.cz)

Podobné produkty ako Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)

Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)

Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)
Detail

Kniha - autor Petr Fučík, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Od počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Modernizace partnerských vztahů mimo jiné přináší také snazší možnost vystoupit z neuspokojivého manželství. Rozšiřující se kultura rozvodovosti je relativně novým fenoménem, jenž nabývá na významu během posledních desetiletí, a je možné, že rozvod ovlivní mechanismy sociální reprodukce. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu? (alza.cz)

Podobné produkty ako Rozvod a změny reprodukčních strategií (978-80-210-6093-7)

Hodnocení plánů a projektů mobility: Průvodce pro správnou evaluaci opatření a strategií udržitelné (978-80-271-3244-7)

Hodnocení plánů a projektů mobility: Průvodce pro správnou evaluaci opatření a strategií udržitelné  (978-80-271-3244-7)
Detail

Kniha - autor Hana Brůhová-Foltýnová; Radomíra Jordová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha nabízí charakteristiku jednotlivých druhů evaluace nástrojů městské mobility a popisuje jejich hlavní postupy. Problematiku evaluace zasazuje do širšího kontextu městského dopravního plánování na základně nejnovějších odborných pramenů a vychází také z aktuální praxe českých měst. Ambicí publikace je podpořit evaluaci v Česku jako nezbytnou součást dopravního plánování na místní i krajské úrovni a přiblížit celý proces čtenáři. Zájemcům o udržitelnou městskou mobilitu dále přináší řadu inspirativních a inovativních příkladů z domácího i zahraničního prostředí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hodnocení plánů a projektů mobility: Průvodce pro správnou evaluaci opatření a strategií udržitelné (978-80-271-3244-7)

Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2)

Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Hanuliaková, a kol., 220 stran Publikácia reflektuje na aktuálnu problematiku súčasnej pedagogickej praxe, ktorou je agresívne správania detí a mládeže. Primárne sa orientuje na výchovné aspekty prevencie prostredníctvom prosociálnej, osobnostnej a sociálnej výchovy, na výchovu k hodnotám a tradíciám. Súčasťou textu sú konkrétne návrhy ako eliminovať agresivitu u žiakov, kyberšikanovanie a praktické ukážky, metodické postupy realizácie programov pri prevencii sociálno-patologických javov. (alza.cz)

Podobné produkty ako Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2)

Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan

Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan
Detail

Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan

Stockholm Berlitz: Inspirace na cesty (978-80-7508-062-2)

Stockholm Berlitz: Inspirace na cesty (978-80-7508-062-2)
Detail

Kniha - 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stockholm – hlavní město Švédska – je právem považován za jedno z nejkrásnějších měst světa. Směsice ostrovů, čtvrtí, okrsků a parků vytváří iluzi celé řady jen vzdáleně příbuzných měst, z nichž každé má svou vlastní identitu a své kouzlo. Velmi příjemné seznámení s městem může nabídnout plavba vyhlídkovou lodí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Stockholm Berlitz: Inspirace na cesty (978-80-7508-062-2)

Ukrajinština slovníček: ... nejen pro začátečníky (978-80-7508-752-2)

Ukrajinština slovníček: ... nejen pro začátečníky (978-80-7508-752-2)
Detail

Kniha - 704 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Najdete v něm běžnou slovní zásobu současné ukrajinštiny a češtiny. Oceníte jej na Ukrajině i při studiu ukrajinštiny. Dobře poslouží i Ukrajincům u nás, kteří potřebují komunikovat česky. Aktuální oboustranný česko-ukrajinský a ukrajinsko-český slovník, ve kterém najdete běžně užívanou slovní zásobu současné ukrajinštiny a češtiny. Pomůže vám domluvit se v každodenních situacích, přesněji se vyjadřovat a lépe komunikovat. Hesla, významy i překlady jsme vybírali tak, abyste ve slovníku našli nejčastěji užívaná slova a obraty, a to jak ze spisovné, tak i z hovorové ukrajinštiny i češtiny. Ukrajinská cyrilice se čte podobně jako ruská, obsahuje však i písmena, která se v ruštině nevyskytují. Navíc se některá písmena v ukrajinštině čtou jinak. Ve slovníčku proto najdete tabulku popisující základní rozdíly ve výslovnosti. Také přízvuk v ukrajinštině může stát na kterékoli slabice slova, proto je uveden u... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ukrajinština slovníček: ... nejen pro začátečníky (978-80-7508-752-2)

Chorvatština slovníček: ... nejen pro začátečníky (978-80-7508-749-2)

Chorvatština slovníček: ... nejen pro začátečníky (978-80-7508-749-2)
Detail

Kniha - 672 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nový chorvatsko-český a česko-chorvatský slovník, v kterém najdete běžně užívanou slovní zásobu současné spisovné i hovorové chorvatštiny. Kniha obsahuje také přehled nepravidelných sloves. Slovníček oceníte nejen na cestách a při práci, ale i při studiu chorvatštiny. Pomůže vám domluvit se, a také poradit si v každodenních situacích, přesněji se vyjadřovat a lépe komunikovat. Hesla, významy i překlady jsme vybírali tak, abyste ve slovníku našli nejčastěji užívaná slova a obraty, a to jak ze spisovné, tak i z hovorové chorvatštiny. Chorvatská abeceda obsahuje i písmena, která se v české abecedě nevyskytují. Navíc se některá česká písmena v chorvatštině čtou jinak. Proto ve slovníčku uvádíme tabulku obsahující přibližnou výslovnost některých znaků chorvatské abecedy. Obsah: 30 000 hesel Současná slovní zásoba Předložkové vazby a praktické příklady Ideální na cesty i ke studiu (alza.cz)

Podobné produkty ako Chorvatština slovníček: ... nejen pro začátečníky (978-80-7508-749-2)

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Detail

Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Vykopej si šavlozubého tygra: Sestav si kostru! (978-80-204-4079-2)

Vykopej si šavlozubého tygra: Sestav si kostru! (978-80-204-4079-2)
Detail

Kniha - 8 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá V této výjimečné knize poznáte, jak vypadá práce paleontologa v terénu i v laboratoři, projdete s ním celé dobrodružství od objevení prvních fosilních nálezů až po vystavení exponátů v muzeu. Ale čeká vás ještě mnohem víc. Vlastními silami si sestavíte kostru mamuta severního či smilodonta neboli šavlozubého tygra. Nikdy to nebylo jednodušší! Jednotlivé dílky lze vytlačit z podložky a lehce zasunout do sebe – vznikne model kostry delší než 25 cm. A pod ním se skrývá ještě spousta dalších informací… (alza.cz)

Podobné produkty ako Vykopej si šavlozubého tygra: Sestav si kostru! (978-80-204-4079-2)

Písničkářství je stav duše: Rozhovory z let 1970–2021 (978-80-7492-624-2)

Písničkářství je stav duše: Rozhovory z let 1970–2021 (978-80-7492-624-2)
Detail

Kniha - autor Vladimír Merta, 718 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha rozhovorů Vladimíra Merty z let 1970–2021 s názvem Písničkářství je stav duše vychází v rámci volné řady jeho spisů jako svazek klíčový, nikoli jen doplňující. Zachycuje Mertovo živé, provokativní a inspirující myšlení v průběhu více než padesáti let, a je tak jeho neustáleným autoportrétem, kronikou doby i studijním materiálem k dějinám české folkové písně, poezie, společnosti i dobových poměrů. Vladimír Merta se ve svých odpovědích nikdy necenzuruje, je upřímný a otevřený. Autostylizace a patos mu vždy byly cizí. Dva rozsáhlé rejstříky ukazují, že je zde o čem a o kom číst, rozhodně nejde jen o povídání o obecných věcech. Merta si někdy protiřečí, někdy je zcela přesný, jindy v danou chvíli jen přibližný – přesně tak, jak se to v tvořivém myšlení ve stavu zrodu má dít. V rámci žánru knih sebraných rozhovorů významných osobností populární hudby, u nás zatím ne příliš častém... (alza.cz)

Podobné produkty ako Písničkářství je stav duše: Rozhovory z let 1970–2021 (978-80-7492-624-2)

Němčina konverzace: s námi se domluvíte (978-80-7508-190-2)

Němčina konverzace: s námi se domluvíte (978-80-7508-190-2)
Detail

Kniha - 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Šikovný kapesní pomocník na cesty i do výuky němčiny. Tato knížečka vám pomůže pohotově se dorozumět v běžných i nouzových situacích. U frází je uveden fonetický přepis výslovnosti vhodný i pro začátečníky. Oceníte ji např. na nádraží, v hotelu, na nákupech, v restauraci nebo při poznávání památek. Kniha obsahuje také oboustranný německý slovníček a doporučení na cesty. Prostě spolehlivý pomocník za skvělou cenu! Důraz jsme kladli na praktickou slovní zásobu, přehlednost a snadnou orientaci v textu. Díky malému formátu můžete knížku mít pořád u sebe, ať už budete poznávat památky, bavit se ve městě nebo se vydáte do přírody. Konverzace je členěná tematicky, nabízí slovní zásobu a fráze pro desítky situací (číslovky, udávání času, představování, cestování (autem, letadlem, vlakem, městskou dopravou), ubytování, stravování, sport, seznamování, prohlídka města, nakupování, rodina, práce a brigáda, banka,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Němčina konverzace: s námi se domluvíte (978-80-7508-190-2)

Studijní konverzace španělština: pro každou situaci (978-80-7508-710-2)

Studijní konverzace španělština: pro každou situaci (978-80-7508-710-2)
Detail

Kniha - 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato nová příručka vás naučí konverzovat španělsky přirozeně a s lehkostí. Nabízí slovní zásobu a fráze pro každou situaci, texty doplňují obrázky a různé zajímavosti. Kniha obsahuje i základní přehled gramatiky a naši specialitu, mluvníček, který vás téměř jistě nadchne. Takto zpracovaný studijní titul u nás vychází poprvé. Využijte při studiu španělštiny tuto novou autorskou konverzaci s mluvníčkem, která vás naučí správně reagovat v běžných i nouzových situacích. Je určena začátečníkům a mírně pokročilým studentům. V knize najdete tematicky členěnou slovní zásobu a fráze, stručný přehled gramatiky a typické obraty řazené podle klíčopvých slov. Konverzace obsahuje 80 tematických okruhů ve 4 barevných sekcích, u všech vět je uvedený přepis výslovnosti. Nabízí slovní zásobu a fráze pro desítky situací (pozdravy, představování, čísla, udávání času, barvy a rozměry, cestování, ubytování, stravování,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Studijní konverzace španělština: pro každou situaci (978-80-7508-710-2)

Ruština konverzace: s námi se domluvíte (978-80-7508-174-2)

Ruština konverzace: s námi se domluvíte (978-80-7508-174-2)
Detail

Kniha - 192 stran, rusky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato příručka vám umožní pohotově se dorozumět v běžných i nouzových situacích na cestách a při komunikaci s cizinci, a to i pokud jste v ruštině úplným začátečníkem. Důraz je kladen na praktickou aktivní komunikaci, přehlednost a snadnou orientaci v textu. Obsah: 1 200 vět a frází 800 slovíček v tématech 5 000 hesel ve slovníku Výslovnost Doporučení a upozornění (alza.cz)

Podobné produkty ako Ruština konverzace: s námi se domluvíte (978-80-7508-174-2)

Česko-norský mluvník: rozvažte si jazyk (978-80-7508-145-2)

Česko-norský mluvník: rozvažte si jazyk (978-80-7508-145-2)
Detail

Kniha - 592 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pomůcka pro správnou a pohotovou konverzaci v norštině, novinka. Kniha obsahuje abecedně řazená slova, v každém hesle objevíte praktické věty a slovní spojení obsahující dané klíčové slovo. Mluvník vám pomůže osvojit si fráze, které se ve spisovné i hovorové norštině běžně používají a často je nelze ani doslovně přeložit. (alza.cz)

Podobné produkty ako Česko-norský mluvník: rozvažte si jazyk (978-80-7508-145-2)

Gramatika současné japonštiny: s praktickými příklady (978-80-7508-608-2)

Gramatika současné japonštiny: s praktickými příklady (978-80-7508-608-2)
Detail

Kniha - 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktuální autorská japonská gramatika. Cílem knihy je poskytnout co nejjasnější přehled mluvnice bez nadbytečné odborné terminologie. Velkou pozornost jsme kladli na vysvětlení odlišné struktury věty a na ty gramatické jevy, které jsou pro české studenty nejobtížnější. Věříme, že kniha bude dobrým pomocníkem při studiu japonštiny a využijí ji všichni, kdo se profesně či amatérsky o japonský jazyk zajímají. Zcela nová autorská gramatika současné japonštiny. Příručka obsahuje všechny běžné gramatické jevy v přehledné grafické úpravě a bez nadbytečné odborné terminologie. Naším cílem bylo každý gramatický jev vysvětlit jednoduchou a jasnou poučkou a přiblížit ji množstvím praktických příkladů tak, aby si daný jev mohli uživatelé snadno osvojit a poté uplatňovat v komunikaci. Příkladové věty jsme pečlivě vybírali ze současného tisku a ze spolehlivých internetových zdrojů, které odrážejí současnou podobu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Gramatika současné japonštiny: s praktickými příklady (978-80-7508-608-2)

Česko-italský mluvník: rozvažte si jazyk (978-80-7508-088-2)

Česko-italský mluvník: rozvažte si jazyk (978-80-7508-088-2)
Detail

Kniha - 576 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové inovované vydání oblíbeného italského mluvníku. Kniha obsahuje abecedně řazená slova ze základní slovní zásoby. V každém hesle objevíte praktické věty a slovní spojení obsahující dané klíčové slovo. Příkladové věty jsme čerpali ze současné spisovné i hovorové italštiny. Zpestřením jsou nově zajímavosti a poznámky v rámečcích. (alza.cz)

Podobné produkty ako Česko-italský mluvník: rozvažte si jazyk (978-80-7508-088-2)

Studijní konverzace němčina: pro každou situaci (978-80-7508-637-2)

Studijní konverzace němčina: pro každou situaci (978-80-7508-637-2)
Detail

Kniha - 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nová autorská německá konverzace pro začátečníky a mírně pokročilé, užitečný pomocník při studiu němčiny. Příručka vás naučí správně reagovat v běžných i nouzových situacích. Obsahuje tematicky členěnou slovní zásobu a fráze s přepisem výslovnosti. V knize najdete stručný přehled gramatiky a naši specialitu, mluvníček. Takto zpracovaný studijní titul u nás vychází poprvé. Konverzace obsahuje 80 tematických okruhů ve 4 barevných sekcích, u všech vět je uvedený přepis výslovnosti. Nabízí slovní zásobu a fráze pro desítky situací (pozdravy, představování, čísla, udávání času, barvy a rozměry, cestování, ubytování, stravování, sport a volný čas, seznamování, nakupování, bydlení, rodina, práce a brigáda, komunikace a počítač...). Kniha obsahuje také popis místních kulinářských specialit. Další částí příručky je stručný přehled německé gramatiky vhodný pro opakování. Popisuje také výslovnost použitých... (alza.cz)

Podobné produkty ako Studijní konverzace němčina: pro každou situaci (978-80-7508-637-2)

New York Víkend: s rozkládací mapou (978-80-7508-356-2)

New York Víkend: s rozkládací mapou (978-80-7508-356-2)
Detail

Kniha - 152 stran, česky, brožovaná s přebalem lesklá Zajeďte si do země filmových hvězd, podnikněte okružní cestu po hlavních místech, kde se natáčely filmy a seriály. Objevujte město zevnitř s newyorskými dobrovolníky nebo si zajděte sami na některé z vyhlášených míst. Užijte panoramatický výhled z paluby vrtulníku nebo ze střechy autobusu a prozkoumejte nábřeží řeky Hudson. Zatoulejte se v Central parku nebo si zajděte si na open air koncerty a balety zdarma. Vydejte se na místa, kudy chodili slavní spisovatelé nebo si užijte jazzový večer. Pochutnejte si na specialitách nebo podlehněte nákupní horečce. Je to o něco snadnější, když budete ve mětě v době hlavních výprodejů. Kosmopolitní New York má zkrátka každému co nabídnout. Náš průvodce představuje to nejzajímavější. Pod klopami obálky najdete rozkládací mapu města a plán sítě MHD. Kniha obsahuje také mapky těchto částí: Lower Manhattan Tribeca a Soho Lower East Side, Little Italy, Nolita Greenwich... (alza.cz)

Podobné produkty ako New York Víkend: s rozkládací mapou (978-80-7508-356-2)
Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2), Jak správně rozhodovat a řešit problémy (978-80-7508-720-1), Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5), Jak správně řídit projekty: Osvojte si nezbytné dovednosti (978-80-7508-622-8), Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3), Jak správně krmit démona (), Jak si správně přát, Jak si správně přát (978-80-247-5066-8), Jak jsem přežil Ironlove (978-80-7229-624-8), Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2), Jak vycvičit draka: Jak správně mluvit dracky (978-80-7529-731-0), Jak správně myslet, jednat a mluvit: 2. díl (978-80-7252-692-5), Jak žít dobrý život (978-80-876-7278-5), Rivalita: a jak s ní správně zacházet (80-86851-67-2), Nejsem kaktus: Jak správně telefonovat (978-80-88213-02-4), Jak napsat dobrý podnikatelský záměr (978-80-750-8623-5), Jak správně rozhodovat a řešit problémy: Naučte se rychle a efektivně překonávat překážky a činit sp (978-80-7508-720-1), Lisabon (978-80-7508-301-2), Kódování (978-80-7508-723-2), Jak si správně přát: 7 pravidel, jak uskutečnit své sny (978-80-7263-454-5), Jak napsat dobrý podnikatelský záměr: Postupy a tipy, které vám pomohou získat podporu pro své nápad (978-80-7508-623-5), Dobrý den, letadélko! (978-80-256-2401-2), Dobrý den, autíčko! (978-80-256-2399-2), Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8), Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6), Dublin Berlitz (978-80-7508-257-2), Razgavornik češskij (978-80-7508-075-2), Sestavte si rodokmen (978-80-247-4069-0), Sestavte si blahopřání (978-80-906-2660-7), Praktický průvodce fakturací: aneb jak správně vystavovat faktury a další doklady 2014 (978-80-905622-0-2)