Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Marketingová komunikace - Petr Frey

Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

Podívejte se také jaroslav frey

cena 357.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Podívejte se také suri frey taska

cena 110.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

eBook: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Podívejte se také suri frey kabelka pres rameno

cena 254.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.

Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

cena 254.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský

cena 223.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

eBook: Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

cena 339.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

cena 356.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha

eBook: Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

cena 110.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha

eBook: Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha

cena 356.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

cena 421.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

Objev podobné jako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

cena 301.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

cena 402.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Objev podobné jako Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

cena 261.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

cena 349.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...

Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

cena 380.0 Kč
Detail

Mise Rio - Petr Frey

Henry, ovdovělý architekt po padesátce, rezignuje na svou kariéru i celý svět. Musí ale napnout všechny své síly, aby zachránil dceru Pavlínu před mafií a jistou smrtí. Jenže to není vůbec jednoduché a klacky pod nohy mu hází nejen podsvětí, ale i policie a vlastní minulost. Podaří se mu rozkrýt mafiánské praktiky a uvidí ještě někdy svou dceru? Román Mise Rio je napínavá četba s překvapivými zápletkami, který jen tak neodložíte.

Objev podobné jako Mise Rio - Petr Frey

cena 268.0 Kč
Detail

Msta v Riu - Petr Frey

Thriller Msta v Riu volně navazuje na knihu Petra Freye Mise Rio, ve které se otec Henry snaží zachránit svou dceru Pavlínu před mafií a smrtí. Za tuto záchrannou misi ovšem zaplatí vysokou cenu a Pavlína musí Rio opustit. Kniha Msta v Riu je příběhem Pavlíny, která se snaží začít nový život jinde, ale nedovolí jí to stesk po Riu a touha po odplatě. Podaří se Pavlíně zvítězit v nerovném boji s místním mafiánem, který jí způsobil všechny problémy? Kniha Msta v Riu vás ve strhujícím příběhu plném napětí a magických prvků zavede opět do favel i luxusních čtvrtí Ria de Janeira i do vzdálené Amazonie.

Objev podobné jako Msta v Riu - Petr Frey

cena 268.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

cena 429.0 Kč
Detail

Hry na rozvoj verbální komunikace - Petr Staníček - e-kniha

eBook: Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se potýkají například s poruchami řeči. Knihu jistě využijí i pedagogové, speciální pedagogové, logopedi, psychologové, vedoucí na táborech, rodiče či samotné děti.

Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace - Petr Staníček - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Mise Rio - Petr Frey - e-kniha

eBook: Henry, ovdovělý architekt po padesátce, rezignuje na svou kariéru i celý svět. Musí ale napnout všechny své síly, aby zachránil dceru Pavlínu před mafií a jistou smrtí. Jenže to není vůbec jednoduché a klacky pod nohy mu hází nejen podsvětí, ale i policie a vlastní minulost. Podaří se mu rozkrýt mafiánské praktiky a uvidí ještě někdy svou dceru?

Objev podobné jako Mise Rio - Petr Frey - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková

V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou nenásilnou inkluzí zapojit do společenského a ekonomického dění osoby, jež jsou na klasickém trhu práce znevýhodněné. Představují spektrum aktivit hrající v našem tržním systému velmi důležitou roli. Nová a ojedinělá publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři základní orientaci a prohloubení znalostí o problematice sociálního podnikání a marketingu, jehož sílu si málokdo uvědomuje. Jeho cílem není přesvědčit lidi o koupi určité značky jogurtů nebo čajů, nýbrž změnit chování společnosti, změnit její názory a vnímání světa. Ten, komu se to daří, má v ruce neuvěřitelně silný nástroj. Proto je na místě opatrnost při tvorbě sociální reklamy, ale i kritické myšlení ze strany příjemce. Dalším cílem knihy je pomoci měnit v naší společnosti hluboce zakořeněné negativní předsudky pramenící ze skutečnosti, že marketing může výrazným a zároveň pro ně nežádoucím způsobem ovlivňovat chování lidí. Tato negativní konotace může být korigována jen detailním poznáním podstaty a účelů marketingu i faktu, že jeho smyslem není vždy jen manipulace. Publikace je určena odborné veřejnosti z řad sociálních podnikatelů, managementu malých a středních podniků. Určena je rovněž studentům managementu a marketingu pro doplnění uceleného přehledu o možnostech marketingu v sociálním podnikání, pracovníkům veřejné správy a státním i soukromým institucím.

Objev podobné jako Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková

cena 218.0 Kč
Detail

Český jazyk a komunikace pro střední školy 1.díl - Petra Adámková

Učitelská kniha obsahuje podrobný popis všech částí učebnice, pracovního sešitu i důležité a různorodé komentáře k výkladu i řešení úkolů a také CD se zvukovými nahrávkami. CD je samostatně neprodejné. Dále zde naleznete koncepční podklady pro tvorbu ŠVP pro střední odborné školy i gymnázia, náměty pro práci s učebnicovou sadou, přepis nahrávek a seznam použité literatury.

Objev podobné jako Český jazyk a komunikace pro střední školy 1.díl - Petra Adámková

cena 854.0 Kč
Detail

Etika a komunikace v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha

eBook: Publikace, jejíž kvalitu zaštiťuje Česká lékařská komora, obsahuje na 49 kapitol. Sepsání jednotlivých kapitol se ujali přední odborníci a vysokoškolští učitelé z jednotlivých lékařských fakult a pracovišť - jak teoretici, tak pracovníci z klinické praxe.Kniha se tak stává naprosto unikátním "kultovnímm" moderním mezioborovým dílem v dané oblasti.Je věnována aktuálním otázkám a problematice etiky a komunikace v nejširších souvislostech v oboru medicíny. K problematice přistupuje systematickým způsobem a zaměřuje se na řadu obecných i speciálních témat v pohledu předních odborníků z daných oblastí. Témata jsou řazena do tří základních celků. První část se zaměřuje na obecné z etiky a komunikace v medicíně. Uvádí základní etické souvislosti výkonu medicínského povolání a zároveň podává přehlednou analýzu úlohy a významu komunikace v oblasti lékařství. Druhá část je orientována na oborové souvislosti a specifika. Pojednány jsou otázky komunikace a etiky jak v kontextu základních oborů, jako např. chirurgie, interna apod., tak i některých dílčích oblastí, např. úseku znaleckého posuzování. Třetí část se zabývá speciálními, převážně praktickými tématy. Pozornost je zaměřena jak na typicky medicínské otázky, např. na komunikaci s dlouhodobě nemocnými a umírajícími osobami, tak na četná interdisciplinární témata jako např. problematiku rasizmu, komunikaci s médii apod.Svojí povahou publikace ovšem nepředstavuje učebnici, ale spíše monografii, která reflektuje naléhavost předmětných témat v historických a teoretických souvislostech, ale současně, a to dílem větším, v kontextu současné doby a potřeby výkonu medicínských lékařských i zdravotnických profesí.Svým způsobem představuje kompendium teoretických, ale především praktických znalostí, které by měly být vlastní každému lékaři i zdravotníkovi. Z tohoto pohledu je monografie vhodná nejen pro profesionály v medicínských oborech, ale i studenty a samozřejmě i ostatní zájemce o oblasti, které jsou předmětem setrvalé diskuse odborné i laické veřejnosti.

Objev podobné jako Etika a komunikace v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha

cena 637.0 Kč
Detail

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (učebnice) - Petra Adámková

Přehledná a poutavá učebnice určená pro 3. a 4. ročníky středních škol. Přináší základní informace o jazyce (z oblasti tvarosloví, skladby, textové lingvistiky a vývoje jazyka), slohu (z oblasti funkčního stylu uměleckého, publicistického, odborného, administrativního) a komunikaci (z oblasti masové komunikace a komunikace na trhu práce). Řada kapitol je zaměřena velmi prakticky a klade si za cíl připravit studenty na úspěšné zvládnutí výběrového řízení a fungování ve firmě i pracovním týmu.Učebnice obsahuje i řadu doplňujících zajímavostí, které informace z výkladu zasazují do širších souvislostí a každodenního života, a obsáhlou tabulkovou přílohu s přehledem tvarosloví, skladby, funkčních stylů a prostředků uměleckých textů.

Objev podobné jako Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (učebnice) - Petra Adámková

cena 218.0 Kč
Detail

Hry na rozvoj verbální komunikace - 107 nejlepších her z praxe - Petr Staníček

Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější.Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace.Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené.Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se potýkají například s poruchami řeči. Knihu jistě využijí i pedagogové, speciální pedagogové, logopedi, psychologové, vedoucí na táborech, rodiče či samotné děti.

Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace - 107 nejlepších her z praxe - Petr Staníček

cena 312.0 Kč
Detail

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (pracovní sešit) - Petra Adámková

Pracovní sešit obsahuje cvičení ke kapitolám o jazyce (z oblasti tvarosloví, skladby, textové lingvistiky a vývoje jazyka), slohu (z oblasti funkčního stylu uměleckého, publicistického, odborného a administrativního) i komunikaci (z oblasti masové komunikace a komunikace na trhu práce). Úkoly ověřují pochopení učiva, ale také průběžně rozvíjejí komunikační dovednosti a kompetence studentů, jejich čtenářskou gramotnost, schopnost pracovat s informacemi, analyzovat jevy, aplikovat poznatky na konkrétní situace a texty a tvořivě pracovat. Součástí jsou i průběžná opakování ve formě didaktického testu, který je součástí maturitní zkoušky, a zásobník úkolů.

Objev podobné jako Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (pracovní sešit) - Petra Adámková

cena 180.0 Kč
Detail

Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století - Petra Koudelková - e-kniha

eBook: Komunikace zaujímá v dnešní společnosti přední postavení a nejinak je tomu také v katolické církvi. I tady se v posledních letech musely udát změny, aby církev dokázala držet krok s moderní dobou. Předkládaná kolektivní monografie představuje tuto problematiku zblízka a to v různých sférách lidského dění, například jako komunikaci s médii, nebo rozebírá trendy v jazyce českém, které se promítají do církevních výrazů. Dále hledá odpovědi na otázky typu, jak církev reaguje na používání a na vliv sociálních sítí a co na to říká její nejvyšší představitel papež František? Pro úplnost přináší monografie i myšlenky a názory Mons. Tomáše Holuba, současného generálního sekretáře České biskupské konference. Uvažuje o silných a slabých stránkách církevní komunikace a přibližuje plány katolické církve do dalších let.

Objev podobné jako Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století - Petra Koudelková - e-kniha

cena 100.0 Kč
Detail

Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

Elektronická kniha - autor Jana Vlčková-Mejvaldová, 148 stran, česky Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v...

Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

cena 130.0 Kč
Detail

Míšení žánrů, stylů a diskurzů v internetové komunikaci - Petr Mareš, Jana Hoffmanová, Jiří Homoláč, Lucie Jílková, Jakub Kopecký, Kamila Mrázková

Elektronická média přinášejí nové možnosti pro lidskou komunikaci a vedou k podstatným proměnám jejích podob. Publikace se zabývá jazykem a výstavbou internetových textů, jejich rostoucí spontánností a neformálností; oscilací mezi mluveností a psaností, spisovností a nespisovností, mezi veřejným a soukromým; střídáním a míšením jazyků, žánrů a stylů. Jako podstatné vlastnosti internetové komunikace vyzdvihuje hypertextovost, interaktivitu a multimodalitu (užívání emotikonů, obrázků, videí). Pro účastníky této komunikace je charakteristická potřeba sebeprezentace, spojená s kreativitou a hravostí, ale současně i potřeba kontaktu s jinými uživateli. Autoři analyzovali rozsáhlé soubory aktuálních dat (z let 2018-2021) a věnovali pozornost zvláště internetovým filmovým recenzím, online psaným sportovním přenosům, komunikaci institucí na Twitteru, utváření zdvořilostních norem na této síti a vlogům o veřejném dění na YouTube.

Objev podobné jako Míšení žánrů, stylů a diskurzů v internetové komunikaci - Petr Mareš, Jana Hoffmanová, Jiří Homoláč, Lucie Jílková, Jakub Kopecký, Kamila Mrázková

cena 450.0 Kč
Detail

Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha

eBook: Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab.

Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha

cena 130.0 Kč
Detail

Nadpřirozená komunikace ()

Audiokniha MP3 - autor Rachel Hicksonová, čte Rachel Hicksonová Záznam z úspěšné dubnové dvoudenní konference KMS, na níž Rachel Hicksonová (dcera Alana Vincenta) a její manžel GordonVyučovali o tom, jak komunikovat s Bohem, tedy o proroctví a o modlitbě. Povzbudivé, aktuální slovo pro současnou církev.

Objev podobné jako Nadpřirozená komunikace ()

cena 136.0 Kč
Detail

Komunikace (9788779689527)

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 56 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 56 stran, česky Člověk je do té míry mrtvý, do jaké nedokáže komunikovat. Je do té míry živý, do jaké míry komunikovat dokáže. Co je to vůbec komunikace? Najdete zde také praktická cvičení, jak se komunikaci naučit či zlepšit.

Objev podobné jako Komunikace (9788779689527)

cena 110.0 Kč
Detail

Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)

Kniha - autor Jaroslava Králová; Naděžda Špatenková, 134 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komunikace je zdrojem všech emocí, které prožíváme - příjemných i nepříjemných. Je zdrojem radosti, spokojenosti, ale i stresů. Její základní pravidla platí pro každou oblast lidské činnosti a chování. Odlišnosti lze však najít v profesních sférách - vyskytují se zde specifické požadavky. To platí i pro komunikaci ve zdravotnictví, kde se komunikace stává klíčovým nástrojem v péči o nemocné. Tato publikace hledá (a nalézá) odpovědi na základní otázky komunikace: CO je to komunikace? KDO komunikuje? KDY je vhodné komunikovat? KDE může komunikace probíhat? JAK komunikujeme? S KÝM komunikujeme? "KOLIK" by mělo být komunikace s pacientem? PROČ komunikujeme? Publikace je určena sestrám i dalším pracovníkům ve zdravotnictví. Čtenáři zde naleznou nejen teoretické vymezení problematiky, ale i praktická doporučení, nejrůznější cvičení, příklady z praxe a množství...

Objev podobné jako Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)

cena 159.0 Kč
Detail

Komunikací k Vítězství

Audiokniha MP3 - Pohledy na to, jak řeč těla ovlivňuje vaši image, jak řídit dobrou konverzaci s ostatními, a na důležitost rozvoje vašich dovedností jako posluchačů. Audiokniha Komunikací k Vítězství obsahuje mnoho praktických rad a metod, zaměřených na každou stránku obchodu a interpersonální komunikaceObsahuje nové a aktualizované pohledy na to, jak řeč těla ovlivňuje vaši image, jak řídit dobrou konverzaci s ostatními, a dává důraz především na důležitost rozvoje vašich dovedností jako posluchačů.Komunikace a motivace jsou nezbytné pro přežití v dnešních obchodních situacích. Vzdělávání se a učení se technikám, které zlepšují dovednosti jak v komunikaci, tak v motivace sebe i ostatních, není a nebude nikdy mrháním vaším časem. V Komunikaci k vítězství, britský školitelský guru Richard Denny ukazuje, jak každý z nás může obrátit své sny o úspěchu v realitu. Richard používá svůj inspirativní styl a ukazuje tajemství úspěšné komunikace.Tato audiokniha mimo jiné...

Objev podobné jako Komunikací k Vítězství

cena 299.0 Kč
Detail

Tajemství úspěšné komunikace

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Michal Kudela Audioprogram "Tajemství úspěšné komunikace" vám prozradí strategie nejúspěšnějších vyjednavačů současnosti. Tyto strategie byly vyvinuty s pomocí nejznámějších řečníků a psychologů na světě. Komunikace není jen o slovech! Je daleko více o tom, jakým dojmem působíme na druhé! Chcete-li efektivně komunikovat, musíte mít na paměti, jak moc se navzájem lišíme a jak moc se liší vaše vlastní vnímání světa od vnímání jiných lidí. Povědomí o rozmanitosti musí být vaším průvodcem v komunikaci s ostatními. Tajemství úspěšné komunikace spočívá v umění přesvědčit druhé, účinně vyjednávat a dosáhnout dohody v každé situaci. Nesporným faktem je, že úspěšní lidé mistrně zvládají umění komunikovat. Když se nad tím, zamyslíte, pak musíte uznat, že těžko dosáhnete svého, když mlčíte, nebo se chováte ustrašeně a nesměle. Obsah: Jak efektivně komunikovat, aby vás druzí lidé poslouchali a respektovali? Jak působit na druhé, aby...

Objev podobné jako Tajemství úspěšné komunikace

cena 790.0 Kč
Detail

Nadpřirozená komunikace - audiokniha

Audiokniha: Záznam z úspěšné dubnové dvoudenní konference KMS, na níž Rachel Hicksonová (dcera Alana Vincenta) a její manžel Gordon vyučovali o tom, jak komunikovat s Bohem, tedy o proroctví a o modlitbě. Povzbudivé, aktuální slovo pro současnou církev.

Objev podobné jako Nadpřirozená komunikace - audiokniha

cena 150.0 Kč
Detail

Byznys etiketa a komunikace

Audiokniha na CD - autor Ladislav Špaček, čte Ladislav Špaček Tato příručka je určena manažerům v byznysu, úředníkům veřejné správy, politikům na všech úrovních, specializovaným reprezentantům firem, například realitním makléřům, finančním zprostředkovatelům, obchodním a finančním poradcům, reprezentantům farmaceutických společností, obchodníkům, podnikatelům všech stupňů. Najdete v ní všechno, co by manažer jakékoli firmy nebo úřadu měl ovládat: etiketu, komunikaci, prezentaci, rétoriku, komunikaci s médii – tedy v souhrnu umění, jak dosáhnout profesního úspěchu.

Objev podobné jako Byznys etiketa a komunikace

cena 449.0 Kč
Detail

Kouzlo komunikace - Kristián Chalupa

Autor této knihy Kristián Chalupa je vystudovaný psycholog, novinář a publicista, který se setkal a setkává s mnoha zajímavými osobnostmi, ať už v soukromí nebo při pracovních příležitostech. Profesionální styk s veřejností mu jde asi dobře, protože v roce 2008 převzal za kvalitní komunikaci s médii a veřejností ocenění a diplom společnosti Westminster a Asociace komunikačních agentur. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, kde tehdy pracoval ve funkci tiskového mluvčího, ředitele odboru vnějších vztahů a poradce předsedy byl vyhodnocen jako třetí nejlépe komunikující úřad ze čtyřiceti zkoumaných. O komunikaci autor, který mimochodem zvažuje kandidaturu na prezidenta ČR, sám uvádí: „Beru komunikaci jako kouzlo. Je kouzlem, když se vydaří, je kouzlem, které může lidi spojovat, bez komunikace lidé nemohou žít ani pracovat. Málokdo je ve své profesi úspěšný, aniž by komunikoval s ostatními, vztahy a přátelství bez efektivní komunikace skomírají. Komunikace může být zábavou, zdrojem informací a poučení. Komunikace je kouzelná věc.“ Úvodní slovo ke knize napsala primátorka města Brna Markéta Vaňková.

Objev podobné jako Kouzlo komunikace - Kristián Chalupa

cena 223.0 Kč
Detail

Byznys etiketa a komunikace ()

Audiokniha MP3 - Kniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. - autor Ladislav Špaček, čte Ladislav Špaček Audiokniha Ladislava Špačka Byznys etiketa a komunikaceKniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace.Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích....

Objev podobné jako Byznys etiketa a komunikace ()

cena 429.0 Kč
Detail

Komunikace - L. Ron Hubbard

Člověk je do té míry mrtvý, do jaké nedokáže komunikovat. Je do té míry živý, do jaké míry komunikovat dokáže. Co je to vůbec komunikace? Najdete zde také praktická cvičení, jak se komunikaci naučit či zlepšit.

Objev podobné jako Komunikace - L. Ron Hubbard

cena 125.0 Kč
Detail

Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)

Elektronická kniha - autor Radek Skarnitzl, Pavel Šturm a Jan Volín, 172 stran, česky Publikace Zvuková báze řečové komunikace představuje české veřejnosti nejnovější poznatky o fonetickém a fonologickém popisu řeči. Ve snaze nabídnout komplexní pohled na zvukové systémy jazyků se věnuje segmentálním i prozodickým jevům z několika vzájemně se doplňujících hledisek. Pojednává jak o artikulačním základu řeči, tak o akustických a psychoakustických vlastnostech řečového signálu. Popis segmentální úrovně se kromě vokalických a konsonantických systémů zabývá též interakcemi, k nimž dochází v souvislé řeči. Důkladně je pojat systémový (fonologický) přístup k segmentálním jednotkám a k systematickým procesům. Popis suprasegmentální úrovně vychází ze slabiky jakožto klíčové jednotky řečové produkce i percepce. Důraz je kladen na prozodickou strukturu řeči, na lexikální přízvuk a na melodické a rytmické vlastnosti řeči. Jedním z cílů knihy je rovněž sjednotit...

Objev podobné jako Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)

cena 150.0 Kč
Detail

Komunikace pro každého - Wernerová Irena

Živé - sdělné prostředky jsou v dnešní době poněkud vytěsňovány písmem, technikou, počítači. A přitom v celém světě se paradoxně volá po rétorice, komunikaci, bezprostředně předatelných "know-how". Proto i tento titul se řadí k těm, které chtějí podpořit reciproční porozumění, přiřadit se k publikacím, které chtějí navodit a rozvíjet atmosféru sdílnosti poněkud neformálním způsobem. Proto oněch "5 P". Co znamenají?- Popularizace -- rozšiřování vědomostí z daného oboru přístupnou formou, publikace si nehraje na vědecké pojednání, i když s odbornými pojmy pracuje.- Průvodce -- v rétorickém moři a za komunikačního šumu se autorka snaží dosáhnout pevniny komunikační orientace a bezpečně pochopeného sdělení.- Prostřednictvím -- za pomoci příběhů z její bezprostřední blízkosti, z rodinného i historického zázemí.- Praktický -- nejde o plané teoretizování, ale o použití příkladů z reálu na dokreslení popisovaného.- Příhod -- vše se stává bližším, když si k patřičnému jevu můžeme dosadit tváře, osudy a příběhy.Občas jsou trochu moralizující a prvoplánově determinované, ale to je proto, aby dané téma mohlo být zkratkovitě doloženo. Občas se snad pousmějete, někdy zaváháte a řeknete si: "To snad není možné" a někde přitakáte -- máte stejnou zkušenost. Ale vždy zareagujete, účastníte se dialogu.A o to šlo zřejmě autorce především -- zapojujete se do komunikace a jejích rétorických úskalí.

Objev podobné jako Komunikace pro každého - Wernerová Irena

cena 215.0 Kč
Detail

Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)

Elektronická kniha - autor Alena Macurová a Radka Zbořilová, 316 stran, česky Monografie navazuje na lingvistický a kulturní přístup k hluchotě rozvíjený v Ústavu jazyků a komunikace neslyšících Filozofické fakulty Univerzity Karlovy od poloviny 90. let 20. stol. a předkládá dílčí sondy do charakteristiky jazyků užívaných v komunikaci neslyšících Čechů –českého znakového jazyka a psané češtiny, a to i ve vzájemných vztazích. Vychází přitom jednak z textů, jež v komunikaci českých neslyšících existují, s cílem postihnout – i na základě poznatků odjinud – jejich specifické rysy, jednak z jazykových prostředků, jimiž český znakový jazyk a čeština disponují, a z jejich příp. modifikace pro účely intrakulturní a/nebo interkulturní komunikace. Cílem monografie je nahlédnout komunikaci českých neslyšících jinak, než ji nahlížejí disciplíny tradičně orientované na problematiku hluchoty, a iniciovat tak diskusi o postavení českého znakového jazyka a češtiny psané...

Objev podobné jako Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)

cena 200.0 Kč
Detail

Základní otázky komunikace - Jaroslava Králová

Komunikace je zdrojem všech emocí, které prožíváme - příjemných i nepříjemných. Je zdrojem radosti, spokojenosti, ale i stresů. Její základní pravidla platí pro každou oblast lidské činnosti a chování. Odlišnosti lze však najít v profesních sférách - vyskytují se zde specifické požadavky. To platí i pro komunikaci ve zdravotnictví, kde se komunikace stává klíčovým nástrojem v péči o nemocné.Tato publikace hledá (a nalézá) odpovědi na základní otázky komunikace: CO je to komunikace? KDO komunikuje? KDY je vhodné komunikovat? KDE může komunikace probíhat? JAK komunikujeme? S KÝM komunikujeme? ""KOLIK"" by mělo být komunikace s pacientem? PROČ komunikujeme?Publikace je určena sestrám i dalším pracovníkům ve zdravotnictví. Čtenáři zde naleznou nejen teoretické vymezení problematiky, ale i praktická doporučení, nejrůznější cvičení, příklady z praxe a množství výstižných ilustrací. Přestože je kniha určena především odborné veřejnosti, užitečná bude pro každého, protože všichni se můžeme stát pacienty.

Objev podobné jako Základní otázky komunikace - Jaroslava Králová

cena 170.0 Kč
Detail

Přesvědčivá komunikace manažera - Květuše Lepilová

Kniha a kurz komunikace na DVD jsou užitečné pro manažery a všechny lidi pohybující se v podnikatelském prostředí. Ovládnutí principů komunikačních dovedností pomáhá manažerům situace předvídat a aktivně ovlivňovat jejich řešení. Cílem této příručky je procvičení některých klíčových dovedností profesionální manažerské komunikace, tak aby se stala nedílnou součástí manažerova profesionálního image.

Objev podobné jako Přesvědčivá komunikace manažera - Květuše Lepilová

cena 447.0 Kč
Detail

Zlatá kniha komunikace - David Gruber

Proč je Zlatá kniha komunikace jednou z nejčtenějších knih svého oboru? Příčinou může být to, že její autor David Gruber je vizionář, který v lecčem předběhl dobu. Jako příklad můžeme uvést videoukázku z jeho televizního seriálu Kurz rychlého čtení z roku 1986 (hledejte "David Gruber - vize internetu"), kde velmi přesně popisoval skutečnost, která masově nastala až po roce 2000. I Zlatá kniha komunikace je psána takto vizionářsky a přináší převrat do mnoha soft skills. Kdo ji má, čte a využívá její poznatky, ten je hodně vpředu. Připomínáme, že je to kniha typu all-in-one, čili čtenář najde na jednom místě z komunikačních znalostí a dovedností vše podstatné a to vždy ve třech úrovních podrobnosti: stručná definice užitečnosti - stručná "kuchařka", tj. návod k využití - podrobnější pojednání. Konkrétní témata knihy vidí čtenář rovnou na první straně obálky vpravo.

Objev podobné jako Zlatá kniha komunikace - David Gruber

cena 596.0 Kč
Detail

Interní komunikace je nutnost! - Jarka Kovaříková

Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat. Přináší manažerům fígle, s jejichž pomocí mohou firemní komunikaci zlepšit, zabývá se i krizovou interní komunikací a rozebírá velké množství malérů a průšvihů, které mohou v interní komunikaci nastat. Čtenář se dozví, co v interní komunikaci nedělat a čemu se vyhnout, a za každou kapitolou najde tipy k zamyšlení, díky kterým si může uvědomit, co by se právě v jeho firmě dalo zlepšit. Kniha se bude hodit všem specialistům a manažerům interní komunikace, pracovníkům lidských zdrojů, manažerům a vůbec všem, kdo v rámci své práce musí organizovaně komunikovat s kolegy. Ocení ji také studenti managementu, marketingu, personalistiky a sociálních věd.

Objev podobné jako Interní komunikace je nutnost! - Jarka Kovaříková

cena 223.0 Kč
Detail

Zákon o elektronických komunikacích - Zuzana Chudomelová

„Služby elektronických komunikací představují fenomén, jehož společenský význam v posledních dvou dekádách vzrostl natolik, že jde v našich kulturních podmínkách o běžnou součást soukromého života. Z hlediska člověka (spotřebitele) je problematika elektronických komunikací dokonce násobně důležitější než jiné oblasti, jejichž relevance byla ještě donedávna neoddiskutovatelná. Zatímco se dnes v pozitivním právu a právní vědě stále zabýváme zbytečnostmi typu pastvin či včelích rojů, představuje naprosto paradoxně problematika elektronických komunikací stále oblast považovanou spíše za cosi exotického či dokonce okrajového. Přitom však dnešní člověk zpravidla nežije v jeskyni a nemá doma pár volů ani krávu; oproti tomu se jen těžko hledá člověk, který by nevlastnil mobilní komunikační zařízení a neměl uzavřenou smlouvu na některou ze služeb elektronických komunikací. (…) nejvyšší hodnotou standardně fungujícího právního odvětví je vnitřní bezrozpornost a jsem rád, že předložený komentář svým obsahem právě tuto kýženou koherenci přináší.“ - z lektorského posudku doc. JUDr. Radima Polčáka, Ph.D. Autoři převážně z Českého telekomunikačního úřadu přináší podrobný praktický výklad zákona, se kterým se v běžném životě lidé setkávají na denní bázi. Komentář odkazuje na relevantní ustanovení z dalších předpisů a doplněn je také předmětnou judikaturu; nabízí tak komplexní pohled na úpravu elektronických komunikací.

Objev podobné jako Zákon o elektronických komunikacích - Zuzana Chudomelová

cena 980.0 Kč
Detail

Podívejte se také