Globální a lokální v marketingové komunikaci - radim bačuvčík - e-kniha

Produkt Globální a lokální v marketingové komunikaci - radim bačuvčík - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Globální a lokální v marketingové komunikaci - radim bačuvčík - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století (9788024627892)

Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 136 stran Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. (alza.cz)

Podobné produkty ako Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1) , Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)

Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha

Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha , Dama v ohrozeni stephanie laurensova e kniha

Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha , Škola v globální době (9788024629827)

Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha , Pamatny den v duxu patrik linhart e kniha

Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha , Siva a parvati josef fric e kniha

Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha , Životní prostředí v globální perspektivě (9788024646787)

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha , Lecba bolesti v primarni peci richard rokyta e kniha

Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha

Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha , Tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha

Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha , Blato pot a slzy bear grylls e kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha , Muži v černém: globální hrozba - dvd (d008459)

Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha , Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci (978-80-736-7429-8)

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha , Rostlina jako symbol v cinske a japonske kulture vena hrdlickova ales trnka e kniha

Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha , Gdpr reseni problemu v praxi obci eva janeckova e kniha

Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha houževnatost za výhodnou cenu

Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha , Neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha

Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha , Lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha

Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1) , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2) , Korist paul finch e kniha

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)
Detail

Elektronická kniha - ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, 128 stran, česky Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5) , Madarsko richard prazak e kniha

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (alza.cz)

Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0) , Buzicci jan folny e kniha

Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. (alza.cz)

Podobné produkty ako Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0) , Hadka petra nachtmanova e kniha

Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)

Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7) , Slib lisa kleypas e kniha

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha , Kra pavel obluk e kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Detail

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Detail

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim

Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim
Detail

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim

Moderní a lokální: Architektura českých Němců 1891-1918 - Věra Vostřelová

Detail

Kolem roku 1900 se na umělecké scéně v Čechách prosazuje moderna. Proces české národní emancipace vrcholí a sebevědomé české umění se více otevírá západnímu světu. Oproti tomu němečtí umělci v Čechách, náležící dosud k širokému německému kulturnímu okruhu, si svou osobitou identitu teprve začínají uvědomovat. Soupeří tak s českými kolegy, kdo se jako první zařadí do mezinárodního rozvoje moderny, ale zároveň je pro jejich tvorbu důležitá vlastní svébytnost a přináležitost ke kulturní tradici české země. Jak se tyto na první pohled neslučitelné intence projevily v tehdejší architektonické produkci? Dnes máme tendenci nazírat architekturu českých Němců ve srovnání s českou tvorbou jako méně moderní. Není ale tento pohled zkreslen naší snahou sledovat v českém umění v první řadě projevy modernosti, kdežto v umění českých Němců si všímáme především dokladů nacionalismu a tradicionalismu? Úkolem této knihy není posoudit, nakolik byla tvorba českoněmeckých architektů kolem roku 1900 moderní. Cílem je spíše představit ji jako integrální součást soudobého evropského diskurzu. Chceme ukázat, že za jejím tradicionalismem nemusely stát nacionální intence, ale snaha o návrat k předindustriální jednoduchosti, prostotě a přirozenosti. Moderní architektura přelomu 19. a 20. století měla dvojí tvář: obracela se ke kořenům a přirozené domácí tradici, stejně jako sledovala potřeby nové doby. Jednotlivé kapitoly se věnují nejprve obecnějším otázkám vztahu moderního a tradičního v architektonickém diskurzu kolem roku 1900 a dále probírají problematickou situaci německého umění v Čechách. Následně se kniha zaměřuje na vedoucí osobnosti pražské i regionální českoněmecké architektury, na jejichž tvorbě ukazuje různé způsoby vztahování se k modernímu a lokálnímu. Publikaci provázejí četná vyobrazení sestávající převážně z historických fotografií a archivních materiálů. Grafika Petr Krejzek. Vychází v česko-anglické jazykové mutaci. Výzkum a vydání knihy podpořila v letech 2018-2022 Grantová agentura České republiky (reg. č. projektu 18-04816S, Hledání identity: Architektura českých Němců 1891-1918). The Modern and the Local The Architecture of Bohemian Germans 1891-1918 Around 1900, modernism was gaining ground on the art scene in Bohemia. The process of Czech national emancipation was reaching its peak and self-confident Czech art was opening up more to the Western world. In contrast, German artists in Bohemia, still belonging to the broad German cultural circle, were only beginning to realise their distinctive identity. They are thus competing with their Czech colleagues to be the first to join the international development of modernism, but at the same time their own uniqueness and belonging to the cultural tradition of the Czech country is important for their work. How did these seemingly incompatible intentions manifest themselves in the architectural production of the time? Today, we tend to view the architecture of the Czech Germans as less modern compared to the Czech production. But isn't this view distorted by our tendency to look primarily for manifestations of modernity in Czech art, whereas in the art of the Czech Germans we notice primarily evidence of nationalism and traditionalism? It is not the task of this book to assess to what extent the work of Czech-German architects around 1900 was modern. Rather, the aim is to present it as an integral part of contemporary European discourse. We want to show that its traditionalism was not necessarily driven by nationalistic intentions, but by a desire to return to pre-industrial simplicity, simplicity and naturalness. Modern architecture at the turn of the 19th and 20th centuries had a double face: it turned to its roots and natural domestic tradition, as well as following the needs of the new age. The individual chapters deal first with the more general questions of the relationship between the modern and the traditional in architectural discourse around 1900 and then di (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní a lokální: Architektura českých Němců 1891-1918 - Věra Vostřelová

Globální epidemie - La Peňa - e-kniha

Globální epidemie - La Peňa - e-kniha
Detail

eBook:,Tendleten příběh vo globální epidiemii toho šílenýho koronaviru a vo karanténě, co do ní pak kvůli tomu spad celej svět, ale taky třeba vo lásce, vo adrenochromu nebo vo reptiliánech, je psanej čistě fonetickou češtinou. Jazykem, kerym chce normálně čék mluvit, psát i číst, dokuť to z něj úči ve škole nevymlátěj. A taky jazykem, kerej mu na ňáký podvědomý úrovni leze do hlavy strašně dobře. Takže todle je zkrátka knížka, kerou si MUSÍ PŘEČÍST ÚPLNĚ KAŽDEJ! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Globální epidemie - La Peňa - e-kniha

Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha

Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
Detail

eBook:,Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha

Globální struktura vesmíru - Jan Mazanec - e-kniha

Globální struktura vesmíru - Jan Mazanec - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha vznikla jako kompilace souboru přednášek pořádaných pro studenty Fakulty výtvarných umění VUT v Brně a přednášek pořádaných pro širokou veřejnost hvězdárnou Vyškov. Koncept knihy v sobě odráží spojení nejen vědeckého a uměleckého chápání objektivní reality světa, ale i hledání analogií vývojem poznání a pozicí lidského kulturního myšlení v nekonečném prostoru vesmíru. Autorem je Ing. Jan Mazanec. Absolvent oboru technická kybernetika na Vysokém učení technickém v Brně, který se astronomii věnuje od svých třinácti let. V současnosti je členem České astronomické společnosti (ČAS), sekce proměnných hvězd. Zabývá se studiem těsných vícenásobných hvězdných sytémů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Globální struktura vesmíru - Jan Mazanec - e-kniha

Ethicum - Radim Brázda - e-kniha

Ethicum - Radim Brázda - e-kniha
Detail

eBook:,Ethicum je učeno pro základní orientaci v etice. S pomocí příkladů a explikací představuje základní sféry etického zájmu (deskriptivní etika, deontická logika, metaetika, normativní etika, aplikovaná etika). Vstup do textu otevírá set základních otázek, které si etika tradičně pokládala a pokládá je i v novějších modifikacích a upřesněních.br> Ethicum směřuje od otázek, základních morálních přesvědčení a jejich zdůvodnění k jednotlivým způsobům, kterými je možné zahájit systematické studium etiky. Ethicum se nepokouší vyjít vstříc speciální cílové skupině čtenářů. Pokouší se předložit problémy morální filozofie v rovinách a v podobách, o nichž se domnívám, že by mohly být adekvátní pro úvod do studia etiky na půdě univerzity. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ethicum - Radim Brázda - e-kniha

Carbon Theory Tea Tree Oil & Vitamin A lokální péče proti akné 30 ml

Carbon Theory Tea Tree Oil & Vitamin A lokální péče proti akné 30 ml
Detail

Carbon Theory Tea Tree Oil & Vitamin A, 30 ml, Lokální péče pro ženy, Lokální péče Carbon Theory Tea Tree Oil & Vitamin A se postará o problematická místa pleti. Zároveň zklidňuje podráždění a podporuje přirozenou regeneraci. Vlastnosti: redukuje nedokonalosti pleti redukuje nadměrnou tvorbu kožního mazu lokálně ošetřuje projevy problematické pleti viditelně zlepšuje stav pleti Složení: veganský produkt Jak používat: Naneste v přiměřeném množství na problematická místa a nechte působit. (notino.cz)

Podobné produkty ako Carbon Theory Tea Tree Oil & Vitamin A lokální péče proti akné 30 ml

Sexuální všehochuť - Radim Uzel - e-kniha

Sexuální všehochuť - Radim Uzel - e-kniha
Detail

eBook:,V dobách předinternetových hledala školní dítka v Pravidlech školního pravopisu pod jistými písmeny jistá slova. Písmena tam byla vždy, hledaná slova nikdy.Nejnovější kniha Radima Uzla tímto problémem netrpí. Je v ní všechno. Sex pěkně jako podle abecedy, neboť erotika je v lidském světě všudypřítomná – a kdo by to chtěl skrývat, byl by špatným vypravěčem.Radim Uzel to ví – a když píše, usmívá se. MUDr. Radim Uzel, CSc. (*27. března 1940, Ostrava)Promoval v roce 1963 na lékařské fakultě v Brně. Po celou dobu své odborné praxe se věnoval reprodukční medicíně, poruchám plodnosti, plánovanému rodičovství a problematice antikoncepce. V rámci specializace v lékařské sexuologii se profiloval především jako odborník na sexuální výchovu. Je autorem mnoha článků v tisku, rozhovorů a publicistických relací v rozhlase a v televizi. Každoročně absolvuje desítky přednášek a besed v oblasti sexuální výchovy pro odbornou i laickou veřejnost. Jeho vystoupení i písemné projevy vynikají srozumitelností a humorným nadhledem. Absolvoval studijní pobyty v Holandsku a v USA. Je čestným členem České gynekologicko-porodnické společnosti, České a Slovenské sexuologické lékařské společnosti, odborným garantem Národního registru reprodukčního zdraví Ministerstva zdravotnictví ČR, čestným předsedou Společnosti pro plánování rodiny a sexuální výchovu, externím učitelem Univerzity Hradec Králové. Vydal téměř dvě desítky populárních knižních publikací, je místopředsedou Obce českých spisovatelů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sexuální všehochuť - Radim Uzel - e-kniha

Rudolfův pekař - Radim Weber - e-kniha

Rudolfův pekař - Radim Weber - e-kniha
Detail

eBook:,Málokdo ví, málo kdo zná, že v době panování císaře Rudolfa II, žil na Starém městě pražském pekař, který měl ve své pekárně na tehdejší dobu neobvyklé technické vymoženosti. Zřejmě i tato skutečnost inspirovala Jana Wericha k napsání scénáře k filmům Císařův pekař a Pekařův císař. Fiktivní setkání tohoto pekaře se svým potomkem, žijícím v dnešní době, zavádí čtenáře do doby 16. století, rovněž konfrontuje nejen tehdejší dobu s realitou filmů, ale i s realitou dnešní doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rudolfův pekař - Radim Weber - e-kniha

Beauty fotografie - Radim Kořínek - e-kniha

Beauty fotografie - Radim Kořínek - e-kniha
Detail

eBook:,Zaujaly vás stylizované snímky nadpozemsky krásných modelek a rádi byste se dozvěděli, jak takové záběry vznikají? Nebo si naopak myslíte, že fotografie spadající do škatulky beauty jsou jedna jako druhá, bez nápadu a podřízené komerčním požadavkům zákazníka? Nechte si poradit, jak k tomuto žánru přistupovat osobitým způsobem a možná budete nakonec překvapeni tím, kde všude dokáže oko nadaného fotografa krásu nalézt a jakých podob může v jeho podání nabývat. Zkušený výtvarník a fotograf se s vámi vám v deseti kapitolách rozdělí o své jedinečné zkušenosti se zobrazováním krásy. Dočtete se, jak sám vnímá samotný žánr beauty, kde hledá fotografické příležitosti a spolupracovníky, kdy je se svou prací spokojen a kdy se naopak rozhodne výsledné snímky dále upravovat v počítači. Kromě řady praktických rad nabízí autor i zamyšlení nad vybranými snímky, u kterých podrobně popíše okolnosti jejich vzniku a na závěr pak připravil inspirativní galerii, v níž se sami přesvědčíte, jak pestrá může beauty fotografie být. Kniha vám mimo jiné poradí jak: * Najít rozumný poměr mezi technikou a výtvarným cítěním * Efektivně pracovat s nezbytným osvětlovacím příslušenstvím * Najít modelky, vizážistky, kadeřníky a další spolupracovníky * Navodit atmosféru a zohlednit požadavky všech zúčastněných * Provádět nezbytné úpravy pořízených snímků ve Photoshopu * Hledat inspiraci a vytvořit si originální fotografický rukopis (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Beauty fotografie - Radim Kořínek - e-kniha

Zvíře nadržené - Radim Uzel - e-kniha

Zvíře nadržené - Radim Uzel - e-kniha
Detail

eBook:,Milostné zvířátko uděláme z vás, kolem hrdla dáme pozlacený pás…“ veršuje libretista Karel Sabina v naší vpravdě národní opeře. Doba však tehdy byla cudná, nebo si tak alespoň navenek připadala. Jakápak tedy „nadrženost“. Přitom však lidská sexualita je tak stará jako lidstvo samo a jedním z jejích trvalých znaků je vyšší sexuální aktivita mužů. Navíc je člověk bytostí trvale sexualizovanou a jeho sexualita má charakter jak prokreační – rozmnožovací, tak rekreační – potěšující.Deset kapitol knihy Zvíře nadržené neobchází žádná tabu již proto, že si je autor nepřipouští. Zdaleka si proto nevšímá jen různých forem párového soužití, ale také toho, kde jsou v sexu hranice normality a kdy je třeba mluvit o sexuálním nebezpečí a zločinu.Kybernetička Lynne Hallová na adresu stále populárnějších sexuálních robotů nedávno pronesla, že jejich hardware je těžký, hlučný a přehřívá se. Koneckonců, někde se s polidšťováním techniky začít muselo. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zvíře nadržené - Radim Uzel - e-kniha

Vnitrofiremní komunikace - Patrik Janda - e-kniha

Vnitrofiremní komunikace - Patrik Janda - e-kniha
Detail

eBook:,Komunikují spolu účelně jednotlivá oddělení vaši firmy? Kdo odpovídá za interní komunikaci? Neprobíhá komunikace jednosměrně? Fungují zpětné vazby? Nevzniká napětí? Komunikace rozhoduje o úspěchu či neúspěchu firemních projektů. Kniha pro manažery, vedoucí týmů, personalisty a studenty managementu pomůže správně “nastavit” komunikaci ve firmě a odstranit nedostatky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vnitrofiremní komunikace - Patrik Janda - e-kniha

Interkulturní komunikace - Jan Průcha - e-kniha

Interkulturní komunikace - Jan Průcha - e-kniha
Detail

eBook:,Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na kultury, jazyky a jejich vzájemné vztahy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Interkulturní komunikace - Jan Průcha - e-kniha

Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha

Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha
Detail

eBook:,Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy v této oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha
Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1), Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0), Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1), Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2), Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5), Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0), Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století (9788024627892), Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463), dama v ohrozeni stephanie laurensova e kniha, Škola v globální době (9788024629827), pamatny den v duxu patrik linhart e kniha, siva a parvati josef fric e kniha, Životní prostředí v globální perspektivě (9788024646787), lecba bolesti v primarni peci richard rokyta e kniha, tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha, blato pot a slzy bear grylls e kniha, Muži v černém: Globální hrozba - DVD (D008459), Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci (978-80-736-7429-8), rostlina jako symbol v cinske a japonske kulture vena hrdlickova ales trnka e kniha, gdpr reseni problemu v praxi obci eva janeckova e kniha, Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu, neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha, lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha, houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha